IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Parking przy ulicy Dąbskiego 9
grzybiarz91
post wto, 15 maj 2012 - 15:18
Post #1

UZYTKOWNIK

Grupa: Użytkownik
Nr użytkownika: 5,014

Witam. Jestem nowy na tym forum dlatego chciałem się przywitać. Ale do rzeczy.

Już dawno chciałem o tym napisać, ale kompletnie nie wiedziałem gdzie i do kogo. Mam nadzieję, że dacie jakieś wskazówki albo napiszecie czy da się z tym cokolwiek zrobić.
Mieszkam na ulicy Dąbskiego 9. Dopóki nie skończyłem 18 lat i nie posiadałem własnego samochodu nie zwracałem na to uwagi. Obecnie od 2 lat jestem kierowcą i zacząłem zwracać uwagę na kwestie miejsc parkingowych. Przy Dąbskiego 9 jest na dobrą sprawę kilka miejsc dla samochodów, reszta musi objeżdżać parking chodnikiem i stawać po drugiej strony, gdzie jest wielki pusty plac. Właśnie o ten plac mi chodzi. Plac był zawsze pusty, nigdy na nim nic nie stało. Na dodatek jest postawiony znak "Zakaz gry w piłkę", więc dzieci się tam bawić nie mogą. Czy nie dałoby się zagospodarować tego placu pod parking? Na placu tym zawsze kilka samochodów stoi, wystarczyłoby trochę miejsca zagospodarować i od razu kierowcom żyłoby się lepiej.
"Osiedle" niżej była podobna sytuacja, to nawet plac zabaw dla dzieci przenieśli żeby powiększyć parking.

Poradźcie coś, czy waszym zdaniem jakieś działania doprowadziłoby do zagospodarowania tego placu pod parking? Ewentualnie co w tej sprawie robić? Zdaje sobie, że jako pojedyncza jednostka nie zdziałam nic, ale jeśli zająłby się tym ktoś kompetentny to może by się udało.
Go to the top of the page

+Quote Post
sandwich
post wto, 15 maj 2012 - 18:14
Post #2

UZYTKOWNIK

Nr użytkownika: 3,277
GG: 9877186 status gadu-gadu

Jeżeli mieszkasz na parterze zrób sobie podjazd na balkon. Będziesz lepszy od sąsiadów.

Koło szkoły muzycznej jest parking i nie widziałem, by były tam wszystkie miejsca zajęte.