![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1521
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
wiesz, ze ludzie jezdza 28/928 do szkoly do DG ? Skoro 49 przez Kazimierz, to jak Grabocin obsluzyc ? Ci ludzie to mieszkańcy DG? Jesli tak to moga to robic inne linie np.634 czy właśnie 49. A jak obsłużyć Grabocin i Kazimierz? Od ul.Majewskiego ulicą grabocińską do Kazimeirza do pętli pod dawną KWK Kazimierz-Juliusz, następnie powrót na obecną trasę linii 49. CYTAT Jesli nie bedzie wymiernych korzysci z powodu likwidacji tych lini np. tansze bilety nie zgadzam sie z toba.Po co cos likwidowac jesli nie bedzie z tego zysku ? Spytaj władze Będzina dlaczego chcą odciąć DG od reszty aglomeracji poprzez likwidację tramwaji? -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1522
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 802 Dołączył: pon, 26 lis 07 Skąd: Strzemieszyce Nr użytkownika: 902 Płeć: Mężczyzna Tlen: prosty3 ![]() |
Ci ludzie to mieszkancy Sosnowca. Jakby nie 28 to kilka-kilkanascie osob chodzilo by do szkoly do Sosnowca, a nie do DG, co gorsza nie mieli by oni bezposredniego polaczenia do DG, a jakby na to nie patrzec jest to strata dla naszego miasta.
Dla niektorych mieszkancow DG nie sa one zupelnie niepotrzebne bo ktos nimi na pewno jezdzi. -------------------- 07/08 :))
|
|
|
![]()
Post
#1523
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
28 z tego co widzę a jeżdżę tramwajami codziennie non stop jest załadowany - co prawda głownie od centrum ale jest rano dużo osób na hute jeździ później dzieciaki do LO w Będzinie. Nie wyobrażam sobie tego ścisku jaki by zapanował na liniach 21 i 22 jakby przejęły w części tych pasażerów co tylko dojeżdżają kilka przystanków..
|
|
|
![]()
Post
#1524
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
28 z tego co widzę a jeżdżę tramwajami codziennie non stop jest załadowany - co prawda głownie od centrum ale jest rano dużo osób na hute jeździ Na Bankową? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1525
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ja jeszcze raz powtórzę, że linia tramwajowa 28 jest w DG nie potrzebna (tzn nie jest PILNIE potrzebna) i jedynie mogła by ona wzmacniać pozostałe linie w DG w szczycie, poza szczytem zupełnie nie - rzadko kiedy w niej są wszystkie miejsca zajęte, chyba, że jedzie tuż przed 22/32 nie w swoim planie, to owszem - jest dużo ludzi, za to ten z tyłu jedzie pusty wtedy.
|
|
|
![]()
Post
#1526
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT KZK GOP: Pierwsze drzwi się sprawdziły (mał) / sosnowiec.info.pl 28 proc. linii obsługiwanych przez KZK GOP to linie z autobusami przegubowymi. Większość z niech w Sosnowcu to kierunki do Katowic i Dąbrowy Górniczej. Firma podsumowała natomiast pierwszy okres wprowadzenia zasady wsiadania pierwszymi drzwiami. System wsiadania pierwszymi drzwiami KZK GOP wprowadził w październiku 2008 r. Od tego czasu – według szacunków firmy – zanotowała ona 160 tys. zł zysku na sprzedaży biletów przez kierowców, wzrosły również dochody związku. Zasada kontroli biletów przez kierowcę funkcjonowała już wcześniej, bo od 2005 r., natomiast w roku ubiegłym przystąpili do niego najwięksi przewoźnicy. Do połowy 2008 r. system działał na prawie 70 liniach (obsługiwanych taborem B - autobusami dwu- i trzydrzwiowymi oraz minibusami). Obecnie system działa na prawie 200 liniach obsługiwanych przez KZK GOP. Kontrolę wykonuje ponad 1850 kierowców. Kierowcy sprawdzają bilety na ponad 90 proc. linii obsługiwanych przez tabor B, co stanowi prawie 72 proc. wszystkich linii, na których obowiązują bilety KZK GOP – czytamy w informacji podanej przez związek. - Wprowadzenie tego systemu spowodowało 130-proc.wzrost sprzedaży biletów u kierowców PKM Sosnowiec oraz PKM Katowice. - zapewnia Alodia Ostroch, rzecznik prasowy KZK GOP. - W tym czasie (w porównaniu do analogicznego okresu uroku ubiegłego) odnotowano wzrost sprzedaży biletów w sieci stacjonarnej - 5 proc. biletów jednorazowych, 1 proc. biletów miesięcznych. Zgodnie z wyliczeniami organizatora naszej komunikacji, po wprowadzeniu systemu wsiadania pierwszymi drzwiami w PKM-ach sosnowieckim i katowickim, dochody z tytułu sprzedaży biletów w sieci stacjonarnej wzrosły miesięcznie średnio o 0,5 mln zł. - Zakładamy również, iż znaczący wzrost sprzedaży biletów u kierowców utrzyma się jeszcze przez kilka tygodni, a następnie pasażerowie kupować będą bardziej korzystne cenowo dla nich bilety w sieci stacjonarnej – prognozuje Alodia Ostroch. Do połowy roku 2009 system wprowadzony zostanie na wszystkich liniach, które są obsługiwane taborem typu B - w pierwszej kolejności zmiany obejmą linie m.in. Konsorcjum PUP Czeladź SED-BAZ w Czeladzi. Tymczasem w Sosnowcu na większości przystanków kierowcy nawet trzydrzwiowych autobusów otwierają wszystkie drzwi i nie przejmują się sprawdzaniem biletów. - Za sprawdzanie mi nic nie płacą, a muszę wysłuchiwać narzekań ludzi – powiedział nam anonimowo jeden z kierowców PKM Sosnowiec. – Więc nie sprawdzam. Nieraz zdarzy się osoba, która zatarasuje przejście, bo nie chce stać dalej i autobus jest z przodu przeludniony, a z tyłu pusty. Poza tym wymaga się od nas, żebyśmy się trzymali rozkładu jazdy, ale ten nie uwzględnia faktu, że ludzie wsiadając tylko pierwszymi drzwiami opóźniają odjazd. A kto jest rozliczany ze spóźnień? My. Tylko wciaz czesto jest problem, ze kierowcy nie otwieraja drzwi do wysiadania i nie da sie wysiasc. Trzeba sie upominac, a zanim sie dojdzie to musi sie zatrzymac znowu drugi raz za przystankiem. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1527
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
z ciekawego zrodla
![]() CYTAT www.trybuna-robotnicza.pl
Barany nie jeżdżą tramwajami Napisał(a) Robert Piąty Na oszczędnościowych planach prezydenta Będzina i KZK GOP stracą pasażerowie, pracownicy tramwajów, a i cały region. Konurbacja – zespół miast – może sprawnie funkcjonować tylko dzięki dobrze rozbudowanej sieci komunikacyjnej. Komunikacja stanowi arterię wielkiego ekonomicznego i społecznego organizmu, dzięki której właściwie funkcjonuje dane miasto, miasta sąsiednie, jak i cały region. Dobrze rozbudowana komunikacja publiczna jest niezbędna w sferze pracy, edukacji, wypoczynku, kulturze. Prezydent Będzina, Radosław Baran nie dostrzega jednak tego i dąży do upadku Będzińskiej Zajezdni Tramwajowej, stopniowo niszcząc jedyny realny węzeł komunikacyjny Będzina z sąsiednimi miastami Zagłębia Dąbrowskiego: Sosnowcem, Czeladzią i Dąbrową Górniczą. Istotą problemu jest niechęć prezydenta Barana do utrzymywania linii tramwajowych, na przekór sąsiednim miastom, które starają się inwestować w zagłębiowskie tramwaje. Będzin kieruje się chłodną logiką rzekomego zysku, jaki miałby odnieść po likwidacji miejscowych Tramwajów Śląskich. Pierwsze cięcia kursów tramwajów nastąpiły już parę lat temu – najpierw linia 28 została skrócona jedynie do granic Będzina, następnie doszło do likwidacji linii 25, łączącej miasto z sąsiednimi Wojkowicami oraz mieszkańców dzielnicy Grodziec z centrum Będzina. W trakcie kampanii prezydenckiej Barana wspaniałomyślnie przywrócono linie 25, a po udanej elekcji prezydent ponownie ją zamknął. Kolejnym krokiem było usunięcie dwuwagonowych tramwajów linii 21, co w dni targowe wręcz uniemożliwia podróż ze względu na przepełnienie. W tym roku zaostrzono plany oszczędnościowe Urzędu Miasta, który uważa transport publiczny za niepotrzebny i planuje ostre cięcia. Pierwszą jego ofiarą stała się linia 24, której skrócono trasę (nie obsługuje ona przystanków od Będzin Zamek po dawną KWK Paryż, sprawiając, że częstotliwość przejazdu w tym obszarze zmniejszyła się dwukrotnie). Następne cięcie ma dotyczyć linii 27, która nie będzie już obsługiwać Będzina, a jej trasa ma przebiegać jedynie od przystanku Pogoń Akademiki po Kazimierz Pętla. Równocześnie w planach Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP – zarządzającego siecią komunikacji publicznej – jest również likwidacja linii 28, sosnowiecka linia 26 ma przestać obsługiwać Milowice oraz zredukowana zostanie liczba tramwajów linii 22, z obecnie jeżdżących dziesięciu, na sześć–siedem. Przy takim obrocie spraw pasażerowie będą zmuszeni czekać piętnaście minut na tramwaj, by dostać się przykładowo z centrum Będzina do osiedla Warpie, problemem będzie wydostanie się z osiedla Zamkowe lub dojazd do Czeladzi. Druga strona medalu jest oczywista – przy ograniczaniu linii redukcja etatów w zajezdni Będzin (dodajemy, że będziński zakład jest najmłodszą zajezdnią w całym KZK GOP). Wraz z wyżej wymienionych cięciami, Będzin będzie miał z Sosnowcem tylko jedno połączenie tramwajowe, a część mieszkańców, by móc dojechać do sąsiedniego miasta będzie skazana na podwójne bądź potrójne koszty, ze względu na kasowanie biletów przy każdej przesiadce. Jednak to nie koniec, ponieważ prezydent Baran rozważa całkowitą likwidację zajezdni w Będzinie i wprowadzenie komunikacji zastępczej, czyli – według jego zamysłu – tzw. ekologicznych busów. Dziwne to, bo przecież to tramwaj jest najbardziej ekologicznym środkiem miejskiego transportu. Prezydent nie interesując się ani losem 420 pracowników zatrudnionych w zajezdni Będzin – zazwyczaj 40–50-latków, czasami pracujących tutaj całymi rodzinami, ani mieszkańcami Będzina. Ponieważ jeden przystanek autobusowy przypada na trzy przystanki tramwajowe, zmusza pasażerów do kilkukilometrowych marszy i dodatkowych kosztów z tytułu przesiadek. Zwróćmy też uwagę, że wszystkie trasy linii tramwajowych na terytorium Będzina są wytyczone bezkolizyjnie, umożliwiając szybki transport w godzinach szczytu, przejeżdżając bez opóźnień przez każdy korek, w którym autobus może ugrzęznąć nawet na pół godziny. Prezydent Baran, deklarując swoją wolnorynkową wizję komunikacji miejskiej, wywołał popłoch wśród lokalnych samorządowców, do tego stopnia, iż prezydent Sosnowca zaczął rozważać przeniesienie zajezdni Będzin na sosnowieckie Zagórze oraz budowę połączenia tramwajowego z Dąbrową Górniczą. Związki zawodowe, w tym WZZ „Sierpień 80”, wystosowały apel do pasażerów, informując o zaistniałych zmianach i prosząc ich o solidarność, choćby poprzez dzwonienie do będzińskiego Urzędu Miasta. Pracownicy i pasażerowie mają czekać na decyzję włodarzy Będzina do końca stycznia. Tramwaje do wycięcia Przykład Będzina nie jest odosobniony, KZK GOP razem z władzami niektórych miast likwidują również linie na Śląsku. Warto wspomnieć o nie jeżdżącej od początku roku 12., czyli linii tramwajowej łączącej Siemianowice z Chorzowem, oraz zamiar zlikwidowania 18. przez władze Rudy Śląskiej, które uważając ją za niebezpieczną, wolą ją zamknąć niż wyremontować. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1528
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Uśmieszku : )! Krótko oświadczam Ci i zapewniam, że tenże "program" "pierwsze drzwi" GUZIK się sprawdził i sprawdza! Fikcja i głupota w takim wydaniu, co każdy pasażer i obserwator widzi i zgodnie stwierdzi! Głupie pierd...e Urbańczyka i tyle!
|
|
|
![]()
Post
#1529
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Dave, czemu do mnie kierujesz te slowa?
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1530
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Dave Ty krytkujesz Urbańczyka? Normalnie nie wierzę.
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1531
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Małe OT!!!!
Może mi ktoś powiedzieć ile zarabia zawodowy kontroler w KZK GOP? dzięki -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1532
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT Oficjalnie: tramwajowe cięcia
Dziś w Urzędzie Miejskim w Będzinie dyskutowano na temat zmniejszenia ilości kursów tramwajów. Radni prezentowali swoje argumenty, a Związkowcy swoje. Do consensusu nie doszło. Połączeń tramwajowych będzie zdecydowanie mniej. Związkowcy nie zgadzali się na redukcję linii. W zamian za to proponowali podział kosztów między miasta, dla których połączenia tramwajowe są niezbędne. Radni z Będzina za zbędne uważają linie 27 oraz 28 i to właśnie na tych liniach ma dojść do sporych redukcji. Zdaniem Prezydenta Będzina Radosława Barana, nie może dojść do sytuacji, w której połączenia się dublują. Tym samym tramwajów będzie dużo mniej. Niestety pracę może stracić kilkanaście osób. Jak na razie tramwaj 27 jeździ do Będzina, jednak już wkrótce jego ostatnim przystankiem będą akademiki na Pogoni. Trasę również zmieniono tramwajom linii 24, którymi nie tak dawno dojechalibyśmy do Dąbrowy Górniczej. Jednak prawdopodobnie to nie ostatnie zmiany... TVP Katowice / GazetaSosnowiec.pl -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1533
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Znów tramwajowe cięcia. Tym razem w Będzinie Jacek Madeja 2009-02-12, ostatnia aktualizacja 2009-02-12 23:35 Mieszkańcy Będzina narzekają na nowy rozkład, ale KZK GOP uważa, że szybko sie do niego przyzwyczają - Nie stać nas na tyle połączeń tramwajowych - argumentują w mieście. Od początku marca linie nr 27 i 28 zostaną skrócone, a pasażerowie w Będzinie będą mogli z nich korzystać tylko rano i po południu, kiedy tramwaje będą wyjeżdżały albo wracały do zajezdni. Zmiany zaproponowało miasto i właśnie zatwierdził je KZK GOP. Do tej pory obydwie linie rozpoczynały trasę z będzińskiej zajezdni. Później tramwaje przejeżdżały przez centrum miasta i odbijały: 28 w stronę Dąbrowy Górniczej, a 27 do Sosnowca. To się nie zmieni, ale gdy tramwaje dotrą już do obydwu miast, dalej będą kursowały jedynie w ich obrębie. Do Będzina będą wacać dopiero po południu i wieczorem. Na trasę wyjedzie też połowę mniej składów 22. Zamiast co 10 minut, będzie jeździł co 20. - Sprawdziliśmy, że miasto nie potrzebuje aż tylu połączeń tramwajowych. Pasażerów nie jest już tak dużo jak kiedyś i w ciągu dnia brak tych tramwajów nie powinien być odczuwalny. Pozostałe linie zapewnią 10-minutową częstotliwość kursowania - mówi Piotr Prochoń z będzińskiego magistratu. Jak dodaje Radosław Baran, prezydent Będzina, miasto na zmianach powinno zaoszczędzić około 2 mln zł rocznie. - Teraz do każdego kilometra przejechanego tramwajem musimy dopłacić ponad 6 zł. Nie stać nas na to - uważa Baran. Zmiany najbardziej dotkną mieszkańców osiedla Zamkowego, które sąsiaduje z będzińską zajezdnią. W obronie tramwajów zebrali ponad 2 tys. podpisów. Bez rezultatu. - Nie będzie, jak wydostać się w stronę Dąbrowy Górniczej. 28 to był jedyny tramwaj, a teraz trzeba będzie kombinować jakieś przesiadki. Do Sosnowca też nie będzie lekko - denerwuje się Helena Mudyn. Argumenty, że tramwaje będą jeździły rano i wieczorem, nie przekonują mieszkańców. Mikołaj Mielczarek studiuje informatykę i pracuje w jednym z sosnowieckich kin. - Jeżdżę w różnych porach i teraz będę miał problem. Droga z pracy na pewno się wydłuży - mówi student. - I będzie drożej, bo każda przesiadka to dodatkowy bilet - dodaje Katarzyna Wysińska, która do pracy w pracowni ceramicznej dojeżdża z Sosnowca. Propozycja zmian nie podoba się też pasażerom w centrum Będzina. Narzekają, że trudniej będzie dojechać do Huty Katowice, sądu czy ZUS-u. - Tu żaden tramwaj nie jeździ pusty. Teraz pewnie będziemy upchnięci jak sardynki - przewiduje Stanisław Grzybiński. Murem za podróżnymi stoją tramwajarze, którzy boją się, że część z nich straci pracę. - Na razie nie dostaliśmy żadnych oficjalnych informacji, ale już głośno mówi się, że to się odbije na liczbie etatów - mówi Błażej Kabat przewodniczący Związku Zawodowego Tramwajarzy. W KZK GOP tłumaczą, że rozwiązanie przyjęte w Będzinie jest ekonomiczne i rozsądne. Według statystyk to właśnie Będzin najwięcej dopłaca do komunikacji w przeliczeniu na tzw. wozokilometr. 28 - uff, i dobrze, ale redukcja 22 ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1534
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 11 Dołączył: pią, 23 sty 09 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 3,143 Płeć: Kobieta ![]() |
Witam Wypowiem się najpierw o przystaki w Będzinie, skoro Bedzin nie chce płacić za swoje przystanki i tramwaje u siebie, mozna by było zrobić przystanki na żądanie, ale tylko dla pasażerów wysiadających z tramwajów. Czyli na jakieś przyciski, Motorniczy widzi, wtedy zatrzymuję się na przystanku i ludzie wysiadają. I jeszcze jedna sprawa, pytanie o przystanek na ulicy Laski. Już mniejsza z tym, że tramwaj jeździ co 20 minut ( oczywiście teoretycznie, bo w praktyce zawsze się spóżnia, a często wypada wogóle). Ale mam pytanie czemu nie można zrobić przy w/w ulicy przystanku na żądanie dla autobusu 27 i/lub 808, które tam przejeżdżaja. Przystanek na żądanie znajduję się mniej więcej 500 m dalej, ale tylko w jedną stronę i do ulicy Laski nie ma dojscia, ponieważ chodnik jest "niewidoczny". Zaznacze że autobusy i tak jeżdżą tam regularnie, tylko brak przystaku:( |
|
|
![]()
Post
#1535
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Za 22 to bym wykastrował, do tego teraz jakieś niebieskie 22 jeżdżą L-ke przerobili czy co? Nie uśmiecha mi się czekać 20 minut na tramwaj, bo jakoś tak mam, że mi ucieka przed nosem.. tak jak maks przyjeżdżałem spóźniony 10 min to teraz będzie to 20 minut, a cała podróż na czeladź (13km) z 40 min na 60 min. Szybciej znalazłbym się w k-ce..
Ten post edytował xMarcinx pią, 13 lut 2009 - 12:42 |
|
|
![]()
Post
#1536
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Te niebieskie to mogą być wozy odkupione od Krakowa. A przy takiej częstotliwości kursowania T22 chyba lepiej jechać 814, nie? No, chyba że z centrum jeździsz.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1537
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Te niebieskie to mogą być wozy odkupione od Krakowa. A przy takiej częstotliwości kursowania T22 chyba lepiej jechać 814, nie? No, chyba że z centrum jeździsz. 814 mi nie pasuje, jak już to 27 ale on nie dość, że turystycznie przez syberkę to jeszcze przez kosmonautów.. a tak czy tak z okolic pogorii3 muszę się dostać na centrum lub gołonóg osiedle (by jechać z Gołonóg Centrum T22).. |
|
|
![]()
Post
#1538
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
WitamWypowiem się najpierw o przystaki w Będzinie, skoro Bedzin nie chce płacić za swoje przystanki i tramwaje u siebie, mozna by było zrobić przystanki na żądanie, ale tylko dla pasażerów wysiadających z tramwajów. Czyli na jakieś przyciski, Motorniczy widzi, wtedy zatrzymuję się na przystanku i ludzie wysiadają. Kolega tak na prawdę "realnie" myśli, czy brak słońca doskwiera? ![]() Ten post edytował Dave pią, 13 lut 2009 - 15:45 |
|
|
![]()
Post
#1539
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
W przypadku trawmajow czestotliwosc kursowania jest kluczowa. Zostana tylko ci, ktorzy nie maja wyboru, a reszta sie odwroci od linii. He, he, możne prezydent Baran ma jakiś komis samochodowy ? Albo sprowadza rowery z Holandii ? ![]() Tramwaje jeździły pustawe i trudno byłoby nie uniknąć pewnych ograniczeń. Ale przyznam, że skala cięć mnie zaskoczyła. ![]() 28 - uff, i dobrze, ale redukcja 22 ![]() No nie wiem. Trzeba było skasować 28 i za to utrzymać częstotliwość na 22. Czy 28 z Gołonoga ino do centrum ma sens ? Tak samo trzeba było skrócić do Pogoni 24, a starać się utrzymać kursy 27. Teraz wieczorami i w święta miedzy Będzinem i Sosnowcem będzie tragedia. Generalnie widać, że kasy brak a cięcia są wykonywane na oślep i dziwnym trafem nie dotyczą muchowozów PKM Sosnowiec. ![]() Być może najwyższa pora policzyć ile faktycznie mamy kasy w całym GOP. Zrobić reset całego systemu KZK oraz ułożyć linie tak aby miało to jakiś sens i kosztowało mniej. ![]() |
|
|
![]()
Post
#1540
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Ehhh oni chyba liczą pasażerów w godzinach "roboczych" i wtedy może faktycznie jest pusto. Ja czasami muszę dojechać do pracy tramwajem (w Czeladzi) i wtedy widzę, że rano (jeżdżę 7:18) tramwaj jest pełniutki, po południu (16:10 lub 16:20) tak samo. To jak już chcieli ciąć to między 9 a 14 co 30 minut a 6 - 8 i 14 - 17 zostawić co 10 minut (dojazdy + powroty z pracy). Bo 27 to żadna alternatywa.
BTW śmieszy mnie to: "- Sprawdziliśmy, że miasto nie potrzebuje aż tylu połączeń tramwajowych. Pasażerów nie jest już tak dużo jak kiedyś i w ciągu dnia brak tych tramwajów nie powinien być odczuwalny. Pozostałe linie zapewnią 10-minutową częstotliwość kursowania - mówi Piotr Prochoń z będzińskiego magistratu." Ciekawe czy cymbał zapytał mieszkańców Czeladzi, których sprawa jednak bardziej dotyczy. Ja życzę powodzenia Będzinowi, bo miasto, które jest fatalnie skomunikowane (a takim staje się Będzin), nie oferuje nadmiaru miejsc pracy, w dzisiejszych czasach ludzi raczej nie zachęca do pozostania w nim a tym bardziej osiedlenia się. Ten post edytował vacu pią, 13 lut 2009 - 18:43 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: środa, 15 października 2025 - 11:40 |