![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2621
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z drobnych rzeczy, to cieszy fakt, że zatoki autobusowe są wykonane z betonu zarówno przy dworcach jak i wzdłuż głównej osi miasta. Przystanek z kostki, który zrobiono przy okazji remontu fragmentu Piłsudskiego w ubiegłym roku przy Damelu zapadł się już po paru miesiącach, może też go poprawią przy okazji.
|
|
|
![]()
Post
#2622
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
^^^
granitowe według mnie ładniejsze, ale nie z małej kostki, a z większych i równych płyt. W DG coś było nie tak z technologią, tam gdzie kładli kostkę. Powinna być wbetonowana. W takim przypadku może i lepszy już ten sam beton, będzie spokój. Długie te zatoczki w Gołonogu, może dlatego że będą tam końcowe i początkowe przystanki. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2623
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
i nowe fotki z centrum. Zmiany widać teraz każdego dnia.
Następna comiesięczna fotorelacja już z ruchem samochodowym ![]() i budynek dworca ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2624
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
podczas wczorajszej ulewy tunel na Konopnickiej zalany. A wiecie coś jak było w tunelu samochodowym w centrum? Już studzienki zamontowane więc miało gdzie spływać.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2625
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 215 Dołączył: wto, 04 kwi 06 Skąd: DG - korzeniec Nr użytkownika: 198 GG: 105879 ![]() |
Przy poprzednim zalaniu była informacja, że nie jest jeszcze gotowy jakiś kolektor lub coś w tym rodzaju, który ma być oddany do użytku przy okazji oddania tunelu przy dworcu.
|
|
|
![]()
Post
#2626
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
^ Przepompownia.
|
|
|
![]()
Post
#2627
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 571 Dołączył: wto, 15 sty 13 Skąd: Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 5,133 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z drobnych rzeczy, to cieszy fakt, że zatoki autobusowe są wykonane z betonu zarówno przy dworcach jak i wzdłuż głównej osi miasta. Przystanek z kostki, który zrobiono przy okazji remontu fragmentu Piłsudskiego w ubiegłym roku przy Damelu zapadł się już po paru miesiącach, może też go poprawią przy okazji. Te przystanki z kostki granitowej to jest taki sam durny wymysł jak ekrany dźwiękochłonne przy trasach. Tak jak piszesz taka konstrukcja wytrzymuje max do roku. No ale co poradzisz jak debile robią projekty, debile robią przetargi i debilami są inspektorzy i inwestorzy godzący się na to. Najlepszym i najświeższym przykładem są spowalniacze na Letniej. Tam po paru dniach kostka granitowa się pozapadała ![]() |
|
|
![]()
Post
#2628
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 207 Dołączył: pon, 26 lut 07 Skąd: Mydlice północ Nr użytkownika: 508 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Cała obwodnica już ma pierwszą warstwę asfaltu, łącznie ze skrzyżowaniem z ul. Perla, a rondo przy UP nieoficjalnie już działa -wyjeżdżają przez niego właściciele garaży i okolicznych firm.
|
|
|
![]()
Post
#2629
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2630
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Przy poprzednim zalaniu była informacja, że nie jest jeszcze gotowy jakiś kolektor lub coś w tym rodzaju, który ma być oddany do użytku przy okazji oddania tunelu przy dworcu. Chodziło chyba o tunel na Konopnickiej, że nie podłączony do docelowej kanalizacji. Tam niedawno zaczęli co kopać i może dopiero zaczną to budować. Pewnie jakaś pompa. A na dworcu niedawno była wizyta m.in. władz miasta i przedstawicieli PKP: CYTAT UM WIDAĆ JUŻ PIERWSZE EFEKTY PRZEBUDOWY DWORCA W CENTRUM Wzmocnienie konstrukcji budynku, przemurowania, montaż zbiorników, w których w przyszłości będzie gromadzona deszczówka ? to część prac, które udało się już wykonać przy przebudowie dworca w centrum Dąbrowy Górniczej. Przebudowa dworca rozpoczęła się w grudniu ubiegłego roku. W miniony piątek przedstawiciele Polskich Kolei Państwowych i wrocławskiej spółki Berger Bau Polska przedstawili widoczne już efekty inwestycji, której finał planowany jest na pierwsze półrocze 2023 roku. Do tej pory wykonano m. in. prace rozbiórkowe, a także wzmocniono fundamenty budynku. Wykonano już znaczną część robót konstrukcyjnych, a w pobliżu obiektu zamontowano zbiorniki retencyjne wraz z oprzyrządowaniem. Rozpoczęto także renowację elewacji. W najbliższym czasie prace na niej przeniosą się ze strony północnej na zachodnią i wschodnią. Natomiast na najwyższej kondygnacji budynku rozpocznie się montaż konstrukcji nowej więźby dachowej. Kontynuowane będą również roboty w zakresie wykonania nowych przyłączy do dworca. Dworzec będzie ogrzewany pompami ciepła Dzięki przebudowie dawny dworzec Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej ma odzyskać historyczny blask. Jednocześnie budynek będzie spełniał współczesne standardy w zakresie komfortu podróżnych, bezpieczeństwa czy dostępności. W budynku ? obok kasy, poczekalni, toalet i dwóch punktów komercyjnych ? planowane są także powierzchnie biurowe, które od PKP wynajmować będzie miasto. Porozumienie w tej sprawie z przedstawicielami kolejowej spółki podpisał już prezydent Marcin Bazylak. ? Wynajęliśmy bardzo dużą część powierzchni pod funkcje publiczne: zamierzamy tutaj przenieść Dąbrowski Inkubator Przedsiębiorczości, którego siedziba obecni mieści się na ul. 3 Maja ? mówi Marcin Bazylak. Przedstawiciele PKP podkreślają, że na dworcu wdrożonych zostanie wiele rozwiązań przyjaznych środowisku: w budynku i jego otoczeniu zaprojektowano energooszczędne oświetlenie, natomiast pod ziemią zbiorniki do magazynowania wody deszczowej używanej do spłukiwania toalet. Ponadto planowane jest ocieplenie budynku od wewnątrz, ogrzewanie go z pomocą pomp ciepła, a także montaż stolarki okiennej i drzwiowej o niskim współczynniku przenikalności cieplnej. Ciekawostką będą ogrody deszczowe suche, które powstaną w sąsiedztwie budynku. Na powierzchni 256 m kw. zostanie zasadzonych około 2500 roślin, takich jak kosaciec syberyjski, krwawnica pospolita, mięta wodna, tojeść rozesłana czy skrzyp zimowy. Ich głównym zadaniem będzie wstępne filtrowanie wody opadowej, a także stopniowe jej uwalnianie do gleby. Przebudowa budynku dworca w Dąbrowie Górniczej jest jedną z blisko dwustu inwestycji realizowanych przez PKP SA w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023. Wartą 15,62 mln zł brutto inwestycję PKP SA zleciły wrocławskiej spółce Berger Bau Polska. Projekt przebudowy dworca opracowała GPVT Pracownia Architektoniczna S.C. z Poznania. ![]() ![]() A na peronach wyświetlacze systemu SDIP są już włączone ale pokazują ciemność ![]() Na filmu wrzuconym przez Sebastiana widać co nieco jak z postępami wokół. Montują krawężniki dla dróg rowerowych i chodników, oświetlenie w tunelu samochodowym. Przygotowują studzienki przed ułożeniem ostatniej ścieralnej warstwy asfaltu. Jakiś czas temu zdarli asfalt też na skrzyżowaniu prowadzącym do FPŻ przed rondo z Przybylaka, a więc od razu ścieralną tam pociągną. Za to dwie sprawy na minus. W tunelu pieszym na perony zamontowano głośniki na fatalnych wystających mocowaniach. Nie wygląda to na przystosowane do miejsca użyteczności publicznej a bardziej jak w domu albo co najwyżej w sklepie. Niestety aż się prosi, żeby ktoś przechodząc wystawił rękę i to zniszczył. Nie jest to wandaloodporne. Powinno być jakoś zabudowane, a najlepiej we wnękach, których nie przewidziano. Druga sprawa to znowu bardzo wąski chodnik wzdłuż Kościuszki po stronie wschodniej. Znowu droga rowerowa, a obok chodniczek do chodzenia gęsiego, za wąski jakoś o cztery razy. Chodnik łączy centrum miasta i takie duże plany co do FPŻ a tu takie coś. No chyba, ze zaskoczą i odbudują obok szeroką alejkę wzdłuż hali Defum, która całkowicie zniszczyli i zlikwidowali podczas tej inwestycji. Tam byłoby dużo przyjemniej i posadzić odpowiednie drzewa. Jeszcze w przyszłości jakby powstała tamta kładka nad rondem z wizualizacji FPŻ to byłoby ok. Tak było ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2631
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Takie zmiany na ostatniej sesji w WPF:
CYTAT (...) Promowanie zielonej mobilności na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza - Etap I, Etap II: Urząd Miejski 224.270.211,99 zł, PKP PLK S.A 46.740.000,00 zł Lata realizacji 2015 ? 2023 Rok 2022 zwiększa się poziom finansowania o kwotę 18.000.000,00 zł, Rok 2023 zmniejsza się poziom finansowania o kwotę 18.000.000,00 zł. Mając na uwadze zaawansowanie prac na obiekcie - centrum przesiadkowym w rejonie dworca PKP Centrum oraz planowany termin zakończenia robót budowlanych w roku 2022 zwiększa się środki finansowe na zadaniu w roku bieżącym przy jednoczesnym zmniejszeniu limitu nakładów w roku 2023. (...) i kolejne doprecyzowanie terminu: CYTAT Najem pomieszczeń w budynku dworca PKP przy ul. Kościuszki w Dąbrowie Górniczej na cele publiczne
Lata realizacji 2021-2030 Rok 2023 zwiększa się poziom finansowania o kwotę 19.000,00 zł, Rok 2024 zwiększa się poziom finansowania o kwotę 63.000,00 zł, Rok 2025 zwiększa się poziom finansowania o kwotę 523.100,00 zł. Dokonanie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej wynika z konieczności aneksowania umowy najmu zawartej pomiędzy Polskimi Kolejami Państwowymi S.A. w przedmiocie wynajmu przez Gminę Dąbrowa Górnicza części powierzchni Dworca kolejowego PKP w Dąbrowie Górniczej na realizację zadań publicznych z powodu zwiększenia wynajmowanej powierzchni o 58,64 m2. W związku z możliwością oddania do użytku przez PKP S.A. pomieszczeń dworca w I półroczu 2023 roku (na przełomie I i II kwartału) należy urealnić wysokość opłat, jakie będą obciążały Gminę za przedmiotowy najem, w tym za media w postaci energii elektrycznej i cieplnej, dostawy wody i odprowadzenia ścieków. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2632
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Jeśli nagle nie przyspieszą, to chyba jednak trudno będzie otworzyć tunel w tym miesiącu. Oczywiście wszystko do przodu - przybywa chodników, dróg rowerowych, słupów, wykańczanie skarp (wzmacnianie i przykrywanie ostatnią warstwą ziemi pod zasianie trawy) ale wciąż został ogrom prac jak na tak krótki planowany czas i ostatnie tempo.
Widać, że nie zmierzają teraz otwierać Limanowskiego od nowego ronda w stronę "Wodociągów". Robią tam tylko krótki odcinek za rondem. Pewnie zrobią całość gdy będzie już po tej stronie parking. W drugą stronę Limanowskiego (do Konopnickiej) po jednej stronie w ukończeniu przeszkadza zjazd do bazy i tymczasowej pętli autobusowej. Bazę już chyba tam likwidują, ale zostały jeszcze składowiska materiałów. Znowu po północnej stronie Limanowskiego od bardzo dawna właściwie nic się nie dzieje. Nie zaczęli jeszcze przygotowań na chodnik, ani nie usunęli kolidującego starego słupa. Teraz jest dobry czas i ostatni na to, żeby połatać dziury po poprzedniej zimie na Konopnickiej (od Łączącej w stronę Limanowskiego) zanim wróci tam ruch po otwarciu tunelu. Nie wiem czy ktoś nad tym panuje, przewiduje i wykorzysta jeszcze ten moment. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2633
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Oprócz ww wymienionych prac, to zaczęli też wytaczać teren na układ drogowy przed budynkiem dworca.
Wiadukt na nowej obwodnicy jest już wyasfaltowany (jeszcze nie warstwą ostateczną). Na Kolejowej po przesunięciu krawężnika drogowego, wyasfaltowywano brakującą część i droga zrobiła się szersza. Rozebrano krawężnik z drugiej strony drogi rowerowej i pewnie wsadzą go dalej aby DDR miał odpowiednią szerokość. Tu się zastanawiam kto popełnił błąd, bo widać, że latarnie są dobrze osadzone i np. nie trzeba ich przesuwać tylko DDR do nich dojedzie po przesunięciu tego krawężnika. Tak jakby ktoś się pomylił z szerokością samej ulicy na jakimś etapie. Trwają cały czas prace przy tunelu na Konopnickiej. Robiono odwodnienie, skarpy i betonowano "wieniec" na tych słupach co ograniczają tunel od ronda. A co do ronda na robotniczej : ) miał rację pisząc, że jednokierunkowa będzie od Limanowskiego do Robotniczej. Na rondzie są już znaki i z ronda jest zakaz wjazdu z wyłączeniem ruchu rowerowego. Ten post edytował warius śro, 21 wrz 2022 - 15:01 |
|
|
![]()
Post
#2634
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT Marcin Bazylak - Prezydent Dąbrowy Górniczej
Pytacie i zastanawiacie się, dlaczego tak dużo inwestycji prowadzimy w jednym czasie. Czy nie można było najpierw skończyć jednej inwestycji, a dopiero potem zaczynać kolejną? To odpowiedni czas, by wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje. Lektura poniższego tekstu zajmie Państwu nie więcej niż 5 minut, ale zachęcam, bo warto 😊 Budowa centrów przesiadkowych i tuneli pod torami to inwestycje, o które zabiegaliśmy od lat. Ich realizacja nie byłaby możliwa bez współpracy z PKP Polskie Linie Kolejowe. Budowa 3 tuneli (2 drogowe i 1 pieszo-rowerowy), przebudowa peronów kolejowych oraz budowa zupełnie nowych torów na potrzeby kolei metropolitalnej to spore wyzwanie. Ponieważ prace realizowane są na jednym z najbardziej uczęszczanych korytarzy kolejowych w Polsce, musimy mieć świadomość z jak skomplikowanym logistycznie przedsięwzięciem się mierzymy. Na placu budowy pojawiają się trudności i na bieżąco musimy sobie z nimi radzić. To m.in. gwałtowny wzrost kosztów materiałów budowlanych oraz opóźnienia w ich dostawach. Dodatkowo po lutowym ataku Rosji na Ukrainę wielu pracowników nie wróciło na plac budowy, bo zostali w kraju bronić swojej ojczyzny. Tym samym wykonawcom zabrakło rąk do pracy. Musieliśmy też zmierzyć się z protestem właścicieli garaży w rejonie Urzędu Pracy. Odwołali się oni od wydanego pozwolenia na realizację inwestycji, bo obawiali się zbyt niskich odszkodowań za garaże przejęte pod budowę nowej drogi. Wstrzymało to prace budowlane, m.in. na nowym rondzie przy Urzędzie Pracy, na blisko 6 miesięcy. Przyznaję, że staraliśmy się przyspieszyć otwarcie tunelu w centrum, jednak pewnych uwarunkowań technicznych nie byliśmy w stanie „przeskoczyć”. Ostatecznie tunel jest już przejezdny, a w jego rejonie wykonywane są ostatnie prace przy chodnikach, drogach rowerowych i skarpach. Zdecydowaliśmy jednak na otwarcie tunelu dopiero w momencie zakończenia wszystkich prac związanych z instalacją i uruchomieniem przepompowni odprowadzającej wody deszczowe. To kwestia najbliższych 2-3 tygodni. Termin zakończenia wszystkich prac w rejonie dworca w centrum – określony w umowie na koniec marca 2023 – na pewno nie zostanie przekroczony. Natomiast tunel w Gołonogu powinien zostać otwarty wiosną 2023 roku i do czasu jego otwarcia utrzymywany będzie tymczasowy przejazd przez tory. Czy musieliśmy w tym samym czasie modernizować linię tramwajową i przebudowywać główną oś miasta? Tak, ponieważ na obie inwestycje – kolejową i tramwajową - pozyskaliśmy prawie 100 milionów dofinansowania, które musimy rozliczyć do końca przyszłego roku. To sprawia, że nie mogliśmy zwlekać z rozpoczęciem prac. Groziłoby to utratą dofinansowania. To ostatnie środki w tym rozdaniu funduszy UE, a być może w ogóle ostatnia szansa, by ze środków unijnych skorzystać. Nie ma pewności, że w niepewnej pod względem gospodarczym i politycznym przyszłości udałoby się uzyskać tak olbrzymią kwotę na rozwój Dąbrowy Górniczej. Szanowni Państwo, podobnie jak Wy mieszkam w Dąbrowie i też doświadczam tych uciążliwości. Proszę jednak pamiętać, że gdyby inwestycje które realizujemy były „jedynie” przebudowami dróg, to moglibyśmy sobie pozwolić na więcej możliwości w organizacji ruchu. Jesteśmy w najtrudniejszym momencie inwestycji i staramy się najsprawniej przeprowadzić miasto przez ten etap. Jestem przekonany, że już niebawem będzie lepiej, a utrudnienia pozostaną tylko wspomnieniem. Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. |
|
|
![]()
Post
#2635
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
^^^
czyli rok opóźnienia w stosunku do pierwszych zapowiedzi. Pierwszy termin otwarcia tunelu to jakoś wrzesień/październik zeszłego roku. Potem po problemach z garażami przesunięcie na wiosnę, dalej na przed wakacjami, w wakacje, do końca wakacji, na początku września, do końca września... kolejne zdjęcia z centrum ![]() i fajne z drona z fb prezydenta MB ![]() a tu właśnie ten super wąski chodnik po prawej stronie łączący centrum miasta, FPŻ z centrum przesiadkowym, dworcem i drugą stroną miasta (asfaltowa część to droga rowerowa): ![]() i co tu mówić, że miasto przede wszytskim dla ludzi, ale jednak nie dla pieszych. Nie może być tak, że dla rowerów kosztem pieszych. No i ta ściana do zagospodarowania. Najlepsza miejscówka na fajny mural -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2636
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dlaczego, do jasnej cholery, ciągle powielane w mediach jest niezgodne z prawdą i jakże durne określenie "otwarcie TUNELU", czy "TUNEL pod torami" itp.?! Jakiś to k...a tunel?!
![]() |
|
|
![]()
Post
#2637
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Też zauważyłem ten wąski chodnik ostatnio powinien być szerszy samo centrum miasta.
|
|
|
![]()
Post
#2638
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Dlaczego, do jasnej cholery, ciągle powielane w mediach jest niezgodne z prawdą i jakże durne określenie "otwarcie TUNELU", czy "TUNEL pod torami" itp.?! Jakiś to k...a tunel?! ![]() no bo tak w naszym kraju powszechnie przeciętni nieznający się ludzie to nazywają i nie jest to jakiś wyjątek. Dla inżyniera będzie to wiadukt kolejowy. Jezdnia pod wiaduktem jest w głębokim wykopie i to jest w takich przypadkach mylące. Trudno ludziom odróżnić czemu zaraz obok do peronów czy na Konopnickiej to już tunele a tu nie. Nawet jakby pisali, że to przejazd pod wiaduktem kolejowym to i tak ludzie mówili by swoje. Są większe problemy z rzetelnością dziennikarską niż to. a tu kolejny film ze zdjęciami z przebudowy ![]() a tu co można zrobić w 4 dni ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2639
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 215 Dołączył: wto, 04 kwi 06 Skąd: DG - korzeniec Nr użytkownika: 198 GG: 105879 ![]() |
Rondo na Robotniczej otwarto dzisiaj po południu, odcięto dostęp do tymczasowej drogi, auta korzystają już z nowej drogi. Światła usunięte.
|
|
|
![]()
Post
#2640
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
Rondo na Robotniczej otwarto dzisiaj po południu, odcięto dostęp do tymczasowej drogi, auta korzystają już z nowej drogi. Światła usunięte. A znak zakazu wjazdu w drogę jednokierunkową to tylko "sugestia", którą wielu ignoruje. Sporo samochodów wali tam pod zakaz. Jeszcze powinni zrobić gdzieś na zielonej zakaz wjazdu dla ciężarowych, bo z Łagiszy sporo ciężarówek robi sobie tranzyt przez DG -------------------- 33001,04 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 05:17 |