![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2461
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jak wynika z interpelacji radnego mieszkańcy osiedla sikorskiego złożyli w tamtym roku skargę do naszego UM na nadmierny hałas który jest z torowiska tramwajowego ,pismo poszło też do TŚ i od tamtej pory nic szczególnego nie zrobiono aby ten problem rozwiązać ,także w pewnym sensie stan techniczny torów w mieście jest nierozwiązany od lat .Interpelacja BRM 0003 1017 2014.
|
|
|
![]()
Post
#2462
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 416 Dołączył: śro, 08 kwi 09 Skąd: Mickiewicza Nr użytkownika: 3,277 Płeć: Mężczyzna GG: 9877186 ![]() |
Jak wynika z interpelacji radnego mieszkańcy osiedla sikorskiego złożyli w tamtym roku skargę do naszego UM na nadmierny hałas który jest z torowiska tramwajowego ,pismo poszło też do TŚ i od tamtej pory nic szczególnego nie zrobiono aby ten problem rozwiązać ,także w pewnym sensie stan techniczny torów w mieście jest nierozwiązany od lat .Interpelacja BRM 0003 1017 2014. Czepiacie się. My mamy, oprócz juz nieco przestarzałej do naszego rozwiązania "pływającej szyny" na skrzyżowaniach, najnowsze rozwiązanie. Falującą szynę. Opłaty za przejazd z huty do centrum powinny być takie jak za roller coaster. A powracając do torowiska na środku jezdni. Jest to bardzo niewygodne dla pasażerów. Dąbrowa to "łańcuchówka", gdzie wszystko jedzie w tą samą stronę i ludzie wolą przystanek autobusowy, gdzie co chwila "coś staje". Przystanki tramwajowe powinny by razem z autobusowymi. A przejscia podziemne to dla wielu taka przeszkoda jak rzeka. Ten post edytował sandwich pon, 26 maj 2014 - 12:06 |
|
|
![]()
Post
#2463
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Wystarczyłoby skasować 3/4 autobusów od centrum - albo zamienić je w prawdziwie pospieszne...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2464
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 416 Dołączył: śro, 08 kwi 09 Skąd: Mickiewicza Nr użytkownika: 3,277 Płeć: Mężczyzna GG: 9877186 ![]() |
Wystarczyłoby skasować 3/4 autobusów od centrum - albo zamienić je w prawdziwie pospieszne... I pewnie od tego wyprostują się szyny, zmieni się tabor tramwajowy i w każdym przejściu podziemnym będzie swiatło, będzie pachniało fiołkami, a schody zmienią się na ruchome. |
|
|
![]()
Post
#2465
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Wystarczyłoby skasować 3/4 autobusów od centrum - albo zamienić je w prawdziwie pospieszne... I pewnie od tego wyprostują się szyny, zmieni się tabor tramwajowy i w każdym przejściu podziemnym będzie swiatło, będzie pachniało fiołkami, a schody zmienią się na ruchome. Echh, odpowiadałem na to: Dąbrowa to "łańcuchówka", gdzie wszystko jedzie w tą samą stronę i ludzie wolą przystanek autobusowy, gdzie co chwila "coś staje". Naprawdę się nie domyśliłeś czy jaja sobie robisz? Ale co do tego, o czym mówiłeś - w pewnym stopniu mogłoby to wpłynąć, większe niż obecnie potoki pasażerów tramwajów byłyby argumentem za modernizacją również w naszym mieście. Z wyjątkiem schodów ruchomych oczywiście. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2466
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 107 Dołączył: śro, 21 maj 08 Nr użytkownika: 1,294 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ponawiam pytanie:
Ktoś wie co powstaje przy budowanym moście przy ul. Wojska Polskiego? Wygląda na wjazd na trasę w kierunku Krakowa. Był taki wjazd w planach? |
|
|
![]()
Post
#2467
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Dawno temu był, ale przy rozpoczynaniu obecnych prac mówiono, że nie będzie teraz robiony, ponieważ nie był ujęty w projekcie zgłoszonym do dofinansowania.
Może jednak ktoś pomyślał (podobno zdarza się to nawet na górze) i postanowił od razu przygotować teren pod przyszłe zrobienie łącznika. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2468
|
|
UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 36 Dołączył: nie, 22 maj 11 Nr użytkownika: 4,646 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z tego co się orientuje na podstawie dokumentacji wykonawczej, żadnego wjazdu tam nie będzie. Będzie stał ekran akustyczny, który będzie zaczynała się zaraz przy wiadukcie. Chyba że później zaszły jakieś zmiany w planach.
|
|
|
![]()
Post
#2469
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 416 Dołączył: śro, 08 kwi 09 Skąd: Mickiewicza Nr użytkownika: 3,277 Płeć: Mężczyzna GG: 9877186 ![]() |
Wystarczyłoby skasować 3/4 autobusów od centrum - albo zamienić je w prawdziwie pospieszne... I pewnie od tego wyprostują się szyny, zmieni się tabor tramwajowy i w każdym przejściu podziemnym będzie swiatło, będzie pachniało fiołkami, a schody zmienią się na ruchome. Echh, odpowiadałem na to: Dąbrowa to "łańcuchówka", gdzie wszystko jedzie w tą samą stronę i ludzie wolą przystanek autobusowy, gdzie co chwila "coś staje". Naprawdę się nie domyśliłeś czy jaja sobie robisz? Ale co do tego, o czym mówiłeś - w pewnym stopniu mogłoby to wpłynąć, większe niż obecnie potoki pasażerów tramwajów byłyby argumentem za modernizacją również w naszym mieście. Z wyjątkiem schodów ruchomych oczywiście. Tylko, wozokilometer tramwaju jest prawie 2x droższy od autobusu. Opłaca nam się to?. Swoją drogą ciekawe, że wszyscy wieszczą, że po jakimś czasie tramwaje zaczną się zwracać, a po ponad kilkudziesięcioletniej obecności w naszym mieście są dwa razy droższe. Ten post edytował sandwich wto, 27 maj 2014 - 17:22 |
|
|
![]()
Post
#2470
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Jakby tak było dwa razy więcej tramwajów i dwa razy mniej autobusów - różnicę na osi Sobieskiego/Królowej Jadwigi/Piłsudskiego byłoby widać od razu...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2471
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,171 Dołączył: pon, 01 wrz 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 18 Płeć: Mężczyzna GG: 1387662 ![]() |
Wystarczyłoby skasować 3/4 autobusów od centrum - albo zamienić je w prawdziwie pospieszne... I pewnie od tego wyprostują się szyny, zmieni się tabor tramwajowy i w każdym przejściu podziemnym będzie swiatło, będzie pachniało fiołkami, a schody zmienią się na ruchome. Echh, odpowiadałem na to: Dąbrowa to "łańcuchówka", gdzie wszystko jedzie w tą samą stronę i ludzie wolą przystanek autobusowy, gdzie co chwila "coś staje". Naprawdę się nie domyśliłeś czy jaja sobie robisz? Ale co do tego, o czym mówiłeś - w pewnym stopniu mogłoby to wpłynąć, większe niż obecnie potoki pasażerów tramwajów byłyby argumentem za modernizacją również w naszym mieście. Z wyjątkiem schodów ruchomych oczywiście. Tylko, wozokilometer tramwaju jest prawie 2x droższy od autobusu. Opłaca nam się to?. Swoją drogą ciekawe, że wszyscy wieszczą, że po jakimś czasie tramwaje zaczną się zwracać, a po ponad kilkudziesięcioletniej obecności w naszym mieście są dwa razy droższe. A spytałeś wujka Google o żywotność obu środków transportów? Polecam. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2472
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Tylko, wozokilometer tramwaju jest prawie 2x droższy od autobusu. Opłaca nam się to?. Swoją drogą ciekawe, że wszyscy wieszczą, że po jakimś czasie tramwaje zaczną się zwracać, a po ponad kilkudziesięcioletniej obecności w naszym mieście są dwa razy droższe. Wozokilometr tramwaju jest droższy, bo oprócz eksploatacji samego tramwaju musi pokrywać koszt utrzymania infrastruktury (tory, sieć trakcyjna). Jakby przedsiębiorstwa autobusowe musiały remontować ulice, po których jeżdżą - ciekawe, ile kosztowałby wozokilometr... Ten post edytował Leszek wto, 27 maj 2014 - 19:10 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2473
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 416 Dołączył: śro, 08 kwi 09 Skąd: Mickiewicza Nr użytkownika: 3,277 Płeć: Mężczyzna GG: 9877186 ![]() |
Tylko, wozokilometer tramwaju jest prawie 2x droższy od autobusu. Opłaca nam się to?. Swoją drogą ciekawe, że wszyscy wieszczą, że po jakimś czasie tramwaje zaczną się zwracać, a po ponad kilkudziesięcioletniej obecności w naszym mieście są dwa razy droższe. Wozokilometr tramwaju jest droższy, bo oprócz eksploatacji samego tramwaju musi pokrywać koszt utrzymania infrastruktury (tory, sieć trakcyjna). Jakby przedsiębiorstwa autobusowe musiały remontować ulice, po których jeżdżą - ciekawe, ile kosztowałby wozokilometr... Ja piszę o tym , za co płaci KZKGOP. I jakie by czary wykonywać autobusy są tańsze i wygodniejsze dla ludności. A jakby KZKGOPu nie było miasto musiałoby płacić takie same chorendalne pieniądze. A jakby był prywatny przewoźnik, to bilety byłyby po 8. Nie mam nic przeciwko tramwajom, ale tu należałoby je zlikwidować. |
|
|
![]()
Post
#2474
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Autobusy według mnie nie są ani tańsze ani wygodniejsze - ICMPTZ?
Dolicz sobie do kosztów remonty dróg. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2475
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 416 Dołączył: śro, 08 kwi 09 Skąd: Mickiewicza Nr użytkownika: 3,277 Płeć: Mężczyzna GG: 9877186 ![]() |
Autobusy według mnie nie są ani tańsze ani wygodniejsze - ICMPTZ? Dolicz sobie do kosztów remonty dróg. Oczywiście drogi remontujemy pod autobusy, ale podatki płacą tylko autobusy. Chodzi mi o to ,że po kilkudziesięculatch tramwaje powinny być tańsze od autobusów a wychodzą drożej w naszym rejonie są mniej ciekawsze. Poza tym mało ciekawie umiejscowione i przynoszą tylko koszty. Ten post edytował sandwich wto, 27 maj 2014 - 19:49 |
|
|
![]()
Post
#2476
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
W Dąbrowie to za wiele tych podatków nie płacą...
BTW - chciałem sprawdzić wysokość podatku w naszym mieście, na stronie Urzędu jest podlinkowany jako file:///D:/Moje%20dokumenty/Downloads/U_611.pdf Ukłony i pozdrowienia dla informatyków ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2477
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Wszystko co publiczne to koszty. IMO dobry tramwaj to świetny środek transportu. Tylko, że na świetnym transporcie w naszym mieście nikomu specjalnie nie zależy i to jest główny problem, który w przypadku tramwajów z racji dedykowanej im infrastruktury jest bardziej widoczny.
|
|
|
![]()
Post
#2478
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 416 Dołączył: śro, 08 kwi 09 Skąd: Mickiewicza Nr użytkownika: 3,277 Płeć: Mężczyzna GG: 9877186 ![]() |
Wszystko co publiczne to koszty. IMO dobry tramwaj to świetny środek transportu. Tylko, że na świetnym transporcie w naszym mieście nikomu specjalnie nie zależy i to jest główny problem, który w przypadku tramwajów z racji dedykowanej im infrastruktury jest bardziej widoczny. Dory tramwaj to taki , do którego się wsiada i jedzie. A jak trzeba przezjśće przez przejście podziemne , to porażka. |
|
|
![]()
Post
#2479
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Wszystko co publiczne to koszty. IMO dobry tramwaj to świetny środek transportu. Tylko, że na świetnym transporcie w naszym mieście nikomu specjalnie nie zależy i to jest główny problem, który w przypadku tramwajów z racji dedykowanej im infrastruktury jest bardziej widoczny. Dory tramwaj to taki , do którego się wsiada i jedzie. A jak trzeba przezjśće przez przejście podziemne , to porażka. Zgadzam się, gdyż miasto jest dla ludzi i to ludziom ma łatwo się po nim poruszać. Robić pasy dla pieszych i spiąć to z godzinami przyjazdów tramwajów. Przejścia podziemne tylko tam gdzie faktycznie są potrzebne czyli główne szlaki (real na katowickiej). |
|
|
![]()
Post
#2480
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Przejście podziemne odpada? No patrz pan, czyli autobusy są do kitu - żeby wrócić z pracy autobusem, muszę przejść przejęciem, not gonna happen. To może do pracy? Ale do przystanku mam kilkaset metrów, toż to jeszcze gorzej, niż przejście podziemne. Skasować autobusy!
A tak serio - nie widzę szans na naziemne przejścia w centrum czy na Merkurym. Dałoby może radę na Redenie, Damelu czyt Manhattanie - ale zwolennikom proponuję najpierw pospacerować parę razy przejściem koło McDonalda. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: wtorek, 14 października 2025 - 12:35 |