![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1681
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dlaczego ?
|
|
|
![]()
Post
#1682
|
|
![]() Klub.Kibica #020 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 779 Dołączył: czw, 27 gru 07 Skąd: Dąbrowa Górnicza Manhattan :) Nr użytkownika: 995 Płeć: Mężczyzna GG: 5955911 ![]() |
Z kąd te informacje ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1683
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pierwszy i ostatni zapewne z napędem hybrydowym a nie że pierwszy i ostatni dzień na trasie.....
|
|
|
![]()
Post
#1684
|
|
![]() Klub.Kibica #020 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 779 Dołączył: czw, 27 gru 07 Skąd: Dąbrowa Górnicza Manhattan :) Nr użytkownika: 995 Płeć: Mężczyzna GG: 5955911 ![]() |
No chyba nikt nie myślał, że pierwszy i ostatni dzień na trasie..
![]() Ale pierwszy i ostatni hybryd czy ostatni przegub Solarisa ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1685
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Myśle że hybryd na 100% a przegubów pewno się kiedyś doczekamy.....ale nie szybko niestety.
|
|
|
![]()
Post
#1686
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT sosnowiec.info.pl PKM Sosnowiec kupił hybrydę Marcin Rechłowicz / sosnowiec.info.pl Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sosnowiec jest od kilka dni właścicielem autobusu hybrydowego, tego samego, który wiosną był testowany przez przedsiębiorstwo (na zdjęciu). Przypomnijmy, że od 6 do 14 kwietnia autobus Solaris Urbino 18 Hybrid był testowany na ulicach Zagłębia; kursował między innymi na liniach 35, 723 i 825. Autobus ten łączy w sobie pracę silnika spalinowego i napędu elektrycznego. Nadwyżka mocy silnika spalinowego służy do ładowania podczas jazdy baterii. Również podczas hamowania energia gromadzona jest w bateriach i wykorzystywana do późniejszego przyspieszenia autobusu. Dzięki temu pojazd ten jest bardziej ekologiczny od tradycyjnych autobusów. Największą wadą autobusu hybrydowego jest jego cena – około dwukrotnie wyższa od ceny tradycyjnego autobusu marki Solaris. Należy też wspomnieć o bateriach umieszczonych na dachu autobusu. Według zapewnień producenta powinny one wytrzymać sześć lat. Po tym okresie użytkownik musi zainwestować w nowe baterie, gdyż w przeciwnym wypadku hybryda nie będzie się różniła od tradycyjnego autobusu. Prezes zarządu PKM Sosnowiec, Marek Pikuła w rozmowie z sosnowiec.info.pl powiedział, że autobus został kupiony za 1 mln 400 tys. zł. ze środków własnych PKM. Na trasę wyruszy jeszcze w tym tygodniu; jest pomalowany w kolorach firmowych PKM, a wyróżniać się będzie hasłem: „Czyste niebo nad Sosnowcem” i namalowanymi kuleczkami tlenu. Ostatnia transakcja handlowa PKM Sosnowiec nie wywołała entuzjazmu u Wojciecha Kulawiaka, przewodniczącego komisji gospodarki komunalnej i komunikacji Rady Miejskiej w Sosnowcu. - Nie uważam tego zakupu za powód do dumy. W mojej ocenie nie stać nas na zakup tak drogich autobusów. Za 1,4 mln. zł. mogliśmy i powinniśmy kupić dwa zwykłe solarisy – powiedział dla sosnowiec.info.pl radny Kulawiak. Natomiast radny Adam Wolski, specjalista ds. promocji i rozwoju w PKM Sosnowiec jest przekonany o słuszności zakupu autobusu hybrydowego. Wolski zdradził nam, że w celu promowania Sosnowca autobus hybrydowy będzie wypożyczany do innych miast na testy. CYTAT sosnowiec.info.pl
14.09.2009, Sosnowiec Bałagan w PKM, manipulacja w UM Janusz Lewanda / sosnowiec.info.pl Nieprawdopodobny bałagan panuje w PKM Sosnowiec. Prezes zarządu spółki, Marek Pikuła i dyrektor techniczny, a zarazem prokurent spółki, Piotr Drabek, nie wiedzieli, jak to się stało, że w zarządzanej przez nich firmie znalazł się autobus hybrydowy. Gdy do sosnowiec.info.pl dotarła informacja, że w zajezdni przy Lenartowicza w Sosnowcu znajduje się na stałe autobus hybrydowy, który w kwietniu był testowany na ulicach naszego miasta, przedzwoniliśmy do prezesa Pikuły z pytaniem, w jaki sposób ten bardzo drogi autobus trafił do Sosnowca. Prezes Pikuła z dumą odpowiedział, że autobus został kupiony za 1 mln 400 tys. zł ze środków własnych PKM. 10 września ukazał się artykuł „PKM Sosnowiec kupił hybrydę”. Wkrótce po naszej publikacji (tego samego dnia) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu pojawił się news następującej treści (wytł. red.): Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sosnowiec zakupiło autobus hybrydowy Solaris Urbino 18 Hybrid, który w dniach 6-14 kwietnia był testowany na ulicach naszego miasta. W trasę autobus wyruszy jeszcze w tym tygodniu. - Autobus został zakupiony ze środków własnych PKM za kwotę 1 mln 400 tys. zł. Łączy w sobie zarówno pracę silnika spalinowego i napędu elektrycznego. Nadwyżka mocy silnika spalinowego służy do ładowania podczas jazdy baterii. Także podczas hamowania energia gromadzona jest w bateriach, a następnie wykorzystywana do późniejszego przyspieszenia autobusu. To sprawia, że pojazd ten jest bardziej ekologiczny od tradycyjnych autobusów – informuje Piotr Drabek, dyrektor PKM do spraw technicznych. Pojazd został ozdobiony napisem „Czyste niebo nad Sosnowcem”. Tymczasem w komentarzach pod artykułem na sosnowiec.info.pl zaczęły się pojawiać informacje, że wypowiedź prezesa Pikuły mija się z prawdą. W tej sytuacji zabezpieczyliśmy dowody rzeczowe, łącznie z newsem ze strony internetowej Urzędu Miejskiego. Dalszy przebieg wypadków wskazuje na to, że prezes Pikuła, po wezwaniu go w tym samym dniu na posiedzenie Komisji Gospodarki Komunalnej i Komunikacji Rady Miejskiej w Sosnowcu zapoznał się z okolicznościami zakupu autobusu, gdyż przedstawił radnym nową wersję: za wyceniony przez producenta na 1 mln 100 tys. zł autobus hybrydowy PKM zapłacił 270 tys. zł.; w cenie uwzględniono 70 tys. zł z tytułu roszczeń PKM wobec producenta za wadliwość innych autobusów (później okazało się, że PKM jednak jeszcze nie zapłacił 200 tys. zł.). Prezes dodał, że PKM zobowiązał się do utrzymania tej transakcji w tajemnicy. W sukurs swojemu przełożonemu pośpieszył radny Adam Wolski (pracownik PKM Sosnowiec), który wyraził oburzenie z powodu przedostania się informacji do mediów i... podważył wypowiedź Pikuły mówiąc, że PKM planował poinformować o szczegółach tej transakcji w uroczysty sposób - na sesji Rady Miejskiej. Obecny na posiedzeniu prezydent Sosnowca, Kazimierz Górski, wyraził z kolei... współczucie prezesowi Pikule, że ten musi odpowiadać na liczne pytania radnych, niestosowne wobec tak oszałamiającego sukcesu PKM. A pytania rzeczywiście padały, i to sensowne, ponieważ taki podarunek musi zastanowić każdego myślącego człowieka. Następnego dnia, 11 września na stronie UM dokonano manipulacji – zmieniono treść newsa (wytł. red.) na poniższą i zmieniono datę emisji newsa na 8.09. br.: - Autobus został zakupiony ze środków własnych PKM. Jego wartość to 1 mln 400 tys. zł. Łączy w sobie zarówno pracę silnika spalinowego i napędu elektrycznego. Nadwyżka mocy silnika spalinowego służy do ładowania podczas jazdy baterii. Także podczas hamowania energia gromadzona jest w bateriach, a następnie wykorzystywana do późniejszego przyspieszenia autobusu. To sprawia, że pojazd ten jest bardziej ekologiczny od tradycyjnych autobusów – informuje Piotr Drabek, dyrektor PKM do spraw technicznych. Pojazd został ozdobiony napisem „Czyste niebo nad Sosnowcem”. Manipulacja jest jak widać „niewielka”, za to zmiana sensu wypowiedzi dyrektora Drabka - diametralna. I to na razie tyle w tym temacie. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1687
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Sprawa z tym autobusem śmierdzi.....inne bogatsze firmy nie kupują w Polsce hybryd a nasz "bogaty" PKM kupił taki bus.......w il. sztuk.1 - troche to zabawne i całkiem zagmatwane......
|
|
|
![]()
Post
#1688
|
|
UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 38 Dołączył: śro, 31 gru 09 Nr użytkownika: 3,090 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Łał jaki bajer
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1689
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pierwszy i ostatni nowy przegub (że o hybrydzie nie wspomnę), gdyż nasz kochany PKM Sosnowiec w d... ma pasażerów i dla niego 15-metrowy autobus niskopodłogowy jest równoznaczny z przegubem - to tabor C i to tabor C - więc po co przepłacać? A KZK GOP mu wtóruje przetargami, gdzie wymagane są takie autobusy!
|
|
|
![]()
Post
#1690
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
Łał jaki bajer ![]() ![]() Nie to żebym się czepiał ale możesz mi wytłumaczyć związek miedzy 140 obsługiwanym przez sedbaz/pup, 275 z irexu i hybryda z PKM. |
|
|
![]()
Post
#1691
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ja się powstrzymałem i nie pisałem, ale też miałem
![]() I jeszcze 140 obsługiwany solówka ![]() |
|
|
![]()
Post
#1692
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT Drzewka zamiast sprawnej komunikacji
Michał Wroński Polska Dziennik Zachodni, 16.09.2009 Plakaty, sadzonki i szkolne pogadanki - tak ma wyglądać odświętna promocja transportu publicznego w wykonaniu KZK GOP. Konkretnych rozwiązań, które na trwałe przekonają pasażerów do pozostawienia samochodu w garażu, wciąż nie ma. Efekt? Co roku z komunikacji publicznej w aglomeracji rezygnuje nawet 12 milionów pasażerów. A na drogach jest coraz tłoczniej. Dziś rozpoczyna się Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu. Przypominać ma o nim 300 plakatów, zawieszonych na miejskich autobusach, z napisem "Popraw klimat swojego miasta". Celem akcji jest "kształtowanie wzorców zachowań proekologicznych, upowszechnienie informacji o negatywnych skutkach używania samochodu, promocja transportu publicznego oraz pokazanie, że życie w mieście bez samochodu jest nie tylko możliwe, ale także o wiele przyjemniejsze" - tak czytamy w przesłanym do mediów komunikacie. By przekonać pasażerów do tych haseł, w sobotę za okazanie biletu okresowego (lub większej ilości "jednorazówek") można będzie dostać od KZK GOP sadzonkę drzewka, a w niedzielę pójść za darmo lub ze zniżką na basen lub do muzeum. - To fajne hasła, ale żadna ze zrzeszonych w KZK GOP gmin nie robi niczego, by zrealizować je w praktyce. Trudno uznać, iż jest tym budowa parkingu na torach zlikwidowanej linii tramwajowej, jak to ma miejsce w Chorzowie - komentuje Jakub Jackiewicz z Klubu Miłośników Transportu Miejskiego. Jak dodaje, największą bolączką publicznego transportu jest stan taboru i zbyt mała częstotliwość jego kursowania. - Do tego dochodzi słaba koordynacja między tymi kursami. Pasażer traci nieproporcjonalnie dużo czasu. A im gorsza oferta, tym bardziej spada liczba pasażerów - ocenia. Statystyki nie pozostawiają złudzeń. Co roku KZK GOP traci ok. 10-12 milionów pasażerów. Na odwrócenie tej tendencji raczej nie ma co liczyć - o ile w ubiegłym roku Związek przewiózł ok. 356 milionów pasażerów, to w pierwszym półroczu 2009 było ich już tylko 172 miliony. A im mniej pasażerów, tych chętniej KZK GOP obcina swą ofertę przewozową: od początku roku z rozkładu zniknęło, bądź zostało skróconych siedem linii tramwajowych. O zapowiadanym od lat systemie "park & ride" w Katowicach, podobnie jak o systemie połączonych ścieżek rowerowych w aglomeracji pasażerowie przestali już chyba nawet marzyć. Zamiast czekać na cud, przesiadają się więc do samochodów. W ciągu ostatnich czterech lat ich liczba zwiększyła się w woj. śląskim o pół miliona - na koniec roku 2004 było ich 1,43 miliona, w grudniu 2008 - 1,9 miliona. Sposobem na powstrzymanie odpływu pasażerów mógłby być wspólny bilet, umożliwiający swobodne przesiadki między autobusem, tramwajem i pociągiem. Jego rolę ma spełniać Śląska Karta Usług Publicznych. Zacznie jednak obowiązywać dopiero za trzy lata (obecnie trwa przygotowywanie dokumentacji do wniosku o dofinansowanie projektu). Wiosną, pod naciskiem prasy dopominającej się przyśpieszenia prac, przedstawiciele KZK GOP zapowiedzieli, że do czasu jej wypuszczenia być może uda się tymczasowo reaktywować papierowy bilet ATP. - Na razie wciąż trwają rozmowy z koleją. Szczegółów nie możemy jednak podać - mówi Anna Kotera z Biura Prasowego KZK GOP. We wrześniu świętujemy, a przez cały rok likwidujemy 2005 rok 22 września dzień bez samochodu świętowały miliony ludzi w ponad 930 miastach na świecie. Tramwaje Śląskie uruchomiły bezpłatną linię, obsługiwaną przez zabytkowy tramwaj. Rozdawano ulotki a na ul. Młyńskiej w Katowicach stanął stojak na rowery. W tym samym roku, w listopadzie, KZK GOP skrócił trasy linii autobusowe nr 18, 44, 66, 76, 77, 149, 618, 931, czyli te, jadące z Mysłowic. Zamiast w centrum Katowic, kończyły trasę na przystanku w Zawodziu, bo rozpoczął się remont ulicy Warszawskiej. Pojawiły się pierwsze zapowiedzi powstania centrum przesiadkowego w Zawodziu. Centrum nie ma do dziś. 2006 W ramach dnia bez samochodu zorganizowano m.in. dzień otwarty w chorzowskiej za-jezdni. Kilka miesięcy wcześniej, 1 kwietnia, zlikwidowano linie tramwajowe 8 (Bytom-Dąbrówka Wlk.) i 25 (Dąbrowa G.-Będzin-Wojkowice). Tramwaje Śląskie tłumaczyły to kiepskimi zyskami z tych połączeń. 2007 22 września właściciele samochodów także mogli jeździć komunikacją miejską za darmo. Kilka dni później, 28 września, w Siemianowicach, ostatni raz na trasę wyjechał autobus nr 122 (Michałkowice-Siemianowice). W tym roku w Katowicach miała ruszyć budowa centrum przesiadkowego w Zawodziu. Nie ruszyła. 2008 Znów mogliśmy jeździć komunikacją miejską za darmo. Po raz drugi do akcji włączyły się Siemianowice, gdzie w grudniu ostatni raz na tory wyjechał tramwaj linii nr 12, łączący miasto z Chorzowem. Jesienią pojawiły się zapowiedzi likwidacji linii nr 18 (Bytom-Ruda Śląska). Ale za to w lutym na tory, po siedmiu latach przerwy, wróciły pociągi osobowe Bytom-Gliwice. W Zabrzu obiecują, że do 2012 r. powstanie tu centrum przesiadkowe. 2009 Znowu świętujemy. W Będzinie już bez tramwajów nr 27 (z Sosnowca) i z ograniczonymi kursami linii nr 28 (z Dąbrowy Górniczej). Obie obcięto w marcu. Cięcia dotknęły również linię 22 z Dąbrowy do Czeladzi. Od 1 września tramwaje linii 1 i 4 zniknęły z Gliwic. PKP zlikwidował zaś część ekspresów i pociągów pospiesznych, m.in. z Bielska-Białej do Wrocławia czy z Wisły do Warszawy. DN -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1693
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
CYTAT Efekt? Co roku z komunikacji publicznej w aglomeracji rezygnuje nawet 12 milionów pasażerów. A na drogach jest coraz tłoczniej. Kurde, chyba z całej europy się do nas pchają żeby jeździć z KZK GOP biorąc pod uwagę 2,2 mln mieszkańców aglomeracji... PS. oczywiście wiem o co chodzi ale ktoś to zdanie tak pięknie zredagował, że nie mogłem się powstrzymać ![]() Ten post edytował vacu wto, 22 wrz 2009 - 17:33 |
|
|
![]()
Post
#1694
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Też to zauważyłem i pierwotnie tak odczytałem
![]() Ale 1 mieszkaniec aglomeracji liczony jest zapewne wielokrotnie, ilekroć korzysta z KM ![]() |
|
|
![]()
Post
#1695
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
CYTAT Statystyki nie pozostawiają złudzeń. Co roku KZK GOP traci ok. 10-12 milionów pasażerów. Na odwrócenie tej tendencji raczej nie ma co liczyć - o ile w ubiegłym roku Związek przewiózł ok. 356 milionów pasażerów, to w pierwszym półroczu 2009 było ich już tylko 172 miliony. Czyli mamy tylko jakieś 3% spadku. Jak dla mnie to zaskakująco mało biorąc pod uwagę powszechną motoryzację i marny poziom usług KZK. ![]() Sprawa z tym autobusem śmierdzi.....inne bogatsze firmy nie kupują w Polsce hybryd a nasz "bogaty" PKM kupił taki bus.......w il. sztuk.1 - troche to zabawne i całkiem zagmatwane...... Ano odważna decyzja PKMu. Nawet jak był "za darmo" to istnieje spora groźba kłopotów w eksploatacji takiego wynalazku. nasz kochany PKM Sosnowiec w d... ma pasażerów i dla niego 15-metrowy autobus niskopodłogowy jest równoznaczny z przegubem - to tabor C i to tabor C - więc po co przepłacać? A KZK GOP mu wtóruje przetargami, gdzie wymagane są takie autobusy! No wiesz, trudno żeby gminy wymagały od PKM przegubów skoro kupują mu same deskorolki. ![]() Ale jak jeszcze wytrzymamy ze 3lata to spadek pasażerów będzie 10% i wtedy wszyscy się zmieścimy do deskorolek. ![]() |
|
|
![]()
Post
#1696
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 393 Dołączył: nie, 19 lut 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 187 ![]() |
Witam!
Zachęcam do obejrzenia aktualności z 11.09.2009. link: http://ww6.tvp.pl/19825,20090911929999.strona Pasek expert od spraw wszelakich... jak wcześniej Strzelecki u Talkowskiego ![]() |
|
|
![]()
Post
#1697
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT KZKGOP
2009-10-15 - 2009-10-21 Linie nr 116, 604 i 644 Czasowe zamknięcie przejazdu kolejowego w Gołonogu W związku z zamknięciem przejazdu kolejowego w Dąbrowie Górniczej Gołonogu od dnia 15. października 2009r. do dnia 21 października 2009r. dla linii nr 116, 604 i 644 wprowadzony zostaje objazd ulicami: Tysiąclecia, Aleją Zagłębia Dąbrowskiego, Graniczną i Łączącą. Przystanki: "Gołonóg Dworzec PKP", "Gołonóg Wczasowa" i "Łęknice Parkowa" nie będą wówczas obsługiwane przez ww. linie. Stanowiska przystankowe na przystanku "Łęknice Osiedle" obsługiwane będą w następujący sposób: 1) dla linii nr 604 obsługiwane będzie stanowisko w kierunku Gołonoga a następnie wykonany zostanie nawrót ulicami: Klonową i Wesołą, 2) dla linii nr 644 po wykonaniu nawrotu ulicami: Wesołą i Klonową obsługiwane będzie stanowisko w kierunku centrum Dąbrowy Górniczej, 3) dla linii nr 116 obsługa stanowisk nie ulega zmianie. Jednocześnie do obsługi linii nr: 604 i 644 , na czas trwania objazdu, skierowane zostaną wyłącznie autobusy niskopodłogowe o standardowej pojemności. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1698
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Widzę, że trzeba czym prędzej wybrać się z aparatem i uwiecznić ostatnie dni przejazdu na linii do Tworznia
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1699
|
|
![]() Klub Kibica nr 29 ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 242 Dołączył: pią, 30 lis 07 Skąd: Łęknice Nr użytkownika: 920 Płeć: Mężczyzna GG: 7281781 ![]() |
Czyli troszkę zmieni mi się dojazd do szkoły i nie tylko
![]() |
|
|
![]()
Post
#1700
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czyli przystanki wszystkie zostaja te same jedynie 604 i 644 robi pętle jak 116
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: czwartek, 16 października 2025 - 03:29 |