IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

167 Stron V  « < 32 33 34 35 36 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja KZK GOP, Autobusy & Tramwaje
Ocena 5 V
Dave
post nie, 01 lip 2007 - 23:49
Post #661


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(Sebastian22 @ Jun 27 2007, 15:52 ) *
Szkoda gadać....byłem ostatnio w Rudzie busem i to co zobaczyłem to była totalna porażka.....bodajże złom z firmy NOWAK Transport....Ik260 w środku gnijące dykty etc....masakra. U nas nie jest najgorzej. Z tramwajami miejmy nadzieje się polepszy, poki co jest jak jest :]


Co ty gadasz?! Akurat Nowak Transport takich złych wozów jeszcze nie ma! A w PKM S-c, oddział Będzin to nie ma złomiastych M11?! Jedynie czego im współczuję, a co u nas jest wg mnie lepsze to to, że jest duży pakier linii, który obsługuje właśnie jedna firma (PKM S-c) z w miarę jednolitym malowaniem i taborem - choć niekoniecznie pbsługuje te linie solidnie, ale to już inna melodia. A w Bytmiu czy Rudzie, ale dalej w Zabrzu także, każdy autobus inny, oznakowanie inne, marki pojazdów i malowanie inne - wybór taboru do wyboru do koloru!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pon, 02 lip 2007 - 10:49
Post #662


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



zainspirowane forum? tongue.gif

QUOTE


Wyjeżdżają za chlebem
dziś

Dwa dni temu Dąbrowa Górnicza żyła informacją, że z zajezdni w Gołonogu nie wyjechały w trasę dwa autobusy, bo zabrakło kierowców, którzy lawinowo składają wypowiedzenia i wyjeżdżają do Anglii. Okazało się, że na razie PKM w Sosnowcu jeszcze jakoś sobie radzi z ciągłą rotacją pracowników, ale sytuacja jest rzeczywiście bardzo trudna.

Z powodu niskich zarobków zwalniają się nie tylko kierowcy, ale nawet mechanicy, którzy zarabiają miesięcznie na rękę nieco ponad 1 tysiąc złotych.

- Jesteśmy profesjonalną firmą i nie moglibyśmy sobie pozwolić na to, by autobusy nie miały obsady, ale rzeczywiście jest trudno. Staramy się związać kierowców z przedsiębiorstwem perspektywą nowoczesnego taboru, coraz lepszej infrastruktury. Dzisiaj nawet jednak pensja wypłacana w stałym terminie, pakiet socjalny i i inne zagwarantowane dodatki przegrywają w rozrachunku ekonomicznym z tym, co mogą zarobić za granicą - mówi Jarosław Grządziel, przewodniczący Międzyzakładowego Związku Zawodowego PKM sp. z o.o.

A różnice rzeczywiście są kolosalne. Na Wyspach Brytyjskich kierowca może zarobić miesięcznie około 7 tys. zł. W Sosnowcu pracownicy z wieloletnim stażem mogą liczyć jedynie na 1,8 - 2 tys. zł.
Uposażenie młodego, niedoświadczonego kierowcy to już jednak tylko 1 - 1,1 tys. zł netto i to z dodatkowymi dwoma niedzielami, poświęconymi na pracę. Bez tego wypłata nie przekracza nawet 1 tys. zł. Dlatego w zeszłym roku z PKM zwolniło się już około 100 osób.

Obecnie zdarzają się miesiące, że wypowiedzenia składa nawet po 10 kierowców.

To fakt, że nie ma stabilizacji w tej grupie zawodowej. Rotacja kadr jest ogromna, a doświadczonych kierowców zastępują młodzi, którzy mają co prawda uprawnienia, ale przecież muszą się jeszcze sporo nauczyć. Wprowadziliśmy już zmiany płacowe, by zatrzymać pracowników, także tych ze znacznym stażem, ale kłopotów nam wciąż nie ubywa. Choć czasami w miesiącu na zwolnieniach chorobowych także mamy po dwudziestu, trzydziestu kierowców i musimy sobie jakoś poradzić z obsadą wszystkich kursów - podkreśla Marek Pikuła, prezes sosnowieckiego PKM-u.

Niskie płace nie motywują także mechaników, którzy coraz częściej składają wypowiedzenia. - Pracuję tutaj już trzynaście lat, a w sumie grubo ponad trzydzieści. Mam najwyższy, dwudziestoprocentowy dodatek za wysługę lat, a mimo to nie dostaję nawet 1,5 tysiąca złotych - mówi jeden z mechaników sosnowieckiego PKM-u.

Z konieczności podwyżek zdają sobie sprawę związkowcy, ale póki co, nie ma skąd wziąć na to funduszy. Płace powinny być wyższe o 200, 300 zł, co przynajmniej ich zdaniem częściowo zahamowałoby odpływ fachowców.

- Tracimy specjalistów, doświadczonych pracowników. Żal kiedy odchodzą, ale jeśli po wydatkach na opłaty zostaje im kilkaset złotych to normalne, że szukają lepiej płatnej pracy - przyznaje Jarosław Grządziel.
Piotr Sobierajski - Dziennik Zachodni


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dejmon
post pon, 02 lip 2007 - 18:52
Post #663


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 294
Dołączył: pią, 25 lut 05
Skąd: DG
Nr użytkownika: 125
Płeć: Mężczyzna



Jak to miło się czyta o zdychającym socjalizmie w komunikacji miejskiej:) Może jak w PKM już zostaną tylko sami prezesi, to pomyślą, żeby sprywatyzować tą firmę. Podkreślam słówko "może" :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibar
post śro, 04 lip 2007 - 06:17
Post #664


Sportowa Dąbrowa
*******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,882
Dołączył: śro, 08 lis 06
Skąd: Śródmieście
Nr użytkownika: 267
Płeć: Mężczyzna



QUOTE
[b]W tym roku nocnego połączenia z Katowicami nie będzie[b\]

dziś
Ponad 130-tysięczne miasto nocami zamiera, bo po godz. 23.30 nie ma czym dojechać do sąsiedniego Sosnowca i Będzina, nie wspominając już o Katowicach. Inicjatywa mieszkańców, by przez miasto kursowała choćby jedna nocna linia spełzła jednak na niczym, bo na razie w budżecie gminy nie ma na takie przedsięwzięcie pieniędzy.

Za przedłużeniem linii N-84 opowiadają się nie tylko młodzi ludzie (m.in. na forum mieszkańców), którzy nie mają czym wrócić z kina, czy dyskoteki, ale także starsi. Obecnie nocny autobus między Sosnowcem i Katowicami jeździ od godz. 23.30 do 4.30 aż pięć razy, więc z przedłużeniem trasy do Dąbrowy nie powinno być większego problemu.

- Zbieramy opinie w tej sprawie, ale najwięcej zależy tu od stanowiska lokalnych władz, bo z przedłużeniem linii związane są dodatkowe koszty - mówi Alodia Ostroch z biura prasowego KZK GOP.

Lokalne władze tłumaczą zaś, że wieczorny rozkład jazdy KZK GOP dostosowany jest do potrzeb ludzi pracujących na trzy zmiany i zapewnia sprawny dojazd do pracy na godzinę 22 i 6. Autobusy między Dąbrową Górniczą a Katowicami kursują do północy.

- Braliśmy pod uwagę możliwość uruchomienia dodatkowej linii nocnej, ale ze względu na wysokie koszty nie jest to możliwe. Mimo to pomysłu nie zarzucamy i będziemy wnioskować o utworzenie nocnych połączeń z miastami ościennymi w kolejnym roku budżetowym - informuje Anna Zubko z UM.

(pas) - Dziennik Zachodni


Szkoda gadać, kolejna sprawa na którą gminy "nie stać" poza podwyżkami płac.


--------------------
pzd
Zibar


>>>>>>Sportowa Dąbrowa<<<<<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picaro
post śro, 04 lip 2007 - 08:26
Post #665


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 605
Dołączył: śro, 14 kwi 04
Nr użytkownika: 75
Płeć: Mężczyzna



a wie ktos jaki byłby koszt uruchomienia takie lini? bo jakoś to mnie dziwi, żeby 130tyś miasta z budżetem chyba ze ~ 300mln nie było stać na taki "luksus".
a tak na marginesie to dziwi mnie, że jeszcze panowie z "D-etki" się tym nie zajęli, może ma ktoś znajomego, kto jeździ na tych liniach, mogli by na początek puścić jeden jakś mniejszy bus, który nie duzo pali. Zrobię reklamę (oplakatować miasto), że rusza taka linia i że jeździ choćby tylko w te weekendy powiedzmy o godzinie 2:00 z kato. Nawet mogła by taryfa byc droższsza, np. po 2,50zł, a i tak było by obłożenie (oczywiście bus przez sosnowiec) biggrin.gif

przepraszam nie "zrobie reklame" tylko "mogliby zrobić" laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 04 lip 2007 - 10:56
Post #666


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



budzet ponad 400 mln zl.
Nie wiem czy prywaciarze by sie nie bali nocnych kursow tongue.gif

a co z autobusami do CA? sprawa ucichla wiec sie pewnie w UM ciesza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picaro
post śro, 04 lip 2007 - 11:02
Post #667


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 605
Dołączył: śro, 14 kwi 04
Nr użytkownika: 75
Płeć: Mężczyzna



no to jeszcze lepiej z tym budżetem biggrin.gif
a czego mają się bać prywaciarze, przecierz busa moga puscić jakiegoś starego, a kierowce posadzić jakiego wielekiego, albo nawet niech se po dwóch jeżdża i po 3zł biorą smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post śro, 04 lip 2007 - 11:24
Post #668


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Detkowcom zapewno się nie będzie opłaciło jeździć po nocy i tyle! Mają tyle kursów w dzień, że gdzie siętam będą bawić nockami tongue.gif Wątpie, że chodzi o strach - to i taksiarze musieliby się bać, a przecież aż tak straszna ta młodzież w nocy nie musi być - co to, tylko bandyci po nocy łażą? ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prezes
post śro, 04 lip 2007 - 13:05
Post #669


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 369
Dołączył: wto, 14 mar 06
Skąd: Łosień / Gołonóg
Nr użytkownika: 192
Płeć: Mężczyzna



od jakiegos czasu mamy to nocne połączenie kolejowe, więc i tak nie jest tak źle jak kiedyś. :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picaro
post śro, 04 lip 2007 - 14:03
Post #670


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 605
Dołączył: śro, 14 kwi 04
Nr użytkownika: 75
Płeć: Mężczyzna



jakie nocne połączenie pkp, to o 1:00 z katowic? hmmm jest ale to mało o 2 i 3 powinno coś być, bo co do sosnowca to w sumie jeszcze nie jest źle. Za taxi ostatnio płaciłem 30zł za 5os. bo samochód 6os. tak więc wychodzi jak za jedno pifko dodatkowo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prezes
post śro, 04 lip 2007 - 14:36
Post #671


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 369
Dołączył: wto, 14 mar 06
Skąd: Łosień / Gołonóg
Nr użytkownika: 192
Płeć: Mężczyzna



wiem że mało, ale zawsze coś...
ja dość często wracałem N-84 o 2:40 i potem 902 z sosnowca o 3:06. ale kolo 4 w DG dopiero jest wiec bardzo długo się jedzie.
co do taxi, to kiedyś facet powiedział mi 60zł, obróciłem sie i odchodze, to on wyskoczył z auta, dogonił mnie i pyta "to za ile pan chce jechać?", powiedziałem że za połowe, i oczywiście zabrał mnie za 30.

Ten post edytował prezes śro, 04 lip 2007 - 14:39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mucha
post śro, 04 lip 2007 - 20:57
Post #672


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 193
Dołączył: czw, 10 lis 05
Skąd: Broadway
Nr użytkownika: 167



Wczoraj byłem na koncercie RHCP, po którym tramwajem dotrałem do centrum Katowic i nawet nie pomyślałem, że mogę nie mieć jak wrócić stamtąd do Dąbrowy po 23.
No i przekonałem się, że jednak na komunikację za przeproszeniem publiczną nie można liczyć. Musiałem dzwonić po żonę, żeby przyjechała po mnie autem. Porażka...


--------------------
(...) Miliony much nie moga sie mylic!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
terazpanmarelax
post śro, 04 lip 2007 - 21:25
Post #673


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 17
Dołączył: czw, 07 gru 06
Nr użytkownika: 361



Jeżeli chodzi o RHCP na ślunskim to wraz z załogantami udaliśmy się bolidem, wiadomo ze po 23 z Kce w stronę DG unsure.gif ciężko, z resztą juz się przyzwyczaiłem ze jeżeli impreza w Kce bez auta to raczej do rana biggrin.gif
inspirowany artykułem: http://dabrowagornicza.naszemiasto.pl/wydarzenia/745865.html
Powiem tyle, nieco prowokując: radni chleją w restauracjach w mieście, urzędasy wożą sie taksówkami, wiec resztę mają głęboko w duuuuuupie laugh.gif cóż nie jestem radykalnym punkowcem ale odnosze takie wrażenie, gdyby to chodziło o premię to napewno hajs znalazłby sie w trymiga wink.gif

PS: Ślunsko Zagłębiowskim KZKGOPem śmigam regularnie od dawna a przepity kanar pyta o bilet naprawdę od święta, z resztą i tak go wszyscy olewają. Gdyby ta frajerska firma wynajęła profesjonalnego podwykonawcę który zająłby się kontrolą pozwoleń na przejazd oraz skuteczną egzekucją kar jeździlibyśmy czystymi Solarisami smile.gif
Na razie, taxi albo bigiel do rana, ja preferuje to pierwsze, zawsze można ugadać się wcześniej i przejechać się Lanosem po gradobiciu za nie wielki hajski.

>>>POZDROPOZDRO<<<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 05 lip 2007 - 17:47
Post #674


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



QUOTE
WPK Katowice

05.07: Tramwaje Śląskie zmieniły siedzibę
Kategoria: Aktualności Dodał: Jakub Jackiewicz
Od 30 czerwca spółka Tramwaje Śląskie przeniosła swoją siedzibę z Katowic do Chorzowa. Jest to kolejny etap restrukturyzacji przedsiębiorstwa.

Od czerwca 1985 roku siedziba dyrekcji tramwajowej mieściła się w Katowicach przy ulicy Wita Stwosza 31 (do 1991 roku w ramach Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego, w latach 1991-2002 jako Przedsiębiorstwo Komunikacji Tramwajowej, a od 2003 roku jako Tramwaje Śląskie S.A.).

Po zakończeniu likwidacji WPK i przekazaniu budynku w zarząd Prokuraturze Apelacyjnej konieczna stała się przeprowadzka. Zbiegło się w to w czasie z prowadzoną restrukturyzacją firmy i zmianą profilu działalności zajezdni Chorzów Batory - z dniem 12 sierpnia 2006 r. zlikwidowana została stacja ruchu w tej zajezdni, a od 1 września Zakład Usług Technicznych i Komunikacji Tramwajowej nr 2 przekształcony został w Zakład Usługowo-Remontowy. Odchudzona administracja zmieściła się w dużo mniejszym pawilonie na terenie zajezdni, a budynek administracyjny (pochodzący z 1930 roku) przeznaczony został na nową siedzibę dyrekcji spółki. Poddany został gruntownemu remontowi - wnętrze praktycznie zbudowano od nowa łącząc dwa oddzielne dotychczas segmenty (do części biur wchodziło się od strony ulicy, a do innych od wewnątrz zakładu). Pozostały jeszcze prace wykończeniowe, m.in. oczyszczenie elewacji budynku. Tym samym, od 30 czerwca 2007 r. adresem siedziby spółki jest ulica Inwalidzka 5 w Chorzowie.

W biurowcu przy ulicy Wita Stwosza w Katowicach pozostała jeszcze Centralna Dyspozytornia Ruchu. Ta komórka organizacyjna od 2000 roku zajmuje nowoczesne pomieszczenie na XVI piętrze budynku, zbudowane w ramach realizacji kontraktu na modernizację linii 6/41. Na dachu budynku (najwyższy punkt Katowic) znajdują się anteny nadawczo-odbiorcze systemu łączności radiotelefonicznej EDACS firmy Ericsson. Docelowo Centralna Dyspozytornia również przeniesiona zostanie do Chorzowa Batorego, urządzenia łączności prawdopodobnie pozostaną w Katowicach.

Tymczasem 1 lipca zrealizowany został ostatni etap przekształceń organizacyjnych tzw. jednostek wykonawczych, czyli zakładów terenowych spółki. Zakład Komunikacji Tramwajowej nr 3 w Bytomiu i Zakład Komunikacji Tramwajowej nr 4 w Gliwicach połączono w jedną jednostkę pod nazwą Rejon Komunikacyjny nr 3, którego siedzibę zlokalizowano w Gliwicach. Zajezdnia Stroszek straciła tym samym samodzielność. Przypomnijmy, że w 2006 roku przeprowadzono wcześniejsze etapy tych przekształceń: 1 lipca ZKT-1 w Będzinie przekształcono w RK-1, a 1 sierpnia ZKT-5 w Katowicach przekształcono w RK-2.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post wto, 10 lip 2007 - 21:42
Post #675


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(terazpanmarelax @ Jul 4 2007, 21:25 ) *
PS: Ślunsko Zagłębiowskim KZKGOPem śmigam regularnie od dawna a przepity kanar pyta o bilet naprawdę od święta, z resztą i tak go wszyscy olewają. Gdyby ta frajerska firma wynajęła profesjonalnego podwykonawcę który zająłby się kontrolą pozwoleń na przejazd oraz skuteczną egzekucją kar jeździlibyśmy czystymi Solarisami smile.gif


Wypraszam sobie!! mad.gif Ja nigdy po żadnym przepiciu nie jeżdżę, w robocie a z tą olewką jest róznie! Jak dupa a nie kanar, to i go olewają! Widziałeś wszystkich kanarów w KZK GOP?!
A do tej pory jeszcze w tramwajach sprawdza bilety firma (KPZ sp. z o.o.), która zajmuje się też windykacją, a efektów tej windykacji prawie w ogóle nie widać! W dodatku od sierpnia firma ta nie będzie już prowadzić kontroli w tramwajach w KZK GOP, gdyż nie wywiazywała się z umów z KZK GOPem i miała za mało kanarów - bo za taką kasę, a właściwie za żadną kasę to nikt nie chciał robić! Też z niej odszedłem w końcu! Więc nie pindol człowiecze! dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post śro, 11 lip 2007 - 01:01
Post #676


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



Temat wraca jak bumerang..
QUOTE
Przystanek urząd?

Krystyna Kowalska należy do mieszkańców, którzy twierdzą, że przystanek przy magistracie jest bardzo potrzebny.

Pod Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej nie podjeżdża żadem autobus. I tak zostanie, bo urzędnicy nie widzą możliwości zmiany tej sytuacji.

Mieszkańcy zabiegają o zmianę kursów dwóch tras autobusowych oraz budowę nowego przystanku tuż przy Urzędzie Miejskim. Zdaniem lokalnych władz takie rozwiązanie przyniosłoby więcej szkody niż pożytku.
Na dojście do magistratu skarżą się matki z wózkami i starsze osoby, które muszą wąskim chodnikiem pokonać ponad pół kilometra od najbliższego przystanku, zanim dotrą do magistratu.

– Przy budowie takiego gmachu od razu trzeba było pomyśleć o dobrej komunikacji. Jest miejsce, droga spełnia wszystkie parametry, dlatego aż prosi się o przystanek – podkreśla Krystyna Kowalska.
Jak tłumaczy Paweł Gocyła, zastępca prezydenta miasta, utworzenie nowego przystanku oznacza nie tylko koszty, ale także konieczność likwidacji dwóch innych przystanków w sąsiedztwie.

– Taka lokalizacja może spowodować zagrożenie dla innych uczestników ruchu i pasażerów. Wiele osób przyjeżdża do nas samochodami, na co jesteśmy przygotowani, mając dużą sieć parkingów. Utworzenie przystanku przy ulicy Granicznej wiązałoby się z wyłączeniem przystanku Gołonóg-Damel, bo jest tuż przed skrzyżowaniem i nie można autobusem jednocześnie obsługiwać przystanku i skręcać w ulicę Graniczną. A jest to jeden z głównych punktów przesiadkowych.

Podobnie byłoby w rejonie osiedla Morcinka. Należałoby zlikwidować przystanek linii 690. Ostateczna decyzja w tej sprawie nie zapadła.
(PAS) - Dziennik Zachodni
www.dabrowa.naszemiasto.pl

Co za debilne wytłumaczenie p. Gocyły.. wink.gif Czasami, czytając niektóre wypowiedzi naszych decydentów, mam nieodparte wrażenie jakbym słuchał Leppera albo innych Giertychów, którzy plotą takie bzdury że aż płakać się chce. rolleyes.gif Po kiego grzyba ma się zatrzymywać na Damelu jak będzie stawać pod urzędem???? Kto powiedział że musi stawać i tu i tu?? Co za paranoja, przecież jak jeden czy dwa autobusy z pośród już zatrzymujących się na Damelu będzie omijać ten przystanek to korona z głowy nikomu nie spadnie. Poza tym, ten przystanek to jest niby ważny punkt przesiadkowy?? No nie mogę.. laugh.gif Swoją drogą, było o tym wcześniej pomyśleć, przy budowie sygnalizacji świetlnej a nie teraz płakać że coś się nie da!! Niech ktoś w końcu ruszy zad i załatwi tą sprawę.. chyba mieszkańcy mogą oczekiwać sprawnego dojazdu do urzędu..!! Większość urzędników buja się furami to mają w d*** normalnego Kowalskiego skazanego na komunikację miejską czy osoby starsze. Szkoda słów..

Ten post edytował kwintosz śro, 11 lip 2007 - 01:03


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picaro
post śro, 11 lip 2007 - 08:14
Post #677


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 605
Dołączył: śro, 14 kwi 04
Nr użytkownika: 75
Płeć: Mężczyzna



zgadzam się Kwintosz z tobą w pełni wink.gif
bzdurne te wyjaśnienia i mega śmieszne, mógł pan Gocyła wymyślić coś lepszego. Skoro np. 116 może jechać do Sosnowca przez wszytskie zadupia tak żeby dotrzeć do marketów, to niby czemu nie może zachaczyć o nasz urząd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michu
post śro, 11 lip 2007 - 09:01
Post #678


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 265
Dołączył: czw, 19 paź 06
Nr użytkownika: 239



Pan Gocyła zapomniał, że urzad jest dla obywateli....

A co do kosztów, to miasto jest przecież bogate - przynajmniej tak powiedział jeden z wiceprezydentów kilka miesięcy temu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post śro, 11 lip 2007 - 11:46
Post #679


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



Ludzie, nie róbmy jaj.. wink.gif kto tu mówi że miasto musi być bogate aby spełnić oczekiwania mieszkańców?? Nikt nie wymaga kładzenia torów, zakup pociągów czy nowych autobusów - co mogłoby stanowić realne obciążenie budżetu. Mieszkańcy domagają się zmiany trasy z 2 autobusów a nie dołączenia nowego.. chyba że chodzi o nocne połączenie z Katowicami!!!! Zasłanianie się pieniędzmi także w tym wypadku to jest bzdura i kpina. To są grosze w porównaniu do tego czym dysponują władze. rolleyes.gif
Na najbliższej sesji rady miejskiej, lekką ręką dadzą miastu Chorzów 10000zł na pomnik ofiar MTK(nie mam nic przeciwko) ale nie mówmy że miasto nie stać na uruchomienie nocnego autobusu albo zmianę trasy dwóch autobusów i co za tym idzie wydłużenie trasy np. o 1,5 km!!!
To jest po prostu kompromitacja władz miejskich i pokazanie gdzie się ma głos wyborców..

P.S. Mam nadzieję, że na forum nadal będziemy się tego domagać i także DZ nie ustąpi i co jakiś czas opisze bierność władz w tym względzie..

Ten post edytował kwintosz śro, 11 lip 2007 - 11:48


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 11 lip 2007 - 13:26
Post #680


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



czytajac to mozna sie zalamac jacy ludzie rzadza miastem i podejmuja decyzje nie majac zielonego podejscia. Zwykli ludzie z ulicy i ta pani, ktora rozmawiala na ulicy z DZ zna sie lepiej od tego pana. Normalnie rozpacz sad.gif

Jakie "zagrożenie dla innych uczestników ruchu i pasażerów"??????? Tak rozumujac to trzeba zlikwidowac komunikacje miejska bo jest zagrozeniem, niech nie bedzie niczego jak mowil Konon.

Od poczatku planowano autobusy obok CA, jednak potrzebna byla sygnalizacja swietlna. Dopoki jej nie bylo wladze mialy wymowke i za kazdym razem odmowe argumentgowali brakiem sygnalizacji. Gdy powstala to teraz te wladze zaczely wymyslac jakies bezsensowne bzdety.

"Zdaniem lokalnych władz takie rozwiązanie przyniosłoby więcej szkody niż pożytku" laugh.gif Moze ktos wymieni te szkody

"utworzenie nowego przystanku oznacza nie tylko koszty, ale także konieczność likwidacji dwóch innych przystanków w sąsiedztwie"
do dopiero mega bzdura! Koszty nowego przystanku bez wiat i zatoczek to kilkaset zl. W strone torow mozna na poczatek wykorzystac parking jako prowizoryczna zatoczke. Mowimy o przeniseniu 2 -3 linii z 17 (+4 tramwajowe)!!! Obecnie prawdziwa bzdura jest dublowanie tylu linii na tej samej trasie. W przypadku przeniesienia 690 koszty sa zerowe a w przypadku innych smiesznie niskie. A pan Gocyla wypowiedzial sie tak jakby miano przeniesc wszystkie 17 linii. Normalna rzecza w takich przypadkach jest omijanie takiego przystanku. W strone centrum bez problemu moglyby sie zatrzymywac kolo Damelu.

A pamietacie to bzdurne poprzednie tlumaczenie? Ze dla KZKGOP tamta znana firma prowadzi badania o rozwoju komunikacji w GOPie na nastepne kilkadziesiat lat. Tylko ze tamto nie ma z tym nic wspolnego i nie zwroca nawet na to uwagi heh laugh.gif

Tacy eksperci to nadaja sie do wywiezienia na taczkach biggrin.gif

Chyba pozoztaje tylko zbieranie podpisow mieszkancow pod CA. Na 100% zabraloby sie ich bardzo duzo i szybko. I wtedy oficjalny wniosek do miasta. Zauwazcie ze niemal wszystkei zmiany tras w KZKGOP sa na wniosek mieszkancow. Ale kto to zrobi...

QUOTE(Dave @ Jul 10 2007, 21:42 ) *
Wypraszam sobie!! mad.gif Ja nigdy po żadnym przepiciu nie jeżdżę, w robocie a z tą olewką jest róznie! Jak dupa a nie kanar, to i go olewają! Widziałeś wszystkich kanarów w KZK GOP?!
A do tej pory jeszcze w tramwajach sprawdza bilety firma (KPZ sp. z o.o.), która zajmuje się też windykacją, a efektów tej windykacji prawie w ogóle nie widać! W dodatku od sierpnia firma ta nie będzie już prowadzić kontroli w tramwajach w KZK GOP, gdyż nie wywiazywała się z umów z KZK GOPem i miała za mało kanarów - bo za taką kasę, a właściwie za żadną kasę to nikt nie chciał robić! Też z niej odszedłem w końcu! Więc nie pindol człowiecze! dry.gif


terazpanmarelax ma troche racji.
Kiedys jezdzilem przez rok tramawjem - po prawie 30 min i mialem tylko 2 razy kontrole! Tamci kanarzy rzeczywiscie nie wygladali zbyt szczegolnie. Jak wsiedli to wydawalo sie ze to jacys menele. W autobusie KZKGOP ostatni raz mialem kontrole z 15 lat temu i nie zartuje.
Przeciez KZKGOP na pewno dla tych firm oglasza przetargi. Jakies dziadowskie firmy wygrywaja po zanizonych stawkach aby tylko wygrac, a potem nie maja z czego placic pracownikom. Nie tylko powinno sie z takimi zrywac umowy, ale powinni tez placic kary.
W Gdansku na kontrole trafia sie co chwile, a co jakis czas organizowane sa wilekie akcje, ktore trwaja kilka tygodni. Wtedy ma sie kontrole kilka razy dzinnie. Efekt taki ze prawie nikt nie probuje jechac na gape, a na kazdym przystanku wsiadajacy ludzi ustawiaja sie w kolejce do kasownikow


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

167 Stron V  « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 Użytkowników czyta ten temat (7 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 18:14
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza