![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1781
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1782
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
Wydaje się ze wstawienie dużych okien w tych MANach powinno rozwiązać problem. Będzie ich 10. Rocznik 2004 -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#1783
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Tylko niech je ładnie pomalują.
|
|
|
![]()
Post
#1784
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Ktoś już coś wie na temat nocnych autobusów? obiło mi się o uszy, że dąbrowa jednak nie będzie ich mieć :/ Uuu jak to? :/ Gdzie to słyszałeś? http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019...1_wrzesnia.html CYTAT Nie wszystko się jednak udało. "7" do Zabrza nadal ma przerwę w kursowaniu między północą a trzecią. Nie ma postulowanego przez SMM nocnego połączenia autobusowego do Gliwic. "908" nadal dojeżdżać będzie tylko do centrum Sosnowca. - Powinna przynajmniej do Zagórza, a najlepiej do Dąbrowy Górniczej. Będziemy rozmawiać z lokalnymi stowarzyszeniami, żeby przekonywały do tych pomysłów urzędników - mówi Tokarski. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1785
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
Ktoś już coś wie na temat nocnych autobusów? obiło mi się o uszy, że dąbrowa jednak nie będzie ich mieć :/ Uuu jak to? :/ Gdzie to słyszałeś? http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019...1_wrzesnia.html CYTAT Nie wszystko się jednak udało. "7" do Zabrza nadal ma przerwę w kursowaniu między północą a trzecią. Nie ma postulowanego przez SMM nocnego połączenia autobusowego do Gliwic. "908" nadal dojeżdżać będzie tylko do centrum Sosnowca. - Powinna przynajmniej do Zagórza, a najlepiej do Dąbrowy Górniczej. Będziemy rozmawiać z lokalnymi stowarzyszeniami, żeby przekonywały do tych pomysłów urzędników - mówi Tokarski. Chcieliśmy dobrze - wyszło jak zwykle... -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#1786
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 516 Dołączył: sob, 02 gru 06 Skąd: D.G. Mydlice Nr użytkownika: 352 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ciekawe co utrudnia dojazd autobusów do Dąbrowy, być może o czymś nie wiemy i w Sosnowcu drogi się pozapadały albo przeszła katrina i pół miasta zniszczyło
![]() Many 6 letnie to powinien być dobry pomysł komfort jazdy na pewno będzie wyższy niż zdezelowanych wiekowych Ikarusach, zastanawia mnie koszt takiego używanego autobusu. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1787
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pewnie miasto nie chce płacić za nocne połączenie autobusowe...
|
|
|
![]()
Post
#1788
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1789
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 130 Dołączył: pon, 29 wrz 08 Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA CiTY / MYDLiCE Nr użytkownika: 1,493 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Też uważam, że miasto sie nie stara w tych tematach... ja rozumiem koszty koszty, ale puścić 3 autobusy nocne to taki problem ?...
Coś próbują nieśmiało robić w tym kierunku od roku - zrobili sobie 27, które kursuje jak 801 przed 00:00 i przed 04:00 - no fajnie, ale jakby jeszcze było choć jedno o 02:00 to było by cudownie. Nie mamy dobrych połączeń... N908 jest spoko - jeździ do Sosnowca, a stamtąd jak mam szczęście to pojadę T27 do Będzina i tu się kończy radość ![]() PS - najlepsza zabawa jest wtedy kiedy ktoś chce pojechać N903 - ten autobus jeździ jak chce i z własnego doświadczenia wiem, że jeśli sie zatrzyma - to zrobi Ci naprawdę łaskę ![]() Czyli znowu dupa. Dziękujemy :] zostaje nam grafitti i picie w parku słuchając Mp3 z telefonu... |
|
|
![]()
Post
#1790
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() W tym roku śląscy tramwajarze nie zmodernizują ani jednego kawałka torowiska Michał Wroński 2010-08-19 23:26:23 , Aktualizacja 2010-08-20 12:13:10 Mieszkańcy Dąbrowy Górniczej, Świętochłowic, Siemianowic Śląskich i innych miast regionu nie mają co liczyć na poprawę warunków jazdy tramwajem. Podczas, gdy przewoźnicy w dużych polskich miastach z błogosławieństwem samorządów wydają na zakupy nowych wozów i modernizację torowisk dziesiątki milionów złotych, u nas w tym roku tramwajarze nie zmodernizują ani jednego kawałka torowiska, nie mówiąc już o wymianie taboru! Za kilka dni minie rok od likwidacji tramwajów w Gliwicach. Wyrzuceni z tego miasta tramwajarze niewiele zrobili od tego czasu, by umocnić swoją pozycję w innych gminach aglomeracji. W Katowicach, Chorzowie, Rudzie Śląskiej, Bytomiu, Zabrzu i Sosnowcu ekipy remontowe mają wyjść na tory, ale dopiero w przyszłym roku i o ile tylko ambitny program znów nie wpadnie w poślizg. W stosunku do planów, które spółka Tramwaje Śląskie przedstawiła dziennikarzom pod koniec 2008 roku niektóre inwestycje i tak mają blisko rok opóźnienia! Przykłady? Od grudnia miała trwać modernizacja torowisk między Wesołym Miasteczkiem a Stadionem Śląskim; w marcu miały ruszyć prace między placem Wolności a rynkiem w Katowicach. Pieniądze gotów jest dać resort rozwoju regionalnego, lecz czeka aż tramwajarze złożą wniosek o dofinansowanie inwestycji. Ci jednak nie są w stanie wskazać kiedy to zrobią. - Obecnie eksperci z tzw. inicjatywy Jaspers badają studium wykonalności projektu. Na podstawie ich raportu powstanie dopiero wniosek o dofinansowanie inwestycji - tłumaczy Szczepan Wodniok z Tramwajów Śląskich. Na pocieszenie dodaje, iż wszystkie z 28 zaplanowanych inwestycji albo już mają, albo wkrótce mieć będą gotową dokumentację projektową. Gorzej, że do uzyskania unijnej dotacji tramwajarze ograniczą się do przemalowywania dziesięcioletnich już "Karlików" oraz remontów znacznie starszych 105-tek. Na poprawę stanu zdezelowanych torowisk nie ma co liczyć - o ile w ubiegłych latach TŚ zmodernizowały tory na ul. Gliwickiej i Warszawskiej w Katowicach, to teraz spółka ogranicza się do bieżącego utrzymania infrastruktury. Dlaczego innym tramwaje nie przeszkadzają? Marek Gancarczyk, rzecznik MPK Kraków Tego wymaga interes mieszkańców. Z powodu korków i stanu dróg autobusy nie są w stanie zapewnić niezawodnej komunikacji dużym osiedlom. Wyjściem z sytuacji jest rozwój linii tramwajowych. Ich budowa i utrzymanie sporo kosztuje, podobnie jak zakup nowych pojazdów, ale to są inwestycje na lata i w takiej perspektywie nie są aż tak nieopłacalne. W okresie przewidzianym na eksploatację tramwaju oraz infrastruktury trzeba cztery-pięć razy wymieniać autobusy i remontować zniszczone drogi. Janusz Krzeszowski, rzecznik MPK Wrocław To najszybszy środek lokomocji w dużych miastach. Trzeba jednak wspomagać jego atuty - obecnie powstaje u nas linia prowadząca przez okolice dworca PKP i centrum miasta do stadionu budowanego na Euro 2012. Na całym jej przebiegu tramwaje będą miały uprzywilejowany status w ruchu. Nie wszystkie linie są rentowne, ale staramy się uszczelnić sprzedaż biletów i to przynosi efekty. Co miesiąc wpływy z biletów rosną o milion złotych. Chcemy też połączyć system komunikacji tramwajowej z koleją. Igor Krajnow, rzecznik ZTM Warszawa Tramwaj stanowi skuteczną alternatywę wobec samochodu. Jest szybki, bardziej ekologiczny, niezależny od korków, bardziej efektywny, a przy tym do przewiezienia tej samej ilości pasażerów potrzebuje siedem razy mniej miejsca niż samochód. Aby umożliwić pełne wykorzystanie tych zalet, wydzieliliśmy z jezdni osobne pasy dla tramwajów. Komunikacja miejska z definicji jest deficytowa, ale względy społeczne nakazują budować ją w takim kształcie, by najlepiej odpowiadała zapotrzebowaniu mieszkańców. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1791
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Pisalismy o tym na samym poczatku. Gdy jeszcze trwala przebudowa, to czesc chwile wczesniej zrobionych juz sie sypala. Jak to wogole zostalo odebrane?
CYTAT Czy dąbrowskie przystanki pójdą do poprawki?
Agnieszka Stefaniak - Zubko / sosnowiec.info.pl Powoli zbliżają się do końca trwające niemal dwa lata prace Komisji Rewizyjnej dąbrowskiej Rady Miejskiej, dotyczące jakości modernizacji przystanków autobusowych na terenie miasta. Kilka lat temu Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza i Będzin przystąpiły do modernizacji infrastruktury autobusowej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.Wspólny projekt przewidywał m.in. prace modernizacyjne na 263 dąbrowskich przystankach autobusowych, w tym na 161 ze środków kwalifikowanych. Wkrótce po zakończeniu prac, kostka brukowa na niektórych nowych peronach zaczęła się zapadać. Na marginesie warto wspomnieć, że jednym z wykonawców modernizacji przystanków autobusowych była Spółdzielnia Kółek Rolniczych, którą dowodzi Kazimierz Woźniczka, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej. Sprawie postanowiła przyjrzeć się Komisja Rewizyjna. Na wniosek zespołu kontrolnego Urząd Miejski powołał biegłego eksperta, a dodatkowe pomiary i ekspertyzy zlecono firmie wyłonionej w przetargu. Następnie dokonano oceny czternastu losowo wybranych przystanków. Ekspertyza w sposób jednoznaczny wykazała, że w ośmiu przypadkach roboty były wykonywane nieprawidłowo. Tymczasem dąbrowski magistrat nie zgadza się ze sposobem, w jaki została wykonana ekspertyza, a ponadto zdaniem wiceprezydenta Henryka Zaguły, podbudowy przystanków zostały wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, zaakceptowaną przez Komisję Unii Europejskiej. Zdaniem radnego Tomasza Paska, w projekcie protokołu pokontrolnego Komisji Rewizyjnej zabrakło kilku istotnych wniosków. – Przede wszystkich należałoby doprowadzić do usunięcia w ramach napraw gwarancyjnych wszelkich zaniedbań, których dopuszczono się przy modernizacji infrastruktury autobusowej. Bardzo ważne wydaje się być także wyciągnięcie konsekwencji wobec Inspektora Nadzoru Budowlanego, który dopuścił źle wykonane przystanki do użytku – stwierdził radny. Czy dąbrowskie przystanki pójdą do poprawki, przekonamy się niebawem. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1792
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
CYTAT Od 1 października Dąbrowa Górnicza będzie miała aż 5 nocnych połączeń z Katowicami. Będzie to przedłużona linia N908, która do tej pory kursowała tylko do przystanku przy Urzędzie Miejskim w Sosnowcu. Od początku października autobusy te będą dojeżdżały do przystanku Dąbrowa Górnicza Centrum.
- Planujemy 5 par kursów nocnych połączeń pomiędzy centrum Dąbrowy Górniczej a Katowicami. W porozumieniu z KZK GOP rozpoczęliśmy już procedurę, aby połączenia te mogły zacząć kursować już 1 października – mówi Paweł Gocyła, zastępca Prezydenta Dąbrowy Górniczej. Planowane połączenia w niezmienionej formie będą kursowały do końca 2010 roku. W tym okresie będą one monitorowane pod względem obłożenia poszczególnych kursów, tak aby na początku nowego roku można je jeszcze lepiej dopasować do oczekiwań korzystających z nich mieszkańców. Na początku kursy będą odbywały się w weekendowe noce czyli od piątku do niedzieli, kiedy w stolicy naszego regionu odbywa się najwięcej imprez kulturalnych. Zadowolenia z takiego obrotu sprawy nie krył też Andrzej Węgrzynek – jedna z osób, która podpisała petycję skierowaną do prezydenta Zbigniewa Podrazy w sprawie nocnej komunikacji i podkreślał, że autobusy na pewno puste jeździć nie będą i doskonałą okazją do weryfikacji tej decyzji będzie zbliżający się festiwal Rawa Blues. -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1793
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Dzisiaj rano KZK fundowało kawę i ciastka, na przystanku na pl.Wolności.
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1794
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: śro, 15 wrz 10 Nr użytkownika: 4,099 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dzisiaj rano KZK fundowało kawę i ciastka, na przystanku na pl.Wolności. dobrze żeby KZK zafundowało nam wreszcie nowy rozkładn N908. wchodzi w życie już za tydzień, a nadal go nie ma na ich stronach ani na przystankach. znowu wszystko na ostatnią chwilę się odbędzie |
|
|
![]()
Post
#1795
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Na Placu Wolności nie ma przystanku, jest przystanek CENTRUM na ul. Królowej Jadwigi! A kawę rozdawali 22 września... zawodowi kontrolerzy!
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1796
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 130 Dołączył: pon, 29 wrz 08 Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA CiTY / MYDLiCE Nr użytkownika: 1,493 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Chciałbym przypomnieć, że od 1 września mamy moBILET`y
![]() |
|
|
![]()
Post
#1797
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Na Placu Wolności nie ma przystanku, jest przystanek CENTRUM na ul. Królowej Jadwigi! A kawę rozdawali 22 września... zawodowi kontrolerzy! ![]() ![]() Przystanek DG CENTRUM w kierunku Mydlic, Będzina, Sosnowca i Katowic jest właśnie na pl.wolności! -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1798
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 516 Dołączył: sob, 02 gru 06 Skąd: D.G. Mydlice Nr użytkownika: 352 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT Na targach w Berlinie zaprezentowano pierwszego elfa wyprodukowanego dla województwa śląskiego. Pociąg ma 250 wygodnych foteli, klimatyzację, kamery oraz specjalny system liczenia pasażerów. Na torach będzie go można zobaczyć już w październiku, regularne linie zacznie obsługiwać w grudniu. Gdy w lipcu zeszłego roku województwo śląskie zdecydowało, że kupi od bydgoskiej Pesy osiem elfów, nie brakowało głosów, że kupujemy pociągi widmo - prototypy istniejące tylko na papierze. Od kilku dni takiego zagrożenia już nie ma, bo elfy naprawdę istnieją! Pierwszy pociąg, wyprodukowany dla województwo śląskiego, zaprezentowano w zeszłym tygodniu na międzynarodowych targach InnoTrans 2010 w Berlinie. I jak przekonują władze województwa, maszyna wzbudziła wielkie zainteresowanie i zebrała sporo przychylnych recenzji. - Mieszkańcy aglomeracji z pewnością nie będą zawiedzeni. Elf to nowoczesny i komfortowy pojazd - zapewnia marszałek Bogusław Śmigielski, a Tomasz Zaboklicki, prezes bydgoskiej Pesy, idzie jeszcze daje. - To rewolucja na polskich torach - przekonuje. Czy tak będzie w rzeczywistości, przekonamy się już niebawem. Dwa pierwsze elfy (w tym pojazd, który pokazano w Berlinie) mają pojawić się u nas już w październiku, kolejne dwa w listopadzie, dwa w grudniu, a ostatnie dwa w 2011 roku. Samorząd województwa śląskiego zapłaci za nie 187 mln zł. Elf ma ponad 75 metrów długości i nowoczesną opływową sylwetkę, która była testowana w specjalnym aerodynamicznym tunelu. Producent zapewnia, że pojazd w zależności od potrzeb może mieć od trzech do ośmiu członów, które można tak konfigurować, by miały od jednej do trzech par drzwi na każdą stronę. Wnętrze wyposażono w 250 wygodnych oraz częściowo rozkładanych foteli, oprócz nich jest około 200 miejsc stojących. Pojazd ma przestronną i estetyczną toaletę, klimatyzację, system kamer oraz elektroniczne wyświetlacze na informacje związane np. z trasą przejazdu. Dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach przygotowano dwa stanowiska, są też pomieszczenia do przewijania niemowalków. Na życzenie klienta bydgoska fabryka montuje w elfach automaty z zimnymi napojami i batonikami, ale akurat z tej możliwości nasze województwo zrezygnowało. W zamian będą elektroniczne bramki liczące pasażerów. - Musimy mieć pewność, że pociągi będą jeździć na trasach, gdzie jest największe obłożenie - mówi marszałek Śmigielski. Na komfort pracy nie powinni narzekać maszyniści. Elfy wyposażone zostaną w komputery pokładowe oraz specjalne dotykowe ekrany z całą gamą czujników. Producent zapewnia, że zadbał o ponadstandardowe bezpieczeństwo: elfy, jako jedyne polskie pociągi przeszły testy, podczas których symulowano zderzenie z drugim pociągiem, standardowym wagonem towarowym, cysterną oraz małym samochodem i zwierzęciem. Elfy mogą rozwijać prędkość 160 km/h, a po zamontowaniu innego układu hamulcowego oraz specjalnych przekładni nawet 190 km/h. Akurat ten potencjał w naszym regionie nie zostanie wykorzystany, bo pociągi ze względu m.in. na szkody górnicze, poruszać się będą znacznie wolniej. Wkrótce elfy przejdą ostatnie testy na torze testowym w Żmigrodzie (specjaliści będą badać m.in. ich zachowanie na łukach). Później trafią na wyposażenie utworzonych przez władze województwa śląskiego Kolei Śląski. Wszystko wskazuje na to, że w tych barwach zadebiutują na torach 13 grudnia, wraz z wejście w życie nowego rozkładu jazdy. Przedstawiciele Kolei Śląskich potwierdzają, że razem z flirtami elfy kursować będą na trasie Gliwice - Częstochowa, w relacjach Gliwice - Zawiercie, Gliwice - Katowice, Katowice - Zawiercie, Katowice - Częstochowa. Z naszych informacji wynika, że spółka wprowadzi własne bilety, które będzie można kupować w kasach PKP. Wszystko wskazuje na to, że wbrew zapowiedziom, nie będą tańsze od konkurencji. - Dostosujemy się raczej do taryf obowiązujących w Przewozach Regionalnych - mówi Anna Patalong, prezes Kolei Śląskich. Spółka ogłosiła już nabór na 20 konduktorów i 10 kierowników pociągów. Oferta jest skierowana do obecnych i byłych pracowników kolei. - Dotarło już do nas sporo zgłoszeń, nie będziemy mieć problemów ze skompletowanie pracowników - zapewnia Patalong. Do 2013 roku Koleje Śląskie mają dysponować 35 składami. Oprócz flirtów i elfów będzie to 6 nowoczesnych szynobusów i 10 używanych, ale gruntownie zmodernizowanymi pociągów. Źródło: Gazeta Wyborcza Katowice -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1799
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: śro, 15 wrz 10 Nr użytkownika: 4,099 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dziś wtorek, linia nocna do DG miała ponoć ruszyć od 1 października czyli od nadchodzącego piątku, a na stronach KZK GOP nie ma śladu nowego rozkładu jazdy....
http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=rozklady Ktoś wie co jest grane? |
|
|
![]()
Post
#1800
|
|
![]() Klub Kibica nr 29 ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 242 Dołączył: pią, 30 lis 07 Skąd: Łęknice Nr użytkownika: 920 Płeć: Mężczyzna GG: 7281781 ![]() |
Czy z tego wynika że bilety przewozów regionalnych nie będą upoważniały do przejazdu tymi nowymi pociągami?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: czwartek, 16 października 2025 - 13:49 |