IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

18 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> D T Ś w Dąbrowie ???
bzenek
post wto, 12 lut 2008 - 16:39
Post #181


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



Ale numer ! A jak dywagowałem z 10 postów wyżej czy istnieje takie zagrożenie dla DTS Wschód to Mały, Szer i Uśmieszek przekonywali, że jestem w niesłychanym błędzie smile.gif

Ciekawe czy Pan Marszałek czytał moje posty ? wink.gif

Ale chyba nie czytał bo wybrał jednak lansowaną na skyscrapercityforum koncepcję obwodnicy północnej Mysłowic, a ja sugerowałem południową mellow.gif

Ten post edytował bzenek wto, 12 lut 2008 - 16:40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mały
post śro, 13 lut 2008 - 08:12
Post #182


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 221
Dołączył: pią, 15 gru 06
Skąd: Ujejsce City
Nr użytkownika: 370



Szczerze mówiąc to mam już dość czytania i słuchania o wschodniej DTŚ. Pierdzielą o tym już od lat, nie robią żadnych remontów, bo zasłaniają się DTŚ-ką (że nie wiadomo którędy pójdzie itp). Niech se ją budują choćby do Pcimia, ale niech w takim razie zaczną remontować drogi w DG, Sosnowcu, i przede wszystkim wyremontować DK 94, zbudować wiadukt przy Makro, zlikwidować idiotyczne światła przy Auchanie. Mam wrażenie, że ta inwestycja przerasta pod każdym względem możliwości naszych władz, po prostu boją się tak dużej inwestycji. Do tego jeszcze kłótnie w Sosnowcu o przebieg trasy (plan tunelu pod ul. Narutowicza długości ponad 1km laugh.gif).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post śro, 13 lut 2008 - 10:19
Post #183


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(mały @ śro, 13 lut 2008 - 10:12) *
Szczerze mówiąc to mam już dość czytania i słuchania o wschodniej DTŚ. Pierdzielą o tym już od lat

Bo ja wiem ? Od pierwszych pomysłów DTS Wschód minęło niecałe dwa lata. Jak na razie to to trasa istnieje w postaci jakiejś tam kreski na mapie i ciągle jesteśmy na etapie ogólnych rozważań. Chyba nie ma się na razie czym denerwowac.

Dziś pieniędzy nie ma i nie będzie. Najpierw poczekamy na zakończeie trasy do Gliwic. Być może uda się rozpocząć budowę trasy do DG w 2014 wraz z nowym okresem budżetowym wspólnoty Europejskiej. Czyli mamy jeszcze spokojnie ze trzy lata na rozważanie różnych koncepcji, konsultacje społeczne, a zwłaszcza na działania polityczne.

Jak widać z tymi działaniami politycznymi moze być problem. Jak na razie Będzin zachowuje obojętność, Sosnowiec się zastanawia, a Dąbrowa nawet żadnych dyskusji nie prowadzi.

Skutecznie moga to wykorzystać takie Mysłowice czy Jaworzno. Prezydent Jaworzna dał się już poznać jako nader sprawny organizator i może nas nieźle zaskoczyć.

Dobrze by było aby do końca roku samorządy zagłębia wspólnie wypracowały jakieś konkrety i od 2009 rozpoczęło namolne objeżdzanie wszystkich sejmów, ministerstw, marszałków, gazet i telewizji. Skąd w Warszawie mają wiedzieć, że nam się jakaś trasa należy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mały
post śro, 13 lut 2008 - 16:37
Post #184


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 221
Dołączył: pią, 15 gru 06
Skąd: Ujejsce City
Nr użytkownika: 370



CYTAT(bzenek @ śro, 13 lut 2008 - 10:19) *
Bo ja wiem ? Od pierwszych pomysłów DTS Wschód minęło niecałe dwa lata.

To zobacz sobie datę pierwszego postu w tym temacie i go sobie przeczytaj
CYTAT
Jak widać z tymi działaniami politycznymi moze być problem. Jak na razie Będzin zachowuje obojętność, Sosnowiec się zastanawia, a Dąbrowa nawet żadnych dyskusji nie prowadzi.

No i właśnie o to chodzi. 4 lata gadania to chyba trochę za dużo. Przez ten okres miasta nie potrafiły nawet określić przebiegu DTŚ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szer
post śro, 13 lut 2008 - 16:58
Post #185


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: FdZD
Postów: 2,625
Dołączył: śro, 13 lip 05
Skąd: Mydlice Południe
Nr użytkownika: 152
Płeć: Mężczyzna
GG: 7413760 status gadu-gadu



bzenek jak to kasy nie ma? Przecież jest podane wyżej, że przyznano 100mln PLN na dtś wschód...

Fakt gadają i gadają ciągle, no ale to nie zmieni faktu, że jest nam potrzebna dtśka... Nasze władze mogą pracować nad przebiegiem w Dąbrowie, ale nic nam to nie da dopóki Sosnowiec i Będzin nie ustalą u siebie przebiegu... Bo wątpię by u nas robili dtś wschód gry w Sosnowcu i Będzinie nie...


--------------------
33001,04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post śro, 13 lut 2008 - 22:33
Post #186


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



Nie od dziś wiadomo, że najlepszą siłą napędową i rozkręcającą wszystko są pieniądze. Te 100mln zł, to może wystarczyć na odcinek do Mysłowic, w tym 3,5mln na projekty w stronę DG. Prawdą jest że do póki nie będzie pewności że pieniądze będą, miasta będą to traktować po macoszemu. Przecież im to jest na rękę.. teraz przynajmniej np w takiej DG mogą władze mówić, że w okolicy dworca jest jak jest bo nie wiadomo co z DTŚ.
Kolejnym utrudnieniem jest fakt, że miasta mogą nie mieć aktualnych planów zagospodarowania przestrzennego, stąd też m.in. teraz miasto o powstanie takowych się stara.
Poza tym, czasami mam wrażenie że problemem DTŚ Wschód nie jest marszałek województwa, sejmik, wojewoda itp. tylko władze miast zagłebiowskich, które nie współpracują ze sobą tak jak powinni a i żadnego lobbowania, głosów, nacisków jak ważna jest to droga dla 500tys mieszkańców Zagłebia od tych władz nie wychodzą. Prezydent Górski w tej sprawie związanej z Jaworznem się wypowiedział, natomiast gdzie jest prezydent DG, to chyba trzeba spytać jego sekretarki..


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post czw, 14 lut 2008 - 12:01
Post #187


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(szer @ śro, 13 lut 2008 - 18:58) *
bzenek jak to kasy nie ma? Przecież jest podane wyżej, że przyznano 100mln PLN na dtś wschód...

Za 100mln zł to sobie możemy (jeśli wystarczy kasy) wybudować Średnicową Ścieżkę Rowerową z Katowic do Dąbrowy. smile.gif

Pomysł takiej ścieżki byłby bardzo ciekawy i w pewien sposób wyprzedziłby wszystkie inne regiony w Polsce ale nie tym tu mówimy. Co tych milionów to kwintosz już wyjasnił, że pójdą one na ADAPTACJĘ ISTNIEJĄCEGO odcinka DTS do Mysłowic i na ledwie ze dwa kilometry nowej trasy po śladzie przygotowanym od lat.

CYTAT(kwintosz @ czw, 14 lut 2008 - 00:33) *
Prawdą jest że dopóki nie będzie pewności że pieniądze będą, miasta będą to traktować po macoszemu. Przecież im to jest na rękę.. teraz przynajmniej np w takiej DG mogą władze mówić, że w okolicy dworca jest jak jest bo nie wiadomo co z DTŚ.

Ale tych pieniędzy do 2013 roku po prostu nie będzie. A w 2013 (jesli UE będzie ciągle dla Polski łaskawa) dostaną je tylko ci, którzy zaryzykują i będą o to zabiegać już od 2008.

CYTAT(kwintosz @ czw, 14 lut 2008 - 00:33) *
Poza tym, czasami mam wrażenie że problemem DTŚ Wschód nie jest marszałek województwa, sejmik, wojewoda itp. tylko władze miast zagłebiowskich, które nie współpracują ze sobą tak jak powinni

Święte słowa. W kraju, w województwie potrzeba całej masy nowych dróg i DTS Wschód niczym w tej masie się nie wyróżnia. Dlatego władze samorządowe Sosnowca, DG i Będzina powinny do końca roku ustalić ustalić co i jak, a potem zabrać się do nieustannego lobbowania w województwie i stolicy. Skąd oni mają tam wiedzieć, ze ta droga jest potrzebna ?

CYTAT(kwintosz @ czw, 14 lut 2008 - 00:33) *
Kolejnym utrudnieniem jest fakt, że miasta mogą nie mieć aktualnych planów zagospodarowania przestrzennego, stąd też m.in. teraz miasto o powstanie takowych się stara.

Może utrudnieniem tak ale nie jest to przyczyna zupełnego zachamowania całkiem wstępnych prac jakie mołyby się teraz toczyć.

O przebiegu samej DTS w Dąbrowie jeszcze nie dyskutowaliśmy bo nie ma o czym. Ale mapka wykonana przez Uśmieszka na podstawie prasowych przecieków sugeruje, że ten przebieg nie jest najszczęśliwszy. W Sosnowcu tez im się nie podoba. Może dokonać rewizji całej tej trasy póki jeszcze jest troszkę czasu ?






Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post pią, 15 lut 2008 - 13:43
Post #188


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



CYTAT(bzenek @ czw, 14 lut 2008 - 12:01) *
O przebiegu samej DTS w Dąbrowie jeszcze nie dyskutowaliśmy bo nie ma o czym. Ale mapka wykonana przez Uśmieszka na podstawie prasowych przecieków sugeruje, że ten przebieg nie jest najszczęśliwszy. W Sosnowcu tez im się nie podoba. Może dokonać rewizji całej tej trasy póki jeszcze jest troszkę czasu ?

Słuchaj, możesz powiedzieć coś więcej, dlaczego uważasz że ten przebieg o którym pisaliśmy jest nie najszczęśliwszy? W Sosnowcu, to Radni chociaż o tym rozmawiają a w DG ani razu jeszcze nie widziałem aby była debata na ten temat a BIP staram się przeglądać na bieżąco.

Ten post edytował kwintosz pią, 15 lut 2008 - 13:43


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mick
post pią, 15 lut 2008 - 14:53
Post #189


UZYTKOWNIK
****

Grupa: FdZD
Postów: 407
Dołączył: pią, 09 gru 05
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 174
Płeć: Mężczyzna
GG: 1006247 status gadu-gadu



Też nie kojarzę dlaczego miałby być ten przebieg zły. Na którym odcinku?
Jedyny jak dla mnie problem to idiota, który pozwolił wybudować osiedle domków na przedłużeniu Al. Zagłębia Dąbrowskiego i teraz trzeba tam jakieś estakady wymyślać.
Poza tym nie widzę problemu.

Ale jak dla mnie to ważniejszy jest remont i przebudowa dwupasmówki na odcinku >Szpital Górniczy - Real w DG - skrzyżowanie z DK1<. Na pewno będzie to tańsze niż DTŚ, z pewnością można to zrobić szybciej, a bardzo pomoże w powstrzymaniu korkowania się tej drogi. Jedynej z Katowic do DG.
Najważniejsze żeby przebudować ją na wysokości Środuli, Makro i Reala.
Ale tym też nikt się nie interesuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post sob, 16 lut 2008 - 16:35
Post #190


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(kwintosz @ pią, 15 lut 2008 - 15:43) *
Słuchaj, możesz powiedzieć coś więcej, dlaczego uważasz że ten przebieg o którym pisaliśmy jest nie najszczęśliwszy?


CYTAT(Mick @ pią, 15 lut 2008 - 16:53) *
Też nie kojarzę dlaczego miałby być ten przebieg zły. Na którym odcinku?
Poza tym nie widzę problemu.


Problemu nie widzicie bo tak na prawdę to nigdy się temu przebiegowi nie przyglądaliśmy. Nieco bezrefleksyjnie przyjęliśmy go jako naturalny i statysfakcjonujący. Zwłaszcza, że to przebieg palcem na wodzie pisany. Ale gdy mu się bliżej przyjrzeć to nie jest tak różowo.

Generalnie nie wiemy czy wyrysowana przez Uśmieszka kreska ma jakieś pokrycie w rzeczywistości. Ale jeśli tak to na trasie przebiegu DTS jest kilka ewidentnych punktów zapalnych. Nie mówię, że w każdym przypadku trzeba trasę przenosić ale trzeba się liczyć z kłopotami i lawinowym wzrostem kosztów.

Gdybym miał wyliczać to:
- niefortunny przebieg DTS w bliskości osiedla Mydlice i KWK Paryż,
- kolizja z wiaduktem i zabudową na Granicznej,
- niefortunny przebieg śladem Al. Zagłębia Dąbrowskiego,
- kolizja z terenem KSSE w Gołonogu,
- nierealny (chyba) łuk w okolicy PKP Gołonóg i powiązanie z ulicami Gołonoga,
- brak połączenia z terenami przemysłowymi przy Hucie Katowice.

To tak wstępnie. Jak zejdzie śnieg to sobie zrobię wyskok rowerowy w celu dokonania wizji lokalnej. Myśle, że do końca tygodnia uda mi się narysować o co chodzi. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post nie, 17 lut 2008 - 10:31
Post #191


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



To jest trasa srednicowa przez miasto a nie obwodnica i wielu "kolizji" uniknac sie nie da. Sa problemy ale nie ma tam nic nadzywczajnego i nierealnego. Discovery na pewno nie przyjedzie filmowac inzynierie ekstremalna wink.gif Jesli macie pomysly na przebieg to rysujcie i wklejajcie.
Od zawsze w planach miasta bylo polaczenie Al. Zaglebia Dabrowskiego z Poniatowskiego w poblizu przejazdu i dalej z dworcem. Dlatego pewnie, gdy powstal pomysl DTŚ od razu dano go tym sladem.
Jesli miasto samo zbuduje takie polaczenie i zostanie przebudowana DK94, to jak dla mnie DTŚ szybko powstac nie musi. A teraz tego polaczenia nie ma bo ma byc tam DTŚ i to niewiadomo kiedy.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post nie, 17 lut 2008 - 16:09
Post #192


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(:) @ nie, 17 lut 2008 - 12:31) *
To jest trasa srednicowa przez miasto a nie obwodnica i wielu "kolizji" uniknac sie nie da. Sa problemy ale nie ma tam nic nadzywczajnego i nierealnego.

Właśnie efektem takiego myślenia jest DTS w centrum Katowic. Powstała według założeń z lat 80 ubiegłego wieku kiedy takie trasy wydawały się szczytem nowoczesności. Niestety, później czasy się zmieniały ale nikt się już nad tym nie zastanawiał. Żaden z inwestorów i projektantów nie zadał sobie trudu aby ta autostrada stała się czymś więcej niż tylko drogą którą mija się prowincjonalne miasto.

W efekcie dla aut hajłej jest przedni i praktyczny ale DTS nie jest częścią Katowic. Nikt nie pomyslał o pieszych, rowerzystach i komunikacji miejskiej. "Szybki" tramwaj dostał dodatkowe światła, przystanki autobusowe nikomu nie pasują, a rowerzyści nie mają jak przebyć Ronda. Kompletnie spierniczono kładkę, która mogłaby być bramą do Katowic a jest ordynarną gazrurką. mellow.gif

Że tylko wspomnę spóźniony pomysł kolegów z GKW aby przedłużyć tunel do Sokolskiej i uzyskać w ten sposób świetny miejski plac z przyszłym widokiem na powstający wzdłuż DTS katowicki manhattan i kopułę z drugiej strony smile.gif

Sądzę, że można zbudować tą trasę w DG jako bardziej przyjazną dla ogółu mieszkanców i miasta, a nie tylko dla kierowców. Ale do tego potrzeba dyskusji z władzami miasta, jakichś sugestii co do przebiegu czy ilości węzłów. Sam postaram sie wkrótce coś narysować.

Ten post edytował bzenek nie, 17 lut 2008 - 16:13
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post nie, 17 lut 2008 - 18:21
Post #193


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



No ale ja czegoś nie kumam @bzenek to się zdecyduj czy uważasz że sama idea DTŚ jest bzdurna czy idea była dobra a po prostu spierniczono i popełniono wiele błędów przy projektowaniu przestrzennym okolic w której droga przebiega?

Dla mnie ta droga jest niezbędna. To ma być komunikacyjny kręgosłup metropolii, GZM, GOP-u czy innego tworu. Zresztą utwierdziłem się w tym nawet wczoraj jak jechałem do Katowic i stałem ze 20 min w korku bo jednej osobie zwalił się samochód, słownie jednej i koreczek powstał moment, a na pewno trafiłem tam zaraz po tym jak ten samochód się zatrzymał. Kto jechał 10-15 min później to nie wiem ile stał.

No właśnie zgodzę się jednak z tym, że najważniejsze będzie prawidłowe zaprojektowanie i rozmieszczenie przejść, przejazdów, węzłów, całego przebiegu itp. Dlatego też, nie potrafię zrozumieć bierności w tej kwestii UM. Okaże się potem, że kasa będzie a my będziemy na chybcika opracowywać plan, który jak wiadomo pod presją czasu będzie po prostu do dupy że się tak wyrażę.

Musimy także pamiętać, że to będzie specyficzny odcinek w DG bo zamykający ze wschodniej strony tą drogę. Już sam ten fakt, powinien spowodować trochę inne kryteria które będą brane pod uwagę przy opracowywaniu zarówno przebiegu jak i w głównej mierze węzłów.


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post nie, 17 lut 2008 - 20:53
Post #194


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(kwintosz @ nie, 17 lut 2008 - 20:21) *
No ale ja czegoś nie kumam @bzenek to się zdecyduj czy uważasz że sama idea DTŚ jest bzdurna czy idea była dobra a po prostu spierniczono i popełniono wiele błędów przy projektowaniu przestrzennym okolic w której droga przebiega?

Idea jest dobra i jak najbardziej ją popieram - droga jest potrzebna. Może jeszcze nie teraz ale juz wkrótce będzie bez niej ciężko.

Co do Katowic to uważam, że zawalono nie dopracowując drobiazgów. Co do Dąbrowy to sugeruję, że w kilku miejscach można lekko przesunąć jej przebieg w stosunku do planów Uśmieszka. Generalnie trasę akceptuję. Jak się pokręcę nieco na rowerze to coś dorysuję.

Co do sceptycyzmu to po prostu nie wierzę w możliwości finansowe i polityczne realizacji tego marzenia w ciągu najbliższych 5-6 lat smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 27 lut 2008 - 20:20
Post #195


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Ze "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowy Górniczej" II edycja:

CYTAT
Ustala się, że dla usprawnienia i wzmocnienia powiązań aglomeracyjnych (na kierunku Sosnowiec,
Mysłowice, Katowice) realizowana zostanie Drogowa Trasa Średnicowa (tzw. DTŚ „Wschód”), przez
teren Dąbrowy Górniczej przebiegająca: ul. Dąbskiego (wlot z Będzina), w kierunku północnym
zachodnim obrzeżem Huty Bankowej, dalej w kierunku wschodnim po północnej stronie Huty
Bankowej w kierunku stacji kolejowej Dąbrowa Górnicza; po skrzyżowaniu z ul. Kościuszki w kierunku
wschodnim wzdłuż linii kolejowej Katowice – Częstochowa; za skrzyżowaniem z ul. Łańcuckiego i ul.
Graniczną planowana trasa wprowadzona zostaje w istniejący ciąg ulic: Zagłębia Dąbrowskiego,
Piecucha, Piłsudskiego. Parametry techniczne projektowanej drogi – na odcinku od granicy miasta z
180
Będzinem do węzła z ul. Sobieskiego – główna ruchu przyspieszonego (GP 2/2), na dalszym odcinku
– główna (G 2/2). Na rysunku studium Nr 2 oznaczona jest symbolami 3KDGP, 2KDG i 3KDG.


A wiec po dwa pasy a nie 3. Jakis konret. Jednak w tym dokumencie cala Krolowej Jadwigi i cala Pilsudskiego jest opisana jako GP2/2 co wiadomo jest bledem.
Trzeba dorwac te mapki, w tej chwili ja nie moge ich sciagnac, jesli komus sie uda niech pisze snf (51).gif http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIPDown...c_graficzna.exe

Za to fragment jest zaznaczony na tej mapie ( to cienkie zolte) i pokrywa sie z tym co rysowalem




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post nie, 02 mar 2008 - 15:10
Post #196


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Udalo mi sie kiedys sciagnac te mapy. Tu lepiej widac. Sa tez inne planowane drogi i sciezki rowerowe (czarne kropki). Oryginalny jpg obejmuje cale miasto i zajmuje ponad 50 MB



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post nie, 02 mar 2008 - 20:38
Post #197


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(:) @ nie, 02 mar 2008 - 15:10) *
Udalo mi sie kiedys sciagnac te mapy. Tu lepiej widac. Sa tez inne planowane drogi i sciezki rowerowe (czarne kropki). Oryginalny jpg obejmuje cale miasto i zajmuje ponad 50 MB


A mógłbyś wstawić gdzieś całą mapę? Na rapidshare na przykład?

Ten post edytował Leszek nie, 02 mar 2008 - 20:40


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pon, 03 mar 2008 - 21:30
Post #198


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Zmniejszylem o 2/3 i zajmuje juz tylko 1,5 MB zamiast ponad 50MB



PS. Jest jeszcze 6 innych map ale mniej ciekawe (uwarunkowania, woda, scieki, ochrona srodowiska, elektroenergetyka)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 12 kwi 2008 - 11:46
Post #199


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Odpowiedz Pana Prezydenta na pytanie z naszego maila:

CYTAT
Co władze miasta robią w celu wybudowania "DTŚ Wschód". Czy są prowadzone rozmowy z innymi miastami zagłębiowskimi w celu lobbowania za tą inwestycją, a co ważniejsze czy są prowadzone jakiekolwiek działania przygotowujące miasto pod tą inwestycję? Czy miasto/miasta współpracują z grupą posłów oraz senatorów z regionu Zagłębia Dąbrowskiego dla dobra tej inwestycji?

Miasta zagłębiowskie skierowały petycję zarówno do poprzedniego premiera Jarosława Kaczyńskiego jak i obecnego szefa polskiego rządu Donalda Tuska, w której apelują o finansowanie wschodniego odcinka DTŚ. Chcemy, aby budowa wschodniego odcinka została zrealizowana na takich samych zasadach finansowych jak odcinek zachodni. Skoro "DTŚ Zachód" została sfinansowana przez rząd to środki na budowę części wschodniej również powinny pochodzić z budżetu państwa. Jesteśmy w kontakcie z odpowiedzialnym za ten projekt wiceministrem infrastruktury i cały czas liczymy na wsparcie naszych parlamentarzystów, których wielokrotnie informowaliśmy o problemach związanych z powstaniem DTŚ "Wschód". Poza tym liczymy na podjęcie decyzji w sprawie modernizacji dróg nr 86 i 94. Dąbrowa jest otwarta na współpracę z wszelkimi osobami i środowiskami, które mogą przyczynić się do korzystnego rozwiązania sprawy budowy wschodniego odcinka DTŚ i poprawy stanu dróg w naszym regionie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post sob, 12 kwi 2008 - 16:53
Post #200


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(:) @ sob, 12 kwi 2008 - 11:46) *
Odpowiedz Pana Prezydenta na pytanie z naszego maila:

Oby oby choć stosunek UM co do dróg poznaliśmy choćby przy umowie z Mayland laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 14:20
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza