![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2461
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Może przerzucili siły na tunele w Gołonogu ehhhh...
![]() Niby kopią ale idzie powoli. Za to błoto i kurz rozniesione na pół dzielnicy. Jadąc z Limanowksiego, na Konopnickiej, Łączącej i wiadukcie przy krawężnikach ziemię można by zbierać łopatami. Kurzy się niesamowicie i roznosi na przyległe ulice. Od czasu do czasu powinna tam przejechać jakaś zamiatarka. Nikt o tym sam nie pomyśli. Czy dopiero muszą zainterweniować sami mieszkańcy? i nowe filmiki z centrum: ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2462
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Powiedzcie mi czy chociaż po tych wszystkich przeróbkach EIP będą się zatrzymywać w DG? To i przyszła pierwsza odpowiedz z PKP. Po zmianie rozkładu od 19 marca rusza połączenie EIC Klimczok 4550/1 relacji Katowice (wyjazd o 5:31) – Gdynia Główna (przyjazd o 11:42) będzie jeździć w soboty od 19 marca; Katowice 05:31 Sosnowiec Główny 1'05:39 Zawiercie 6'06:07 Idzikowice 0' Warszawa Zachodnia 1'08:03 Warszawa Centralna 11'08:09 Warszawa Wschodnia 3'08:26 Gdańsk Główny 3'11:16 Gdańsk Wrzeszcz 1'11:23 Gdańsk Oliwa 1'11:27 Sopot 2'11:32 Gdynia Główna A to nawet nie EIP. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2463
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Powiedzcie mi czy chociaż po tych wszystkich przeróbkach EIP będą się zatrzymywać w DG? To i przyszła pierwsza odpowiedz z PKP. Po zmianie rozkładu od 19 marca rusza połączenie EIC Klimczok 4550/1 relacji Katowice (wyjazd o 5:31) – Gdynia Główna (przyjazd o 11:42) będzie jeździć w soboty od 19 marca; Katowice 05:31 Sosnowiec Główny 1'05:39 Zawiercie 6'06:07 Idzikowice 0' Warszawa Zachodnia 1'08:03 Warszawa Centralna 11'08:09 Warszawa Wschodnia 3'08:26 Gdańsk Główny 3'11:16 Gdańsk Wrzeszcz 1'11:23 Gdańsk Oliwa 1'11:27 Sopot 2'11:32 Gdynia Główna A to nawet nie EIP. Ale przecież do końca inwestycji jeszcze sporo czasu, dopiero w przyszłym roku chyba możemy się spodziewać jakiś decyzji w tym temacie i myślę że władze DG powinny o to zabiegać również. Po drugie czy aż tyle chętnych byłoby w DG na Pendolino?, myślę że lepiej jak takie właśnie EIC powinny się zatrzymywać |
|
|
![]()
Post
#2464
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ale przecież do końca inwestycji jeszcze sporo czasu, dopiero w przyszłym roku chyba możemy się spodziewać jakiś decyzji w tym temacie i myślę że władze DG powinny o to zabiegać również. Po drugie czy aż tyle chętnych byłoby w DG na Pendolino?, myślę że lepiej jak takie właśnie EIC powinny się zatrzymywać O tym pisze właśnie że zwykłe EIC nas omija. Na co czekać? Pociąg jedzie po tej trasie a nie okrężną. Peron przy którym ewentualnie się będą zatrzymywać jest już gotowy. Przejście podziemne gotowe. Kasy PKP w budynku raczej nie będzie (co najwyżej Kolei Śląskich). Bilet na tego typu pociągi kupisz przez stronę/aplikacje. Prace o których piszesz dotyczą infrastruktury centrum przesiadkowego a nie samej linii. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2465
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Filmik od wykonawcy z Gołonoga.
https://www.youtube.com/watch?v=t71jZZF5CMM Ten post edytował warius pon, 07 mar 2022 - 13:54 |
|
|
![]()
Post
#2466
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Na linii cały czas są ograniczenia przepustowości - 1 tor, do czasu skończenia prac kolejowych w Gołonogu. Zatrzymanie to blokowanie linii w obie strony, może to być powód.
Może chociaż od czasu wprowadzenia nowego rozkładu (jakoś wtedy mają oddać peron) otworzą chociaż w centrum obie krawędzie. Niestety dopiero po otwarciu dworca stacja będzie miała wyższą kategorię. Miała być tez kasa PKP IC. W każdym razie niech nasze władze tego i tak pilnują. Nie po to tyle się inwestuje, żeby potem ktoś w PKP miał sobie zmienić plany. Trzeba tego pilnować. nie było tego info ze strony UM: CYTAT ROZPOCZĘŁA SIĘ PRZEBUDOWA DWORCA W CENTRUM DĄBROWY GÓRNICZEJ
Od rozbiórki dachu nad środkową częścią budynku rozpoczęła się renowacja zabytkowego dworca kolejowego w centrum Dąbrowy Górniczej. Efekty prac poznamy na początku 2023 roku. Początek przebudowy dworca poprzedziły tygodnie przygotowań. Firma Berger Bau Polska, której Polskie Koleje Państwowe w listopadzie zeszłego roku zleciły wartą prawie 15 mln zł inwestycję, musiała uzgodnić koordynację prac z wykonawcami budowy centrum przesiadkowego. Dworzec, jak i przyległy do niego teren został ogrodzony i stał się osobnym placem budowy pośrodku większej inwestycji, jaką jest budowa centrum przesiadkowego wraz z przebudową układu torowo-drogowego. Po wyznaczeniu dojazdu i lokalizacji zaplecza inwestycji, przy budynku dworca pojawiły się rusztowania. Pierwszym najbardziej widocznym efektem rozpoczętych prac jest rozebrany dach nad środkową częścią dworca. W kolejnych tygodniach planowane jest m.in. wykonywanie żelbetowych stropów, rozpoczęcie renowacji elewacji, jak również budowa zewnętrznej kanalizacji. Większość powierzchni na dworcu wynajmie miasto W efekcie zaplanowanej mniej więcej na rok inwestycji budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W środku przewidziano m.in. windę osobową, przy głównym wejściu zostanie wybudowana pochylnia, a w budynku i w jego bezpośrednim otoczeniu powstaną ścieżki dla osób niewidomych i niedowidzących. W parterowej części zaplanowano kasy, poczekalnię, toalety i dwa punkty komercyjne. Pozostałe powierzchnie biurowe na parterze i piętrze zostaną wynajęte przez miasto. W trakcie prac wypięknieje elewacja ze wszystkimi architektonicznymi detalami. Zabytkowy charakter obiektu podkreślą odtworzone na wzór historycznych stolarka okienna i drzwiowa oraz poszycie dachowe. Uzyskany efekt podkreśli nowa iluminacja budynku. Projekt przygotowany przez GPVT Pracownię Architektoniczną z Poznania przewiduje także zagospodarowanie terenu wokół dworca. W sąsiedztwie parkingu powstaną suche ogrody deszczowe o powierzchni 256 m kw. złożone z około 2500 roślin. Ich głównym zadaniem będzie wstępne filtrowanie wody opadowej, a także stopniowe uwalnianie jej do gleby. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2467
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Powiedzcie mi czy chociaż po tych wszystkich przeróbkach EIP będą się zatrzymywać w DG? To i przyszła pierwsza odpowiedz z PKP. Po zmianie rozkładu od 19 marca rusza połączenie EIC Klimczok 4550/1 relacji Katowice (wyjazd o 5:31) – Gdynia Główna (przyjazd o 11:42) będzie jeździć w soboty od 19 marca; Katowice 05:31 Sosnowiec Główny 1'05:39 Zawiercie 6'06:07 Idzikowice 0' Warszawa Zachodnia 1'08:03 Warszawa Centralna 11'08:09 Warszawa Wschodnia 3'08:26 Gdańsk Główny 3'11:16 Gdańsk Wrzeszcz 1'11:23 Gdańsk Oliwa 1'11:27 Sopot 2'11:32 Gdynia Główna A to nawet nie EIP. No przecież mówiłem. EIC teraz się nie zatrzymują (jak latem ub.r. też EIC Fregata już nie stawała), a wy chcecie EIP w DG! ![]() CYTAT(:)) Na linii cały czas są ograniczenia przepustowości - 1 tor, do czasu skończenia prac kolejowych w Gołonogu. Zatrzymanie to blokowanie linii w obie strony, może to być powód. Nie, zdecydowanie w tym wypadku ograniczenie przepuystowości nie ma nic do rzeczy. TO ejst sobota (nieco mniej pociągów regionalnych), w dodatku od poneidziałku do piątku w porze sobotniego EIC Klimczok jedzie IC "Wysocki" (zwany przeze mnie po staremu Ondraszekiem), który już w DG staje i nie przeszkadza tu rpzepustowość. To po prostu "zła wola" PKP IC. Według "mojej prestiżowej spółki" DG nie zasługuje na postoje EIC a tym bardziej EIP i jest to wg niej nieopłacalne. Ten post edytował Dave pią, 11 mar 2022 - 09:42 |
|
|
![]()
Post
#2468
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
^^^
a my nabijamy statystyki Sosnowca, bo zmuszają nas do korzystania z tamtego dworca. W ostatnich dniach wróciły prace wykończeniowe w tunelu na Konopnickiej i w jego okolicach. ![]() na powyższym zdjęciu widać chyba przesiąkającą wodę gruntową na łączeniach segmentów. To przejście było układane z gotowych segmentów, a tylko od strony wyjść betonowane. Deszczu nie było od bardzo dawna. Wczoraj przejście było zalane i chodziło się po ułożonych deskach. Widać te kratki i odprowadzenie wody jeszcze nie działa. Oby to wykonawca do czegoś używał wody i to było powodem a nie wody gruntowe. Zobaczymy jak to wykończą i jak będzie po oberwaniach chmury, jak teraz od dawna zero deszczu a woda podchodzi? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2469
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 571 Dołączył: wto, 15 sty 13 Skąd: Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 5,133 Płeć: Mężczyzna ![]() |
K.rwa to jest hit. Jakieś łby baranie chcą 300 metrów zadaszenia na lokalnej stacji gdzie do dalekobieżnych pociągów wsiada kilka osób ![]() Ehh nadal nie dociera. W jakim celu "super" pociągi mają się zatrzymywać w Dąbrowie ? Dla garstki osób ? Zatrzymują się w Zawierciu bo mają obsłużyć ludzi z całej tamtej okolicy i zatrzymują się w Sosnowcu bo to największe miasto naszego regionu i jest rzut beretem od nas. Nie byłoby Sosnowca czy Zawiercia to zatrzymywałyby się u nas. Powtarzam się cieszcie się że cokolwiek jest u nas robione. |
|
|
![]()
Post
#2470
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Postępy przy tunelu i obwodnicy to jest jakaś kpina... Ano gołym okiem widać, że strategiczne inwestycje kolejowo-zielonomobilne złapały zadyszkę. Pociągi jeżdżą jednym torem. Kasa na inwestycje nie jest wydana bo postępów brak. A gdyby jednocześnie z Centrum i Gołonogiem uruchomiono budowę tuneli na Granicznej i przy ciepłowni ? Być może byłby już gotowe - jak tunel na Kopernika. Pozornie zaoszczędziliśmy kilka groszy, a zmarnowaliśmy czas. ![]() A jak wiadomo czasu nie nadrobimy. |
|
|
![]()
Post
#2471
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
^^^
Chyba przebudowy tunelu przy Granicznej i budowy tamtego szybko się nie doczekamy. Pewnie dopiero przy okazji tej wilekiej przebudowy do 4 torów Zawiercie - Będzin. I potem znowu ponownie zamknięcia toru. Bardzo marnie, że przy takiej okazji i odcinku 1-torowym przez tak długi czas nie wykorzystano czasu na tamte 2 tunele ehhh. Dla tunelu na Granicznej jest jeszcze jedna szansa - jeśli dojdzie do realizacji w ramach Kolej+ odbudowy 3 toru - linia DG Centrum - HK. Kawałek "wiaduktu" kolejowego pod tym torem został dawno temu zdemontowany i chyba by nie kombinowali takiej odbudowy pod 1 torem, a już chyba przebudowano by cały tunel. @danielmdc Jeśli by tak podejść to powinno się wtedy zrezygnować z Sosnowca i zatrzymywać się tylko w sąsiednich Katowicach... -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2472
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Postępy przy tunelu i obwodnicy to jest jakaś kpina... Ano gołym okiem widać, że strategiczne inwestycje kolejowo-zielonomobilne złapały zadyszkę. Pociągi jeżdżą jednym torem. Kasa na inwestycje nie jest wydana bo postępów brak. A gdyby jednocześnie z Centrum i Gołonogiem uruchomiono budowę tuneli na Granicznej i przy ciepłowni ? Być może byłby już gotowe - jak tunel na Kopernika. Pozornie zaoszczędziliśmy kilka groszy, a zmarnowaliśmy czas. ![]() A jak wiadomo czasu nie nadrobimy. Czyżby firma budująca Nasz dworzec zatrudniała większości Ukraińców i stąd te opóźnienia i nie ma kto robić? Ten post edytował Rokko31 pon, 14 mar 2022 - 20:21 |
|
|
![]()
Post
#2473
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT UM SPORY POSTĘP PRAC NA BUDOWIE NOWEGO WIADUKTU W GOŁONOGU. ZA PONAD MIESIĄC ZMIANA TORÓW W niespełna cztery miesiące od zamknięcia starego przejazdu przez tory, budowniczy wiaduktu kolejowego w Gołonogu zabetonowali płytę na połówce nowego obiektu. W połowie gotowy jest już także nowy peron po stronie dworca. ? Do zabetonowania płyty użyliśmy 105 m sześć. betonu ? mówi Maciej Woźniak, kierownik robót z firmy Nowak-Mosty. I dodaje, że w następnym tygodniu płyta zostanie zabezpieczona kolejną warstwą żywicy, później zaś można będzie przygotować zasypkę pod tory. Wylanie górnej płyty wiaduktu na torze nr 2 oznacza, że w tej chwili gotowa jest jedna czwarta nowego obiektu. Budowa drugiej części ma się rozpocząć w kwietniu, gdy prace przeniosą się na tor nr 1. Z kolei na sierpień planowane jest przeniesienie prac pod wiadukt, gdzie również wylewana będzie betonowa płyta. Zgodnie z planem bezpieczną przeprawę pod wiaduktem ? pieszo, na rowerach i samochodami ? mieszkańcy zyskają na koniec roku. Pierwszy z dwóch peronów gotowy w połowie Zabetonowanie płyty na pierwszej nitce wiaduktu to nie jedyny dobrze widoczny postęp prac przy budowie nowego układu drogowo-torowego przy stacji w Gołonogu. W nowym układzie torowym na stacji powstaną dwa zewnętrze perony: peron nr 2 przy budynku dworca oraz peron nr 1 od strony ul. Parkowej. W miejscu istniejącego peronu zachowana zostanie rezerwa pod nowe tory kolei metropolitalnej. ? 200-metrowy peron przy torze nr 2 jest już gotowy na długości 100 m, przystępujemy już do prac na kolejnych 60 metrach. Pozostała część powstanie później, bo obecnie blokuje nam ją by pass, czyli tymczasowy przejazd przez tory ? wyjaśnia Maciej Woźniak. Postępują prace także przy budowie przejścia podziemnego od strony dworca i pod rozebranym torem nr 2. W kwietniu, gdy ruch pociągów zostanie przełożony na tor nr 2, budowa przejścia przeniesie się pod tor nr 1. Projekt przebudowy układu drogowego przy stacji w Gołonogu przewiduje także budowę rond na skrzyżowaniach al. Zagłębia Dąbrowskiego i ul. Uklańskiego oraz Parkowej i Wczasowej. Przy obu skrzyżowaniach obecnie trwają prace związane z budową kanalizacji. W kolejnych tygodniach planowane jest przywrócenie ruchu na zamkniętym obecnie odcinku alei Zagłębia Dąbrowskiego. Wtedy też ? z powodu budowy ronda ? planowane jest zamknięcie ul. Uklańskiego. Warte 67,5 mln zł prace w Gołonogu ? zlecone firmie Nowak-Mosty ? mają się zakończyć w grudniu 2022. zdjęcia ![]() i z nddg ![]() aaa to tu są robotnicy! ![]() może jak zaleją, zanim wyschnie wrócą na chwilę kończyć wiadukt w centrum. Widać, że to wszystko ustalone pod PKP, a nie mieszkańców. Tam wcale nie musieliby się tak spieszyć, bo zbudowali tymzcasowy przejazd. Na Konopnickiej zlikwidowali sobie wszystko. Limanowskiego prawie rok była zamknięta na darmo, bo nic tam nie robili. Część drogową w centrum wykonuje chyba Drogopol, no ale wiadukt (tunel) to Nowak Mosty, a kiedy to skończą. Nie zdziwiłbym się, że celują dopiero na wakacje, tak jak rok temu, powtarzali tylko o jeździe na Pogorię w sezonie, nie licząc się z mieszkańcami, jakby przyjezdni byli ważniejsi... ciekawe o co też chodzi z tym budynkiem, czy będzie rozbebrany? ![]() Od dawna było wiadomo o inwestycji a mimo to ktoś kontynuował budowę. Opłaciło mu się? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2474
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
CYTAT mieszkańcy zyskają na koniec roku Którego? 2024? Już nie mogę się doczekać sezonu letniego jak wszystko co będzie chciało jechać na zieloną i pogorię będzie cisnąć wiaduktem i przejazdem na Folwarcznej -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#2475
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 19 Dołączył: śro, 06 paź 21 Nr użytkownika: 6,271 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT UM SPORY POSTĘP PRAC NA BUDOWIE NOWEGO WIADUKTU W GOŁONOGU. ZA PONAD MIESIĄC ZMIANA TORÓW W niespełna cztery miesiące od zamknięcia starego przejazdu przez tory, budowniczy wiaduktu kolejowego w Gołonogu zabetonowali płytę na połówce nowego obiektu. W połowie gotowy jest już także nowy peron po stronie dworca. ? Do zabetonowania płyty użyliśmy 105 m sześć. betonu ? mówi Maciej Woźniak, kierownik robót z firmy Nowak-Mosty. I dodaje, że w następnym tygodniu płyta zostanie zabezpieczona kolejną warstwą żywicy, później zaś można będzie przygotować zasypkę pod tory. Wylanie górnej płyty wiaduktu na torze nr 2 oznacza, że w tej chwili gotowa jest jedna czwarta nowego obiektu. Budowa drugiej części ma się rozpocząć w kwietniu, gdy prace przeniosą się na tor nr 1. Z kolei na sierpień planowane jest przeniesienie prac pod wiadukt, gdzie również wylewana będzie betonowa płyta. Zgodnie z planem bezpieczną przeprawę pod wiaduktem ? pieszo, na rowerach i samochodami ? mieszkańcy zyskają na koniec roku. Pierwszy z dwóch peronów gotowy w połowie Zabetonowanie płyty na pierwszej nitce wiaduktu to nie jedyny dobrze widoczny postęp prac przy budowie nowego układu drogowo-torowego przy stacji w Gołonogu. W nowym układzie torowym na stacji powstaną dwa zewnętrze perony: peron nr 2 przy budynku dworca oraz peron nr 1 od strony ul. Parkowej. W miejscu istniejącego peronu zachowana zostanie rezerwa pod nowe tory kolei metropolitalnej. ? 200-metrowy peron przy torze nr 2 jest już gotowy na długości 100 m, przystępujemy już do prac na kolejnych 60 metrach. Pozostała część powstanie później, bo obecnie blokuje nam ją by pass, czyli tymczasowy przejazd przez tory ? wyjaśnia Maciej Woźniak. Postępują prace także przy budowie przejścia podziemnego od strony dworca i pod rozebranym torem nr 2. W kwietniu, gdy ruch pociągów zostanie przełożony na tor nr 2, budowa przejścia przeniesie się pod tor nr 1. Projekt przebudowy układu drogowego przy stacji w Gołonogu przewiduje także budowę rond na skrzyżowaniach al. Zagłębia Dąbrowskiego i ul. Uklańskiego oraz Parkowej i Wczasowej. Przy obu skrzyżowaniach obecnie trwają prace związane z budową kanalizacji. W kolejnych tygodniach planowane jest przywrócenie ruchu na zamkniętym obecnie odcinku alei Zagłębia Dąbrowskiego. Wtedy też ? z powodu budowy ronda ? planowane jest zamknięcie ul. Uklańskiego. Warte 67,5 mln zł prace w Gołonogu ? zlecone firmie Nowak-Mosty ? mają się zakończyć w grudniu 2022. zdjęcia ![]() i z nddg ![]() aaa to tu są robotnicy! ;) może jak zaleją, zanim wyschnie wrócą na chwilę kończyć wiadukt w centrum. Widać, że to wszystko ustalone pod PKP, a nie mieszkańców. Tam wcale nie musieliby się tak spieszyć, bo zbudowali tymzcasowy przejazd. Na Konopnickiej zlikwidowali sobie wszystko. Limanowskiego prawie rok była zamknięta na darmo, bo nic tam nie robili. Część drogową w centrum wykonuje chyba Drogopol, no ale wiadukt (tunel) to Nowak Mosty, a kiedy to skończą. Nie zdziwiłbym się, że celują dopiero na wakacje, tak jak rok temu, powtarzali tylko o jeździe na Pogorię w sezonie, nie licząc się z mieszkańcami, jakby przyjezdni byli ważniejsi... ciekawe o co też chodzi z tym budynkiem, czy będzie rozbebrany? ![]() Od dawna było wiadomo o inwestycji a mimo to ktoś kontynuował budowę. Opłaciło mu się? Tak, dom idzie do rozbiórki. W projekcie projektant nie przewidywał wyburzenia tego domu, bo dom powstał w trakcie realizacji dokumentacji. Myślę że ktoś tzn właściciel działki próbował zgarnąć większą kasę od Urzędu za działkę Ten post edytował janusz_kolei czw, 17 mar 2022 - 07:29 |
|
|
![]()
Post
#2476
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Prace na parkingu od strony Limanowskiego nabierają tempa:
![]() W przejściu podziemnym zaczęto obkładać schody tymi samymi granitowymi płytami co samo przejście, więc nie ma lipy w tym przypadku. Od strony Limanowskiego wykopano głęboki dół przy nowym przejeździe pod torami, pewnie będą tam zakopywać kolektory. Trwa wybieranie ziemi z pod wiaduktu i jeden z przyczółków wiaduktu jest już zalewany betonem. Budynek dworca, to w tej chwili obraz nędzy i rozpaczy. Oby się nie zawalił podczas remontu ![]() |
|
|
![]()
Post
#2477
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT mieszkańcy zyskają na koniec roku Którego? 2024? Już nie mogę się doczekać sezonu letniego jak wszystko co będzie chciało jechać na zieloną i pogorię będzie cisnąć wiaduktem i przejazdem na Folwarcznej Tamto info dotyczyło Gołonoga. W sierpniu ma być gotowa góra i mają zacząć dół, a na koniec roku ma być wszystko skończone i otwarcie - czyli będą na to 4 miesiące. Po tym widać jak marnie idzie w centrum - skończyli górę gdzieś na przełomie września i października więc - minęło pół roku, a gdzie tam jeszcze do końca... To jest katastrofa. A ceny materiałów rosną i ciekawe czy sobie zamówili dawno temu czy teraz przez to jeszcze sami stracą. Oczywiście doszła ta przerwa nie z ich winy z pozwoleniem, ale mimo odliczenia tego i tak jest bardzo marne tempo. Wstępnie to w centrum tunel drogowy miał być chyba otwarty jesienią ubiegłego roku. Na Konopnickiej w listopadzie, potem zaraz po Nowym Roku, a stało się to niedawno, a gdzie tam do wykończenia jego samego jak i okolicy. @warius Dzięki ![]() sam miałem zapytać na forum, ktokolwiek coś wie o postępach. Ostatnio znowu jakiś zryw i krąży dużo ciężarówek, więc się można było domyślać że się tam więcej dzieje. A ich ciężarówki nie tylko brudzą i kurzą (nikt nie zamiata) ale zniszczyły na Konopnickiej próg zwalniający, a na nowym rondzie Al. Zagłębia D/ Graniczna niszczą krawężniki (poprzechylane). W marcu miało być planowane oddanie do odbiorów peronu (przynajmniej nr 2). Robią coś tam? Powinni chyba zabudować szybami tę wiatę nad schodami, bo inaczej będzie to tragiczne i bez sensu, do tego te poczekalnie, tablice informacyjne, monitoring, nagłośnienie i tablice dynamicznej informacji. No i wszelkie oznaczenia, także w tunelu. Nie wiem czy tunel pieszy też w tym czasie. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2478
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 215 Dołączył: wto, 04 kwi 06 Skąd: DG - korzeniec Nr użytkownika: 198 GG: 105879 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2479
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
^^^
a drzewka na budynku jeszcze sobie rosną. Ciekawe czy zdążą się zazielenić ![]() Zawsze już mniejszy wstyd przez przyjezdnymi , gdy są te rusztowania i coś się dzieje. filmik Nowak Mosty ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2480
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
i inny filmik z centrum, częściowo zmontowany ze zdjęć
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 19:32 |