![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
a co tam będzie? Znam dobrze okolice, kiedyś mieszkałem tam w podwórku obok dworca PKP...miło wspominam bo było gdzie sie bawić i dużo zieleni:P Pamiętam też ruchliwą bocznicę no i łącznik do Defum gdzie spalinówka SM42 jeździła kilka razy na tydzień.... Dziś juz niema takiego uroku ta okolica....Defum zdycha eeh...
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 14 Dołączył: wto, 06 maj 08 Nr użytkownika: 1,273 Płeć: Mężczyzna GG: 3134193 ![]() |
a co tam będzie? Znam dobrze okolice, kiedyś mieszkałem tam w podwórku obok dworca PKP...miło wspominam bo było gdzie sie bawić i dużo zieleni:P Pamiętam też ruchliwą bocznicę no i łącznik do Defum gdzie spalinówka SM42 jeździła kilka razy na tydzień.... Dziś juz niema takiego uroku ta okolica....Defum zdycha eeh... Będzie siedziba radia z Torunia ![]() Tak im się spodobała wylana rampa ![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Będzie siedziba radia z Torunia ![]() Tak im się spodobała wylana rampa ![]() Widziałem Cię dziś (jeśli sam to robisz) jak się dziś z tym wszystkim męczyłeś hehe,.. to że ludzie się przyglądają to normalka, więc nie musiałeś na mnie krzywo patrzeć ![]() ![]() Pytanie podstawowe brzmi, czy jest sens wkładać pieniądze akurat w tą miejscówkę. Na pewno to przemyślałeś? Czy na swoją działalność nie znalazłeś innego lokalu w DG i wybór padł na tą, czy to był wybór świadomy? A co by nie robić zupełnego off top-a, przy torach w DG dalej jakieś ruchy. Jakiś czas temu przywieźli jakieś rury, rów o długości kilkuset metrów też wykopany dalej jest. Swoją drogą ostatnio we wt. robotnicy w pobliżu torów "leżakowali" sobie, prawie jak sjesta.. -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
A co by nie robić zupełnego off top-a, przy torach w DG dalej jakieś ruchy. Jakiś czas temu przywieźli jakieś rury, rów o długości kilkuset metrów też wykopany dalej jest. Swoją drogą ostatnio we wt. robotnicy w pobliżu torów "leżakowali" sobie, prawie jak sjesta.. Wymieniają kanalizację (odwodnienie torów?). No i rozwalali kominki wentylacyjne schronu, bo im były cegły potrzebne ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 14 Dołączył: wto, 06 maj 08 Nr użytkownika: 1,273 Płeć: Mężczyzna GG: 3134193 ![]() |
Widziałem Cię dziś (jeśli sam to robisz) jak się dziś z tym wszystkim męczyłeś hehe,.. to że ludzie się przyglądają to normalka, więc nie musiałeś na mnie krzywo patrzeć ![]() ![]() Pytanie podstawowe brzmi, czy jest sens wkładać pieniądze akurat w tą miejscówkę. Na pewno to przemyślałeś? Czy na swoją działalność nie znalazłeś innego lokalu w DG i wybór padł na tą, czy to był wybór świadomy? A co by nie robić zupełnego off top-a, przy torach w DG dalej jakieś ruchy. Jakiś czas temu przywieźli jakieś rury, rów o długości kilkuset metrów też wykopany dalej jest. Swoją drogą ostatnio we wt. robotnicy w pobliżu torów "leżakowali" sobie, prawie jak sjesta.. Ja z natury jestem pogodnym człowiekiem więc skrzywienie na mojej twarzy to mogło być zmęczenie lub słońce, które daje popalić ostatnimi dniami. Musiałem zatarasować parking gdyz czekałem na gruszkę z betonem no i się w końcu doczekałem ![]() Co do tego miejsca hmm... akurat to był jeden z nielicznych sklepików startujących od 500m2. Tylko tak jak już pisałem wcześniej tam były plany z DTŚ a troszkę mnie martwi gdzie oni chcą przekopać ten tunel. No ale pożyjemy zobaczymy nie ma co się załamywac tylko trzeba jutro troszkę odpocząć i pouszczelniać dach. Ogólnie to ja mam sentyment do starych budynków:) przynajmniej w środku jest jak z klimą. |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Wymieniają kanalizację (odwodnienie torów?). No i rozwalali kominki wentylacyjne schronu, bo im były cegły potrzebne ![]() Szczerze powiedziawszy nie wiem po co te rury i po co ten rów, zresztą nie zaglądałem do niego i co w nim jest. ![]() -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#467
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 14 Dołączył: wto, 06 maj 08 Nr użytkownika: 1,273 Płeć: Mężczyzna GG: 3134193 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Ja z natury jestem pogodnym człowiekiem więc skrzywienie na mojej twarzy to mogło być zmęczenie lub słońce, które daje popalić ostatnimi dniami. Musiałem zatarasować parking gdyz czekałem na gruszkę z betonem no i się w końcu doczekałem ![]() Co do tego miejsca hmm... akurat to był jeden z nielicznych sklepików startujących od 500m2. Tylko tak jak już pisałem wcześniej tam były plany z DTŚ a troszkę mnie martwi gdzie oni chcą przekopać ten tunel. No ale pożyjemy zobaczymy nie ma co się załamywac tylko trzeba jutro troszkę odpocząć i pouszczelniać dach. Ogólnie to ja mam sentyment do starych budynków:) przynajmniej w środku jest jak z klimą. Spoko, następnym razem jak będę miał chwilę podejdę. Sam jestem ciekaw jak to wygląda ze stanem technicznym itp. No właśnie, głównie chodzi o DTŚ. Myślę że z tunelem nie będzie problemów, gorzej za kilka lat (oby) jeśli się doczekamy DTŚki. A w UM byłeś, pytałeś co i jak planują w tamtym rejonie? Podejrzewam że doprowadzenie tego budynku do stanu używalności sporo kasy pochłonie, to też na Twoim miejscu wolałbym mieć tą pewność, przynajmniej na okres kilku lat w przód. Ogólnie te tereny po powstaniu CH Pogoria i współpracy miasta z PKP, mogą się całkowicie zmienić. Pytanie w jakim kierunku i co dokładnie miałoby zostać zrealizowane. Przyznam, że dla mnie ten budynek jest do wyburzenia. Zresztą, nadmienię tylko że zdziwiłem się, że ktoś chciał to ruszać. Ten post edytował kwintosz pią, 16 maj 2008 - 00:08 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Po cegły mogli podejść do mnie ![]() E, chciałoby się im fatygować kilkaset metrów, jak pod ręką (a właściwie pod szpadlem) mieli surowiec ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#470
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ogólnie na trasie do Katowic już spokój. Szyny wymienione chyba aż po Zawodzie na tym jednym torze. Gdzieniegdzie widać panów w pomarańczowych kamizelkach ale nic poważnego nie robią.. Ciekawe co z drugim torem.. ... i pociągi od DG do Katowic jeźdżą od ponad miesiąca średnio 20-30 km/h i na tym "wyremontowanym" odcinku pociągi Ex/IC generują 10-15 minut spóźnienia! ![]() Ja nie wiem, czemu po remoncie i to tyle czasu obowiązuje takie ograniczenie prędkości? Pierw było od DG do granicy Będzina z Sosnowcem, teraz u nas jest lepiej, to znowu od granicy z Sosnowcem do Katowic Zawodzie się wloką pociągi! |
|
|
![]()
Post
#471
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,023 Dołączył: czw, 16 lis 06 Nr użytkownika: 307 ![]() |
Witaj iahu!
To, że robisz schody do koszmaru-magazynu - Twoja sprawa, ale zanim zaapelujesz aby "wyremontować stary zabytkowy dworzec" pofatyguj się do jego wnętrza i na własne oczy zobacz, że tam już nie ma co remontować! On się SYPIE w dosłownym słowa znaczeniu, a grzyb sięga od piwnic po sufity. To Polskie Koleje Państwowe doprowadziły do takiego stanu i brak nadziei na jakiekolwiek pozytywne działanie z ich strony. Pewnie czekają na cud Tuska. A może miasto weźmie sprawę w swoje ręce i sprawi mieszkańcom przynajmniej porządny peron z zadaszeniem? |
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Ciekawe co z drugim torem.. Termin wykonania minal w zeszlym roku...A może miasto weźmie sprawę w swoje ręce i sprawi mieszkańcom przynajmniej porządny peron z zadaszeniem? No robia te koncepcje, ktore maja byc gotowe we wrzesniu. Trzeba zrobic porzadnie i nowy, a nie prowizorki. Oczywiscie perony powinny byc w calosci zadaszone. Na zachodzie to maja hale dworcowe, w naszym kraju tylko kilka, oczywiscie na zachodzie. Pod zaborem rosyjskim model azjatycki. Hala jest tez we Lwowie (Galicja).
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT Echo Miasta, 26.05.2008 r.
Pierwszy z nowych pociągów trafi na śląskie tory już 15 czerwca. Za trzy tygodnie powinny już wozić pasażerów. Mogą osiągać prędkość 160 km/h, każdy ma 74 m długości i waży 117 ton. Są pomalowane w barwy naszego regionu (żółty i błękitny) oraz ozdobione herbem województwa śląskiego. Tak wyglądają cztery pociągi Flirt, z których pierwszy 15 czerwca wyruszy na śląskie tory. Ma za sobą testy techniczne i sprawdzian bezpieczeństwa. Już dziś jest gotowy do drogi. Podobne pociągi jeżdżą po torach Szwajcarii, Niemiec, Włoch i Węgier. Tydzień dla maszynistów - Kilka dni po przyjeździe pociągu poświęcimy jeszcze na szkolenie maszynistów, bo Flirty są zupełnie nowymi maszynami i ich obsługa różni się od prowadzenia pociągów, które już mamy. Tydzień, dwa powinny wystarczyć żeby mogli nim podróżować pasażerowie - mówi Barbara Szczerek z katowickiego oddziału PKP Przewozy Regionalne. Kolejne Flirty, które urząd marszałkowski zamówił dwa lata temu, w siedleckiej fabryce szwajcarskiej firmy Stadler, będą sukcesywnie dojeżdżać na Śląsk do jesieni. Ostatni powinien być u nas 15 października. Docelowo Tychy Docelową trasą, którą będą obsługiwać jest odcinek Tychy - Katowice - Sosnowiec (ewentualnie do Gliwic). Na tej trasie ma funkcjonować tzw. szybka kolej, a podróż ma tu trwać około pół godziny. - W związku z tym, że stacja Tychy Miasto zostanie otwarta 1 września, na razie będą obsługiwać inne odcinki - dodaje Szczerek. Jako pierwsi z nowej jakości podróżowania będą się mogli nacieszyć pasażerowie na liniach Częstochowa - Katowice - Bielsko-Biała oraz Gliwice - Katowice - Częstochowa. Tam właśnie będzie kursować pierwszy Flirt. Co to jest Flirt Flirt to szwajcarski, nowoczesny, niskopodłogowy pociąg długości około 74 m, mogący się poruszać z prędkością do 160 km/h. Może przewieźć około 500 pasażerów. (180 miejsc siedzących, 290 miejsc stojących). Jest wyposażony w klimatyzację, kamery, podjazdy dla niepełnosprawnych oraz nowoczesne wyciszenie. Cztery pociągi Flirt, jakie zamówił w 2006 r. samorząd województwa śląskiego, kosztowały 90 mln zł, a do 2013 roku ma się pojawić kolejnych 16 maszyn, które mają kursować m.in. pomiędzy Gliwicami a Częstochową i Bielskiem-Białą a Katowicami. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
wlasciwie nic nowego, PD:
CYTAT Światełko w tunelu
Już niedługo dworzec kolejowy w centrum miasta nie będzie straszył przyjezdnych i mieszkańców swoim wyglądem. Po kilku latach rozmów, negocjacji ze spółkami PKP przyszedł czas na konkrety. Konieczność „ucywilizowania” tego rejonu Dąbrowy wymusiła także pobliska budowa Centrum Handlowego „Pogoria”, a także ewentualna lokalizacja w tym miejscu centrum przesiadkowego. Pierwszym, podstawowym krokiem rozpoczynającym działania w tym zakresie było przystąpienie we wrześniu 2007 roku do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w rejonie linii kolejowej PKP Katowice – Warszawa oraz ulic: Kościuszki i Sobieskiego do granicy administracyjnej z Będzinem. Podjęcie przez dąbrowskich radnych stosownej uchwały wynikało z braku miejscowego planu na przeważającej części tego obszaru, na którym zgodnie z obowiązującym „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza”, teren ten przeznaczony był pod usługi, produkcję i budowę drogi. Dzisiaj są to tereny kolejowe zamknięte, tereny po byłej KWK „Paryż”, tereny Huty Bankowej, tereny Galii oraz Mayland Real Estate sp. z o.o. Na terenach poprzemysłowych Huty Bankowej w chwili obecnej buduje się Centrum Handlowo-Usługowe „Pogoria”. Podpisanie w marcu 2008 roku listu intencyjnego między gminą a PKP S.A i PKP PLK S. A. to kolejny krok naprzód. Strony wyraziły gotowość do współpracy przy realizacji projektu polegającego na kompleksowym rozwiązaniu układu drogowego i połączeniu go z nowym układem torowym. PKP oraz miasto podjęły wspólne działania dot. zmodernizowania infrastruktury kolejowej, stworzenia zintegrowanego systemu komunikacji oraz wykreowania przestrzeni publicznej okołodworcowej, co zapewne pozytywnie wpłynie na wizerunek miasta i spółek PKP. - Jesienią br mieszkańcy miasta będą mogli zapoznać się z wariantową koncepcją programowo – przestrzenną dla tego rejonu. W chwili obecnej trwa postępowanie przetargowe w tym zakresie. Dokument odniesie się do modernizacji torowiska, co ma pozwolić pociągom rozwijać prędkość 160 km/h, dotyczyć będzie skrzyżowania dwupoziomowego w ciągu ulicy Kościuszki jako połączenia południowej z północną częścią miasta, adaptacji istniejącego lub realizacji nowego budynku dworca oraz centrum przesiadkowego, adaptacji bocznic kolejowych, parkingów typu PARK & RIDE. Opracowany dokument pozwoli określić nie tylko zakres prac, ale i czas realizacji zadania – wyjaśnia Henryk Zaguła, I z-ca prezydenta miasta. Po wyborze wariantu spełniającego możliwie wszystkie oczekiwania powstanie „Studium wykonalności” uwzględniające analizę techniczną, finansową, ekonomiczną oraz oddziaływanie na środowisko. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, można mieć nadzieję, że w 2010 roku inwestycja wyjdzie z dokumentów i zacznie pojawiać się w rzeczywistości. (ste) -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Kilka dni temu zauwazylem, ze nie ma juz tego budynku za przejazdem w strone dworca, "przeznaczonego do likwidacji w 2006"
CYTAT ![]() Flirt już szykuje się do wjazdu w Śląskie Tomasz Głogowski 2008-06-01, ostatnia aktualizacja 2008-06-02 08:24 Pierwszy z czterech pociągów Flirt 15 czerwca trafi na Śląsk. Właśnie rozpoczęło się szkolenie maszynistów, którzy poprowadzą te nowoczesne składy. Pierwszy z czterech takich pociągów pojawi się u nas w czerwcu, ostatni we wrześniu Trzy pozostałe maszyny zamówione przez władze województwa śląskiego w siedleckiej fabryce Stadlera będą do nas docierać w następnych miesiącach. Ostatni z pociągów, które kosztowały 90 mln zł, dojedzie we wrześniu. PKP Przewozy Regionalne zaczęły już szkolenie maszynistów, którzy będą prowadzić Flirty. Nie jest to takie proste, bo pociągi różnią się od tych, do których przyzwyczaili się pracownicy kolei. - Są naszpikowane elektroniką - przyznaje Jarosław Kołodziejczyk, zastępca dyrektora Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Katowicach, i dodaje, że oprócz zwykłych maszynistów trzeba będzie też wyszkolić instruktorów, którzy będą uczyli jazdy Flirtami swoich kolegów. Flirty, każdy o długości 74 m, zostały m.in. wyposażone w klimatyzację, podjazdy dla niepełnosprawnych oraz nowoczesne wyciszenie. Każdy przystosowany jest do przewozu ok. 500 pasażerów (180 miejsc siedzących). Wewnątrz pociągu, który może osiągnąć prędkość do 160 km/godz., zamontowane zostaną też kamery. - To będzie całkiem inny komfort jazdy niż ten, który teraz kojarzy się nam z państwową koleją - zapewnia Kołodziejczyk i przypomina, że takie same maszyny jeżdżą po torach m.in. Włoch, Austrii i Niemiec. Pierwszy Flirt, który w czerwcu pojawi się na torach, nie będzie kursował tylko po jednej. Kolej chce, aby pociąg pojawiał się w co najmniej kilku miastach, tak by pasażerowie mogli się do niego przekonać. Później Flirty mają jeździć m.in. między Gliwicami i Częstochową oraz Bielskiem-Białą i Katowicami. W piątek sejmik zgodził się na ogłoszenie przetargu na osiem kolejnych nowoczesnych pociągów. Mają kosztować 160 mln zł i trafią do nas za dwa lata. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() Grupa: FdZD Postów: 42 Dołączył: śro, 17 sty 07 Skąd: Dąbrowa Górnicza/Sabadell/Barcelona Nr użytkownika: 405 Płeć: Mężczyzna ![]() |
http://www.mmsilesia.pl/1859/2008/6/5/mm-u...ory=interwencje
CYTAT ![]() MM ujawnia: Uratują dworzec w Strzemieszycach? ![]() Uszkodzony w zeszłym roku przez pożar dworzec kolejowy w Strzemieszycach, stoi i niszczeje. Swoją pomoc w jego ożywieniu oferuje lokalna społeczność: Wiesław Olszewski oraz zespół „Kruk”. Dworzec wraz z przyległymi terenami należy do PKP. – Miasto wyraziło chęć przejęcia obiektu, prowadzone są rozmowy na ten temat – mówi Tomasz Liszaj, rzecznik prasowy PKP. – Trzeba najpierw dokonać podziału geodezyjnego terenu – dodaje. O sprawie oszczędnie wypowiadają się urzędnicy dąbrowskiego magistratu: - Kluczową kwestią dla całej sprawy jest wyjaśnienie wszelkich spraw własnościowych między spółkami PKP i Skarbem Państwa – mówi Anna Zubko z Wydziału Strategii, Promocji i Komunikacji Społecznej UM. – Obecnie rola miasta w tym temacie jest ograniczona i trudno przesądzać o losach tego obiektu – dodaje Zubko. Budynek dworca może zostać przejęty przez miasto między innymi za długi kolei. Jak się dowiedzieliśmy, taka sytuacja może mieć miejsce w tym przypadku. Stary dworzec jako centrum kultury? - Trzeba to pociągnąć, coś z tym zrobić. Jesteśmy gotowi na współpracę, możemy tego przypilnować – mówi dla MM Piotr Brzychcy, muzyk zespołu „Kruk” i dziennikarz „Hardrockera”. – Moglibyśmy całość zorganizować na wzór Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz” (prężnie ostatnio działający w sąsiednim Kazimierzu Górniczym ośrodek kultury – przyp. red.) – dodaje Brzychcy. Chcemy założyć fundację, która by się zajęła ożywieniem tego miejsca, szukamy poparcia – mówi natomiast Wiesław Olszewski, miłośnik obiektu. Pokazuje korespondencję, którą prowadził w sprawie dworca z Urzędem Miejskim w Dąbrowie Górniczej. Prosił między innymi o uporządkowanie placu przed obiektem, proponując czynny udział w przedsięwzięciu. – Niestety, władze samorządowe zmieniły się i pomysł nie został zrealizowany. Boimy się, żeby po ewentualnym przejęciu przez miasto obiektu nie powstał w jego miejscu jakiś supermarket – kwituje Olszewski. |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
w budzecie ma sie pojawic:
CYTAT - 600.000,00 na opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej wraz z analizą finansową i ekonomiczną wykonalności dla zadania „ Kompleksowe rozwiązanie układu drogowego i funkcjonalne połączenie z nowym układem torowym modernizowanej linii E65 w stacji kolejowej Dąbrowa Górnicza w rejonie ul. Kościuszki – Kolejowej” Za to dworzec zniknal z WPI, co jest dziwne. Nie zauwazylem kiedy, ani wyjasnienia -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 16 Dołączył: nie, 15 cze 08 Nr użytkownika: 1,338 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Witam.
Obiło mi się kiedyś o uszy coś o powstaniu na terenach DG SKM. Czy ktoś coś o tym słyszał? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Kiedyś coś takiego słyszałem. Ale "SKM" miała biec od Tychów do Sosnowca. W przyszłości miałaby być przedłużona do Huty Katowice.
Ale ile w tym wszystkim było prawdy, ile "kaczki dziennikarskiej" a ile "kiełbasy wyborczej" to nie wiem. Bo jak szybko się ta informacja ukazała, tak szybko przestano o niej mówić/pisać. -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Rozmawialismy o tym na forum kilka razy. Szukaj glownie w temacie o dworcu PKP. Ten temat zostanie potem przeniesiony i polaczony wlasnie z tematem o dworcu.
Tychy - Sosnowiec pojawia sie dopiero od niedawna, najczesciej piszac o nowych pociagach Stadlera. Z SKM to nie ma nic wspolnego. Ze 2-3 lata temu byla jakas wstepne koncepcja SKM, nawet kilka wizualek, ale nie wiadomo na ile to bylo powazne. To bylo wiele linii, czesc potzrebne i realne, a czesc jakies marzenia. A sam temat SKM w GOPie pojawia sie od wielu, wielu lat. Pewnie od kilkudziesieciu ![]() W DG SKM ma siegac do Zabkowic lub ex HK. Maja powstac dodatkowe stacje, jak na wysokosci CA - "DG Ratusz". -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 17:47 |