![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2041
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
No, to jak się tak władzę krytyką w internecie przejmują, to może w końcu doczekamy się jakiegoś sensownego rozwiązania ustawień sygnalizacji na skrzyżowaniach? Bo jak na razie większość chyba ktoś inteligentny inaczej wymyślał, zwłaszcza pseudopriorytety dla tramwajów i całodobowe działanie zamiast włączania pulsujących po 23. Jedyne chyba sensownie działające to światła na krzyżówce Piłsudskiego i Tysiąclecia.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2042
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jedyne chyba sensownie działające to światła na krzyżówce Piłsudskiego i Tysiąclecia. Próbowałeś skręcić z Piłsudskiego ( jadąc w stronę Centrum) w Tysiąclecia ( w lewo)? na mój gust trochę za długo to trwa. Ale generalnie na tym skrzyżowaniu faktycznie - całkiem dobrze. Co do "zielonej fali" to rozwiązanie jest obce w wielu polskich miastach.... -------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]()
Post
#2043
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dobrze że wydział Komunikacji i Drogownictwa należący pod zwierzchnictwo wiceprezydenta Pawła Gocyły zauważył problem chodnika na ul Kolejowej było na jego temat wiele skarg i interwencji czy to na forum czy w gazecie.Chciałem wam przedstawić taką ciekawostkę dotyczącą chodnika przy ul Sobieskiego tego po stronie na całej długości Huty Bankowej a mianowicie podczas remontu drogi wymieniano krawężniki na granitowe i zerwano około 20 cm asfaltu chodnika i co zrobiono po remoncie zamiast zalać kawałek asfaltem to utwardzono żużlem i po jakimś czasie żużel się wypłukał i jest teraz ziemia ,taki stan rzeczy jest już około 3 lat a przed remontem asfalt był zalany równo z krawężnikiem ,dziwie się tylko naszym inspektorom z urzędu miasta którzy odbierają roboty drogowe że na takie rzeczy nie zwracają uwagi a jest to ewidentny błąd firmy remontującej drogę za trochę będzie trzeba wymienić chodnik bo podejdzie woda zacznie pękać albo się zapadnie.Jedynym pocieszeniem jest to i za to trzeba pochwalić nasz urząd miejski że na wszystkich odcinkach dróg które było remontowane w centrum zastosował krawężniki granitowe zamiast betonowych które o wiele lepiej wyglądają estetycznie i są bardziej trwalsze w innych miastach zagłębia tego nierobią.A co do remontu chodników to zawsze są duże potrzeby w tym względzie ale środków finansowych jest ograniczona ilość zawsze co roku jest o tym mowa na Posiedzeniu komisji gospodarki komunalnej.
|
|
|
![]()
Post
#2044
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
To wygląda na to, że 3 pas aż do zjazdu na Al. Róż. Z tym trzecim pasem od skrzyżowania z 11 Listopada nie będzie tak różowo. Bo on zniknie wjeżdżając do reala - tak jak jest teraz. A potem się pojawi wyjeżdżając z reala i zjedzie w Aleję Róż. Drugim felerem będzie brak pasów włączania i wyłączania z ulicy Tysiąclecia od strony Gołonoga. A tam jest (i nadal będzie) niebezpiecznie bo od auta Warszawy lecą z kosmiczną prędkością. Od strony Strzemieszyc takie pasy będą. |
|
|
![]()
Post
#2045
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
No, to jak się tak władzę krytyką w internecie przejmują, to może w końcu doczekamy się jakiegoś sensownego rozwiązania ustawień sygnalizacji na skrzyżowaniach? Bo jak na razie większość chyba ktoś inteligentny inaczej wymyślał, zwłaszcza pseudopriorytety dla tramwajów i całodobowe działanie zamiast włączania pulsujących po 23. Jedyne chyba sensownie działające to światła na krzyżówce Piłsudskiego i Tysiąclecia. Już dawno pisałem w tym wątku że wydział drogownictwa w DG to jest kompletna porażka. Ilość błędnych decyzji: modernizacje dróg i organizacji ruchu już błędnie zrobione na etapie projektu, x razy poprawki skrzyżowań ![]() ![]() ![]() ![]() A naczelnik wydziału od lat ten sam ;) nie wiem za co on bierze taka kasę.. ![]() Jedyne chyba sensownie działające to światła na krzyżówce Piłsudskiego i Tysiąclecia. Próbowałeś skręcić z Piłsudskiego ( jadąc w stronę Centrum) w Tysiąclecia ( w lewo)? na mój gust trochę za długo to trwa. Ale generalnie na tym skrzyżowaniu faktycznie - całkiem dobrze. Co do "zielonej fali" to rozwiązanie jest obce w wielu polskich miastach.... To że gdzieś indziej też mają problemy nie jest żadnym wytłumaczeniem. Wystarczy policzyć ile przez ostatnie z 10 lat doszło świateł na głównym szlaku komunikacyjnym, na osi Mydlice-Centrum-Gołonóg Co do owego skrzyżowania, fakt.. mam wątpliwą przyjemność od kwietnia jeździć tam codziennie. Nie jest to najszybszy przejazd. Ale Piłsudskiego droga z Huty lepsza niż połatany Kasprzak ![]() To wygląda na to, że 3 pas aż do zjazdu na Al. Róż. Z tym trzecim pasem od skrzyżowania z 11 Listopada nie będzie tak różowo. Bo on zniknie wjeżdżając do reala - tak jak jest teraz. A potem się pojawi wyjeżdżając z reala i zjedzie w Aleję Róż. Drugim felerem będzie brak pasów włączania i wyłączania z ulicy Tysiąclecia od strony Gołonoga. A tam jest (i nadal będzie) niebezpiecznie bo od auta Warszawy lecą z kosmiczną prędkością. Od strony Strzemieszyc takie pasy będą. Hmm nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie. W innym przypadku jednak trochę poprawiłaby się przepustowość, a tak klops.. Jeśli faktycznie z Tysiąclecia przy takiej modernizacji nie zrobią pasa rozbiegowego, to chyba będzie to podobna wpadka jak skrzyżowanie Kr. Jadwigi z Augustnika, które z 3 razy poprawiali. SKANDAL ![]() Ten post edytował kwintosz pią, 27 wrz 2013 - 20:43 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#2046
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Co do świateł - o zielonej fali to ja nawet nie marzę, bardziej chodziło mi o to, że na wszystkich skrzyżowaniach (poza tym z Tysiąclecia) przejazd dla tramwaju skraca cykl (zamiast się "wciąć" w niego), w efekcie zdarzało mi się na przykład czekać trzy zmiany świateł, zanim udało mi się wyjechać z Majakowskiego w lewo. Do tego dorzucę absurdalnie nieraz krótki czas lewoskrętu w Augustynika (niedawno przez trzy kolejne cykle zielone świeciło się około 5 sekund, dopiero w czwartym było normalnie).
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2047
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Już dawno pisałem w tym wątku że wydział drogownictwa w DG to jest kompletna porażka. Ilość błędnych decyzji: modernizacje dróg i organizacji ruchu już błędnie zrobione na etapie projektu, x razy poprawki skrzyżowań ![]() ![]() ![]() ![]() To jest imho kwintesencja, podsumowanie tego jak działają władze w naszym mieście (nie tylko w naszym ale inne mnie nie interesują). Brak strategii, brak planu, brak pomysłu, działania ad hoc, tu coś dziabniemy, tam coś połatamy, tu się pali trzeba gasić, tam się ludzie gotują trzeba studzić i tak w kółeczko. Mam wrażenie, że nikt w naszym UM nigdy nie usiadł i nie zastanowił się nad pomysłem na to miasto. Złym, dobrym, nie ważne, jakimkolwiek, tak aby krok za krokiem konsekwentnie dążyć do celu. No nie wiem, np. albo robimy porządne ronda jak Rybnik albo światła i konfigurujemy zieloną falę. My mamy rondo - światła - rondo - światła, bez ładu, składu, synchronizacji. Inny przykład: zróbmy ścieżkę rowerową, kompletną - z X do Y, będzie jedna ale cała. No nie da się, tu kawałek, tam kawałek, niby są, kilometrami można się przed wyborcą pochalić ale konsekwencji brak. Dalej - promujemy się jako zielona, dębowa Dąbrowa. No to chrońmy dęby i zieleń. No tak, ale nie tylko po protestach mieszkańców. Weźmy drogi - logiczny wydaje się tok myślenia - najpierw główne arterie, później mniejsze, w dalszej kolejności mniejsze ulice. Nie nie, tu dziabniemy, tam połatamy i jakoś to będzie. Stylistyka - wydaje się logiczne by trzymać się konsekwentnie jednej, można troszkę zmieniać szczegóły ale idea powinna być spójna. Nie u nas, tu kostka taka, tam inna, gdzie indziej jakieś płyty, barierki co 100 metrów inne, przystanek każdy inny, kosze co kawałek inne itd. No i można tak wymieniać, wymieniać i wymieniać godzinami, zero pomysłu, zero strategii, mimo, że dokumenty o szumnych nazwach (i pewnie za ciężkie pieniądze) powstają to nic z tego nie wynika, wciąż jest partyzantka. |
|
|
![]()
Post
#2048
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Od 1 pażdziernika będzie działała nowa strona internetowa pt.Naprawmy,to podlegająca pod Centrum Zarządzania Kryzysowego naszego UM i będzie tam można zgłaszać wszystkie usterki ,rzeczy do naprawy w naszym mieście,artykuł o tej stronie jest w najnowszym wydaniu Przeglądu Dąbrowskiego bardzo ciekawa incjatywa naszych władz miasta ciekawe ile będzie zgłoszeń jak strona ruszy dam osobny temat o tym tutaj.Strona już jest aktywna.
|
|
|
![]()
Post
#2049
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
No, to jak się tak władzę krytyką w internecie przejmują, to może w końcu doczekamy się jakiegoś sensownego rozwiązania ustawień sygnalizacji na skrzyżowaniach? Bo jak na razie większość chyba ktoś inteligentny inaczej wymyślał, zwłaszcza pseudopriorytety dla tramwajów i całodobowe działanie zamiast włączania pulsujących po 23. Jedyne chyba sensownie działające to światła na krzyżówce Piłsudskiego i Tysiąclecia. Już dawno pisałem w tym wątku że wydział drogownictwa w DG to jest kompletna porażka. Ilość błędnych decyzji: modernizacje dróg i organizacji ruchu już błędnie zrobione na etapie projektu, x razy poprawki skrzyżowań ![]() ![]() ![]() ![]() A naczelnik wydziału od lat ten sam ;) nie wiem za co on bierze taka kasę.. ![]() Jedyne chyba sensownie działające to światła na krzyżówce Piłsudskiego i Tysiąclecia. Próbowałeś skręcić z Piłsudskiego ( jadąc w stronę Centrum) w Tysiąclecia ( w lewo)? na mój gust trochę za długo to trwa. Ale generalnie na tym skrzyżowaniu faktycznie - całkiem dobrze. Co do "zielonej fali" to rozwiązanie jest obce w wielu polskich miastach.... To że gdzieś indziej też mają problemy nie jest żadnym wytłumaczeniem. Wystarczy policzyć ile przez ostatnie z 10 lat doszło świateł na głównym szlaku komunikacyjnym, na osi Mydlice-Centrum-Gołonóg Co do owego skrzyżowania, fakt.. mam wątpliwą przyjemność od kwietnia jeździć tam codziennie. Nie jest to najszybszy przejazd. Ale Piłsudskiego droga z Huty lepsza niż połatany Kasprzak ![]() To wygląda na to, że 3 pas aż do zjazdu na Al. Róż. Z tym trzecim pasem od skrzyżowania z 11 Listopada nie będzie tak różowo. Bo on zniknie wjeżdżając do reala - tak jak jest teraz. A potem się pojawi wyjeżdżając z reala i zjedzie w Aleję Róż. Drugim felerem będzie brak pasów włączania i wyłączania z ulicy Tysiąclecia od strony Gołonoga. A tam jest (i nadal będzie) niebezpiecznie bo od auta Warszawy lecą z kosmiczną prędkością. Od strony Strzemieszyc takie pasy będą. Hmm nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie. W innym przypadku jednak trochę poprawiłaby się przepustowość, a tak klops.. Jeśli faktycznie z Tysiąclecia przy takiej modernizacji nie zrobią pasa rozbiegowego, to chyba będzie to podobna wpadka jak skrzyżowanie Kr. Jadwigi z Augustnika, które z 3 razy poprawiali. SKANDAL ![]() A nie jest żadnym usparawiediwieniem, zgadza się. Tym bardziej, że zielona fala praktycznie wzdłuż jedynej ulicy ze światłami w mieście (+ Legionów Polskich) nie jest chyba trudna do zrobienia. Główna arteria miejska z trzema, dwoma pasami w każdą stronę a i tak się już korkuje - zielona fala jest koniecznością. Kiedy ktoś to pojmie w UM? Będą czekać aż się zakorkuje na amen..... Co do wyjazdu z Tysiąclecia na DK94 to jego istnienie w takiej formie, nie ma sensu. Już lepiej zrobić na tym odcinku drogę jednokierunkową zostawiając tylko możliwość zjazdu do Gołonoga Ten post edytował Bathurst nie, 29 wrz 2013 - 09:07 -------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]()
Post
#2050
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 113 Dołączył: nie, 18 maj 08 Skąd: DG - Reden Nr użytkownika: 1,287 Płeć: Mężczyzna ![]() |
pytanko, jak dobrze zrozumialem to na odcinku wyjazd z Real'a do zjazdu na DG będą 3 pasy, czyli chodnik już się nie zmieści?
btw jak się nazywa ta ulica/zjazd łącząca DK94 ze skrzyżowaniem? Legionów Polskich? Ten post edytował vodun nie, 29 wrz 2013 - 19:36 |
|
|
![]()
Post
#2051
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 98 Dołączył: śro, 03 wrz 08 Nr użytkownika: 1,438 Płeć: Mężczyzna ![]() |
pytanko, jak dobrze zrozumialem to na odcinku wyjazd z Real'a do zjazdu na DG będą 3 pasy, czyli chodnik już się nie zmieści? btw jak się nazywa ta ulica/zjazd łącząca DK94 ze skrzyżowaniem? Legionów Polskich? 3 pasy ruchu będą obustronnie w kierunkach Kraków, Katowice, ale w okolicach skrzyżowania DK94/ 11 Listopada. Natomiast co do drugiego pytania - tak , to ulica Legionów Polskich. |
|
|
![]()
Post
#2052
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 385 Dołączył: sob, 15 mar 08 Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice Nr użytkownika: 1,162 Płeć: Mężczyzna GG: 5107261 ![]() |
CYTAT Kaufland i Intermarche obok siebie. I spór o rondo gotowy.
Opóźnia się budowa ronda przy ul. Legionów Polskich w Dąbrowie Górniczej, bo dwie konkurencyjne sieci marketów nie mogą w tej sprawie dojść do porozumienia. Informowaliśmy w wakacje, że przy okazji budowy dwóch marketów, w mieście powstaną dwa ronda. Pierwsze, przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki i Przybylaka, jest już gotowe. Jak się okazuje, z drugim sprawa już nie jest taka prosta. Przy ul. Legionów Polskich pierwsze ulokowało się Intermarche. Po uzgodnieniach z urzędem miasta, inwestor sfinansował budowę sygnalizacji świetlnej przy ulicy, by wjazd i wyjazd do marketu odbywał się w cywilizowany sposób. Potem w sąsiedztwie postanowił wybudować się Kaufland. Przedstawiciele sieci także zaproponowali budowę skrzyżowania z sygnalizację świetlną przy wjeździe do marketu. - Dwa takie skrzyżowania w tak bliskim sąsiedztwie nie miałyby sensu, dlatego przy uzgadnianiu układu komunikacyjnego zobowiązaliśmy inwestora do przebudowy już istniejącego skrzyżowania z sygnalizacją świetlną i budowy w tym miejscu ronda - mówi Bartosz Matylewicz, rzecznik Urzędu Miasta w Dąbrowie Górniczej. Budowa Kauflandu postępuje, postanowiliśmy więc zapytać u źródła, w jakim terminie planowana jest budowa ronda. Niestety, otrzymaliśmy odpowiedź tyleż enigmatyczną, co nie w temacie. - Z uwagi na dużą konkurencję na polskim rynku, kierownictwo spółki podjęło decyzję o nieinformowaniu o planach ekspansji Kauflandu. Wszelkich informacji udzielamy wyłącznie na temat sklepów już otwartych - przekazał nam Jarosław Kaduczak, dyrektor pionu reklamy i rzecznik Kauflandu. Wygląda na to, że przedstawiciele sieci mają jednak powody, by w tak enigmatyczny sposób informować ''o rondzie''. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, opóźnienie budowy wzięło się ze sporu z konkurencyjną siecią. By wybudować rondo, trzeba by zająć kawałek podjazdu do Intermarche, na co ta sieć nie wyrażała do tej pory zgody. - Przedstawiciele obu sieci spotkali się w tej sprawie m.in. z wiceprezydentem Pawłem Gocyłą. Będziemy mediować w sprawie ronda, ale faktem jest, że obie sieci muszą same porozumieć się w tej sprawie - mówi Bartosz Matylewicz. Cały tekst: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec...l#ixzz2gfHjSoHe |
|
|
![]()
Post
#2053
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT idabrowa.pl Kładą beton na trasie Remont dąbrowskiego odcinka DK 94 wszedł w kolejną fazę. Właśnie rozpoczęło się układanie betonowej nawierzchni w rejonie skrzyżowania z ul. Zakawie. W południe ruszyły prace, które obejmą 580 metrowy odcinek, prowadzący od strony Sławkowa do skrzyżowania z ul. Zakawie. Dojazdy do skrzyżowań to najbardziej obciążone odcinki dróg, a przez to zwykle też najbardziej sfatygowane. Jak mówią przedstawiciele firmy Drog-Bud, na jezdni, którą utwardzono dwiema warstwami kamienia, siatką zbrojeniową, a całość pokryje kilkudziesięciocentymetrowa warstwa betonu, nie będą powstawać koleiny. Układanie betonu może potrwać 16 godzin. Na większości odcinka od Sławkowa do Mikrohuty leżą już dwie warstwy asfaltu, niebawem układana będzie warstwa ścieralna. Zakończenie remontu całej nitki wiodącej do granicy z Sosnowcem, zaplanowano na koniec roku. Po tym drogowcy przejdą na jezdnię w kierunku Sławkowa. Oprócz drogi, trwają także przebudowy wiaduktów nad DW 790 i ul. Wojska Polskiego. ![]() Przejrzałem kiedyś specyfikację przetargu na DK94. Jest jeszcze w BIPie. Organizacja ruchu jest w pliku 06_1. Oświetlenia nie będzie na całym odicnku, a jedynie niewiele więcej niż dotychczas. Ciekawe ile jest błędów, gdy od razu tyle rzuca się ich w oczy. Na drogowskazach można jeszcze spotkać E40, na innych na terenie DG są kierunki na "Dąbrowa Górnicza", gdzie powinny być już tylko dzielnice na białym tle lub np "Centrum". na grnicy z Sławkowem jest tabliczka "Miasto powiat Będzin". Jeśli wykonawca nie zgłosi uwag inwestorowi, to po założeniu od razu można zgłosić na naprawmyto.pl ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2054
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Przejrzałem kiedyś specyfikację przetargu na DK94. Jest jeszcze w BIPie. Organizacja ruchu jest w pliku 06_1. Oświetlenia nie będzie na całym odicnku, a jedynie niewiele więcej niż dotychczas. Ciekawe ile jest błędów, gdy od razu tyle rzuca się ich w oczy. Na drogowskazach można jeszcze spotkać E40, na innych na terenie DG są kierunki na "Dąbrowa Górnicza", gdzie powinny być już tylko dzielnice na białym tle lub np "Centrum". na grnicy z Sławkowem jest tabliczka "Miasto powiat Będzin". Jeśli wykonawca nie zgłosi uwag inwestorowi, to po założeniu od razu można zgłosić na naprawmyto.pl ![]() To musieli chyba coś zmieniać w specyfikacji - w marcu czy w lutym sprawdzałem i wtedy było, że na całej długości ![]() A nie jest napisane czasem "miasto Sławków,powiat będziński" ? Wtedy byłoby ok. Ten post edytował Bathurst pią, 04 paź 2013 - 08:40 -------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]()
Post
#2055
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Jeszcze wracając do świateł - byłoby dobrze, gdyby na czas remontu DK94 zmieniono czas trwania zielonego dla wyjeżdżających z Dąbrowy Aleją Róż - to w tej chwili w zasadzie jedyny wyjazd w stronę Katowic. Nawet jeżeli samochody stoją tylko do połowy długości Alei, to i tak co najmniej 3-4 zmiany świateł trzeba odstać (sprawne ruszanie pod górę przerasta większość kierowców, a jeszcze jak jest tam kilka ciężarówek - szkoda gadać).
CYTAT Oświetlenia nie będzie na całym odicnku, a jedynie niewiele więcej niż dotychczas. To musieli chyba coś zmieniać w specyfikacji - w marcu czy w lutym sprawdzałem i wtedy było, że na całej długości ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2056
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
A nie jest napisane czasem "miasto Sławków,powiat będziński" ? Wtedy byłoby ok. no własnie nie, jest tak jak napisałem ![]() no i jak wewnątrz miasta można ustawiać drogowskazy na "Dąbrowa Górnicza" -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2057
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 385 Dołączył: sob, 15 mar 08 Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice Nr użytkownika: 1,162 Płeć: Mężczyzna GG: 5107261 ![]() |
CYTAT Drogowcy na dwa miesiące zamkną wiadukt na DK94
Od czwartku 10 października przez około dwa miesiące zamknięty będzie wiadukt w ciągu DK 94 nad drogą wojewódzką nr 790 - poinformował Urząd Miasta w Dąbrowie Górniczej. Zamknięcie wiaduktu ma związek z przebudową prawie 10-kilometrowego odcinka DK94 w Dąbrowie Górniczej. W maju warta ponad 160 mln zł inwestycja rozpoczęła się właśnie od rozbiórki i odbudowy wiaduktu nad DW790. W czasie zamknięcia wiaduktu ruch w kierunku Sosnowca i Sławkowa będzie się odbywał łącznicami w kierunku Sławkowa. Łącznice DK94 i DW790 w kierunku Sosnowca będą wyłączone z ruchu. Dla zachowania bezpieczeństwa, na skrzyżowaniu DW790 ze zjazdem i wjazdem w kierunku Sławkowa powstanie tymczasowe rondo. Przypomnijmy, że remont jezdni w kierunku Katowic od granicy ze Sławkowem do granicy z Sosnowcem ma się zakończyć pod koniec 2013 roku. Wtedy też rozpoczną się prace na jezdni w kierunku Krakowa, które według planu mają potrwać do końca 2014 roku. Cały tekst: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec...l#ixzz2hDfVNTqn Ten post edytował matidg śro, 09 paź 2013 - 12:27 |
|
|
![]()
Post
#2058
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
więcej info
CYTAT naszemiasto.pl Dąbrowa DK 94 remont: objazdy - wiadukt zamknięty 2013-10-10, Aktualizacja: dzisiaj 12:28 Dąbrowa DK 94 remont. Od czwartku kolejne drogowe pułapki czekają na kierowców na drodze krajowej nr 94, prowadzącej w kierunku Krakowa lub Katowic. Nie warto jechać na pamięć remontowanym w Dąbrowie Górniczej odcinkiem tej jezdni, ponieważ na około dwa miesiące zamknięty został wiadukt południowy w dzielnicy Strzemieszyce, nad drogą wojewódzką nr 790. A to oznacza poważne problemy i dodatkowe korki, zwłaszcza że całkowicie zmieniona została w tym miejscu organizacja ruchu. - Nie będzie można wjechać na przebudowywany wiadukt, a ruch w obu kierunkach, na Kraków i Katowice, poprowadzony zostanie tylko i wyłącznie specjalnymi łącznicami nitki w kierunku na Sławków i Kraków - tłumaczy Przemysław Kędzior z dąbrowskiego Urzędu Miejskiego. A to oznacza, że od dziś zamknięty zostanie także zjazd w dół z drogi krajowej nr 94 od strony Krakowa na drogę wojewódzką 790, a także wyjazd z DW 790 na drogę krajową nr 94 w kierunku Katowic. By w ogóle możliwy był w tym normalny ruch, kierowcy muszą jechać "pod prąd" łącznikiem od strony Sławkowa. - Na drodze wojewódzkiej 790, na skrzyżowaniu ze zjazdem i wjazdem na jezdnię w stronę Sławkowa, zorganizowane będzie dodatkowo rondo - wyjaśnia Przemysław Kędzior. Takie rozwiązanie powinno pomóc, ale kierowcy mają obawy. - W tym miejscu mnóstwo tirów skręca na drogę wojewódzką 790 do firm w strefie ekonomicznej, jadą do koksowni, na wysypisko śmieci. Nie wiem, czy nie zablokują tego ronda - zastanawia się Marek Walasek ze Strzemieszyc. Dąbrowa DK 94 remont: kończą przebudowę wiaduktu - Na wiadukcie wykonywane będą przez dwa miesiące prace pod zabudowę nawierzchni i barier energochłonnych oraz związane z wykonaniem dojazdów do wiaduktu. Powstaną elewacje zewnętrzne. Całość będzie przygotowywana do uzyskania pozwolenia na użytkowanie - informuje Lucyna Stępniewska z dąbrowskiego UM. Postawienie od nowa wiaduktu w Strzemieszycach wraz z odwodnieniem ma kosztować 9 mln 981 tys. zł. Do tego trzeba wykonać odpowiednie oświetlenie za ponad 615 tys. zł. Prace te wykonuje będzińska firma Banimex, która wspólnie z częstochowskim Drog-Budem remontuje całą DK 94 w Dąbrowie Górniczej. Obecnie ruch skierowany jest na jezdnię w kierunku Sławkowa i Krakowa, a druga część jest remontowana. Na większej części odcinka od Sławkowa do Mikrohuty leżą już dwie warstwy asfaltu, niebawem układana będzie warstwa ścieralna. W rejonie skrzyżowań z ul. Zakawie i ul. Anny ułożono betonową nawierzchnię, odporną na duży nacisk. Betonowe wzmocnienia będą mieć też pozostałe skrzyżowania. Zakończenie remontu nitki do granicy z Sosnowcem zaplanowano na koniec roku. Potem drogowcy będą remontować jezdnię w kierunku Olkusza i Krakowa. Dąbrowa DK 94 remont: wielka inwestycja Przebudowa dąbrowskiego, 11-kilometrowego odcinka DK 94 ruszyła w maju br. Remont rozpoczął się od rozbiórki wiaduktu nad DW 790. Remontowany jest też wiadukt nad ul. Wojska Polskiego. Na generalny remont krajówki miasto otrzymało unijne dofinansowanie w kwocie ponad 153,8 mln zł, co pokryje 85 procent kosztów inwestycji. Wartość całego przedsięwzięcia to ponad 180 mln zł. foto ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2059
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Mnie zastanawia czy będzie modernizacja ulicy Struga i Legionów Polskich .Ulica Struga będzie główną drogą dojazdową do ZCO pacjentów z całego regionu zagłębiowskiego a chyba nie jest w najlepszym stanie a co z ulicą Legionów Polskich szczególnie odcinek od skrzyżowania z ul Jaworową aż po wyjazd do Będzina tam jest łata na łacie kto pamięta w którym roku ta droga była modernizowana.Drugą sprawą jest brak dalszego remontu ulicy J Piłsudskiego skoro miasto zaczęło remont tej drogi myślałem że będą dalszy ciąg remontować zdobędą dofinansowanie bodajże chyba z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych a tu na razie nie zanosi się na remont.Miasto finansuje duże inwestycje drogowe np jak remont DK94 czy droga do terenów inwestycyjnych do Tucznawy a zapomina o tych drogach lokalnych które są też w fatalnym stanie a mają duże znaczenie w komunikacji a ulica Kasprzaka ,Gwardii Ludowej ul.Wybickiego koleiny straszne kiedy tam zostaną wyremontowane nawierzchnie/nie mylić z łataniem dziur/.Mnie brakuje jakiegoś logicznego myślenia osób odpowiedzialnych za dąbrowskie drogi ,za mało remontują dróg w tamtym rejonie a jednocześnie robią duże remonty czy nie mogli by remontować więcej tych dróg lokalnych.
|
|
|
![]()
Post
#2060
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 107 Dołączył: śro, 21 maj 08 Nr użytkownika: 1,294 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Na wysokości gimnazjum nr 1 na prawym pasie w kierunku ronda Merkury ładnie zaczęła zapadać się studzienka kanalizacyjna. Ciekawe kiedy reszta zacznie znowu opadać... A remont gwarancyjny był robiony z 2 miesiące temu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 16:23 |