IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

179 Stron V  « < 91 92 93 94 95 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja - drogi, ulice, chodniki, ścieżki rowerowe cz.2
Leszek
post pon, 21 sty 2013 - 21:03
Post #1841


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(olo @ pon, 21 sty 2013 - 19:46) *
1. Pierwsze skrzyżowanie przy Biedronce koło kiosku. Pierwszeństwa z pewnością nie mają kierowcy jadący od ulicy Kasprzaka
http://imageshack.us/photo/my-images/836/kasprzaka1.jpg/
2. Skrzyżowanie drogi przy kościele z drogą od Biedronki, tu z pewnością nie mają pierwszeństwa jadący drogą od Biedronki do Tysiąclecia.
http://imageshack.us/photo/my-images/27/kasprzaka2.jpg/


Na tych dwóch skrzyżowaniach "z ostrożności procesowej" ustępuję (wyjeżdżając od strony naszego wieżowca do Kasprzaka w przypadku 1. i wyjeżdżając od strony Kościoła w przypadku 2.). Punkt 2. w ogóle może być mylący - czy jest to droga czy jednak parking, jeśli to drugie - wtedy wyjeżdżający z niego powinni ustąpić pierwszeństwa. A czy (wstyd przyznać, ale nie zwróciłem uwagi) przy wyjeździe spod kościoła na Kosmonautów stoi trójkąt?

Na tej samej zasadzie jadący III Powstania Śląskiego i Tysiąclecia przy światłach powinni ustępować wyjeżdżającym spomiędzy bloków wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post wto, 22 sty 2013 - 08:35
Post #1842


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



Uzupełniam sam siebie smile2.gif
Przy wyjeździe spod kościoła na Kosmonautów stoi trójkąt.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endriug100
post wto, 22 sty 2013 - 15:59
Post #1843


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 10
Dołączył: czw, 29 sty 09
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 3,167
Płeć: Mężczyzna



[/quote]
Na tej samej zasadzie jadący III Powstania Śląskiego i Tysiąclecia przy światłach powinni ustępować wyjeżdżającym spomiędzy bloków wink.gif
[/quote]

W tych przypadkach na obu drogach są znaki o ustąp i pierwszeństwie.
Na drogach osiedlowych , parkingach, jak nie ma znaków to obowiązuje zasada "prawej ręki"

Ps. W warszawie 99% ulic takich jak np. III Powstania, Prusa, Szenwalda, Krasickiego, Szulc, w takich osiedlach to skrzyżowania równorzędne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo
post wto, 22 sty 2013 - 17:29
Post #1844


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,171
Dołączył: pon, 01 wrz 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 18
Płeć: Mężczyzna
GG: 1387662 status gadu-gadu



Leszku, przy wyjeździe spod kościoła na ul. Kosmonautów stoi jeden znak za dużo. Zgadnij który. Ulica pod kościołem jest drogą z wydzielonymi miejscami parkingowymi. Nie ma tam wszak znaku "P" przy wjazdach.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matidg
post śro, 23 sty 2013 - 14:45
Post #1845


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 385
Dołączył: sob, 15 mar 08
Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice
Nr użytkownika: 1,162
Płeć: Mężczyzna
GG: 5107261 status gadu-gadu



CYTAT
Za 2 miesiące początek wartej 200 mln zł przebudowy DK 94

Prawie dwa lata potrwa przebudowa 9 km drogi krajowej nr 94 w Dąbrowie Górniczej. Początek prac zaplanowano na połowę marca, zakończenie na grudzień 2014 roku. To będzie największy w ostatnich latach kontrakt drogowy w Zagłębiu.

Rozmachem inwestycji przebudowę dąbrowskiego odcinka DK 94 można porównać z pracami trwającymi obecnie w Tychach. Polimex-Mostostal za prawie 150 mln zł (to o połowę mniej niż przewidywał kosztorys - przyp. red.) modernizuje tam 6,4 km drogi i już może ''pochwalić się'' wielomiesięcznym opóźnieniem.

W Dąbrowie Górniczej kosztorys opiewa na ponad 200 mln zł. Kto i za ile ostatecznie przebuduje drogę, okaże się za kilka tygodni.

Modernizacja DK 94 ma być kompleksowa, choć w jej ramach nie powstanie zapowiadany w zeszłym roku nowy węzeł w rejonie ul. Wojska Polskiego. To ułatwiłby kierowcom zjazd z DK 94 na ul. Staszica i Wojska Polskiego.

- Program, z którego uzyskane zostało dofinansowanie przewidywał tylko i wyłącznie środki na remonty i przebudowy dróg w ramach istniejącego pasa drogowego - mówi Zbigniew Kubik z wydziału inwestycji miejskich. Dodaje, że miasto nie rezygnuje jednak na przyszłość z budowy węzła w tym miejscu. Póki co jednak, przebudowę czeka tylko wiadukt nad ul. Wojska Polskiego.

Kompleksowe prace obejmą odcinek od granicy z Sosnowcem do granicy ze Sławkowem. Z ciekawostek warto wspomnieć m.in. o dobudowie od węzła z DK1 do skrzyżowania z ul. 11 Listopada trzeciego pasa umożliwiającego wykonywanie bezkolizyjnych prawoskrętów. Jak sensowna to zmiana, wiedzą dziś m.in. kierowcy wyjeżdżający na DK 94 z ul. Tysiąclecia.

Przebudowane zostanie także skrzyżowanie i łącznik DK 94 z ul. Majewskiego w rejonie Mikrohuty, co znacznie ułatwi wjazd na krajówkę mieszkańcom dzielnicy.

Przebudowa DK 94 w Dąbrowie Górniczej w 85 proc. ma być dofinansowana przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Przedstawiciele CUPT zapewniali pod koniec zeszłego roku, że to już tylko formalność, więc miasto postanowiło uprzedzić fakty i ogłosiło przetarg na prace. Ważne, by inwestycję udało się dokończyć przed końcem 2014 roku.

Gorzej, że miasto musi szybko znaleźć 15-procentowy udział własny. Tymczasem w tegorocznym budżecie zapisano tylko 5 mln zł na remont wiaduktu w ciągu DK 94 nad drogą nr 910.

- Obecnie trwają prace nad montażem finansowym dla projektu, więc w tej chwili trudno jednoznacznie wskazać, z której części budżetu będą pochodziły środki na wkład własny - powiedziała nam Janina Bronikowska-Radosz, skarbnik miasta.

Cały tekst: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec...l#ixzz2InzZpdTM

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamil_
post czw, 31 sty 2013 - 12:21
Post #1846


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,385
Dołączył: pon, 13 sie 07
Nr użytkownika: 782
Płeć: Mężczyzna



Modrzejowska w Sosnowcu pięknie odśnieżona, a nasz deptak na 3-go Maja to plucha i błoto pośniegowe. Szkoda, bo czasem wystarczy naprawdę niewiele, żeby ludziom żyło się łatwiej i przyjemniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xMarcinx
post czw, 31 sty 2013 - 13:07
Post #1847


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,493
Dołączył: czw, 20 lis 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 2,576
Płeć: Mężczyzna



Deptak? Deptak to był może kilka m-c po remoncie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamil_
post czw, 31 sty 2013 - 13:32
Post #1848


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,385
Dołączył: pon, 13 sie 07
Nr użytkownika: 782
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(xMarcinx @ czw, 31 sty 2013 - 14:07) *
Deptak? Deptak to był może kilka m-c po remoncie..


To była ironia z mojej strony smile2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post czw, 31 sty 2013 - 20:38
Post #1849


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



Prawda jest taka, że w tym roku z odśnieżaniem u nas kiepsko. Co mnie dziwi bo w latach ubiegłych to imho DG przewodziła w okolicy, tu były drogi w miarę utrzymane a w Sosnowcu czy Będzinie dalej białe. W tym roku na odwrót, u nas drogi białe a w tym samym momencie w Sosnowcu już prawie czarne :/ Zmieniła się firma odpowiedzialna za utrzymanie czy może obcięto budżet? Bo chyba to nie zima zaskoczyła drogowców w styczniu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post pon, 04 lut 2013 - 11:15
Post #1850


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



CYTAT
Dąbrowę Górniczą czeka kolejny kredyt?
(asz)/sosnowiec.info.pl
Do budowy drogi prowadzącej do terenów inwestycyjnych w Tucznawie władze Dąbrowy Górniczej bezskutecznie podchodzą od kilku lat. Jeszcze w ubiegłej kadencji samorządu urzędnicy tłumaczyli radnym, że liczącą 8 km trasę można wybudować jedynie w systemie partnerstwa publiczno-prywatnego. Kredytowanie inwestycji z bankowych środków miało przyczynić się do przekroczenia ustawowych progów zadłużenia. Mimo wsparcia ze strony Ministerstwa Rozwoju Regionalnego z „PPP” nic nie wyszło. Przetarg trzeba było unieważnić. Teraz gospodarze Dąbrowy Górniczej powracają do koncepcji kredytu i przekonują, że...nie ma korzystniejszego rozwiązania.

W dąbrowskim magistracie oszacowano, że koszt budowy odcinka drogi do Tucznawy wyniesie ok.
reklama
83 mln zł. Prywatny inwestor miał drogę zbudować i utrzymywać przez 15 lat. W tym czasie miasto płaciłoby za jej użytkowanie. Taki montaż finansowy spowodował, że bilans inwestycji wzrósł do ok. 200 mln zł. Niestety najniższa oferta, którą złożono w przetargu wynosiła aż 245 mln zł. W tej sytuacji prezydent podjął decyzję o unieważnieniu postępowania. - Wyliczyłem, że 200 mln zł to jest maksymalny próg opłacalności. Nie mogliśmy sobie pozwolić na takie warunki przedsiębiorców. Coś jest chyba nie tak z przepisami o partnerstwie publiczno-prywatnym, bo nikt sobie nie może dać z nimi rady. Póki co nie wracamy już do tej konwencji – tłumaczył radnym Henryka Zaguła, wiceprezydent miasta.

Co dalej z inwestycją? Rozpoczęły się już rozmowy w sprawie dodatkowych 100 mln zł z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, który udzielił już miastu 250 mln zł kredytu na uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej i remont Pałacu Kultury Zagłębia.

- Jeśli teraz pożyczymy 100 mln zł to na przestrzeni 15 lat będziemy musieli zwrócić 170 mln zł, więc jest rozwiązanie o wiele tańsze - przekonuje wiceprezydent Zaguła, dodając, że ostateczna decyzja powinna zapaść do maja.

Europejski Bank Inwestycyjny jest własnością 27 państw UE. Bank pozyskuje środki finansowe na rynkach kapitałowych i pożycza je, naliczając niskie stopy procentowe, z przeznaczeniem na projekty służące poprawie infrastruktury, dostaw energii lub norm środowiskowych zarówno w UE, jak i w krajach sąsiedzkich lub rozwijających się


http://www.sosnowiec.info.pl/informacje/da...redyt,1,4,22590

to czekamy do maja...


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matidg
post śro, 06 lut 2013 - 16:14
Post #1851


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 385
Dołączył: sob, 15 mar 08
Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice
Nr użytkownika: 1,162
Płeć: Mężczyzna
GG: 5107261 status gadu-gadu



CYTAT
Dąbrowa Górnicza: Wszystkie pieniądze na obwodnicę i remont DK 94. Nie będzie nowych parkingów
2013-02-06, Aktualizacja: dzisiaj 14:02

Ostatnio informowaliśmy Was o tym, że miasto "idzie na całość" i podejmuje ryzykowną grę z czasem. Ta ma skutkować jednoczesnym niemal wyborem firmy, która zajmie się generalnym remontem Drogi Krajowej nr 94 na terenie naszego miasta oraz podpisaniem z Centrum Unijnych Projektów Transportowych dofinansowania do tej inwestycji. A chodzi tutaj o niemałą kwotę prawie 200 mln zł, jeśli oczywiście uda się spełnić wszystkie warunki. To będzie miało jednak przykre konsekwencje w postaci braku remontów jakichkolwiek innych dróg w Dąbrowie Górniczej. Już to trudno zrozumieć, ale jak się okazuje, to jeszcze nie koniec "przyjaznych" informacji dla dąbrowian, którzy mają własne samochody albo przynajmniej z nich korzystają.

Zainteresował nas bowiem taki "drobny" fakt, czyli brak realizacji przez miasto planów budowy parkingów jeszcze w 2012 roku. Grudzień już dawno za nami, a do tego czasu na terenie dąbrowskiego osiedla Mydlice miały powstać nowe miejsca dla użytkowników aut. Chodzi dokładnie o 16 nowych miejsc parkingowych w rejonie kościoła św. Maksymiliana Marii Kolbego i przebudowę 17 już istniejących. Do tego przy bloku nr 5 przy ul. Ludowej miało powstać 56 nowych miejsc parkingowych, a przebudowanych miało być też 17 kolejnych. Pieniądze na te inwestycje - 300 tys. zł były zagwarantowane w budżecie. I co? I nic. Parkingów nie ma do dziś i szybko nie będzie. Podobnie jak parkingów w Gołonogu, m.in. na osiedlu Sikorskiego.

Powód? Wciąż ten sam. Miasto zaangażowało się w remont DK 94 oraz kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego Tucznawa wraz z budową układu komunikacyjnego.

Na nic innego pieniędzy nie będzie.

- Dla realizacji tych właśnie inwestycji musimy zapewnić fundusze. Mamy opracowane projekty budowy nowych miejsc parkingowych oraz przebudowy istniejących miejsc parkingowych w rejonach: Łosień ul. Pocztowa, ul. Ludowa 5 i rejon kościoła, ul. III Powstania Śląskiego 8, 10 i Osiedle Sikorskiego, etap III. Obecnie Wydział Inwestycji Miejskich UM stara się o pozyskanie środków zewnętrznych na te zadania i w przypadku ich pozyskania będą one kolejno realizowane - informuje Zbigniew Kubik z Wydziału Inwestycji Miejskich UM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post pią, 15 lut 2013 - 20:00
Post #1852


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



Na Cedlera na przeciwko bloków oszczędnościowych zdjęte płyty chodnikowe - coś się dzieje.
Podobnie na Piłsudskiego od Ronda Budowniczych HK prawie do szkoły nr 18 wykopki


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Slyzaba
post pią, 15 lut 2013 - 20:07
Post #1853


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,635
Dołączył: pon, 16 lut 09
Skąd: Centrum
Nr użytkownika: 3,199
Płeć: Mężczyzna



Może to światłowód?


--------------------
pozdrawiam,
Sylwester Dominik

Historia miasta uwieczniona na fotografiach i pocztówkach.
Zapraszam na www.dawnadabrowa.pl i www.facebook.com/dawnadabrowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post pią, 15 lut 2013 - 20:58
Post #1854


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Bathurst @ pią, 15 lut 2013 - 22:00) *
Na Cedlera na przeciwko bloków oszczędnościowych zdjęte płyty chodnikowe - coś się dzieje.

To pewnie ruszyła ta kontrowersyjna przebudowa Celdera i Gagarina. conf (13).gif

Budowa nowych miejsc parkingowych wraz z przebudową drogi w ciągu ul. Cedlera w Dąbrowie

No więc, za półtora miliona złoych liczba miejsc parkingowych zmniejszy się chyba o połowę. wacko.gif

Ten post edytował bzenek pią, 15 lut 2013 - 20:59
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post pią, 15 lut 2013 - 21:16
Post #1855


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



Na Cedlera pasuje ( już się bałem, że tam też kanalizacja do remontu)

http://www.komunikaty.pl/komunikaty/0,7973..._announ=4150485

Ale na Piłsudskiego to może faktycznie światłowody unsure.gif


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matidg
post pon, 18 lut 2013 - 15:24
Post #1856


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 385
Dołączył: sob, 15 mar 08
Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice
Nr użytkownika: 1,162
Płeć: Mężczyzna
GG: 5107261 status gadu-gadu



CYTAT
Remont DK94 – wyścig z czasem
(asz)/sosnowiec.info.pl
Do 25 lutego dąbrowscy urzędnicy czekają na oferty firm, które chcą wziąć udział w przetargu dotyczącym przebudowy drogi krajowej nr 94 (DK 94) biegnącej przez teren miasta od granicy z Sosnowcem do granicy ze Sławkowem. Wartość kosztorysowa prac to 235 mln zł. Zakres robót obejmuje remont dróg, oświetlenia, poboczy i skrzyżowań, ale także kompleksową modernizację dwóch wiaduktów (nad ul. Wojska Polskiego i nad ul. Puszkina). Jak się okazuje, pieniądze na tę inwestycję to nie problem. Urzędników gonią jednak terminy.

Wniosek o dofinansowanie prac Dąbrowa Górnicza złożyła pod koniec 2008r., ale projekt zakwalifikował się wówczas na listę rezerwową. - Kiedy składaliśmy dokumenty do Centrum Unijnych Projektów Transportowych wymagano jedynie dokumentacji projektowej i studium wykonalności.
reklama
Nie trzeba było mieć pozwolenia na budowę i my go nie mieliśmy. Tak się złożyło, że z listy podstawowej odpadali po kolei wszyscy, aż w końcu my na nią trafiliśmy. Wtedy okazało się, że pozwolenie jest jednak konieczne – tłumaczy Henryk Zaguła, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej, dodając, że sprawa była skomplikowana, bo tereny pod inwestycję jedynie w części objęte są planem zagspodarowania przestrzennego. - Zdecydowałem, że wystąpimy o Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej, którą wydaje się na podstawie tzw. specustawy. Jeśli je tylko otrzymamy podpisujemy umowę z CPUT – zapewnia wiceprezydent.

Gmina, chcąc realizować inwestycję, będzie musiała wyłożyć ok. 35-40 mln zł środków własnych. Mimo, że na każdym kroku urzędnicy podkreślają, że tegoroczny budżet jest napięty, ze znalezieniem środków nie powinno być kłopotów. - Jeśli dostaję 200 mln zł, trudno żebym nie znalazł 35 mln zł – stwierdził w rozmowie z sosnowiec.info.pl prezydent Zaguła.

Problem w tym, że na realizację inwestycji pozostanie niewiele czasu. Przebudowa 9 km drogi dwujezdniowej i dwóch wiaduktów, ze względu na dofinansowanie musi zakończyć się do końca 2014 r. W dodatku ostatnio, ze względu na sporą ilość zapytań zainteresowanych wykonawców, przesunięto termin rozstrzygnięcia przetargu, który pierwotnie miał się zakończyć 4 lutego.- Musimy zdążyć – podsumowuje zastępca dąbrowskiego prezdenta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post wto, 19 lut 2013 - 08:56
Post #1857


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



przy tych procedurach przetargowych to dobrze jakby zaczęli do końca 2014 roku.

Ten post edytował Bathurst wto, 19 lut 2013 - 09:04


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post wto, 26 lut 2013 - 18:42
Post #1858


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



Podobno złożono oferty na zadanie Przebudowa DK94 na terenie miasta Dąbrowa Górnicza
(kosztorys inwestorski 265.569.417,80 PLN)

Podobno pierwsza trójka:

Banimex Sp. z o.o. Będzin i Drog-Bud Sp. z o.o. Lubojenka 135.900.330 PLN
SKANSKA S.A. Warszawa 136.933.024 PLN
STRABAG Sp. z o.o. Pruszków 149.684.836 PLN

Czyli droga może być za pół ceny i parę groszy wpadnie na drogę do Tucznawy smile.gif

No i zysk zostanie w lokalnych firmach.

Ten post edytował bzenek wto, 26 lut 2013 - 18:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post wto, 26 lut 2013 - 19:24
Post #1859


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(bzenek @ wto, 26 lut 2013 - 18:42) *
(kosztorys inwestorski 265.569.417,80 PLN)Banimex Sp. z o.o. Będzin i Drog-Bud Sp. z o.o. Lubojenka 135.900.330 PLNSKANSKA S.A. Warszawa 136.933.024 PLNSTRABAG Sp. z o.o. Pruszków 149.684.836 PLNNo i zysk zostanie w lokalnych firmach.

no to nawet jak dołożą te brakujące 45 mln to i tak zostanie jeszcze sporo na waciki wink.gif


ale moment - to przecież unijne pieniądze. Nie będą musieli oddać różnicy?

Ten post edytował Bathurst wto, 26 lut 2013 - 19:25


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegorz-dg
post śro, 27 lut 2013 - 09:50
Post #1860


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 765
Dołączył: nie, 17 cze 12
Skąd: Mydlice
Nr użytkownika: 5,028
Płeć: Mężczyzna



A orientuje się ktoś ile będzie wyciętych drzew w pasie drogowym przy przebudowie drogi DK94 jak już jesteśmy teraz w temacie obrony drzewostanu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

179 Stron V  « < 91 92 93 94 95 > » 
Reply to this topicStart new topic
18 Użytkowników czyta ten temat (18 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 05:19
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza