IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

167 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja KZK GOP, Autobusy & Tramwaje
Ocena 5 V
:)
post śro, 07 mar 2007 - 15:10
Post #581


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



skandal!

zaraz chyba pisze do PKM Sosnowiec i KZKGOP skarge

juz kiedys pisalem o tym jak autobusy linii 604/644 wiecznie jezdza przed czasem. Nic sie nie zmienia i juz dosc tego. Dzisiaj znowu i w jedna strone 644 a w druge 604 po 4 min przed czasem! Sytuacje w ktorych jezdza zgodnie z rozkladem do rzadkosc. I taka sytuacja jest od rana do wieczora. Zawsze 1-3 min wczesniej a czasami 4-5 min. Kilka dni temu 604 przyjechal na przystanek PKZ 4 min wczesniej i stal dlugo wiedzac ze za wczesnie ale i tak ruszyl 2 min wczesniej niz powinien...

Chyba juz czas z tym skonczyc a nie jestem donosicielem i nie zapisywalem nr taborowych ale niech sobie sprawdza w tych systemach


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post śro, 07 mar 2007 - 16:50
Post #582


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(:) @ Mar 7 2007, 03:10 PM) *
skandal!

zaraz chyba pisze do PKM Sosnowiec i KZKGOP skarge

juz kiedys pisalem o tym jak autobusy linii 604/644 wiecznie jezdza przed czasem. Nic sie nie zmienia i juz dosc tego. Dzisiaj znowu i w jedna strone 644 a w druge 604 po 4 min przed czasem! Sytuacje w ktorych jezdza zgodnie z rozkladem do rzadkosc. I taka sytuacja jest od rana do wieczora. Zawsze 1-3 min wczesniej a czasami 4-5 min. Kilka dni temu 604 przyjechal na przystanek PKZ 4 min wczesniej i stal dlugo wiedzac ze za wczesnie ale i tak ruszyl 2 min wczesniej niz powinien...

Chyba juz czas z tym skonczyc a nie jestem donosicielem i nie zapisywalem nr taborowych ale niech sobie sprawdza w tych systemach


No zdarza sie to dosc czesto......potwierdzam.Mysle ze wynika to z tego iz na niektorych przystankach "za torami" autobus czesto nie zatrzymuje sie bo nikt nie wsiada/wysiada.....wg mnie kierowca powinien to zniwelowac na petli na mydlicach lub leknicach....

Ten post edytował Sebastian22 śro, 07 mar 2007 - 16:51
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 07 mar 2007 - 16:56
Post #583


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



no ale wlasnie zdarza sie ze jadac z Mydlic jest w centrum (PKZ Kosciuszki) juz kilka minut za wczesnie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post śro, 07 mar 2007 - 17:01
Post #584


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



to rozklady do poprawki....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mały
post śro, 07 mar 2007 - 18:21
Post #585


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 221
Dołączył: pią, 15 gru 06
Skąd: Ujejsce City
Nr użytkownika: 370



QUOTE(:) @ Mar 7 2007, 03:10 PM) *
zaraz chyba pisze do PKM Sosnowiec i KZKGOP skarge

Miałem kiedyś podobną sytuacją. Napisałem maila do KZK GOP, ale nikt nie raczył odpowiedzieć. Tak więc chyba nie ma sensu się denerwować cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hator
post śro, 07 mar 2007 - 22:33
Post #586


FdZD
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,433
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 6
Płeć: Mężczyzna



Stanowisko Imię i nazwisko Telefon
Przewodniczący Zarządu KZK GOP - Dyrektor Biura Roman Urbańczyk 251 90 99
Z-ca Dyr. ds. Przewozów Jerzy Orenowicz 251 95 99
Z-ca Dyr. ds. Finansowo-Księgowych Gerard Baron 251 91 99
Z-ca Dyr. ds. Rozwoju Grzegorz Dydkowski 251 96 99
Kancelaria Biura 251 97 45
Kierownik Działu Prasowego Alodia Ostroch 257 25 33
Naczelnik Wydziału Przewozów Krzysztof Sobański 251 95 99
Naczelnik Wydziału Taryfowo-Biletowego Janusz Tyran 251 66 76
Kierownik Działu Organizacyjnego i Spraw Pracowniczych Grażyna Bogacz 251 66 72
Kierownik Działu Informatyki Grzegorz Ewich wew. 330
Radca prawny wew. 623
Kierownik Działu Informacji Pasażerskiej Włodzimierz Dors 251 93 07
Kierownik Działu Zamówień Publicznych Danuta Kolmer wew. 621
Kierownik Działu Organizacji Przewozów Mieczysław Bladowski 251 66 74
Kierownik Działu Planowania Komunikacji Krzysztof Drewniok 251 66 75
Kierownik Referatu Kontroli Krzysztof Ligorowski 251 93 98
Kierownik Referatu Weryfikacji Przewozów Jerzy Storożenko 251 92 98
Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych Krzysztof Moruś 251 93 84
Kierownik Działu Rozwoju Wojciech Gorgoń 251 93 16
Kierownik Działu Sprzedaży Ewa Peist 251 66 76
Kierownik Referatu Kontroli Biletów Kazimierz Sobański 251 09 90
Kierownik Referatu Windykacji i Odwołań Tomasz Żyła 251 66 73
Kierownik Referatu ds. Automatów i Punktów Obsługi Pasażera Marek Staroń wew. 624
Dział ds. Projektów Europejskich i Współpracy Zagranicznej Elżbieta Chaber wew. 621
Kierownik Działu Księgowości i Faktur Klaudia Kura wew. 342
Kierownik Działu Finansowo-Budżetowego Małgorzata Cieślak wew. 325
Kierownik referatu ds. Administracji (budynek ul. Barbary 21a) Ewa Karwat 203 89 35

powiem wam ze sa tez maile do tych osob imie.nazwisko@kzkgop.pl albo imienazwisko@kzkgop.pl badz w odwrotnej kombinacji (czyli nazwisko i imie)
takze mozecie slac maila :)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TeodorMotor
post śro, 07 mar 2007 - 22:36
Post #587


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 392
Dołączył: sob, 07 lut 04
Skąd: DG - Stary Gołonóg
Nr użytkownika: 42
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(Sebastian22 @ Mar 7 2007, 04:50 PM) *
(...) wg mnie kierowca powinien to zniwelowac na petli na mydlicach lub leknicach....
W Katowicach kierowcy autobusów najzwyczajniej w świecie czekają kilka minut na przystanku z zatoką... I po sprawie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post pią, 09 mar 2007 - 00:10
Post #588


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Ale tych kierowników, referatów itp tam jest! blink.gif
A gdzie reszta pracowników! I siedzi ich tam tyle a g... widać z ich roboty! mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pozdrawiam
post pon, 19 mar 2007 - 15:46
Post #589


jasiek
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,062
Dołączył: śro, 06 sie 03
Skąd: Mydlice
Nr użytkownika: 3



Obecnie prowadzona jest naprawa główna jelcza 120 m nr. 027. Remont odbywa się w zajezdni w DG. Według mojej wiedzy jest to pierwszy taki remont autobusu w naszej zajezdni. Wcześniej wysyłano autobusy do firm zewnętrznych lecz koszty takich remontów okazały się zbyt duże. Od kosztów i efektów tego remontu uzależniony jest los pozostałych jelczy 120 m.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pulsatilla1214
post pon, 19 mar 2007 - 15:49
Post #590


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,189
Dołączył: nie, 26 cze 05
Skąd: z bagien
Nr użytkownika: 148
Płeć: Kobieta



...to trzymamy kciuki za szczęśliwy koniec remontu rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pon, 19 mar 2007 - 15:55
Post #591


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



@pozdrawiam

a wiesz moze jaki bedzie zakres tej NG? Czy np wymienia sciane przednia na nowa (podobna do tej w 121I) itp?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pozdrawiam
post pon, 19 mar 2007 - 17:51
Post #592


jasiek
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,062
Dołączył: śro, 06 sie 03
Skąd: Mydlice
Nr użytkownika: 3



QUOTE(:) @ Mar 19 2007, 02:55 PM) *
@pozdrawiam

a wiesz moze jaki bedzie zakres tej NG? Czy np wymienia sciane przednia na nowa (podobna do tej w 121I) itp?


Autobus jest rozebrany na części "pierwsze". Zdemontowano również poszycie karoserii. Niestety nie znam zakresu ewentualnej modernizacji ale nie liczyłbym na nic więcej niż nowe siedzenia i wyświetlacz wewnętrzny.

PS. PKM właśnie zamówił 10 kompletów siedzeń do jelczy 120 m

Ten post edytował pozdrawiam pon, 19 mar 2007 - 18:05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pon, 19 mar 2007 - 18:19
Post #593


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



sam jestem ciekaw jak wyjdzie pierwszy NG w Golonogu....tak czy siak zawsze to lepiej niz mialby byc zezlomowany czy jezdzic jako wrak....Teraz pytanko o Ikary 280:Ile jeszcze zostalo w starym - czerwonym malowaniu w golonogu?

Ten post edytował Sebastian22 pon, 19 mar 2007 - 18:19
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 23 mar 2007 - 11:21
Post #594


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



QUOTE




Kierowcy autobusów wolą wypłaty w euro
dziś

Sosnowiecki PKM ma spore kłopoty. W firmie zaczyna brakować doświadczonych kierowców. Trudno się dziwić, bo w Anglii kierowca autobusu w tydzień możne zarobić tyle, ile w Polsce przez miesiąc (średnio ok. 8 funtów za godzinę, czyli miesięcznie ponad 7 tys. zł). U nas za taką samą pracę dostanie najwyżej 2 tys. zł, a młody kierowca z niewielkim stażem, może liczyć jedynie na połowę tej kwoty.

- Już na kurs prawa jazdy na autobus szedłem z tą myślą, że wyjadę za granicę, żeby zarobić. Teraz pracuję w PKM, ale już załatwiam formalności i uczę się angielskiego. Najdalej za pół roku będę już jeździł na Wyspach - przyznaje jeden z kierowców.

W sosnowieckim PKM na 550 zatrudnionych kierowców przez ostatni rok z kraju wyjechało już stu. Tendencja się nasila.

- Trudno nam konkurować z brytyjskimi czy irlandzkimi firmami, gdy chodzi o zarobki. Naszym kierowcom więcej płacić po prostu nie możemy, ale warunki pracy czy sprzęt są już konkurencyjne - twierdzi Marek Pikuła, prezes PKM Sosnowiec.

O kłopotach z kierowcami w Sosnowcu w KZK GOP wiedzą doskonale (PKM jest jednym z przewoźników KZK).

- Nie możemy nic zrobić. Sami nie zatrudniamy kierowców, bo oni są pracownikami PKM. Zależy nam oczywiście na tym, żeby to byli ludzie dobrze wyszkoleni, kulturalni i punktualni, a częsta wymiana kadr temu raczej nie sprzyja. Jednak to władze PKM muszą znaleźć jakieś rozwiązanie - mówi Alodia Ostroch, rzeczniczka prasowa KZK GOP.

Gotowych rozwiązań nie ma, dlatego rotacja wśród pracowników jest duża. Na miejsce tych, którzy wyjechali szukać szczęścia za granicą, przychodzą nowi. Najczęściej już wtedy mają jednak bardzo konkretne plany. W sosnowieckim PKM chcą jedynie zdobyć minimalne doświadczenie w zawodzie, a zaraz potem zanieść do kadr wypowiedzenie i wyjechać do pracy w Anglii.

- Nowy pracownik w chwili, gdy go zatrudniamy, potrafi oczywiście prowadzić autobus, ale i tak musi się sporo nauczyć, chociażby dobrze poznać trasę linii, na których jeździ, czy nabrać praktycznych umiejętności. Jednak kiedy już radzi sobie z tymi trudnościami, zazwyczaj odchodzi z pracy. Wtedy szkolenia nowych kierowców musimy zaczynać od początku - opowiada Marek Pikuła.

Związkowcy z sosnowieckiego PKM nie dziwią się, że młodzi pracownicy wyjeżdżają za granicę. Z ich wyliczeń wynika, że średnio kierowca pracuje w PKM dziewięć miesięcy, maksymalnie rok. Potem odchodzi i wyjeżdża.

Aby zapobiec wyjazdom w firmie wprowadzono nowe zasady wynagradzania. Zarobki rosną wraz ze stażem pracy. To miało motywować pracowników. Niestety, nie zmotywowało.

- Takie rozwiązania to półśrodki, ale jako związkowcy jesteśmy pod murem. Możemy oczywiście walczyć o to, żeby część pracowników otrzymała należne im podwyżki i przeszeregowania, ale to będzie się nierozerwalnie wiązało z koniecznością zwolnienia części załogi. Takiej odpowiedzialności nikt na siebie wziąć nie chce - przyznaje Jarosław Grządziel, związkowiec z OPZZ.

Podobny problem ma większość PKM w kraju. W Gliwicach do pracy za kółkiem przyjmowane są już kobiety.


W Gliwicach znaleźli rozwiązanie

Problem kierowców, którzy wybierają zarobkową emigrację, dotyczy większości firm przewozowych. Kiedy z gliwickiego PKM masowo zaczęli odchodzić mężczyźni, to na ich miejsce przyjmowane są kobiety. Rozwiązanie jak dotąd świetnie się sprawdza.

- Kobiety pracujące za kółkiem mają wiele zalet. Są punktualne, grzeczne, nie używają wulgaryzmów, nie palą papierosów w kabinie. Poza tym są znacznie bardziej przywiązane do pracy i do miejsca, w którym mieszkają. Znacznie trudniej jest im zostawić wszystko i wyjechać z kraju, bo to wiązałoby się zazwyczaj z rozłąką z dziećmi - mówi Henryk Szary, prezes PKM Gliwice.

W tej chwili w PKM Gliwice pracuje osiem kobiet. Jedna z nich zatrudniona jest już od trzech lat. Trzy kolejne panie przyszły w listopadzie 2006 roku, a cztery pracują od stycznia 2007 roku. To nie koniec, PKM chce zatrudniać kolejne kobiety.

- Dotąd nie miałem większych zastrzeżeń do pracy zatrudnionych u nas pań, dlatego w Powiatowym Urzędzie Pracy ponowiłem ofertę dla kobiet, które chcą być u nas kierowcami - dodaje Henryk Szary.
Grażyna Krawczyk - Dziennik Zachodni


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hator
post nie, 25 mar 2007 - 23:29
Post #595


FdZD
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,433
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 6
Płeć: Mężczyzna



kobiety/mezczyzni - co to zmienia - i tak wiekszosc po roku wyjedzie az wkoncu zacznie brakowac chetnych do pracy - bo przeciez 70 latkow za kolkiem autobusu raczej nie zobaczymy.

ten sam problem nie tylko dotyka pkm'ow. za 5-10 lat nie bedzie kogo do pracy, spoleczenstwo sie zestarzeje, nie bedzie z czego wypracowywac pkb, a tym bardziej na emerytury przyszlych starszych osob. Nie bede dokanczal jaki skutek tego bedzie - wole nie straszyc bo Nam szybciej Polacy wyjada...

ale w pisogrodzie wazniejsze tematy to aborcja i teczki...

oby tak dalej a dojdziemy do IV rozbioru Polski (bez zadnej wojskowej agresji)

smutne...



SORY ZA OT.

Ten post edytował Hator nie, 25 mar 2007 - 23:29


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post czw, 29 mar 2007 - 19:50
Post #596


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



Patrzac z historycznego punktu widzenia lepiej jakby caly Śląsk (z zaglebiem) przylaczyl sie do Niemiec. No ale jest jak jest:P Faktem jest ze problemu jeszcze nikt nie dostrzega, poki co ciesza sie ze bezrobocie spada ale za klika lat spadnie az za bardzo i zabraknie ludzi do pracy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hator
post pią, 30 mar 2007 - 00:08
Post #597


FdZD
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,433
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 6
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(Sebastian22 @ Mar 29 2007, 05:50 PM) *
Patrzac z historycznego punktu widzenia lepiej jakby caly Śląsk (z zaglebiem) przylaczyl sie do Niemiec. No ale jest jak jest:P Faktem jest ze problemu jeszcze nikt nie dostrzega, poki co ciesza sie ze bezrobocie spada ale za klika lat spadnie az za bardzo i zabraknie ludzi do pracy.

slask mial bardziej realna mozliwosc przylaczenia.
zaglebie do niemiec hmmmmm... nie za bardzo - choc na upartego biggrin.gif

ale odbiegamy od topicu - prosze postowac juz na temat komunikacji w dg :)

Ten post edytował Hator pią, 30 mar 2007 - 00:08


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arbas
post pią, 30 mar 2007 - 15:39
Post #598


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,023
Dołączył: czw, 16 lis 06
Nr użytkownika: 307



Do Sebastaina 22!

Piszesz - cytuję:
"" lepiej byłoby, gdyby cały Śląsk / z zagłębiem / przyłączył się do Niemiec.""
Dlaczego Śląsk dużą literą, a Zagłębie małą?
Może podświadomość?

Dzięki takim osobom jak Ty, przyłączenie może nastąpić szybciej niż myślisz.

Póki co, możesz wyjechać na stałe do Niemiec. Nikt Cię w Polsce siłą nie zatrzymuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pią, 30 mar 2007 - 16:16
Post #599


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(Arbas @ Mar 30 2007, 03:39 PM) *
Do Sebastaina 22!

Piszesz - cytuję:
"" lepiej byłoby, gdyby cały Śląsk / z zagłębiem / przyłączył się do Niemiec.""
Dlaczego Śląsk dużą literą, a Zagłębie małą?
Może podświadomość?

Dzięki takim osobom jak Ty, przyłączenie może nastąpić szybciej niż myślisz.

Póki co, możesz wyjechać na stałe do Niemiec. Nikt Cię w Polsce siłą nie zatrzymuje.


To ze napisalem Zagłębie z małej litery to przez pomyłkę. A jakbyśmy byli w Niemczech to byłoby nam lepiej. Oczywiście to tylko teoria...taka moja osobista i nie kazdy musi sie z nia zgadzac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 31 mar 2007 - 14:52
Post #600


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Ikarus na 807 mial dzisiaj powazny wypadek gdzies na granicy Katowic i Sosnowca, i dawnego Geanta. Uderzyl w niego rozpedzony TIR, ktory potem uderzyl jeszcze w kilka osobowych. Szczescie ze nikt z autobusu nie zginal bo podobno wygladalo bardzo powaznie a ranni sa w szpitalach


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

167 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 Użytkowników czyta ten temat (7 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 14:00
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza