IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

167 Stron V  « < 73 74 75 76 77 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja KZK GOP, Autobusy & Tramwaje
Ocena 5 V
bzenek
post śro, 07 sty 2009 - 17:08
Post #1481


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Sebastian22 @ śro, 07 sty 2009 - 00:52) *
No tak a ci z DG tłumaczą że zbytnio ich to nie interesuje bo tramwaj wjezdzal do DG doslownie na kilkaset metrów....moze i tak ale jednak.

A to jest jakiś ranking jest ilości linii w mieście i DG musi być w nim na czołowej pozycji ?


CYTAT(:) @ śro, 07 sty 2009 - 00:57) *
Bo ich nie interesuja mieszkancy. Jedzilem nim kiedys kilka lat, po kilka razy w tygodniu. Wraz ze mna wysiadalo tam zawsze przynajmniej kilkunastu mieszkancow na kazdym kursie, ktorym jechalem.

Może kiedyś tak ale w ostatnim roku pies z kulawą nogą z tego nie korzystał.

Linia na odcinku do KWK Paryż była do likwidacji od dawna. A i teraz w niedziele i święta nie jest nikomu potrzebna na całej trasie do Konstantynowa.

Aż dziw, że tyle lat trwało istnienie tego absurdu. No ale Będzin nadal płaci za całą masę nikomu niepotrzebnych kursów zjazdowych i wyjazdowych o nieludzkich porach blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post śro, 07 sty 2009 - 18:32
Post #1482


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



Czekają nas kolejne ograniczenia - dziś w tramwaju wyczytałem protest motorniczych a właściwie nie był to protest tylko informacje ci się wydaży od 1.02 lub wcześniej.
- linia 27 będzie skrócona do p. Pogoń Akademiki
- linia 28 zostanie zlikwidowana całkowicie
- na linii 22 zmniejszy się liczba pociągów z 10 do 6 - czyli jak teraz jest taktowanie co 10 min będzie co ok.18.


Smutny scenariusz .....

Ten post edytował Sebastian22 śro, 07 sty 2009 - 18:32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post śro, 07 sty 2009 - 19:16
Post #1483


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Czyli trzeba zwolnic urbańczyka jak najprędzej póki jeszcze jakakolwiek komunikacja jeździ. Ten człowiek jest gotów zniszczyć całą KM w regionie. Jak na mój gust finansom KZK GOP po kierownictwem urbanczyka powinien sie przyjrzeć prokurator! I to jak najprędzej...


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xMarcinx
post śro, 07 sty 2009 - 20:23
Post #1484


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,493
Dołączył: czw, 20 lis 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 2,576
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(marcin.p @ śro, 07 sty 2009 - 19:16) *
Czyli trzeba zwolnic urbańczyka jak najprędzej póki jeszcze jakakolwiek komunikacja jeździ. Ten człowiek jest gotów zniszczyć całą KM w regionie. Jak na mój gust finansom KZK GOP po kierownictwem urbanczyka powinien sie przyjrzeć prokurator! I to jak najprędzej...


z tym 22 to przeginają.. choć trochę się im nie dziwie, gdyż w 22 jeździ prawie sam stary tabor zimno- jak cholera jeszcze jak się usiądzie i od tego krzesła czuć lód to już kosmos.. jeśli faktycznie zmieni to, coś z taborem tj będzie jeździł cieplejszy, niewykolejający się palący bezpieczniki i bez inny atrakcji OK jakoś przetrwam choć, ja mam takie szczescie ze zawsze ucieka mi 22 przed nosem i zawsze lepiej odczekać 10 min niż 18..

W ogole mnie dziwi brak przystanka przy granicznej tak by był na wprost urzędu miasta i jachał dalej prosto.. mogli by tak zmienić choćby 690 albo nowa linie co by jechala obok uM potem wiaduktem trzydzieste łeknice i huta.. co wczesniej nie wiem - jednak od 15 lat uruchamiają połaczonie łęknice huta..

Ten post edytował xMarcinx śro, 07 sty 2009 - 20:32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post śro, 07 sty 2009 - 20:30
Post #1485


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Ale lepiej nie będzie, nie łudź się. Chyba, że urbańczykowi... W koncu za cos musi żyć, i parę linii trzeba zlikwoidować, żeby mu pensję podnieść. A złotousta alodia powie, że "linie są nierentowne i KZK do nich dopłaca, a pan prezes swymi działaniami na rzecz poprawy komunikacji zasłuzył na podwyzkę wynagrodzenia". Kto idzie o zakład, że tak będzie?

Ten post edytował marcin.p śro, 07 sty 2009 - 20:30


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post śro, 07 sty 2009 - 20:32
Post #1486


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(xMarcinx @ śro, 07 sty 2009 - 20:23) *
z tym 22 to przeginają.. choć trochę się im nie dziwie, gdyż w 22 jeździ prawie sam stary tabor zimno- jak cholera jeszcze jak się usiądzie i od tego krzesła czuć lód to już kosmos.. jeśli faktycznie zmieni to, coś z taborem tj będzie jeździł cieplejszy, niewykolejający się palący bezpieczniki i bez inny atrakcji OK jakoś przetrwam choć, ja mam takie szczescie ze zawsze ucieka mi 22 przed nosem i zawsze lepiej odczekać 10 min niż 18..


No tak teraz jest zimno w starych tramwajach, choć dziś jechałem "żelazkiem" 737 i było tylko troche lepiej, a widziałem że nowe "żelazko" z tegorocznej modernizacji kursowało na 22 także i tam coś nowego zawitało....w Ikarusach nie lepiej czy starych jelczach....choć rano jadę 811 to ten ikarus ma niezłe ogrzewanie bo jest dość ciepło, przynajmniej czuć że coś grzeje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post czw, 08 sty 2009 - 16:35
Post #1487


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Tak jak napisał Master, uważam, że T24 do KWK Paryż (UP) był niepotrzebny, bo od Będzina Stadion i tak jechało nim parę ludzi, głównie na Warpie, a tylko niedobitki do DG, którzy przy pętli do motorniczego często "panie! Czemu Pan nie jedziesz na Dąbrowę?" I i tak musieli czekać na 22/32 albo 21 - to co taka linia warta? Dąbrowa do niej prawie w ogóle nie dopłacała to i nie się nie wtrącała bo nie miała do czego. Na skróceniu tej linii mogli ucierpieć jedynie Warpiaki i Ksawerzanie (a i to nie tak mocno) a dąbrowianie baaaardzo mało! Choć lubiłem sobie podejść (miałem tylko 10 minut do przystanku) na pętlę pod "Paryż" i wsiąść do pustego 24 niż jechać w szczycie napchanym 21 smile2.gif

Sebastianie22: Akurat nie przesądzałbym o tym, który autobus/tramwaj jest lepszy, bo cieplejszy patrząc na markę i wiek, bo to zależy od sprawności ogrzewania. Ile to razy jechałem zimnym Solarisem (albo nie było grzanie włączone, albo wiało ale chłodne powietrze) a ile razy całkiem ciepłym starym Jelczem czy Ikarusem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post czw, 08 sty 2009 - 18:44
Post #1488


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Dave @ czw, 08 sty 2009 - 16:35) *
Tak jak napisał Master, uważam, że T24 do KWK Paryż (UP) był niepotrzebny, bo od Będzina Stadion i tak jechało nim parę ludzi, głównie na Warpie, a tylko niedobitki do DG, którzy przy pętli do motorniczego często "panie! Czemu Pan nie jedziesz na Dąbrowę?" I i tak musieli czekać na 22/32 albo 21 - to co taka linia warta? Dąbrowa do niej prawie w ogóle nie dopłacała to i nie się nie wtrącała bo nie miała do czego. Na skróceniu tej linii mogli ucierpieć jedynie Warpiaki i Ksawerzanie (a i to nie tak mocno) a dąbrowianie baaaardzo mało! Choć lubiłem sobie podejść (miałem tylko 10 minut do przystanku) na pętlę pod "Paryż" i wsiąść do pustego 24 niż jechać w szczycie napchanym 21 smile2.gif

Sebastianie22: Akurat nie przesądzałbym o tym, który autobus/tramwaj jest lepszy, bo cieplejszy patrząc na markę i wiek, bo to zależy od sprawności ogrzewania. Ile to razy jechałem zimnym Solarisem (albo nie było grzanie włączone, albo wiało ale chłodne powietrze) a ile razy całkiem ciepłym starym Jelczem czy Ikarusem?

No z ogrzewaniem się zgodzę....ale z tymi ograniczeniami to masakra....mogli by ograniczyć kursy 22 ale likwidując linię 28 przedłużyć 24 lub 27 do Gołonoga Podstacji.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master
post czw, 08 sty 2009 - 19:11
Post #1489


FdZD
******

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 1,390
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 5
Płeć: Mężczyzna



22 napewno nie pownnno byc ograniczone !!

Ani 28 zlikwidowane !!

To byłoby Przegięcie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xMarcinx
post czw, 08 sty 2009 - 20:25
Post #1490


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,493
Dołączył: czw, 20 lis 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 2,576
Płeć: Mężczyzna



Ręce precz od 22 od 28 w sumie też! Jedyne co mogłoby się zmienić to trasa 21 tak by jechała obok sądu w sosnowcu! Ani 22 ani 28 niema odpowiednika w postaci autobusu, a i zwykle dość sporo ludzi nim jeździ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 08 sty 2009 - 23:53
Post #1491


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT(Dave @ czw, 08 sty 2009 - 16:35) *
Tak jak napisał Master, uważam, że T24 do KWK Paryż (UP) był niepotrzebny, bo od Będzina Stadion i tak jechało nim parę ludzi, głównie na Warpie, a tylko niedobitki do DG, którzy przy pętli do motorniczego często "panie! Czemu Pan nie jedziesz na Dąbrowę?" I i tak musieli czekać na 22/32 albo 21


Tylko, ze wiekszosc przesiadala sie tam na autobus...


No to zobaczymy jakie zdanie beda mialy dabrowskie wladze i czy bedzie mozna ich ochrzcic grabarzami. Jesli beda mieli takie zdanie jak w przypadku 24, to bede ich tak nazywal od tej pory za kazdym razem.


A tu fotka tego smutnego ogloszenia (mozliwego nekrologu).
snf (51).gif http://www.forum.tramwaje.slask.pl/viewtop...2&start=195


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post nie, 11 sty 2009 - 12:49
Post #1492


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT


Tramwaj 24 nie dla nas
09.01.2009

KZK GOP zmienił od tego miesiąca trasę linii tramwaju nr 24. Pojazd kursuje już tylko po Będzinie. Dotychczas tramwaje tej linii kończyły swój bieg w Dąbrowie Górniczej. Dojeżdżały do przystanku Urząd Pracy. Obecnie trasa uległa skróceniu i tramwaj nr 24 nie będzie wjeżdżał do Dąbrowy Górniczej, tylko do przystanku Będzin Zajezdnia.

- Decyzję o skróceniu trasy podjęliśmy na wniosek miasta Będzin. Linia ta ma obecnie podobną trasę jak tramwaj nr 27. Po drodze do przystanku Będzin Zajezdnia obsługuje przystanki Będzin Rondo, Partyzantów i Osiedle Zamkowe Jasielska. Dla Dąbrowy Górniczej zmiana relacji musiała nie mieć znaczenia, gdyż miasto nie wniosło żadnych uwag - zaznacza Alodia Ostroch, rzeczniczka KZK GOP.

Władze Dąbrowy nie zabierały głosu w sprawie zmian. W urzędzie przekonują jednak, że mieszkańcy miasta na tym nie ucierpią.

- Tramwaj linii nr 24 wjeżdżał do miasta tylko na 200 metrów, czyli właściwie zahaczał o Dąbrowę Górniczą, dlatego w tej sprawie nikt się nie wypowiadał. Dla mieszkańców miasta są to raczej zmiany nieodczuwalne. Ci, którzy chcą się dostać do Będzina i odwrotnie, korzystają z linii nr 21 - poinformowała Lucyna Stępniewska z Urzędu Miasta w Dabrowie Górniczej.

Władze Będzina tłumaczą zmianę relacji tramwaju nr 24 wyższymi kosztami ponoszonymi na komunikację.

- Taką korektę wymuszają zwiększające się co roku obciążenia ponoszone przez miasto oraz zmniejszający się popyt na usługi w zakresie przewozów pasażerskich. W 2008 roku dotacja z Będzina do KZK GOP wynosiła 9 mln 600 tys. zł, a według założeń KZK na ten rok ma wynieść ponad 14 mln zł. Związek zaplanował w 2009 roku zwiększenie dopłat ze strony miasta Będzina o 40 procent. Po analizie możliwości finansowych miasta zaproponowano więc korektę do oferty przewozowej związku. Wniosek miał na celu zoptymalizować układ połączeń tramwajowych na terenie Będzina. W zakresie linii 24 sugerowano zmianę trasy i skierowanie z tzw. "nerki" do zajezdni w Będzinie zamiast dotychczasowej trasy w kierunku Dąbrowy Górniczej. Taka zmiana relacji poprawi komunikację dla mieszkańców osiedla Zamkowe. Natomiast dla mieszkańców Będzina-Koszelew i pasażerów korzystających z następnych przystanków połączenie do Sosnowca zapewni tramwaj nr 21 - poinformowała Marzena Karolczyk, rzeczniczka UM w Będzinie.

Nie wszyscy pasażerowie są zadowoleni ze zmian.

- Nie podoba mi się, że tramwaj zmienił trasę. Wiadomo, że jak się pojazd opóźni, to zawsze można pojechać innym. Poza tym odnoszę wrażenie, że najlepiej pozbyć się problemu tramwajowego, ograniczając trasę lub likwidując linię - uważa Barbara Rudy, pasażerka.

Mieszkańcy krytycznie oceniają stan miejskiego taboru i torowisk a także malejącą liczbę kursów.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
savalas
post pon, 12 sty 2009 - 11:06
Post #1493


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 609
Dołączył: pią, 23 mar 07
Nr użytkownika: 612



tramwaje w naszym regionie to jest śmiech na sali. Jeżdżą jak chcą, kiedy chcą, o której chcą i jeszcze mają czelność likwidować linie. Tramwaj powinien jechać przez cały dzień co 10 minut w takim mieście jakimi są DG, Będzin, Sosnowiec, a co mamy, telepiące się wspomnienia PRL-u, brakuje tylko sypania piasku na tory, żeby się nieślizgały.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post pon, 12 sty 2009 - 11:22
Post #1494


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(savalas @ pon, 12 sty 2009 - 11:06) *
brakuje tylko sypania piasku na tory, żeby się nieślizgały.


Hmm, mówi Ci coś słowo 'piasecznica'? Bo walnąłeś jak łysy grzywą tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prezes
post pon, 12 sty 2009 - 15:11
Post #1495


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 369
Dołączył: wto, 14 mar 06
Skąd: Łosień / Gołonóg
Nr użytkownika: 192
Płeć: Mężczyzna



hehe, dobre smile2.gif to kolege zagiąłeś... przyznam, że też nie wiedziałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pon, 12 sty 2009 - 17:41
Post #1496


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



Piasecznice - TAK ale w 105N/Na - NIE. Jednym słowem tramwaje jeżdżące po naszych torowiskach nie posiadają tego mądrego wynalazku....dziwne bo stare 102Na miały.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post pon, 12 sty 2009 - 20:57
Post #1497


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(Sebastian22 @ pon, 12 sty 2009 - 17:41) *
Piasecznice - TAK ale w 105N/Na - NIE. Jednym słowem tramwaje jeżdżące po naszych torowiskach nie posiadają tego mądrego wynalazku....dziwne bo stare 102Na miały.

Citadisy też mają. Ciekawe czy w zmodernizowanych stopiątkach zrobili czy nie...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pon, 12 sty 2009 - 21:02
Post #1498


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Leszek @ pon, 12 sty 2009 - 20:57) *
Citadisy też mają. Ciekawe czy w zmodernizowanych stopiątkach zrobili czy nie...

No Citki mają ... a te zmodernizowane chyba nie mają ... ale nie wiem na 100%
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek
post pon, 12 sty 2009 - 23:16
Post #1499


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



Co do likwidacji tramwajów to priorytetem dla władz naszego miasta i Sosnowca powinna być budowa połączenia tramwajowego przez Zagórze z pominięciem Będzina. Myślę nawet że wówczas dojazd z np. centrum Dąbrowy do centrum Sosnowca nieco się skrócił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seler
post wto, 13 sty 2009 - 21:49
Post #1500


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 7
Dołączył: śro, 01 paź 08
Nr użytkownika: 1,499
Płeć: Mężczyzna
GG: 4738334 status gadu-gadu
Skype: nikczemnyseler status skype



Porażka z tym likwidowaniem lini. Choć żadko korzystam z "tratajów" a jak korzystam to tylko na terenie DG myślę że nie powinno się likwidować lini. Biorąc pod uwagę fakt, że zwykłymi Kowalskimi mało kto się interesuję, protesty nic nie dadzą. A może władze miast Zagłębia szykują nam niespodziankę- w postaci Metra?.
Nawiązując do tematu autobusów... to w 808 o 7 rano jest delikatnie mówiąc tragicznie. Żeby zobaczyć co kolwiek przez okno, trzeba seskrobać lód z szyby. I to od środka. Taka to jeżdząca lodówka za 60pln miesięcznie.


--------------------
"Zero Tolerancji Dla policyjnych Prowokacji"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

167 Stron V  « < 73 74 75 76 77 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 Użytkowników czyta ten temat (6 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: środa, 15 października 2025 - 05:09
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza