![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
skandal!
zaraz chyba pisze do PKM Sosnowiec i KZKGOP skarge juz kiedys pisalem o tym jak autobusy linii 604/644 wiecznie jezdza przed czasem. Nic sie nie zmienia i juz dosc tego. Dzisiaj znowu i w jedna strone 644 a w druge 604 po 4 min przed czasem! Sytuacje w ktorych jezdza zgodnie z rozkladem do rzadkosc. I taka sytuacja jest od rana do wieczora. Zawsze 1-3 min wczesniej a czasami 4-5 min. Kilka dni temu 604 przyjechal na przystanek PKZ 4 min wczesniej i stal dlugo wiedzac ze za wczesnie ale i tak ruszyl 2 min wczesniej niz powinien... Chyba juz czas z tym skonczyc a nie jestem donosicielem i nie zapisywalem nr taborowych ale niech sobie sprawdza w tych systemach -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
skandal! zaraz chyba pisze do PKM Sosnowiec i KZKGOP skarge juz kiedys pisalem o tym jak autobusy linii 604/644 wiecznie jezdza przed czasem. Nic sie nie zmienia i juz dosc tego. Dzisiaj znowu i w jedna strone 644 a w druge 604 po 4 min przed czasem! Sytuacje w ktorych jezdza zgodnie z rozkladem do rzadkosc. I taka sytuacja jest od rana do wieczora. Zawsze 1-3 min wczesniej a czasami 4-5 min. Kilka dni temu 604 przyjechal na przystanek PKZ 4 min wczesniej i stal dlugo wiedzac ze za wczesnie ale i tak ruszyl 2 min wczesniej niz powinien... Chyba juz czas z tym skonczyc a nie jestem donosicielem i nie zapisywalem nr taborowych ale niech sobie sprawdza w tych systemach No zdarza sie to dosc czesto......potwierdzam.Mysle ze wynika to z tego iz na niektorych przystankach "za torami" autobus czesto nie zatrzymuje sie bo nikt nie wsiada/wysiada.....wg mnie kierowca powinien to zniwelowac na petli na mydlicach lub leknicach.... Ten post edytował Sebastian22 śro, 07 mar 2007 - 16:51 |
|
|
![]()
Post
#583
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
no ale wlasnie zdarza sie ze jadac z Mydlic jest w centrum (PKZ Kosciuszki) juz kilka minut za wczesnie.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
to rozklady do poprawki....
|
|
|
![]()
Post
#585
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 221 Dołączył: pią, 15 gru 06 Skąd: Ujejsce City Nr użytkownika: 370 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#586
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,433 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 6 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Stanowisko Imię i nazwisko Telefon
Przewodniczący Zarządu KZK GOP - Dyrektor Biura Roman Urbańczyk 251 90 99 Z-ca Dyr. ds. Przewozów Jerzy Orenowicz 251 95 99 Z-ca Dyr. ds. Finansowo-Księgowych Gerard Baron 251 91 99 Z-ca Dyr. ds. Rozwoju Grzegorz Dydkowski 251 96 99 Kancelaria Biura 251 97 45 Kierownik Działu Prasowego Alodia Ostroch 257 25 33 Naczelnik Wydziału Przewozów Krzysztof Sobański 251 95 99 Naczelnik Wydziału Taryfowo-Biletowego Janusz Tyran 251 66 76 Kierownik Działu Organizacyjnego i Spraw Pracowniczych Grażyna Bogacz 251 66 72 Kierownik Działu Informatyki Grzegorz Ewich wew. 330 Radca prawny wew. 623 Kierownik Działu Informacji Pasażerskiej Włodzimierz Dors 251 93 07 Kierownik Działu Zamówień Publicznych Danuta Kolmer wew. 621 Kierownik Działu Organizacji Przewozów Mieczysław Bladowski 251 66 74 Kierownik Działu Planowania Komunikacji Krzysztof Drewniok 251 66 75 Kierownik Referatu Kontroli Krzysztof Ligorowski 251 93 98 Kierownik Referatu Weryfikacji Przewozów Jerzy Storożenko 251 92 98 Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych Krzysztof Moruś 251 93 84 Kierownik Działu Rozwoju Wojciech Gorgoń 251 93 16 Kierownik Działu Sprzedaży Ewa Peist 251 66 76 Kierownik Referatu Kontroli Biletów Kazimierz Sobański 251 09 90 Kierownik Referatu Windykacji i Odwołań Tomasz Żyła 251 66 73 Kierownik Referatu ds. Automatów i Punktów Obsługi Pasażera Marek Staroń wew. 624 Dział ds. Projektów Europejskich i Współpracy Zagranicznej Elżbieta Chaber wew. 621 Kierownik Działu Księgowości i Faktur Klaudia Kura wew. 342 Kierownik Działu Finansowo-Budżetowego Małgorzata Cieślak wew. 325 Kierownik referatu ds. Administracji (budynek ul. Barbary 21a) Ewa Karwat 203 89 35 powiem wam ze sa tez maile do tych osob imie.nazwisko@kzkgop.pl albo imienazwisko@kzkgop.pl badz w odwrotnej kombinacji (czyli nazwisko i imie) takze mozecie slac maila :) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 392 Dołączył: sob, 07 lut 04 Skąd: DG - Stary Gołonóg Nr użytkownika: 42 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#588
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ale tych kierowników, referatów itp tam jest!
![]() A gdzie reszta pracowników! I siedzi ich tam tyle a g... widać z ich roboty! ![]() |
|
|
![]()
Post
#589
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
Obecnie prowadzona jest naprawa główna jelcza 120 m nr. 027. Remont odbywa się w zajezdni w DG. Według mojej wiedzy jest to pierwszy taki remont autobusu w naszej zajezdni. Wcześniej wysyłano autobusy do firm zewnętrznych lecz koszty takich remontów okazały się zbyt duże. Od kosztów i efektów tego remontu uzależniony jest los pozostałych jelczy 120 m.
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,189 Dołączył: nie, 26 cze 05 Skąd: z bagien Nr użytkownika: 148 Płeć: Kobieta ![]() |
...to trzymamy kciuki za szczęśliwy koniec remontu
![]() |
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
@pozdrawiam
a wiesz moze jaki bedzie zakres tej NG? Czy np wymienia sciane przednia na nowa (podobna do tej w 121I) itp? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
@pozdrawiam a wiesz moze jaki bedzie zakres tej NG? Czy np wymienia sciane przednia na nowa (podobna do tej w 121I) itp? Autobus jest rozebrany na części "pierwsze". Zdemontowano również poszycie karoserii. Niestety nie znam zakresu ewentualnej modernizacji ale nie liczyłbym na nic więcej niż nowe siedzenia i wyświetlacz wewnętrzny. PS. PKM właśnie zamówił 10 kompletów siedzeń do jelczy 120 m Ten post edytował pozdrawiam pon, 19 mar 2007 - 18:05 |
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
sam jestem ciekaw jak wyjdzie pierwszy NG w Golonogu....tak czy siak zawsze to lepiej niz mialby byc zezlomowany czy jezdzic jako wrak....Teraz pytanko o Ikary 280:Ile jeszcze zostalo w starym - czerwonym malowaniu w golonogu?
Ten post edytował Sebastian22 pon, 19 mar 2007 - 18:19 |
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
QUOTE ![]() ![]() Kierowcy autobusów wolą wypłaty w euro dziś Sosnowiecki PKM ma spore kłopoty. W firmie zaczyna brakować doświadczonych kierowców. Trudno się dziwić, bo w Anglii kierowca autobusu w tydzień możne zarobić tyle, ile w Polsce przez miesiąc (średnio ok. 8 funtów za godzinę, czyli miesięcznie ponad 7 tys. zł). U nas za taką samą pracę dostanie najwyżej 2 tys. zł, a młody kierowca z niewielkim stażem, może liczyć jedynie na połowę tej kwoty. - Już na kurs prawa jazdy na autobus szedłem z tą myślą, że wyjadę za granicę, żeby zarobić. Teraz pracuję w PKM, ale już załatwiam formalności i uczę się angielskiego. Najdalej za pół roku będę już jeździł na Wyspach - przyznaje jeden z kierowców. W sosnowieckim PKM na 550 zatrudnionych kierowców przez ostatni rok z kraju wyjechało już stu. Tendencja się nasila. - Trudno nam konkurować z brytyjskimi czy irlandzkimi firmami, gdy chodzi o zarobki. Naszym kierowcom więcej płacić po prostu nie możemy, ale warunki pracy czy sprzęt są już konkurencyjne - twierdzi Marek Pikuła, prezes PKM Sosnowiec. O kłopotach z kierowcami w Sosnowcu w KZK GOP wiedzą doskonale (PKM jest jednym z przewoźników KZK). - Nie możemy nic zrobić. Sami nie zatrudniamy kierowców, bo oni są pracownikami PKM. Zależy nam oczywiście na tym, żeby to byli ludzie dobrze wyszkoleni, kulturalni i punktualni, a częsta wymiana kadr temu raczej nie sprzyja. Jednak to władze PKM muszą znaleźć jakieś rozwiązanie - mówi Alodia Ostroch, rzeczniczka prasowa KZK GOP. Gotowych rozwiązań nie ma, dlatego rotacja wśród pracowników jest duża. Na miejsce tych, którzy wyjechali szukać szczęścia za granicą, przychodzą nowi. Najczęściej już wtedy mają jednak bardzo konkretne plany. W sosnowieckim PKM chcą jedynie zdobyć minimalne doświadczenie w zawodzie, a zaraz potem zanieść do kadr wypowiedzenie i wyjechać do pracy w Anglii. - Nowy pracownik w chwili, gdy go zatrudniamy, potrafi oczywiście prowadzić autobus, ale i tak musi się sporo nauczyć, chociażby dobrze poznać trasę linii, na których jeździ, czy nabrać praktycznych umiejętności. Jednak kiedy już radzi sobie z tymi trudnościami, zazwyczaj odchodzi z pracy. Wtedy szkolenia nowych kierowców musimy zaczynać od początku - opowiada Marek Pikuła. Związkowcy z sosnowieckiego PKM nie dziwią się, że młodzi pracownicy wyjeżdżają za granicę. Z ich wyliczeń wynika, że średnio kierowca pracuje w PKM dziewięć miesięcy, maksymalnie rok. Potem odchodzi i wyjeżdża. Aby zapobiec wyjazdom w firmie wprowadzono nowe zasady wynagradzania. Zarobki rosną wraz ze stażem pracy. To miało motywować pracowników. Niestety, nie zmotywowało. - Takie rozwiązania to półśrodki, ale jako związkowcy jesteśmy pod murem. Możemy oczywiście walczyć o to, żeby część pracowników otrzymała należne im podwyżki i przeszeregowania, ale to będzie się nierozerwalnie wiązało z koniecznością zwolnienia części załogi. Takiej odpowiedzialności nikt na siebie wziąć nie chce - przyznaje Jarosław Grządziel, związkowiec z OPZZ. Podobny problem ma większość PKM w kraju. W Gliwicach do pracy za kółkiem przyjmowane są już kobiety. W Gliwicach znaleźli rozwiązanie Problem kierowców, którzy wybierają zarobkową emigrację, dotyczy większości firm przewozowych. Kiedy z gliwickiego PKM masowo zaczęli odchodzić mężczyźni, to na ich miejsce przyjmowane są kobiety. Rozwiązanie jak dotąd świetnie się sprawdza. - Kobiety pracujące za kółkiem mają wiele zalet. Są punktualne, grzeczne, nie używają wulgaryzmów, nie palą papierosów w kabinie. Poza tym są znacznie bardziej przywiązane do pracy i do miejsca, w którym mieszkają. Znacznie trudniej jest im zostawić wszystko i wyjechać z kraju, bo to wiązałoby się zazwyczaj z rozłąką z dziećmi - mówi Henryk Szary, prezes PKM Gliwice. W tej chwili w PKM Gliwice pracuje osiem kobiet. Jedna z nich zatrudniona jest już od trzech lat. Trzy kolejne panie przyszły w listopadzie 2006 roku, a cztery pracują od stycznia 2007 roku. To nie koniec, PKM chce zatrudniać kolejne kobiety. - Dotąd nie miałem większych zastrzeżeń do pracy zatrudnionych u nas pań, dlatego w Powiatowym Urzędzie Pracy ponowiłem ofertę dla kobiet, które chcą być u nas kierowcami - dodaje Henryk Szary. Grażyna Krawczyk - Dziennik Zachodni -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,433 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 6 Płeć: Mężczyzna ![]() |
kobiety/mezczyzni - co to zmienia - i tak wiekszosc po roku wyjedzie az wkoncu zacznie brakowac chetnych do pracy - bo przeciez 70 latkow za kolkiem autobusu raczej nie zobaczymy.
ten sam problem nie tylko dotyka pkm'ow. za 5-10 lat nie bedzie kogo do pracy, spoleczenstwo sie zestarzeje, nie bedzie z czego wypracowywac pkb, a tym bardziej na emerytury przyszlych starszych osob. Nie bede dokanczal jaki skutek tego bedzie - wole nie straszyc bo Nam szybciej Polacy wyjada... ale w pisogrodzie wazniejsze tematy to aborcja i teczki... oby tak dalej a dojdziemy do IV rozbioru Polski (bez zadnej wojskowej agresji) smutne... SORY ZA OT. Ten post edytował Hator nie, 25 mar 2007 - 23:29 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Patrzac z historycznego punktu widzenia lepiej jakby caly Śląsk (z zaglebiem) przylaczyl sie do Niemiec. No ale jest jak jest:P Faktem jest ze problemu jeszcze nikt nie dostrzega, poki co ciesza sie ze bezrobocie spada ale za klika lat spadnie az za bardzo i zabraknie ludzi do pracy.
|
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,433 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 6 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Patrzac z historycznego punktu widzenia lepiej jakby caly Śląsk (z zaglebiem) przylaczyl sie do Niemiec. No ale jest jak jest:P Faktem jest ze problemu jeszcze nikt nie dostrzega, poki co ciesza sie ze bezrobocie spada ale za klika lat spadnie az za bardzo i zabraknie ludzi do pracy. slask mial bardziej realna mozliwosc przylaczenia. zaglebie do niemiec hmmmmm... nie za bardzo - choc na upartego ![]() ale odbiegamy od topicu - prosze postowac juz na temat komunikacji w dg :) Ten post edytował Hator pią, 30 mar 2007 - 00:08 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#598
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,023 Dołączył: czw, 16 lis 06 Nr użytkownika: 307 ![]() |
Do Sebastaina 22!
Piszesz - cytuję: "" lepiej byłoby, gdyby cały Śląsk / z zagłębiem / przyłączył się do Niemiec."" Dlaczego Śląsk dużą literą, a Zagłębie małą? Może podświadomość? Dzięki takim osobom jak Ty, przyłączenie może nastąpić szybciej niż myślisz. Póki co, możesz wyjechać na stałe do Niemiec. Nikt Cię w Polsce siłą nie zatrzymuje. |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Do Sebastaina 22! Piszesz - cytuję: "" lepiej byłoby, gdyby cały Śląsk / z zagłębiem / przyłączył się do Niemiec."" Dlaczego Śląsk dużą literą, a Zagłębie małą? Może podświadomość? Dzięki takim osobom jak Ty, przyłączenie może nastąpić szybciej niż myślisz. Póki co, możesz wyjechać na stałe do Niemiec. Nikt Cię w Polsce siłą nie zatrzymuje. To ze napisalem Zagłębie z małej litery to przez pomyłkę. A jakbyśmy byli w Niemczech to byłoby nam lepiej. Oczywiście to tylko teoria...taka moja osobista i nie kazdy musi sie z nia zgadzac. |
|
|
![]()
Post
#600
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Ikarus na 807 mial dzisiaj powazny wypadek gdzies na granicy Katowic i Sosnowca, i dawnego Geanta. Uderzyl w niego rozpedzony TIR, ktory potem uderzyl jeszcze w kilka osobowych. Szczescie ze nikt z autobusu nie zginal bo podobno wygladalo bardzo powaznie a ranni sa w szpitalach
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 14:00 |