![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Na dworcu zostana jak sa, a beda przesuniete dokladnie od konca peronu (od przejscia przez tory). Planow zadnych oczywiscie nie widzialem ale skoro zlagodzic to powinni przesunac na polnoc i luk bedzie mniejszy i krotszy. Przy okazji po poludniowej stronie zrobi sie kilka metrow wiecej miejsca dla DTŚ Hehe jak to na północ, nie skumałem.. przecież tory do Częstochowy za zakrętem lecą powiedzmy w strone północną ![]() ![]() No ale ja ostatnio siedzę nad pracą to coś mogłem powalić albo nie skumać ![]() A tak w ogóle, to czy gdzieś w pobliżu torów kolejowych nie ma powstać ten ośrodek dla dzieci niewidomych z dofinansowaniem UE? Kiedyś na BIP-ie były jakieś rozmowy na temat terenów przy torach z którymi miasto coś chciało zrobić - i tak mi się wydaje że o ten ośrodek chodziło. Ciekawe czy przesunięcie torów, w niczym nie przeszkodzi.. zresztą nawet nie wiemy na jakim odcinku miałoby ono nastąpić. Ten post edytował kwintosz sob, 26 sty 2008 - 15:37 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
Hmmm wersja podana przez Uśmieszka wydaje mi się bardziej prawdopodobną... Wtedy będzie mniejszy łuk co pozwoli na rozwinięcie większej prędkości
![]() -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Napewno coś takiego planują - łuk musi mieć większy promień czyli teoretycznie wydłuży się a nie skróci. Co do szkoły dla dzieci niewidomych i niedowidzących to faktycznie obecne budynek po OHP jest mały i jego konstrukcja jak że jest to blok typu "lipsk" nie nadaje się do porządnego remontu. Gdy UC sie wyniesie do Sławkowa wówczas zacznie sie zapewne zagospodarowanie tegoż dla potrzeb szkoły....
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
A ja kombinowałem właśnie odwrotnie.
![]() Jeśli to poleci tak jak jest zaznaczone, to gdzie się zmieści DTŚ po lewej stronie torów, bo chyba tak ma lecieć?! Tam na bank braknie miejsca (po lewej przy przejaździe zaraz zaczynają się budynki - cukiernia czy piekarnia nawet tam jest). A przecież skoro Kościuszki ma przeciąć tory wiaduktem czy tunelem to DTŚ musi lecieć właśnie po lewej stronie torów. Hmm.. ciekawe. Ten post edytował kwintosz sob, 26 sty 2008 - 16:17 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
To luk bylby jeszcze bardziej ostry.
DTŚ ma jednak byc po poludniowej stronie torow, tam gdzie teraz Kolejowa -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Z tym łukiem, to mamy różne pojęcie o matematyce.
Może i faktycznie po lewej te tory, bo kiedyś coś przebąkiwane było o dwóch wiaduktach.. na tamtą stronę i powrót. Tylko w takim razie, przedłużanie Kościuszki ma służyć dotarciu do DTŚki? Trochę sobie tego nie wyobrażam by zrobić tam obok torów zjazdy/wjazdy + DTŚ .. bo chyba kolizyjnego skrzyżowania by nie zrobili.. poza tym co z Limanowskiego? To by musiała być niezła estakada, by się wyrobić na tym odcinku co tam jest, z tym. Tak czy siak, powinna czekać nas rewolucja jeśli chodzi o tory i pociągi na tym fragmencie. Ten post edytował kwintosz sob, 26 sty 2008 - 22:03 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Zrobilem mapke pogladowa ( 3minuty w paint'cie
![]() ![]() DTS jest zaznaczona mniej wiecej i ten wezel moze byc troszke nizej a znowu na prawo od wezla moze byc blizej torow (to zalezy jak przesuna ten boczny od rozjazdu). Po lewej od wezla zalezy znowu jak wyobrazaja sobie wezel i czy cos zrobia z bocznymi torami. Wiec sama DTS jest mniej wiecej. Do tego parking i dworzec autobusowy. Kosciuszki miala byc 2+2 wiec taka ja narysowalem (wtedy nie bylo mowy o DTS). Mam nadzieje ze Mayland zrobi teraz 2+2 od ronda do skrzyzowania z Przybylaka. Jesli nie 2+2 to powinna byc jedna jezdnia ale 4 pasy. DTS moze byc na poziomie "0" a Kosiuszki w tamtym terenie moze zejsc nizej a potem prosto w tunel. Po drugiej stronie Koscisuzki bedzie "wpadala" w przyszla KDL 1/2 (miala byc tez 2+2 ale ktos tam protestowal, a szkoda bo taka droga to szybszy rozwoj dzielnicy): ![]() Oby jak najszybciej powstal tunel na druga strone. Tam jest tyle wolnych terenow tak blisko centrum. Zobaczycie jaki tam bedzie boom po jego wybudowaniu. Rozszerzaja teren planu (projekt uchwaly): CYTAT Rada Miejska w Dąbrowie Górniczej uchwala § 1 Przystąpić do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowy Górniczej dla terenów położonych w rejonie linii kolejowej PKP Katowice - Warszawa, ulic: Limanowskiego – Konopnickiej – Górników Redenu – Królowej Jadwigi - Sobieskiego do granicy administracyjnej z Będzinem. § 2 1. Granice obszaru opracowania określa załącznik graficzny w skali 1:10 000 stanowiący integralną część niniejszej uchwały. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zostanie sporządzony w skali 1:2000. § 3 1. W przedmiocie ustaleń planu, o którym mowa w § 1 ustala się : a) przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania ![]() c) zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego d) zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej e) wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych f) parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy g) granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych h) szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym i) szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy j) zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej k) sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów l) stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art.36 ust.4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. oraz w zależności od potrzeb: m) granice terenów pod budowę obiektów handlowych, o których mowa w art.10 ust.2 pkt 8 2. Celem planu jest stworzenie prawa miejscowego pozwalającego na uzyskanie ładu przestrzennego i zrównoważonego rozwoju. § 4 Traci moc Uchwała Nr XVIII/255/07 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 28 września 2007 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowy Górniczej dla terenów położonych w rejonie linii kolejowej PKP Katowice – Warszawa, ulic : Kościuszki – Sobieskiego do granicy administracyjnej z Będzinem”. § 5 Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Dąbrowa Górnicza § 6 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego. Przewodnicząca Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej Agnieszka Pasternak Uzasadnienie w sprawie: przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowy Górniczej dla terenów położonych w rejonie linii kolejowej PKP Katowice-Warszawa, ulic: Limanowskiego – Konopnickiej – Górników Redenu – Królowej Jadwigi -Sobieskiego do granicy administracyjnej z Będzinem”. Podjęcie uchwały o przystąpieniu do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowy Górniczej” dla w/w terenów wynika z braku miejscowego planu na przeważającej części obszaru, który stracił ważność na podstawie art.67 ust.1 ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym z 1994 r. Dla północnej i wschodniej części obszaru obowiązuje „Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla terenów CENTRUM A miasta Dąbrowy Górniczej” zatwierdzonego uchwałą nr XXX/582/2004 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 25.08 2004-publikacja Dz.Urz.Woj.Śl.Nr 99 poz.2807 z dnia 20.10.2004. Dla przeważającej części obszaru została podjęta uchwała Nr XVIII/255/07 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 28 września 2007roku, ale po ponownej analizie granic uznano, że, należy w nowej uchwale w załączniku graficznym uwzględnić tereny, w rejonie ul. Górników Redenu –Konopnickiej –Limanowskiego. W tak strategicznym obszarze, jakim jest rejon dworca PKP, który jest wizerunkiem miasta należy uporządkować gospodarkę przestrzenną poprzez właściwą dyspozycje terenów oraz wprowadzenie nakazów i zakazów dotyczące kształtowania zabudowy, ograniczeń możliwości lokalizacji obiektów, w szczególności garażów i obiektów tymczasowych. W stanie istniejącym są to tereny kolejowe zamknięte, tereny po byłej KWK Paryż, tereny Huty Bankowej, teren Dąbrowskiej Fabryki Obrabiarek, teren Galii oraz Mayland Real Estate s.p.z.o.o Na terenach poprzemysłowych Huty Bankowej trwa realizacja Centrum Handlowo-Usługowego „Pogoria” zgodnie z uzyskanym pozwoleniem. Generalnym celem projektu planu miejscowego w tym obszarze jest wykreowanie przestrzeni okołodworcowej, stanowiącej o pozytywnym wizerunku miasta, Spółek PKP S.A. oraz Spółki PKP PLK S.A W granicach objętych opracowaniem winien być kompleksowo rozwiązany układ drogowy i funkcjonalnie połączony z nowym układem torowym modernizowanej linii E65 w stacji kolejowej Dąbrowa Górnicza rejonie ulic: Kościuszki-Kolejowej polegających na: 1. przebudowie układu komunikacyjnego w rejonie ulicy Sobieskiego-Przybylaka- Kościuszki i powiązanie z przebiegiem Drogowej Trasy Średnicowej oraz połączenie Centrum miasta z Korzeńcem 2. przebudowie lub budowie budynku dworca PKP w Dąbrowie Górniczej 3. lokalizacji centrum przesiadkowego oraz hotelu 4. lokalizacji hipermarketów o pow. uż.. powyżej 2000 m˛ . Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi ~172,1 ha Koszt w/w planu szacuje się wg Cennika Krajowej Izby Urbanistów na kwotę ok.110 000 zł netto. W związku z przeprowadzoną analizą zasadności przystąpienia do sporządzenia w/w planu miejscowego oraz zgodności ze „Studium uwarunkowań…” zasadne jest podjęcie niniejszej uchwały. Zalacznika w BIPie nie ma. Ciekawe czy na sporzadzenie planu beda ekstra srodki czy te z WPI na dworzec (ten rok 200 tys, przyszly 500 tys) -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Z odp Pana Prezydenta na naszego maila:
CYTAT Rozmawiamy z PKP, bo uważam, że jednym z najważniejszych problemów jest praktycznie brak dworca w naszym mieście. Liczę, że w tym roku domkniemy sprawę tego, jakie funkcje będzie pełnił obecny budynek dworcowy, jak będzie wyglądał układ komunikacyjny wokół dworca i jaki będzie wkład miasta, a jaki PKP. W tym roku w budżecie są zabezpieczone środki na zlecenie studium wykonalności dt. dworca i infrastruktury wokół niego. Ja mam nadzieje ze obecny budynek kasowy zostanie zburzony. A ten stary zrewitalizowany o ile to mozliwe, albo cos nowoczesnego. Peron powinien zostac calkowicie zadaszony w nowoczesny sposob. Do tego przejscie podziemne lub kladka na peron. Nie mowiac juz ze chcialoby sie 2 peron dla przyszlej SKM ![]() I powinno powstac cos naprawde dobrego. Nie powinno byc miejsca dla bylejakosci i prowizorki. To maisto tego potrzebuje bo bardzo brakuje ciekawej i dobrej architektury, a taka bedzie impulsem do rozwoju calej okolicy. Miasto zadluza sie na tyle inwstycji wiec czemu nie wyemitowac obligacji na tak wazny cel. A zobaczcie co sie marzy w mniejszym Wloclawku ![]() ![]() ![]() Ja az takim fantasta nie jestem ![]() Ale tak naprawde to nie jest nic nadzwyczajnego, efekt stanowi elewacja i przeszklenie , a wewnatrz to juz moze byc centrum handlowe itp -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
No moze wreszcie sie cos ruszy - w końcu bliska inwestycja Maylandu powinny zobligować PKP jak i władze do działania. Wiadomo ze inwestycja taka bedzie raczej długoterminowa ale powinno sie zaczac o tym powaznie myslec. Uklad sie zapewne zmieni, powstanie DTŚ być może powstanie centrum przesiadkowe, choć jakos nie wyobrazam sobie skierowanie wszystkich linii na dworzec PKP, ale wlasnie owa przebudowa ma to ponoc zmienic. Czekamy na kolejne wiesci i działania, mam nadzieje ze nie skończy sie to na wiecznych rozmowach z PKP. Liczy na to 130 tysięczne miasto.
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
O ku.. to już wiem gdzie widziałem elewacje wcześniej naszego Stadionu Narodowego który ma powstać w W-wie.
Te wizualnki to chyba z SCC??? Hehe.. bardzo podobne, bardzo EOT.. Co do działań to póki co bym się nie podniecał, bo nawet jakby miasto doszło do porozumienia pełnego z PKP to póki co na tą inwestycję nie ma pieniędzy poza groszami (700-800tys? w WPI) co zapewne będzie potrzebne na opracowanie projektów itp.. A okazja ku powstaniu nowego dworca jest wyśmienita: buduje sie Mayland, zmieniany układ komunikacyjny w centrum, perspektywa DTŚ, inwestycje PKP w tory i zmiana promienia łuku.. Póki co cisza i po raz kolejny po odwołaniu przetargu z września(ja nie wiem czy to tylko tak w DG w każdej dziedzinie muszą sobie odwoływać te przetargi i rozpisywać na nowo - wiem do dupy ustawa o zamówieniach publicznych) na opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego tego terenu i rozpisaniu go znowu, poczekamy sobie dłużej na sam ten dokument, który będzie podstawą do dalszych działań.. Ten post edytował kwintosz wto, 05 lut 2008 - 16:00 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Superszybką koleją na polskie Euro 2012 dziś Na przełomie kwietnia i maja śląska kolej ogłosi pierwsze przetargi dotyczące wykonania dokumentacji projektowej na budowę torów dla superszybkich pociągów. - Ruszamy z pięcioma wielkimi kontraktami na modernizację naszych linii. Dzięki temu pociągi, które będą wiozły kibiców na piłkarskie Mistrzostwa Europy w 2012 roku, będą mogły osiągać prędkość nawet 200 kilometrów na godzinę! - mówi Jacek Karniewski, rzecznik katowickiego oddziału PKP Polskie Linie Kolejowe. Do pierwszego gwizdka na Euro w Polsce kolej zamierza wyremontować i zbudować łącznie 1566 km torów, w tym ponad 650 km łączących miasta, w których będą rozgrywane mecze. Podróżujący między stadionami mają wysiadać na nowoczesnych dworcach, a sama podróż nie będzie wlekła się godzinami, bo przewoźnicy ogłosili już przetargi na superszybkie lokomotywy i wygodne wagony. Chociaż uwaga wszystkich skierowana jest na budowę stadionów, jedną z kluczowych ról w czasie wielkiej imprezy sportowej będzie odgrywał właśnie transport kolejowy. Potwierdza to chociażby sprawozdanie sporządzone przez niemieckie federalne ministerstwo spraw wewnętrznych po Mistrzostwach Świata w 2006, z którego wynika, że Deutsche Bahn przewiozły wówczas dodatkowe 15 mln osób. Na mistrzostwa u naszych sąsiadów uruchomiono też 370 specjalnych pociągów dalekobieżnych i 10 tys. połączeń lokalnych. - Na samym Śląsku będziemy realizować aż pięć wielkich kontraktów - mówi Jacek Karniewski. Połączenie Katowic z portem lotniczym w Pyrzowicach to priorytet. Już za kilka tygodni zostanie ogłoszony przetarg na wykonawcę dokumentacji projektowej oraz studium wykonalności. Szacunkowy koszt całej inwestycji to około 320 milionów euro. Podróż z dworca głównego na lotnisko ma trwać niecałe pół godziny. Inwestorzy planują pięć przystanków (Katowice Załęże, Chorzów Batory, Chorzów ul. 3 Maja, Piekary, Pyrzowice Lotnisko), pomiędzy którymi pociągi pojadą nawet z szybkością 160 km/h. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego wpisało "Dojazd do lotniska" do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-13 z uzasadnieniem: "bezpośredni związek z Euro 2012". - Przewidujemy modernizację dworców w Gliwicach, Zabrzu, Świętochłowicach, Chorzowie Batorym oraz przebudowę dworca katowickiego - mówi Karniewski. Kibice z Niemiec najszybciej dojadą na "Śląski" przez Opole. Jeśli będą chcieli zobaczyć jeszcze Kraków, dotrą tam z Opola w ciągu półtorej godziny (dziś taka podróż ekspresem zajmuje ponad 3 godziny). Żeby było szybko i wygodnie spółki kolejowe muszą połączyć siły. Do dużych inwestycji przymierza się PKP Intercity. W najbliższych tygodniach zostanie rozstrzygnięty ogłoszony przez spółkę przetarg na zakup 10 superszybkich lokomotyw. - Na razie, nie myślimy o szybkości 300 km/h, bo takich tras jeszcze w Polsce nie ma. Kupujemy maszyny, które mogą osiągnąć 200 km/h - mówi Adrianna Chibowska, rzecznik prasowy PKP Intercity. Pierwsze nowe lokomotywy na tory wyjadą za dwa lata. Na Euro 2012 kibice będą podróżować już w luksusowych wagonach. PKP Intercity zamierza kupić ich aż 30. W wagonach sypialnych będą znajdowały się indywidualne łazienki dla każdego przedziału. Wagony będą wyposażone w nowoczesny sprzęt audio-wideo. Aleksander Król Chcialbym zobaczyc te 160km/h w Chorzowie i w Zalezu. Kolejny raz smieszy laczenie Euro z dworcami w Gliwicach, Swietochlowicach i Zabrzu. Jasne jest ze dworce wymagaja remontu ale dziwny wybor miast. Czyzby DG nie potrafila lobbowac, czy nas olewaja? W jaki sposob Gliwice sa bardziej zwiazane z Euro niz DG? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 91 Dołączył: sob, 29 gru 07 Nr użytkownika: 998 Płeć: Mężczyzna ![]() |
kolejny przyklad jak traktuja miasta Zagłębia wysyłają nas na margines
![]() |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Chcialbym zobaczyc te 160km/h w Chorzowie i w Zalezu. Kolejny raz smieszy laczenie Euro z dworcami w Gliwicach, Swietochlowicach i Zabrzu. Jasne jest ze dworce wymagaja remontu ale dziwny wybor miast. Czyzby DG nie potrafila lobbowac, czy nas olewaja? W jaki sposob Gliwice sa bardziej zwiazane z Euro niz DG? W taki sposób, że w Zabrzu będzie nowy stadion do 2012 i na pewno o ile by w Chorzowie było euro trenowałyby tam drużyny a co za tym idzie mogłyby za nimi podróżować kibice. Sosnowiec też chciał aby w razie czego drużyny trenowały w Sosnowcu, tyle tylko że do tego trzeba mieć stadion a niestety sprawa póki co ucichła. Co do Świętochłowic, tłumacze sobie to jedynie tym, że po prostu leży na trasie do Zabrza.. Ten post edytował kwintosz sob, 09 lut 2008 - 16:22 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Co ma baza treningowa do dworca.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
No właśnie to co napisałem w powyższym poście, treningi = kibice, a kibice muszą jakoś dojechać.. Wiem że to naciągane ale tylko tak sobie umiem to wytłumaczyć. Zresztą marne szanse są że będzie Euro na Śląskim, tak więc zobaczymy co się stanie, jak już będzie pewne że tej imprezy tu nie będzie.
-------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Kolejny raz smieszy laczenie Euro z dworcami w Gliwicach, Swietochlowicach i Zabrzu. Jasne jest ze dworce wymagaja remontu ale dziwny wybor miast. Czyzby DG nie potrafila lobbowac, czy nas olewaja? W jaki sposob Gliwice sa bardziej zwiazane z Euro niz DG? Bo to wszystko ani trochę nie jest związane z Euro 2012. Nie jest tajmnicą, że z 95% tych wszystkich inwestycji w Polsce byłoby zrealizowanych bez względu na to czy Euro będzie czy nie. Po prostu każdej realizacji w całej Polsce robi się teraz propagandową mistrzowską laurkę. ![]() Zresztą marne szanse są że będzie Euro na Śląskim, tak więc zobaczymy co się stanie, jak już będzie pewne że tej imprezy tu nie będzie. Ja się własnie zastanawiam czemu nikt z rządu nie ma na tyle jaj aby wystąpic w TV i powiedzieć raz na zawsze "Euro 2012 w Krakowie i Chorzowie nie będzie". Koniec i kropka. W końcu jest już po wyborach ![]() Ten post edytował bzenek pon, 11 lut 2008 - 07:24 |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Bo to wszystko ani trochę nie jest związane z Euro 2012. Nie jest tajmnicą, że z 95% tych wszystkich inwestycji w Polsce byłoby zrealizowanych bez względu na to czy Euro będzie czy nie. Po prostu każdej realizacji w całej Polsce robi się teraz propagandową mistrzowską laurkę. ![]() Ja się własnie zastanawiam czemu nikt z rządu nie ma na tyle jaj aby wystąpic w TV i powiedzieć raz na zawsze "Euro 2012 w Krakowie i Chorzowie nie będzie". Koniec i kropka. W końcu jest już po wyborach ![]() Trudno żeby rząd powiedział że Euro nie będzie jak wszystko zależy od UEFA. No Panowie, trochę powagi. Rząd co najwyżej może wiedzieć nieoficjalnie, jakie są szanse na to by UEFA rozszerzyła liczbę miast z 4 do 6 ale chyba w żadnym kraju póki oficjalne decyzje nie zapadną to nikt się w ten sposób nie wypowie. Co do inwestycji to owszem, wszystko teraz podciągają pod to Euro.. a mi to lotto, ważne jest aby jednak coś się robiło, poprawiała się infrastruktura itp.. Ten post edytował kwintosz pon, 11 lut 2008 - 11:22 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Trudno żeby rząd powiedział że Euro nie będzie jak wszystko zależy od UEFA. No Panowie, trochę powagi. Rząd co najwyżej może wiedzieć nieoficjalnie, jakie są szanse na to by UEFA rozszerzyła liczbę miast z 4 do 6 ale chyba w żadnym kraju póki oficjalne decyzje nie zapadną to nikt się w ten sposób nie wypowie... Nie znam się na piłce, Euro i UEFA ale wydaje mi się, że lepiej zrobić spotkania w 4 dobrych miejscach niż w 6 średnich. Czasu dużo nie zostało, forsy tez nie ma w nadmiarze. Więc może lepiej tu i teraz przeciąć te spekulacje niż mamić bez końca siebie, krakusów i ślazaków mglistymi rozważaniami nad łaskawością UEFA. Co do inwestycji to owszem, wszystko teraz podciągają pod to Euro.. a mi to lotto, ważne jest aby jednak coś się robiło, poprawiała się infrastruktura itp.. Ano całkowita racja tylko tylko tłumaczymy sobie skąd tyle pozornie absurdalnych nawiązań do Euro. ![]() |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Protokół Nr 17/07
z posiedzenia Komisji Rozwoju i Promocji Miasta w dniu 14 grudnia 2007: CYTAT I Z-ca Prezydenta Miasta – H.Zaguła : (...) Pojawia się problem przebudowy dworca kolejowego. Pojawia się szansa , że w 2008 roku będziemy opracowywać wspólną koncepcję z PKP i PLK rozwiązań komunikacyjno-organizacyjnych w rejonie dworca Centrum. Przy okazji przebudowy torowiska chcielibyśmy wykonać podziemny przejazd pod torami, z wyjściem na przyszłe perony. OOO a to ciekawe ![]() Przebudowa torowiska w dokumencie ministerstwa - srodkach funduszy kolejowego, jest zapisana na lata 2007-8 z czego na 2007 byla niewielka czesc. Super jesli zrobia to od razu i szybko bedziemy mieli ten tunel ![]() No i dowiedzielismy sie ze tunel dla samochodow ma byc jednoczesnie dojsciem na perony hmm ciekawe. Chyba jakas sciana je oddziela bo tak to troche nietypowe. I jeszcze to slowo - "perony" -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 13:17 |