IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

167 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja KZK GOP, Autobusy & Tramwaje
Ocena 5 V
:)
post pon, 05 lis 2007 - 10:21
Post #781


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



dobry pomysl z nazwami przystankow. Jednak te nowe sosnowieckie wiaty tez bardzo brzydkie. Nie wiem gdzie caly region wynajduje takie modele i producentow.
Niedawno uruchumiono nowy przystanek w Bledowie ( sam znak z rozkladem, nie polozyli nawet kawalka chodnika ) ale jest wreszcie nazwa



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 07 lis 2007 - 11:38
Post #782


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



troche wiecej konkterow ale przydalby sie dostep do calego dokumentu sad.gif

CYTAT
Echo miasta

Powoli do celu 2007 / 11 / 05
Nowe połączenia, nowe autobusy i tramwaje, punktualność i niezawodność obiecuje KZK GOP. Na realizację tego pięknego planu daje sobie jednak dużo czasu

Mamy najdłuższą w kraju sieć tramwajową (300 km), ale w 85 procentach zużytą. A na dodatek nierównomiernie rozmieszczoną (fot. Joanna Nowicka)

Codziennie 1,2 miliona mieszkańców naszego regionu korzysta, transportu publicznego. Jak pokazuje raport zrobiony firmy doradczej Ernst & Young, z naszą komunikacją nie jest najgorzej.
Jednak liczba zadowolonych pasażerów byłaby większa, gdyby autobusy, tramwaje i pociągi jeździły punktualnie, niezawodnie, szybko, no i zapewniały wygodę w podróży. To jest dla nas ważniejsze niż cena.
KZK GOP zależy na większej liczbie klientów, dlatego obiecuje wyremontować w ciągu 2-3 lat najbardziej zniszczone torowiska tramwajowe na najbardziej obleganych kierunkach. Kiedy upora się z naprawami, zacznie niewielką rozbudowę sieci. Wiadomo już, że z nowych połączeń będą się mogli cieszyć mieszkańcy Katowic, Sosnowca, Dąbrowy Górniczej, Bytomia i Zabrza.
Pozostali będą skazani na autobusy. Tu z kolei dużo dobrego mają zdziałać inteligentne systemy sterowania ruchem. Wszystko to kosztuje mnóstwo pieniędzy, które, mamy nadzieję, da nam Unia Europejska.

Ernst & Young po kilku miesiącach pracy zaprezentował raport o transporcie tramwajowym, autobusowym i kolejowym na Śląsku. Już wiadomo, co zrobić, by komunikacja publiczna działała lepiej, była opłacalna, a ludzie chętnie z niej korzystali. Ernst & Young nim wypisał receptę na uzdrowienie śląskiej komunikacji publicznej, zbadał, ilu Ślązaków z niej korzysta. Okazało się, że z tramwajów i autobusów KZK GOP korzysta codziennie 1,2 miliona osób. W porównaniu z innymi regionami dla większej liczby osób w naszym województwie środkiem transportu są własne nogi. Dzieje się tak pewnie dlatego, że nie funkcjonują interesujące ich połączenia lub nie działają tak, jak by sobie tego podróżni życzyli.
Badanie pokazało, że najbardziej zależy nam na punktualności i niezawodności autobusu czy tramwaju. Prawie równie ważna jest częstotliwość i bezpośredniość połączeń. Okazało się też, że koszt podróży jest dla nas mniej ważny niż punktualność, czas podróży czy wygoda.

Tramwaje dobre, ale...
Dla tych, którzy wolą tramwaje od autobusów, nie mamy dobrych wiadomości. W ciągu najbliższych lat sieć tramwajowa nie będzie rozbudowywana z małymi wyjątkami. Żeby w ogóle podróż tramwajem była możliwa i bezpieczna, konieczna jest modernizacja najważniejszych linii. To na pewno Katowice ? Chorzów ? Bytom. Dopiero w 2013 roku KZK GOP rozbuduje sieć o 80 km. Niestety, daje sobie na to czas do 2030 roku, a potrzeba na to od 90 do 250 mln zł.
Jeśli tramwaj kursuje co 20 minut lub rzadziej, to takie połączenie jest nieopłacalne (fot. Joanna Nowicka)

Przed Euro 2012 ma zostać zbudowana linia tramwajowa wzdłuż ul. Grundmanna w Katowicach. Mniej więcej w tym samym czasie od pętli w katowickiej dzielnicy Brynowie zostaną pociągnięte tory przez Ochojec i Piotrowice. Planuje się też przedłużenie linii 41 w Bytomiu od pętli przy ul. Wrocławskiej do osiedla Miechowice. Dłużej, bo do 2025 roku, trzeba będzie poczekać na zbudowanie nowej linii z Sosnowca Zagórza do ul. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej. Jeszcze później planuje się połączenie sosnowieckich Milowic z Hutą Jedność w Siemianowicach Śląskich i Miechowic (Bytom) z Rokitnicą i Mikulczycami w Zabrzu.
Nie obejdzie się bez zamykania linii, których utrzymywanie jest nieopłacalne. Taki los może spotkać na przykład linię 12.

Myślący autobus
Ciekawostką wprowadzaną w śląskich autobusach będą Inteligentne Systemy Transportowe. To m.in. bilet elektroniczny, sterowanie ruchem, dające pierwszeństwo transportowi publicznemu i wymuszające na kierowcy dostosowanie się do warunków ruchu.
Dzięki informacji o tym, co dzieje się na drodze, będzie musiał na przykład tam, gdzie to możliwe, jechać szybciej, by być punktualnie na przystanku.
Żeby autobusy były niezawodne i podróż nimi była komfortowa, w ciągu 25 lat należy dwukrotnie wymienić cały tabor (koszt: 1,5 mld zł). W przypadku tramwajów wystarczy wymienić je raz na ćwierć wieku (1,8 mld zł).
Wreszcie, by te wszystkie piękne plany się powiodły, Unia Europejska musi nam dać na nie pieniądze...

Jolanta Szymczyk-Przewoźna
jolanta.szymczyk@echomiasta.pl

Smutna rzeczywistość
Mamy największą w kraju sieć tramwajową (300 km), ale w 85 procentach zużytą, na dodatek nierównomiernie rozmieszczoną. W efekcie części wschodnia i zachodnia aglomeracji są ze sobą słabo połączone, chociaż bardzo wiele osób przemieszcza się na przykład między Katowicami i Sosnowcem.
Jedna trzecia torów jest w tak złym stanie, że jeśli w ciągu 2-3 lat nie zostaną wyremontowane, to pewnego dnia tramwaje nie będą mogły na nie wyjechać.
Znaczna część sieci jest jednotorowa, co ogranicza częstotliwość kursujących tramwajów, a to z kolei sprawia, że niektóre połączenia są deficytowe. ? Jeśli tramwaj kursuje co 20 minut lub rzadziej, to takie połączenie jest nieopłacalne ? mówi Jan Friedberg, konsultant Ernst & Young.
Brak pasów drogowych, zarezerwowanych tylko dla autobusów, powoduje, że stoją one w korkach. Dużym minusem jest też brak pierwszeństwa dla autobusów w systemie zarządzania ruchem. Na Zachodzie te dwa rozwiązania funkcjonują od 20 lat i zwiększają prędkość autobusów o 20 procent.
Gminy tworzące KZK GOP wydają na transport od dwóch do czterech razy mniej niż inne samorządy w Polsce. I jeśli chcą mieć dobrze działającą komunikację, muszą to zmienić.


a w Katowicach da sie wybudowac 2 linie przed Euro.
Dobrze ze wogole u nas planuja cos wybudowac. Brakuje tu przedluzenia 15 do Gwiezdnej hmm.

A ciekawe kiedy remonty torowisk w naszym miescie i w Bedzinie. Wlasciwie tylko odcinek od Merkurego do Pilsudskiego/Kasprzaka jest jako taki.

PS. znow zrobili z nas Slazakow wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maseur
post śro, 07 lis 2007 - 16:26
Post #783


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 108
Dołączył: pią, 06 kwi 07
Nr użytkownika: 666



CYTAT(:) @ śro, 07 lis 2007 - 09:38) *
A ciekawe kiedy remonty torowisk w naszym miescie i w Bedzinie. Wlasciwie tylko odcinek od Merkurego do Pilsudskiego/Kasprzaka jest jako taki.



niestety, od czasu kiedy komunikacja tramwajowa przekształciła się w Tramwaje Śląskie SA nasze miasto jest traktowane najmniej priorytetowo, i gdyby nie Huta Katowice i jej spółki córki do których musi dojeżdżać spora grupa pracowników, to już przynajmniej od roku w Dąbrowie nie byłoby wogóle tramwai- to informacja z bardzo pewnego żródła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post śro, 07 lis 2007 - 17:15
Post #784


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(maseur @ śro, 07 lis 2007 - 17:26) *
nasze miasto jest traktowane najmniej priorytetowo
(...)
już przynajmniej od roku w Dąbrowie nie byłoby wogóle tramwai- to informacja z bardzo pewnego żródła

Najmniej priorytetowo powiadasz ? A co byś powiedział o takim np. Grodźcu czy Wojkowicach ?
Uważasz, ze 5 minutowy takt w szczycie jest jakoś mało priorytetowy ?
Moim skromnym zdanie jest całkiem nieźle, a informacje z "pewnego źródła" są niezbyt pewne smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 08 lis 2007 - 12:26
Post #785


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



a jednak sie stalo - KZK udostepnil projekt Ernst & Young. 47 stron z mapkami smile.gif

http://62.111.240.230/rozklad/synteza_calosci_final.pdf

Potoki ruchu w calym GOP najwieksze na Katowice - Sosnowiec a potem na Sosnowiec - DG a nie np Katowice-Chorzow-Bytom ktore KZK GOP faworyzowal.



CYTAT
Priorytetowe kierunki rozwojowe transportu publicznego
Z przeprowadzonych badań marketingowych wynikają wyraźnie konkretne kierunki
o największym potencjale rynku. Można ogólnie wskazać te kierunki jako:

- dojazdy do centrum GOP w Katowicach,

- ruch pomiędzy Katowicami a Sosnowcem, oraz Sosnowcem a Dąbrową Górniczą
(w zasadzie chodzi o koncentracje miejsc pracy tamże),

- oraz tradycyjnie najsilniej obciążony ciąg od Centrum Katowic, przez Chorzów
do Bytomia


Co do rozwoju tramwajow - od strony 36.

W latach 2008-11 jednak powstanie wiekszosc i to znajda sie srodki po ponad 70 mln netto na niektore linie

Co do DG:

Połączenie pętli Zagórze w Sosnowcu z ul. Kr. Jadwigi w Dąbrowie Górniczej przez ul. Braci Mieroszewskich i Aleją Róż - Budowa nowej linii w pasie dzielącym jezdnie z koniecznością przebudowy ulicy (zbyt wąski pas dzielący), 2015 - 2025 , 6,8 km, koszt niecale 22 mln zl netto - wydaje mi sie zbyt maly. A w slaskiej zcesci znajda po 70 mln na inwestycje i to niedlugo ehm.

A to zupelna nowosc:

Przedłużenie linii tramwajowej od Huty Katowice w Dabrowie Górniczej - Udostępnienie nowych terenów rozwojowych po północnej stronie Huty Katowice, po 2025, ok 6 km.

Gdyby nie to u sasiadow to wogole Zaglebie byloby poszkodowane:

Budowa przedłużenia linii w Sosnowcu od pętli Zagórze przez osiedla Mec i Pekin do istn. linii tramwajowej w ul. Batalionów Chłopskich, Dwuwariantowy przebieg linii przez osiedla, połączenie linii 15 z 27, 25-3,2 km, ponad 10 mln zl netto, znowu jakos malo.

Ciekawe tez te bariery techniczne:



oczywiscie to nie cale mapki, zachdnia czesc sie nie miesci



piekne plany, oczywiscie nie liczac lat realizacji w DG. Zobaczymy co bedzie z realizacja


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post czw, 08 lis 2007 - 17:51
Post #786


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



...o ile dożyjemy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 09 lis 2007 - 10:41
Post #787


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT


PKM-owi znów brakuje pieniędzy na nowe autobusy
dziś

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Sosnowcu z powodu trudnej sytuacji finansowej zwróciło się o pomoc do zagłębiowskich gmin. Najwięcej kosztowałaby ona Sosnowiec, jako największego udziałowca, bo 5 mln zł. Pozostałe gminy: Dąbrowa Górnicza, Czeladź i Będzin miałyby wspólnie wspomóc PKM taką samą kwotą.

- Koszty działania PKM wzrastają, ponieważ cały czas rosną ceny paliwa. Tylko w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku strata netto naszego przedsiębiorstwa wyniosła 117 tysiąca złotych - mówi Dorota Nowak, członek zarządu PKM.

W całym Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej jeździ 250 autobusów. 72 z nich to nowe wozy, których kupno było możliwe dzięki dofinansowanie z unijnego Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR), w ramach rozwoju transportu publicznego w aglomeracjach.

Nowe jelcze i solarisy zastąpiły przegubowe jelcze M 11 oraz ikarusy 260, a są oszczędne, bardzo ekonomiczne w eksploatacji i nie zanieczyszczają środowiska. Przede wszystkim jednak są też o wiele bezpieczniejsze dla pasażerów. Mają system ABS, a ich drzwi się automatycznie otwierają, jeżeli w trakcie zamykania natrafią na opór, tym samym nie przytną nigdy np. wystającego bagażu.

Nowe wozy są również skomputeryzowane, a na ekraniku wyświetlają się nazwy kolejnych przystanków z trasy. Innym udogodnieniem dla podróżnych jest też niskie zawieszenie autobusów, pozwalające na przewóz osób niepełnosprawnych oraz matek z wózkami dla dzieci.

Otrzymana unijna dotacja wyniosła 29,5 mln zł, a całkowity koszt modernizacji w PKM to około 71 mln zł. Za te pieniądze kupione zostały nie tylko nowe autobusy, ale też między innymi remontowanych jest 300 zagłębiowskich przystanków. Prace te muszą się skończyć do 31 grudnia, w przeciwnym wypadku pieniądze te przepadną.

- Zwróciliśmy się o pomoc finansową do gmin, ponieważ musimy odnowić tabor i w przyszłym roku musimy kupić 13 nowych autobusów. Dotychczasowe mają już po ponad 20 lat, a ich przebieg wynosi już około 1,5 miliona kilometrów - dodaje Dorota Nowak.

Gmina Sosnowiec jako udziałowiec PKM już płaci wysoką składkę do kasy przedsiębiorstwa. W przyszłym roku wzrośnie ona o 2,5 mln złotych i wyniesie 16 mln zł. Teraz też ma wspomóc zakupy taboru.

Podczas ubiegłotygodniowej Komisji Gospodarki Komunalnej radni przyjęli wniosek o dofinansowanie PKM, kwotą 5 mln złotych.

- Decyzja ta nie obliguje władz miasta do dalszych kroków w tej sprawie, jest to po prostu sugestia ze strony radnych. Osobiście jestem sceptyczny do prośby PKM o dofinansowanie. Znam zasady wolnego rynku i uważam, że spółka sama powinna wypracować sobie pieniądze na odnowienie taboru - mówi Wilhelm Zych, zastępca prezydenta Sosnowca. - Jeżeli radni podejmą decyzję o dofinansowaniu, to muszą sobie zdawać sprawę z tego, że przekazanie dotacji odbędzie się kosztem innych zadań. Na przykład kosztem budownictwa komunalnego. Tymczasem przez to, że w mieście brakuje lokali socjalnych, gmina musi płacić odszkodowania.

Wymiana trzynastu autobusów w przyszłym roku, to nie koniec odnawiania taboru w PKM.

- W 2009 roku chcemy kupić 17 nowych autobusów. Taka sukcesywna wymiana taboru jest konieczna. Na dzień dzisiejszy mamy już 106 autobusów niskopodłogowych. Wśród nich są i nowe, i stare, mające około 10 lat - mówi Piotr Drabek, dyrektor do spraw technicznych w PKM Sosnowiec.
Sebastian Reńca - POLSKA Dziennik Zachodni


najpierw sprostowania

"Nowe jelcze i solarisy zastąpiły przegubowe, jelcze M 11 oraz ikarusy 260, a są oszczędne, bardzo ekonomiczne w eksploatacji i nie zanieczyszczają środowiska"

brakowalo przecinka, niestety nowe autobusy wcale nie sa oszczedne, szczegolnie Solarisy. To jest ciekawe ze 20 lat minelo a technika jakos nie bardzo sie posunela do przodu porownujac ze spalaniem Ikarusow. Co za tym idzie nowe nie sa ekonomiczne, no chyba ze liczyc to ze obecnie nie trzeba tyle wydawac na czesci, plyny, opony bo wszystko jest nowe.

I znowu ten pan Wilhelm laugh.gif On nie chce dofinansowac ale zmienic systemu rowniez. Jak zmieni system i bedzie z czego wypracowac to wtedy ma prawo cos takiego mowic. Oczywiscie nie powie ze samorzady w calym kraju dofinansowuja, a nawet w GOPie - Katowice, Gliwice. Tak sie nowe przegubowe Many podobaja a to przeciez sfinansowalo miasto Gliwice.
I zeby nie bylo niejasnosci - miasta zaglebiowskie nie dolozyly do tych 72 sztuk ani zlotowki! Ponad 50% finansowania to kredyt zaciagniety przez PKM. Reszta z UE.

Za 10 mln 13 sztuk hmm. Jesli PKM nic nie dolozy to nie mozna nawet luczyc na krotkie Solarisy a pewnie znowu Jelcze.

"Gmina Sosnowiec jako udziałowiec PKM już płaci wysoką składkę do kasy przedsiębiorstwa" laugh.gif laugh.gif laugh.gif - kilka razy mniej niz srednio w kraju


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post pią, 09 lis 2007 - 18:29
Post #788


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Uśmieszku! W tym arttkule nie ma błędu w postaci braku przecinka, tylko znowu ktoś "mądry" z DZ pisze o "przegubowych Jelczach M11 i Ikarusach 260..." (ROTFL! A Ikarusów 260 to akurat najmniej wymieniono - o ile w ogóle - unijnymi wozami! biggrin.gif)!

I Pan Zych wg mnie ma absolutną rację! PKM Sosnowiec winien być w jak najmniejszym stopniu dotowany przez miasta i w ogóle powinien być niezależny od gmin (czytaj: sprywatyzowany!) i sam gospodarować pieniędzmi tak, aby starczyło mu na zakup nowych pojazdów! Prywatni przewoźnicy, jeżdżący często za dużo mniejszą stawkę za wzkm jakoś muszą sobie radzić i też zakupują czasem nowy tabor (Sebzda 3 Jelcze M121I, Polak 2 Lionsy krótkie!)!

A miasto (miasta) winno płacić większą składkę do KZK GOP, za które to pieniądze winny być stawiane większe wymagania w przetargach, większe pieniądza za wzkm a do przetargu (sprawiedliwego!) dostęp powinny mieć wszystkie chętne przedsiębiorstwa przewozowe!

Jak za 10 mln zł chca kupić 13 nowych wozów to już dziękuję - znowu krótkie tylko by były, albo znowu U15!

PKM Sosnowiec należy zlikwidować! /żart ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 16 lis 2007 - 16:14
Post #789


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



wacko.gif szok gorace info

zobaczycie co bedzie w pon w bedzinskim oddziale PKM i jaki to ma zwiazek z pozostalymi tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prezes
post pią, 16 lis 2007 - 16:48
Post #790


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 369
Dołączył: wto, 14 mar 06
Skąd: Łosień / Gołonóg
Nr użytkownika: 192
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(:) @ pią, 16 lis 2007 - 16:14) *
wacko.gif szok gorace info

zobaczycie co bedzie w pon w bedzinskim oddziale PKM i jaki to ma zwiazek z pozostalymi tongue.gif

jestem pod wrażeniem prędkości rozchodzenia się informacji ;) własnie miałem to pisać :) w sumie ciekawe co to będzie, w skrócie: w będzinie od poniedziałku przestaje działać "CPN" i wszystkie busy przenoszą do sosnowca i dąbrowy. Jak dla mnie to początek końca zajezdni w Będzinie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syzio
post pią, 16 lis 2007 - 16:52
Post #791


Dąbrowa G
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 626
Dołączył: wto, 15 lis 05
Skąd: PL
Nr użytkownika: 168
Płeć: Mężczyzna
GG: 3563765 status gadu-gadu
Skype: syzio0 status skype



Co ohmy.gif O co się rozchodzi?? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post pią, 16 lis 2007 - 17:01
Post #792


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Moglibyście coś więcej napisać!!!


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prezes
post pią, 16 lis 2007 - 17:06
Post #793


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 369
Dołączył: wto, 14 mar 06
Skąd: Łosień / Gołonóg
Nr użytkownika: 192
Płeć: Mężczyzna



ja wiem tylko tyle ile napisałem, nawet kierowcy z będzina jeszcze nie zostali poinformowani o zmianie(pewnie będą dzwonić do nich).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post pią, 16 lis 2007 - 17:14
Post #794


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Czyli co? DG i S-c będą obsługiwać linie będzińskie?


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 16 lis 2007 - 17:14
Post #795


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



skoro juz sie roznioslo to nie bedzie na mnie wink.gif

to nie poczatek konca a od razu koniec tongue.gif

w poniedzialek z bedzinskiej zajezdni wyjada rano autobusy i juz tam nie wroca, skoncza trasy gdzie indziej.
Do Golonoga trafi 40, do Zagorza 30 sztuk. Wypowiedziana umowa firmie ktora od dawna wynajmowala teren w Golonogu ( parking dla tirow firmy zwiazanej z Saint Gobain), duzy plac na terenie zajezdni bo nie mialy by sie gdzie zmiescic. Place beda ale ciekawe jak pomieszcza sie wszyscy w halach i kanalach.
Bedzie sie dzialo w poniedzialek i ciekawe ilu pracownikow juz o tym wie ale skoro sie w takim tempie rozchodzi tongue.gif
Alez na poczatku bedzie zamieszanie. Pewnie beda pozniej i korekty rozkladow
PS. dziwie sie dlaczego takie wielkie tempo i do tej pory jakby owiane tajemnica


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post pią, 16 lis 2007 - 17:37
Post #796


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(:) @ pią, 16 lis 2007 - 19:14) *
to nie poczatek konca a od razu koniec tongue.gif

Pewnie beda pozniej i korekty rozkladow

Zaskoczenia nie ma. Sprawa była na tapecie od kilku lat. Kryzys już był jak 3-4 lata temu pewnego zimowego poranka z Będzina nie wyjechał na linie żaden autobus. Ale gwałtowność decyzji budzi zdziwienie blink.gif

Ciekaw jestem jakie to kursy zjazdowe/wyjazdowe wymogą na KZK związkowcy z PKM. Mogę chyba w ciemno założyć, że poprawi nam się wczesnoporanna i późnowieczorna komunikacja z Będzinem.

Może by tak przedłużyć do Gołonoga ostatni kurs 61 o 23:30 z Katowic. Zawsze to później niż 808 o 23:10 laugh.gif

Ten post edytował bzenek pią, 16 lis 2007 - 17:38
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 16 lis 2007 - 17:41
Post #797


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



ale wtedy to byly masakryczne mrozy smile.gif

Z Golonoga i Zagorza chyba tez wyjechala tylko czesc ale bez porowannia lepiej niz w Bedzinie gdzie jak piszesz chyba serio zaden. Chyba wtedy tak bylo ze w nocy autobusy zostawaly na chodzie bo inaczej bez szans na odpalenie, otwieranie drzwi itp tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syzio
post pią, 16 lis 2007 - 18:14
Post #798


Dąbrowa G
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 626
Dołączył: wto, 15 lis 05
Skąd: PL
Nr użytkownika: 168
Płeć: Mężczyzna
GG: 3563765 status gadu-gadu
Skype: syzio0 status skype



Będzie jeden wielki bałagan. Ale dlaczego ten bałagan powstanie? Kto, co jest tego powodem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek
post pią, 16 lis 2007 - 18:35
Post #799


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



Mi to nic nie mówi, ale jak mi się rano bus spóźni to zabije! tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pią, 16 lis 2007 - 18:43
Post #800


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



ja dzis do katowic jechalem jak zawsze 831 6.24 z golonoga....w kat. powinienem byc 7.06 a bylem 7.35
Go to the top of the page
 
+Quote Post

167 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 Użytkowników czyta ten temat (8 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 01:16
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza