![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1181
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Te poprawki dotyczą studzienek - wygląda na to, że zrobili betonowe "fugi" w kostkowych obramowaniach. Dzisiaj się przyjrzałem i faktycznie na to wygląda. Dobre i to ale imho to i tak "pic na fotomontaż", bo one się tak szybko pozapadały, że to musi być głębszy problem. Taka mała refleksja - swego czasu była mini-afera po tym jak wyszło, ilu spółka budująca stadion we Wrocławiu (tzn. nie generalny wykonawca ale spółka założona przez miasto do nadzoru i koordynacji) zatrudnia inspektorów, kierowników, sekretarek. A moim zdaniem właśnie chyba tego brakuje przy inwestycjach za publiczne pieniądze. Inspektor czy kierownik wynajęty przez prywatnego inwestora jest upierdliwy do bólu, potrafi wytknąć najdrobniejszą usterkę i trzeba ją poprawić - i to szybko, bo nie zobaczy się pieniędzy. Wiem jak to wygląda, bo pracuję na budowach jako kierownik. A przy inwestycjach publicznych z tego co widzę odbierane są takie buble, że mam wrażenie, że inspektor był ślepy albo odbiór przeprowadzał telefonicznie. Fakt, że na dobrego inspektora czy kierownika budowy to trzeba odpowiednią kasę przygotować ale imho zwraca się ona dwa razy. |
|
|
![]()
Post
#1182
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Sciagnalem specfikacje z linkow, ktore umiescil Bartek (oczywiscie drugi dotyczy Kosciuszki).
I teraz juz mamy pewnosc co do sygnalizacji na Krolowej Jadiwgi/Augustynika. W kierunku Redenu lewy pas bedzie do jazy na wprost i w lewo, wiec skrecajacy beda blokowali innych i ruch przeniesie sie bardziej na prawy. Znowu bedziemy mieli zmniejszenie przepustowosci. Tak jak na Pilsudskiego, gdzie zamiast 3 pasow mamy praktycznie 2. A na Krolowej Jadwigi zrobia ten sam blad, co w Bedzinie (pisalem wczesniej). Przejscia dla pieszych zostana przeniesione blizej skrzyzowania, zostanie wprowadzony zakaz nawracania, zliwidowane zostana ograniczenia do 40 km/h, a radary zostana przeniesione w inne miejsce. Dorzucę swoje zdanie co do tej nowej sygnalizacji ![]() Dla mnie to jest chore ![]() Ja jestem za tym, zeby centrum miasta bylo dla ludzi i ruch pieszy byl wazniejszy. Odleglosci meidzy przejsciami podziemnymi sa zbyt duze. Przejscie podziemne w centrum nie jest do tego przystosowane do obecnych wozkow, co jest skandalem, zeby przez tyle lat wladze tego nie zauwazyly. Te stalowe rynny byly moze dobre w PRLu. Materialow jest bardzo duzo, ale zauwazulem przed DH Centrum nie bedzie chyba tej kostki "H", tylko inna i kamien naturalny (granit) ![]() Ogolnie jest co czytac i jesli ktos z Was ma sile i wylowi cos ciekawego, to niech sie podzeili. Aha, i wzdloz Al. Roz ma byc sciezka rowerowa (tylko pewnie znowu z kostki :/). Oby tylko te fragmenty sciezek zaczely wkoncu tworzyc jakas calosc. I jeszcze nie doszedlem co z Kosciuszki i Gornicza. Jak wiadomo, bedzie przebudowa skrzyzowania z Dabrowskiego i nowy wjazd do parku (inny przetarg dawno rozstrzgniety). W specyfikacji tego remontu jest stan istniejacy i nie zauwazylem wykluczenia tego odcinka, ktory wlasnie powinien byc robiony w najblizszym czasie. No i: CYTAT ![]() ![]() Krajówka dziurawa jak szwajcarski ser Piotr Sobierajski 2010-03-19 00:18:53 Ponadkilometrowy odcinek Drogi Krajowej 94 w kierunku Krakowa w Dąbrowie Górniczej nie nadaje się do jazdy. Ogromne dziury i zapadliska na prawym pasie co kilka metrów zaskakują kierowców, którzy znaleźli się tu pierwszy raz. Ci, którzy jeżdżą tędy często, już wiedzą, że od zjazdu z DK 94 w kierunku Silesia Expo aż do skrzyżowania z ulicą 11 Listopada można jechać tylko lewym pasem. Jeśli ktoś wjedzie na prawy pas, może nie tylko skrzywić felgę, stracić koło, ale nawet całe zawieszenie. Tak według urzędników wygląda naprawiona we wtorek DK 94... (? fot. Lucyna Nenow.) Masz zdjęcie do tego tematu? Wyślij ? Od poniedziałku, kiedy zniknął śnieg, telefony urywają się w naszej redakcji. - Pierwsze dziury pojawiły się już zimą, teraz jest po prostu tragicznie i dalej nic się z tą drogą nie dzieje. Nikt nie stara się ich nawet pozalepiać. Mamy prawo bezpiecznie jeździć po drogach. Przecież to jest droga szybkiego ruchu, nikt tu nie jeździ z prędkością 30 kilometrów, więc jeśli urwie koło, to może dojść do tragicznego wypadku. Czy nikt sobie z tego nie zdaje sprawy? - pyta Maciej Kątek, mieszkaniec Gołonoga. Dlaczego miasto tak długo zwleka z remontem feralnego odcinka DK 94? - Największe dziury na DK 94, stanowiące zagrożenie zostały zabezpieczone. Były już kilkakrotnie doraźnie zabezpieczane mieszanką mineralno-bitumiczną na zimno. Ostatnia naprawa miała miejsce we wtorek - zapewnił nas w środę Stefan Muszyński, naczelnik Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego. Sprawdziliśmy wczoraj, czy rzeczywiście da się już jechać prawym pasem DK 94. Nic z tego. Nadal dziura na dziurze. Jeśli już remontowano jakiś odcinek DK 94, to na pewno nie ten. - Od przyszłego tygodnia ruszają roboty "na gotowo". Jeżeli warunki atmosferyczne pozwolą na zastosowanie technologii stanowiącej gwarancję trwałej naprawy, niezwłocznie przystąpimy do robót z wykorzystaniem mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco - przekonuje naczelnik Muszyński. Czy tym razem efekt będzie widoczny? Miasto nadal nie wie, które drogi dokładnie będzie reperować w pierwszej kolejności. - Obecnie odbywają się wizje lokalne na drogach, na podstawie których w przyszłym tygodniu ustalony zostanie plan remontów. Na początek planujemy remonty dróg krajowych, potem wojewódzkich, powiatowych i gminnych - informuje Lucyna Stępniewska z dąbrowskiego magistratu. Na remonty dróg po zimie w budżecie gminy jest 1,2 mln zł. W równie tragicznym stanie jak DK 94 jest np. ulica Majakowskiego. Podobnie ulica Zwycięstwa w Ząbkowicach, gdzie dziury odsłoniły nawet kostkę klinkierową, która układana była tam całe dziesięciolecia temu. Przy zjeździe z DK 1 w kierunku tej dzielnicy cały pas jezdni wygląda natomiast, jakby wybuchł tam wulkan. Oberwane pobocze, koleiny, pokruszony asfalt. Jak udało nam się ustalić, od listopada ubiegłego roku do Urzędu Miejskiego wpłynęły 33 wnioski o odszkodowanie za zniszczone na dziurawych drogach samochody. Dziesięć z nich zostało już rozpatrzonych pozytywnie. Co do pozostałych decyzje jeszcze nie zapadły. Nic nie zapowiada remontu 10 listopada 2008 r. Dąbrowa Górn. złożyła wniosek o dofinansowanie generalnej przebudowy DK 94 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Chodzi o odcinek od ul. 11 Listopada do granic ze Sławkowem, a więc pomijający najbardziej dziurawy obecnie fragment. Chodzi o 164 mln 576 tys. zł, czyli 85 proc. wydatków kwalifikowanych ze 193 mln 619 tys. zł. To jedyna alternatywna wobec autostrady A4 droga z Katowic do Krakowa. Wg planów inwestycja miała się zakończyć w 2012 r. Na razie nic nie wskazuje jednak, by w ogóle ruszyła, choć gotowy jest już projekt budowlany i wykonawczy. Wniosek przeszedł pierwszy stopień oceny merytorycznej i znajduje się na drugim miejscu listy rezerwowej. Niestety, lista nie jest aktualizowana od września 2009 roku. Cos mala kwota na latanie, ale pewnie doloza. Musialbym poszukac ile bylo dawniej, ale to trudno bo jest sporo korekt o potem dorzucaja. A vo zrobila ta zima to dobrze wiemy. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1183
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT idabrowa.pl
Łatanie dziur Redakcja: Lucyna Stępniewska Dodany: 22.03.2010, Dziesięć ekip remontowych jest gotowych do remontu dróg i łatania ubytków po zimie. Aby dwa razy nie wydawać pieniędzy na to samo i by naprawy były ostateczne, temperatura przy gruncie powinna wynosić minimum 7 stopni. Według synoptyków nastąpi to w ciągu kilku najbliższych dni. Podczas zimy ubytki stanowiące największe zagrożenia dla kierowców były na bieżąco zabezpieczane mieszanką mineralno - bitumiczną na zimno. Taka technologia nie gwarantuje jednak skuteczności naprawy, bo dzisiaj tak zabezpieczone dziury, trzeba poprawiać od nowa. Gwarancję daje dopiero zastosowanie takiej mieszanki na gorąco, co jest możliwe, gdy temperatura przy gruncie wynosi 7 stopni. Wtedy naprawa jest ostateczna i co ważniejsze - dwa razy nie wydaje się pieniędzy na łatanie tych samych dziur. Ekipy remontowe w pierwszej kolejności remontować będą miejsca najbardziej newralgiczne, drogi o bardzo dużym natężeniu ruchu i najbardziej uszkodzone przez zimową aurę, która w tym roku była wyjątkowo trudna. Na remonty dróg po zimie miasto wydatkuje 1 200 000 zł. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1184
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT idabrowa.pl
Drogowcy ruszyli z naprawami Redakcja: Przemysław Kędzior Dodany: 24.03.2010, Dziś drogowcy rozpoczęli wyczekiwane przez kierowców prace na dąbrowskich ulicach. W ich trakcie sukcesywnie będą usuwane ubytki nawierzchni powstałe w trakcie zimy. Jak informowaliśmy na początku tygodnia, z pracami czekano na ustabilizowanie się dodatniej temperatury. Dobre warunki pogodowe pozwolą na skuteczniejsze i trwalsze naprawy, niż miałoby to miejsce przy gorszej i chłodniejszej aurze. Dziś firmy drogowe przystąpiły do prac na ul. Piłsudskiego, ul. Wybickiego i ul. Chabrowej. - W pierwszym etapie prac zaplanowaliśmy usunięcie uszkodzeń jezdni na ulicach: Piłsudskiego, Królowej Jadwigi, Majakowskiego, Poniatowskiego, Wybickiego, Olimpijskiej, Broniewskiego, a także na dąbrowskim odcinku DK 94 - informuje Agnieszka Klamka z referatu drogownictwa UM. - Kluczową kwestią dla szybkiego uporania się z drogowymi skutkami zimy będzie pogoda. Jeśli aura nie zawiedzie, prace przewidziane dla pierwszego etapu powinny dobiec końca do połowy kwietnia - mówi Stefan Muszyński, naczelnik Wydziału Komunikacji i Drogownictwa. Na remonty dróg po zimie miasto zabezpieczyło 1mln. 200 tys. W związku z prowadzonymi pracami kierowcy na poszczególnych odcinkach reperowanych ulic muszą liczyć się z przejściowymi utrudnieniami. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1185
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Żaden spisek, po prostu bezmyślność... Nikt robiąc kolejne światła nie pomyśli, żeby zsynchronizować je z już istniejącymi Ależ były już zsynchronizowane światła. Skrzyżowanie na Alejach sterowało światłami na Granicznej. Spowodowało to spore niezadowolenie kierowców. Nawet tu na forum były głosy oburzenia, że ktoś musi czekać w stronę Dąbrowy bo z Granicznej wyjeżdża se jeden samochód. ![]() Dodatkowo sprawę komplikuje tramwaj. Trzeba wybrać czy zielona fala ma być dla tramwaju czy dla aut. Poza tym fala może być tylko w jedna stronę. Dodatkowo nikt też nie pomyśli o odpowiednim wykorzystaniu zakładanych chyba teraz przy każdej nowej sygnalizacji pętlach indukcyjnych - efekt jest taki, że zielone światło dla ulic podrzędnych zapala się nawet, jeśli nie stoi tam żaden samochód. No i bardzo dobrze Leszek. Cała ta superhiper elektronika nie wykrywa rowerzystów, których byś skazał na stanie pod czerwonym światłem aż do śmierci. A tak mają szansę ![]() A jak już poruszamy temat świateł to naprawdę tak trudno przeprogramować sygnalizację, żeby w nocy się włączało światło pomarańczowe? Nie jest trudno ale to taki sposób (całkiem skuteczny) na zmniejszenie szybkości samochodów. I dorzucę jeszcze swoje zdanie w temacie świateł na skrzyżowaniu z Augustynika. Jak dla mnie to skrzyżowanie powinno być zamknięte. Po zamknięciu tego skrzyżowania do nadrobienia jest kilkaset metrów i dwa ronda na których bezpiecznie można zawrócić. Pewnie projektanci doszli do wniosku, że likwidacja skrzyżowania pogorszy sytuację pieszych na tym przejściu. Dorzucę swoje zdanie co do tej nowej sygnalizacji ![]() Dla mnie to jest chore ![]() No to kwestia decyzji czy miasto ma być dla pieszych czy dla aut. Jak dla mnie Twoje rozwiązanie jest nie do przyjęcia bo wolę miasto dla pieszych. Dlatego też uważam, że potrzebne jest jeszcze jedno dodatkowe przejście przy antykwariacie. Niech na każdej pieprzonej krzyżówce w tym mieście postawią światła. Przecież na czerwonym świetle będą się korki po Koszelew tworzyć. Niech się tworzą. Kultura jazdy spadła ostatnio tak bardzo, że ja bym już wszędzie stawiał światła, radary, progi itd. Nie ma co czekać na cudowne oświecenie kierowców. Fakt, że na dobrego inspektora czy kierownika budowy to trzeba odpowiednią kasę przygotować ale imho zwraca się ona dwa razy. A to nie Ty jakiś czas temu byleś przeciwko podwyżkom dla miejskich urzędników ? ![]() Ten post edytował bzenek pon, 05 kwi 2010 - 12:42 |
|
|
![]()
Post
#1186
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
No i bardzo dobrze Leszek. Cała ta superhiper elektronika nie wykrywa rowerzystów, których byś skazał na stanie pod czerwonym światłem aż do śmierci. A tak mają szansę ![]() Dla rowerzystów to powinny być ścieżki (obiecane zresztą!) i osobna sygnalizacja, działająca defacto z sygnalizacją dla pieszych. I to jest rozwiązanie właściwe a nie półśrodek. Nie jest trudno ale to taki sposób (całkiem skuteczny) na zmniejszenie szybkości samochodów. Hmm... ile razy jeżdżę po DG po północy to jakichkolwiek ludzi wyduję ew. w centrum, gdzie akurat świateł nie ma... Poza centrum nie widzę powodu żeby auta musiały co chwila stawać. Zresztą gdzieś widziałem takie rozwiązanie z radarem, gdzie w nocy światła włączały się dopiero jak radar wykrył przekroczenie prędkości o X km/h. I to jest rozwiązanie a nie półśrodek. Pewnie projektanci doszli do wniosku, że likwidacja skrzyżowania pogorszy sytuację pieszych na tym przejściu.[ciach...] No to kwestia decyzji czy miasto ma być dla pieszych czy dla aut. Jak dla mnie Twoje rozwiązanie jest nie do przyjęcia bo wolę miasto dla pieszych. Dlatego też uważam, że potrzebne jest jeszcze jedno dodatkowe przejście przy antykwariacie. Zgadzam się tyle, że przy drogach o takim natężeniu ruchu powinny to być przejścia podziemne. A jeśli światła to rozsądnie zaprogramowane (vide Będzin, ul. Kołłątaja, o których już pisałem: zaraz po "kliknięciu" przycisku przez pieszego zapala się dla niego zielone tymczasem powinien być dłuższy odstęp pomiędzy zmianami, teraz jest tak, że co chwila przechodzi jedna-dwie osoby i co chwila auta mają czerwone). Niech się tworzą. Kultura jazdy spadła ostatnio tak bardzo, że ja bym już wszędzie stawiał światła, radary, progi itd. Nie ma co czekać na cudowne oświecenie kierowców. Ech, dużo jeżdżę po kraju i stwierdziłem, że kultura kierowców jest odwrotnie proporcjonalna do ilości korków. Paradoksalnie więc stawiając światła osiągniesz odwrotny rezultat do zamierzonego czyli dalszy spadek kultury... Popatrz zresztą na fotoradary - przed nimi każdy zwalnia, OK. Ale zaraz za nimi 80% kierowców wciska pedał w podłogę. Pomijam już fakt, że są one najczęściej przed skrzyżowaniami a więc na samym - teoretycznie "zabezpieczonym" radarem - skrzyżowaniu kierowcy się właśnie rozpędzają. A to nie Ty jakiś czas temu byleś przeciwko podwyżkom dla miejskich urzędników ? A pewnie ![]() Tylko taki inżynier kontraktu np. - broń boże! - nie powinien być na urzędowym etacie!! To powinien być fachowiec na kontrakcie i najlepiej żeby byli zmieniani co kontrakt tzn. jedna osoba nie powinna się "zasiedzieć" w mieście, bo to powoduje wplatanie jej w "miejską szarą sieć" ![]() Ten post edytował vacu pon, 05 kwi 2010 - 15:05 |
|
|
![]()
Post
#1187
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Parkingowy poślizg Piotr Sobierajski Wczoraj 23:52:17 Mieszkańcy osiedli Sikorskiego i Morcinka, należących do największych w mieście, prędko nie doczekają się planowanej tam budowy ponad 2 tys. miejsc parkingowych. Inwestycję przełożono na później, bo okazało się, że na os. Sikorskiego w fatalnym stanie jest kanalizacja sanitarna i deszczowa. I to właśnie jej remont trzeba będzie wykonać w pierwszej kolejności. - Budową parkingów na tym osiedlu zainteresowanych jest pięć firm. Okazało się jednak, że z racji licznych zapadlisk i złego stanu technicznego sieci, najpierw trzeba będzie przeprowadzić remont całej infrastruktury podziemnej - tłumaczy Bartosz Matylewicz z Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. Tylko na przebudowę kanalizacji wzdłuż ul. Leśnej trzeba będzie wydać ok. 6,5 mln zł. Budowa wszystkich 1400 miejsc parkingowych i prace przy sieci kanalizacyjnej mają natomiast kosztować ok. 35 mln zł. Na osiedlu Morcinka zaplanowano z kolei 800 miejsc parkingowych. Tutaj problemem są jednak sprawy własnościowe gruntów, które w większości należą do spółdzielni mieszkaniowych. Decyzja o tym, kiedy rozpoczną się tutaj prace, zapadnie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#1188
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 104 Dołączył: pią, 06 lut 09 Skąd: tam gdzie diabeł widzi białe myszki Nr użytkownika: 3,183 Płeć: Mężczyzna ![]() |
wczoraj wieczorem wracałem z pracy na rowerze i zdziwiło a raczej wkurzyło to, że znowu poprawiają kostkę przy studzienkach na Królowej Jadwigi, jestem ciekaw KTO za to zapłaci
A i jeszcze druga sprawa Zapowiada się na światła na skrzyżowaniu Królowej Jadwigi i Ks. Augustynika |
|
|
![]()
Post
#1189
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 168 Dołączył: pon, 27 mar 06 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 196 Płeć: Kobieta ![]() |
W centrum ciągle kopią jakieś rowy.Zauważyłam,że kładą kable. Czy ktoś coś wie więcej na ten temat. Za odp. dziękuję.
Powód Edycji: Mod. Temat został połączony z tematem o komunikacji
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1190
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 299 Dołączył: pon, 26 maj 08 Nr użytkownika: 1,306 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1191
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 168 Dołączył: pon, 27 mar 06 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 196 Płeć: Kobieta ![]() |
W centrum ciągle kopią jakieś rowy.Zauważyłam,że kładą kable. Czy ktoś coś wie więcej na ten temat. Za odp. dziękuję. Jeżeli chodzi Ci o wykopy przy skrzyżowaniu obok dużego kościoła to robią światła To znaczy światła na przejście? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1192
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
W centrum ciągle kopią jakieś rowy.Zauważyłam,że kładą kable. Czy ktoś coś wie więcej na ten temat. Za odp. dziękuję. Jeżeli chodzi Ci o wykopy przy skrzyżowaniu obok dużego kościoła to robią światła To znaczy światła na przejście? Tak. I właśnie zamknęli przejazd przez tory ![]() |
|
|
![]()
Post
#1193
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
O planach swiatel wiemy od kilku miesiecy. Dla zainteresowanych byla dostepna cala dokumentacja lacznie z nowym oznakowaniem.
Studzienki pewnie poprawiaja ponownie w ramach gwarancji. Widac, ze chca zdarzyc przed Tour de Pologne. Pewnie niedlugo zaczna wymieniac chodnik przed DH Centrum. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1194
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 293 Dołączył: pią, 08 kwi 05 Nr użytkownika: 139 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1195
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT Uwaga! Remonty przejazdów kolejowych Redakcja: Anna Zubko Dodany: 12.05.2010, PKP rozpoczęły remonty przejazdów kolejowych w Dąbrowie Górniczej. Prace powodujące utrudnienia drogowe będą prowadzone przez najbliższych kilka dni. Przejazd kolejowy na ulicy Urbańskiego-Folwarczna Od dzisiaj (12 maja) od godziny 9.00 w związku z prowadzonym remontem przejazdu kolejowego na ulicy Urbańskiego-Folwarczna w Dąbrowie Górniczej wprowadzone zostają zmiany w organizacji ruchu. Utrudnienia potrwają do jutra tj. do czwartku, 13 maja do godziny 17.00. Na czas prowadzonego przez PKP remontu przejazd kolejowy został zamknięty. Wyłączono z ruchu kołowego i pieszego odcinek jezdni ulicy Urbańskiego i Folwarcznej na wysokości przejazdu kolejowego. Objazdy prowadzone są ulicami Aleja Zagłębia Dąbrowskiego, Graniczną, Łączącą, Furmana, Grunwaldzką (Gałczyńskiego). Przejazd kolejowy – ulica Konopnicka W związku z prowadzonym remontem przejazdu drogowo- kolejowego na ulicy Konopnickiej w Dąbrowie Górniczej od godziny 23.00 w piątek, 14 maja wprowadzone zostają zmiany w organizacji ruchu. Zgodnie z założeniami wykonawcy przejazd zostanie zamknięty na jedną noc, w okresie w którym nie poruszają się autobusy komunikacji miejskiej. Objazd zostanie poprowadzony ulicami: Kopernika, Poniatowskiego, Piłsudskiego, Graniczną, Łańcuckiego, Łączącą. Przejazd kolejowy – ulica Parkowa Prace na przejeździe będą prowadzone od godziny 9.00 w niedzielę, 16 maja do godziny 17.00 w poniedziałek, 17 maja 2010r. W tym czasie wprowadzone zostaną zmiany w organizacji ruchu. Na czas zamknięcia przejazdu wyłączony z ruchu kołowego i pieszego zostanie odcinek jezdni ulicy Parkowej na wysokości przejazdu kolejowego. Objazdy prowadzone są ulicami Piecucha, Aleja Zagłębia Dąbrowskiego, Graniczną, Łączącą, Furmana, Grunwaldzką (Gałczyńskiego), Wróblewskiego, Podłęknicką, Topolową i Łęknice. Uwaga! Na czas prowadzonych przez PKP remontów poszczególne przejazdy kolejowe zostaną zamknięte. Kierowców prosimy o poruszanie się zgodnie z wprowadzonym tymczasowym oznakowaniem organizacji ruchu. Ciekawe co to za remonty. Przeciez przy Urbanskiego i Parkowej dopiero co byly generalne. Przy Konopnickiej to juz jest troche zniszczona nawierzchnia przed samym przejazdem. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1196
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1197
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Na Konopnickiej też był robiony remont przejazdu kolejowego - i to już 2 razy w ciągu 10 lat! Ostatni jakoś z rok temu! Ja nie wiem co oni tam jeszcze robią!
![]() |
|
|
![]()
Post
#1198
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 407 Dołączył: pią, 09 gru 05 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 174 Płeć: Mężczyzna GG: 1006247 ![]() |
Obserwując coraz szybsze tempo zwijania się kolejnictwa w Polsce można przypuszczać, że po prostu planują wyciągnąć tory i wylać w tym miejscu równy asfalt.
|
|
|
![]()
Post
#1199
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 81 Dołączył: sob, 01 lis 08 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 2,293 Płeć: Kobieta GG: 8646382 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1200
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
rok temu wymieniali tory w jedna strone... teraz firma z wroclawia robi w druga strone.... Przeciez w druga strone juz tez dawno temu wymienione (przynajmniej w DG) i dotyczylo to odcinka od dworca w centrum do Katowic, a wiec to zupelnie inny odcinek. A jesli chodzi o przejazd na Konopnickiej to generalny remont byl kilka lat temu (pozostale byly niedawno, w tamtym roku) i zrobili bardzo dobrze. Tak z 3-4 lata jest na pewno. Jedynie trzeba poprawic asfalt przed przejazdem. Tam jest zakret i dawniej tory byly pod katem. I takie podsumowanie z DZ CYTAT ![]() ![]() Ciężko będzie przejechać przez centrum miasta oraz Tworzeń Piotr Sobierajski 2010-05-14 08:35:35 Sznur samochodów, liczne ekipy remontowe na drogach, objazdy, korki. Z tymi problemami kierowcy zmagają się w mieście od lat, szczególnie wiosną i latem. Większość głównych tras jest obecnie przejezdna, a utrudnienia szczególnie dają się we znaki w godzinach szczytu komunikacyjnego. Co nie oznacza, że właściciele czterech kółek nie muszą być przygotowani na większe kłopoty. Takie sprawi w najbliższych tygodniach przebudowa ul. Kościuszki, a także montaż sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Augustynika i Królowej Jadwigi w centrum. Trzeba też uważać na drogowców, którzy łatają dziury w jezdniach. Do końca czerwca będzie można ich spotkać aż na trzydziestu jeden ulicach. Dziś w cierpliwość muszą się uzbroić wszyscy, którzy jeżdżą głównymi ulicami, a więc Sobieskiego, Królowej Jadwigi i Piłsudskiego. Duża liczba sygnalizacji świetlnych na tej trasie sprawia, że ich synchronizacja nie spełnia do końca swojej roli. Kilkanaście minut trzeba spędzić w korkach, które tworzą się na skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego, Królowej Jadwigi, Majakowskiego oraz Poniatowskiego. Jeszcze gorzej jest w dni targowe, czyli czwartki i niedziele. Zbyt krótki pas zjazdu z DK 1 w Ząbkowicach sprawia także, że korki tworzą się tutaj przy wjeździe w ulicę Armii Krajowej. To jednak nie koniec problemów, bo właśnie rozpoczęły się prace drogowe na ul. Królowej Jadwigi, połączone z przebudową alei Róż, gdzie trwa budowa nowego pasa, prowadzącego od aquaparku. - W ramach kapitalnego remontu odcinka drogi wojewódzkiej nr 910 przy alei Róż będzie nowa nawierzchnia i nowe chodniki, krawężniki betonowe zastąpią granitowe. Powstanie też ścieżka rowerowa - informuje Arkadiusz Grządziel, zastępca naczelnika Wydziału Komunikacji i Drogownictwa UM. Uważać trzeba na skrzyżowaniu ul. Królowej Jadwigi z Augustynika, gdzie już trwają przygotowywania do montażu sygnalizacji świetlnej. Kiedy zacznie się przebudowa i remont przejazdu tramwajowego korki w tym miejscu są nieuniknione. A roboty nie skończą się szybko, bo obejmują również m.in. ułożenie nowych chodników z kostki brukowej przy ul. Sobieskiego oraz w rejonie przystanku autobusowego "DH Centrum". Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "Drogopol-ZW" z Katowic ma czas na zakończenie wszystkich prac do 29 października br. Ta sama firma zajmie się też gruntowną przebudową jezdni i chodników ul. Kościuszki i Górniczej, do Legionów Polskich. Szczególnie ta pierwsza obciążona jest ogromnym ruchem, a dziury i nierówny asfalt (głównie wokół źle osadzonych studzienek kanalizacyjnych) wielu kierowcom dały się już we znaki. - To najwyższy czas na porządny remont, bo tędy nie da się już bezpiecznie jeździć. A skręt w ulicę Górniczą to po prostu tragedia. Takich nierówności w asfalcie nigdzie nie widziałem - podkreśla Janusz Kubiczek, zawodowy kierowca. Dodatkowym utrudnieniem w tym rejonie będzie montaż kolejnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Kościuszki i Dąbrowskiego. To przedsięwzięcie związane jest z budową nowej drogi wyjazdowej z Hali Centrum. - Remont rozpocznie się od ulicy Górniczej i jest tak zaplanowany, by w odpowiednim momencie połączyć się z montażem sygnalizacji. Prace będą tak wykonywane, by w jak najmniejszym stopniu utrudniały życie kierowcom - przekonuje Bartosz Matylewicz z Urzędu Miejskiego. Koniec inwestycji też został wyznaczony na 29 października br. Od czerwca na objazdy i utrudnienia trzeba będzie uważać w Tworzniu, gdzie wraz z początkiem ogromnej inwestycji, związanej z gospodarką wodno-ściekową w mieście, ruszy remont głównej drogi, prowadzącej w kierunku zakładów w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Na drogowców można się także natknąć w całym mieście, bo wciąż usuwają bieżące ubytki w jezdniach. Obecnie pracują na ul.: Roździeńskiego, Tysiąclecia, Szałasowizna. Potem w maju przeniosą się na ul. Podlesie, Zagłębia Dąbrowskiego, Białej Przemszy, Niegowonicką, Dąbrowszczaków. W czerwcu będą m.in. na ul. 1 i 3 Maja, Wojska Polskiego, Ludowej, Bandrowskiego, Sienkiewicza, Żeromskiego, Łukasińskiego, Topolowej, Wróblewskiego, Kazimierzowskiej, Olimpijskiej. -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 19:32 |