![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
to jeszcze troche im zajmie, potem drugi tor
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
od kilku dni na niedoszlym nowym dworcu przed wiaduktem, obok niedoszlego tunelu pod torami pracuja jakies koparki
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
W Zabrzu maja bardzo podobne plany, bo tez parking i dworzec autobusowy. Zobaczcie jakie to koszty a u nas na razie, na poczatek zapisano chyba 700 tys zl
CYTAT Gospodarka Śląska,
04.01.2008 r. Wykorzystując planowaną przez PKP przebudowę dworca kolejowego, władze Zabrza postanowiły utworzyć w mieście nowoczesne centrum przesiadkowe. Polskie Koleje Państwowe odnowią budynek zabrzańskiego dworca, dobudują na stacji kolejowej jeszcze jeden peron wraz z zadaszeniem. W okolicę dworca miasto sporo zainwestuje. - Zaproponowaliśmy bardziej kompleksowe rozwiązania komunikacyjne połączenia transportu kolejowego z komunikacją autobusową i tramwajową - mówi Dariusz Krawczyk, naczelnik Wydziału Kontaktów Społecznych Urzędu Miejskiego w Zabrzu. W sąsiedztwie zabrzańskiego dworca zaplanowano budowę dwupoziomowych parkingów na 800 samochodów, nowych przystanków autobusowych i tramwajowych. Utworzenie dworca autobusowego i tramwajowego wymagać będzie przebudowy dróg dojazdowych oraz torów tramwajowych. W sąsiedztwie centrum przesiadkowego ma także powstać zaplecze handlowe m.in. sklepy, restauracje, galerie handlowe czy hotele. Stworzenie nowego centrum przesiadkowego kosztować będzie ok. 500 mln zł. Miasto chce sfinansować inwestycję ze środków zewnętrznych, w tym unijnych. Część komercyjna centrum przesiadkowego miałaby zostać zbudowana na koszt prywatnych inwestorów. Propozycja utworzenia centrum przesiadkowego przedstawiona zostanie w przyszłym tygodniu zarządowi PKP. Podpisany zostanie również list intencyjny w sprawie realizacji inwestycji. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 253 Dołączył: śro, 06 sie 03 Nr użytkownika: 4 Płeć: Mężczyzna ![]() |
500 baniek coś mi sie to za dużo wydaje co by tam miało tyle kosztować??
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
Eeee to napewno dużo zaduża kwota... Co oni chcą jakąś SSC zrobić z tego centrum przesiadkowego? Bajki pie....olą i tyle!
-------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
O tym w Zabrzu
CYTAT ![]() ![]() Zabrze: Centrum przesiadkowe na EURO 2012 Decyzja zapadła. Zabrze będzie miało nowoczesne centrum przesiadkowe. Portal MM Silesia – dotarł do graficznej wizualizacji tego upragnionego przez pasażerów obiektu. Zobaczcie, co planują władze i co o projekcie sądzą nasi rozmówcy. Zabrze to nie jedyne miasto w regionie, które nie może pochwalić się reprezentatywnym dworcem. Ta sytuacja w przeciągu kilku lat pozostanie jedynie przykrym wspomnieniem. Zbliżające się EURO 2012 i położenie Zabrza, przesądziły o tym ostatecznie. Zaniedbany i nieprzyjazny dworzec odejdzie w zapomnienie. Nowy obiekt połączy ze sobą różne środki komunikacji - transport kolejowy z komunikacją autobusową i tramwajową. Wielokrotnie podejmowana kwestia budowy nowoczesnego centrum przesiadkowego, zostanie zrealizowana. Zabrze stanie się tym samym komfortowym węzłem komunikacyjnym, z którego, poza mieszkańcami, najbardziej ucieszą się podróżni. Dzięki uprzejmości Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta UM w Zabrzu, jako pierwsi możemy opublikować graficzną prezentację przyszłego centrum przesiadkowego. Projekt zapiera dech w piersiach zarówno rozmachem, jak i stylem koncepcji urbanistycznej. Teraz czas na decyzje i rozpoczęcie prac budowlanych. Kilka faktów W rozmowie z odpowiedzialną za realizację projektu Łucją Zawadzką, inspektor z Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta w UM w Zabrzu, dowiedzieliśmy się czym będzie centrum przesiadkowe: MM Silesia: - Skąd wziął się pomysł na stworzenie centrum przesiadkowego w naszym mieście? I czy decyzja o realizacji tego projektu została już nieodwołalnie podjęta? Łucja Zawadzka: - Pomysł na stworzenie centrum przesiadkowego w Zabrzu zrodził się już wiele lat temu i był uwzględniany w przygotowanym dla Zabrza planie zagospodarowania przestrzennego. Obecnie jesteśmy już po wstępnych i bardzo obiecujących rozmowach z dwiema spółkami PKP, które wspólnie z nami zaangażują się w realizację projektu. Oczywiście nie możemy wykluczyć ryzyka, że nie uda nam się zrealizować przebudowy tej części miasta w terminie, który sobie wyznaczamy, ale nie ma też zagrożenia, że miasto od decyzji o budowie centrum przesiadkowego odstąpi. - Na czym polega pomysł utworzenia centrum przesiadkowego w Zabrzu? Jakie będą korzyści dla miasta, gdy projekt zostanie zrealizowany? - Centrum przesiadkowe uczyni Zabrze miastem, które stanie się wówczas wygodnym węzłem komunikacyjnym. Zintegrowane ze sobą poszczególne rodzaje komunikacji miejskiej – busy, autobusy lokalne, krajowe, międzynarodowe, taksówki oraz kolej – dadzą Zabrzu sporą korzyść i przyczynią się do rozwoju tej części miasta. Wszystkie podejmowane w tej sprawie decyzje, konsultowane będą z konserwatorem zabytków. Powodem jest sąsiedztwo wielu zabytkowych budynków, których wizerunek jest dla nas równie istotny. - Kiedy możemy spodziewać się rozpoczęcia prac? - Na ten temat będziemy mogli powiedzieć więcej, kiedy zapadną konkretne decyzje. Wszystko zależy od postępu naszych rozmów z PKP i TLK, a także ze sponsorami. Kolejne spotkanie zaplanowano na 15 stycznia. - Czy wiadomo już, kto sfinansuje przedsięwzięcie? Czy miasto wystąpi w tej sprawie z wnioskiem o dofinansowanie z Unii Europejskiej? - Skąd weźmiemy pieniądze – to też jeszcze nie do końca zostało ustalone. Wszystko zależy od wyniku konkursów, na które wyślemy nasz projekt. Zabrze, tak samo, jak i inne miasta regionu posiada własne priorytety, ale to wcale nie jest powiedziane, że akurat nasze miasto otrzyma dofinansowanie. Wszystko zależy od tego, jak nasz projekt zostanie oceniony w konkursach. Poza środkami z Unii Europejskiej – skorzystamy także z pomocy finansowej sponsorów, którzy zrealizują drugą część projektu – komercyjną. W tej części znajdą się sklepy, restauracje i hotel. - Czy centrum przesiadkowe zostanie zbudowane od podstaw? Jaki los czeka budynek obecnego dworca kolejowego w Zabrzu? - Na pewno wykorzystamy już istniejące obiekty, niemniej – wszystkie zostaną poddane solidnej modernizacji. Nieistniejące elementy centrum przesiadkowego zostaną zbudowane od podstaw. Zadaniem centrum przesiadkowego będzie na tyle skuteczna integracja poszczególnych rodzajów transportu, by ktoś, kto chce dojechać w konkretne miejsce którymkolwiek z nich – miał do nich wygodny dostęp. Na pewno powstanie przy tej okazji kilka parkingów, na których będzie można bezpiecznie pozostawić samochód i udać się w podróż pociągiem, czy autobusem… Podobna wizja radnych O zdanie na temat centrum przesiadkowego zapytaliśmy także przedstawicieli Rady Miejskiej w Zabrzu – Krystiana Romanowskiego oraz Łukasza Urbańczyka, który ponadto z wykształcenia jest architektem. Radni odpowiadali na te same pytania. MM Silesia: - Jak ocenia Pan pomysł stworzenia w Zabrzu centrum przesiadkowego? Czy Zabrzu jest potrzebny taki obiekt? Czy będzie on pożyteczny dla miasta? Radny Krystian Romanowski: -Mamy tu do czynienia z podjętą w tej sprawie decyzją, więc to nie tylko pomysł. A co do ewentualnych korzyści z realizacji projektu centrum przesiadkowego – to jest ich sporo. Rzecz, na którą najczęściej zwraca się uwagę, to na pewno wzrost cen gruntów pod inwestycje oraz przyciągnięcie kolejnych inwestorów, którzy przyczynią się do rozwoju miasta. Poza tym – centrum przesiadkowe na pewno usprawni podróżowanie po naszym regionie. Radny Łukasz Urbańczyk: -Jest to na pewno projekt potrzebny miastu – pozwoliłby skupić w jednym miejscu komunikację kolejową i autobusową. Już podczas studiów (radny Urbańczyk jest z wykształcenia architektem) przygotowywaliśmy podobne plany koncepcyjne dla wielu miast – centrum przesiadkowe jest naturalną konsekwencją rozwoju miasta i na pewno usprawni komunikację w naszym regionie. - Czy wie Pan, jak to centrum będzie wyglądać? Czy obecny dworzec PKP zostanie wyburzony? Radny Krystian Romanowski: - Teraz najważniejsze jest, by realizacja projektu wystartowała – miasto wciąż poszukuje źródeł, z których projekt może być sfinansowany. Na sam pierwszy etap budowy centrum przesiadkowego, który miałby się zakończyć w 2010 roku potrzeba 60 milionów złotych. Budowa miałaby się zakończyć w 2012 roku – tak, by na EURO 2012 Zabrze mogło zaoferować kibicom piłkarskim dogodne warunki przemieszczania się. Poza tym - wszyscy wiemy, jak wygląda obecny dworzec – jest zaniedbany i brudny – ale czy powinien być wyburzony, czy też tylko zmodernizowany – to już pozostawmy architektom. Centrum przesiadkowe powinno łączyć kolej z komunikacją autobusów dalekobieżnych. Wiem też, że budowa centrum związana jest z realizowanym równolegle projektem modernizacji linii kolejowej łączącej Opole i Kraków. Nasze centrum przesiadkowe na pewno wpłynie na jakość podróżowania tą trasą. Radny Łukasz Urbańczyk: - Na obecnym etapie planowania przedsięwzięcia nie są mi jeszcze znane szczegółowe plany, ale jeśli te istnieją to na pewno są bardzo różne i czeka nas teraz wybór koncepcji najbardziej pożytecznej dla miasta. Ja osobiście uważam, że obecnego dworca PKP nie trzeba wyburzać – wystarczy go nieco zmodernizować. Warto także na potrzeby projektu wykorzystać plac po drugiej stronie torów, na którym można zorganizować miejsce postoju autobusów PKS – obydwa miejsca wystarczy połączyć kładką, czy też zastosować rozwiązanie bardziej zaawansowane. - Podróżuje Pan pociągami? Radny Krystian Romanowski: - Tak, natomiast w moim przypadku są to bardzo sporadyczne sytuacje. Częściej z tego rodzaju komunikacji korzystają moje dzieci. Radny Łukasz Urbańczyk: -(śmiech) Tak, naturalnie korzystam z tego typu środka transportu. 200 km/h w 2012 Podczas wizyty na dworcu zapytaliśmy korzystających z niego podróżnych, co ich zdaniem warto by zmienić, by miejsce to raz na zawsze zerwało z niekorzystnym wizerunkiem. Odpowiedzi były zaskakująco podobne – rozmówcy przekonywali, że dworzec należy przede wszystkim posprzątać i zmodernizować. Na informacje o powstającym centrum przesiadkowym, nasi rozmówcy reagowali z dystansem, ale wszystkim pomysł przypadł do gustu. – Potrzebne nam konkretne zmiany, a nie ciągłe obietnice i plany – w Zabrzu już dawno ktoś powinien zrobić porządek z dworcem. Jeśli to centrum zmieni wizerunek Zabrza, to należy się tylko cieszyć – mówi jedna z zapytanych przez nas podróżnych. Projekt budowy centrum przesiadkowego jest elementem większej inwestycji, którą rozpoczęto jeszcze w 2003 roku. Modernizacja linii kolejowej E-30 z Opola do Krakowa, to projekt, na który przeznaczono ponad 1,5 miliarda złotych. Pociągi mają już w 2012 roku osiągać na tej trasie prędkości 200 km na godzinę. MM Silesia będzie się przyglądać realizacji projektu, który jest jednym z najważniejszych w kontekście podróżowania po naszym regionie. Władze Zabrza zapewniają, że w 2012 roku centrum przesiadkowe obsłuży pierwszych pasażerów. Komentarz eksperta: Sławomir Nadolski – związany z Zabrzem, członek Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej i redaktor Wojewódzkiego Portalu Komunikacyjnego: Wizja centrum przesiadkowego w centrum Zabrza wydaje się być dobrym pomysłem, jednak nie można zapomnieć o krótkowzrocznej decyzji władz miasta sprzed kilku lat. Likwidacja pętli tramwajowej linii nr 5 spowodowała zwiększenie odległości między dworcem PKP a najbliższym przystankiem tramwajowym. Najważniejsze jest zmniejszenie odległości między dworcem a przystankami autobusowymi czy tramwajowymi. Obawiam się, że pod budzącą wielkie nadzieje nazwą "centrum przesiadkowego" mogłoby powstać zadaszone przejście między placem Dworcowym, ul. Goethego i pl. Wolności wypełnione sklepikami i butikami. Nie mogę się wypowiadać nie widząc ostatecznych planów czy wizualizacji. Ogólne plany nakreślone przez wiceprezydenta Kurbiela wskazujące na centrum w rejonie ul. Śląskiej, połączenie międzynarodowego dworca autobusowego i postoju taksówek z powierzchniami handlowo-usługowymi mają szanse zaistnienia, jednak zmiana trasy linii nr 3 nie ułatwi podróżnym przesiadki. Tak zaprojektowane centrum może podzielić los nieużywanego międzynarodowego dworca autobusowego przy ul. Kasprowicza. Na koniec chcę tylko przypomnieć, że centrum przesiadkowe z prawdziwego zdarzenia istniało już kilkadziesiąt lat temu, ponieważ właśnie spod dworca PKP odjeżdżały autobusy (od 1926 roku) i tramwaje (od 1949 roku). Ale z tym Euro to ![]() Tak jak tramwaj do Miechowic i wiele innych przykladow w kraju. Inwestycje nie majace nic wspolnego z Euro staraja sie pod nie podczepiac, pewnie zeby latwiej zdobyc kase. Moze u nas tez dworzec pkp, autobusowy i parking na Euro 2012 ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z tego co wiem to stadion Górnika Zabrze ma być obiektem gdzie będą trenować drużyny które zagrają na EURO2012 w Chorzowie. Oczywiście o ile Chorzów wejdzie do miast goszczących mecze.
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Z tego co wiem to stadion Górnika Zabrze ma być obiektem gdzie będą trenować drużyny które zagrają na EURO2012 w Chorzowie. Oczywiście o ile Chorzów wejdzie do miast goszczących mecze. I o ile beda mieli nowy stadion, na razie plany. I te druzyny przyjada tam pociagami i przesiada sie do komunikacji miejskiej? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ja tam nie wiem co i jak, ale lepiej żeby Zabrze miało takie centrum przesiadkowe i jakoś wyglądało, a nie taki syf jak tam jest. Nawet jeśli nie będzie EURO2012 w Polsce czy w Chorzowie.
O stadion Górnika Zabrze bym się nie martwił, m.in dlatego że Allianz (właściciel Górnika Zabrze) otwiera bank w Polsce i pierwszym kredytem ma być właśnie kredyt na budowę stadionu... ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Kilka tygodni temu pisalem ze na niedoszlym nowym dworcu obok wiaduktu wyrownuja teren. Teraz tez wyburzaja niedoszly tunel pod torami
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
Uśmieszku coś więcej wiadomo co tam robią? Bo w sumie mógłbym przejechać się tam z aparatem, ale troszke daleko :|
Co do centrum przesiadkowego w Zabrzu to rozśmieszył mnie tekst, że chcą by tam pociągi jeździły 200km/h... Ja w to w sumie nie wierze... Z naszymi składami i zagęszczeniem stacji nie mają jak się rozpędzić... Jakby się rozpędziły to już by musiały hamować ^^. No i informacja o tym: CYTAT Zabrze zbuduje centrum przesiadkowe
![]() Władze Zabrza i PKP podpisały list intencyjny w sprawie budowy centrum przesiadkowego. Wspólne przedsięwzięcie miasta i kolei to szansa na poprawę fatalnego wyglądu zabrzańskiej stacji. PKP ma zmodernizować budynek dworca, który znalazł się na liście kluczowych inwestycji kolejowych w związku z Euro 2012. Plany obejmują także dobudowanie drugiego peronu. Za torami, w rejonie ul. Śląskiej, gmina chce zbudować centrum przesiadkowe - dworzec autobusowy, tramwajowy i dwupoziomowy parking. Część powierzchni zajmą sklepy, galerie handlowe i restauracje. Według wstępnych obliczeń koszty budowy centrum wyniosą od 60 do 80 mln zł. Miasto liczy, że część tej sumy wyłoży Unia Europejska i prywatni inwestorzy. Źródło: Gazeta Wyborcza Katowice -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Z 500 mln zrobilo sie 60-80 mln zl. Oby u nas tyle pieniedzy sie znalazlo.
A kolo wiaduktu to niezbyt to ciekawe ![]() Od tego miejsca beda przesuwac tory az do obecnego dworca. W planach powinni to zrobic w tym roku (na liscie ministerstwa z konca poprzedniego roku). Jak wiemy juz opoznione kilka razy. Mialo byc 2006, potem 2007. Przetargu na to jeszcze nie widzialem. Jak chcesz koniecznie fotki to mozesz kiedys zrobic z wiaduktu w kierunku na centrum. Trzeba miec szczescie - widzialem kilka razy super widok przy zachodzacym pomaraniczowym sloncu i fajnie ulozonych chmurach -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
Hmmm.... W sumie powiem, że sam nie wiedziałem co tam jest ^^. Uświadomiłeś mi co tam się działo... Ale spoko...
Mam nadzieje, że w tym roku zaczną to przesuwanie torów... Powoli modernizują linie więc to też powinni odrazu zrobić... Fotki może dzisiaj zrobię, a może jutro. Odrazu zachacze CH Pogorie i tamte rejony... Sądze, że fotki będą z góry jak i z dołu (jak się tam dostane ;p) -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Nie wiem co tam zastaniesz bo juz powoli konczyli, po prostu wyrownany teren
![]() Ale z wiaduktu mozesz zrobic historyczna fotke na tory, ktore przesuna lagodzac luk. Do tego obok nich bedzie kiedys DTŚ i wlasnie ciekawe co z tym wiaduktem, gdzie to pomieszcza. Te prace ktore sa wykonywane przy wymianie szyn od Katowic do dworca w DG sa w ramach tego samego programu - waskie gardla, jednak przetargi osobne. Nie jezdze pociagiem to nie wiem na jakim sa etapie. Wciaz chyba jeden tor, ostatnie wiesci byly ze dotarli do Bedzina. PS. Za to na budowie Pogorii sprzyja pogoda wiec pewnie i postepy sa spore -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
Hmmm fotka mooże być historyczna, jeśli zaczną tam coś wkońcu robić, a nie tylko niszczyć to co zrobili sami ^^. W sumie to ja też nie wiem jak oni to tam wszystko zmieszczą... Tam jest bardzo mało miejsca :|... Wiedukt chyba będą musieli jakoś przerobić czy coś...
PS. co do Pogorii to napewno jadą do przodu w zawrotnym tempie =] -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Okoliczna mlodziez zmartwi sie gdy odwiedzi to miejsce wiosna.
Dla wielu bylo to ulubione miejsce ![]() ![]() ![]() ![]() Kupe lat temu niewiele brakowalo abym tam ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
A coś o tym wiem ^^. Część mojej szkoły, a tym bardziej klasy chodzi tam ;p... Ale cóż może mnie nie zauważą
![]() Tak sobie myślę jak to będzie za te pare lat, gdy przesuną tory i zrobią tą DeTeeŚkę... Młodzieży straci miejscówke ^^ -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
usmieszku , a mozesz mi wytlumaczyc , jak zmieni sie poloznienie torów, w ktora strone beda przesuniete w oklicach dworca i wiaduktu , czy łuk bedzie przez to dluzszy ??
co do miekscowki obok wiaduktu to bywalo sie tam czasem na grillu albo wagarach ![]() |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Na dworcu zostana jak sa, a beda przesuniete dokladnie od konca peronu (od przejscia przez tory). Planow zadnych oczywiscie nie widzialem ale skoro zlagodzic to powinni przesunac na polnoc i luk bedzie mniejszy i krotszy.
Przy okazji po poludniowej stronie zrobi sie kilka metrow wiecej miejsca dla DTŚ -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 10:49 |