![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#641
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 181 Dołączył: czw, 31 maj 07 Nr użytkownika: 711 Płeć: Mężczyzna GG: 3933460 ![]() |
Generalnie to już teraz mamy alternatywę. Można jechać Kościuszki, na rondzie przy dworcu skręcić w prawo i dojechać do ronda przy targu na Redenie. Niemniej jednak też uważam, że zwężenie do jednego pasa na Merkurym i na Kościuszki to jest pomyłka. Nie jestem jednak krytykiem wszystkich wprowadzonych rozwiązań bo moim zdaniem i tak system rond jest lepszy niż światła. Z moich doświadczeń w roli kierowcy wynika, że jeździ się po Dąbrowie lepiej. Dużo lepiej też można poruszać się w roli pieszego. Królowej Jadwigi i Piłsudskiego przestały być barierą rozdzielającą miasto na dwie części.
|
|
|
![]()
Post
#642
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Będzie za niedługo alternatywa poprzez Kolejową i nowy łącznik do Al. Zagłębia Dąbr. i będzie lepiej. Już teraz w szczycie do ronda koło dworca korki z każdej strony, a wiadomo że gdy łącznik powstanie to ruch się zwiększy. Ciekawe czy nie będzie problemu, żeby włączyć się do ruchu z wiaduktu - od Łączącej -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#643
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jeśli nadal będziemy kochać tak samochody jak teraz albo jeszcze bardziej to niestety musimy przygotować się na zakorkowane miasto. Im więcej aut tym większe korki, a miasta mają być dla mieszkańców a nie dla samochodów. Chyba, że pójdziemy drogą Singapuru i wprowadzimy prawo do posiadania auta, które kosztuje w tym kraju ok.300 tyś zł przeliczając na złotówki, być może nie będzie innego wyjścia jak podnieś podatki np: dla 2-3 auta w rodzinie. Ale moim zdaniem dużo zależy od Nas samych, jeśli nad będziemy traktować ulice miast jako tor wyścigowy to te drogi będą coraz bardzie węższe i co za tym idzie będą jeszcze większe korki. Ja jestem kierowcą i pieszym i wolę wolniej jeździć a tym samym być bardziej bezpiecznym jako pieszy. Też jestem niezadowolony, że zrobili zwężenie drogi przy Kościuszki czy Merkurym ale przechodząc przez przejście dla pieszych mam większą pewność, że nikt Mnie ani mojej rodziny nie potrąci i nie zrobi kaleką albo zabije.
|
|
|
![]()
Post
#644
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z Strony Urzędu Miasta Policja zgodziła się z wnioskiem miasta, by zlikwidować zawężenie jezdni do jednego pasa przed wyniesionym przejściem dla pieszych obok zintegrowanego przystanku Aleja Róż.
Zwężenie na jezdni w kierunku Gołonoga pojawiło się w drugiej połowie września. Efektem takiego rozwiązania były korki na dojeździe do ronda przy alei Róż w popołudniowym szczycie komunikacyjnym. Inne zalecenia policjantów z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie Górniczej są właśnie realizowane. Zlikwidowany został przejazd rowerowy przez ulicę Kościuszki w rejonie budynku Poczty Polskiej. W tym miejscu, mimo wyraźnego oznakowania, korzystali także piesi. Przejazd rowerowy powstanie nieco wyżej, przy istniejącym przejściu dla pieszych na wysokości dawnego kina Ars. Do tego miejsca po obu stronach jezdni powstanie droga rowerowa – mówi Krzysztof Serafiński, zastępca naczelnika Wydziału Inwestycji Drogowych Kolejne zalecenie, to skrócenie niektórych zatok postojowych wzdłuż ulic Sobieskiego, Królowej Jadwigi i alei Piłsudskiego. Ma to poprawić widoczność wyjeżdżającym z posesji oraz włączającym się do ruchu z dróg podporządkowanych. W dwóch miejscach powstaną zatoki do kontroli pojazdów przez policję i Inspekcję Transportu Drogowego. |
|
|
![]()
Post
#645
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z Strony Urzędu Miasta Policja zgodziła się z wnioskiem miasta, by zlikwidować zawężenie jezdni do jednego pasa przed wyniesionym przejściem dla pieszych obok zintegrowanego przystanku Aleja Róż. Zwężenie na jezdni w kierunku Gołonoga pojawiło się w drugiej połowie września. Efektem takiego rozwiązania były korki na dojeździe do ronda przy alei Róż w popołudniowym szczycie komunikacyjnym. Inne zalecenia policjantów z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie Górniczej są właśnie realizowane. Zlikwidowany został przejazd rowerowy przez ulicę Kościuszki w rejonie budynku Poczty Polskiej. W tym miejscu, mimo wyraźnego oznakowania, korzystali także piesi. Przejazd rowerowy powstanie nieco wyżej, przy istniejącym przejściu dla pieszych na wysokości dawnego kina Ars. Do tego miejsca po obu stronach jezdni powstanie droga rowerowa – mówi Krzysztof Serafiński, zastępca naczelnika Wydziału Inwestycji Drogowych Kolejne zalecenie, to skrócenie niektórych zatok postojowych wzdłuż ulic Sobieskiego, Królowej Jadwigi i alei Piłsudskiego. Ma to poprawić widoczność wyjeżdżającym z posesji oraz włączającym się do ruchu z dróg podporządkowanych. W dwóch miejscach powstaną zatoki do kontroli pojazdów przez policję i Inspekcję Transportu Drogowego. Czyli jakieś dobre wiadomości, może te korki znikną jak było przed zwężeniami, mam nadzieję, że na Kościuszki zrobią nowe przejście dla pieszych i porządnie je oświetlą, mogliby jeszcze przed tym przejściem zrobić jakiś spowalniacz dla ruchu w stronę Centrum, z górki od biblioteki potrafią zapieprzać tak, że potem hamują z piskiem opon. Wystarczyłby tam fotoradar dać, byłby taki spokój i to bez żadnych korków. |
|
|
![]()
Post
#646
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 207 Dołączył: pon, 26 lut 07 Skąd: Mydlice północ Nr użytkownika: 508 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ta zwężka na Merkurym była wyjątkowo nieprzemyślana, jedną decyzją zakorkowali pół miasta. Korki od wysokości bazyliki, i praktycznie od świateł przy Holiday inn, i to wcale nie w godzinach szczytu.
|
|
|
![]()
Post
#647
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
W tekście na stronie UM jest więcej informacji niż podał tu Grzegorz, dlatego wklejam całość:
CYTAT BEZ ZWĘŻENIA PRZY MERKURYM Policja zgodziła się z wnioskiem miasta, by zlikwidować zawężenie jezdni do jednego pasa przed wyniesionym przejściem dla pieszych obok zintegrowanego przystanku Aleja Róż. Jedną z głównych idei, które przyświecały przebudowie głównej osi miasta, była likwidacja barier architektonicznych. W naszym mieście, w którym ponad 30 procent mieszkańców ma więcej niż 60 lat, takimi barierami są m.in. schody w przejściach podziemnych. Stąd decyzja o likwidacji części z nich i budowa wyniesionych przejść dla pieszych na głównej osi. Jedno z takich przejść zastąpiło przejście podziemne w rejonie przystanku Aleja Róż. Po przebudowie w tym miejscu powstał zintegrowany przystanek autobusowo-tramwajowy, który uławia mieszkańcom przesiadki. Kto pamięta stary przystanek w tym miejscu, ten z pewnością pamięta także osoby przeskakujące przez barierki i przebiegające przez jezdnię z przystanku na przystanek. W rejonie zintegrowanego przystanku powstało wyniesione przejście dla pieszych. To obecnie jedno z najbardziej uczęszczanych przez pieszych miejsc. Dlatego zawężenie jezdni do jednego pasa było jednym z warunków, który policja stawiała przy zatwierdzaniu stałej organizacji ruchu dla przebudowanej głównej osi miasta. Zalecenie wynikało z troski o bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu. Policja miała też w pamięci, że na wyniesionym przejściu doszło wcześniej do potrącenia pieszego przez samochód. Korek przy powrotach z pracy Zwężenie na jezdni w kierunku Gołonoga pojawiło się w drugiej połowie września. Efektem takiego rozwiązania były korki na dojeździe do ronda przy alei Róż w popołudniowym szczycie komunikacyjnym. – Zwężenie spowodowało brak płynności ruchu w tym miejscu oraz blokowanie skrzyżowania alei Róż z ulicą Królowej Jadwigi oraz wszystkich dojazdów do tego skrzyżowania. Widząc, co się dzieje, ponownie poprosiliśmy policję o przeanalizowanie konieczności zwężki w tym miejscu – mówi Damian Rutkowski, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej. – Co ważne, obserwacja zwężki pokazała, że część kierowców, skupiona na zmianie pasa ruchu, nie obserwuje przejścia, zagrażając pieszym – dodaje wiceprezydent Rutkowski. Policja zgodziła się na likwidację zawężenia pod warunkiem, że obszar skrzyżowania i przejścia zostanie objęty wzmożoną obserwacją. W środę 25 września zwężenie zostało zlikwidowane. Piesi na przejeździe rowerowym Inne zalecenia policjantów z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Dąbrowie Górniczej są właśnie realizowane. Zlikwidowany został przejazd rowerowy przez ulicę Kościuszki w rejonie budynku Poczty Polskiej. W tym miejscu, mimo wyraźnego oznakowania, korzystali także piesi. – Przejazd rowerowy powstanie nieco wyżej, przy istniejącym przejściu dla pieszych na wysokości dawnego kina Ars. Do tego miejsca po obu stronach jezdni powstanie droga rowerowa – mówi Krzysztof Serafiński, zastępca naczelnika Wydziału Inwestycji Drogowych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej. Kolejne zalecenie, to skrócenie niektórych zatok postojowych wzdłuż ulic Sobieskiego, Królowej Jadwigi i alei Piłsudskiego. Ma to poprawić widoczność wyjeżdżającym z posesji oraz włączającym się do ruchu z dróg podporządkowanych. W dwóch miejscach powstaną zatoki do kontroli pojazdów przez policję i Inspekcję Transportu Drogowego. – Uzgodniona z policją stała organizacja ruchu to kompromis między przejezdnością głównej osi miasta a bezpieczeństwem wszystkich uczestników ruchu drogowego – podkreśla wiceprezydent Damian Rutkowski. i tak się kończą kombinacje ze zmianami w projektach na etapie realizacji. Teraz wróci co było do niedawna, ale to przecież nie rozwiązuje problemu. Prawy pas powinien być wydłużony jeszcze z kilkadziesiąt metrów dalej kosztem parkingu. Teraz korki będą dalej tak jak było wcześniej. Nawet po wydłużeniu nie byłoby jeszcze idealnie bo przejście dla pieszych dalej będzie blokowało. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#648
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: pią, 09 kwi 10 Nr użytkownika: 3,811 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Teraz korki będą dalej tak jak było wcześniej. Nawet po wydłużeniu nie byłoby jeszcze idealnie bo przejście dla pieszych dalej będzie blokowało. A gdyby tak wybudować przejście dla pieszych przez jezdnie z/do centrum? Ruch pieszych rozkładałby się po wszystkich kierunkach i mogłoby to usprawnić przejazd w stronę Gołonoga (kosztem ruchu do centrum). |
|
|
![]()
Post
#649
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dzisiaj jechałem po 16 praktycznie zero korków przy Merkurym jak i w Centrum a mamy piątek, także już sie poprawiło po zniesieniu zwężenia
![]() |
|
|
![]()
Post
#650
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#651
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 571 Dołączył: wto, 15 sty 13 Skąd: Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 5,133 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Zielona debilność tyle w temacie. Obwodnica zakorkowana dzień w dzień w godzinach szczytu bo ludzie uciekają od jeżdżenia przez centrum bo baranim łbom się zachciało pieszych wyprowadzić z podziemnych przejść
![]() ![]() Ten post edytował danielmdc wto, 15 paź 2024 - 17:00 |
|
|
![]()
Post
#652
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
(
Zielona debilność tyle w temacie. Obwodnica zakorkowana dzień w dzień w godzinach szczytu bo ludzie uciekają od jeżdżenia przez centrum bo baranim łbom się zachciało pieszych wyprowadzić z podziemnych przejść Nie ma żadnych korków w Centrum i przy Merkurym, po co tak kłamać?
![]() ![]() Ten post edytował Rokko31 wto, 15 paź 2024 - 21:58 |
|
|
![]()
Post
#653
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Na przejściu i nowym przejeździe rowerowym na Kościuszki za dawnym Arsem przeniesiono nowe doświetlenie z wcześniejszej lokalizacji bliżej ronda. Nie wiem czy to zwężenie to tak bezpieczniej. Nie będzie wyprzedzania na przejściu ale za to kierowcy zamiast skupić się na okolicy przejścia to patrzą do tyłu żeby zmienić pas.
Wreszcie dobudowują brakujący kawałeczek pasa rowerowego na Kościuszki przy Aldi (po wschodniej stronie przejścia). Ciekawe czy na nim znowu będą parkować. Tam standardem od lat jest parkowanie na przejściu dla pieszych i przy zatoce autobusowej, tak, że nie ma jak wsiadać do autobusów. Straż miejska się tym tematem nie interesuje. Tak tam jest codziennie ![]() Przy Aldi jakiś czas temu włączyli wreszcie wyświetlacz SDIP. Wyświetlał jakieś kropki ale wreszcie naprawili. A co z innymi tablicami SDIP, które nie działają, albo i nawet dalej są w złej lokalizacji? W wakacje był o tym materiał w Aktualnościach TVP Katowice. Mieli się dopiero szykować do przewiertów itp. Tyle lat wcześniejszego planowania, a nie udało się tego skoordynować z ZTM (czy tam GZM Metropilia, już nawet nazwy zmienili itp). I już minie niedługo rok od niby zakończenia tej inwestycji. Już następne śniegi a tu wciąż walczą ![]() Dopiero niedawno poprawiali i uzupełniali oznakowanie pionowe. Drogowskazy też pojawiły się dość niedawno i co ciekawe są na nich nowe nazwy dzielnic, a więc osobno nawet Gołonóg Półónocny i Południowy, Śródmieście zamiast Centrum. Wciąż są braki w oznakowaniu poziomym dróg rowerowych, nawet przed DH Centrum. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#654
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: pią, 09 kwi 10 Nr użytkownika: 3,811 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Wreszcie dobudowują brakujący kawałeczek pasa rowerowego na Kościuszki przy Aldi (po wschodniej stronie przejścia). Ciekawe czy na nim znowu będą parkować. Tam standardem od lat jest parkowanie na przejściu dla pieszych i przy zatoce autobusowej, tak, że nie ma jak wsiadać do autobusów. Straż miejska się tym tematem nie interesuje. Tak tam jest codziennie ![]() Niestety muszę z przykrością przyznać, że w DG panuje dziki zachód jeśli chodzi o parkowanie. Przy (i na) przejściach dla pieszych, na przystankach, na chodnikach czy nawet na zakazach zatrzymywania i powierzchniach wyłączonych z ruchu (np. na tych co niedawno powstały na Sobieskiego). Im głębiej w osiedla, to samochody prawie do bloków wjeżdzają. Nie mam teraz aktualnego porównania, ale kiedyś bywając w Bielsku-Białej, w Katowicach czy nawet w Sosnowcu widywałem działania służb w walce z nieprawidłowym parkowaniem. A w Dąbrowie nic się nie dzieje i efekty są jakie są. |
|
|
![]()
Post
#655
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
^^^
W DG od niepamiętnych czasów jest wolna amerykanka. Robią tylko rzadkie akcje w sezonie przy Pogorii III. Tak jedynie na wezwanie, a przecież powinni "z urzędu" zajmować się przynajmniej najbardziej rażącymi przypadkami, które stwarzają niebezpieczeństwo i chociaż w samym centrum. U nas musiałby się znaleźć taki znudzony społecznik, jak ten który od lat wypowiedział walkę (chyba w Warszawie), znany z mediów. U nas bez zgłoszenia nie zareagują. A miasto w takich miejscach powinno ustawiać jakieś estetyczne słupki. Przed PKZ na chodniku też powinno być podobnie. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#656
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Dalej nie działają i nie są przeneisine tablice SDIP. Katastrofa. I to pewnie nie wina miasta bo na pewno by chceli
![]() Za to: CYTAT 24 zagłębie
Dąbrowa Górnicza. Urząd Marszałkowski dofinansuje budowę ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych w mieście Dąbrowa Górnicza pozyskała dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego na rozbudowę sieci dróg dla rowerów oraz ciągów pieszo-rowerowych. Środki mają być przeznaczone na zbudowanie lub uzupełnienie infrastruktury rowerowej wzdłuż czterech ulic. Środki pochodzą na realizację planowanych inwestycji w infrastrukturę rowerową w ramach IV etapu programu, który w Dąbrowie Górniczej prowadzony jest pod hasłem „zielonej mobilności”. Przewiduje on wybudowanie i uzupełnienie dróg dla rowerów lub ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż alei Zagłębia Dąbrowskiego i ulicy Józefa Wybickiego w Gołonogu oraz ulic Tysiąclecia i Młodych Podlesiu i Legionowie. Dofinansowanie od samorządu wojewódzkiego wynosi 3 miliony 600 tysięcy złotych, a inwestycje, na które przeznaczone są środki, mają być realizowane w 2025 i 2026 roku. Zielona mobilność to program wieloletni Miasto planuje już V etap „zielonej mobilności”, który ma obejmować budowę infrastruktury wzdłuż ulic: Myśliwskiej, Podlesie i Janusza Korczaka. Dotychczas zbudowane drogi dla rowerów i ciągi pieszo-rowerowe w ramach trzech pierwszych etapów programu poprawiły ogólne warunki i bezpieczeństwo rowerzystów w mieście. W szczególnych miejscach wzbudziły jednak liczne wątpliwości – zarówno samych rowerzystów, jak i pieszych oraz kierowców. Pozostaje mieć nadzieję, że tym razem inwestycje nie zakończą się na wykonaniu opracowanych na zlecenie miasta projektów, ale zostaną skonsultowane i sprawdzone przez faktycznych użytkowników infrastruktury przed rozpoczęciem budowy. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#657
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Takie plany na V etap (z przetargu na dokuemntację):
CYTAT Promowanie zielonej mobilności na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza - etap V Zakres rzeczowy zadania obejmuje 8 odrębnych dokumentacji projektowych dla budowy dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów w wyznaczonych lokalizacjach na terenie gminy Dąbrowa Górnicza: 1.1. ul. Sobieskiego – Zaprojektowanie infrastruktury pieszo-rowerowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kolejową (rondo Powiatowy Urząd Pracy) do granicy z miastem Będzin przy jezdni północnej. 1.2. ul. Tysiąclecia – Zaprojektowanie infrastruktury pieszo-rowerowej w miejscu istniejącego chodnika po zachodniej stronie ulicy Tysiąclecia na odcinku od skrzyżowania z ul. 11 Listopada do skrzyżowania z ulicą Podlesie. 1.3. ul. Podlesie - Zaprojektowanie infrastruktury pieszo-rowerowej w miejscu istniejącego chodnika po południowej stronie ulicy Podlesie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Tysiąclecia do skrzyżowania z ulicą Myśliwską. 1.4. ul. Myśliwska – Zaprojektowanie infrastruktury pieszo-rowerowej od skrzyżowania z ulicą Podlesie do istniejącej drogi dla pieszych i rowerów zlokalizowanej w rejonie cmentarza. 1.5. ul. Inwestycyjna – Zaprojektowanie infrastruktury rowerowej od skrzyżowania ulicy Roździeńskiego z ulicą Ząbkowicką do ulicy Ceramicznej na terenach inwestycyjnych „Tucznawa”. 1.6. ul. Siewierska – Zaprojektowanie infrastruktury pieszo-rowerowej na odcinku od rejonu skrzyżowania ulicy Siewierskiej z ulicą Olszową do deptaku przy południowym brzegu zbiornika Pogoria III oraz do ulicy Urbańskiego. 1.7. ul. Wojska Polskiego – Zaprojektowanie infrastruktury pieszo-rowerowej po północnej stornie jezdni, od rejonu skrzyżowania z ulicą Korczaka do skrzyżowania z ulicą Królowej Jadwigi. 1.8. ul. Struga – Zaprojektowanie infrastruktury pieszo-rowerowej po zachodniej stronie jezdni na odcinku od skrzyżowania z ulicą Dąbrowskiego, do skrzyżowania z ulicą Legionów Polskich. pewnie będą się starać o dofinansowanie -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#658
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
^^
Punkt 1.3 - lepszym rozwiązaniem byłaby chyba strona północna w miejscu zamkniętej jezdni (+ miejsca parkingowe), ale to musieliby przebudować całą ulicę Podlesie do jednej jezdni. Punkt 1.8 - najpierw to niech przebudują całą Struga, bo ta droga to mało śmieszny żart. -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#659
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 60 Dołączył: śro, 25 sty 23 Nr użytkownika: 6,452 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Punkt 1.8 - najpierw to niech przebudują całą Struga, bo ta droga to mało śmieszny żart. Absolutna zgoda. Ulica Struga od wielu lat jest w absolutnie fatalnym stanie i pomimo wielu obietnic wciąż nic nie udaje się z tym zrobić. Myślę że jest to najgorsza pod względem jakości asfaltu ulica w śródmieściu/mydlicach Co do ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż tej ulicy, to nie widzę w tym większego sensu. Jestem absolutnym zwolennikiem rozwoju sieci dróg dla rowerów, natomiast ścieżka rowerowa wzdłuż ulicy struga prowadzi znikąd donikąd i nie łączy się z resztą infrastruktury rowerowej. |
|
|
![]()
Post
#660
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 207 Dołączył: pon, 26 lut 07 Skąd: Mydlice północ Nr użytkownika: 508 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ze Struga rzekomo czekają na zakończenie budowy nowego SOR.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 08:32 |