IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

167 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja KZK GOP, Autobusy & Tramwaje
Ocena 5 V
Master
post pon, 14 wrz 2009 - 00:40
Post #1681


FdZD
******

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 1,390
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 5
Płeć: Mężczyzna



Dlaczego ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lui
post pon, 14 wrz 2009 - 08:16
Post #1682


Klub.Kibica #020
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 779
Dołączył: czw, 27 gru 07
Skąd: Dąbrowa Górnicza Manhattan :)
Nr użytkownika: 995
Płeć: Mężczyzna
GG: 5955911 status gadu-gadu



Z kąd te informacje ?


--------------------
"Płacz na treningu, śmiej się podczas meczu"

Galeria MKS Dąbrowa Górnicza




14679[33]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pon, 14 wrz 2009 - 17:54
Post #1683


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



Pierwszy i ostatni zapewne z napędem hybrydowym a nie że pierwszy i ostatni dzień na trasie.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lui
post pon, 14 wrz 2009 - 22:01
Post #1684


Klub.Kibica #020
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 779
Dołączył: czw, 27 gru 07
Skąd: Dąbrowa Górnicza Manhattan :)
Nr użytkownika: 995
Płeć: Mężczyzna
GG: 5955911 status gadu-gadu



No chyba nikt nie myślał, że pierwszy i ostatni dzień na trasie.. wink.gif
Ale pierwszy i ostatni hybryd czy ostatni przegub Solarisa ?


--------------------
"Płacz na treningu, śmiej się podczas meczu"

Galeria MKS Dąbrowa Górnicza




14679[33]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pon, 14 wrz 2009 - 22:33
Post #1685


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



Myśle że hybryd na 100% a przegubów pewno się kiedyś doczekamy.....ale nie szybko niestety.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pon, 14 wrz 2009 - 23:07
Post #1686


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT
sosnowiec.info.pl

PKM Sosnowiec kupił hybrydę
Marcin Rechłowicz / sosnowiec.info.pl

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sosnowiec jest od kilka dni właścicielem autobusu hybrydowego, tego samego, który wiosną był testowany przez przedsiębiorstwo (na zdjęciu).

Przypomnijmy, że od 6 do 14 kwietnia autobus Solaris Urbino 18 Hybrid był testowany na ulicach Zagłębia; kursował między innymi na liniach 35, 723 i 825. Autobus ten łączy w sobie pracę silnika spalinowego i napędu elektrycznego. Nadwyżka mocy silnika spalinowego służy do ładowania podczas jazdy baterii. Również podczas hamowania energia gromadzona jest w bateriach i wykorzystywana do późniejszego przyspieszenia autobusu. Dzięki temu pojazd ten jest bardziej ekologiczny od tradycyjnych autobusów.

Największą wadą autobusu hybrydowego jest jego cena – około dwukrotnie wyższa od ceny tradycyjnego autobusu marki Solaris.

Należy też wspomnieć o bateriach umieszczonych na dachu autobusu. Według zapewnień producenta powinny one wytrzymać sześć lat. Po tym okresie użytkownik musi zainwestować w nowe baterie, gdyż w przeciwnym wypadku hybryda nie będzie się różniła od tradycyjnego autobusu.

Prezes zarządu PKM Sosnowiec, Marek Pikuła w rozmowie z sosnowiec.info.pl powiedział, że autobus został kupiony za 1 mln 400 tys. zł. ze środków własnych PKM. Na trasę wyruszy jeszcze w tym tygodniu; jest pomalowany w kolorach firmowych PKM, a wyróżniać się będzie hasłem: „Czyste niebo nad Sosnowcem” i namalowanymi kuleczkami tlenu.

Ostatnia transakcja handlowa PKM Sosnowiec nie wywołała entuzjazmu u Wojciecha Kulawiaka, przewodniczącego komisji gospodarki komunalnej i komunikacji Rady Miejskiej w Sosnowcu.
- Nie uważam tego zakupu za powód do dumy. W mojej ocenie nie stać nas na zakup tak drogich autobusów. Za 1,4 mln. zł. mogliśmy i powinniśmy kupić dwa zwykłe solarisy – powiedział dla sosnowiec.info.pl radny Kulawiak.

Natomiast radny Adam Wolski, specjalista ds. promocji i rozwoju w PKM Sosnowiec jest przekonany o słuszności zakupu autobusu hybrydowego. Wolski zdradził nam, że w celu promowania Sosnowca autobus hybrydowy będzie wypożyczany do innych miast na testy.


CYTAT
sosnowiec.info.pl

14.09.2009, Sosnowiec
Bałagan w PKM, manipulacja w UM
Janusz Lewanda / sosnowiec.info.pl

Nieprawdopodobny bałagan panuje w PKM Sosnowiec. Prezes zarządu spółki, Marek Pikuła i dyrektor techniczny, a zarazem prokurent spółki, Piotr Drabek, nie wiedzieli, jak to się stało, że w zarządzanej przez nich firmie znalazł się autobus hybrydowy.

Gdy do sosnowiec.info.pl dotarła informacja, że w zajezdni przy Lenartowicza w Sosnowcu znajduje się na stałe autobus hybrydowy, który w kwietniu był testowany na ulicach naszego miasta, przedzwoniliśmy do prezesa Pikuły z pytaniem, w jaki sposób ten bardzo drogi autobus trafił do Sosnowca. Prezes Pikuła z dumą odpowiedział, że autobus został kupiony za 1 mln 400 tys. zł ze środków własnych PKM. 10 września ukazał się artykuł „PKM Sosnowiec kupił hybrydę”.

Wkrótce po naszej publikacji (tego samego dnia) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu pojawił się news następującej treści (wytł. red.):

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sosnowiec zakupiło autobus hybrydowy Solaris Urbino 18 Hybrid, który w dniach 6-14 kwietnia był testowany na ulicach naszego miasta. W trasę autobus wyruszy jeszcze w tym tygodniu.

- Autobus został zakupiony ze środków własnych PKM za kwotę 1 mln 400 tys. zł. Łączy w sobie zarówno pracę silnika spalinowego i napędu elektrycznego. Nadwyżka mocy silnika spalinowego służy do ładowania podczas jazdy baterii. Także podczas hamowania energia gromadzona jest w bateriach, a następnie wykorzystywana do późniejszego przyspieszenia autobusu. To sprawia, że pojazd ten jest bardziej ekologiczny od tradycyjnych autobusów – informuje Piotr Drabek, dyrektor PKM do spraw technicznych. Pojazd został ozdobiony napisem „Czyste niebo nad Sosnowcem”.

Tymczasem w komentarzach pod artykułem na sosnowiec.info.pl zaczęły się pojawiać informacje, że wypowiedź prezesa Pikuły mija się z prawdą. W tej sytuacji zabezpieczyliśmy dowody rzeczowe, łącznie z newsem ze strony internetowej Urzędu Miejskiego.

Dalszy przebieg wypadków wskazuje na to, że prezes Pikuła, po wezwaniu go w tym samym dniu na posiedzenie Komisji Gospodarki Komunalnej i Komunikacji Rady Miejskiej w Sosnowcu zapoznał się z okolicznościami zakupu autobusu, gdyż przedstawił radnym nową wersję: za wyceniony przez producenta na 1 mln 100 tys. zł autobus hybrydowy PKM zapłacił 270 tys. zł.; w cenie uwzględniono 70 tys. zł z tytułu roszczeń PKM wobec producenta za wadliwość innych autobusów (później okazało się, że PKM jednak jeszcze nie zapłacił 200 tys. zł.). Prezes dodał, że PKM zobowiązał się do utrzymania tej transakcji w tajemnicy.

W sukurs swojemu przełożonemu pośpieszył radny Adam Wolski (pracownik PKM Sosnowiec), który wyraził oburzenie z powodu przedostania się informacji do mediów i... podważył wypowiedź Pikuły mówiąc, że PKM planował poinformować o szczegółach tej transakcji w uroczysty sposób - na sesji Rady Miejskiej.

Obecny na posiedzeniu prezydent Sosnowca, Kazimierz Górski, wyraził z kolei... współczucie prezesowi Pikule, że ten musi odpowiadać na liczne pytania radnych, niestosowne wobec tak oszałamiającego sukcesu PKM. A pytania rzeczywiście padały, i to sensowne, ponieważ taki podarunek musi zastanowić każdego myślącego człowieka.

Następnego dnia, 11 września na stronie UM dokonano manipulacji – zmieniono treść newsa (wytł. red.) na poniższą i zmieniono datę emisji newsa na 8.09. br.:

- Autobus został zakupiony ze środków własnych PKM. Jego wartość to 1 mln 400 tys. zł. Łączy w sobie zarówno pracę silnika spalinowego i napędu elektrycznego. Nadwyżka mocy silnika spalinowego służy do ładowania podczas jazdy baterii. Także podczas hamowania energia gromadzona jest w bateriach, a następnie wykorzystywana do późniejszego przyspieszenia autobusu. To sprawia, że pojazd ten jest bardziej ekologiczny od tradycyjnych autobusów – informuje Piotr Drabek, dyrektor PKM do spraw technicznych. Pojazd został ozdobiony napisem „Czyste niebo nad Sosnowcem”.

Manipulacja jest jak widać „niewielka”, za to zmiana sensu wypowiedzi dyrektora Drabka - diametralna.

I to na razie tyle w tym temacie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pon, 14 wrz 2009 - 23:15
Post #1687


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



Sprawa z tym autobusem śmierdzi.....inne bogatsze firmy nie kupują w Polsce hybryd a nasz "bogaty" PKM kupił taki bus.......w il. sztuk.1 - troche to zabawne i całkiem zagmatwane......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz 1212
post wto, 15 wrz 2009 - 17:36
Post #1688


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 38
Dołączył: śro, 31 gru 09
Nr użytkownika: 3,090
Płeć: Mężczyzna



Łał jaki bajer biggrin.gif praktycznie mało jest autobusów niskopodłogowych (stare przegubowe autobusy 175,635,140,275 wiecej to nie wiem tylko wim o tych autobusach) a pkm kupuje jakieś energoszczętne ? biggrin.gif dziwna firma a dla każdego który sprzeciwia się wydłużenia lini 811 proszę pojechać po 15:34 635 z redenu najlepiej od gołonoga dworzec pkp XDD miejsca jest tyle że można się położyć w autobusie i tak jechać [ ironia]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post nie, 20 wrz 2009 - 23:26
Post #1689


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Pierwszy i ostatni nowy przegub (że o hybrydzie nie wspomnę), gdyż nasz kochany PKM Sosnowiec w d... ma pasażerów i dla niego 15-metrowy autobus niskopodłogowy jest równoznaczny z przegubem - to tabor C i to tabor C - więc po co przepłacać? A KZK GOP mu wtóruje przetargami, gdzie wymagane są takie autobusy!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pozdrawiam
post pon, 21 wrz 2009 - 00:23
Post #1690


jasiek
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,062
Dołączył: śro, 06 sie 03
Skąd: Mydlice
Nr użytkownika: 3



CYTAT(Łukasz 1212 @ wto, 15 wrz 2009 - 16:36) *
Łał jaki bajer biggrin.gif praktycznie mało jest autobusów niskopodłogowych (stare przegubowe autobusy 175,635,140,275 wiecej to nie wiem tylko wim o tych autobusach) a pkm kupuje jakieś energoszczętne ? biggrin.gif dziwna firma a dla każdego który sprzeciwia się wydłużenia lini 811 proszę pojechać po 15:34 635 z redenu najlepiej od gołonoga dworzec pkp XDD miejsca jest tyle że można się położyć w autobusie i tak jechać [ ironia]



Nie to żebym się czepiał ale możesz mi wytłumaczyć związek miedzy 140 obsługiwanym przez sedbaz/pup, 275 z irexu i hybryda z PKM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post pon, 21 wrz 2009 - 09:36
Post #1691


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Ja się powstrzymałem i nie pisałem, ale też miałem tongue.gif
I jeszcze 140 obsługiwany solówka wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post wto, 22 wrz 2009 - 00:44
Post #1692


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT
Drzewka zamiast sprawnej komunikacji

Michał Wroński
Polska Dziennik Zachodni, 16.09.2009

Plakaty, sadzonki i szkolne pogadanki - tak ma wyglądać odświętna promocja transportu publicznego w wykonaniu KZK GOP. Konkretnych rozwiązań, które na trwałe przekonają pasażerów do pozostawienia samochodu w garażu, wciąż nie ma.

Efekt? Co roku z komunikacji publicznej w aglomeracji rezygnuje nawet 12 milionów pasażerów. A na drogach jest coraz tłoczniej.

Dziś rozpoczyna się Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu. Przypominać ma o nim 300 plakatów, zawieszonych na miejskich autobusach, z napisem "Popraw klimat swojego miasta". Celem akcji jest "kształtowanie wzorców zachowań proekologicznych, upowszechnienie informacji o negatywnych skutkach używania samochodu, promocja transportu publicznego oraz pokazanie, że życie w mieście bez samochodu jest nie tylko możliwe, ale także o wiele przyjemniejsze" - tak czytamy w przesłanym do mediów komunikacie. By przekonać pasażerów do tych haseł, w sobotę za okazanie biletu okresowego (lub większej ilości "jednorazówek") można będzie dostać od KZK GOP sadzonkę drzewka, a w niedzielę pójść za darmo lub ze zniżką na basen lub do muzeum.

- To fajne hasła, ale żadna ze zrzeszonych w KZK GOP gmin nie robi niczego, by zrealizować je w praktyce. Trudno uznać, iż jest tym budowa parkingu na torach zlikwidowanej linii tramwajowej, jak to ma miejsce w Chorzowie - komentuje Jakub Jackiewicz z Klubu Miłośników Transportu Miejskiego. Jak dodaje, największą bolączką publicznego transportu jest stan taboru i zbyt mała częstotliwość jego kursowania.

- Do tego dochodzi słaba koordynacja między tymi kursami. Pasażer traci nieproporcjonalnie dużo czasu. A im gorsza oferta, tym bardziej spada liczba pasażerów - ocenia.

Statystyki nie pozostawiają złudzeń. Co roku KZK GOP traci ok. 10-12 milionów pasażerów. Na odwrócenie tej tendencji raczej nie ma co liczyć - o ile w ubiegłym roku Związek przewiózł ok. 356 milionów pasażerów, to w pierwszym półroczu 2009 było ich już tylko 172 miliony. A im mniej pasażerów, tych chętniej KZK GOP obcina swą ofertę przewozową: od początku roku z rozkładu zniknęło, bądź zostało skróconych siedem linii tramwajowych. O zapowiadanym od lat systemie "park & ride" w Katowicach, podobnie jak o systemie połączonych ścieżek rowerowych w aglomeracji pasażerowie przestali już chyba nawet marzyć. Zamiast czekać na cud, przesiadają się więc do samochodów. W ciągu ostatnich czterech lat ich liczba zwiększyła się w woj. śląskim o pół miliona - na koniec roku 2004 było ich 1,43 miliona, w grudniu 2008 - 1,9 miliona.

Sposobem na powstrzymanie odpływu pasażerów mógłby być wspólny bilet, umożliwiający swobodne przesiadki między autobusem, tramwajem i pociągiem. Jego rolę ma spełniać Śląska Karta Usług Publicznych. Zacznie jednak obowiązywać dopiero za trzy lata (obecnie trwa przygotowywanie dokumentacji do wniosku o dofinansowanie projektu). Wiosną, pod naciskiem prasy dopominającej się przyśpieszenia prac, przedstawiciele KZK GOP zapowiedzieli, że do czasu jej wypuszczenia być może uda się tymczasowo reaktywować papierowy bilet ATP. - Na razie wciąż trwają rozmowy z koleją. Szczegółów nie możemy jednak podać - mówi Anna Kotera z Biura Prasowego KZK GOP.

We wrześniu świętujemy, a przez cały rok likwidujemy

2005 rok
22 września dzień bez samochodu świętowały miliony ludzi w ponad 930 miastach na świecie. Tramwaje Śląskie uruchomiły bezpłatną linię, obsługiwaną przez zabytkowy tramwaj. Rozdawano ulotki a na ul. Młyńskiej w Katowicach stanął stojak na rowery. W tym samym roku, w listopadzie, KZK GOP skrócił trasy linii autobusowe nr 18, 44, 66, 76, 77, 149, 618, 931, czyli te, jadące z Mysłowic. Zamiast w centrum Katowic, kończyły trasę na przystanku w Zawodziu, bo rozpoczął się remont ulicy Warszawskiej. Pojawiły się pierwsze zapowiedzi powstania centrum przesiadkowego w Zawodziu. Centrum nie ma do dziś.

2006
W ramach dnia bez samochodu zorganizowano m.in. dzień otwarty w chorzowskiej za-jezdni. Kilka miesięcy wcześniej, 1 kwietnia, zlikwidowano linie tramwajowe 8 (Bytom-Dąbrówka Wlk.) i 25 (Dąbrowa G.-Będzin-Wojkowice). Tramwaje Śląskie tłumaczyły to kiepskimi zyskami z tych połączeń.

2007
22 września właściciele samochodów także mogli jeździć komunikacją miejską za darmo. Kilka dni później, 28 września, w Siemianowicach, ostatni raz na trasę wyjechał autobus nr 122 (Michałkowice-Siemianowice). W tym roku w Katowicach miała ruszyć budowa centrum przesiadkowego w Zawodziu. Nie ruszyła.

2008
Znów mogliśmy jeździć komunikacją miejską za darmo. Po raz drugi do akcji włączyły się Siemianowice, gdzie w grudniu ostatni raz na tory wyjechał tramwaj linii nr 12, łączący miasto z Chorzowem. Jesienią pojawiły się zapowiedzi likwidacji linii nr 18 (Bytom-Ruda Śląska). Ale za to w lutym na tory, po siedmiu latach przerwy, wróciły pociągi osobowe Bytom-Gliwice. W Zabrzu obiecują, że do 2012 r. powstanie tu centrum przesiadkowe.

2009
Znowu świętujemy. W Będzinie już bez tramwajów nr 27 (z Sosnowca) i z ograniczonymi kursami linii nr 28 (z Dąbrowy Górniczej). Obie obcięto w marcu. Cięcia dotknęły również linię 22 z Dąbrowy do Czeladzi. Od 1 września tramwaje linii 1 i 4 zniknęły z Gliwic. PKP zlikwidował zaś część ekspresów i pociągów pospiesznych, m.in. z Bielska-Białej do Wrocławia czy z Wisły do Warszawy. DN


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post wto, 22 wrz 2009 - 17:32
Post #1693


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT
Efekt? Co roku z komunikacji publicznej w aglomeracji rezygnuje nawet 12 milionów pasażerów. A na drogach jest coraz tłoczniej.

Kurde, chyba z całej europy się do nas pchają żeby jeździć z KZK GOP biorąc pod uwagę 2,2 mln mieszkańców aglomeracji...


PS. oczywiście wiem o co chodzi ale ktoś to zdanie tak pięknie zredagował, że nie mogłem się powstrzymać wink.gif

Ten post edytował vacu wto, 22 wrz 2009 - 17:33
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post śro, 23 wrz 2009 - 12:11
Post #1694


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Też to zauważyłem i pierwotnie tak odczytałem tongue.gif
Ale 1 mieszkaniec aglomeracji liczony jest zapewne wielokrotnie, ilekroć korzysta z KM smile2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post pią, 25 wrz 2009 - 11:40
Post #1695


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT
Statystyki nie pozostawiają złudzeń. Co roku KZK GOP traci ok. 10-12 milionów pasażerów. Na odwrócenie tej tendencji raczej nie ma co liczyć - o ile w ubiegłym roku Związek przewiózł ok. 356 milionów pasażerów, to w pierwszym półroczu 2009 było ich już tylko 172 miliony.

Czyli mamy tylko jakieś 3% spadku. Jak dla mnie to zaskakująco mało biorąc pod uwagę powszechną motoryzację i marny poziom usług KZK. blink.gif


CYTAT(Sebastian22 @ pon, 14 wrz 2009 - 23:15) *
Sprawa z tym autobusem śmierdzi.....inne bogatsze firmy nie kupują w Polsce hybryd a nasz "bogaty" PKM kupił taki bus.......w il. sztuk.1 - troche to zabawne i całkiem zagmatwane......

Ano odważna decyzja PKMu. Nawet jak był "za darmo" to istnieje spora groźba kłopotów w eksploatacji takiego wynalazku.

CYTAT(Dave @ nie, 20 wrz 2009 - 23:26) *
nasz kochany PKM Sosnowiec w d... ma pasażerów i dla niego 15-metrowy autobus niskopodłogowy jest równoznaczny z przegubem - to tabor C i to tabor C - więc po co przepłacać? A KZK GOP mu wtóruje przetargami, gdzie wymagane są takie autobusy!

No wiesz, trudno żeby gminy wymagały od PKM przegubów skoro kupują mu same deskorolki. smile.gif

Ale jak jeszcze wytrzymamy ze 3lata to spadek pasażerów będzie 10% i wtedy wszyscy się zmieścimy do deskorolek. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kursor
post pon, 28 wrz 2009 - 21:39
Post #1696


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 393
Dołączył: nie, 19 lut 06
Skąd: DG
Nr użytkownika: 187



Witam!

Zachęcam do obejrzenia aktualności z 11.09.2009.

link:

http://ww6.tvp.pl/19825,20090911929999.strona

Pasek expert od spraw wszelakich... jak wcześniej Strzelecki u Talkowskiego smile2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 02 paź 2009 - 00:23
Post #1697


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT
KZKGOP

2009-10-15 - 2009-10-21
Linie nr 116, 604 i 644 Czasowe zamknięcie przejazdu kolejowego w Gołonogu

W związku z zamknięciem przejazdu kolejowego w Dąbrowie Górniczej Gołonogu od dnia 15. października 2009r. do dnia 21 października 2009r. dla linii nr 116, 604 i 644 wprowadzony zostaje objazd ulicami: Tysiąclecia, Aleją Zagłębia Dąbrowskiego, Graniczną i Łączącą. Przystanki: "Gołonóg Dworzec PKP", "Gołonóg Wczasowa" i "Łęknice Parkowa" nie będą wówczas obsługiwane przez ww. linie. Stanowiska przystankowe na przystanku "Łęknice Osiedle" obsługiwane będą w następujący sposób:

1) dla linii nr 604 obsługiwane będzie stanowisko w kierunku Gołonoga a następnie wykonany zostanie nawrót ulicami: Klonową i Wesołą,

2) dla linii nr 644 po wykonaniu nawrotu ulicami: Wesołą i Klonową obsługiwane będzie stanowisko w kierunku centrum Dąbrowy Górniczej,

3) dla linii nr 116 obsługa stanowisk nie ulega zmianie.

Jednocześnie do obsługi linii nr: 604 i 644 , na czas trwania objazdu, skierowane zostaną wyłącznie autobusy niskopodłogowe o standardowej pojemności.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post pią, 02 paź 2009 - 09:06
Post #1698


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



Widzę, że trzeba czym prędzej wybrać się z aparatem i uwiecznić ostatnie dni przejazdu na linii do Tworznia smile2.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiu_dg
post pią, 02 paź 2009 - 14:26
Post #1699


Klub Kibica nr 29
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 242
Dołączył: pią, 30 lis 07
Skąd: Łęknice
Nr użytkownika: 920
Płeć: Mężczyzna
GG: 7281781 status gadu-gadu



Czyli troszkę zmieni mi się dojazd do szkoły i nie tylko biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xMarcinx
post pią, 02 paź 2009 - 15:56
Post #1700


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,493
Dołączył: czw, 20 lis 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 2,576
Płeć: Mężczyzna



Czyli przystanki wszystkie zostaja te same jedynie 604 i 644 robi pętle jak 116
Go to the top of the page
 
+Quote Post

167 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > » 
Reply to this topicStart new topic
11 Użytkowników czyta ten temat (11 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: czwartek, 16 października 2025 - 03:29
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza