![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1141
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dziwne bo nie widziałem nigdzie żadnej nawet plotki o tym że PUP zrezygnowało z tych linii....nawet wpk.katowice.pl i kzgop.pl nic nie napisaly. Co do tramwajów to znów dostaniemy coś z Krakowa i będą to raczej wozy dobre ("morderca" miał NG w 2005 roku ale nikt ponoć nie chce nim jezdzic - heh). Z Bedzina w tym roku zostana skasowane ostatnie 105N (nie mylic ze 105Na) wiec cos nowego sie przyda. Poki co ma trafic 1 skład z tej dostawy. Co do przegubów i przetargów na linie to jest tak że PUP zawsze wysyłał to co miał a nie to co było w umowie z KZK wiec przegub na 634 czasem sie pojawiał, a czasem jakiś złom wysoko podłogowy mimo iż umowa tego zabrania - samo życie.
Wybiera sie ktoś na pożegnanie "stodwójek" ?? Ten post edytował Sebastian22 pon, 07 kwi 2008 - 18:13 |
|
|
![]()
Post
#1142
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Wybiera sie ktoś na pożegnanie "stodwójek" ?? A one nie mają do jesieni jeździć? Wcześniej je skasują? Ja na razie chcę w końcu się N-ką przejechać, więc się do Bytomia wybieram ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1143
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
A one nie mają do jesieni jeździć? Wcześniej je skasują? Ja na razie chcę w końcu się N-ką przejechać, więc się do Bytomia wybieram ![]() Liniowo 102Na nie są już od 1.04 obsadzane - teraz tylko jako rezerwy etc. Wiem że są dwie czynne (sprawne) i jedna ma przegląd do końca maja a druga do czerwca jakoś tak...napewno będzie jedna zostawiona jako tabor muzealny, a Nką jechałem za czasów będzińskiej linii muzealnej, choć ta bytomska ponoć ma niesamowity klimat, ze względu na tabor ale i trasę. 10.05 jest organizowana impreza pozegnalna przez MKKM Chorzów i TŚ SA ja raczej sie wybiore chyba że będzie pogoda jak dziś to raczej nie bo ani nie po focę a wtedy to cała impreza MKM traci sens... Ten post edytował Sebastian22 pon, 07 kwi 2008 - 19:50 |
|
|
![]()
Post
#1144
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Liniowo 102Na nie są już od 1.04 obsadzane - teraz tylko jako rezerwy etc. Wiem że są dwie czynne (sprawne) i jedna ma przegląd do końca maja a druga do czerwca jakoś tak Czyli co - będziesz polował na okazję czy masz jakigoś tajnego informatora w TŚ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1145
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1146
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Czemu mam polować? 10.05 jest oficjalna impreza organizowana przez klub miłośników transportu - a 102Na widać na 15... O imprezie nie słyszałem, a skoro pisałeś, że są w rezerwie - nie myślałem, że często można je spotkać na trasie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1147
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
O imprezie nie słyszałem, a skoro pisałeś, że są w rezerwie - nie myślałem, że często można je spotkać na trasie. Można dość często - wkońcu nasze 105Na są dość awaryjne i po prostu brakuje taboru, ale nie mają już stałych obsad na liniach więc daja co sie kula... |
|
|
![]()
Post
#1148
|
|
KK25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 975 Dołączył: czw, 29 lis 07 Skąd: Manhattan Nr użytkownika: 917 Płeć: Mężczyzna GG: 5456583 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1149
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
bardzo sie ciesze ze zmiany na 634 Spoko spoko i tak PUP na 99% wróci na te linie bo nikt w okolicy poza PUP nie ma wymaganego taboru. No chyba że powstanie jakieś kosmiczne konsorcjum typu Nowak, Powichrowski & Ireks ale to tylko na razie moje "gdybanie".![]() ![]() Dziwne bo nie widziałem nigdzie żadnej nawet plotki o tym że PUP zrezygnowało z tych linii....nawet wpk.katowice.pl i kzgop.pl nic nie napisaly. Co do tramwajów to znów dostaniemy coś z Krakowa i będą to raczej wozy dobre ("morderca" miał NG w 2005 roku ale nikt ponoć nie chce nim jezdzic - heh). Z Bedzina w tym roku zostana skasowane ostatnie 105N (nie mylic ze 105Na) wiec cos nowego sie przyda. Poki co ma trafic 1 skład z tej dostawy. Co do przegubów i przetargów na linie to jest tak że PUP zawsze wysyłał to co miał a nie to co było w umowie z KZK wiec przegub na 634 czasem sie pojawiał, a czasem jakiś złom wysoko podłogowy mimo iż umowa tego zabrania - samo życie.Wybiera sie ktoś na pożegnanie "stodwójek" ?? No niestety czasy w których wspomniane przez ciebie serwisy pisały ciekawie i profesjonalnie chyba już mineły. Teraz widze, że raczej mamy "wklejanke" z DZ. W ramach przypomnienia tylko napisze na pakiecie po PKS nie było żadnych wymagań taborowych więc PUP zawsze mógł wysyłać co chciał dlatego były różne autobusy. A to że w rozkładzie niektóre kursy 634 były oznaczone jako niskopodłogowe wynikało z mniej formalny ustaleń miedzy PUP a KZK GOP a ich przestrzeganie było powiedzmy przysłowiowe.
Ten post edytował pozdrawiam wto, 08 kwi 2008 - 00:35 |
|
|
![]()
Post
#1150
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
CYTAT ![]() Do zakończenia remontów przystanków pozostały tylko nieco ponad dwa tygodnie Z coraz większym pośpiechem modernizowane są kolejne z 265 przystanków autobusowych, w ramach wspólnego projektu z sąsiednimi gminami Będzin i Sosnowiec. Tam remonty zakończyły się już ponad dwa miesiące temu, a w Dąbrowie jeszcze trwają. Tymczasem jak informują nas Czytelnicy wiele prac wykonywanych jest niedokładnie, a pracownicy po kilka razy wracają w to sami miejsce, by wykonać poprawki. - Nie wszędzie są ułożone piktogramy z wizerunkiem osoby niepełnosprawnej, a jak już są to nie wiadomo po co. Ponieważ asfalt przy nowych obniżonych krawężnikach jest tak podziurawiony, że nijak nie podjedzie tak blisko autobus, by mogła z niego wysiąść osoba niepełnosprawna na wózku - mówi pan Andrzej, mieszkaniec Osiedla Mydlice. Dodatkowe problemy to różne rodzaje kostki brukowej układane na przystankach, a bardzo często zdarza się, że słupki z rozkładami jazdy przesuwane na czas remontów po zakończeniu robót nadal stoją 20, 30 metrów za przystankami. Lokalne władze tłumaczą jednak, że wszystkie prace będą dokładnie sprawdzone, a usterki usunięte w ramach zawartej umowy. - W wielu miejscach przy okazji inwestycji porządkowania gospodarki wodno-ściekowej trzeba będzie zrywać nawierzchnię jezdni. Wtedy też pojawią się nowe zatoczki i dokładnie wyremontowana zostanie nawierzchnia na przystankach - informuje Anna Zubko z dąbrowskiego UM. (PAS) - POLSKA Dziennik Zachodni www.dabrowa.naszemiasto.pl Tak się zastanawiam, ile razy jeszcze powtórzą o tej gospodarce wodno-ściekowej, próbując ratować się przed swoją kompromitacją. Ta modernizacja to jedna wielka kpina z ludzi i tyle. Jeśli w taki sposób będą wydatkowane pieniądze unijne, to w następnych wyborach nie bardzo widzę szansę obecnej władzy. Ten post edytował kwintosz pią, 11 kwi 2008 - 12:03 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1151
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 540 Dołączył: wto, 03 kwi 07 Skąd: Toruń/DG Nr użytkownika: 652 Płeć: Kobieta GG: 2636495 ![]() |
jednym słowem porażka :/ ciekawa jestem czy ktoś ich rozliczy z tej niepotrzebnej często i spartolonej roboty
![]() -------------------- Jeśli boga nie ma to dzięki bogu! Jeśli zaś bóg istnieje to broń nas panie boże! www.zaglebiedabrowskie.pl |
|
|
![]()
Post
#1152
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Jak beda chetni to odszukam te dokladne projekty i wrzuce do sciagneicia. Tam jest dla kazdego przystanku dokladny plan. Nie bede powtarzal, ze nie wiem dlaczego robia zupelnie inaczej.
I jestem ciekawy jak wyglada umowa z UE. Czy obowiazuje pierwszy ogolny projekt, czyli podwyzszenie dla niepelnosprawnych i oznakowanie, wraz z oznakowaniem poziomym. Tam gdzie nie ma zatoczki mialy byc namalowane znaki P-17: ![]() W Bedzinie i Sosnowcu skonczyli i ich nie ma wiec nie wiem dlaczego. W tym projekcie nie bylo nic o wymienie nawierzchni wiec mogliby sobie ja zrobic pozniej, bo UE juz by to nie interesowalo. A jesli dla UE wazny jest projekt z przetargu, to musi byc tez wymieniona nawierzchnia, a jeszcze nigdzie nie zaczeli. A jak nie to, to wedlug czego robia i z czego sie "rozlicza" z UE, nie mowiac o wykonawcy? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1153
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
jednym słowem porażka :/ ciekawa jestem czy ktoś ich rozliczy z tej niepotrzebnej często i spartolonej roboty My w najbliższych wyborach ![]() Generalnie ja bym tego tak surowo nie oceniał. Cała masa przystanków na terenach zielonych wyglądała katastrofalnie, a dzięki tej akcji ludzie mają szansę wysiadać na chodnik a nie do błota. To co się działo na tych kilkunastu przystankach w centrum to faktycznie wyglądało bezsensownie i było ewidentnym propagandowym samobójem ekipy Podrazy. Ludzie dobrze zapamiętają wymianę nowej kostki na inną kostkę i dadzą temu wyraz przy urnach. ![]() A jesli dla UE wazny jest projekt z przetargu, to musi byc tez wymieniona nawierzchnia, a jeszcze nigdzie nie zaczeli. Nie przesadzajmy. Dla Komisji Europejskiej nie ma znaczenia jakiego Fi są śruby w hipotetycznym moście z ZOPRR. Ważne, ze ten most stoi, auta po nim jeżdżą, ludzie mają bliżej do szkoły, a TIRy na obwodnicę. Dzięki temu wzrosła szansa na rozwój cywilizacyjny okolic mostu. Tak samo nikt nie będzie wnikał jaki jest wzór kafelków na przystanku i czy użyto odpowiedniego sortu piasku na podbudowę. Ważne jest, że przystanki wraz z nowymi autobusami umożliwiają włączenie się niepełnosprawnych ruchowo do normalnego życia społecznego, że tak to eufemistycznie nazwę. Znaki niepełnosprawnego są, podwyższenie jest - będzie git. ![]() Ważne jest, aby całe postępowanie wokół zamówień z ZPORR wolne było od wszelkich wad prawnych i administracyjnych. Natomiast jak ktoś chce w bezkompromisowy sposób zmarnować forsę, którą dostaje za darmo, to już jego sprawa. Da za małe Fi i hipotetyczny most będzie se naprawiał już za własne pieniądze. ![]() Szkoda tylko, że w pośpiechu i niechlujstwie, które cechowało ten projekt, nikt nie pomyślał o niedowidzących. Im bardzo by pomogła kostka innego wzoru ułożona przy krawędzi jezdni. Koszty takiego rozwiązania byłby zerowe ale komuś się nie chciało pomysleć. W sumie to dziwne bo takie rozwiązania stosowano już za czasów "dziadzia" Talkowskiego, a hypernowoczesna ekipa Podrazy jakoś tego nie podchwyciła. ![]() Niestety przykład przystanków nasuwa obawy jak będzie wyglądało wykonanie sieci informatycznych i szlaków rowerowych. Pomysły takie są licznie reprezentowane w RPO. Dynamiczny rozwój pierwszych i brak szczegółowych uwarunkowań dla drugich sugerują, że to dopiero będzie marnowanie unijnych pieniędzy na niespotykaną dotąd skalę ![]() |
|
|
![]()
Post
#1154
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Odpowiedź prezydenta na zadane mu pytanie dt. autobusów do CA.
CYTAT 3. Czy UM interesuje się jeszcze sprawą skierowania linii autobusowych do CA (ulicami Graniczną i Zaglębia Dąbrowskiego)? Czy jest konieczny i ewentualnie co by wniósł wniosek mieszkańców w tej sprawie? KZK GOP na zlecenie miasta wykonał badania napełnienia autobusów, symulacje i ankiety wśród pasażerów, w których pytano między innymi o propozycje zmian tras. Sieć komunikacyjna w mieście oceniana była pozytywnie. Wiadomą rzeczą jest, że aby powstał przystanek przy CA to albo musiałaby powstać nowa linia autobusowa albo inna musiałby zostać zmodyfikowana w taki sposób, że zlikwidowany zostałby któryś z istniejących przystanków. Inaczej mówiąc przystanek przy CA powstałby kosztem innego. Dla lepszego zobrazowania tego problemu przytoczę Wam warianty zmiany istniejącego układu komunikacji miejskiej dla obsługi Centrum Administracyjnego: Wariant I: Zmiana przebiegu tras polegałaby na skierowaniu autobusów od Al. Piłsudskiego w ul. Graniczną, a następnie Al. Zagłębia Dąbrowskiego, Morcinka, do włączenia na dotychczasowe trasy na Al. Piłsudskiego. Wariant II: Zmiana przebiegu tras polegałaby na skierowaniu autobusów od Al. Piłsudskiego w ul. Graniczną a następnie Al. Zagłębia Dąbrowskiego do włączenia się na dotychczasową trasę na ul. Piecucha, jednakże wyłączone z obsługi zostałyby przystanki "Gołonóg Manhatan" i "Gołonóg Osiedle". W obu wariantach wyłączony z obsługi byłby również przystanek "Gołonóg Damel"- kierunek Huta Katowice. Ponieważ przystanek zlokalizowany jest bezpośrednio przed skrzyżowaniem, niemożliwa jest jednoczesna obsługa przystanku i wykonanie manewru skrętu w ul. Graniczną. Ponadto w/w przystanek jest jednym z głównych przystanków przystankowych w mieście, nie tylko autobus-autobus, ale także autobus- tramwaj. Przeprowadzone obserwacje napełnień na liniach autobusowych potwierdziły dużą wymianę pasażerów na tym przystanku, zarówno w kierunku do i z Centrum Dąbrowy Górniczej. Podobną sytuację zaobserwowano na wspomnianych wcześniej przystankach: "Gołonóg Manhatan" i "Gołonóg Osiedle". Z uwagi na duże natężenie ruchu na ul. Granicznej konieczne byłoby wcześniejsze przygotowanie pełnowymiarowych zatok autobusowych. Dopiero wtedy dałoby się bez dodatkowych utrudnień dla ruchu skierować tam autobusy komunikacji miejskiej. Wszystkie te przesłanki, zarówno społeczne, ekonomiczne jak i techniczne nie przemawiają za poprowadzeniem linii autobusowej przez ulicę Graniczną. Pewne jest więc, że połączenia się nie doczekamy.. Ten post edytował kwintosz pią, 11 kwi 2008 - 16:40 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1155
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
ja tego nie rozumiem
![]() Pisalismy, ze jasne jest, ze przystanek Damel w kierunku Golonoga musialby byc ominiety. Nie jest to nic nadzwyczajnego i taka sytuacja jest powszechnie spotykana w miastach calego kraju. A juz wogole nie rozumiem jak komus wyszlo, ze przystanek Damel jest waznym przesiadkowym. W tym miejscu nie konczy sie trasa ani jednego autobusu, ani tramwaju. Autobusy i tramwaje dubluja sie na calej trasie i rownie dobrze mozna sie przesiasc na kazdym innym przystanku przy Pilsudskiego czy Krolowej Jadwigi. Duza "wymiana" pasazerow polega tylko na ich wsiadaniu i wysiadaniu, a nie przesiadaniu. Ja z tego przystanku korzystalem bardzo duzo i ani razu nie widzialem, zeby ktos sie tam przesiadal. A wsiada/wysiada duzo osob, ktore glownie udaja sie do CA, reszta do Damelu, ekonomika, TZNu i mieszkancy okolic. Zdecydowana wiekszosc udaje sie do CA, a jednostki do TZNu wysiadalyby pod CA zamiast pod Damelem. Teraz nie maja wyjscia i musza tam. Czesc mieszkancow tez wolalaby pod CA. Spoleczenstwo chce tego przystanku, a wykonanie zatok nie zrujnowaloby chyba budzetu miasta. Trasa tez nie wydluzylaby sie znacznie. Z analizy wyszlo, ze lepiej zeby sie dublowaly trasy 16 linii autobusowwych i czterech tramwajowych, niz dla wygody mieszkancow zmienic trase 2 czy 3. Komunikacja miejska nie dla mieszkancow ![]() O "nowych" nabytkach TŚ: CYTAT WPK Katowice Z początkiem kwietnia rozpoczęły się dostawy 12 używanych wagonów 105Na zakupionych przez Tramwaje Śląskie z MPK Kraków. Wagony rozdysponowane zostały już na poszczególne zakłady: - RK-1 Będzin: 274 i 275 (ex 891 i 892, z 1987 roku), - RK-2 Katowice: 264 i 265 (ex 701 i 702 z 1977 roku), 268 i 269 (ex 732 i 733, z 1983 roku), 270 i 271 (ex 879 i 880, z 1986 roku), - RK-3 O/Bytom: 272 i 273 (ex 887 i 888, z 1987 roku), - RK-3 Gliwice: 266 i 267 (ex 440 i 441, z 1982 roku). Podobnie jak przy poprzedniej serii, wagony transportowane są pojedynczo, nocą i rozładowywane w zajezdni Zawodzie, skąd holowane są na poszczególne zajezdnie. Najprawdopodobniej wszystkie zostaną przed wyjazdem na linię przemalowane w kremowo-czerwone barwy zakładowe. Jednocześnie, z dniem 1 kwietnia, zdjęto ze stanu cztery wagony 102Na, odstawione już od dłuższego czasu: 228, 231, 241 i 247. przynajmniej przemaluja -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1156
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Odpowiedź prezydenta na zadane mu pytanie dt. autobusów do CA. Pewne jest więc, że połączenia się nie doczekamy.. Wg mnie autobusy na granicznej były by porażką....z Damelu jest tam rzut kamieniem a poza "pentagonem" na granicznej niema nic innego więc to bez sensu.... |
|
|
![]()
Post
#1157
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Ale wlasnie CA najwazniejsze. Jak nie ma nic innego? Ludzie mieszkaja, po drugiej stronie torow tez i tu by przychodzili.
Sa tez biura i firmy -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1158
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Jak dla mnie dziwne tłumaczenia ale chyba nic na to nie poradzimy. Chyba jedyne co jeszcze można zrobić to tylko i wyłącznie jakaś petycja z podpisami mieszkańców ale te musiałyby być w liczbie idącej w tyś.
Co do tramwajów, to też się jest czym chwalić ![]() ![]() -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1159
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jak dla mnie dziwne tłumaczenia ale chyba nic na to nie poradzimy. Chyba jedyne co jeszcze można zrobić to tylko i wyłącznie jakaś petycja z podpisami mieszkańców ale te musiałyby być w liczbie idącej w tyś. Co do tramwajów, to też się jest czym chwalić ![]() ![]() Gorszy wstyd że nasze sa niekiedy nowsze a sa w stanie 10x gorszym. |
|
|
![]()
Post
#1160
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Według mnie, tłumaczenia Pana Prezydenta o tym, że linie autobusowe kursujące przez ulicę Graniczną ominą 2 ważne przystanki (Manhatan i Osiedle) są bezzasadne! Przecież NIE WSZYSTKIE linie autobusowe chcemy, by dojeżdżały przez CA, tylko WYBRANE! A tramwaj częściej niż co 10 minut przez cały Gołonóg nie załatwia sprawy obsługi przystanków w Gołonogu? Gdyby puścić ze 3 linie (np. 116 i 690 aż się proszą) przez CA nie zbiednieli by ci, co jeżdżą na Manhatan! Poza tym, linie takie można by puścić potem przez ul. Tysiąclecia, żeby obsługiwały przystanek Gołonóg osiedle, skoro to jest aż tak pilne!
Sprawa dodatkowej zatoki i ominięcia przystanku "Damel" (w jedną stronę!) też bezzasadna bo kto by pilnie chciał wysiąść przy Damelu z linii, która jechała by koło CA, zrobiłby to 300 metrów dalej właśnie przy CA! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 22:16 |