IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

167 Stron V  « < 57 58 59 60 61 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja KZK GOP, Autobusy & Tramwaje
Ocena 5 V
:)
post nie, 13 kwi 2008 - 11:34
Post #1161


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



ja sie nie moge nadziwic tongue.gif
Wydaje mi sie, ze chyba najlepszym wariantem byloby Tysiaclecia, o ktorym pisze Dave.

Gdyby te same osoby kiedys decydowaly, to wszstkie autobusy jezdzilbyby Pilsudskiego lacznie z 55, 175, 27 i 814. To przeciez analogiczna sytuacja. A nawet z 11 Listopada i Kosmonautow blizej do Pilsudskiego niz z Al. Zaglebia Dabrowskiego.

Przypominam, ze budujac CA byly plany linii autobusowych, potem na przeszkodzie stanal brak sygnalizacji, ktora juz od dawna jest.

A najciekawsze jest to, ze w tej analizie podaje sie jak wazny jest przystanek Damel, a zapomina sie od kiedy jest taki wazny? Przed budowa CA zatrzymywalo sie tam tylko kilka linii autobusowych i to "na żądanie"! Po zbudowaniu CA zatrzymuja sie wszystkie, lacznie z przyspieszonymi. A wiec to dla ludzi chcacych sie dostac do CA. A teraz w jedna strone kilka linii nie moze go ominac, zatrzymujac sie pod samym CA smile2.gif

Poza CA nie mysli sie o mieszkancach okolic, i to nie tylko tych mieszkajacych tutaj ale i dalej, ludzie cisna na nogach az spod Pogorii pod Damel. Na Morcinka i Tysiaclecia od strony Al. Zaglebia Dabrowskiego sa duze osiedla z wysokimi blokami, w ktorych mieszka duzo ludzi i tez zmuszeni sa chodzic kawal drogi do przystankow przy Pilsudskiego.

A co podpisow to nie byloby z tym problemu. Problemem byloby tylko poswiecenie czasu na zbieranie.
Nie wiem czy z netu bylyby tak samo wazne. Ale przez net byloby ich duzo duzo mniej. I nie interesowalem sie co by bylo potrzebne, czy PESEL, nr dowodu itp. Nie ma problemu zeby zrobic taka strone na serwerze, oczywiscie byloby tak, ze ludzie wpisywaliby tylko w pola i nikt inny danych by nie widzial. DZ interesuje sie ta sprawa i moze by o tym wtedy napisal.

-----------

Druga sprawa - remont przystankow.
Zaczeli w centrum

I jeszcze HIT - remontuja przystanek przy Kosciuszki, a wiec PKZ, dokladnie ten gdzie Mayland ma zbudowac zatoczke.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post nie, 13 kwi 2008 - 14:19
Post #1162


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(:) @ nie, 13 kwi 2008 - 11:34) *
(...)
I jeszcze HIT - remontuja przystanek przy Kosciuszki, a wiec PKZ, dokladnie ten gdzie Mayland ma zbudowac zatoczke.

Widziałem to dziś - heh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post nie, 13 kwi 2008 - 20:28
Post #1163


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Ja powróce do autobusów pod CA. Zgadzam się z Davem, że 116 i 690 powinny jechać tamtędy, a potem obsługiwać przystanek Gołonóg Osiedle. Po za tym puściłbym tędy 808, także z obsługą Gołonóg Osiedle. No i CA powinno być przystankiem końcowym linii 237 i 275, a nawet można by pomyśleć o przedłużeniu do CA linii 34!


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Padziu
post nie, 13 kwi 2008 - 21:16
Post #1164


KK25
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 975
Dołączył: czw, 29 lis 07
Skąd: Manhattan
Nr użytkownika: 917
Płeć: Mężczyzna
GG: 5456583 status gadu-gadu



CYTAT(marcin.p @ nie, 13 kwi 2008 - 20:28) *
(...) nawet można by pomyśleć o przedłużeniu do CA linii 34!



Jak to sobie wyobrażasz??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post nie, 13 kwi 2008 - 21:39
Post #1165


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Gdyby tylko wladza chciała to wszystko się da! Przy CA trzeba by "tylko" stworzyć miejsce by autobusy mogły nawracać. No i przekonać PKM i KZK, że takie połączenie (34) jest ważne dla mieszkańców miasta (dojazd ze Strzemieszyc do UM-u). Problem jest tylko jeden, władza. Ale władza nie zrozumie problemu, bo ona jeździ służbowymi limuzynami!


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Padziu
post nie, 13 kwi 2008 - 21:41
Post #1166


KK25
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 975
Dołączył: czw, 29 lis 07
Skąd: Manhattan
Nr użytkownika: 917
Płeć: Mężczyzna
GG: 5456583 status gadu-gadu



CYTAT(marcin.p @ nie, 13 kwi 2008 - 21:39) *
Gdyby tylko wladza chciała to wszystko się da! Przy CA trzeba by "tylko" stworzyć miejsce by autobusy mogły nawracać. No i przekonać PKM i KZK, że takie połączenie (34) jest ważne dla mieszkańców miasta (dojazd ze Strzemieszyc do UM-u). Problem jest tylko jeden, władza. Ale władza nie zrozumie problemu, bo ona jeździ służbowymi limuzynami!



Ja się nie pytam o pętle tylko jak wyobrażasz sobie zmianę kierunku linii 34 pod CA???
Ja tego nie rozumiem i chciałbym wyjaśnień wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post nie, 13 kwi 2008 - 21:44
Post #1167


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



Nie zmiana kierunku - spod dworca wyjeżdżałby na Majewskiego i dalej przez Staszica i Wojska Polskiego (albo Aleję Róż) do Królowej Jadwigi.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post nie, 13 kwi 2008 - 21:53
Post #1168


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Obecnie 34 kursuje do Dworca PKP DG Strzemieszyce. Tak? A więc pod dworcem zawraca i jedzie w kierunku Centrum ul.Majewskiego. Następnie przy mikrohucie wjeżdża na DK-94. Potem, przed Realem zjeżdża w ul.11-go listopada, potem Majakowskiego, Al.Piłsudskiego, Graniczna.

Drugi wariant: Majewskiego, Staszica, Wojska Polskiego, Królowej Jadwigi, al.Piłsudskiego, Granoczna.

Trzeci wariant: Majewskiego, Staszica, Starocmentarna, al.Róż, Królowej Jadwigi, al.Piłsudskiego, Graniczna.

Wariant czwarty: najdłuższy i najmniej realny. Do ul.11-go listopada jak wariant pierwszy. A dalej w kierunku Gołonoga ulicami 11-go listopada, kosmonautów, kasprzaka, wiśniowa, prusa, tysiaclecia, zagłębia dąbrowskiego, graniczna


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post nie, 13 kwi 2008 - 22:00
Post #1169


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



No właśnie - drugi albo trzeci - to samo proponowałem smile2.gif
Pierwszy IMHO niedobry - bo ludzie z Sulna i Staszica stracą, czwarty - turystyczny tongue.gif

Ten post edytował Leszek nie, 13 kwi 2008 - 22:00


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Prosty
post śro, 16 kwi 2008 - 06:57
Post #1170


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 802
Dołączył: pon, 26 lis 07
Skąd: Strzemieszyce
Nr użytkownika: 902
Płeć: Mężczyzna
Tlen: prosty3 status tlen



ciekawe wtedy, z jaka czestotliwoscia by te autobusy jezdzily ... bo wiecej chyba na trase nie wypuszcza, a obecna trasa 34 jest jak najbardziej OK.


--------------------
07/08 :))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dave
post śro, 16 kwi 2008 - 12:20
Post #1171


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 962
Dołączył: śro, 31 sty 07
Skąd: D.G. Mydlice Północ
Nr użytkownika: 432
Płeć: Mężczyzna



Czemu od razu jakieś surrealistyczne pomysły wymyślacie? Gdzie Rzym a gdzie Krym? 34 gdyby przedłużyć do CA musiała by z 5 km więcej robić w jednym kursie a to kosztuje! Tutaj doprosić się w UM nie można jednej, dwóch linii 1 km dalej koło CA, które to linei miały by sens a wy tu już o 34 myślicie? biggrin.gif
1) Przedłużenie 34 było by bez sensu, mało ludzi by korzystało z tej linii do CA - a szczególnie w dni wolne! 2) Solaris U15 nawet by się nie zmieścił chyba w skręcie z Piłsudskiego w Graniczną, tym bardziej, że kiedyś mówiono, że krótkie autobusy 12-metrowe tam się mogą nie zmieścić (bzdura!).
3) do CA można dojechać 933 ze Sławkowa i 634 w międzyszczycie na Reden i stamtąd 10 minut szpacerkiem do urzędu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post śro, 16 kwi 2008 - 13:51
Post #1172


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



Skoro można spacerkiem z Redenu, tym bardziej można spacerkiem od Damelu tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 18 kwi 2008 - 10:32
Post #1173


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT


Kasę na nowe tramwaje, niestety, trzeba ciąć
Tomasz Głogowski
2008-04-17, ostatnia aktualizacja 2008-04-17 21:17

Wykolejające się tramwaje na zniszczonych torach, brak motorniczych i negocjacje w sprawie podwyżek to problemy Tramwajów Śląskich. Na domiar złego właśnie okazało się, że na rozwój komunikacji przed Euro 2012 dostaniemy mniej, niż liczyliśmy. Czy to koniec marzeń o nowych tramwajach i zmodernizowanych wagonach?

W środę w centrum Katowic tramwaj linii nr 16, jadąc z rynku w stronę pl. Miarki, wypadł z szyn i ściął filar wiaduktu kolejowego. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Zdaniem policji prawdopodobną przyczyną wypadku był zły stan torowiska.

To, niestety, nie pierwszy i na pewno nie ostatni taki wypadek. Większość z 362 km tramwajowych torów w aglomeracji jest w fatalnym stanie i wymaga pilnych remontów. Problem w tym, że nie ma na to pieniędzy. Szansą na poprawę tej sytuacji jest organizacja Euro 2012 i specjalne środki, które na poprawę stanu komunikacji rozdziela Ministerstwo Infrastruktury. Aglomeracji katowickiej z puli 600 mln euro miało przypaść 120 mln.

Na tę okazję Tramwaje Śląskie, Urząd Miasta Tychy i KZK GOP przygotowały projekt, który zakłada, że do 2011 roku na torach pojawi się 50 nowych tramwajów i 100 zmodernizowanych wagonów. Planowano też wyremontowanie ponad 100 km torów, budowę ok. 14 km nowych torowisk oraz kupno 15 nowych trolejbusów w Tychach.

To już jednak nieaktualne, bo dotacja będzie o 20-30 mln euro niższa. Kilka dni temu ministerstwo zasugerowało Górnośląskiemu Związkowi Metropolitalnemu, by o taką kwotę ściął śląski projekt. - Mamy przedstawić okrojoną wersję, ale w przyszłym tygodniu będziemy jeszcze w tej sprawie negocjować - mówi Krzysztof Krzemiński, rzecznik GZM-u.

Marek Kopel, prezydent Chorzowa, nie pozostawia złudzeń. Dla ministerstwa najważniejsze będą pomysły wiążące się bezpośrednio z komunikacją na Euro 2012. - A więc modernizacje linii tramwajowych od dworców kolejowych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie i Bytomiu w kierunku Stadionu Śląskiego - mówi Kopel. - Idealnie byłoby włączyć jeszcze do tego planu szybki tramwaj ze stadionu do lotniska w Pyrzowicach, ale to, niestety, nierealne - dodaje.

W tej sytuacji najpewniej jako pierwsza wypadnie z projektu propozycja Tychów, czyli zakup 15 nowych trolejbusów. Co jeszcze z projektu wypadnie? Na razie GZM i Tramwaje Śląskie nie chcą tego zdradzić. Pewne jest tylko, że priorytetem będzie nie zakup nowych tramwajów, a remonty torowisk. - Co z tego, że będziemy mieli nowe tramwaje, skoro nie będą mały po czy jeździć - mówi Krzemiński.

Zanim otrzymamy pieniądze na rozwój komunikacji, Tramwaje Śląskie muszą łatać bieżące dziury. W tej chwili trwają prace projektowe na trzy zadania: modernizację torów od rynku do zajezdni w Katowicach Zawodziu, remont sieci tramwajowej na ul. Kościelnej w Mysłowicach i modernizację torowiska na ul. Barlickiego w Świętochłowicach. Trwa natomiast cały czas remont torowiska na ul. Gliwickiej w Katowicach.

Jak zapewniają przedstawiciele Tramwajów, po zakończeniu prac pasażerowie poczują komfort. Przy remoncie stosowane są bowiem najnowocześniejsze technologie, tzw. szyny pływające oraz spawy termitowe (szyny bezstykowe). - W efekcie tramwaje będą cichsze zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz wagonów - obiecują w KZK GOP.


Zabawny jest prezydent Chorzowa smile2.gif Kasy zabraknie nawet na to i o tym wie, a wyskakuje zeby z tego programu budowac szybki tramwaj do Pyrzowic. Po co to wogole wspominac.

Koszt remontow torowisk w DG to tylko kropla w tej calej kwocie. Bez porownania kosztowniejsze beda remonty w innych miastach, nie mowiac o budowie nowych tras. Jesli okaze sie, ze beda budowac nowe trasy np. do Miechowic, a nie bedzie na remont w DG bedziemy mieli skandal. Chyba nasze wladze do tego nie dopuszcza?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 18 kwi 2008 - 15:36
Post #1174


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Na najblizszej sesji RM dodatkowa kasa na przystanki 1.400.000,00 zł
"Środki przeniesione na modernizację infrastruktury autobusowej są niezbędne do przeprowadzenia robót dodatkowych w ramach powyższego przedsięwzięcia dofinansowanego ze środków unijnych."


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian22
post pią, 18 kwi 2008 - 18:13
Post #1175


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,944
Dołączył: śro, 16 lis 05
Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe)
Nr użytkownika: 169
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(:) @ pią, 18 kwi 2008 - 15:36) *
Na najblizszej sesji RM dodatkowa kasa na przystanki 1.400.000,00 zł
"Środki przeniesione na modernizację infrastruktury autobusowej są niezbędne do przeprowadzenia robót dodatkowych w ramach powyższego przedsięwzięcia dofinansowanego ze środków unijnych."

łooo oby postawili jakieś wiaty choć znając nasze władze będą to jakieś tandetne budy....a co do planów TŚ itp. to nie wyobrażam sobie aby nie wymieniono torowiska w DG w ciągu tych 5 lat...

Ten post edytował Sebastian22 pią, 18 kwi 2008 - 18:14
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szer
post pią, 18 kwi 2008 - 22:18
Post #1176


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: FdZD
Postów: 2,625
Dołączył: śro, 13 lip 05
Skąd: Mydlice Południe
Nr użytkownika: 152
Płeć: Mężczyzna
GG: 7413760 status gadu-gadu



No chyba, że to kasa na opłacenie remontów przystanków ;p. Mogli się pogodzić z faktem, że nie zdążą i trzeba będzie kase zwrócić ;p.

Co do torowisk... Szczerze w to wątpię... Kasę przesuną na co innego, np. torowiska czy nowe linie gdzieś indziej byle nie u nas... Już od dawna jesteśmy takim "chłopcem do bicia"... Jak nie ma skąd kasy wziąć to się weźmie Dąbrowie...


--------------------
33001,04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 19 kwi 2008 - 10:52
Post #1177


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



A w WPI uzasadnili: "Zwiększenie środków finansowych pozwoli na kompleksowe przeprowadzenie inwestycji".
Po realizacji tego projektu juz nic nie wiadomo. Moze sie okazac, ze to np. na wymiane nawierzchni, bo wczesniej obcieli


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szer
post sob, 19 kwi 2008 - 11:31
Post #1178


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: FdZD
Postów: 2,625
Dołączył: śro, 13 lip 05
Skąd: Mydlice Południe
Nr użytkownika: 152
Płeć: Mężczyzna
GG: 7413760 status gadu-gadu



W ogóle nie wiem po co brali te pieniądze. Powinni je dać Sosnowcowi i tyle... Lepiej by je spożytkował... Bo u nas co? Remontują przystanki gdzie autobusy stają raz na rok vide "Józefów Piekarnia"... No i tam zatoczkę wyremontowali... Wczoraj asfaltowali...


--------------------
33001,04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post sob, 19 kwi 2008 - 15:43
Post #1179


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(:) @ pią, 18 kwi 2008 - 10:32) *
Zabawny jest prezydent Chorzowa smile2.gif Kasy zabraknie nawet na to i o tym wie, a wyskakuje zeby z tego programu budowac szybki tramwaj do Pyrzowic. Po co to wogole wspominac.

On nie jest zabawny tylko ignorant. Troszkę mnie to zaszokowało blink.gif

W obowiązującej wersji Programu Infrastruktura i Środowisko jest zapisane na lata 2009-2012 zadanie "Budowa połączenia kolejowego MPL Katowice w Pyrzowicach z miastami aglomeracji górnośląskiej. Odcinek Katowice-Pyrzowice". Zapewnione są środki 107mln z czego 69mln to dofinansowanie z funduszy pomocowych. Inwestorem wiodącym jest PLK SA.

Mało tego - jako wspólne zadanie z kolejką Kraków-Balice jest wniesione przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego na listę indywidualnych projektów kluczowych dla Euro 2012 z zapewnionym finansowaniem.

Natomiast na tramwaje jest wydzielona specjalna pula 600mln na poprawę komunikacji miejskiej w 6 aglomeracjach związanych z Euro 2012.

Ze Uśmieszkowi się o tym zapomniało to można zrozumieć ale żeby prezydent dużego miasta takie rzeczy gadał blink.gif

CYTAT(:) @ pią, 18 kwi 2008 - 10:32) *
KJesli okaze sie, ze beda budowac nowe trasy np. do Miechowic, a nie bedzie na remont w DG bedziemy mieli skandal. Chyba nasze wladze do tego nie dopuszcza?

A jak wyremontują w DG , a za to nie wybudują torów do Miechowic to nie będzie skandal ? ;)

No cóż, założenie, że dostaniemy na GOP więcej iż 100mln było chyba jednak pewnym chwytem marketingowym GZM aby mieć teraz z czego obcinać w negocjacjach z Ministerstwem Infrastruktury. Bo chyba nikt naiwnie nie wierzył, że dostaniemy w tym rozdaniu więcej niż inne aglomeracje smile.gif

Na razie nie ma się czym stresować. Obcinać jest z czego - może nie kupią nwych tramwajów albo zrezygnują z enigmatycznej infrastruktury rowerowej zawartej w tym projekcie ?

Największy numer będzie wtedy jak ktoś z jajami wyjdzie i powie - Euro w Krakowie i Chorzowie jednak nie będzie - zabieramy kasę mellow.gif

CYTAT(szer @ sob, 19 kwi 2008 - 11:31) *
Bo u nas co? Remontują przystanki gdzie autobusy stają raz na rok vide "Józefów Piekarnia"...

Ekhm... kolega chyba nie zrozumiał istoty programu kupna nowych autobusów i remontu przystanków. smile.gif

CYTAT(szer @ pią, 18 kwi 2008 - 22:18) *
Już od dawna jesteśmy takim "chłopcem do bicia"... Jak nie ma skąd kasy wziąć to się weźmie Dąbrowie...

Hi, hi, a masz jakieś konkrety na poparcie tej śmiałej tezy ? smile.gif







Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 19 kwi 2008 - 15:57
Post #1180


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT(bzenek @ sob, 19 kwi 2008 - 15:43) *
Ze Uśmieszkowi się o tym zapomniało to można zrozumieć ale żeby prezydent dużego miasta takie rzeczy gadał blink.gif
A jak wyremontują w DG , a za to nie wybudują torów do Miechowic to nie będzie skandal ? wink.gif


Nie zapomnialem, ale nie laczylem z koleja, bo wkoncu on mowil o szybkim tramwaju, zrozumialem ze jeszcze dodatkowo.

Nie bedzie skandalu, bo w Bytomiu i tak na pewno wyremontuja torowiska, wtedy bedzie sprawiedliwosc. U nas i tak nie wybuduja teraz do Zagorza. Na pewno Miechowice wiecej z Euro nie maja wpsolnego niz my tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

167 Stron V  « < 57 58 59 60 61 > » 
Reply to this topicStart new topic
10 Użytkowników czyta ten temat (10 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 22:17
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza