![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1881
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT UM
STRZEMIESZYCKIE KONSULTACJE NA PÓŁMETKU Od października trwają konsultacje społeczne w Strzemieszycach, dotyczące urządzenia okolic stacji PKP. Na podstawie propozycji zgłoszonych przez mieszkańców, opracowano dwa warianty zagospodarowania terenu. – Dotychczas odbyły się dwa spotkania z mieszkańcami. Podczas pierwszego z nich postawiona została diagnoza i zebrano pierwsze pomysły, a 22 października zaprezentowano wstępne warianty projektu – informuje Piotr Drygała, naczelnik Wydziału Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej. – Priorytetem dla mieszkańców Strzemieszyc jest stworzenie ogólnodostępnej, pełnej zieleni przestrzeni o charakterze rekreacyjnym i wygodnego połączenia zarówno ze stacją, jak i pomiędzy obiema częściami dzielnicy. Taki łączący tunel zaplanowano na przedłużeniu ul. Astrów – podkreśla Marcin Bazylak, wiceprezydent Dąbrowy. Na podstawie propozycji zgłoszonych przez mieszkańców, opracowano dwa warianty zagospodarowania terenu. Wariant pierwszy – „pieszy” – Wariant „pieszy” to wersja, za którą zdecydowanie opowiedziała się większość mieszkańców – mówi Monika Arczyńska, architektka z gdańskiej pracowni A2P2. W tej propozycji odcinek pomiędzy “Parkiem Krasnala” a projektowanym przejściem podziemnym jest zaprojektowany jako piesza alejka. Zakłada się przeniesienie “punktu ciężkości” – węzła przesiadkowego i towarzyszącej mu infrastruktury w okolice byłej przychodni i nowo projektowanego przejścia podziemnego. W tej okolicy znaleźć ma się parking dla samochodów osobowych, punkt krótkiego postoju „kiss and ride”, przystanek autobusowy i komfortowe, bezpieczne i dobrze doświetlone zejście do tunelu. Tunel jest projektowany jako pieszo-rowerowe połączenie z drugą stroną torów, z wyjściem na peron. Dzięki odciążeniu okolic “Parku Krasnala” z ruchu kołowego (zapewniony zostanie dojazd, plac do zawracania oraz parking dla mieszkańców) obszar może zyskać kameralny charakter z potencjałem dla realizowania projektów budżetu obywatelskiego, na przykład proponowanej przez mieszkańców Strzemieszyc tężni czy urządzeń sportowych. Pozostała część ulicy nie byłaby już potrzebna i mogłaby zostać docelowo zlikwidowana, aby lepiej zintegrować całą przestrzeń przeznaczoną na zieleń. Przebieg dawnej drogi – granicę skweru – można by jednak zaznaczyć, np. w postaci pieszych ścieżek. Wariant „pieszy” posiada dwie wersje, które różnią się przede wszystkim lokalizacją pochylni i drobną różnicą umiejscowienia przystanków autobusowych. W drugiej wersji pochylnia lokalizowana jest bliżej budynku byłej przychodni. Wariant drugi – „przejezdny” – Zasadniczą różnicą w tym wariancie jest odcinek pomiędzy “Parkiem Krasnala” a projektowanym przejściem podziemnym, który mógłby być zrealizowany jako przejezdny dla autobusu. Wzdłuż torów zlokalizowana zostałaby droga i przystanek autobusowy naprzeciwko zejścia do tunelu. W pozostałych aspektach – traktowania przestrzeni zielonych, rekreacyjnych, a także samego projektu przejścia podziemnego – wariant ten nie różni się od rozwiązania „pieszego”– podkreśla Arczyńska. Podczas konsultacji pewne różnice zdań dotyczyły ul. Astrów, która z uwagi na niewielką szerokość mogłaby zostać zdominowana przez auta, jeśli zostaną wzdłuż niej zaplanowane miejsca postojowe. Pojawiły się głosy odnośnie potencjalnego parkingu w miejscu wyburzonych w okolicy budynków, jednak za najwłaściwszą lokalizację miejsc postojowych aut i rowerów uznano północną stronę, niedaleko wejścia do tunelu. Zdaniem uczestników konsultacji obszar bunkrów mógłby zostać lepiej wyeksponowany i użytkowany. Niezależnie od preferowanego wariantu, uczestnicy spotkania podtrzymali wcześniejsze zdanie dotyczące lokalizacji nastawni. Preferowane jest przeniesienie jej w kierunku zachodnim, poza obszar zaplanowany na zieleń, a jeśli okaże się to niemożliwe np. z przyczyn technicznych lub własnościowych, należy przemyśleć jej formę. Nieakceptowane jest użycie standardowego projektu z „przemysłowymi” materiałami wykończeniowymi – powinno być możliwe obsadzenie nastawni zielenią, obudowanie bardziej szlachetnymi materiałami lub, w najgorszym wypadku, jej dekoracyjne pomalowanie. Od 24 października do 5 listopada zgłaszać można uwagi do wypracowanych koncepcji, a 21 listopada zaprezentowany zostanie uwzględniający je projekt (spotkanie w Miejskiej Bibliotece Publicznej, filia nr 8, ul. Ofiar Katynia, godz. 17). Szczegółowe informacje dotyczące konsultacji dostępne są na stronie konsultacje.idabrowa.pl. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1882
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
A coś wiemy o statusie przygotowań do przebudowy dworca w centrum?
-------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1883
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 204 Dołączył: pon, 13 cze 16 Nr użytkownika: 5,808 Płeć: Mężczyzna ![]() |
status mocno nieokreslony
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1884
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 107 Dołączył: śro, 21 maj 08 Nr użytkownika: 1,294 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pojawiło się info na profilu DG na fb oraz na profilu telpol o przygotowaniach do przebudowy dworca w Gołonogu na początku przyszłego roku
https://www.facebook.com/telpoltv/videos/2322474174639462/ |
|
|
![]()
Post
#1885
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pojawiło się info na profilu DG na fb oraz na profilu telpol o przygotowaniach do przebudowy dworca w Gołonogu na początku przyszłego roku https://www.facebook.com/telpoltv/videos/2322474174639462/ materiał pojawił się przed II turą wyborów, oby nie okazał się wyłącznie agitką wyborczą. Trzymam kciuki aby tak nie było. |
|
|
![]()
Post
#1886
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Przebudowa dworców to nie tylko miasto to przede wszystkim PKP i to od Kolei zależy kiedy i jak ruszy.
|
|
|
![]()
Post
#1887
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Przebudowa dworców to nie tylko miasto to przede wszystkim PKP i to od Kolei zależy kiedy i jak ruszy. Oczywiście że nie tylko miasto. Przede wszystkim PKP. Miasto powinno jednak dążyć do jak najszybszego rozwiązania sprawy. Nie wiem czy chodzi o grunty, plany modernizacji linii czy jeszcze coś innego bo chyba nie o kasę (mając na uwadze ile dworców jest modernizowanych) Zastanawiający jest jednak fakt dlaczego te rozmowy, przygotowania, planowanie trwa tak długo. Od czasu do czasu tylko pojawi się jakaś wrzutka że już za chwilę, zaraz.. Patrząc na skalę remontów dworców kolejowych w Polsce, mam wrażenie że jesteśmy z tym w czarnej d.. ![]() -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1888
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Zastanawiający jest jednak fakt dlaczego te rozmowy, przygotowania, planowanie trwa tak długo. Od czasu do czasu tylko pojawi się jakaś wrzutka że już za chwilę, zaraz.. Nie zdziwiłbym się, gdyby było to specjalnie odwlekane na "po wyborach", żeby w razie wygranej kandydata PiS od razu mógł się on pochwalić oszałamiającym sukcesem. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1889
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 204 Dołączył: pon, 13 cze 16 Nr użytkownika: 5,808 Płeć: Mężczyzna ![]() |
nie sadze by pisiory byli zdolni do takiej "akcji"
![]() tu musi byc jakis powazniejszy problem. Jak ktos napisal - wszedzie sie da, a w DG nie ... |
|
|
![]()
Post
#1890
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Wiesz, ja pamiętam z różnych poprzednich kampanii wyborczych wstrzymywanie otwarcia gotowych dróg - albo wprost przeciwnie, uroczyste otwarcia inwestycji, po których szybko z powrotem ją zamykano i parę miesięcy jeszcze kończono. Albo uroczyste zakończenie budowy katowickiego tunelu pod rondem przez Kaczyńskiego i kandydata PiS na prezydenta Katowic - http://katowice.wyborcza.pl/katowice/1,350...cie_tunelu.html
Albo z aktualnej kampanii "delikatne" sugestie, że np. Warszawa będzie mieć obcięte finansowanie inwestycji z budżetu państwa, jeśli nie wygra kandydat PiS. Nie mówię, że na pewno w tym przypadku tak jest, ale uważam, że są do tego zdolni. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1891
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 204 Dołączył: pon, 13 cze 16 Nr użytkownika: 5,808 Płeć: Mężczyzna ![]() |
a moze ktos doszedl do wniosku : nie ma dworca - nie ma problemu, Czeladz jakos funkcjonuje!
![]() i prowadzi do upadku kolei w DG ![]() ( a potem beda ratowac akcja typu "dworzec pelen zycia") |
|
|
![]()
Post
#1892
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 2,625 Dołączył: śro, 13 lip 05 Skąd: Mydlice Południe Nr użytkownika: 152 Płeć: Mężczyzna GG: 7413760 ![]() |
Wiesz, ja pamiętam z różnych poprzednich kampanii wyborczych wstrzymywanie otwarcia gotowych dróg - albo wprost przeciwnie, uroczyste otwarcia inwestycji, po których szybko z powrotem ją zamykano i parę miesięcy jeszcze kończono. Albo uroczyste zakończenie budowy katowickiego tunelu pod rondem przez Kaczyńskiego i kandydata PiS na prezydenta Katowic - http://katowice.wyborcza.pl/katowice/1,350...cie_tunelu.html Albo z aktualnej kampanii "delikatne" sugestie, że np. Warszawa będzie mieć obcięte finansowanie inwestycji z budżetu państwa, jeśli nie wygra kandydat PiS. Nie mówię, że na pewno w tym przypadku tak jest, ale uważam, że są do tego zdolni. Teraz PKP może się wycofać z planów, bo przecież kandydat PiS-u przegrał wybory i może przyjść prikaz z samej góry -------------------- 33001,04 |
|
|
![]()
Post
#1893
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dworzec w Centrum i Gołonogu jest wpisany na listę do Krajowego Programu Inwestycji Dworcowych przeznaczonych do remontu.W kwietniu tego roku na konferencji w Katowicach pełnomocnik PKP ds inwestycji i audytu mówił ze dworce są ujęte w tym programie ,,Dla obu obiektów w tym samym momencie zlecane mają być prace projektowe i wykonawcze - czas remontu do 2022r.
Poseł Robert Warwas i Zbigniew Podraza ,Marcin Bazylak byli na rozmowach w Warszawie z Zarządem PKP i w Ministerstwie Infrastruktury uzgodnili zakres remontów i myślę że ta inwestycja dojdzie do skutku po tylu latach i Dąbrowa będzie miała wreszcie dworce porządne bo takie jest oczekiwanie mieszkańców miasta.Trzeba by zapytać PKP pisemnie na jakim etapie są teraz prace przy dworcach. |
|
|
![]()
Post
#1894
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Dworzec w Centrum i Gołonogu jest wpisany na listę do Krajowego Programu Inwestycji Dworcowych przeznaczonych do remontu.W kwietniu tego roku na konferencji w Katowicach pełnomocnik PKP ds inwestycji i audytu mówił ze dworce są ujęte w tym programie ,,Dla obu obiektów w tym samym momencie zlecane mają być prace projektowe i wykonawcze - czas remontu do 2022r. Poseł Robert Warwas i Zbigniew Podraza ,Marcin Bazylak byli na rozmowach w Warszawie z Zarządem PKP i w Ministerstwie Infrastruktury uzgodnili zakres remontów i myślę że ta inwestycja dojdzie do skutku po tylu latach i Dąbrowa będzie miała wreszcie dworce porządne bo takie jest oczekiwanie mieszkańców miasta.Trzeba by zapytać PKP pisemnie na jakim etapie są teraz prace przy dworcach. To że jest zgoda na przebudowę to wiemy. Pytanie brzmi kiedy? Jaki jest zakres modernizacji i czy w świetle ostatnich ustaleń odnośnie kolei metropolitarnej w naszym regionie jest to zbieżne.. Jak znam "100 lat planowania" w Polsce to pewnie nie.. -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1895
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dąbrowski magistrat ogłosił przetarg na budowę pierwszego z trzech centrów przesiadkowych w mieście. Wiceprezydent Marcin Bazylak ma nadzieję, że inwestycje w infrastrukturę wokół będą dla PKP zachęta do zadbania o nieczynny dworzec w Dąbrowie Górniczej Ząbkowicach.
Centra przesiadkowe w Dąbrowie Górniczej mają powstać przy dworcach kolejowych w Ząbkowicach, Gołonogu i w centrum miasta. Jako pierwszy dwa dni temu został ogłoszony przetarg na inwestycję w Ząbkowicach. Większy parkingu dla samochodów i zadaszony parking dla rowerów Wielu mieszkańców dzielnicy już dziś parkuje samochody przy dworcu, by dalszą podróż odbywać pociągiem. Dlatego projekt centrum – przygotowany na zlecenie miasta przez architektów z rybnickiej spółki DMK Inżynieria – przewiduje uporządkowanie i nieznaczne zwiększenie liczby miejsc postojowych w pobliżu dworca PKP. – Liczba miejsc nie zwiększy się radykalnie, po przebudowie parkingu będzie ich 20, w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych – zapowiada Aneta Kowalczyk z DMK Inżynieria. Przy samym dworcu powstanie zatoka autobusowa z wiatą. Za zatoką architekci zaprojektowali tzw. strefę kiss & ride dla osób, które podwożą podróżnych pod dworzec i szybko odjeżdżają. W Dąbrowie Górniczej właśnie kończy się warta ponad 8 mln zł budowa nowoczesnego tunelu pod torami. Kolejne inwestycje to budowa przy dworcu centrum przesiadkowego oraz dróg rowerowych, które Ząbkowice połączą m.in. z Gołonogiem 4 ZDJĘCIA W Dąbrowie Górniczej właśnie kończy się warta ponad 8 mln zł budowa nowoczesnego tunelu pod torami. Kolejne inwestycje to budowa przy dworcu centrum przesiadkowego oraz dróg rowerowych, które Ząbkowice połączą m.in. z Gołonogiem Fot. PIOTR PURZYŃSKI W trakcie prac zlikwidowane zostanie pseudorondo, zaś po południowej stronie ulicy Dworcowej do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej powstanie szeroka na 2,5 m droga rowerowa i 1,5-metrowy chodnik. Według projektu wyłożona obecnie czerwoną cegłą ul. Dworcowa zostanie wyasfaltowana, a wspomniane miejsca parkingowe zostaną wyłożone kostką. Projekt przewiduje także montaż w pobliżu dworca zadaszonego parkingu dla rowerów oraz powstanie wypożyczalni rowerów. Uzupełnieniem całości będzie montaż elementów małej architektury, m.in. ławek oraz interaktywnej tablicy dla podróżnych. Miasto ustaliło, że budowa centrum ma potrwać 270 dni. Dodatkowe punkty w trakcie postępowania przetargowego można zyskać za skrócenie tego terminu do 240 dni. Marcin Bazylak, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej, powiedział nam, że liczy, iż inwestycje w infrastrukturę wokół nieczynnego dworca kolejowego w Ząbkowicach będą dla PKP zachętą, by w dworzec zainwestować i przeznaczyć go m.in. na wynajem. Kończy się budowa tunelu pod torami dla pieszych i rowerzystów W powstanie centrum przesiadkowego w Dąbrowie Górniczej-Ząbkowicach wpisuje kończąca się właśnie w Ząbkowicach inwestycja: na zlecenie częstochowskiego Zakładu Linii Kolejowych PKP PLK pod torami powstał nowoczesny tunel łączący ul. Dworcową z ul. Marii Dąbrowskiej. W Dąbrowie Górniczej właśnie kończy się warta ponad 8 mln zł budowa nowoczesnego tunelu pod torami. Kolejne inwestycje to budowa przy dworcu centrum przesiadkowego oraz dróg rowerowych, które Ząbkowice połączą m.in. z Gołonogiem 4 ZDJĘCIA W Dąbrowie Górniczej właśnie kończy się warta ponad 8 mln zł budowa nowoczesnego tunelu pod torami. Kolejne inwestycje to budowa przy dworcu centrum przesiadkowego oraz dróg rowerowych, które Ząbkowice połączą m.in. z Gołonogiem Fot. PIOTR PURZYŃSKI Pasażerowie mogą już korzystać ze schodów prowadzących do nowego przejścia, wkrótce do użytku oddane zostaną zjazdy dla rowerzystów i osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji osób poruszających się na wózkach będą także windy, którymi będą mogli dostać się na perony. Jak już informowaliśmy, prace na stacji w Ząbkowicach mają kosztować ponad 8 mln zł, z czego 3,1 mln zł dołożył do inwestycji Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej. Dąbrowski magistrat ogłosił też już przetarg na budowę dróg rowerowych, które połączą m.in. centrum przesiadkowe w Ząbkowicach z planowanym centrum przesiadkowym w Gołonogu. Wykonawcę prac, na które miasto przeznaczyło ponad 18,4 mln zł, powinniśmy poznać w najbliższych tygodniach. źródło Ten post edytował warius czw, 15 lis 2018 - 11:28 |
|
|
![]()
Post
#1896
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pozostaje sprawa co PKP planuje z budynkiem dworca w Ząbkowicach ,w podpisanym porozumieniu z Urzędem ten dworzec nie znajduje się na liście .Czy zostanie wyburzony lub wyremontowany?.Zostały przeprowadzone remonty peronów i budowa przejścia, a brakuje decyzji co dalej z tym budynkiem.
|
|
|
![]()
Post
#1897
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Już widzę te tłumy chętnych na wynajem dworca lub jego części.
Pytanie czy kolej metropolitarna ma w ogóle w założeniu dojeżdżać do Ząbkowic, jeśli nie to i tak wszystkie działania w tym względzie mijają się z celem. -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1898
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 546 Dołączył: wto, 04 kwi 17 Nr użytkownika: 5,925 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Już widzę te tłumy chętnych na wynajem dworca lub jego części. Pytanie czy kolej metropolitarna ma w ogóle w założeniu dojeżdżać do Ząbkowic, jeśli nie to i tak wszystkie działania w tym względzie mijają się z celem. Po nowym roku gdy wejdzie w życie wspólny bilet KŚ +KZKGOP będzie można dojechać na nim do Sikorki, nie wiem kiedy i czy w ogóle powstanie kolej metropolitalna ale przez najbliższych parę lat Ząbkowice i Sikorka na pewno są brane pod uwagę we wspólnym systemie biletowym. |
|
|
![]()
Post
#1899
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Już widzę te tłumy chętnych na wynajem dworca lub jego części. Pytanie czy kolej metropolitarna ma w ogóle w założeniu dojeżdżać do Ząbkowic, jeśli nie to i tak wszystkie działania w tym względzie mijają się z celem. Po nowym roku gdy wejdzie w życie wspólny bilet KŚ +KZKGOP będzie można dojechać na nim do Sikorki, nie wiem kiedy i czy w ogóle powstanie kolej metropolitalna ale przez najbliższych parę lat Ząbkowice i Sikorka na pewno są brane pod uwagę we wspólnym systemie biletowym. Bilet to inna sprawa, choć dobre i to.. bo z tego co pamiętam parę lat temu była burza o to że bilet miał się kończyć jak mnie pamięć nie myli albo na DG albo DG Gołonogu. Moje ostatnie wiadomości jakie posiadam to info z przed paru lat, że nowy tor do Będzina da się poprowadzić, dalej już nie bo brak miejsca. Czy ktoś wie czy coś w tym względzie się zmieniło (choćby w planach)? Ten post edytował kwintosz wto, 27 lis 2018 - 22:23 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#1900
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Moje ostatnie wiadomości jakie posiadam to info z przed paru lat, że nowy tor do Będzina da się poprowadzić, dalej już nie bo brak miejsca. Czy ktoś wie czy coś w tym względzie się zmieniło (choćby w planach)? Z tego, co kojarzę - nie. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 09:57 |