![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#781
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
dobry pomysl z nazwami przystankow. Jednak te nowe sosnowieckie wiaty tez bardzo brzydkie. Nie wiem gdzie caly region wynajduje takie modele i producentow.
Niedawno uruchumiono nowy przystanek w Bledowie ( sam znak z rozkladem, nie polozyli nawet kawalka chodnika ) ale jest wreszcie nazwa ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#782
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
troche wiecej konkterow ale przydalby sie dostep do calego dokumentu
![]() CYTAT Echo miasta Powoli do celu 2007 / 11 / 05 Nowe połączenia, nowe autobusy i tramwaje, punktualność i niezawodność obiecuje KZK GOP. Na realizację tego pięknego planu daje sobie jednak dużo czasu Mamy najdłuższą w kraju sieć tramwajową (300 km), ale w 85 procentach zużytą. A na dodatek nierównomiernie rozmieszczoną (fot. Joanna Nowicka) Codziennie 1,2 miliona mieszkańców naszego regionu korzysta, transportu publicznego. Jak pokazuje raport zrobiony firmy doradczej Ernst & Young, z naszą komunikacją nie jest najgorzej. Jednak liczba zadowolonych pasażerów byłaby większa, gdyby autobusy, tramwaje i pociągi jeździły punktualnie, niezawodnie, szybko, no i zapewniały wygodę w podróży. To jest dla nas ważniejsze niż cena. KZK GOP zależy na większej liczbie klientów, dlatego obiecuje wyremontować w ciągu 2-3 lat najbardziej zniszczone torowiska tramwajowe na najbardziej obleganych kierunkach. Kiedy upora się z naprawami, zacznie niewielką rozbudowę sieci. Wiadomo już, że z nowych połączeń będą się mogli cieszyć mieszkańcy Katowic, Sosnowca, Dąbrowy Górniczej, Bytomia i Zabrza. Pozostali będą skazani na autobusy. Tu z kolei dużo dobrego mają zdziałać inteligentne systemy sterowania ruchem. Wszystko to kosztuje mnóstwo pieniędzy, które, mamy nadzieję, da nam Unia Europejska. Ernst & Young po kilku miesiącach pracy zaprezentował raport o transporcie tramwajowym, autobusowym i kolejowym na Śląsku. Już wiadomo, co zrobić, by komunikacja publiczna działała lepiej, była opłacalna, a ludzie chętnie z niej korzystali. Ernst & Young nim wypisał receptę na uzdrowienie śląskiej komunikacji publicznej, zbadał, ilu Ślązaków z niej korzysta. Okazało się, że z tramwajów i autobusów KZK GOP korzysta codziennie 1,2 miliona osób. W porównaniu z innymi regionami dla większej liczby osób w naszym województwie środkiem transportu są własne nogi. Dzieje się tak pewnie dlatego, że nie funkcjonują interesujące ich połączenia lub nie działają tak, jak by sobie tego podróżni życzyli. Badanie pokazało, że najbardziej zależy nam na punktualności i niezawodności autobusu czy tramwaju. Prawie równie ważna jest częstotliwość i bezpośredniość połączeń. Okazało się też, że koszt podróży jest dla nas mniej ważny niż punktualność, czas podróży czy wygoda. Tramwaje dobre, ale... Dla tych, którzy wolą tramwaje od autobusów, nie mamy dobrych wiadomości. W ciągu najbliższych lat sieć tramwajowa nie będzie rozbudowywana z małymi wyjątkami. Żeby w ogóle podróż tramwajem była możliwa i bezpieczna, konieczna jest modernizacja najważniejszych linii. To na pewno Katowice ? Chorzów ? Bytom. Dopiero w 2013 roku KZK GOP rozbuduje sieć o 80 km. Niestety, daje sobie na to czas do 2030 roku, a potrzeba na to od 90 do 250 mln zł. Jeśli tramwaj kursuje co 20 minut lub rzadziej, to takie połączenie jest nieopłacalne (fot. Joanna Nowicka) Przed Euro 2012 ma zostać zbudowana linia tramwajowa wzdłuż ul. Grundmanna w Katowicach. Mniej więcej w tym samym czasie od pętli w katowickiej dzielnicy Brynowie zostaną pociągnięte tory przez Ochojec i Piotrowice. Planuje się też przedłużenie linii 41 w Bytomiu od pętli przy ul. Wrocławskiej do osiedla Miechowice. Dłużej, bo do 2025 roku, trzeba będzie poczekać na zbudowanie nowej linii z Sosnowca Zagórza do ul. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej. Jeszcze później planuje się połączenie sosnowieckich Milowic z Hutą Jedność w Siemianowicach Śląskich i Miechowic (Bytom) z Rokitnicą i Mikulczycami w Zabrzu. Nie obejdzie się bez zamykania linii, których utrzymywanie jest nieopłacalne. Taki los może spotkać na przykład linię 12. Myślący autobus Ciekawostką wprowadzaną w śląskich autobusach będą Inteligentne Systemy Transportowe. To m.in. bilet elektroniczny, sterowanie ruchem, dające pierwszeństwo transportowi publicznemu i wymuszające na kierowcy dostosowanie się do warunków ruchu. Dzięki informacji o tym, co dzieje się na drodze, będzie musiał na przykład tam, gdzie to możliwe, jechać szybciej, by być punktualnie na przystanku. Żeby autobusy były niezawodne i podróż nimi była komfortowa, w ciągu 25 lat należy dwukrotnie wymienić cały tabor (koszt: 1,5 mld zł). W przypadku tramwajów wystarczy wymienić je raz na ćwierć wieku (1,8 mld zł). Wreszcie, by te wszystkie piękne plany się powiodły, Unia Europejska musi nam dać na nie pieniądze... Jolanta Szymczyk-Przewoźna jolanta.szymczyk@echomiasta.pl Smutna rzeczywistość Mamy największą w kraju sieć tramwajową (300 km), ale w 85 procentach zużytą, na dodatek nierównomiernie rozmieszczoną. W efekcie części wschodnia i zachodnia aglomeracji są ze sobą słabo połączone, chociaż bardzo wiele osób przemieszcza się na przykład między Katowicami i Sosnowcem. Jedna trzecia torów jest w tak złym stanie, że jeśli w ciągu 2-3 lat nie zostaną wyremontowane, to pewnego dnia tramwaje nie będą mogły na nie wyjechać. Znaczna część sieci jest jednotorowa, co ogranicza częstotliwość kursujących tramwajów, a to z kolei sprawia, że niektóre połączenia są deficytowe. ? Jeśli tramwaj kursuje co 20 minut lub rzadziej, to takie połączenie jest nieopłacalne ? mówi Jan Friedberg, konsultant Ernst & Young. Brak pasów drogowych, zarezerwowanych tylko dla autobusów, powoduje, że stoją one w korkach. Dużym minusem jest też brak pierwszeństwa dla autobusów w systemie zarządzania ruchem. Na Zachodzie te dwa rozwiązania funkcjonują od 20 lat i zwiększają prędkość autobusów o 20 procent. Gminy tworzące KZK GOP wydają na transport od dwóch do czterech razy mniej niż inne samorządy w Polsce. I jeśli chcą mieć dobrze działającą komunikację, muszą to zmienić. a w Katowicach da sie wybudowac 2 linie przed Euro. Dobrze ze wogole u nas planuja cos wybudowac. Brakuje tu przedluzenia 15 do Gwiezdnej hmm. A ciekawe kiedy remonty torowisk w naszym miescie i w Bedzinie. Wlasciwie tylko odcinek od Merkurego do Pilsudskiego/Kasprzaka jest jako taki. PS. znow zrobili z nas Slazakow ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#783
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 108 Dołączył: pią, 06 kwi 07 Nr użytkownika: 666 ![]() |
A ciekawe kiedy remonty torowisk w naszym miescie i w Bedzinie. Wlasciwie tylko odcinek od Merkurego do Pilsudskiego/Kasprzaka jest jako taki. niestety, od czasu kiedy komunikacja tramwajowa przekształciła się w Tramwaje Śląskie SA nasze miasto jest traktowane najmniej priorytetowo, i gdyby nie Huta Katowice i jej spółki córki do których musi dojeżdżać spora grupa pracowników, to już przynajmniej od roku w Dąbrowie nie byłoby wogóle tramwai- to informacja z bardzo pewnego żródła |
|
|
![]()
Post
#784
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
nasze miasto jest traktowane najmniej priorytetowo (...) już przynajmniej od roku w Dąbrowie nie byłoby wogóle tramwai- to informacja z bardzo pewnego żródła Najmniej priorytetowo powiadasz ? A co byś powiedział o takim np. Grodźcu czy Wojkowicach ? Uważasz, ze 5 minutowy takt w szczycie jest jakoś mało priorytetowy ? Moim skromnym zdanie jest całkiem nieźle, a informacje z "pewnego źródła" są niezbyt pewne ![]() |
|
|
![]()
Post
#785
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
a jednak sie stalo - KZK udostepnil projekt Ernst & Young. 47 stron z mapkami
![]() http://62.111.240.230/rozklad/synteza_calosci_final.pdf Potoki ruchu w calym GOP najwieksze na Katowice - Sosnowiec a potem na Sosnowiec - DG a nie np Katowice-Chorzow-Bytom ktore KZK GOP faworyzowal. ![]() CYTAT Priorytetowe kierunki rozwojowe transportu publicznego Z przeprowadzonych badań marketingowych wynikają wyraźnie konkretne kierunki o największym potencjale rynku. Można ogólnie wskazać te kierunki jako: - dojazdy do centrum GOP w Katowicach, - ruch pomiędzy Katowicami a Sosnowcem, oraz Sosnowcem a Dąbrową Górniczą (w zasadzie chodzi o koncentracje miejsc pracy tamże), - oraz tradycyjnie najsilniej obciążony ciąg od Centrum Katowic, przez Chorzów do Bytomia Co do rozwoju tramwajow - od strony 36. W latach 2008-11 jednak powstanie wiekszosc i to znajda sie srodki po ponad 70 mln netto na niektore linie Co do DG: Połączenie pętli Zagórze w Sosnowcu z ul. Kr. Jadwigi w Dąbrowie Górniczej przez ul. Braci Mieroszewskich i Aleją Róż - Budowa nowej linii w pasie dzielącym jezdnie z koniecznością przebudowy ulicy (zbyt wąski pas dzielący), 2015 - 2025 , 6,8 km, koszt niecale 22 mln zl netto - wydaje mi sie zbyt maly. A w slaskiej zcesci znajda po 70 mln na inwestycje i to niedlugo ehm. A to zupelna nowosc: Przedłużenie linii tramwajowej od Huty Katowice w Dabrowie Górniczej - Udostępnienie nowych terenów rozwojowych po północnej stronie Huty Katowice, po 2025, ok 6 km. Gdyby nie to u sasiadow to wogole Zaglebie byloby poszkodowane: Budowa przedłużenia linii w Sosnowcu od pętli Zagórze przez osiedla Mec i Pekin do istn. linii tramwajowej w ul. Batalionów Chłopskich, Dwuwariantowy przebieg linii przez osiedla, połączenie linii 15 z 27, 25-3,2 km, ponad 10 mln zl netto, znowu jakos malo. Ciekawe tez te bariery techniczne: ![]() oczywiscie to nie cale mapki, zachdnia czesc sie nie miesci ![]() piekne plany, oczywiscie nie liczac lat realizacji w DG. Zobaczymy co bedzie z realizacja -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#786
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
...o ile dożyjemy
![]() |
|
|
![]()
Post
#787
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() PKM-owi znów brakuje pieniędzy na nowe autobusy dziś Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Sosnowcu z powodu trudnej sytuacji finansowej zwróciło się o pomoc do zagłębiowskich gmin. Najwięcej kosztowałaby ona Sosnowiec, jako największego udziałowca, bo 5 mln zł. Pozostałe gminy: Dąbrowa Górnicza, Czeladź i Będzin miałyby wspólnie wspomóc PKM taką samą kwotą. - Koszty działania PKM wzrastają, ponieważ cały czas rosną ceny paliwa. Tylko w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku strata netto naszego przedsiębiorstwa wyniosła 117 tysiąca złotych - mówi Dorota Nowak, członek zarządu PKM. W całym Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej jeździ 250 autobusów. 72 z nich to nowe wozy, których kupno było możliwe dzięki dofinansowanie z unijnego Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR), w ramach rozwoju transportu publicznego w aglomeracjach. Nowe jelcze i solarisy zastąpiły przegubowe jelcze M 11 oraz ikarusy 260, a są oszczędne, bardzo ekonomiczne w eksploatacji i nie zanieczyszczają środowiska. Przede wszystkim jednak są też o wiele bezpieczniejsze dla pasażerów. Mają system ABS, a ich drzwi się automatycznie otwierają, jeżeli w trakcie zamykania natrafią na opór, tym samym nie przytną nigdy np. wystającego bagażu. Nowe wozy są również skomputeryzowane, a na ekraniku wyświetlają się nazwy kolejnych przystanków z trasy. Innym udogodnieniem dla podróżnych jest też niskie zawieszenie autobusów, pozwalające na przewóz osób niepełnosprawnych oraz matek z wózkami dla dzieci. Otrzymana unijna dotacja wyniosła 29,5 mln zł, a całkowity koszt modernizacji w PKM to około 71 mln zł. Za te pieniądze kupione zostały nie tylko nowe autobusy, ale też między innymi remontowanych jest 300 zagłębiowskich przystanków. Prace te muszą się skończyć do 31 grudnia, w przeciwnym wypadku pieniądze te przepadną. - Zwróciliśmy się o pomoc finansową do gmin, ponieważ musimy odnowić tabor i w przyszłym roku musimy kupić 13 nowych autobusów. Dotychczasowe mają już po ponad 20 lat, a ich przebieg wynosi już około 1,5 miliona kilometrów - dodaje Dorota Nowak. Gmina Sosnowiec jako udziałowiec PKM już płaci wysoką składkę do kasy przedsiębiorstwa. W przyszłym roku wzrośnie ona o 2,5 mln złotych i wyniesie 16 mln zł. Teraz też ma wspomóc zakupy taboru. Podczas ubiegłotygodniowej Komisji Gospodarki Komunalnej radni przyjęli wniosek o dofinansowanie PKM, kwotą 5 mln złotych. - Decyzja ta nie obliguje władz miasta do dalszych kroków w tej sprawie, jest to po prostu sugestia ze strony radnych. Osobiście jestem sceptyczny do prośby PKM o dofinansowanie. Znam zasady wolnego rynku i uważam, że spółka sama powinna wypracować sobie pieniądze na odnowienie taboru - mówi Wilhelm Zych, zastępca prezydenta Sosnowca. - Jeżeli radni podejmą decyzję o dofinansowaniu, to muszą sobie zdawać sprawę z tego, że przekazanie dotacji odbędzie się kosztem innych zadań. Na przykład kosztem budownictwa komunalnego. Tymczasem przez to, że w mieście brakuje lokali socjalnych, gmina musi płacić odszkodowania. Wymiana trzynastu autobusów w przyszłym roku, to nie koniec odnawiania taboru w PKM. - W 2009 roku chcemy kupić 17 nowych autobusów. Taka sukcesywna wymiana taboru jest konieczna. Na dzień dzisiejszy mamy już 106 autobusów niskopodłogowych. Wśród nich są i nowe, i stare, mające około 10 lat - mówi Piotr Drabek, dyrektor do spraw technicznych w PKM Sosnowiec. Sebastian Reńca - POLSKA Dziennik Zachodni najpierw sprostowania "Nowe jelcze i solarisy zastąpiły przegubowe, jelcze M 11 oraz ikarusy 260, a są oszczędne, bardzo ekonomiczne w eksploatacji i nie zanieczyszczają środowiska" brakowalo przecinka, niestety nowe autobusy wcale nie sa oszczedne, szczegolnie Solarisy. To jest ciekawe ze 20 lat minelo a technika jakos nie bardzo sie posunela do przodu porownujac ze spalaniem Ikarusow. Co za tym idzie nowe nie sa ekonomiczne, no chyba ze liczyc to ze obecnie nie trzeba tyle wydawac na czesci, plyny, opony bo wszystko jest nowe. I znowu ten pan Wilhelm ![]() I zeby nie bylo niejasnosci - miasta zaglebiowskie nie dolozyly do tych 72 sztuk ani zlotowki! Ponad 50% finansowania to kredyt zaciagniety przez PKM. Reszta z UE. Za 10 mln 13 sztuk hmm. Jesli PKM nic nie dolozy to nie mozna nawet luczyc na krotkie Solarisy a pewnie znowu Jelcze. "Gmina Sosnowiec jako udziałowiec PKM już płaci wysoką składkę do kasy przedsiębiorstwa" ![]() ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#788
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Uśmieszku! W tym arttkule nie ma błędu w postaci braku przecinka, tylko znowu ktoś "mądry" z DZ pisze o "przegubowych Jelczach M11 i Ikarusach 260..." (ROTFL! A Ikarusów 260 to akurat najmniej wymieniono - o ile w ogóle - unijnymi wozami!
![]() I Pan Zych wg mnie ma absolutną rację! PKM Sosnowiec winien być w jak najmniejszym stopniu dotowany przez miasta i w ogóle powinien być niezależny od gmin (czytaj: sprywatyzowany!) i sam gospodarować pieniędzmi tak, aby starczyło mu na zakup nowych pojazdów! Prywatni przewoźnicy, jeżdżący często za dużo mniejszą stawkę za wzkm jakoś muszą sobie radzić i też zakupują czasem nowy tabor (Sebzda 3 Jelcze M121I, Polak 2 Lionsy krótkie!)! A miasto (miasta) winno płacić większą składkę do KZK GOP, za które to pieniądze winny być stawiane większe wymagania w przetargach, większe pieniądza za wzkm a do przetargu (sprawiedliwego!) dostęp powinny mieć wszystkie chętne przedsiębiorstwa przewozowe! Jak za 10 mln zł chca kupić 13 nowych wozów to już dziękuję - znowu krótkie tylko by były, albo znowu U15! PKM Sosnowiec należy zlikwidować! /żart ;-) |
|
|
![]()
Post
#789
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
![]() zobaczycie co bedzie w pon w bedzinskim oddziale PKM i jaki to ma zwiazek z pozostalymi ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#790
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 369 Dołączył: wto, 14 mar 06 Skąd: Łosień / Gołonóg Nr użytkownika: 192 Płeć: Mężczyzna ![]() |
![]() zobaczycie co bedzie w pon w bedzinskim oddziale PKM i jaki to ma zwiazek z pozostalymi ![]() jestem pod wrażeniem prędkości rozchodzenia się informacji ;) własnie miałem to pisać :) w sumie ciekawe co to będzie, w skrócie: w będzinie od poniedziałku przestaje działać "CPN" i wszystkie busy przenoszą do sosnowca i dąbrowy. Jak dla mnie to początek końca zajezdni w Będzinie. |
|
|
![]()
Post
#791
|
|
![]() Dąbrowa G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 626 Dołączył: wto, 15 lis 05 Skąd: PL Nr użytkownika: 168 Płeć: Mężczyzna GG: 3563765 Skype: syzio0 ![]() |
Co
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#792
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Moglibyście coś więcej napisać!!!
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#793
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 369 Dołączył: wto, 14 mar 06 Skąd: Łosień / Gołonóg Nr użytkownika: 192 Płeć: Mężczyzna ![]() |
ja wiem tylko tyle ile napisałem, nawet kierowcy z będzina jeszcze nie zostali poinformowani o zmianie(pewnie będą dzwonić do nich).
|
|
|
![]()
Post
#794
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Czyli co? DG i S-c będą obsługiwać linie będzińskie?
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#795
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
skoro juz sie roznioslo to nie bedzie na mnie
![]() to nie poczatek konca a od razu koniec ![]() w poniedzialek z bedzinskiej zajezdni wyjada rano autobusy i juz tam nie wroca, skoncza trasy gdzie indziej. Do Golonoga trafi 40, do Zagorza 30 sztuk. Wypowiedziana umowa firmie ktora od dawna wynajmowala teren w Golonogu ( parking dla tirow firmy zwiazanej z Saint Gobain), duzy plac na terenie zajezdni bo nie mialy by sie gdzie zmiescic. Place beda ale ciekawe jak pomieszcza sie wszyscy w halach i kanalach. Bedzie sie dzialo w poniedzialek i ciekawe ilu pracownikow juz o tym wie ale skoro sie w takim tempie rozchodzi ![]() Alez na poczatku bedzie zamieszanie. Pewnie beda pozniej i korekty rozkladow PS. dziwie sie dlaczego takie wielkie tempo i do tej pory jakby owiane tajemnica -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#796
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
to nie poczatek konca a od razu koniec ![]() Pewnie beda pozniej i korekty rozkladow Zaskoczenia nie ma. Sprawa była na tapecie od kilku lat. Kryzys już był jak 3-4 lata temu pewnego zimowego poranka z Będzina nie wyjechał na linie żaden autobus. Ale gwałtowność decyzji budzi zdziwienie ![]() Ciekaw jestem jakie to kursy zjazdowe/wyjazdowe wymogą na KZK związkowcy z PKM. Mogę chyba w ciemno założyć, że poprawi nam się wczesnoporanna i późnowieczorna komunikacja z Będzinem. Może by tak przedłużyć do Gołonoga ostatni kurs 61 o 23:30 z Katowic. Zawsze to później niż 808 o 23:10 ![]() Ten post edytował bzenek pią, 16 lis 2007 - 17:38 |
|
|
![]()
Post
#797
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
ale wtedy to byly masakryczne mrozy
![]() Z Golonoga i Zagorza chyba tez wyjechala tylko czesc ale bez porowannia lepiej niz w Bedzinie gdzie jak piszesz chyba serio zaden. Chyba wtedy tak bylo ze w nocy autobusy zostawaly na chodzie bo inaczej bez szans na odpalenie, otwieranie drzwi itp ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#798
|
|
![]() Dąbrowa G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 626 Dołączył: wto, 15 lis 05 Skąd: PL Nr użytkownika: 168 Płeć: Mężczyzna GG: 3563765 Skype: syzio0 ![]() |
Będzie jeden wielki bałagan. Ale dlaczego ten bałagan powstanie? Kto, co jest tego powodem?
|
|
|
![]()
Post
#799
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Mi to nic nie mówi, ale jak mi się rano bus spóźni to zabije!
![]() |
|
|
![]()
Post
#800
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
ja dzis do katowic jechalem jak zawsze 831 6.24 z golonoga....w kat. powinienem byc 7.06 a bylem 7.35
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 01:16 |