IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

179 Stron V  « < 64 65 66 67 68 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Komunikacja - drogi, ulice, chodniki, ścieżki rowerowe cz.2
mgmisiek
post pią, 08 paź 2010 - 16:42
Post #1301


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 299
Dołączył: pon, 26 maj 08
Nr użytkownika: 1,306
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(bzenek @ pią, 08 paź 2010 - 16:23) *
Na szczęście chyba wszyscy macie rację smile2.gif

Pewnie kolizja nie jest wypadkiem ani "poważnym zdarzeniem drogowym". smile2.gif


Ciekawi mnie miara powagi zdarzenia drogowego ? Jakaś konkretna ilość zabitych, rannych ?
Prawda jest taka, że te foto i zrobione przejścia dla pieszych niestety przyczyniają się do tych stłuczek pośrednio. Po prostu kierowcy nagle przed nimi hamują.


Ten post edytował mgmisiek pią, 08 paź 2010 - 16:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post pią, 08 paź 2010 - 17:40
Post #1302


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(mgmisiek @ pią, 08 paź 2010 - 16:42) *
Ciekawi mnie miara powagi zdarzenia drogowego ? Jakaś konkretna ilość zabitych, rannych ?

Kolizja jak jest pogięta blacha. Jak są ranni i zabici to wypadek. Powaga pewnie oceniana jest "na oko".

CYTAT(mgmisiek @ pią, 08 paź 2010 - 16:42) *
Prawda jest taka, że te foto i zrobione przejścia dla pieszych niestety przyczyniają się do tych stłuczek pośrednio.

Taa... bo to przejście do pieszych i fotoradar jadą 100km/h i wyprzedzają pasem do lewoskrętu. smile2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgmisiek
post pią, 08 paź 2010 - 19:53
Post #1303


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 299
Dołączył: pon, 26 maj 08
Nr użytkownika: 1,306
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(bzenek @ pią, 08 paź 2010 - 17:40) *
Taa... bo to przejście do pieszych i fotoradar jadą 100km/h i wyprzedzają pasem do lewoskrętu. smile2.gif


Dlatego napisałem pośrednio wink.gif
Ogólnie jedyne co mogę zarzucić temu miejscu to trzeba być d***lem żeby wymyśleć przejście dla pieszych przez 3 pasy na takiej drodze bez zabezpieczenia typu światła. Ale boje się to mówić głośno co by świateł i tutaj nie zrobili.

Ten post edytował mgmisiek pią, 08 paź 2010 - 19:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cery
post sob, 09 paź 2010 - 00:31
Post #1304


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 14
Dołączył: śro, 30 cze 10
Nr użytkownika: 3,956
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(:) @ czw, 23 wrz 2010 - 20:24) *
Tez o tym kiedys pisalem. Zacytuje sam siebie tongue.gif

CYTAT(:) @ czw, 16 wrz 2010 - 22:52) *
Po wymianie kawalka asfaltu na Al. Roz zmieniono oznakowanie poziome. Dawniej skrecajac w prawo z Pilsudskiego w Krolowej Jadwigi prawy pas byl odddzielony ciagla linia. Od dlugiego czasu jest juz przerywana i jest dosc niebezpiecznie, bo wiekszosc jakby zmiany nie zauwazyla.



Przepraszam, nie zauważyłem smile2.gif

Zawsze się zastanawiam, jaki problem postawić na miesiąc żółtą tablicę "Zmiana organizacji ruchu", gdy zmienia się ogranizację ruchu. Ale w tym przypadku podejrzewam, że organizacji ruchu celowo nie zmieniano, samo tak wyszło. Położyli nowy asfalt i ktoś zapomniał jaka linia była wcześniej. Smutne to.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post sob, 09 paź 2010 - 10:29
Post #1305


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT(cery @ sob, 09 paź 2010 - 00:31) *
Zawsze się zastanawiam, jaki problem postawić na miesiąc żółtą tablicę "Zmiana organizacji ruchu", gdy zmienia się ogranizację ruchu. Ale w tym przypadku podejrzewam, że organizacji ruchu celowo nie zmieniano, samo tak wyszło. Położyli nowy asfalt i ktoś zapomniał jaka linia była wcześniej. Smutne to.

Chyba masz rację, bo o ile dobrze pamiętam - a wydaje mi się, że tak - to w momencie przejazdu przez tory mamy jeden pas na tym rondzie więc spokojnie mógłby pozostać jeden pas do zjazdu z ronda tak jak było.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post czw, 14 paź 2010 - 20:23
Post #1306


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



CYTAT
Tiry przez dąbrowski Tworzeń już nie pojadą

Ulica Tworzeń w Dąbrowie Górniczej będzie zamknięta przez 10 miesięcy. Na początek w objazdach kierowcom pomogą strażnicy i policja.

Od czwartku kierowcy prywatnych samochodów i tirów nie dojadą ul. Tworzeń do ponad 80 firm w pobliskiej Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Zakaz wjazdu będzie obowiązywał aż przez 10 miesięcy.

W tym czasie powstanie tu kanalizacja i nowa nawierzchnia wraz z chodnikami. Zamieszanie będzie jednak ogromne, bo codziennie przejeżdża tędy kilka tysięcy kierowców tirów z całej Europy.

W rozładowaniu korków będą pomagać strażnicy miejscy i policjanci. Ale potem można się spodziewać mandatów.
- Wyłączenie ruchu tranzytowego ma przede wszystkim zapewnić bezpieczeństwo podczas prac - podkreśla Beata Pisarczyk z dąbrowskiego Urzędu Miejskiego. - Są widoczne zakazy wjazdu. Większość kierowców jeździ na pamięć, dlatego w pierwszych dwóch dniach będą im pomagać strażnicy miejscy - dodaje.

A co potem? Urzędnicy sami przyznają, że nie będzie łatwo wyegzekwować zakazu wjazdu. I jeśli jakiś tir wjedzie już w ul. Tworzeń, to nie będzie mógł zawrócić.

- Nie do wszystkich od razu dotrze informacja o zakazie wjazdu. Dlatego pojawią się tu patrole ruchu drogowego - zapewnia komisarz Witold Jóźwiak, zastępca naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego dąbrowskiej policji. - Potem kierowcy muszą stosować się do nowej organizacji ruchu. Jeśli nie, to dostaną mandat - dodaje.

W ul. Tworzeń będą mogli wjechać tylko mieszkańcy posesji, kierowcy jadący do tutejszych firm i autobusy.

Kierowcy tirów i prywatnych pojazdów powinni się kierować objazdami: ul. Piłsudskiego, S-1, DK-94, drogą wojewódzką nr 790 w Strzemieszycach, a potem ul. Gołonoską i Ząbkowicką. Nowa organizacja ruchu nie spowoduje zmiany tras linii autobusowych 809, 806, 803 i 275.

www.dziennikzachodni.pl


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darro
post pią, 15 paź 2010 - 10:52
Post #1307


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 28
Dołączył: wto, 29 sty 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 1,066
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(cery @ sob, 09 paź 2010 - 00:31) *
CYTAT(:) @ czw, 23 wrz 2010 - 20:24) *
Tez o tym kiedys pisalem. Zacytuje sam siebie tongue.gif

CYTAT(:) @ czw, 16 wrz 2010 - 22:52) *
Po wymianie kawalka asfaltu na Al. Roz zmieniono oznakowanie poziome. Dawniej skrecajac w prawo z Pilsudskiego w Krolowej Jadwigi prawy pas byl odddzielony ciagla linia. Od dlugiego czasu jest juz przerywana i jest dosc niebezpiecznie, bo wiekszosc jakby zmiany nie zauwazyla.



Przepraszam, nie zauważyłem smile2.gif

Zawsze się zastanawiam, jaki problem postawić na miesiąc żółtą tablicę "Zmiana organizacji ruchu", gdy zmienia się ogranizację ruchu. Ale w tym przypadku podejrzewam, że organizacji ruchu celowo nie zmieniano, samo tak wyszło. Położyli nowy asfalt i ktoś zapomniał jaka linia była wcześniej. Smutne to.



Ja myślę, że zmiana organizacji jest celowa, umożliwia szybszy i bezpieczniejszy przejazd autobusów z Al. Róz, na przystanek koło kościoła (w kierunku centrum). Zjeżdżając z ronda, mogą się ustawić na prawym pasie, czego do tej pory nie mogły robić i czekały na lewym, aż któryś z kierowców ich przepuści.

Ten post edytował darro pią, 15 paź 2010 - 10:53
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post pią, 15 paź 2010 - 11:49
Post #1308


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT(darro @ pią, 15 paź 2010 - 10:52) *
Ja myślę, że zmiana organizacji jest celowa, umożliwia szybszy i bezpieczniejszy przejazd autobusów z Al. Róz, na przystanek koło kościoła (w kierunku centrum). Zjeżdżając z ronda, mogą się ustawić na prawym pasie, czego do tej pory nie mogły robić i czekały na lewym, aż któryś z kierowców ich przepuści.

A czy dużo linii tak jeździ? Nie wiem szczerze mówiąc ale wydaje mi się, że większość jadących od Zagórza "na górze" zawija się na centrum, często jeżdżę Al. Róż w dół i potem na centrum i nie przypominam sobie, żebvym tam widział autobus... Natomiast rozwiązanie takie zmniejsza płynność ruchu od strony Gołonoga w kierunku Centrum więc jeżeli chodziłoby o dwie linie autobusowe to bez sensu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darro
post pią, 15 paź 2010 - 14:21
Post #1309


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 28
Dołączył: wto, 29 sty 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 1,066
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(vacu @ pią, 15 paź 2010 - 11:49) *
CYTAT(darro @ pią, 15 paź 2010 - 10:52) *
Ja myślę, że zmiana organizacji jest celowa, umożliwia szybszy i bezpieczniejszy przejazd autobusów z Al. Róz, na przystanek koło kościoła (w kierunku centrum). Zjeżdżając z ronda, mogą się ustawić na prawym pasie, czego do tej pory nie mogły robić i czekały na lewym, aż któryś z kierowców ich przepuści.

A czy dużo linii tak jeździ? Nie wiem szczerze mówiąc ale wydaje mi się, że większość jadących od Zagórza "na górze" zawija się na centrum, często jeżdżę Al. Róż w dół i potem na centrum i nie przypominam sobie, żebvym tam widział autobus... Natomiast rozwiązanie takie zmniejsza płynność ruchu od strony Gołonoga w kierunku Centrum więc jeżeli chodziłoby o dwie linie autobusowe to bez sensu...


260, 604 - co najmniej jeden na godzinę każdej linii, w szczycie po dwa kursu każdej z linii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo
post pią, 15 paź 2010 - 14:46
Post #1310


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,171
Dołączył: pon, 01 wrz 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 18
Płeć: Mężczyzna
GG: 1387662 status gadu-gadu



To nie jest zwyczajna linia przerywana, tylko ta, która każe spodziewać się innego zagrożenia. Dlatego też uważam, że prawie nic się nie zmieniło. W dalszym ciągu pojazd zamierzający wjechać na prawy pas z lewego, musi ustąpić pierwszeństwa.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cery
post pią, 15 paź 2010 - 16:54
Post #1311


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 14
Dołączył: śro, 30 cze 10
Nr użytkownika: 3,956
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(darro @ pią, 15 paź 2010 - 10:52) *
Ja myślę, że zmiana organizacji jest celowa, umożliwia szybszy i bezpieczniejszy przejazd autobusów z Al. Róz, na przystanek koło kościoła (w kierunku centrum). Zjeżdżając z ronda, mogą się ustawić na prawym pasie, czego do tej pory nie mogły robić i czekały na lewym, aż któryś z kierowców ich przepuści.


W ruchu miejskim naturalne jest przepuszczanie autobusów. A przynajmniej powinno być, bo ułatwienie im jazdy jest w interesie każdego kierującego innym pojazdem: gdyby wszyscy pasażerowie przesiedli się do aut osobowych, korki byłyby znacznie większe.

Ale przyjmując Twoją tezę: dlaczego więc nie postawiono tablic o zmianie organizacji ruchu?
Może należało zastosować znak P-3b (linia jednostronnie przekraczalna - krótka), analogicznie do skrętu z Alei Róż w prawo w stronę Redenu?

CYTAT(olo @ pią, 15 paź 2010 - 14:46) *
To nie jest zwyczajna linia przerywana, tylko ta, która każe spodziewać się innego zagrożenia. Dlatego też uważam, że prawie nic się nie zmieniło. W dalszym ciągu pojazd zamierzający wjechać na prawy pas z lewego, musi ustąpić pierwszeństwa.


Jadąc od strony Redenu w prawo, najpierw trzeba wjechać na rondo, czyli ustąpić pierwszeństwa pojazdom, jakie są na rondzie. Te pojazdy mogą zjechać na prawy lub lewy pas - linia przerywana daje ich kierowcom wolny wybór. W starym malowaniu, prawoskręt był niejako "poza rondem" - pojazdy na rondzie musiały wjechać na lewy pas, a później (ustępując pierwszeństwa) wjechać na prawy.

Ten post edytował cery pią, 15 paź 2010 - 16:56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 16 paź 2010 - 19:21
Post #1312


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Nie piszemy o tym, ze w szczycie miasto zaczyna sie korkowac m.in:

- na Katowickiej - do sygnalizacji na 11 Listopada od strony Katowic lewy pas korkuje sie juz od dawna, a teraz normalny jest korek w przeciwna strone oba pasy, ktory zaczyna sie od wezla z S1,
- na Pilsudskiego od targu korek konczy sie na gorze Al. Roz,
- na Królowej Jadwigi/Sobieskiego od Augustynika do 3 Maja wraz z kawalkiem Kosciuszki,
- Na Legionow przez 2 sygnalizacje do Sztygarki,
- Kolejowa od przejazdu do dworca.

Poza tym w ostatnich latach bardzo wzrosl ruch na przelotowych DK94 i S1/DK1

Ciekawe co bedzie za 10 lat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darro
post pon, 18 paź 2010 - 08:09
Post #1313


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 28
Dołączył: wto, 29 sty 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 1,066
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(cery @ pią, 15 paź 2010 - 16:54) *
CYTAT(darro @ pią, 15 paź 2010 - 10:52) *
Ja myślę, że zmiana organizacji jest celowa, umożliwia szybszy i bezpieczniejszy przejazd autobusów z Al. Róz, na przystanek koło kościoła (w kierunku centrum). Zjeżdżając z ronda, mogą się ustawić na prawym pasie, czego do tej pory nie mogły robić i czekały na lewym, aż któryś z kierowców ich przepuści.
W ruchu miejskim naturalne jest przepuszczanie autobusów. A przynajmniej powinno być, bo ułatwienie im jazdy jest w interesie każdego kierującego innym pojazdem: gdyby wszyscy pasażerowie przesiedli się do aut osobowych, korki byłyby znacznie większe.Ale przyjmując Twoją tezę: dlaczego więc nie postawiono tablic o zmianie organizacji ruchu?Może należało zastosować znak P-3b (linia jednostronnie przekraczalna - krótka), analogicznie do skrętu z Alei Róż w prawo w stronę Redenu?
CYTAT(olo @ pią, 15 paź 2010 - 14:46) *
To nie jest zwyczajna linia przerywana, tylko ta, która każe spodziewać się innego zagrożenia. Dlatego też uważam, że prawie nic się nie zmieniło. W dalszym ciągu pojazd zamierzający wjechać na prawy pas z lewego, musi ustąpić pierwszeństwa.
Jadąc od strony Redenu w prawo, najpierw trzeba wjechać na rondo, czyli ustąpić pierwszeństwa pojazdom, jakie są na rondzie. Te pojazdy mogą zjechać na prawy lub lewy pas - linia przerywana daje ich kierowcom wolny wybór. W starym malowaniu, prawoskręt był niejako "poza rondem" - pojazdy na rondzie musiały wjechać na lewy pas, a później (ustępując pierwszeństwa) wjechać na prawy.
Co innego zwyczaje, a co innego uregulowania prawne.Jak będzie kolizja, to przy linii ciągłej kierowca się nie wybroni mówiąc, że myślał, iż kierowca przepuci go "zwyczajowo", bo w końcu jechał autobusem!

Ten post edytował darro pon, 18 paź 2010 - 08:12
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darro
post wto, 19 paź 2010 - 12:20
Post #1314


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 28
Dołączył: wto, 29 sty 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 1,066
Płeć: Mężczyzna



Jakiś czas temu starałem się (pisma, spotkania) aby ul. Sienkiewicza była jednokierunkowa (w dół). Byłoby to uzupełnienie ruchu jednokierunkowego w okolicach centrum (ul. 3 Maja jednokierunkowa w górę), ale... cóż, nie udało się. UM podparł się jakimiś opiniami, które mówiły że będzie to niekorzystne dla ruchu w tej okolicy.
Ciekawy jestem co Wy myslicie na ten temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mawwm
post wto, 19 paź 2010 - 18:25
Post #1315


kocham Moje Miasto
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 494
Dołączył: śro, 11 cze 08
Skąd: Bajba, Centrum, Gołonóg
Nr użytkownika: 1,335
Płeć: Mężczyzna



jakoś tak się składa, że Sienkiewicza jeżdżę zawsze "w dół", więc OK smile2.gif
ale co na to okoliczni mieszkańcy? obawiam się, że dla nich to jednak uciążliwe może być wink.gif

Ten post edytował mawwm wto, 19 paź 2010 - 18:35


--------------------
Kto nie tworzy nic, ten tworzy chaos R.P. Feynman
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post wto, 19 paź 2010 - 18:41
Post #1316


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT(mawwm @ wto, 19 paź 2010 - 18:25) *
jakoś tak się składa, że Sienkiewicza jeżdżę zawsze "w dół", więc OK smile2.gif
ale co na to okoliczni mieszkańcy? obawiam się, że dla nich to jednak uciążliwe może być wink.gif

A ja przeciwnie, mnie akurat zawsze pasuje "pod górkę" laugh.gif
Z tym, że mnie to lotto, mogę te parę metrów objechać jeżeli mieszkańcom to pasuje. Ale wydaje mi się, że tam sporo osób jeździ do bloków jednak i jakby tak zrobić to mogłyby być ładne korki na 3 Maja biorąc pod uwagę, że wielu nie lubi nadkładać drogi unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamil_
post śro, 20 paź 2010 - 10:24
Post #1317


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,385
Dołączył: pon, 13 sie 07
Nr użytkownika: 782
Płeć: Mężczyzna



Z jednej strony 'chcemy' deptak na 3maja a z drugiej zrobić jednokierunkową (w dół) na Sienkiewicza. To by strasznie wzmogło ruch na 3maja, dlatego też mam nadzieję, że do tego nigdy nie dojdzie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darro
post śro, 20 paź 2010 - 13:14
Post #1318


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 28
Dołączył: wto, 29 sty 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 1,066
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Kamil_ @ śro, 20 paź 2010 - 10:24) *
Z jednej strony 'chcemy' deptak na 3maja a z drugiej zrobić jednokierunkową (w dół) na Sienkiewicza. To by strasznie wzmogło ruch na 3maja, dlatego też mam nadzieję, że do tego nigdy nie dojdzie wink.gif


Ja nie chcę ruszać deptaka, który i tak jest do ul. Bandrowskiego, tylko wprowadzić ruch jednokierunkowy w ul. Sienkiewicza, dzięki czemu zyskałoby się trochę miejsc parkingowych wzdłuż tej ulicy i zmniejszyło hałas.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamil_
post śro, 20 paź 2010 - 14:11
Post #1319


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,385
Dołączył: pon, 13 sie 07
Nr użytkownika: 782
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(darro @ śro, 20 paź 2010 - 12:14) *
CYTAT(Kamil_ @ śro, 20 paź 2010 - 10:24) *
Z jednej strony 'chcemy' deptak na 3maja a z drugiej zrobić jednokierunkową (w dół) na Sienkiewicza. To by strasznie wzmogło ruch na 3maja, dlatego też mam nadzieję, że do tego nigdy nie dojdzie wink.gif


Ja nie chcę ruszać deptaka, który i tak jest do ul. Bandrowskiego, tylko wprowadzić ruch jednokierunkowy w ul. Sienkiewicza, dzięki czemu zyskałoby się trochę miejsc parkingowych wzdłuż tej ulicy i zmniejszyło hałas.


Ale jeśli Sienkiewicza byłoby tylko w dół to którędyś kierowcy musieliby pojechać do góry. Część zrobiłaby to Kościuszki a część 3maja. Wówczas tam wzrośnie hałaś wink.gif

Ten post edytował Kamil_ śro, 20 paź 2010 - 14:11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post śro, 20 paź 2010 - 17:42
Post #1320


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT(Kamil_ @ śro, 20 paź 2010 - 14:11) *
CYTAT(darro @ śro, 20 paź 2010 - 12:14) *
CYTAT(Kamil_ @ śro, 20 paź 2010 - 10:24) *
Z jednej strony 'chcemy' deptak na 3maja a z drugiej zrobić jednokierunkową (w dół) na Sienkiewicza. To by strasznie wzmogło ruch na 3maja, dlatego też mam nadzieję, że do tego nigdy nie dojdzie wink.gif


Ja nie chcę ruszać deptaka, który i tak jest do ul. Bandrowskiego, tylko wprowadzić ruch jednokierunkowy w ul. Sienkiewicza, dzięki czemu zyskałoby się trochę miejsc parkingowych wzdłuż tej ulicy i zmniejszyło hałas.


Ale jeśli Sienkiewicza byłoby tylko w dół to którędyś kierowcy musieliby pojechać do góry. Część zrobiłaby to Kościuszki a część 3maja. Wówczas tam wzrośnie hałaś wink.gif

Prosta sprawa - należałoby postawić szlabany na wjazdach na 3 Maja, piloty lub lepiej karty wjazdu sprzedawać (choćby po kosztach) tylko mieszkańcom lub ludziom , którzy mają firmy i załatwione. Koszt myślę byłby ok. kilkunastu tysięcy. Jeszcze lepiej (estetyczniej) gdyby zamist szlabanów były TAKIE SŁUPKI.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

179 Stron V  « < 64 65 66 67 68 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 Użytkowników czyta ten temat (7 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 15:42
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza