![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1301
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 48 Dołączył: śro, 17 paź 07 Skąd: Centrum DG Nr użytkownika: 843 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pracowali ciężko, do godziny 1 w nocy, spawali w pełnym deszczu.
-------------------- {Identyfikacja wizualna - Branding - Reklama}
www.aviaservice.pl |
|
|
![]()
Post
#1302
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT 200 milionów euro na tramwaje i trolejbusy To już pewne, wkrótce szerokim strumieniem popłyną pieniądze na modernizacje sieci tramwajowej i trolejbusowej, dzięki czemu w ciągu kilku najbliższych lat poprawi się podróżowanie tymi środkami komunikacji miejskiej. Wszystko za sprawą wpisania projektu "Modernizacji infrastruktury tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnośląskiej" na listę niezbędnych inwestycji do zorganizowania w naszym kraju Euro 2012. Dotarliśmy do szczegółów projektu, zawartych w nim odcinków sieci, które będą modernizowane i rozbudowywane. Koszty projektu szacowane na 705 mln złotych w połowie pokryje Resort Infrastruktury. Drugą połowę wyłożą gminy, uczestniczące w projekcie, których wkład własny zależy od zgłoszonych inwestycji. Najwięcej dorzucą Katowice (118 mln), następnie Sosnowiec (84 mln), Bytom (40 mln), Chorzów (36 mln), Tychy (25 mln), Zabrze (16 mln), Gliwice i Ruda Śląska (po 12 mln), Mysłowice (4 mln). Na terenie Dąbrowy Górniczej (3 mln) i Siemianowic Śląskich (0,3 mln) nie przewiduje się remontów torowisk. Gminy te pokryją jedynie swój udział w zakupie nowego i modernizacji obecnego taboru. Będzin oraz Świętochłowice wycofały się z projektu. Do tej pory już 5 miast - Bytom, Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Tychy - podjęło stosowną uchwałę przeznaczając pieniądze na ten cel. Najpóźniej do końca lipca podobne decyzje powinny podjąć rady sąsiednich miast. Przede wszystkim modernizacji zostaną poddane odcinki, na których występują bariery techniczne i zagrożenia ciągłości usług trakcji. Zakres poszczególnych inwestycji w miastach będzie się, zatem przedstawiał następująco: W Bytomiu zmodernizowane zostaną torowiska na ulicach w centrum miasta tj. Powstańców Warszawskich, Moniuszki, Jagiellońskiej, Miarki oraz na krótkim odcinku ulicy Katowickiej pomiędzy ulicą Jagiellońską, a Placem Kościuszki. Całkowicie wyremontowana zostanie trasa linii 7 od granicy ze Świętochłowicami do Zamłynia. Przewiduje się również modernizacje przejazdu przez ulicę Zabrzańską w rejonie HKS Bobrek Stal. Chorzów zaplanował remont torowisk na ulicy Armii Krajowej na odcinku Gałeczki-Dąbrowskiego, a także na ulicy Wolności, na odcinku od Chrobrego do granicy ze Świętochłowicami. Remontu doczeka się także torowisko pomiędzy przystankami AKS i Chopina. Tymczasem Gliwice swój wkład przeznaczą na remont torowisk na całej długości ulic Zabrskiej, Dolnych Wałów oraz Wieczorka. Inwestycje najprawdopodobniej rozpoczną się równocześnie z zawieszeniem ruchu tramwajowego z powodu budowy Drogowej Trasy Średnicowej w centrum miasta, czyli w 2010 roku. Najwięcej inwestycji zaplanowały Katowice. Prawie całkowicie zmodernizowane zostaną torowiska na osi północ-południe zaczynając od Pętli Słonecznej do rynku, dalej w ciągu ulicy Kościuszki od wiaduktu kolejowego do Alei Górnośląskiej oraz końcówka trasy 6/16 w Brynowie. Oczywiście nie zapomniano o najważniejszych inwestycjach na osi wschód-zachód. Tutaj wymienione zostaną tory od pętli w Zawodziu do Placu Wolności, a także od przystanku Lisa do ulicy Gałeczki w Chorzowie. W Szopienicach szykuje się modernizacja połączenia tramwajowego Katowic z Mysłowicami i Sosnowcem, a także wymiana torów na ulicy Obrońców Westerplatte. W sprawnym przewiezieniu kibiców na mistrzostwa pomoże modernizacja odcinka od wesołego miasteczka do Stadionu Śląskiego. Najwcześniej inwestycje rozpoczną się w Mysłowicach, bo już na początku przyszłego roku. Nastąpi przebudowa torowiska na ulicach Bytomskiej, Starokościelnej, Powstańców oraz modernizacja układów zasilania. Ruda Śląska wyremontuje trasę linii 1 od przystanku Urząd Skarbowy do granicy z miastem Zabrze, a także krótkie przejazdy przy pętli w Chebziu, w ulicach: Drogi do Lipin, Asfaltowej i Dworcowej. Jedyna nowa trasa tramwajowa (zawarta w projekcie) powstanie w Sosnowcu, dzięki temu dzielnica Zagórze w końcu doczeka się połączenia tramwajowego. Będzie ona biec przez środek osiedla, dalej wzdłuż ulic Paderewskiego, Śmigłego i kończyć w okolicy ulicy Gwiezdnej. Dodatkowo dotychczasowe torowisko na ulicy 3 Maja zostanie także zmodernizowane. Dotyczy to także ulic Sobieskiego aż do granicy z miastem Katowice, gdzie dobudowany zostanie drugi tor. Ostatni przewidywany odcinek do remontu znajduje się na ulicy Małachowskiego pomiędzy Rondem Gierka, a ulicą Mościckiego. W projekcie uczestniczą także Tychy, które postanowiły zmodernizować sieć trolejbusową. Wiadomo, że prace modernizacyjne obejmą każdą z pięciu linii, jednak ich szczegółowy zakres, jak również decyzja w sprawie budowy nowej trasy znane będą na początku sierpnia. W Zabrzu inwestycje skupią się wokół modernizacji torowisk na ulicy 3 Maja od Ślęczka do Makoszowskiej wraz z budową drugiego toru, ulicy Wolności od Kondratowicza do granicy z miastem Gliwice oraz ulicy Bytomskiej od Chrobrego do Drzymały. Niestety w wyniku konieczności zmniejszenia wartości projektu podyktowanej przez Resort Infrastruktury zmianie uległa zaplanowana liczba nowych tramwajów. Możemy spodziewać się tylko 20 nowych wagonów niskopodłogowych oraz 20 nowych wagonów tradycyjnych. Zmodernizowanych zostanie 90 wagonów, nie licząc 20 w tym roku. Zmianie nie uległ planowany zakup nowych trolejbusów, których przybędzie 15. Realizacja całego projektu zaplanowana jest w latach 2009-2011. Pomimo tego, iż aglomeracja górnośląska nie przeżyła jeszcze w tak krótkim czasie tylu inwestycji komunikacyjnych, są one absolutnym minimum, jakie trzeba wykonać w najbliższych latach. Jak zapowiadają śląskie gminy jest to dopiero wstęp i na tym modernizacja infrastruktury tramwajowej się nie zakończy, ale będzie kontynuowana w kolejnych latach. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=898 Czyli nasze miasto dało 3mln zł i u nas żadnych remontów torowisk nie będzie. Wstyd Panie Podraza! Że też ja na Pana głosowałem! Bardzo się pomyliłem i poziom Pana zaangażowania w rozwój miasta jest taki sam jak Talkowskiego. |
|
|
![]()
Post
#1303
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
"Kończ waść, wstydu oszczędź" Panie Prezydencie!
A jeśli chodzi o komunikacje to nie pierwsza Pana porażka. 1)Na czacie obiecywał Pan skomunikowanie KSSE przez stworzenie linii okreżnej. Tymczasem nie tylko nie ma takiej linii, ale i skrócono jedną z nielicznych linii, które tam kursują (809). 2)Pozwolił Pan na likwidację jedynej linii, łączącej bezpośrednio Gołonóg i Strzemieszyce (933) 3)Tylko dzięki łaskawości UE nie straciliśmy pieniedzy na remont przystanków. A i tak nie wszystkie wyremontowano, te które wyremontowano za rok będziemy remontowac na nowo, nie stworzono zatok, nie naprawiono nawierzchni dróg przy przystankach, w "zielonych dzielnicach" w wielu miejscach nie stworzono dojść (chodników) do przystanków, ludzie chodzą w błocie Tyle ode mnie w tej sprawie. -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1304
|
|
UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 29 Dołączył: pon, 07 maj 07 Skąd: Ząbkowice Nr użytkownika: 672 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Mnie po prostu brak słów na indolencje "władz" Naszego Miasta. Już nie mogę doczekać się kolejnych wyborów samorządowych ale w sumie co to zmieni?? PPP wsadzić na całą dobę do tramwaju i wozić od Tworznia do pętli przy KWK Paryż, może to wpłynie na jago postawę.
|
|
|
![]()
Post
#1305
|
|
![]() Sun of a beach ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 202 Dołączył: nie, 18 lis 07 Nr użytkownika: 883 Płeć: Mężczyzna GG: 6460675 Skype: peterek.fm ![]() |
Nie wiem czy śmiać się czy płakać ....
-------------------- "Słońce lśni, mieni się, jak ze złota sztabka, trafia szlag, że nie można go skraść"
|
|
|
![]()
Post
#1306
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Wstyd Panie Podraza! Że też ja na Pana głosowałem! Bardzo się pomyliłem i poziom Pana zaangażowania w rozwój miasta jest taki sam jak Talkowskiego. Nie przesadzajmy - tramwaje to nie wszystko. A czkolwiek decyzja ekipy Podrazy w tej dziedzinie nieco zaskakuje ![]() Warto by było zapytać o motywy takiej decyzji w tradycyjnych zapytaniach do UM Ciekawe czemu nie wypaliła tez linia do Miechowic ??? CYTAT Najwięcej dorzucą Katowice (118 mln) Kupa forsy - szczerze mówiąc nie spodziewałbym sie tyle po Sołtysie z Kostuchny. Jak do tej pory to tramwaje w Katowicach spychano na margines. Może w końcu GOP odbije się od dna w dziedzinie komunkacji ![]() Ten post edytował bzenek śro, 16 lip 2008 - 11:06 |
|
|
![]()
Post
#1307
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 91 Dołączył: sob, 29 gru 07 Nr użytkownika: 998 Płeć: Mężczyzna ![]() |
a czego moglismy sie spodziewac po lekarzu
![]() |
|
|
![]()
Post
#1308
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1309
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Nie przesadzajmy - tramwaje to nie wszystko. A czkolwiek decyzja ekipy Podrazy w tej dziedzinie nieco zaskakuje ![]() Warto by było zapytać o motywy takiej decyzji w tradycyjnych zapytaniach do UM Bez przesady? No bez jaj kolego! Ekipa Podrazy tak naprawdę nie zrobiła od początku swojej kadencji w mieście żeby poprawić stan transportu publicznego czy też ulic w mieście. Co ze światłami na skrzyżowaniu Piłsudskiego i Tysiąclecia? Głupie odpowiedzi na zainteresowanie się zamontowaniem świateł na skrzyżowaniu 11-go Listopada i Majakowskiego bo niby tam dużego ruchu nie ma?! To niech Prezydent spróbuje wyjechać samochodem lub autobusem z ul. Majakowskiego w lewo w 11-go listopada. Nie mówię już o prowizorycznych remontach przystanków czy zamykaniu połączeń autobusowych. Cofamy się i tyle, ale grunt że prezydent codziennie rano ma szofera w Skodzie który na niego czeka żeby zawieźć do pracy. |
|
|
![]()
Post
#1310
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 91 Dołączył: sob, 29 gru 07 Nr użytkownika: 998 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1311
|
|
![]() UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 17 Dołączył: pon, 14 lip 08 Skąd: Dąbrowa Górnicza (Gołonóg) Nr użytkownika: 1,373 Płeć: Kobieta ![]() |
"Kończ waść, wstydu oszczędź" Panie Prezydencie! A jeśli chodzi o komunikacje to nie pierwsza Pana porażka. 1)Na czacie obiecywał Pan skomunikowanie KSSE przez stworzenie linii okreżnej. Tymczasem nie tylko nie ma takiej linii, ale i skrócono jedną z nielicznych linii, które tam kursują (809). 2)Pozwolił Pan na likwidację jedynej linii, łączącej bezpośrednio Gołonóg i Strzemieszyce (933) 3)Tylko dzięki łaskawości UE nie straciliśmy pieniedzy na remont przystanków. A i tak nie wszystkie wyremontowano, te które wyremontowano za rok będziemy remontowac na nowo, nie stworzono zatok, nie naprawiono nawierzchni dróg przy przystankach, w "zielonych dzielnicach" w wielu miejscach nie stworzono dojść (chodników) do przystanków, ludzie chodzą w błocie Tyle ode mnie w tej sprawie. popieram najgłupsza decyzja to ujmowanie autobusów, wkońcu powinni dbać o swoich obywateli i o komunikacje publiczną a oni zamiast to robić to tylko ujnują autobusów -------------------- BO KAŻDY SZUKA KOGOŚ BY ISĆ TĄ SAMĄ I W DZIEŃ W NOCY
|
|
|
![]()
Post
#1312
|
|
![]() Dąbrowa G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 626 Dołączył: wto, 15 lis 05 Skąd: PL Nr użytkownika: 168 Płeć: Mężczyzna GG: 3563765 Skype: syzio0 ![]() |
Nie wiem czy śmiać się czy płakać .... Oj płakać! Jak można być tak nieudolnym! Najpierw było z Przystankami. Sosnowiec i Będzin już remontują a u nas jakieś problemy z przetargiem. Potem te autobusy! U nas powinno rozwijać się siatkę połączeń przeróżnymi środkami transportu, a nie zabierać! |
|
|
![]()
Post
#1313
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
CYTAT ![]() Kupią tramwaje Władze Dąbrowy Górniczej uczestniczą w "Modernizacji infrastruktury tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnośląskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą". Projekt z końcem lipca ma się znaleźć na liście wniosków związanych z organizacją EURO 2012 . Udział Dąbrowy Górniczej jest jednak minimalny. Miasto wyłoży ok. 3mln złotych. Na sesji rady miejskiej w czerwcu podjęto uchwałę o zabezpieczeniu w budżecie miasta w roku 2009 wspomnianej kwoty na to zadanie oraz włączono go do Wieloletniego Programu Inwestycyjnego - mówi Lucyna Stępniewska z Wydziału Strategii, Promocji i Komunikacji Społecznej dąbrowskiego magistratu. W magistracie analizuje się zasięg inwestycji. - Trwa inwentaryzacja potrzeb w tym zakresie, opracowywany jest także zakres prac modernizacyjnych i związanych z tym kosztów - dodaje Lucyna Stępniewska. Mieszkańcy Dąbrowy Górniczej raczej nie powinni spodziewać się rewolucyjnych zmian. Skala przedsięwzięcia nie będzie duża. Całość dąbrowskiej inwestycji tramwajowej wyniesie ok. 6,5mln złotych. - W przypadku Dąbrowy Górniczej projekt zakłada zakup taboru tradycyjnego i modernizację już funkcjonującego. Pierwotnie projekt "Modernizacji infrastruktury tramwajowej..." miał większy zasięg, jednakże musieliśmy dopasować go do finansowych możliwości, stąd inwestycje na terenie Dąbrowy Górniczej ograniczają się tylko do taboru - mówi Krzysztof Krzemiński, rzecznik prasowy Górnośląskiego Związku Metropolitalnego. Na terenie Dąbrowy Górniczej nie będzie modernizacji linii tramwajowych wraz z torowiskami ze względu na brak udziału Będzina w przedsięwzięciu. Miasto nie jest ani członkiem GZM, nie deklarowało też przejęcia akcji Tramwajów Śląskich. - Zadania inwestycyjne związane z infrastrukturą obejmujące obszar Dąbrowy Górniczej zostały usunięte w powodu braku uczestnictwa Będzina - przyznał Janusz Berkowski, dyrektor Tramwajów Śląskich. Będzin angażuje środki w porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej. - Nie ma możliwości współfinansowania przez miasto Będzin zadań związanych z programem inwestycyjnym spółki Tramwaje Śląskie. Miasto nie może wydatkować środków publicznych na modernizację majątku, którego nie jest właścicielem czy zarządcą. Główne trasy tramwajowe przeprowadzone są ulicami nie będącymi w zarządzie miasta. Ulica Małobądzka jest drogą powiatową, a Aleja H. Kołłątaja drogą wojewódzką. Ponadto Będzin obecnie realizuje, jak dotąd największy w skali miasta, projekt gospodarki wodno-ściekowej, dofinansowywany z Funduszu Spójności. Będzie on realizowany do 2010 roku, a jego zakres wymaga zaangażowania wszystkich dostępnych środków inwestycyjnych - argumentuje Radosław Baran, prezydent Będzina. Anna Witek - POLSKA Dziennik Zachodni www.dabrowa.naszemiasto.pl A co to? Artykuł na zamówienie, czy autorka nie ma pojęcia o czym pisze? Jak można pisać takie rzeczy. Jaki to sukces marne 3 mln. Módlmy się aby dąbrowskie torowiska nie były takie jak w sosnowcu, gdzie podczas 1 tygodnia mogą zdarzyć się dwa ważne wypadki, w przeciwnym wypadku miej Panie Boże w opiece ludzi jeżdżących tramwajami - choćby najnowszymi. To po prostu KOMPROMITACJA władz DG. A pan Baran to człowiek który nie potrafi pojąć i zrozumieć istoty i wagi sprawnej komunikacji w regionie takim jak nasz. Dyletant? Mamy tą wielką szansę i możliwość, że tramwaje w naszym regionie jeżdżą od wielu lat. Inne miasta, doceniające tą formę komunikacji inwestują teraz ogromną masę pieniędzy (nie rzadko w setkach mln zł) na wytyczanie tras i budowę nowych torowisk u nas trzeba po prostu istniejące odcinki zmodernizować. Nawiasem mówiąc, ciekawe tłumaczenie: gosp. wod. śc. i to o tereny. Niech i by to w DG trwało z 3-4 lata bo koszt tego jest ogromny. W Sosnowcu jakoś mogą pewne odcinki zmodernizować i jakoś Będzin im nie przeszkadzał a przecież część taboru jeździ także z zajezdni z Będzina. WTF? Może miastu taka decyzja TŚ była na rękę? Teraz porównajmy 6,5mln DG i 84mln czy jakoś tak z S-ca. Co tu więcej powiedzieć: BRAWO!! Jak Skodę trzeba będzie wymienić też powiemy że nie ma po co! ![]() Ten post edytował kwintosz pią, 18 lip 2008 - 02:03 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1314
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT Na terenie Dąbrowy Górniczej nie będzie modernizacji linii tramwajowych wraz z torowiskami ze względu na brak udziału Będzina w przedsięwzięciu. Miasto nie jest ani członkiem GZM, nie deklarowało też przejęcia akcji Tramwajów Śląskich. Co ma piernik do wiatraka? |
|
|
![]()
Post
#1315
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 407 Dołączył: pią, 09 gru 05 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 174 Płeć: Mężczyzna GG: 1006247 ![]() |
No ze strony Będzina ma sens to wytłumaczenie. Wszystkie pozostałe miasta są powiatami grodzkimi i zarządzają drogami na swoim terenie - także innymi niż gminne. A Będzin nie, bo nie może - nie ma prawa remontować dróg wojewódzkich bo miastem na prawach powiatu nie jest.
Problemem jest też chyba jednak brak chęci ze strony Będzina, bo nie wierzę, że nie są w stanie dogadać się z Zarządem Dróg Powiatowych i Z.D. Wojewódzkich kiedy jest to taki ważny projekt. |
|
|
![]()
Post
#1316
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Ot więc właśnie. Tu chodzi o chęci.. Wydaje się, że ich tam po prostu jest brak, podobnie jak w DG. Podejrzewam że nikt by DG nie zabronił modernizować torowisk jeśli by miasto chciało na to przeznaczyć jakieś pieniądze.
No chyba nasze władze mają jakieś wytłumaczenie inne a nie że TŚ zabroniły DG modernizować torowisko bo Będzina nie ma. -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1317
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 180 Dołączył: pon, 04 lut 08 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 1,095 Płeć: Mężczyzna ![]() |
To po co modernizować i kupować nowy tabor, skoro rozsypie się na torowisku w takim stanie? To będą tramwaje modernizowane i produkowane w fabryce HUMMER`a i dzielące z nim podwozie? Śmiech na sali... PANIE PODRAZA! DO ROBOTY
![]() "Każdy nieskazitelny narodu przedstawiciel. Tylko mnie wybierzcie, ja już zajmę się tyciem. Jak to coraz ciężej? Że naród biednieje? Twarz senatora szeroko się śmieje. (...)Władza to pieniądz, a pieniądz deprawuje, nawet jak mówił sensownie, wkrótce okaże się ![]() Społeczne pieniądze do prywatnej kieszeni..." - Bas Tajpan feat. Gutek "Wybory" Bardzo prawdziwy utwór, taka władza niestety od lat nie tylko w naszym mieście, ale w całym kraju ![]() Wszyscy politycy są dobrzy......ale przed wyborami. W polsce chyba nigdy nie doczekamy się sprawnej komunikacji, lepszych zarobków (o ile ktoś ma pracę) i wogóle wszystkiego lepszego, chociaż odrobinę lepszego ![]() Sorry. Poniosło mnie, szlag mnie trafia jak się widzi co robi dla nas nasza "szacowana" władza. Ten post edytował KacperskiDGG pią, 18 lip 2008 - 15:49
Powód Edycji: Wylgaryzmy, radziłbym trochę przystopować bo będzie ostrzeżenie
|
|
|
![]()
Post
#1318
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
To prawdziwy skandal. Wiadomo bylo, ze projekt trzeba przyciac i przycieli na DG, a miasto sie na to zgodzilo. Powinni przyciac wszystkim po rowno. Ale to wina wylacznie naszych wladz. Jak mozna nie skorzystac z takiej niepowtarzalnej okazji dofinansowania polowy.
A wytlumaczenie z Bedzinem to prawdziwa kompromitacja, bo jest dokladnie odwrotnie. Co ma Bedzin do torowisk w DG? Rownie dobrze mozna bylo powiedziec, ze w Sosnowcu rowniez nie bedzie modernizacji, bo obsluguje nas ta sama bedzinska zajezdnia i sa analogiczne linie kursujace przez Sosnowiec i Bedzin. Jesli Bedzin ma jakis wplyw na inwestycje w DG to wlasnie na tabor tramwajowy, bo dlaczego zakupione za dabrowskie pieniadze maja jezdzic po Bedzinie, ktory nie chce sie dolozyc i jeszcze maja sie niszczyc na zrujnowanych bedzinskich torowiskach? Co innego remont dabrowskich torowisk. Co Bedzinowi do torow w DG? Takimi wypowiedziami robia z siebie durni i posmiewisko ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1319
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Też mnie to zaskoczyło, widocznie władze uznały że te kilka metrów na Sobieskiego póki co wystarczy
![]() |
|
|
![]()
Post
#1320
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
A widzieliscie jak wyglada "wyremontowany" przystanek po stronie DH Centrum? Caly pas nowej kostki pozapadany i powybrzuszany.
Chcialem tez, zeby zgodnie z projektem wymieniali nawierzchnie wzdluz przystankow. Oczywiscie zrobili malo gdzie i nezgodnie, i zaluje ze wogole zrobili. W tym miejscach lepiej bylo przed remontem. Zrobili strasznie nierowno i nizej. Podczas desczow wzdluz przystankow zbieraja sie tam teraz wielkie kaluze -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: wtorek, 14 października 2025 - 09:06 |