![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1161
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
ja sie nie moge nadziwic
![]() Wydaje mi sie, ze chyba najlepszym wariantem byloby Tysiaclecia, o ktorym pisze Dave. Gdyby te same osoby kiedys decydowaly, to wszstkie autobusy jezdzilbyby Pilsudskiego lacznie z 55, 175, 27 i 814. To przeciez analogiczna sytuacja. A nawet z 11 Listopada i Kosmonautow blizej do Pilsudskiego niz z Al. Zaglebia Dabrowskiego. Przypominam, ze budujac CA byly plany linii autobusowych, potem na przeszkodzie stanal brak sygnalizacji, ktora juz od dawna jest. A najciekawsze jest to, ze w tej analizie podaje sie jak wazny jest przystanek Damel, a zapomina sie od kiedy jest taki wazny? Przed budowa CA zatrzymywalo sie tam tylko kilka linii autobusowych i to "na żądanie"! Po zbudowaniu CA zatrzymuja sie wszystkie, lacznie z przyspieszonymi. A wiec to dla ludzi chcacych sie dostac do CA. A teraz w jedna strone kilka linii nie moze go ominac, zatrzymujac sie pod samym CA ![]() Poza CA nie mysli sie o mieszkancach okolic, i to nie tylko tych mieszkajacych tutaj ale i dalej, ludzie cisna na nogach az spod Pogorii pod Damel. Na Morcinka i Tysiaclecia od strony Al. Zaglebia Dabrowskiego sa duze osiedla z wysokimi blokami, w ktorych mieszka duzo ludzi i tez zmuszeni sa chodzic kawal drogi do przystankow przy Pilsudskiego. A co podpisow to nie byloby z tym problemu. Problemem byloby tylko poswiecenie czasu na zbieranie. Nie wiem czy z netu bylyby tak samo wazne. Ale przez net byloby ich duzo duzo mniej. I nie interesowalem sie co by bylo potrzebne, czy PESEL, nr dowodu itp. Nie ma problemu zeby zrobic taka strone na serwerze, oczywiscie byloby tak, ze ludzie wpisywaliby tylko w pola i nikt inny danych by nie widzial. DZ interesuje sie ta sprawa i moze by o tym wtedy napisal. ----------- Druga sprawa - remont przystankow. Zaczeli w centrum I jeszcze HIT - remontuja przystanek przy Kosciuszki, a wiec PKZ, dokladnie ten gdzie Mayland ma zbudowac zatoczke. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1162
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1163
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Ja powróce do autobusów pod CA. Zgadzam się z Davem, że 116 i 690 powinny jechać tamtędy, a potem obsługiwać przystanek Gołonóg Osiedle. Po za tym puściłbym tędy 808, także z obsługą Gołonóg Osiedle. No i CA powinno być przystankiem końcowym linii 237 i 275, a nawet można by pomyśleć o przedłużeniu do CA linii 34!
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1164
|
|
KK25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 975 Dołączył: czw, 29 lis 07 Skąd: Manhattan Nr użytkownika: 917 Płeć: Mężczyzna GG: 5456583 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1165
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Gdyby tylko wladza chciała to wszystko się da! Przy CA trzeba by "tylko" stworzyć miejsce by autobusy mogły nawracać. No i przekonać PKM i KZK, że takie połączenie (34) jest ważne dla mieszkańców miasta (dojazd ze Strzemieszyc do UM-u). Problem jest tylko jeden, władza. Ale władza nie zrozumie problemu, bo ona jeździ służbowymi limuzynami!
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1166
|
|
KK25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 975 Dołączył: czw, 29 lis 07 Skąd: Manhattan Nr użytkownika: 917 Płeć: Mężczyzna GG: 5456583 ![]() |
Gdyby tylko wladza chciała to wszystko się da! Przy CA trzeba by "tylko" stworzyć miejsce by autobusy mogły nawracać. No i przekonać PKM i KZK, że takie połączenie (34) jest ważne dla mieszkańców miasta (dojazd ze Strzemieszyc do UM-u). Problem jest tylko jeden, władza. Ale władza nie zrozumie problemu, bo ona jeździ służbowymi limuzynami! Ja się nie pytam o pętle tylko jak wyobrażasz sobie zmianę kierunku linii 34 pod CA??? Ja tego nie rozumiem i chciałbym wyjaśnień ![]() |
|
|
![]()
Post
#1167
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Nie zmiana kierunku - spod dworca wyjeżdżałby na Majewskiego i dalej przez Staszica i Wojska Polskiego (albo Aleję Róż) do Królowej Jadwigi.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1168
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Obecnie 34 kursuje do Dworca PKP DG Strzemieszyce. Tak? A więc pod dworcem zawraca i jedzie w kierunku Centrum ul.Majewskiego. Następnie przy mikrohucie wjeżdża na DK-94. Potem, przed Realem zjeżdża w ul.11-go listopada, potem Majakowskiego, Al.Piłsudskiego, Graniczna.
Drugi wariant: Majewskiego, Staszica, Wojska Polskiego, Królowej Jadwigi, al.Piłsudskiego, Granoczna. Trzeci wariant: Majewskiego, Staszica, Starocmentarna, al.Róż, Królowej Jadwigi, al.Piłsudskiego, Graniczna. Wariant czwarty: najdłuższy i najmniej realny. Do ul.11-go listopada jak wariant pierwszy. A dalej w kierunku Gołonoga ulicami 11-go listopada, kosmonautów, kasprzaka, wiśniowa, prusa, tysiaclecia, zagłębia dąbrowskiego, graniczna -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#1169
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
No właśnie - drugi albo trzeci - to samo proponowałem
![]() Pierwszy IMHO niedobry - bo ludzie z Sulna i Staszica stracą, czwarty - turystyczny ![]() Ten post edytował Leszek nie, 13 kwi 2008 - 22:00 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1170
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 802 Dołączył: pon, 26 lis 07 Skąd: Strzemieszyce Nr użytkownika: 902 Płeć: Mężczyzna Tlen: prosty3 ![]() |
ciekawe wtedy, z jaka czestotliwoscia by te autobusy jezdzily ... bo wiecej chyba na trase nie wypuszcza, a obecna trasa 34 jest jak najbardziej OK.
-------------------- 07/08 :))
|
|
|
![]()
Post
#1171
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czemu od razu jakieś surrealistyczne pomysły wymyślacie? Gdzie Rzym a gdzie Krym? 34 gdyby przedłużyć do CA musiała by z 5 km więcej robić w jednym kursie a to kosztuje! Tutaj doprosić się w UM nie można jednej, dwóch linii 1 km dalej koło CA, które to linei miały by sens a wy tu już o 34 myślicie?
![]() 1) Przedłużenie 34 było by bez sensu, mało ludzi by korzystało z tej linii do CA - a szczególnie w dni wolne! 2) Solaris U15 nawet by się nie zmieścił chyba w skręcie z Piłsudskiego w Graniczną, tym bardziej, że kiedyś mówiono, że krótkie autobusy 12-metrowe tam się mogą nie zmieścić (bzdura!). 3) do CA można dojechać 933 ze Sławkowa i 634 w międzyszczycie na Reden i stamtąd 10 minut szpacerkiem do urzędu. |
|
|
![]()
Post
#1172
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Skoro można spacerkiem z Redenu, tym bardziej można spacerkiem od Damelu
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1173
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Kasę na nowe tramwaje, niestety, trzeba ciąć Tomasz Głogowski 2008-04-17, ostatnia aktualizacja 2008-04-17 21:17 Wykolejające się tramwaje na zniszczonych torach, brak motorniczych i negocjacje w sprawie podwyżek to problemy Tramwajów Śląskich. Na domiar złego właśnie okazało się, że na rozwój komunikacji przed Euro 2012 dostaniemy mniej, niż liczyliśmy. Czy to koniec marzeń o nowych tramwajach i zmodernizowanych wagonach? W środę w centrum Katowic tramwaj linii nr 16, jadąc z rynku w stronę pl. Miarki, wypadł z szyn i ściął filar wiaduktu kolejowego. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Zdaniem policji prawdopodobną przyczyną wypadku był zły stan torowiska. To, niestety, nie pierwszy i na pewno nie ostatni taki wypadek. Większość z 362 km tramwajowych torów w aglomeracji jest w fatalnym stanie i wymaga pilnych remontów. Problem w tym, że nie ma na to pieniędzy. Szansą na poprawę tej sytuacji jest organizacja Euro 2012 i specjalne środki, które na poprawę stanu komunikacji rozdziela Ministerstwo Infrastruktury. Aglomeracji katowickiej z puli 600 mln euro miało przypaść 120 mln. Na tę okazję Tramwaje Śląskie, Urząd Miasta Tychy i KZK GOP przygotowały projekt, który zakłada, że do 2011 roku na torach pojawi się 50 nowych tramwajów i 100 zmodernizowanych wagonów. Planowano też wyremontowanie ponad 100 km torów, budowę ok. 14 km nowych torowisk oraz kupno 15 nowych trolejbusów w Tychach. To już jednak nieaktualne, bo dotacja będzie o 20-30 mln euro niższa. Kilka dni temu ministerstwo zasugerowało Górnośląskiemu Związkowi Metropolitalnemu, by o taką kwotę ściął śląski projekt. - Mamy przedstawić okrojoną wersję, ale w przyszłym tygodniu będziemy jeszcze w tej sprawie negocjować - mówi Krzysztof Krzemiński, rzecznik GZM-u. Marek Kopel, prezydent Chorzowa, nie pozostawia złudzeń. Dla ministerstwa najważniejsze będą pomysły wiążące się bezpośrednio z komunikacją na Euro 2012. - A więc modernizacje linii tramwajowych od dworców kolejowych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie i Bytomiu w kierunku Stadionu Śląskiego - mówi Kopel. - Idealnie byłoby włączyć jeszcze do tego planu szybki tramwaj ze stadionu do lotniska w Pyrzowicach, ale to, niestety, nierealne - dodaje. W tej sytuacji najpewniej jako pierwsza wypadnie z projektu propozycja Tychów, czyli zakup 15 nowych trolejbusów. Co jeszcze z projektu wypadnie? Na razie GZM i Tramwaje Śląskie nie chcą tego zdradzić. Pewne jest tylko, że priorytetem będzie nie zakup nowych tramwajów, a remonty torowisk. - Co z tego, że będziemy mieli nowe tramwaje, skoro nie będą mały po czy jeździć - mówi Krzemiński. Zanim otrzymamy pieniądze na rozwój komunikacji, Tramwaje Śląskie muszą łatać bieżące dziury. W tej chwili trwają prace projektowe na trzy zadania: modernizację torów od rynku do zajezdni w Katowicach Zawodziu, remont sieci tramwajowej na ul. Kościelnej w Mysłowicach i modernizację torowiska na ul. Barlickiego w Świętochłowicach. Trwa natomiast cały czas remont torowiska na ul. Gliwickiej w Katowicach. Jak zapewniają przedstawiciele Tramwajów, po zakończeniu prac pasażerowie poczują komfort. Przy remoncie stosowane są bowiem najnowocześniejsze technologie, tzw. szyny pływające oraz spawy termitowe (szyny bezstykowe). - W efekcie tramwaje będą cichsze zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz wagonów - obiecują w KZK GOP. Zabawny jest prezydent Chorzowa ![]() Koszt remontow torowisk w DG to tylko kropla w tej calej kwocie. Bez porownania kosztowniejsze beda remonty w innych miastach, nie mowiac o budowie nowych tras. Jesli okaze sie, ze beda budowac nowe trasy np. do Miechowic, a nie bedzie na remont w DG bedziemy mieli skandal. Chyba nasze wladze do tego nie dopuszcza? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1174
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Na najblizszej sesji RM dodatkowa kasa na przystanki 1.400.000,00 zł
"Środki przeniesione na modernizację infrastruktury autobusowej są niezbędne do przeprowadzenia robót dodatkowych w ramach powyższego przedsięwzięcia dofinansowanego ze środków unijnych." -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1175
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Na najblizszej sesji RM dodatkowa kasa na przystanki 1.400.000,00 zł "Środki przeniesione na modernizację infrastruktury autobusowej są niezbędne do przeprowadzenia robót dodatkowych w ramach powyższego przedsięwzięcia dofinansowanego ze środków unijnych." łooo oby postawili jakieś wiaty choć znając nasze władze będą to jakieś tandetne budy....a co do planów TŚ itp. to nie wyobrażam sobie aby nie wymieniono torowiska w DG w ciągu tych 5 lat... Ten post edytował Sebastian22 pią, 18 kwi 2008 - 18:14 |
|
|
![]()
Post
#1176
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
No chyba, że to kasa na opłacenie remontów przystanków ;p. Mogli się pogodzić z faktem, że nie zdążą i trzeba będzie kase zwrócić ;p.
Co do torowisk... Szczerze w to wątpię... Kasę przesuną na co innego, np. torowiska czy nowe linie gdzieś indziej byle nie u nas... Już od dawna jesteśmy takim "chłopcem do bicia"... Jak nie ma skąd kasy wziąć to się weźmie Dąbrowie... -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#1177
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
A w WPI uzasadnili: "Zwiększenie środków finansowych pozwoli na kompleksowe przeprowadzenie inwestycji".
Po realizacji tego projektu juz nic nie wiadomo. Moze sie okazac, ze to np. na wymiane nawierzchni, bo wczesniej obcieli -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1178
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
W ogóle nie wiem po co brali te pieniądze. Powinni je dać Sosnowcowi i tyle... Lepiej by je spożytkował... Bo u nas co? Remontują przystanki gdzie autobusy stają raz na rok vide "Józefów Piekarnia"... No i tam zatoczkę wyremontowali... Wczoraj asfaltowali...
-------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#1179
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Zabawny jest prezydent Chorzowa ![]() On nie jest zabawny tylko ignorant. Troszkę mnie to zaszokowało ![]() W obowiązującej wersji Programu Infrastruktura i Środowisko jest zapisane na lata 2009-2012 zadanie "Budowa połączenia kolejowego MPL Katowice w Pyrzowicach z miastami aglomeracji górnośląskiej. Odcinek Katowice-Pyrzowice". Zapewnione są środki 107mln z czego 69mln to dofinansowanie z funduszy pomocowych. Inwestorem wiodącym jest PLK SA. Mało tego - jako wspólne zadanie z kolejką Kraków-Balice jest wniesione przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego na listę indywidualnych projektów kluczowych dla Euro 2012 z zapewnionym finansowaniem. Natomiast na tramwaje jest wydzielona specjalna pula 600mln na poprawę komunikacji miejskiej w 6 aglomeracjach związanych z Euro 2012. Ze Uśmieszkowi się o tym zapomniało to można zrozumieć ale żeby prezydent dużego miasta takie rzeczy gadał ![]() KJesli okaze sie, ze beda budowac nowe trasy np. do Miechowic, a nie bedzie na remont w DG bedziemy mieli skandal. Chyba nasze wladze do tego nie dopuszcza? A jak wyremontują w DG , a za to nie wybudują torów do Miechowic to nie będzie skandal ? ;) No cóż, założenie, że dostaniemy na GOP więcej iż 100mln było chyba jednak pewnym chwytem marketingowym GZM aby mieć teraz z czego obcinać w negocjacjach z Ministerstwem Infrastruktury. Bo chyba nikt naiwnie nie wierzył, że dostaniemy w tym rozdaniu więcej niż inne aglomeracje ![]() Na razie nie ma się czym stresować. Obcinać jest z czego - może nie kupią nwych tramwajów albo zrezygnują z enigmatycznej infrastruktury rowerowej zawartej w tym projekcie ? Największy numer będzie wtedy jak ktoś z jajami wyjdzie i powie - Euro w Krakowie i Chorzowie jednak nie będzie - zabieramy kasę ![]() Bo u nas co? Remontują przystanki gdzie autobusy stają raz na rok vide "Józefów Piekarnia"... Ekhm... kolega chyba nie zrozumiał istoty programu kupna nowych autobusów i remontu przystanków. ![]() Już od dawna jesteśmy takim "chłopcem do bicia"... Jak nie ma skąd kasy wziąć to się weźmie Dąbrowie... Hi, hi, a masz jakieś konkrety na poparcie tej śmiałej tezy ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#1180
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Ze Uśmieszkowi się o tym zapomniało to można zrozumieć ale żeby prezydent dużego miasta takie rzeczy gadał ![]() A jak wyremontują w DG , a za to nie wybudują torów do Miechowic to nie będzie skandal ? ![]() Nie zapomnialem, ale nie laczylem z koleja, bo wkoncu on mowil o szybkim tramwaju, zrozumialem ze jeszcze dodatkowo. Nie bedzie skandalu, bo w Bytomiu i tak na pewno wyremontuja torowiska, wtedy bedzie sprawiedliwosc. U nas i tak nie wybuduja teraz do Zagorza. Na pewno Miechowice wiecej z Euro nie maja wpsolnego niz my ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 22:17 |