![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Ale numer ! A jak dywagowałem z 10 postów wyżej czy istnieje takie zagrożenie dla DTS Wschód to Mały, Szer i Uśmieszek przekonywali, że jestem w niesłychanym błędzie
![]() Ciekawe czy Pan Marszałek czytał moje posty ? ![]() Ale chyba nie czytał bo wybrał jednak lansowaną na skyscrapercityforum koncepcję obwodnicy północnej Mysłowic, a ja sugerowałem południową ![]() Ten post edytował bzenek wto, 12 lut 2008 - 16:40 |
|
|
![]()
Post
#182
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 221 Dołączył: pią, 15 gru 06 Skąd: Ujejsce City Nr użytkownika: 370 ![]() |
Szczerze mówiąc to mam już dość czytania i słuchania o wschodniej DTŚ. Pierdzielą o tym już od lat, nie robią żadnych remontów, bo zasłaniają się DTŚ-ką (że nie wiadomo którędy pójdzie itp). Niech se ją budują choćby do Pcimia, ale niech w takim razie zaczną remontować drogi w DG, Sosnowcu, i przede wszystkim wyremontować DK 94, zbudować wiadukt przy Makro, zlikwidować idiotyczne światła przy Auchanie. Mam wrażenie, że ta inwestycja przerasta pod każdym względem możliwości naszych władz, po prostu boją się tak dużej inwestycji. Do tego jeszcze kłótnie w Sosnowcu o przebieg trasy (plan tunelu pod ul. Narutowicza długości ponad 1km
![]() |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Szczerze mówiąc to mam już dość czytania i słuchania o wschodniej DTŚ. Pierdzielą o tym już od lat Bo ja wiem ? Od pierwszych pomysłów DTS Wschód minęło niecałe dwa lata. Jak na razie to to trasa istnieje w postaci jakiejś tam kreski na mapie i ciągle jesteśmy na etapie ogólnych rozważań. Chyba nie ma się na razie czym denerwowac. Dziś pieniędzy nie ma i nie będzie. Najpierw poczekamy na zakończeie trasy do Gliwic. Być może uda się rozpocząć budowę trasy do DG w 2014 wraz z nowym okresem budżetowym wspólnoty Europejskiej. Czyli mamy jeszcze spokojnie ze trzy lata na rozważanie różnych koncepcji, konsultacje społeczne, a zwłaszcza na działania polityczne. Jak widać z tymi działaniami politycznymi moze być problem. Jak na razie Będzin zachowuje obojętność, Sosnowiec się zastanawia, a Dąbrowa nawet żadnych dyskusji nie prowadzi. Skutecznie moga to wykorzystać takie Mysłowice czy Jaworzno. Prezydent Jaworzna dał się już poznać jako nader sprawny organizator i może nas nieźle zaskoczyć. Dobrze by było aby do końca roku samorządy zagłębia wspólnie wypracowały jakieś konkrety i od 2009 rozpoczęło namolne objeżdzanie wszystkich sejmów, ministerstw, marszałków, gazet i telewizji. Skąd w Warszawie mają wiedzieć, że nam się jakaś trasa należy ? |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 221 Dołączył: pią, 15 gru 06 Skąd: Ujejsce City Nr użytkownika: 370 ![]() |
Bo ja wiem ? Od pierwszych pomysłów DTS Wschód minęło niecałe dwa lata. To zobacz sobie datę pierwszego postu w tym temacie i go sobie przeczytaj CYTAT Jak widać z tymi działaniami politycznymi moze być problem. Jak na razie Będzin zachowuje obojętność, Sosnowiec się zastanawia, a Dąbrowa nawet żadnych dyskusji nie prowadzi. No i właśnie o to chodzi. 4 lata gadania to chyba trochę za dużo. Przez ten okres miasta nie potrafiły nawet określić przebiegu DTŚ. |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
bzenek jak to kasy nie ma? Przecież jest podane wyżej, że przyznano 100mln PLN na dtś wschód...
Fakt gadają i gadają ciągle, no ale to nie zmieni faktu, że jest nam potrzebna dtśka... Nasze władze mogą pracować nad przebiegiem w Dąbrowie, ale nic nam to nie da dopóki Sosnowiec i Będzin nie ustalą u siebie przebiegu... Bo wątpię by u nas robili dtś wschód gry w Sosnowcu i Będzinie nie... -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Nie od dziś wiadomo, że najlepszą siłą napędową i rozkręcającą wszystko są pieniądze. Te 100mln zł, to może wystarczyć na odcinek do Mysłowic, w tym 3,5mln na projekty w stronę DG. Prawdą jest że do póki nie będzie pewności że pieniądze będą, miasta będą to traktować po macoszemu. Przecież im to jest na rękę.. teraz przynajmniej np w takiej DG mogą władze mówić, że w okolicy dworca jest jak jest bo nie wiadomo co z DTŚ.
Kolejnym utrudnieniem jest fakt, że miasta mogą nie mieć aktualnych planów zagospodarowania przestrzennego, stąd też m.in. teraz miasto o powstanie takowych się stara. Poza tym, czasami mam wrażenie że problemem DTŚ Wschód nie jest marszałek województwa, sejmik, wojewoda itp. tylko władze miast zagłebiowskich, które nie współpracują ze sobą tak jak powinni a i żadnego lobbowania, głosów, nacisków jak ważna jest to droga dla 500tys mieszkańców Zagłebia od tych władz nie wychodzą. Prezydent Górski w tej sprawie związanej z Jaworznem się wypowiedział, natomiast gdzie jest prezydent DG, to chyba trzeba spytać jego sekretarki.. -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
bzenek jak to kasy nie ma? Przecież jest podane wyżej, że przyznano 100mln PLN na dtś wschód... Za 100mln zł to sobie możemy (jeśli wystarczy kasy) wybudować Średnicową Ścieżkę Rowerową z Katowic do Dąbrowy. ![]() Pomysł takiej ścieżki byłby bardzo ciekawy i w pewien sposób wyprzedziłby wszystkie inne regiony w Polsce ale nie tym tu mówimy. Co tych milionów to kwintosz już wyjasnił, że pójdą one na ADAPTACJĘ ISTNIEJĄCEGO odcinka DTS do Mysłowic i na ledwie ze dwa kilometry nowej trasy po śladzie przygotowanym od lat. Prawdą jest że dopóki nie będzie pewności że pieniądze będą, miasta będą to traktować po macoszemu. Przecież im to jest na rękę.. teraz przynajmniej np w takiej DG mogą władze mówić, że w okolicy dworca jest jak jest bo nie wiadomo co z DTŚ. Ale tych pieniędzy do 2013 roku po prostu nie będzie. A w 2013 (jesli UE będzie ciągle dla Polski łaskawa) dostaną je tylko ci, którzy zaryzykują i będą o to zabiegać już od 2008. Poza tym, czasami mam wrażenie że problemem DTŚ Wschód nie jest marszałek województwa, sejmik, wojewoda itp. tylko władze miast zagłebiowskich, które nie współpracują ze sobą tak jak powinni Święte słowa. W kraju, w województwie potrzeba całej masy nowych dróg i DTS Wschód niczym w tej masie się nie wyróżnia. Dlatego władze samorządowe Sosnowca, DG i Będzina powinny do końca roku ustalić ustalić co i jak, a potem zabrać się do nieustannego lobbowania w województwie i stolicy. Skąd oni mają tam wiedzieć, ze ta droga jest potrzebna ? Kolejnym utrudnieniem jest fakt, że miasta mogą nie mieć aktualnych planów zagospodarowania przestrzennego, stąd też m.in. teraz miasto o powstanie takowych się stara. Może utrudnieniem tak ale nie jest to przyczyna zupełnego zachamowania całkiem wstępnych prac jakie mołyby się teraz toczyć. O przebiegu samej DTS w Dąbrowie jeszcze nie dyskutowaliśmy bo nie ma o czym. Ale mapka wykonana przez Uśmieszka na podstawie prasowych przecieków sugeruje, że ten przebieg nie jest najszczęśliwszy. W Sosnowcu tez im się nie podoba. Może dokonać rewizji całej tej trasy póki jeszcze jest troszkę czasu ? |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
O przebiegu samej DTS w Dąbrowie jeszcze nie dyskutowaliśmy bo nie ma o czym. Ale mapka wykonana przez Uśmieszka na podstawie prasowych przecieków sugeruje, że ten przebieg nie jest najszczęśliwszy. W Sosnowcu tez im się nie podoba. Może dokonać rewizji całej tej trasy póki jeszcze jest troszkę czasu ? Słuchaj, możesz powiedzieć coś więcej, dlaczego uważasz że ten przebieg o którym pisaliśmy jest nie najszczęśliwszy? W Sosnowcu, to Radni chociaż o tym rozmawiają a w DG ani razu jeszcze nie widziałem aby była debata na ten temat a BIP staram się przeglądać na bieżąco. Ten post edytował kwintosz pią, 15 lut 2008 - 13:43 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 407 Dołączył: pią, 09 gru 05 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 174 Płeć: Mężczyzna GG: 1006247 ![]() |
Też nie kojarzę dlaczego miałby być ten przebieg zły. Na którym odcinku?
Jedyny jak dla mnie problem to idiota, który pozwolił wybudować osiedle domków na przedłużeniu Al. Zagłębia Dąbrowskiego i teraz trzeba tam jakieś estakady wymyślać. Poza tym nie widzę problemu. Ale jak dla mnie to ważniejszy jest remont i przebudowa dwupasmówki na odcinku >Szpital Górniczy - Real w DG - skrzyżowanie z DK1<. Na pewno będzie to tańsze niż DTŚ, z pewnością można to zrobić szybciej, a bardzo pomoże w powstrzymaniu korkowania się tej drogi. Jedynej z Katowic do DG. Najważniejsze żeby przebudować ją na wysokości Środuli, Makro i Reala. Ale tym też nikt się nie interesuje. |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Słuchaj, możesz powiedzieć coś więcej, dlaczego uważasz że ten przebieg o którym pisaliśmy jest nie najszczęśliwszy? Też nie kojarzę dlaczego miałby być ten przebieg zły. Na którym odcinku? Poza tym nie widzę problemu. Problemu nie widzicie bo tak na prawdę to nigdy się temu przebiegowi nie przyglądaliśmy. Nieco bezrefleksyjnie przyjęliśmy go jako naturalny i statysfakcjonujący. Zwłaszcza, że to przebieg palcem na wodzie pisany. Ale gdy mu się bliżej przyjrzeć to nie jest tak różowo. Generalnie nie wiemy czy wyrysowana przez Uśmieszka kreska ma jakieś pokrycie w rzeczywistości. Ale jeśli tak to na trasie przebiegu DTS jest kilka ewidentnych punktów zapalnych. Nie mówię, że w każdym przypadku trzeba trasę przenosić ale trzeba się liczyć z kłopotami i lawinowym wzrostem kosztów. Gdybym miał wyliczać to: - niefortunny przebieg DTS w bliskości osiedla Mydlice i KWK Paryż, - kolizja z wiaduktem i zabudową na Granicznej, - niefortunny przebieg śladem Al. Zagłębia Dąbrowskiego, - kolizja z terenem KSSE w Gołonogu, - nierealny (chyba) łuk w okolicy PKP Gołonóg i powiązanie z ulicami Gołonoga, - brak połączenia z terenami przemysłowymi przy Hucie Katowice. To tak wstępnie. Jak zejdzie śnieg to sobie zrobię wyskok rowerowy w celu dokonania wizji lokalnej. Myśle, że do końca tygodnia uda mi się narysować o co chodzi. ![]() |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
To jest trasa srednicowa przez miasto a nie obwodnica i wielu "kolizji" uniknac sie nie da. Sa problemy ale nie ma tam nic nadzywczajnego i nierealnego. Discovery na pewno nie przyjedzie filmowac inzynierie ekstremalna
![]() Od zawsze w planach miasta bylo polaczenie Al. Zaglebia Dabrowskiego z Poniatowskiego w poblizu przejazdu i dalej z dworcem. Dlatego pewnie, gdy powstal pomysl DTŚ od razu dano go tym sladem. Jesli miasto samo zbuduje takie polaczenie i zostanie przebudowana DK94, to jak dla mnie DTŚ szybko powstac nie musi. A teraz tego polaczenia nie ma bo ma byc tam DTŚ i to niewiadomo kiedy. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
To jest trasa srednicowa przez miasto a nie obwodnica i wielu "kolizji" uniknac sie nie da. Sa problemy ale nie ma tam nic nadzywczajnego i nierealnego. Właśnie efektem takiego myślenia jest DTS w centrum Katowic. Powstała według założeń z lat 80 ubiegłego wieku kiedy takie trasy wydawały się szczytem nowoczesności. Niestety, później czasy się zmieniały ale nikt się już nad tym nie zastanawiał. Żaden z inwestorów i projektantów nie zadał sobie trudu aby ta autostrada stała się czymś więcej niż tylko drogą którą mija się prowincjonalne miasto. W efekcie dla aut hajłej jest przedni i praktyczny ale DTS nie jest częścią Katowic. Nikt nie pomyslał o pieszych, rowerzystach i komunikacji miejskiej. "Szybki" tramwaj dostał dodatkowe światła, przystanki autobusowe nikomu nie pasują, a rowerzyści nie mają jak przebyć Ronda. Kompletnie spierniczono kładkę, która mogłaby być bramą do Katowic a jest ordynarną gazrurką. ![]() Że tylko wspomnę spóźniony pomysł kolegów z GKW aby przedłużyć tunel do Sokolskiej i uzyskać w ten sposób świetny miejski plac z przyszłym widokiem na powstający wzdłuż DTS katowicki manhattan i kopułę z drugiej strony ![]() Sądzę, że można zbudować tą trasę w DG jako bardziej przyjazną dla ogółu mieszkanców i miasta, a nie tylko dla kierowców. Ale do tego potrzeba dyskusji z władzami miasta, jakichś sugestii co do przebiegu czy ilości węzłów. Sam postaram sie wkrótce coś narysować. Ten post edytował bzenek nie, 17 lut 2008 - 16:13 |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
No ale ja czegoś nie kumam @bzenek to się zdecyduj czy uważasz że sama idea DTŚ jest bzdurna czy idea była dobra a po prostu spierniczono i popełniono wiele błędów przy projektowaniu przestrzennym okolic w której droga przebiega?
Dla mnie ta droga jest niezbędna. To ma być komunikacyjny kręgosłup metropolii, GZM, GOP-u czy innego tworu. Zresztą utwierdziłem się w tym nawet wczoraj jak jechałem do Katowic i stałem ze 20 min w korku bo jednej osobie zwalił się samochód, słownie jednej i koreczek powstał moment, a na pewno trafiłem tam zaraz po tym jak ten samochód się zatrzymał. Kto jechał 10-15 min później to nie wiem ile stał. No właśnie zgodzę się jednak z tym, że najważniejsze będzie prawidłowe zaprojektowanie i rozmieszczenie przejść, przejazdów, węzłów, całego przebiegu itp. Dlatego też, nie potrafię zrozumieć bierności w tej kwestii UM. Okaże się potem, że kasa będzie a my będziemy na chybcika opracowywać plan, który jak wiadomo pod presją czasu będzie po prostu do dupy że się tak wyrażę. Musimy także pamiętać, że to będzie specyficzny odcinek w DG bo zamykający ze wschodniej strony tą drogę. Już sam ten fakt, powinien spowodować trochę inne kryteria które będą brane pod uwagę przy opracowywaniu zarówno przebiegu jak i w głównej mierze węzłów. -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
No ale ja czegoś nie kumam @bzenek to się zdecyduj czy uważasz że sama idea DTŚ jest bzdurna czy idea była dobra a po prostu spierniczono i popełniono wiele błędów przy projektowaniu przestrzennym okolic w której droga przebiega? Idea jest dobra i jak najbardziej ją popieram - droga jest potrzebna. Może jeszcze nie teraz ale juz wkrótce będzie bez niej ciężko. Co do Katowic to uważam, że zawalono nie dopracowując drobiazgów. Co do Dąbrowy to sugeruję, że w kilku miejscach można lekko przesunąć jej przebieg w stosunku do planów Uśmieszka. Generalnie trasę akceptuję. Jak się pokręcę nieco na rowerze to coś dorysuję. Co do sceptycyzmu to po prostu nie wierzę w możliwości finansowe i polityczne realizacji tego marzenia w ciągu najbliższych 5-6 lat ![]() |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Ze "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowy Górniczej" II edycja:
CYTAT Ustala się, że dla usprawnienia i wzmocnienia powiązań aglomeracyjnych (na kierunku Sosnowiec, Mysłowice, Katowice) realizowana zostanie Drogowa Trasa Średnicowa (tzw. DTŚ „Wschód”), przez teren Dąbrowy Górniczej przebiegająca: ul. Dąbskiego (wlot z Będzina), w kierunku północnym zachodnim obrzeżem Huty Bankowej, dalej w kierunku wschodnim po północnej stronie Huty Bankowej w kierunku stacji kolejowej Dąbrowa Górnicza; po skrzyżowaniu z ul. Kościuszki w kierunku wschodnim wzdłuż linii kolejowej Katowice – Częstochowa; za skrzyżowaniem z ul. Łańcuckiego i ul. Graniczną planowana trasa wprowadzona zostaje w istniejący ciąg ulic: Zagłębia Dąbrowskiego, Piecucha, Piłsudskiego. Parametry techniczne projektowanej drogi – na odcinku od granicy miasta z 180 Będzinem do węzła z ul. Sobieskiego – główna ruchu przyspieszonego (GP 2/2), na dalszym odcinku – główna (G 2/2). Na rysunku studium Nr 2 oznaczona jest symbolami 3KDGP, 2KDG i 3KDG. A wiec po dwa pasy a nie 3. Jakis konret. Jednak w tym dokumencie cala Krolowej Jadwigi i cala Pilsudskiego jest opisana jako GP2/2 co wiadomo jest bledem. Trzeba dorwac te mapki, w tej chwili ja nie moge ich sciagnac, jesli komus sie uda niech pisze ![]() Za to fragment jest zaznaczony na tej mapie ( to cienkie zolte) i pokrywa sie z tym co rysowalem ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Udalo mi sie kiedys sciagnac te mapy. Tu lepiej widac. Sa tez inne planowane drogi i sciezki rowerowe (czarne kropki). Oryginalny jpg obejmuje cale miasto i zajmuje ponad 50 MB
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Udalo mi sie kiedys sciagnac te mapy. Tu lepiej widac. Sa tez inne planowane drogi i sciezki rowerowe (czarne kropki). Oryginalny jpg obejmuje cale miasto i zajmuje ponad 50 MB A mógłbyś wstawić gdzieś całą mapę? Na rapidshare na przykład? Ten post edytował Leszek nie, 02 mar 2008 - 20:40 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Zmniejszylem o 2/3 i zajmuje juz tylko 1,5 MB zamiast ponad 50MB
![]() PS. Jest jeszcze 6 innych map ale mniej ciekawe (uwarunkowania, woda, scieki, ochrona srodowiska, elektroenergetyka) -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Odpowiedz Pana Prezydenta na pytanie z naszego maila:
CYTAT Co władze miasta robią w celu wybudowania "DTŚ Wschód". Czy są prowadzone rozmowy z innymi miastami zagłębiowskimi w celu lobbowania za tą inwestycją, a co ważniejsze czy są prowadzone jakiekolwiek działania przygotowujące miasto pod tą inwestycję? Czy miasto/miasta współpracują z grupą posłów oraz senatorów z regionu Zagłębia Dąbrowskiego dla dobra tej inwestycji?
Miasta zagłębiowskie skierowały petycję zarówno do poprzedniego premiera Jarosława Kaczyńskiego jak i obecnego szefa polskiego rządu Donalda Tuska, w której apelują o finansowanie wschodniego odcinka DTŚ. Chcemy, aby budowa wschodniego odcinka została zrealizowana na takich samych zasadach finansowych jak odcinek zachodni. Skoro "DTŚ Zachód" została sfinansowana przez rząd to środki na budowę części wschodniej również powinny pochodzić z budżetu państwa. Jesteśmy w kontakcie z odpowiedzialnym za ten projekt wiceministrem infrastruktury i cały czas liczymy na wsparcie naszych parlamentarzystów, których wielokrotnie informowaliśmy o problemach związanych z powstaniem DTŚ "Wschód". Poza tym liczymy na podjęcie decyzji w sprawie modernizacji dróg nr 86 i 94. Dąbrowa jest otwarta na współpracę z wszelkimi osobami i środowiskami, które mogą przyczynić się do korzystnego rozwiązania sprawy budowy wschodniego odcinka DTŚ i poprawy stanu dróg w naszym regionie. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 14:20 |