![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1741
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
CYTAT A to oznacza, że na terenie Zagłębia dochodowość linii autobusowych i tramwajowych jest o wiele niższa niż na Śląsku. Czy tak jest rzeczywiście czy może jest to rezultatem stosowania różnych metod badania napełnień autobusów? W DG prawie wszystkie linie autobusowe i tramwajowe jeżdżą tą samą trasą. W Będzinie wszystkie autobusy jeżdżą stadami. Raczej trudno sobie w tej sytuacji wyobrazić jakąś dochodowość. |
|
|
![]()
Post
#1742
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Podobno dzisiaj z powodu sniegu w DG nie kursowaly tramwaje
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1743
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 104 Dołączył: pią, 06 lut 09 Skąd: tam gdzie diabeł widzi białe myszki Nr użytkownika: 3,183 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1744
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1745
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Widziałem rano jak jechałem do pracy ok.5.30 na redenie - wygladało to jak fajerwerki więc pewno problemy te same co ma PKP - oblodzenie trakcji.
|
|
|
![]()
Post
#1746
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Wczoraj rano wyglądało jak burza!
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1747
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT Będziemy jeździć niemieckimi tramwajami?
Michał Ratoń / sosnowiec.info.pl 22 stycznia do zajezdni na katowickim Zawodziu trafił sprowadzony z Frankfurtu nad Menem blisko 40-letni dwukierunkowy wagon przegubowy Düwag Pt. Jeśli pomyślnie przejdzie testy, to możliwe, że „Tramwaje Śląskie” zakupią kilkanaście pojazdów tego typu. Sprowadzanie używanego taboru tramwajowego z Europy Zachodniej już od wielu lat staje się normą w niektórych przedsiębiorstwach komunikacyjnych. Największą popularnością cieszą się tramwaje niemieckie. Przykładowo, po poznańskich torowiskach kursuje ponad 50 wozów Düwag, z których najstarszy ma 54 lata (tak! został wyprodukowany w 1956 roku!) a najmłodszy 41. Prawdziwe rekordy bije jednak Kraków, po którym kursuje blisko sto wagonów sprowadzonych z Austrii i Niemiec. Wagony pochodzące z lat 60. zastąpiły tam o 20 lat młodsze wagony polskiej produkcji, z których duża część trafiła właśnie do „Tramwajów Śląskich”. Można zatem odnieść wrażenie, że sprowadzony na testy do zajezdni na Zawodziu wagon nie pochodzi z tzw. dolnej półki. Kursujące po Frankfurcie tramwaje tego typu produkowano bowiem w latach 1972 - 73, więc mają one „zaledwie” 37 - 38 lat. Jeśli chociaż jedna taka sztuka trafi do będzińskiej zajezdni, to automatycznie będzie najstarszym wagonem w Będzinie. Obecnie w Rejonie Komunikacyjnym nr 1 obejmującym miasta Zagłębia, najstarszy wagon liniowy ma 35 lat, a największą grupę stanowią wagony 32 - letnie, które trafiły do nas w momencie otwarcia nowej zajezdni w 1978 roku. Stosunkowo dużo jest również wagonów z lat 80., w tym odkupione z Krakowa. Czy zatem chcemy sprowadzić na nasze tory złom? Zdecydowanie nie. Wagony te, mimo że starsze, są w dobrym stanie technicznym. Chociażby dlatego, że przez ostatnie 20-30 lat nie jeździły po rozklekotanych torowiskach, raczej nie były przepełnione do granic możliwości jak pojedyncze wagony linii 21 czy 26 w godzinach szczytu, i w końcu - nie oszczędzano na ich naprawach. Ponadto wagony te mają jeszcze jedną zaletę – są dwukierunkowe, czyli do zawracania nie potrzebują ani pętli, ani trójkąta torowego (jak chociażby linia 24 na Okrzei). Pojazdy tego typu są nieocenione przy wszelkich większych remontach, gdyż nie ma potrzeby wyłączania dużych fragmentów tras z ruchu. Jest to szczególnie ważne jeżeli weźmie się pod uwagę fakt, że ma wejść w życie program modernizacji infrastruktury. Również w przypadku awarii wagony dwukierunkowe jest łatwiej zawrócić niż klasyczny tabor, kursujący dziś po naszych miastach. Czy będziemy jeździć takimi tramwajami po Zagłębiu, pokaże czas. Najpierw wagon musi przejść jazdy próbne po zajezdni, później jazdy próbne bez pasażerów po mieście, później z pasażerami i dopiero, gdy testy te zakończą się sukcesem wagony takie zostaną zakupione. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1748
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 171 Dołączył: nie, 18 sty 09 Skąd: Dąbrowa Górnicza Z-ce Nr użytkownika: 3,132 Płeć: Mężczyzna GG: 3986289 ![]() |
CYTAT CHCESZ PRACOWAĆ? KUP BILET Wojciech Janocha / tvs.pl Każda praca się opłaca - tę starą prawdę postanowiły rozjechać autobusy, bo choć pracy w nich dla studentów pełno to, żeby tam popracować muszą oni sporo zainwestować, jeśli nawet nie przeinwestować. Brzmi tajemniczo, ale praca dość prosta, bo polegająca na liczeniu pasażerów. Tyle tylko, że ten kto potrafi liczyć może z tej oferty nie skorzystać. Przed studentami otwierać się mogą drzwi do wielkiej kariery w badaniach społecznych. - W tych pojedynczych jest tłok, a jeszcze jak dzieci jeżdżą do szkoły to jest makabra - opowiada Bronisław Kojna, pasażer. Ale, że jak wiadomo pęd do sukcesu to wyścig szczurów - ciasnota przeszkadzać nie powinna. Tym bardziej, że chodzi właśnie o rozluźnienie autobusów i tramwajów. KZK GOP ogłosił nabór na wielkie liczenie pasażerów. - Wszystkie zmiany, które są dokonywane, są dokonywane na podstawie konkretnych potrzeb, więc te badana również po to są prowadzone - wyjaśnia Anna Koteras, KZK GOP. No i to się jakoś tam uzupełnia - KZK chce wiedzieć jakie są potrzeby pasażerów a studenci, którzy już znają swoje potrzeby chcą zarabiać. - Dla dziennego studenta to jest trochę ciężko. Najprędzej w jakimś barze, albo w jakiejś knajpie na nocki, ale to jest ciężka robota - uważa Robert Wachołek, student. W pracy oferowanej przez związek jedyna trudność może być tylko czasem - z wejściem do autobusu. Wymagania - jak czytamy na stronie internetowej niewielkie: legitymacja studencka i dyspozycyjność co najmniej dziesięć dni w miesiącu i jeszcze jeden warunek, który może zainteresować - jeśli nie studentów to na pewno z natury złośliwe media: - Będzie pan jechał w pojeździe komunikacji, więc musi mieć pan ważny bilet, żeby poruszać się tym pojazdem - tłumaczy referat badań i rozwoju KZK GOP. Podążając taką logiką - strażnicy miejscy do pracy powinni przychodzić ze swoimi blokadami. A drogowcy naprawiać drogi prywatnym sprzętem. Na szczęście jak się okazuje kierowca żeby zatrudnić się w KZK GOP-ie nie musi mieć własnego autobusu. - Kierowca to jest jedna rzecz, natomiast państwo to jest druga sprawa, to jest tak jakby pan jeździł na gapę - oznajmia referat badań i rozwoju KZK GOP. A takie jeżdżenie może ujść na sucho tylko jeśli się gapowiczów łapie. - My jako kontrolerzy mamy legitymacje służbowe i w taryfie jest zapis, że w czasie wykonywania czynności służbowych ta legitymacja uprawnia do przejazdów bezpłatnych - uzasadnia Tomasz Musioł, kontroler biletów. Student-ankieter na legitymację liczyć nie może - może za to policzyć zyski i straty. - Wszystko zależy od tego ile by mi płacono - stwierdza student. I tu też jak usłyszeliśmy w informacji związku bilans może się nie domknąć. Jeśli nie kupię miesięcznego, to wyjdę na tym stratny tak? - Tak. Ale przecież nie zawsze o pieniądze chodzi. Ważna jest też satysfakcja, a tu pomóc można milionom pasażerów. Myślałem, że skorzystam z propozycji KZK GOP - a tu proszę, jakie cwaniaki.. Końcówka mnie szczególnie rozbawiła: "Nie zawsze o pieniądze chodzi. Ważna jest też satysfakcja (...)" Ten post edytował Reaper śro, 27 sty 2010 - 14:41 |
|
|
![]()
Post
#1749
|
|
![]() ...nocny wysławiacz firmamentu ... ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 92 Dołączył: sob, 02 cze 07 Skąd: DG/Cieszyn Nr użytkownika: 721 Płeć: Kobieta ![]() |
o tym, jak niedoskonaa jest wyszukiwarka połączeń kzkgop wie każdy kto choć raz z niej skorzystał...
czasami może jednak zaskoczyć bardziej niż człowiekby się mógł spodziewać... chce dojechać z DG Łącząca do Katowic na Al. Korfantego koło 17:00... wpisuję więc dane do wyszukiwarki: ![]() wszystko wydaje się w porządku... pojawiają się wyniki-dojadę bez problemu... sprawdziłam jednak późniejsze połączenia i... nie wiem dlaczego mam iść z pod dworca do centrum skoro 644 ma przystanek pod PKZ?... nie wiem czy wybrać połączenie 644 i 27, 644 i 27 czy 644 i 27?... nie wiem też na którym przystanku wysiąść... ![]() ![]() tu tylko wycięte prtsc'ny polecam samemu poszukać... znacie jeszcze jakieś absurdalne połączenia?... coś na zasadzie kajakiem przez ocean... |
|
|
![]()
Post
#1750
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
o tym, jak niedoskonaa jest wyszukiwarka połączeń kzkgop wie każdy kto choć raz z niej skorzystał... czasami może jednak zaskoczyć bardziej niż człowiekby się mógł spodziewać... chce dojechać z DG Łącząca do Katowic na Al. Korfantego koło 17:00... wpisuję więc dane do wyszukiwarki: [...] znacie jeszcze jakieś absurdalne połączenia?... coś na zasadzie kajakiem przez ocean... Tutaj się zgłasza takie rzeczy. Ale nawet mimo niedoskonałości to jednak fajna rzecz i osobiście nigdzie w kraju z czymś takim się nie spotkałem. Lepsze nawet niedoskonałe wyniki (po to mam głowę by je ocenić) niż szukanie po rozkładach kiedy i co mi się zgra ![]() [Edytka] Też znam "babola" - na mapie "Czeladź Targowisko" to jeden przystanek. Tymczasem "w realu" tramwajowy jest ze 100m od autobusowego w kier. Bytomia, autobusowy w kier. Będzina to już jest zupełnie gdzie indziej i jak ktoś jest nietutejszy to może mieć problem. Ale i tak wolę wyszukiwarkę z babolami niż brak wyszukiwarki. Ten post edytował vacu sob, 30 sty 2010 - 11:38 |
|
|
![]()
Post
#1751
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
W kilku miastach działa serwis jakdojade.pl
|
|
|
![]()
Post
#1752
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Oczywiście, że ten serwis (wyszukiwarka) kzkgo! (na stronie KZK GOP) jest często błędny i bzdury pokazuje! Był stary rozkład jazdy zrobiony przez kolegę Krzyśka B.. wiele lat i było OK to zachciało się KZK GOPowi zmian i przez to wielu bzdur!
![]() A co do artykułu o liczeniu, zgadzam się, że posiadanie biletu przez osobę liczącą pasażerów (czyli pracującą dla KZK GOP) jest absurdem i poronionym pomysłem! Ale zarobki z tego tytułu są całkiem zacne! Więc radzę nie narzekać akurat na to. Aha! W KZK GOP NIE JEST zatrudniony ani jeden kierowca autobusu czy motorniczy tramwaju, tak samo jak KZK GOP nie posiada ani jednej sztuki takowego pojazdu! |
|
|
![]()
Post
#1753
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Dla przypomnienia
CYTAT ![]() Kiepskie wieści dla pasażerów komunikacji publicznej w aglomeracji. Od poniedziałku drożeją bilety na autobusy i tramwaje świadczące usługi dla Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP. Więcej zapłacimy za "jednorazówki" w obrębie jednej gminy, bilety wielodniowe, miesięczne i kwartalne. Wyższe będą też kary dla gapowiczów - przejazd bez ważnego biletu będzie kosztował 130 złotych. Jak podkreśla Katarzyna Migdoł-Rogusz z biura prasowego KZK GOP, stare "jednorazówki" (podobnie jak bilety za przewóz bagażu czy zwierzęcia) ważne będą do 14 marca. Później co prawda można będzie dalej ich używać, ale trzeba już będzie do nich dokupić tzw. bilety uzupełniające o wartości 20 groszy (dostępne są w automatach i kolekturach). Jeśli ktoś kupił i skasował bilet wielodniowy, względnie zrobi to dziś czy jutro, a okres jego obowiązywania przejdzie na marzec, to bez żadnych dodatkowych formalności będzie mógł wylegitymować się nim przed kontrolerem. Jeśli natomiast skasuje taki bilet w poniedziałek lub później, to będzie musiał dokupić taką ilość biletów jednorazowych, aby łączna wartość ich oraz starego biletu odpowiadała nowej kwocie biletu okresowego (za każdym razem będzie musiał mieć przy sobie cały ten "pakiet" biletów). Posiadacze kupionych pod koniec stycznia biletów kwartalnych na razie w ogóle nie muszą przejmować się podwyżką - ich bilety zachowują ważność do końca kwietnia. Dzięki podwyżkom do kasy Związku ma trafić 14 milionów złotych. O ile więcej zapłacimy za przejazd Ceny biletów, które będą obowiązywać od 1 marca: - bilet jednorazowy na jedno miasto: 2,6 zł zamiast 2,4 zł. - 48-godzinny bilet autobusowo-tramwajowy na okaziciela: 20 zł zamiast 18 zł. - 5-dniowy bilet autobusowo-tramwajowy na okaziciela: 32 zł zamiast 30 zł. - 7-dniowy bilet autobusowo-tramwajowy na okaziciela: 36 zł zamiast 34 zł. - 14-dniowy bilet autobusowo-tramwajowy na okaziciela: 66 zł zamiast 60 zł. - miesięczny bilet autobusowo-tramwajowy na okaziciela: 130 zł zamiast 120 zł. - imienny bilet miesięczny, autobusowo-tramwajowy na jedno miasto: 94 zł zamiast 88 zł. - imienny bilet miesięczny, autobusowo-tramwajowy na dwa i więcej miast: 112 zł zamiast 104 zł. - imienny bilet kwartalny autobusowo-tramwajowy na jedno miasto: 240 zł.zamiast 224 zł. - imienny bilet kwartalny autobusowo-tramwajowy na dwa i więcej miast: 282 zł zamiast 264 zł. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1754
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT Rok 2009 w PKM Sosnowiec Kamil Rawski / sosnowiec.info.pl W roku 2009 PKM Sp. z o.o. w Sosnowcu był największym wykonawcą wozokilometrów (18 mln) dla KZK GOP, a przy tym uzyskał najwyższy w swojej historii wskaźnik tzw. prawidłowego wykonania wozokilometrów – 99,95 proc. Spółka w tym okresie zakupiła 6 autobusów fabrycznie nowych marki Solaris Urbino 15, 1 autobus fabrycznie nowy - Jelcz M 121 M4 oraz 1 autobus przegubowy o napędzie hybrydowym. W 7 nowych autobusach zainstalowano system cyfrowego monitoringu wizyjnego wraz z rejestracją obrazu. Zakupione w 2009 r. nowe autobusy powiększyły tabor autobusów niskopodłogowych do 114. W ubiegłym roku we własnym zakresie w PKM Sosnowiec przeprowadzono 11 napraw głównych autobusów Jelcz 120 M. Te działania tylko nieznacznie poprawiły „strukturę wiekową” taboru zagłębiowskiego PKM. Wśród 252 autobusów PKM posiada 155 pojazdów, których wiek przekroczył 10 lat, w tym 83 autobusy ukończyło już 20 lat (w tym 137 autobusów ma przebieg ponad 1 mln km). Do natychmiastowego wycofania z eksploatacji kwalifikują się: 22 Ikarusy 280 i 11 autobusów Jelcz M 11; z tej grupy aż 21 autobusów należy do oddziału w Dąbrowie Górniczej. W minionym roku Spółka złożyła wniosek do wojewody śląskiego na zakup 14 autobusów w ramach Działania 7.2 Transport Publiczny Priorytet VII. Wniosek został oceniony pozytywnie, ale znalazł się na liście rezerwowej. Jest jeszcze szansa na pozytywne zakończenie tej sprawy; aktualnie trwa procedura odwoławcza. W przypadku nie otrzymania dofinansowania, PKM ograniczy zakup nowych autobusów do 8 sztuk i rozważy zakup 10 autobusów używanych. Planuje się także remont kolejnych 14 autobusów marki Jelcz 120 M. Odkad nastal PKM po WPK, to zawsze mial taka polityke, ze co najlepsze trafialo do Zagorza, a co najgorsze do Bedzina. Po likwidacji i podziale Bedzina wszystko co najgorsze przerzucili do Golonoga. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1755
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Nie ma prądu, więc satelita nie namierzy autobusu KZK Jacek Madeja 2010-03-30, ostatnia aktualizacja 2010-03-30 19:18 KZK GOP obiecywał, że w tym roku pasażerowie będą mogli korzystać z elektronicznych tablic informujących o czasie oczekiwania na tramwaj lub autobus. Nic z tego. System nie ruszy, bo na przystanki nie da się... dociągnąć kabli z prądem System działa już w Rybniku, gdzie położenie autobusów rejestruje GPS. Dzięki temu pasażerowie na bieżąco obserwują informacje o godzinie przyjazdu. Na razie w mieście jest sześć takich tablic, ale to dopiero przedsmak elektronicznej rewolucji, która czeka rybnickie przystanki. W ciągu najbliższych trzech lat przybędzie 168 takich tablic. Pasażerowie Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP w Katowicach mogą póki co jedynie pozazdrościć rybniczanom. - Najgorzej, kiedy przydarzy się jakaś awaria. Wtedy człowiek jak głupi czeka na przystanku i nawet nie wie, że na darmo - mówi Joanna Cholewa, pasażerka tramwaju linii nr 6. Według planów KZK na głównych przystankach w aglomeracji planowano w tym roku zamontowanie 78 tablic. Teraz okazuje się, że System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej nie zacznie działać, bo związek nie może sobie poradzić z dociągnięciem prądu na przystanki. - Do nas na każdym przystanku należy tylko słupek z rozkładem jazdy. Często prąd musielibyśmy poprowadzić z bardzo odległego słupa. W przypadku przystanku przy Silesia City Center w Katowicach to kilkaset metrów. Dlatego musimy wcześniej ustalić, kto jest właścicielem sąsiednich gruntów i dostać jego zgodę. To skomplikowane i czasochłonne - wyjaśnia Anna Koteras z KZK GOP. W KZK już wcześniej głowili się, jak poradzić sobie z problemem. Pojawiły się pomysły, żeby tablice zasilały kolektory słoneczne, a prąd w przypadku przystanków tramwajowych pobierać z sieci trakcyjnej. - Ten pomysł upadł, bo chcemy, żeby system był jednolity dla autobusów i tramwajów - mówi Koteras. Na razie tablice mogłyby zacząć działać jedynie na 30 proc. przystanków wytypowanych do programu. Nowy termin uruchomienia systemu, i to z dużą dozą ostrożności, to 2012 rok. Koteras dodaje, że KZK ma trudniej niż Rybnik, bo chodzi o kilka różnych miast. Kazimierz Berger, dyrektor Zarządu Transportu Zbiorowego w Rybniku, przyznaje, że cała operacja wymagała dużo pracy. - Też musieliśmy wyjaśnić wiele spraw własnościowych. W jednym przypadku prąd za opłatą ciągniemy z sieci prywatnego przedsiębiorcy - mówi Berger. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1756
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
PKM S-c właśnie ogłosił przetarg na zakup 10 autobusów 15 metrowych.
|
|
|
![]()
Post
#1757
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
PKM S-c właśnie ogłosił przetarg na zakup 10 autobusów 15 metrowych. Ciekawe czy doczekamy jeszcze nowych przegubowców czy wygina jak mamuty. ![]() -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#1758
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
PKM S-c właśnie ogłosił przetarg na zakup 10 autobusów 15 metrowych. Ciekawe czy doczekamy jeszcze nowych przegubowców czy wygina jak mamuty. ![]() To chyba jest nielichy problem, bo te co są to chyba dogorywają powoli (przynajmniej na to wskazuje smród jaki się za nimi "snuje") a na niektórych trasach jeśli puszczą krótkie busy to wycieczka nimi będzie bardzo integracyjna ![]() |
|
|
![]()
Post
#1759
|
|
UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 38 Dołączył: śro, 31 gru 09 Nr użytkownika: 3,090 Płeć: Mężczyzna ![]() |
PKM S-c właśnie ogłosił przetarg na zakup 10 autobusów 15 metrowych. Ciekawe czy doczekamy jeszcze nowych przegubowców czy wygina jak mamuty. ![]() To chyba jest nielichy problem, bo te co są to chyba dogorywają powoli (przynajmniej na to wskazuje smród jaki się za nimi "snuje") a na niektórych trasach jeśli puszczą krótkie busy to wycieczka nimi będzie bardzo integracyjna ![]() Nie łódź się jak jechało dużo ludzi to i tak dalej jedzie. Może zwiększyła liczba gapowiczów bo nie chce mi się wierzyć ,że każda starsza osoba ma ponad 60 lat i każdy nastolatek oraz dorośli mają bilety miesięczne =.= I to jest jeszcze zależne w jaką godzinę pojedziesz oraz kiedy :] |
|
|
![]()
Post
#1760
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,385 Dołączył: pon, 13 sie 07 Nr użytkownika: 782 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jak nie ma kontroli na niektórych liniach to co się dziwić. Jak jeździłem 801/831 do Katowic to kontrola średnio raz w tygodniu. Na linii 807 raz miałem kontrolę od grudnia, w 814 jeszcze ani razu.
Choć przyznam, że jak wracam 801/831 zawsze z Katowic to na pełen bus podczas kontroli 3-4 osoby tylko nie mają biletu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: czwartek, 16 października 2025 - 09:46 |