Dworzec PKP i centra przesiadkowe, oraz infrastruktura kolejowa w DG |
Dworzec PKP i centra przesiadkowe, oraz infrastruktura kolejowa w DG |
śro, 10 sie 2005 - 14:31
Post
#61
|
|
IX :) Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,081 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test |
jak tak dalej pojdzie to PKP bedzie mozna porownywac juz tylko z kolejami azjatyckimi - nawet Rumunia ma 120 sztuk czegos takiego :arrow: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel..._CFR_Desiro.jpg
|
|
|
śro, 10 sie 2005 - 15:52
Post
#62
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 414 Dołączył: pią, 18 cze 04 Skąd: Miner's Oak Forest City Nr użytkownika: 102 Płeć: Mężczyzna |
QUOTE jak tak dalej pojdzie to PKP bedzie mozna porownywac juz tylko z kolejami azjatyckimi - nawet Rumunia ma 120 sztuk czegos takiego To wyobraź sobie to cudo po obróbce sprayem przez rodzimych wandali tudzież po przewiezieniu kiboli na jakis sprzedany mecz i cały zachwyt diabli wezmą... Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 12:58 |
|
|
sob, 13 sie 2005 - 09:14
Post
#63
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 294 Dołączył: pią, 25 lut 05 Skąd: DG Nr użytkownika: 125 Płeć: Mężczyzna |
[quote] jak tak dalej pojdzie to PKP bedzie mozna porownywac juz tylko z kolejami azjatyckimi - nawet Rumunia ma 120 sztuk czegos takiego[/quote]
To wyobraź sobie to cudo po obróbce sprayem przez rodzimych wandali tudzież po przewiezieniu kiboli na jakiś sprzedany mecz i cały zachwyt diabli wezmą...[/quote] Na początek by należało wprowadzić monitoring w miejscach publicznych, arcyostre przepisy za świadome i umyślne niszczenie dóbr publicznych i podwoić liczbę więzień. Przykładem na to, że coś takiego zdaje egzamin mogą być angielskie stadiony, gdzie za przejście przez niski płotek oddzielający boisko od trybun i wszczynanie burd grozi kilka tysięcy funtów kary. A kary te są co najważniejsze bardzo skutecznie egzekwowane. Biorąc jednak pod uwagę mentalność polskiego pokolenia wychowanego w PRLu, szanse na wcielenie czegoś takiego w życie w Polsce są bliskie zeru. Obym się mylił i obyśmy doczekali kiedyś takich nowoczesnych pociagów na naszych torach :) Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 13:01 |
|
|
sob, 13 sie 2005 - 13:27
Post
#64
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 2,219 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna |
Dejmon napisał
QUOTE Biorąc jednak pod uwagę mentalność polskiego pokolenia wychowanego w PRLu, szanse na wcielenie czegoś takiego w życie w Polsce sa bliskie zeru. Obym się mylił i obyśmy doczekali kiedyś takich nowoczesnych pociągów na naszych torach Wandale "ozdabiajacy" sprajem pociągi mają po 16-20 lat i raczej nie zostali wychowani w PRL, tylko teraz w czasach III RP Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 12:57 |
|
|
pon, 15 sie 2005 - 20:19
Post
#65
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 294 Dołączył: pią, 25 lut 05 Skąd: DG Nr użytkownika: 125 Płeć: Mężczyzna |
QUOTE(Bathurst) Wandale "ozdabiajacy"sprajem pociągi mają po 16-20 lat i raczej nie zostali wychowani w PRL, tylko teraz w czasach III RP Wandale, mają wprowadzić monitoring i przepisy zapobiegające niszczeniu pociągów i innych dóbr publicznych? Polecam czytanie ze zrozumieniem. Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 12:56 |
|
|
wto, 16 sie 2005 - 08:51
Post
#66
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 414 Dołączył: pią, 18 cze 04 Skąd: Miner's Oak Forest City Nr użytkownika: 102 Płeć: Mężczyzna |
QUOTE(Dejmon) podwoją liczbę więzień Zgadzam sie z Twoim poglądem z wyjątkiem zacytowanego powyżej fragmentu. Sądzę, że więzień wystarczy. Są one jednak przepełnione, ponieważ siedzą w nich sprawcy przestępstw, które mogły by być karane w inny sposób (roboty publiczne, ograniczenie możliwości poruszania się poza miejsce zamieszkania, itp.). Ponadto powinno się wprowadzić uregulowania, które sprawiły by, że kara więzienia stała by się bardziej dotkliwa. Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 12:55 |
|
|
sob, 05 lis 2005 - 18:04
Post
#67
|
|
IX :) Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,081 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test |
wlasnie decyduje sie czyje 4 (niestety tylko )pociagi trafia na Slask a 10 na Mazowsze. Mozliwe ze decyzja zapadnie w ciagu 14 dni. Wybor dokonany zostanie sposrod 2 ofert - Bombardiera i Stadlera. Bombardier nieco drozszy ale za to szybciej je dostarczy.
Ja z wygladu bylbym za Bombardierem A druga sprawa i to laczy sie bardziej z naszym dworcem :!: Pociagi poczatkowo mialy trafic na trase Gliwice - DG (albo dalej do Zawiercia czy nawet Czestochowy). Problem w tym ze ostro lobbuja Tychy zeby trafily na trade Tychy - Sosnowiec. Tychy chca przy okazji calkowicie przebudowac i wyremontowac dworzec i pozyskac na to kase bo obecnie do tego sie nie wogole nie nadaje. Przydaloby sie zeby ta sprawa zajely sie i nasze wladze i zeby nie bylo tak, ze jesli zostanie wybrany wariant Tychy - Sosnowiec, pociagi do nas nie dojezdzaly. Powinnismy zatem lobbowac juz za wczasu o przedluzenie trasy do DG i podobnie jak Tychy zabiegac o kase na remont dworca. Ewentualnie zabiegac o przedluzenie trasy do Zabkowic bo tam chyba bez problemu pociagi moglyby miec stacje koncowa... Ale u nas wladze pewnie nawet o tym nie slyszaly |
|
|
sob, 05 lis 2005 - 20:52
Post
#68
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 1,171 Dołączył: pon, 01 wrz 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 18 Płeć: Mężczyzna GG: 1387662 |
No to teraz już władze wiedzą. Ta trasa Tychy Sosnowiec o której piszesz to ma być jakaś zupełnie nowa inwestycja, pisali o tym w prasie. I wszystko zależy od badań. Jeżeli badania potwierdzą, że mało ludzi jest chętnych bo jeżdzą swoimi autami do pracy to nie będzie kolejki do Ząbkowic. A opinię tego niedouczonego stażysty, że jeżdzą samochodami, bo nie ma szybkiej kolejki wyrzucą do kosza.
Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 12:51 |
|
|
pią, 16 gru 2005 - 08:37
Post
#69
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 392 Dołączył: sob, 07 lut 04 Skąd: DG - Stary Gołonóg Nr użytkownika: 42 Płeć: Mężczyzna |
I nasz "dworzec" znalazł się na pierwszej stronie
wtorek, 13 grudnia 2005 Zabrze - Dąbrowa Górnicza 10:00 Stacja kolejowa w Dąbrowie Górniczej. Szczere Pole. Można rozgrywać tu bitwy. Są rozgrywane, ptasie. I aby opuścić pole walki (gawronów z krukami) trzeba przejść slalomem między barierkami, przypominajacymi barierki kolejkowe z największych parków rozrywki. Obco. Tak. Siedem minut. Pałac Kultury Zagłębia. Teatr. Próba. * * * http://peron2.blox.pl/html http://peron2.blox.pl/html/1310721,262146,....tomcat2?694538 Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 12:52 |
|
|
pią, 16 gru 2005 - 11:12
Post
#70
|
|
IX :) Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,081 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test |
bardzo ladny opis dworca (niestety :cry: )
PKP to juz trzeci swiat a dabrowski dworzec na koncu tego trzeciego swiata. Jak wam sie chce to poszukajcie w necie jak wygladaja dworce i koleje w Europie i Azji. W Europie gorszych sie nie znajdzie a w Azji tez bardzo trudno. Ukraina, Rumunia, Albania ma bez porownania bardziej estetyczne dworce od naszych. PKP posmiewiskiem Eurazji PS. Przypomnialo mi sie o tych 4 nowych pociagach - jak zawsze po raz kolejny przetarg uneiwazniony, ciekawe czy sie kiedykolwiek takim u nas przejade. W GW pisali ze mialy trafic na Katowice - Czestochowa (wczesniej Tychy lobbowaly i byly jako jedyne pewne ze wszytskie trafia do nich co ja tu dementowalem). Ale tez watpie ze od Katowic - predzej juz od Gliwic. |
|
|
śro, 11 sty 2006 - 23:26
Post
#71
|
|
FdZD Grupa: MODERATOR Postów: 1,433 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 6 Płeć: Mężczyzna |
z gazeta.pl
Szybki pociąg z Gdańska na Śląsk Maciej Sandecki 11-01-2006 , ostatnia aktualizacja 11-01-2006 14:03 To będzie najszybsza linia kolejowa w Polsce. Unia Europejska przekaże PKP ok. 3 mld zł na remont torów między Gdynią a Katowicami. Za siedem lat podróż z Trójmiasta na Śląsk ma trwać mniej więcej cztery godziny Tej dotacji można było się spodziewać, bo już rok temu Bruksela uznała "VI korytarz transportowy" biegnący z Trójmiasta aż do Wiednia za priorytetowy dla całej Unii. Władze województwa pomorskiego i PKP właśnie otrzymały potwierdzenie z Brukseli, że unijne pieniądze ruszą już w tym roku. Modernizacja rozpocznie się w 2007 r.: na całej trasie między Gdynia a Katowicami wymienione zostaną tory. Nowe - trwalsze i wytrzymujące większy nacisk - pozwolą pociągom na jazdę z dużo większą prędkością. Teraz wynosi ona maksymalnie 120 km na godzinę, a przeciętnie poniżej 100. - Zakładamy, że po remoncie będą podróżować z szybkością 160 km/h, ale teoretycznie mogłyby się rozpędzić nawet do 200 km/h - mówi Krzysztof Łańcucki, rzecznik prasowy spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. - Oznacza to, że z Gdańska do Warszawy będzie się jechać około dwóch godzin. Aby naprawdę się tak stało, musimy zlikwidować ostre łuki, na niektórych odcinkach tory będą biegły więc nieco inaczej. Przebudowa obejmie także wymianę sieci trakcyjnej i podstacji energetycznych, bo szybsze pociągi wymagają większej mocy. Nie obejdzie się bez napraw wiaduktów i mostów - już na trasie z Trójmiasta do stolicy takich obiektów jest blisko 100. - W pierwszej kolejności zabierzemy się za modernizację stacji Gdynia Główna Osobowa oraz mostu w Tczewie, po którym dzisiaj można jechać maksymalnie 40 km/h - dodaje Łańcucki. Unia da też pieniądze na wyposażenie całej trasy w automatyczny system sterowania ruchem. - Gwarantuje on maksymalne bezpieczeństwo. Nie będzie już niestrzeżonych przejazdów - mówi Łańcucki. Bruksela nie sfinansuje za to nowych pociągów - te kupić będą musieli przewoźnicy kolejowi. - W grę wchodzi włoski Pendolino. Był on już testowany w Polsce, ma odpowiedni silnik do naszych trakcji i jest tańszy niż francuski TGV - spekuluje Łańcucki. Odcinek z Gdyni do Warszawy i z Warszawy do Katowic będą modernizowane równolegle. Całość ma być gotowa w 2013 r. moze wkoncu to cos zmieni-pan T. upieral sie ze nie ruszy dworca tymbardziej ze planowana jest modernizacja torow... no to modernizacja sie zbliza-czas na konkrety ze strony urzedu i mr T ... tylko oby znow nie zawalili (co do czego mam duze obawy :/) -------------------- |
|
|
czw, 12 sty 2006 - 11:47
Post
#72
|
|
IX :) Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,081 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test |
znowu jakis dziad zabral sie za pisanie artykul o czyms, o czym nie ma pojecia. O tej modernizacji trasy do 2013 roku to wiadomo juz od 10 lat. I juz powoli rozpoczela sie jakis czas temu (Gdynia - Wawa). Sa i beda jak zawsze problemy z przeargami takze opznienia na pewno minimum kilka lat.
Pismak pisze ze max speed Gdynia - Katowice to 120km/h a nie wie ze na CMK to 250km/h. I jezeli pisac ze bedzie to najszybsza linia to tez nieprawda - bo tak samo planuje sie niedlugo budowe linii kolejowych z max speed ponad 300km/h - Wawa - Kalisz i tu odnogi na Poznan i dalej Niemcy a takze Wroclaw. W planach tez Szczecin 300km/h. UE podobno tez da na to kase. A dla nas najwiekszy problem to to ze wogole nie wiadomo nic o modernizacji odcinka Zawiercie - Katowice, takze nie ma sie co ekscytowac ze w DG sie cokolwiek zmieni. Predzej sie zestarzejemy nic cos sie zmieni z naszym dworcem i jego okolica, jesli na serio nie wezma sie za to wladze DG. Problem w tym ze ostatnio cicho o budowie u nas DTŚ i w takim razie nie wiem co bedzie z wiaduktem nad torami i ta okolica... |
|
|
pią, 10 lut 2006 - 18:16
Post
#73
|
|
IX :) Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,081 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test |
przeczytalem artykul w dzisiejszym DZ dotyczacy naszego cudnego dworca. Niestety nie ma go na Naszemiasto. A wiec w skrocie z tego co pamietam: ktos z katowickiego PKP mowi ze trwaja prace projektowe, ktore maja zostac zakonczone do konca tego roku. Nie wiem jak "trwaja" bo ten gosc mowil ze jeszcze nic nie wiadomo - ani czy zostanie zburzony obecny budynek, ani co powstanie, ani co bedzie z przejsciem przez tory. Wlasciwie nic nie wiadomo- to chyba jakas sciema ze projektuja. PKP chce przyspieszyc pociagi i do tego trzeba zlagodzic luki i zrobic cos z tym przejsciem. A na koniec artykuly najlepsze - ten gosc powiedzial DZ ze przy projektowaniu scisle wspolpracuja z miastem a w UM nic o tym nie wiedza.
PS. Jakbym ja projektowal to koniecznie wyburzyl bym obecny budynek kas. Nastepnie super wyremontowal ten wlasciwy, zabytkowy dworzec i do tego nowoczesne perony (jesli jeden to moznaby sie postarac i zrobic naprawde cos ekstra) i do tego przejscie podziemne. W dalszej kolejnosci wkoncu przedluzyc Kosciuszki (2+2) do dworca i nad torami wiadukt do Robotniczej. Oczywiscie wszystko poloczone z DTŚ. Do tego Kosciuszki od centrum do dworca z 4-5 kondygnacyjna ciagla zabudowa, na dole z uslugami, sklepami, barami. Ale pownie nie dozyje |
|
|
pią, 10 lut 2006 - 18:28
Post
#74
|
|
FdZD Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna |
:)+--> QUOTE(:)) przeczytalem artykul w dzisiejszym DZ dotyczacy naszego cudnego dworca.
PS. Jakbym ja projektowal to koniecznie wyburzyl bym obecny budynek kas. Nastepnie super wyremontowal ten wlasciwy, zabytkowy dworzec i do tego nowoczesne perony (jesli jeden to moznaby sie postarac i zrobic naprawde cos ekstra) i do tego przejscie podziemne. W dalszej kolejnosci wkoncu przedluzyc Kosciuszki (2+2) do dworca i nad torami wiadukt do Robotniczej. Oczywiscie wszystko poloczone z DTŚ. Do tego Kosciuszki od centrum do dworca z 4-5 kondygnacyjna ciagla zabudowa, na dole z uslugami, sklepami, barami. Ale pownie nie dozyje [/quote] Tak samo myslałem , moze troszke inaczej bym to wszystko połaczył:Kosciuszki 2+2 do dworca , wiadukt nad torami do Robotnczej (tam powstałoby rondko Limanowskiego 8) ) zejscie/a na peron(y) mogłoby być z tego wiaduktu (tak ja w Zabrzu). Obecny budynek kas do wyburzenia, stary być moze tez i na tym placu utworzenie placu parkingowego a'la pętli autobusowej ( mogły by tam zaczynać i konczyć kurs nie które linie. Wszystko to znacznie powiekszyłoby Centrum DG, dodało by takiej "miejskośći" 8) a do tego znacznie ozywiły by sie tereny za torami , zwlaszcza w oklicach Zielonej. Wtedy do likwidacji nadawałby sie przejazd Kolejowy przy Konopnickiej, Dzięki temu mielibyśmy w koncu porządny(jako taki , ale napewno lepszy od obecnego) dworzec z doskonałym dojazdem DTS , petla autobusowa na placu przed dworcem, wiadukt , dogodne połaczenie Centrum i Zielonej , likwidacja Przejazdu Kolejowego (bezpieczenstwo dla ruchu pociągów, pieszych i pojazdów). SAME PLUSY Może kiedyś .... Wszystko to powiązane z DTS szkoda ze radny Sołtysik juz tu nie zagląda. p.s. a czy w okolicach dworca DTS miałaby isc pos tronie KOlejowej czy po stronie Limanowskiego ?? |
|
|
pią, 10 lut 2006 - 18:33
Post
#75
|
|
IX :) Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,081 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test |
ale jak to zaprojektuje i zrealizuje PKP to strach sie bac co stworza
|
|
|
sob, 11 lut 2006 - 01:48
Post
#76
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 |
Marzenia, piękna rzecz... chodź fajnie by to mogło wyglądać. 8) Hmm.. ale na poważnie to jeżdze codziennie pociągami więc co nieco wiem i widze. Nie łudźcie się że coś się w najbliższym czasie zmieni. To jeden wielki syf, w Dąbrowie to nie ma kto nawet tego cudownego dojścia na peron odśnieżyć. Mam 23 lata niespełna a łapałbym zająca na tych "lodowych zakrętach" kilka razy, nie chce wiedzieć ile osób starszych tam wywaliło orła. :shock: Sam peron: hmm zaspy przez pewien czas olbrzymie, dobrze że po jakimś czasie posypane przejścia czymkolwiek, 2 wiaty aaaah całe może z 12 m2 kwadratowych daszku każda, na kilkuset metrowym peronie - oczywiście blachy ułożone tak że mozna niebo oglądać, rynny dziurawe tak, że woda cieknie strumieniem na ławki więc nawet nie ma gdzie usiąść. Pomijam fakt że tablica z napisem "Dąbrowa Górnicza" na naszej perełce architektonicznej od momentu spadniecia pierwszego większego śniegu jest lub była przysypana. Jeśli nie ma kto tego przypilnować to nie miejcie złudzeń że wybudują nam nowy dworzec, bo za co? Zresztą i po co jak na tym zadupiu z połowa pociągów sie nie zatrzymuje. Nie ma sensu nawet wspominać tu opóźnień pociągów po 40 minut i co w 10-tym pociągu brak włączonego ogrzewania a także arogancje pracowników PKP. :? Jest mi wstyd, że tak duże miasto ma taki dworzec PKP i chodźbym miał jeździć autobusami do Gliwic to wolałbym żeby pociągi się u nas nie zatrzymywały, by ludzie nie musieli oglądać tego żałosnego widoku. Zdecydowanie najgorszy dworzec na trasie Dąbrowa-Gliwice.
Pozdro |
|
|
sob, 11 lut 2006 - 12:34
Post
#77
|
|
Smokin' nigga Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu |
@klocek, @: ) - to jest kurczę piękne co piszecie ale nie czarujmy się - szanse na spełnienie się tych wizji oceniam na 0.01% czyli w granicach błędu
Jaki ten przystanek [nie śmiem nazywać tego dworcem] jest każdy widzi - na dobrą sprawę nie lepszy niż w takiej np. Wiesiółce [kto jeżdzi na Cz-wę to wie o czym piszę ]. Ja mam nieprzyjemność jeżdzić z niego już 5-ty rok do Gliwic i jedyne co w tym czasie zrobiono to posadzono krzaczki w zeszłym roku i jakieś bluszcze - toto pewno nie przetrwa zimy i albo zasadzą na nowo [po co?] albo pozostanie nam piękne rusztowanie na 'starym dworcu' [może to i lepiej]. Swego czasu mówiło się o tym, że dworzec wygląda jak wygląda, bo mają przerabiać trasę, przesuwać tor itp. ale to przecież znając stan kasy PKP chyba nie w tym stuleciu! A przecież do tego czasu miasto mogłoby zasponsorować choćby przyzwoity peron - teraz jak pada deszcz to pod daszkami jest tłok jak diabli, z kolei już kilka razy widziałem zdezorientowanych podróżnych, którzy najpierw niedowierzali kiedy zapytaniy mówiłem, że to już Dąbrowa a jak już wysiedli to przez 5 minut bezradnie rozglądali się dookoła zanim zapytali "Którędy do miasta?". |
|
|
sob, 18 lut 2006 - 13:20
Post
#78
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 290 Dołączył: pią, 08 kwi 05 Nr użytkownika: 139 Płeć: Mężczyzna |
z Onet.pl
QUOTE Pociągi nowej generacji wkrótce na Śląsku
Na Śląsku pojawią się wkrótce pociągi nowej generacji. Będą dużo szybsze od dotychczasowych, dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych i zapewniające dużo wyższy komfort pasażerom. Kupi je Urząd Marszałkowski w Katowicach. Jeden z tych pociągów zaprezentowano dziś na katowickim dworcu. Wiesław Maras z zarządu Województwa Śląskiego mówi, że to opłacalny zakup, bo nowe pociągi są znacznie tańsze w eksploatacji. Koszt jednego pociągu to około 6 milionów złotych. Urząd Marszałkowski chce w tym roku przeznaczyć na zakup taboru około 30 milionów zł. Wstępnie planowane jest kupno czterech pociągów, by stworzyć szybkie połączenie między Tychami a Dąbrową Górniczą. W późniejszym czasie mają zostać kupione pociągi tego samego typu, tylko że z napędem elektrycznym. Takie tabory miałyby kursować miedzy Gliwicami a Częstochową. |
|
|
sob, 18 lut 2006 - 13:29
Post
#79
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 290 Dołączył: pią, 08 kwi 05 Nr użytkownika: 139 Płeć: Mężczyzna |
I jeszcze coś takiego znalazłem :)
[quote]KOMUNIKAT ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 3 stycznia 2006 r. Zarząd Województwa Mazowieckiego podjął decyzję o wszczęciu postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia, na zakup 14 pociągów dla województwa mazowieckiego i śląskiego. 28 grudnia 2005 r. Prezes Urzędu Zamówień Publicznych wyraził zgodę na zastosowanie trybu negocjacji bez ogłoszenia w przedmiotowym postępowaniu. Zarząd Województwa Mazowieckiego postanowił zaprosić do negocjacji 2 firmy: Stadler Bussnang AG ze Szwajcarii i Bombardier Transportation GmbH & Co KG z Niemiec, które jako jedyne złożyły oferty w unieważnionym wcześniej przetargu ograniczonym. Zarząd Województwa Mazowieckiego[/quote][/quote] |
|
|
sob, 18 lut 2006 - 13:34
Post
#80
|
|
IX :) Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,081 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test |
strasznie sie wleka z tym prztargiem i odwolaniami - ja caly czas to sledze ale nawet tutaj nic wczesniej nie pisalem bo sprawa i tak stala wlasciwie w miejscu.
Ale swietna wiadomosc od mydliczka - wszystkie beda jezdzily jednak przez DG :) PS. o ile perony sie wczesniej nie rozleca :wink: Edit: cos mi tu nie gralo i sprawdzilem - dziennikarze znowu sie nie spisali. Na pewno chodzilo o to: "Promocja SA132 Niniejszym chcielibyśmy poinformować, że w dniach 17.02.-25.02. br. PESA Bydgoszcz SA przeprowadzi akcję promocyjną najnowszego dwuczłonowego, spalinowego zespołu trakcyjnego serii SA132. Wstępny harmonogram jazd promocyjnych przedstawia się następująco: - 17.02. - Kraków Główny - Trzebinia - Kraków Główny, przejazd odbędzie się około godzin południowych - 18.02. - Katowice - Zawiercie - Katowice , przejazd odbędzie się około godzin południowych - 19.02. - Opole Główne - Brzeg - Opole Główne, przejazd odbędzie się około godzin południowych - 20-21.02. - jazdy promocyjne organizowane przez PCC Szczakowa Koleje Nadwiślańskie, szczegóły zostaną podane w późniejszym terminie - 22.02. - Zielona Góra - Nowa Sól - Zielona Góra, przejazd odbędzie się około godzin południowych - 25.02. - wokół Torunia, przejazd odbędzie się w godzinach 8:30 - 15:00, szczegółowa trasa zostanie podana w późniejszym terminie Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych." a to nie pociagi a szynobusy i to spalinowe :!: Chodzi dokladnie o tego: a z normalnymi elektrycznymi pociagami ktore trafia na druga linie dalej nic nie wiadomo (tu prztetarg wspolnie z Mazowszem) |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: piątek, 29 marzec 2024 - 07:21 |