IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

179 Stron V  « < 146 147 148 149 150 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja - drogi, ulice, chodniki, ścieżki rowerowe cz.2
bzenek
post sob, 24 wrz 2016 - 09:25
Post #2941


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(:) @ śro, 21 wrz 2016 - 14:03) *
Ciekawe co planują. Było w planach rondo i czy po rozmowach z PKP nastąpiły jakieś zmiany. Czy inwestycja powstanie równolegle z nowym układem komunikacyjnym do dworca i tunelem. Jeśli tunel nie powstanie równocześnie to nie wiem jakie wymyślą rozwiązania, żeby przejazd nie korkował się jeszcze bardziej (czy jakieś dodatkowe pasy itp. ?)

W sprawie korkowania się przejazdu nic nie poprawi bo nie może - jak zamkną przejazd to wszyscy stoją.

Idea chyba jest taka, żeby cześć ruchu "pogoryjnego" wyprowadzić z centrum na Reden - żadnych innych zalet nie widzę.
No może ułatwi to wyjazd z Kolejowej na Konopnickiej.

Dodatkowo jest to ważne miejsce dla ruchu pieszego i rowerowego.
Ciekawe jak tych uczestników potraktowano w nowej organizacji ??

Ostatni bubel rowerowy wzdłuż Piłsudskiego nie nastraja optymistycznie.

Ten post edytował bzenek sob, 24 wrz 2016 - 09:26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danielmdc
post sob, 24 wrz 2016 - 12:27
Post #2942


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 571
Dołączył: wto, 15 sty 13
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 5,133
Płeć: Mężczyzna



Jedynym rozwiązaniem jest tunel ,koniec kropka. Ładowanie milionów w jakieś remonty, zmiany organizacji ruchu to jest kpina i robienie z ludzi idiotów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matidg
post sob, 24 wrz 2016 - 16:15
Post #2943


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 385
Dołączył: sob, 15 mar 08
Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice
Nr użytkownika: 1,162
Płeć: Mężczyzna
GG: 5107261 status gadu-gadu



CYTAT
DG: połączą Poniatowskiego z Konopnickiej. Będzie rondo

DG. Miasto planuje połączenie nową drogą ulicy Poniatowskiego z ul. Kolejową i Konopnickiej. Takie rozwiązanie skróciłoby m.in. dojazd do parku na Zielonej oraz nad Pogorię III, a także zdecydowanie usprawniło ruch w rejonie przejazdu kolejowego.

DG: połączą Poniatowskiego z Konopnickiej. Będzie rondo [ZDJĘCIA]

Na skrzyżowaniu ul. Kolejowej i Konopnickiej ma powstać rondo. – Obecnie trwa postępowanie dla wydania decyzji poprzez obwieszczenie o zamiarze przystąpienia do realizacji inwestycji. Po upływie ustawowego terminu na składanie ewentualnych uwag czy wniosków, zostanie wydana decyzja administracyjna. Ze względu na fakt, iż dla realizacji zadania koniecznym było wejście w teren nie stanowiący własności gminy czy Skarbu Państwa, podjęto decyzję o przystąpieniu do realizacji w oparciu o uzyskanie decyzji ZRID (Zezwolenie na Realizacje Inwestycji Drogowej). Po jej uzyskaniu, starać się będziemy o pozyskanie środków zewnętrznych na dofinansowanie tego zadania m.in w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 – mówi Barbara Struzik z Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.

Zadanie inwestycyjne związane z połączeniem ul. Poniatowskiego z ul. Konopnickiej obejmuje wykonanie połączenia drogowego na odcinku od skrzyżowania ulic Konopnickiej-Kolejowej do skrzyżowania ulic Poniatowskiego-Kraszewskiego w Dąbrowie Górniczej.

Oto zakres prac:

- połączenie drogowe w ciągu ul. Poniatowskiego pomiędzy skrzyżowaniem z ul.Kraszewskiego, a skrzyżowaniem z ul. Konopnickiej o szerokości jezdni 6,5m i przekroju ulicznym wraz z:
- chodnikiem o szerokości 2 m, usytuowanym bezpośrednio przy jezdni,po stronie północnej,
- drogą dla pieszych i rowrzystów o szerokości 3 m, oddzieloną od jezdni pasem zieleni szer. 0,75 mm na odcinku od skrzyżowania z ul. Konopnickiej do włącze pieszo-rowerowy, po stronie południowej,
- chodnikiem pieszym szerokości 2,0m 1,25m usytuowanym bezpośrednio przy jezdni, po stronie południowej,
przebudową skrzyżowań z ul.: E.Plater, Poniatowskiego (boczna), Mała (skrzyżowania zwykłe jak obecnie)
- zmianę typu skrzyżowania ze zwykłego trójwlotowego na skrzyżowanie czterowlotowe typu małe rondo,
- dobudowę ciągu pieszego w ciągu ul. Konopnickiej, po stronie wschodniej szer. 1,5m w ul. Kolejową,
- dobudowę ciągu pieszo-rowerowego szer. 3,0m w ciągu ul. Konopnickiej, po stronie wschodniej,
-wyniesione przejścia dla pieszych/przejazd dla rowerów w rejonie ronda,
- remont ciągu pieszego w ciągu ul. Konopnickiej,
- remont skrzyżowania ulic Poniatowskiego i Kraszewskiego z zastosowaniem wyniesionej płyty skrzyżowania i wyznaczeniem przejść dla pieszych wraz z wymianą warstwy ścieralnej i remontem chodników,
- przebudowę zjazdów,
- przebudowę sieci kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną,
- przebudowę sieci teletechnicznej i energetycznej na terenach kolejowych zamkniętych PKP (w terenie wydzielonym).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post sob, 24 wrz 2016 - 18:03
Post #2944


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT(matidg @ sob, 24 wrz 2016 - 16:15) *
DG: połączą Poniatowskiego z Konopnickiej. Będzie rondo

DG. Miasto planuje połączenie nową drogą ulicy Poniatowskiego z ul. Kolejową i Konopnickiej. Takie rozwiązanie skróciłoby m.in. dojazd do parku na Zielonej oraz nad Pogorię III, a także zdecydowanie usprawniło ruch w rejonie przejazdu kolejowego.

Heh, o ile by skróciło, minutę? Przecież można spokojnie przejechać Kopernika. I nie wiem też w jaki niby to magiczny sposób rondo usprawni tam ruch. Chyba, że będzie to rondo teleportacyjne a "drugi koniec" pod biedronką. Przecież główną przyczyną problemów tam jest zamykany przejazd, obojętne czy będzie skrzyżowanie, rondo czy skrzyżowanie o ruchu trójkątnym - będzie stać jak przejazd się zamknie. No i jak dla mnie to jest to definitywne zamknięcie tematu tunelu (mimo optymistycznych tekstów powyżej), no nie chce mi się wierzyć, że ktoś wywalałby tam kasę na rondo jeśli w nieodległej perspektywie miałby powstać tunel. Jeśli byłby tunel to ruch tamże byłby przecież znikomy, może tylko pieszo-rowerowy a i skrzyżowania by przecież nie było. Z drugiej strony miałby wtedy większy sens ciąg Poniatowskiego-Kolejowa tyle, że bez ronda.

[Edytka]
Ciekawe jest też, że zaraz za przejazdem byłoby "ustąp pierwszeństwa", jakoś słabo to widzę (w końcu wjeżdżając na rondo mamy obowiązek ustąpić). Jak będzie jechał pociąg a na rondo nie będzie się dało wjechać od Pogorii to pociąg poczeka? Chyba, że auta mają czekać za przejazdem na wolną lukę na rondzie? Może czarnowidzę ale jakoś słabo mi to wygląda. Ja bym tam zrobił pierwszeństwo Kolejowa-Konopnickiej (w stronę torów) i to by moim zdaniem sporo pomogło, jednocześnie obrócić kierunki na jednokierunkowym odcinku Konopnickiej i Starej aby wymusić jazdę przez centrum i nie blokować skrzyżowania.

Ten post edytował vacu sob, 24 wrz 2016 - 18:08
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 24 wrz 2016 - 20:40
Post #2945


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT(vacu @ sob, 24 wrz 2016 - 18:03) *
Ja bym tam zrobił pierwszeństwo Kolejowa-Konopnickiej (w stronę torów) i to by moim zdaniem sporo pomogło, jednocześnie obrócić kierunki na jednokierunkowym odcinku Konopnickiej i Starej aby wymusić jazdę przez centrum i nie blokować skrzyżowania.


Już tak było wiele lat temu - pierwszeństwo z Kolejowej w Konopnickiej. I tu rozwiązywało problem, ale za to tworzył się korek na przejeździe w przeciwna stronę, a tworzyli go ci, którzy chcieli jechać prosto Konopnickiej w stronę PKZ i musieli ustępować pierwszeństwa dla tych z Kolejowej.

Są 2 proste rozwiązania, które trochę by pomogły. Albo jak pisze Vacu - pierwszeństwo Kolejowa - Konopnickiej, ale wtedy nakaz skrętu w prawo dla jadących od strony Pogorii / Limanowskiego.
Drugie to Konopnickiej jednokierunkowa już od Kolejowej w stronę PKZ i wtedy z Kolejowej trzeba ustępować tylko z jednego kierunku, a teraz najbardziej blokują Kolejową jadący Kopernika - Konopnickiej - Kolejowa. Zatrzymują się i blokują dodatkowo skrzyżowanie, a wielkiej różnicy nie mają jakby pojechali Konopnickiej do PKZ i od drugiej strony.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post wto, 27 wrz 2016 - 11:26
Post #2946


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



z PD:

CYTAT
Rozmowa z Damianem Rutkowskim, zastępcą prezydenta Dąbrowy Górniczej
(...)
Przygotowujemy obecnie
projekt całkowicie nowej drogi, która docelowo połączy
ul. Poniatowskiego na Redenie z ulicą Perla i dalej
z drogą wojewódzką 910 na wysokości byłej Kopalni
Paryż. Wraz z nową drogą powstanie chodnik dla pieszych
oraz dwukierunkowa ścieżka rowerowa. To nie
wszystko, w harmonogramie robót przewidzianych do
realizacji w tym obszarze, w ramach odrębnego zadania
znajduje się budowa ronda na skrzyżowaniu ulicy Kolejowej
i Konopnickiej, tunelu pod torami kolejowymi
w sąsiedztwie dworca PKP, który zastąpi dotychczasowy
przejazd kolejowy z zaporami. W ten sposób powstanie
kompletny ciąg komunikacyjny biegnący wzdłuż torów
kolejowych i będący ważnym odciążeniem dla głównego
traktu zlokalizowanego w ścisłym centrum miasta,
a więc ulicy Królowej Jadwigi.
(...)


Ciąg byłby kompletny, gdyby był jeszcze połączony z Al. Zagłębia Dąbrowskiego.
I napiszę kolejny raz - przejazd kolejowy na Konopnickiej może być zlikwidowany dla samochodów (gdy powstanie tunel), ale musi istnieć w tym miejscu przejście dla pieszych i rowerzystów. Najlepiej kolejny tunel, a co najmniej tanie przejście ze szlabanami jak teraz koło dworca.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post wto, 27 wrz 2016 - 12:35
Post #2947


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



Ja bym nie likwidował tego przejazdu - w sumie to po co to robić ?


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TeodorMotor
post czw, 13 paź 2016 - 07:57
Post #2948


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 392
Dołączył: sob, 07 lut 04
Skąd: DG - Stary Gołonóg
Nr użytkownika: 42
Płeć: Mężczyzna



Czy ktoś się orientuje, dlaczemu we wczesnych godzinach porannych (jeszcze ciemno, a już "po szóstej") główny dąbrowski ciąg komunikacyjny (Piłsudskiego) tonie w egipskich ciemnościach? Gmina nie płaci za prąd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 13 paź 2016 - 13:51
Post #2949


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Wieczorem też ostatnio podobnie. Przez złą pogodę krótki dzień. Ciekawe jak wygląda umowa z Tauronem, według czego włączają i wyłączają oświetlenie. Jeśli dobrze pamiętam to chyba Bzenek w takich tematach mógł pomóc


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post czw, 13 paź 2016 - 23:47
Post #2950


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(TeodorMotor @ czw, 13 paź 2016 - 07:57) *
Czy ktoś się orientuje, dlaczemu we wczesnych godzinach porannych (jeszcze ciemno, a już "po szóstej") główny dąbrowski ciąg komunikacyjny (Piłsudskiego) tonie w egipskich ciemnościach? Gmina nie płaci za prąd?

Chyba źle ustawione zegary - rondo przy Merkurym i okolice są ciemne również jakiś czas po zapadnięciu zmroku.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 20 paź 2016 - 00:30
Post #2951


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



CYTAT
twojezaglebie

Innowacyjne ścieżki rowerowe, które świecą w nocy

Innowacyjne ścieżki rowerowe, które tuż po zmroku zaczynają świecić na niebiesko, w Dąbrowie Górniczej? Jest pomysł, a co z jego realizacją?

Choć jest jeszcze wiele do zrobienia i poprawienia, to nie ulega wątpliwości, że Dąbrowa Górnicza jest jednym z bardziej przyjaznych rowerzystom miast w Zagłębiu. Doskonałym tego dowodem są setki rowerzystów codziennie przemierzających tutejsze ścieżki rowerowe. Kolejnym jest deklaracja prezydenta miasta dotycząca rozbudowy infrastruktury rowerowej.

Właśnie w związku z tą deklaracją interpelował jeden z radnych. – Polscy projektanci z TPA Pruszków zaprojektowali ścieżkę rowerową, która tuż po zmroku zaczyna świecić na niebiesko, co nie tylko ma umilać rowerzystom jazdę, ale przede wszystkim zapewnić im bezpieczeństwo na drodze. Materiał syntetyczny, z którego stworzona została ścieżka, jest w stanie oddawać światło przez 10 godzin. Oznacza to, że przez całą noc ścieżka emituje energię świetlną i ponownie gromadzi ją następnego dnia. Ścieżka jest ekologiczna, samowystarczalna i przede wszystkim poprawi bezpieczeństwo rowerzystów w tych mniej oświetlonych miejscach – mówi radny Szymon Widera.

– W związku z deklaracją prezydenta dotyczącą rozbudowy ścieżek rowerowych w Dąbrowie, interpelowałem, żeby przy ich projektowaniu zastosować właśnie taką nawierzchnię. Takie ścieżki mogłyby powstać przy Pogorii III i Pogorii IV – dodaje Widera.

Czy jest szansa, że takie ścieżki powstaną w dębowym mieście? – Stosowanie wskazanej nawierzchni będzie uwzględnione podczas planowania przyszłych zadań inwestycyjnych. Jednak ze względu na wysokie koszty innowacyjnego materiału, zasadne będzie jego wykorzystanie w wybranych miejscach, gdzie nie zlokalizowano innych punktów świetlnych – informuje dąbrowski magistrat.

Dla przykładu, testowy odcinek świecącej trasy, o długość 100 metrów i szerokości 2 metrów, to koszt rzędu 120 tysięcy złotych.





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zielak
post czw, 20 paź 2016 - 21:11
Post #2952


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 22
Dołączył: pią, 09 kwi 10
Nr użytkownika: 3,811
Płeć: Mężczyzna



Ktoś się orientuje/domyśla dlaczego w Strzemieszycach jedna strona chodnika na moście nad Rakówką (o tu) została zabarykadowana, oznakowana zakazami i okraszona wesołą tablicą informującą "Zawróć do przejścia dla pieszych" (lub podobnie)?
Idąc południową stroną ul. Strzemieszyckiej trzeba teraz pokonać aż 3 przejścia dla pieszych (wcześniej 0). Miejsce jest dość tłoczne i "nerwowe", bo jest tu przejazd kolejowy, kilka skrzyżowań i łuk drogi, ma którego końcu powstało właśnie jedno z tych nowych przejść dla pieszych.

Moim zdaniem zmuszenie pieszych do kilkukrotnego przekraczania jezdni w takim miejscu na pewno nie wpłynie na poprawę bezpieczeństwa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matidg
post pon, 07 lis 2016 - 18:48
Post #2953


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 385
Dołączył: sob, 15 mar 08
Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice
Nr użytkownika: 1,162
Płeć: Mężczyzna
GG: 5107261 status gadu-gadu



CYTAT
Mieszkańcy mają dość hałasu i tirów, które zdmuchują ich z chodników

Na nadmierny ruch tirów pod oknami mieszkańcy ulic Związku Orła Białego i Gospodarczej w Dąbrowie Górniczej narzekają od dawna. Rozwiązaniem problemów miała być otwarta dwa lata temu droga do Tucznawy, okrzyknięta przez urzędników "obwodnicą Ząbkowic". Szybko okazało się jednak, że pędzących między domami ciężarówek wcale nie ubyło.

Ulica Związku Orła Białego została niedawno gruntownie wyremontowana. Nowa nawierzchnia, chodniki i studzienki pojawiły się tu w związku z modernizacją kanalizacji. Kiedy trwały prace z ulicy zdjęto znak zakazujący poruszania się po niej pojazdom o masie przekraczającej 12 t (B-18). Po remoncie znaku nie przywrócono. Jest jedynie znak ograniczenia prędkości do 40 km/godz., który zdaniem mieszkańców dla wielu kierowców jest prawdopodobnie niewidzialny.

Kierowcy nie przejmują się nawet dziećmi, idącymi do szkoły

- Strach iść ulicą. Dla kierowców tirów nie ma znaczenia, czy drogą idą dzieci czy dorośli. Nieraz siła podmuchu pędzących aut zdmuchnęła nas na ogrodzenia i parkany. Niedawno samochód wręcz zmiótł na chodnik rowerzystę - opowiada Dariusz Pudło, mieszkaniec ulicy Związku Orła Białego. - Doszło też tu do czołowego zderzenia. Wyremontowany 800-metrowy drogi wręcz kusi do szybszej jazdy - twierdzi pan Dariusz.

Mieszkańcy martwią się nie tylko o swoje bezpieczeństwo, ale również o jakość życia. - Kurz, brud i hałas nie dają nam żyć. Ściany domów pękają. Nie ma znaczenia czy dom jest stary, czy nowy. Budynek, który stanął u nas 4 lata temu wygląda już podobnie jak inne. Zresztą o tym, z jakim obciążeniem mamy do czynienia na co dzień najlepiej świadczy stan drogi położonej w 2014 roku. Studzienki są pozapadane, a w dziurawych chodnikach gromadzi się woda - wylicza dąbrowianin.

Mieszkańcy zebrali 127 podpisów (jest też pieczątka pobliskiej Szkoły Podstawowej nr 21) pod petycją o przywrócenie na ulicy znaku B-18 Wystąpili również z prośbą do Inspekcji Transportu Drogowego, by swoimi patrolami wspomogła bezpieczeństwo na ulicy. Jak na razie bez skutku.

W proteście mieszkańcy będą parkować na chodnikach przed domami

W sprawę zaangażowała się radna Katarzyna Zagajska. - Mieszkańcy mają prawo domagać się spokoju i bezpieczeństwa na swojej ulicy. Tym bardziej, że istnieją alternatywne drogi, po których bez przeszkód mogą poruszać się tiry. Dziwi mnie też, że nikt nie odpowiadał na maile i prośby mieszkańców zgłaszających konieczność naprawy drogi, która ma niecałe dwa lata - mówi radna Zagajska.

Tymczasem zdaniem urzędników ruch samochodów ciężarowych nie jest związanych z próbą unikania opłat przez kierowców, ale poszukiwaniem najszybszych połączeń w kierunku Zawiercia, Cieszyna czy Częstochowy.

- Ulice Związku Orła Białego i Gospodarcza są drogami publicznymi, zaliczanymi do kategorii dróg powiatowych. Zgodnie z przepisami ulice te stanowią element sieci dróg publicznych, po których mogą poruszać się pojazdy o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi do 8 ton - przypomina Damian Rutkowski, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej. I deklaruje jednocześnie, że magistrat poprosi policję i Inspekcję Transportu Drogowego o wsparcie w zakresie egzekwowania ograniczenia prędkości na feralnym odcinku i zleci naprawy pogwarancyjne.

Stanowisko urzędników nie satysfakcjonuje mieszkańców, którzy zastanawiają się teraz nad formą protestu. - Prawdopodobnie po prostu nie będziemy parkować własnych aut w garażach tylko na chodniku przed domami. Oczywiście wszystko w przepisowych odległościach, ale mamy nadzieję, że widząc sznur aut, kierowcy tirów będą musieli zwolnić, a może i nawet zmienić trasę - zapowiada pan Dariusz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post pon, 07 lis 2016 - 20:01
Post #2954


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



CYTAT
- Ulice Związku Orła Białego i Gospodarcza są drogami publicznymi, zaliczanymi do kategorii dróg powiatowych. Zgodnie z przepisami ulice te stanowią element sieci dróg publicznych, po których mogą poruszać się pojazdy o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi do 8 ton - przypomina Damian Rutkowski, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej. I deklaruje jednocześnie, że magistrat poprosi policję i Inspekcję Transportu Drogowego o wsparcie w zakresie egzekwowania ograniczenia prędkości na feralnym odcinku i zleci naprawy pogwarancyjne.


Ku..a mać! Jak się nie da jak się da! Niech Podraza kolege Zygmunta spyta jak się ciężarówkiz miasta wywala. Bo jakoś w Gliwicach się dało - DK78 prowadzi przez Centrum miasta a już na Trynku jest zakaz wjazdu powyżej chyba 12t...

Ten post edytował marcin.p pon, 07 lis 2016 - 20:03


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post wto, 22 lis 2016 - 10:59
Post #2955


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Dzisiaj ma być jakaś modernizacja sygnalizacji na skrzyżowaniu Legionów/Aleja Róż - "zmiana programu działania oraz montaż nowoczesnych latarni typu LED"

No ciekawe czy naprawdę latarnie oświetlające skrzyżowanie, w tej chwili jest słabo oświetlone, czy może błąd i chodzi o wymianę sygnalizatorów na LEDowe.
W każdym razie, żeby nie skopali i znowu nie zaczęły się tworzyć większe korki.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus77
post nie, 27 lis 2016 - 12:48
Post #2956


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 133
Dołączył: pią, 05 cze 09
Nr użytkownika: 3,346
Płeć: Mężczyzna



Skoro moje marzenia dotyczace usprawnienia komunikacji kolo przejazdu spelniaja sie, moze warto napisac o kolejnych problemach, ktore trapia kierowcow kazdego dnia w naszym miescie. Jest tego oczywiscie masa ale dzis dwa (nie mozna byc zbyt lapczywym).

Pierwsza sprawa to fatalny stan drogi wylotowej z DG. Wstyd, zeby glowny wyjazd z miasta mieszczacy sie w okolicy jedynego przyzwoitego hotelu w miescie byl w takiej kondycji..



Druga to skrzyzowanie Kasprzaka z Pilsudskiego. Wyjazd z Kasprzaka w lewo to prawdziwe wyzwanie dla zmyslow i refleksu. Az dziwne, ze tam nie gina ludzie codziennie, prosi sie o rondo.



Ten post edytował Paulus77 nie, 27 lis 2016 - 12:48
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luket
post nie, 27 lis 2016 - 13:45
Post #2957


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 207
Dołączył: pon, 26 lut 07
Skąd: Mydlice północ
Nr użytkownika: 508
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Paulus77 @ nie, 27 lis 2016 - 12:48) *
Pierwsza sprawa to fatalny stan drogi wylotowej z DG. Wstyd, zeby glowny wyjazd z miasta mieszczacy sie w okolicy jedynego przyzwoitego hotelu w miescie byl w takiej kondycji..


Ciężki przypadek, bo łącznica jest dokładnie na granicy DG i Sosnowca, i nikomu na niej nie zależy... Moze kiedyś jak sosnowiec zdecyduje się remontować swoją część DK94, ale to nie będzie szybko...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post nie, 27 lis 2016 - 15:18
Post #2958


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



CYTAT(Paulus77 @ nie, 27 lis 2016 - 12:48) *
Druga to skrzyzowanie Kasprzaka z Pilsudskiego. Wyjazd z Kasprzaka w lewo to prawdziwe wyzwanie dla zmyslow i refleksu. Az dziwne, ze tam nie gina ludzie codziennie, prosi sie o rondo.



o które skrzyżowanie Ci chodzi? Przypominam, że są 2! zdjęcie się nie otwiera!

Ten post edytował marcin.p nie, 27 lis 2016 - 15:19


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post nie, 27 lis 2016 - 16:46
Post #2959


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



Miniatura wskazuje na to, że chodzi o to bliżej huty (czyli to z ulicą Zaplecze).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus77
post nie, 27 lis 2016 - 17:50
Post #2960


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 133
Dołączył: pią, 05 cze 09
Nr użytkownika: 3,346
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Leszek @ nie, 27 lis 2016 - 18:46) *
Miniatura wskazuje na to, że chodzi o to bliżej huty (czyli to z ulicą Zaplecze).


Nie wiem czemu sie nie otwieraja zdjecia, chodzi o to dokladnie z ulica Zaplecza.
Inny link do obrazka

Ten post edytował Paulus77 nie, 27 lis 2016 - 17:53
Go to the top of the page
 
+Quote Post

179 Stron V  « < 146 147 148 149 150 > » 
Reply to this topicStart new topic
17 Użytkowników czyta ten temat (17 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 05:19
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza