IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

152 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dworzec PKP i centra przesiadkowe, oraz infrastruktura kolejowa w DG
Ocena 5 V
Bartek
post czw, 09 gru 2010 - 13:32
Post #781


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Leszek @ czw, 09 gru 2010 - 13:05) *
CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 12:41) *
Najpierw dowiedz się czy płacą za dzierżawę. Potem jedź do Będzina i zobacz ile udało im się załatwić kasy z UE na remont dworca, następnie poczytaj o planach w Zabrzu.


Nie chce mi się wierzyć, żeby kolej miała zrezygnować z czynszu dzierżawnego za tyski dworzec, ale jeśli masz coś na ten temat - rzuć linkiem.
Dworzec w Będzinie jest własnością miasta, ale z tego co pamiętam - kilka lat trwały korowody z koleją. A co do planów z Zabrza - jak coś zaczną robić, będzie można przywoływać ten przykład, plany to i ja mogę zrobić. O przebudowie dworca w Zabrzu to chyba jeszcze na studiach (2. połowa lat 90.) słyszałem, jedyne co zrobili to zamknięcie jednego przejścia podziemnego.


W Tychach płacą 120tyś zł netto, w Zabrzu za teren ponad 5000mkw 250tyś zł netto (możesz sobie poszukać na google) Dużo? Moim zdaniem to drobnostka, u nas koszty oscylowały by w kwocie jaką płacą Tychy, więc tym bardziej się opłaci.

CYTAT(Leszek @ czw, 09 gru 2010 - 13:05) *
CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 12:41) *

dobudowany powinien zostać drugi peron dla szybkiej kolei aglomeracyjnej,


Chcesz, żeby Dąbrowa byłą końcową stacją? Bo tylko wtedy oddzielny peron ma sens. Jeżeli będzie przelotowa (tak, jak wcześniej mówiono - czyli koniec w Ząbkowicach) - nie będzie potrzebny, biorąc pod uwagę, że między Będzinem a Dąbrową nie ma miejsca na drugą parę torów, w związku z czym SKR będzie musiał jeździć po torach ogólnych.


Nie piszę o drugiej parze torów, ale o peronie np. po południowej stronie obecnego peronu, miejsca jest od groma. Oczywiście nie chcę żeby DG centrum była stacją końcową dla wszystkich kursów, ale części już tak. Dlatego wybudowanie nowego peronu jest wówczas obowiązkowe, ponieważ m.in przez brak peronu nie mamy SKR z Tychów do nas, a tylko do Sosnowca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post czw, 09 gru 2010 - 15:25
Post #782


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 13:32) *
W Tychach płacą 120tyś zł netto, w Zabrzu za teren ponad 5000mkw 250tyś zł netto (możesz sobie poszukać na google) Dużo? Moim zdaniem to drobnostka, u nas koszty oscylowały by w kwocie jaką płacą Tychy, więc tym bardziej się opłaci.


Miesięcznie? Tak czy inaczej - uważam dzierżawę i płacenie za remont za bezsens, taniej by wyszło postawić nowy budynek tuż obok. Nawet gdyby trzeba było kupić działkę od prywatnego właściciela (nie wiem na ile blisko stacji miasto ma jakieś tereny).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
signaal
post czw, 09 gru 2010 - 17:22
Post #783


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 805
Dołączył: pią, 08 sty 10
Nr użytkownika: 3,645
Płeć: Mężczyzna
GG: 3867643 status gadu-gadu



CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 13:32) *
CYTAT(Leszek @ czw, 09 gru 2010 - 13:05) *
CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 12:41) *
Najpierw dowiedz się czy płacą za dzierżawę. Potem jedź do Będzina i zobacz ile udało im się załatwić kasy z UE na remont dworca, następnie poczytaj o planach w Zabrzu.


Nie chce mi się wierzyć, żeby kolej miała zrezygnować z czynszu dzierżawnego za tyski dworzec, ale jeśli masz coś na ten temat - rzuć linkiem.
Dworzec w Będzinie jest własnością miasta, ale z tego co pamiętam - kilka lat trwały korowody z koleją. A co do planów z Zabrza - jak coś zaczną robić, będzie można przywoływać ten przykład, plany to i ja mogę zrobić. O przebudowie dworca w Zabrzu to chyba jeszcze na studiach (2. połowa lat 90.) słyszałem, jedyne co zrobili to zamknięcie jednego przejścia podziemnego.


W Tychach płacą 120tyś zł netto, w Zabrzu za teren ponad 5000mkw 250tyś zł netto (możesz sobie poszukać na google) Dużo? Moim zdaniem to drobnostka, u nas koszty oscylowały by w kwocie jaką płacą Tychy, więc tym bardziej się opłaci.

CYTAT(Leszek @ czw, 09 gru 2010 - 13:05) *
CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 12:41) *

dobudowany powinien zostać drugi peron dla szybkiej kolei aglomeracyjnej,


Chcesz, żeby Dąbrowa byłą końcową stacją? Bo tylko wtedy oddzielny peron ma sens. Jeżeli będzie przelotowa (tak, jak wcześniej mówiono - czyli koniec w Ząbkowicach) - nie będzie potrzebny, biorąc pod uwagę, że między Będzinem a Dąbrową nie ma miejsca na drugą parę torów, w związku z czym SKR będzie musiał jeździć po torach ogólnych.


Nie piszę o drugiej parze torów, ale o peronie np. po południowej stronie obecnego peronu, miejsca jest od groma. Oczywiście nie chcę żeby DG centrum była stacją końcową dla wszystkich kursów, ale części już tak. Dlatego wybudowanie nowego peronu jest wówczas obowiązkowe, ponieważ m.in przez brak peronu nie mamy SKR z Tychów do nas, a tylko do Sosnowca.

Ale po co ten dodatkowy peron? Dla 4 (słownie: czterech) jednostek trakcyjnych? Co to ma dać? Możliwość kończenia trasy w Dąbrowie?! Pomijam sam pomysł kończenia trasy w Dąbrowie czy Sosnowcu bo na to mogły wpaść tylko polskie państwowe koleje.
Po co budynek dworca w centrum przy założeniu, że ma obsługiwać ruch miejski?
Pomyśleć,że w jakimś okolicznym wątku, ktoś uznał, że windy dla niepełnosprawnych na przystanku w centrum są stratą pieniędzy...


--------------------
www.czerwonesamochody.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek
post czw, 09 gru 2010 - 18:03
Post #784


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Leszek @ czw, 09 gru 2010 - 15:25) *
CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 13:32) *
W Tychach płacą 120tyś zł netto, w Zabrzu za teren ponad 5000mkw 250tyś zł netto (możesz sobie poszukać na google) Dużo? Moim zdaniem to drobnostka, u nas koszty oscylowały by w kwocie jaką płacą Tychy, więc tym bardziej się opłaci.
Miesięcznie? Tak czy inaczej - uważam dzierżawę i płacenie za remont za bezsens, taniej by wyszło postawić nowy budynek tuż obok. Nawet gdyby trzeba było kupić działkę od prywatnego właściciela (nie wiem na ile blisko stacji miasto ma jakieś tereny).
Rocznie tyle płacą.
CYTAT(signaal @ czw, 09 gru 2010 - 17:22) *
Ale po co ten dodatkowy peron? Dla 4 (słownie: czterech) jednostek trakcyjnych? Co to ma dać? Możliwość kończenia trasy w Dąbrowie?! Pomijam sam pomysł kończenia trasy w Dąbrowie czy Sosnowcu bo na to mogły wpaść tylko polskie państwowe koleje.Po co budynek dworca w centrum przy założeniu, że ma obsługiwać ruch miejski? Pomyśleć,że w jakimś okolicznym wątku, ktoś uznał, że windy dla niepełnosprawnych na przystanku w centrum są stratą pieniędzy...
Skąd Ci się wzięły 4 jednostki?Jeśli ma być SKR tylko do naszego miasta (o czym głośną mówią przedstawiciele Kolei Śląskich) trzeba umożliwić przeczekanie paru minut danemu składowi, a obecnie jest to nie możliwe, ze względu na ruch.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post czw, 09 gru 2010 - 19:25
Post #785


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Mick @ czw, 09 gru 2010 - 13:35) *
CYTAT(bzenek @ czw, 09 gru 2010 - 11:18) *
Łomatko blink.gif

Dworzec, dworzec, dworzec... Nie rozumiem tego dąbrowskiego kompleksu.

Załóżmy, że miasto przejmie tą ruderę. O czym marzycie ? Czego się tam spodziewacie ?
warzywniaka ?
solarium ?
sklepu po 4zł ?
ciucholandu ?


A może po prostu... dworca? smile2.gif

No to jak tam zrobić dworzec w tej ruderze przeznaczonej do wyburzenia ?
Co znaczy to dumne słowo dworzec na małym przystanku gdzie nawet nie ma kasy biletowej ?

CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 14:41) *
Jaki dąbrowski kompleks? Chyba u Ciebie jest coś na rzeczy, bo zawsze krytykując czyjeś wypowiedzi wyskakujesz z kompleksami. Biedactwo.

To wstaw se zamiast kompleksu słowo fetysz, fanaberia albo megalomania. Może Ci bardziej spasuje. smile.gif

CYTAT(Mick @ czw, 09 gru 2010 - 13:35) *
Okolice dworca w centrum powinny zostać tak zagospodarowane, że obecny budynek dworca powinien zostać wyburzony, dobudowany powinien zostać drugi peron dla szybkiej kolei aglomeracyjnej, budynek dworca + poczekalnia wybudować bliżej peronów i oczywiście tunel pod torami dla pieszych. Do tego piętrowy parking park&ride które przeżywają prawdziwy boom w Warszawie. U nas też się to uda, ale trzeba pomyśleć i mam nadzieję że Podrazie to się uda.

Zejdź na ziemię. To nie jest dyskusja o przyszłosci kolei dużych prędkosci.

Na razie to jest dyskusja po co i za co miasto przejmuje rozlatującą się ruderę przeznaczoną do wyburzenia. smile.gif

CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 20:03) *
Jeśli ma być SKR tylko do naszego miasta (o czym głośną mówią przedstawiciele Kolei Śląskich) trzeba umożliwić przeczekanie paru minut danemu składowi, a obecnie jest to nie możliwe, ze względu na ruch.

SKM czy tam SKR (w obecnej skarlałej formie) z powodzeniem zmieści się na istniejących torach, dworcach i peronach. smile.gif

Ten post edytował bzenek czw, 09 gru 2010 - 19:52
Go to the top of the page
 
+Quote Post
signaal
post czw, 09 gru 2010 - 19:55
Post #786


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 805
Dołączył: pią, 08 sty 10
Nr użytkownika: 3,645
Płeć: Mężczyzna
GG: 3867643 status gadu-gadu



CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 18:03) *
CYTAT(Leszek @ czw, 09 gru 2010 - 15:25) *
CYTAT(Bartek @ czw, 09 gru 2010 - 13:32) *
W Tychach płacą 120tyś zł netto, w Zabrzu za teren ponad 5000mkw 250tyś zł netto (możesz sobie poszukać na google) Dużo? Moim zdaniem to drobnostka, u nas koszty oscylowały by w kwocie jaką płacą Tychy, więc tym bardziej się opłaci.
Miesięcznie? Tak czy inaczej - uważam dzierżawę i płacenie za remont za bezsens, taniej by wyszło postawić nowy budynek tuż obok. Nawet gdyby trzeba było kupić działkę od prywatnego właściciela (nie wiem na ile blisko stacji miasto ma jakieś tereny).
Rocznie tyle płacą.
CYTAT(signaal @ czw, 09 gru 2010 - 17:22) *
Ale po co ten dodatkowy peron? Dla 4 (słownie: czterech) jednostek trakcyjnych? Co to ma dać? Możliwość kończenia trasy w Dąbrowie?! Pomijam sam pomysł kończenia trasy w Dąbrowie czy Sosnowcu bo na to mogły wpaść tylko polskie państwowe koleje.Po co budynek dworca w centrum przy założeniu, że ma obsługiwać ruch miejski? Pomyśleć,że w jakimś okolicznym wątku, ktoś uznał, że windy dla niepełnosprawnych na przystanku w centrum są stratą pieniędzy...
Skąd Ci się wzięły 4 jednostki?Jeśli ma być SKR tylko do naszego miasta (o czym głośną mówią przedstawiciele Kolei Śląskich) trzeba umożliwić przeczekanie paru minut danemu składowi, a obecnie jest to nie możliwe, ze względu na ruch.

Koleje Śląskie to te, które jeszcze nie zaczęły działać i które mają wspomniane 4 zespoły trakcyjne (plus 8 zamówionych)? Zaiste nieziemski partner do współpracy. rolleyes.gif
Robienie końcówki linii w Dąbrowie Centrum jest głupotą czystej wody. Równie dobrze może zostać w Sosnowcu.

I jeszcze o zabrzańskim sukcesie dworcowym. laugh.gif
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739...wyburzony_.html


--------------------
www.czerwonesamochody.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek
post czw, 09 gru 2010 - 20:43
Post #787


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(signaal @ czw, 09 gru 2010 - 19:55) *
Koleje Śląskie to te, które jeszcze nie zaczęły działać i które mają wspomniane 4 zespoły trakcyjne (plus 8 zamówionych)? Zaiste nieziemski partner do współpracy. rolleyes.gif
Robienie końcówki linii w Dąbrowie Centrum jest głupotą czystej wody. Równie dobrze może zostać w Sosnowcu.


Cierpliwości.

CYTAT(signaal @ czw, 09 gru 2010 - 19:55) *
I jeszcze o zabrzańskim sukcesie dworcowym. laugh.gif
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739...wyburzony_.html


No i co z tego? Przecież to już broszka Pani prezydent z Zabrza i nie ma nic do tego tematu, a szczególnie naszego dworca o ile tak to można nazwać. Póki co to wygląda, jak przystanek w pipidówie, a nie w jednym z bogatszych miast GOP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibar
post pią, 10 gru 2010 - 09:34
Post #788


Sportowa Dąbrowa
*******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,882
Dołączył: śro, 08 lis 06
Skąd: Śródmieście
Nr użytkownika: 267
Płeć: Mężczyzna



Ja również uważam, że DG nie potrzebuje dworca, a tylko porządnego przystanku (-ów) z zadaszeniem i bezpiecznym wejściem na peron. Najlepiej z windą i porządnym monitoringiem, żeby nie został zdewastowany.
Coś a'la


miejsca chyba nie brakuje na takie rozwiązanie?


--------------------
pzd
Zibar


>>>>>>Sportowa Dąbrowa<<<<<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xMarcinx
post pią, 10 gru 2010 - 10:23
Post #789


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,493
Dołączył: czw, 20 lis 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 2,576
Płeć: Mężczyzna



Mi też bardziej takie zadaszenie się widzi. Choć na tym zdjęciu trochę za małe - raczej bym widział coś wyższego i większego nad dwa perony. Jednak sama koncepcja bardzo trafna. Ponadto można by wyremontować stary dworzec, gdzie obecnie jest nastawnia i jakoś detalami wkomponować go w infrastrukturę przystankowo-dworcową i zapewnić nowoczesne dojście do centrum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mały77
post pią, 10 gru 2010 - 10:28
Post #790


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,113
Dołączył: czw, 19 lis 09
Nr użytkownika: 3,566
Płeć: Mężczyzna



Mnie też takie rozwiązanie się bardzo podoba - po co nam dworzec mając peron z taką infrastrukturą wink.gif
Tylko nie wiem czy miasto może inwestować w perony sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mick
post pią, 10 gru 2010 - 10:51
Post #791


UZYTKOWNIK
****

Grupa: FdZD
Postów: 407
Dołączył: pią, 09 gru 05
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 174
Płeć: Mężczyzna
GG: 1006247 status gadu-gadu



CYTAT(bzenek @ czw, 09 gru 2010 - 19:25) *
CYTAT(Mick @ czw, 09 gru 2010 - 13:35) *
Okolice dworca w centrum powinny zostać tak zagospodarowane, że obecny budynek dworca powinien zostać wyburzony, dobudowany powinien zostać drugi peron dla szybkiej kolei aglomeracyjnej, budynek dworca + poczekalnia wybudować bliżej peronów i oczywiście tunel pod torami dla pieszych. Do tego piętrowy parking park&ride które przeżywają prawdziwy boom w Warszawie. U nas też się to uda, ale trzeba pomyśleć i mam nadzieję że Podrazie to się uda.

Zejdź na ziemię. To nie jest dyskusja o przyszłosci kolei dużych prędkosci.

Na razie to jest dyskusja po co i za co miasto przejmuje rozlatującą się ruderę przeznaczoną do wyburzenia. smile.gif



Tu muszę sprostować - ten cytat przytoczony przez Bzenka nie jest mój. Jakiś error się wkradł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżoplin
post pią, 10 gru 2010 - 12:58
Post #792


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 139
Dołączył: pią, 17 wrz 10
Nr użytkownika: 4,102
Płeć: Kobieta



a ja uważam, że zadaszenie swoją drogą, ale budynek dworca też powinien być
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mały77
post pią, 10 gru 2010 - 13:04
Post #793


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,113
Dołączył: czw, 19 lis 09
Nr użytkownika: 3,566
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(dżoplin @ pią, 10 gru 2010 - 12:58) *
a ja uważam, że zadaszenie swoją drogą, ale budynek dworca też powinien być


Ale po co - jak zamykana poczekalnia może być na peronie? Dworzec tylko dla dworca?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Slyzaba
post pią, 10 gru 2010 - 13:12
Post #794


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,635
Dołączył: pon, 16 lut 09
Skąd: Centrum
Nr użytkownika: 3,199
Płeć: Mężczyzna



Kwestia kas biletowych (szczególnie biletów okresowych)? informacji? ciepła smile2.gif?


--------------------
pozdrawiam,
Sylwester Dominik

Historia miasta uwieczniona na fotografiach i pocztówkach.
Zapraszam na www.dawnadabrowa.pl i www.facebook.com/dawnadabrowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mały77
post pią, 10 gru 2010 - 13:37
Post #795


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,113
Dołączył: czw, 19 lis 09
Nr użytkownika: 3,566
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Slyzaba @ pią, 10 gru 2010 - 13:12) *
Kwestia kas biletowych (szczególnie biletów okresowych)? informacji? ciepła smile2.gif?


A to na peronie nie może tego być?
Co do biletów i informacji - bilety u nas kupić na jakieś pociągi specjalne np. IE było bardzo trudno (jedna Pani wołała drugą bo to trzeba było rezerwować w komputerze itp.). A informacja i tak najlepsza jest w internecie - można by w poczekalni jakiś infokiosk postawić i by było super. Do tego monitoring straży miejskiej - ehhh - marzenia wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiu_dg
post pią, 10 gru 2010 - 20:13
Post #796


Klub Kibica nr 29
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 242
Dołączył: pią, 30 lis 07
Skąd: Łęknice
Nr użytkownika: 920
Płeć: Mężczyzna
GG: 7281781 status gadu-gadu



Z racji że codziennie korzystam z naszych peronów to się chciałem wypowiedzieć, ale widzę że właśnie ta opcja już została napisana. Dąbrowa nie jest stacją przesiadkową, więc budowę całego nowego dworca, czy jakiś wielki remont nie mają moim zdaniem sensu. Bardziej przydałyby się wiaty które skutecznie chroniły by przed wiatrem/zimnem/deszczem przez te kilka minut oczekiwania na pociąg (albo i dłużej jak się spóźnia). Do tego automaty biletowe i gra. A co do rozkładu, to na tablicach umieszczonych na wiatach, nie ma połowy jadących pociągów, także to poprawić i chyba nawet informacja nie byłaby potrzebna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Prosty
post pią, 10 gru 2010 - 21:02
Post #797


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 802
Dołączył: pon, 26 lis 07
Skąd: Strzemieszyce
Nr użytkownika: 902
Płeć: Mężczyzna
Tlen: prosty3 status tlen



CYTAT(Rysiu_dg @ pią, 10 gru 2010 - 20:13) *
Z racji że codziennie korzystam z naszych peronów to się chciałem wypowiedzieć, ale widzę że właśnie ta opcja już została napisana. Dąbrowa nie jest stacją przesiadkową, więc budowę całego nowego dworca, czy jakiś wielki remont nie mają moim zdaniem sensu. Bardziej przydałyby się wiaty które skutecznie chroniły by przed wiatrem/zimnem/deszczem przez te kilka minut oczekiwania na pociąg (albo i dłużej jak się spóźnia). Do tego automaty biletowe i gra. A co do rozkładu, to na tablicach umieszczonych na wiatach, nie ma połowy jadących pociągów, także to poprawić i chyba nawet informacja nie byłaby potrzebna.



+ kamery, żeby to nie przypominało ruiny po jakimś czasie i w zupełności by wystarczyło

edit: ale wiadomo, że chodziło mi o wandali wink.gif

Ten post edytował Prosty pią, 10 gru 2010 - 23:36


--------------------
07/08 :))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xMarcinx
post pią, 10 gru 2010 - 22:46
Post #798


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,493
Dołączył: czw, 20 lis 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 2,576
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Prosty @ pią, 10 gru 2010 - 21:02) *
+ kamery, żeby to nie przypominało ruiny po jakimś czasie i w zupełności by wystarczyło


W centrum też są kamery, a przystanki już przypominają ruiny (choc to po czesci przez obsrane i zerzarte elementy przez gołębie odchody).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post sob, 11 gru 2010 - 10:36
Post #799


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Zibar @ pią, 10 gru 2010 - 11:34) *
Ja również uważam, że DG nie potrzebuje dworca, a tylko porządnego przystanku (-ów) z zadaszeniem i bezpiecznym wejściem na peron. Najlepiej z windą i porządnym monitoringiem, żeby nie został zdewastowany.
Coś a'la

FOTO

miejsca chyba nie brakuje na takie rozwiązanie?

Fajna sprawa. Gdzie to wyszperałeś ? Hiszpania ?

Tymczasem pojawił się ciekawy głos w naszej dyskusji. Zabrał go sam kolejarski dyrektor.
CYTAT

2010-12-10

Rozmowa z Przemysławem Gardoniem, dyrektorem Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych

Mamy okres zimowy, kiedy wzrasta liczba defektów pociągów. Zdecydowaliśmy, że lepiej wcześniej zawiesić wytypowane przez nas pociągi niż odwołaniami zaskakiwać podróżnych na peronach. Ubiegłej zimy z powodu awarii odwoływaliśmy 300-400 pociągów miesięcznie, choć wówczas nasza sytuacja taborowa wyglądała lepiej niż dziś.


Ciekawe kiedy kolejarze odkryją, że po zlikwidowaniu wszystkich połączeń nie będą mieli ani awarii, ani opóźnień, ani odwołań ? Pełen sukces smile.gif

Jak widać nie ma teraz żadnego sensu dokładać się do tego burdelu. My wystawimy im dworzec za milion milionów, a oni odwołają pociągi bo zimno. blink.gif

Dopóki po stronie kolejowej nie powstanie wiarygodny partner to każda złotówka wydana na dworce będzie zmarnowana. mellow.gif

Ten post edytował bzenek sob, 11 gru 2010 - 10:40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post nie, 12 gru 2010 - 21:24
Post #800


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Prezwozy Regionalne w calej Polsce maja coraz wieksze problemy z brakujacym taborem i przesuwaja z jednego miejsca w inne.

A co do drugiego peronu to oficjalnie jest planowany i to nawet nie ze wzgledu na koncowa stacje, ale na mijanie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

152 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicStart new topic
16 Użytkowników czyta ten temat (16 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 12:02
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza