![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1801
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
^^^
Ta informacja z PAP rozeszła się po kraju. Trochę inne info z GW, którego tu nie było: CYTAT gazeta.pl Trójstronne porozumienie w sprawie modernizacji dąbrowskich dworców Przedstawiciele PKP, PKP PLK i Dąbrowy Górniczej podpisali porozumienie w sprawie rewitalizacji nieczynnych dąbrowskich dworców kolejowych, zagospodarowania przyległych do nich terenów oraz przebudowy układu torowo-peronowego - poinformowały Polskie Koleje Państwowe w piątkowym komunikacie. Porozumienie – efekt ponadrocznych rozmów między zainteresowanymi stronami – pozwoli na ogłoszenie w tym roku przetargu na prace projektowe, roboty budowlane miałyby się rozpocząć w 2018 roku. Będzie analiza możliwości budowy tuneli pod torami W porozumieniu przedstawiciele Dąbrowy Górniczej podtrzymali wcześniejsze deklaracje, że większość powierzchni w modernizowanych dworcach w centrum [dworzec Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej stojący w tzw. międzytorzu – przy. red.] i Gołonogu zagospodaruje miasto. Mają się tam mieścić m.in. siedziby straży miejskiej i posterunek policji. Część przestrzeni zostanie przeznaczona pod handel i usługi. Marek Michalski z zarządu PKP podkreślił, że modernizacja nieczynnych dworców wpisuje się w planowaną przez miasto budowę centrów przesiadkowych na przyległych do nich terenach. Poza rewitalizacją dworców planowana jest również budowa przejść podziemnych pod torami oraz częściowa przebudowa układu torowo-peronowego. Kolejowe spółki przeanalizują także możliwość budowy tuneli drogowych pod torami, co pozwoliłyby na likwidację przejazdów kolejowych. – Ostateczna decyzja w tym zakresie zapadnie po przeprowadzeniu analiz ruchu – podkreślono w komunikacie. Jeden dworzec ma zostać wyburzony pod dojazd pod drugi Miasto ma odpowiadać m.in. za budowę m.in. dojazdów i parkingów. Pisaliśmy już, że z tego powodu planowane jest wyburzenie dworca Kolei Iwanogrodzko-Dąbrowskiej, co umożliwi samochodom i autobusom bezpośrednio dojazd pod zabytkowy dworzec. Tam też powstaną miejsca parkingowe i rowerowe wraz z wypożyczalnią rowerów. – Zależy nam na jak najszybszym rozpoczęciu projektowania, ponieważ przebudowy dworców i ich najbliższego otoczenia będą bardzo ważnym elementem planowanej przez nas rewitalizacji śródmieścia. Wspólna inwestycja pozwoli też na dostosowanie miejskiego układu komunikacyjnego do potrzeb pasażerów kolei, kierowców poruszających się własnymi samochodami, osób korzystających z autobusów oraz rowerzystów i pieszych – mówi Marcin Bazylak, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej. W stosunku do pierwotnych planów będzie rok opóźnienia. Jeśli te analizy ruchu będą rzetelne, to nie ma co się martwić o tunel, przynajmniej w centrum. Korki w szczycie na całej długości Kolejowej, a od drugiej strony na Konopnickiej od szkoły albo i od kościoła. A gdy zrobi się cieplej i zwiększy się ruch na Pogorie i Zieloną to jeszcze gorzej. Trzeba też pamiętać o problemach z dojazdem służb ratunkowych i opóźnienia komunikacji miejskiej. Sama linia kolejowa jest też prawie maksymalnie obciążona (KŚ od dawna chciały więcej pociągów, ale się już podobno nie da), co też powoduje bardzo częste opuszczanie szlabanów. A przejazd na Konopnickiej i tak powinien zostać, tak jak już pisaliśmy. albo przynajmniej zostawić dla pieszych i rowerów. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1802
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 193 Dołączył: śro, 21 maj 08 Nr użytkownika: 1,296 Płeć: Mężczyzna GG: 784484 ![]() |
Dworce na ważnych trasach do remontu. Jeden do wyburzenia.
dworce do remontu Ten post edytował paw74 pią, 03 mar 2017 - 15:24 |
|
|
![]()
Post
#1803
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
W sumie jakoś nie wspominano o poniższym (znalazłem tylko wzmiankę przy okazji snucia planów centrów przesiadkowych):
CYTAT Dodatkowo od 8 V do 10 VI na stacji Dąbrowa Górnicza Ząbkowice będą przeprowadzane prace związane z budową przejścia podziemnego i demontażem kładki dla pieszych. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1804
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,189 Dołączył: nie, 26 cze 05 Skąd: z bagien Nr użytkownika: 148 Płeć: Kobieta ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1805
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
W sumie jakoś nie wspominano o poniższym (znalazłem tylko wzmiankę przy okazji snucia planów centrów przesiadkowych): CYTAT Dodatkowo od 8 V do 10 VI na stacji Dąbrowa Górnicza Ząbkowice będą przeprowadzane prace związane z budową przejścia podziemnego i demontażem kładki dla pieszych. ![]() Że coś sie szykuje pisałem na poprzedniej stronie pod koniec stycznia: CYTAT Opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej na dostosowanie stacji Dąbrowa Górnicza Ząbkowice do potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Ale nie było wiadomo co to oznacza. Nie zauważyłem innego przetargu. Demontaż samej kładki to moment, ale w miesiąc chcą zbudować tunel? No chyba, że na czas prac zrobią przejście przez tory. Kto byt pomyślał, że to Ząbkowice pierwsze doczekają się tunelu. A czy ktoś z Was wie jak teraz wygląda sytuacja z przejściem w Strzemieszycach? Miasto za możliwość przejścia płaciło PKP wielkie pieniądze. Tam miał być jakiś remont. Może zbudują bezpieczniejsze przejście wyższej kategorii, a przez to znikną ograniczenia i opłaty? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1806
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
To po ch...usteczkę był robiony remont tej kładki jakieś 2-3 lata temu w Ząbkowicach, skoro teraz będzie się ją rozbierać? Moim zdaniem - kosztowne i niepotrzebne. Przynajmniej na razie. Zwłaszcza, że - jak już wspomniałem - remont samej kładki był niedawno robiony.
|
|
|
![]()
Post
#1807
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 193 Dołączył: śro, 21 maj 08 Nr użytkownika: 1,296 Płeć: Mężczyzna GG: 784484 ![]() |
To po ch...usteczkę był robiony remont tej kładki jakieś 2-3 lata temu w Ząbkowicach, skoro teraz będzie się ją rozbierać? Moim zdaniem - kosztowne i niepotrzebne. Przynajmniej na razie. Zwłaszcza, że - jak już wspomniałem - remont samej kładki był niedawno robiony. Dave, a czy tobie byłoby dobrze i przyjemnie nadrabiać kilkaset metrów w jedna stronę i drugie tyle aby przedostać się na drugą stronę torów? wszystko oczywiście bezpiecznie i bez nielegalnych przejść przez tory. W centrum miasta przejścia dla pieszych są na tyle gęsto poumieszczane, że nie ma za bardzo problemu przedostać się na druga stronę ulicy. Drogi kolejowe niestety dużo różnią się od zwykłych dróg asfaltowych, przechodzić można tylko i wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych. Prawo ruchu drogowego dopuszcza przejścia w innych miejscach niż wyznaczone. Więc remont kładki w Ząbkowicach w/g mnie był konieczny i potrzebny.A to, że podjęto decyzję o jej rozbiórce to inna sprawa . |
|
|
![]()
Post
#1808
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 369 Dołączył: wto, 14 mar 06 Skąd: Łosień / Gołonóg Nr użytkownika: 192 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT Remontem zabytkowego dworca w centrum miasta zajmą się Polskie Koleje Państwowe. W budynku pojawić się mają m.in. kasy biletowe, poczekalnia oraz sanitariaty. Miasto ma odpowiadać m.in. za budowę dojazdów i parkingów. Planowane jest wyburzenie dworca Kolei Iwanogrodzko-Dąbrowskiej, co umożliwi samochodom i autobusom bezpośrednio dojazd pod zabytkowy dworzec. Tam też powstaną miejsca parkingowe i rowerowe wraz z wypożyczalnią rowerów. - Dla nas remont dworca to nie jest tylko rewitalizacja, czy remont budynku. To jest przywrócenie funkcji pasażerskich. W miejscu gdzie kiedyś był dworzec, chcemy stworzyć centrum przesiadkowe. Mamy plan, żeby do końca pierwszego kwartału 2018 roku mieć dokumentację pozwalającą nam startować o środki unijne - powiedział nam wiceprezydent Dąbrowy Górniczej Marcin Bazylak. Prace na terenie dąbrowskiego dworca i jego otoczenia mają wpisywać się w projekt pod nazwą Fabryka Pełna Życia. Zakłada on utworzenie nowego centrum miasta na terenach po dawnej fabryce Defum. ![]() |
|
|
![]()
Post
#1809
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czyli zapowiadane wcześniej: ... rozpoczęcie prac budowlanych planowane jest na przełom 2017 i 2018 r. ... można przesunąć na 2018/2019 czy 2019/2020 ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1810
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
To pewnie tak - dworce to przetargi PKP SA, układ torowy i perony - PKP PLK, a drogowy i otoczenie - miasto. Tylko, czy nie za późno starać się o środki, żeby nie było już rozdzielone.
Na razie miasto nie ma się czym chwalić w pozyskiwaniu środków w tej perspektywie. Jakoś wyjątkowo cicho. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1811
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 571 Dołączył: wto, 15 sty 13 Skąd: Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 5,133 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Nie mają środków własnych to nie składają wniosków na nowe inwestycje. Teraz przez 50 lat trzeba będzie spłacać inwestycje z poprzednich dofinansowań.
|
|
|
![]()
Post
#1812
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1813
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 571 Dołączył: wto, 15 sty 13 Skąd: Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 5,133 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Tak UE daje hajsiwko bez wkładu i pokrywa inwestycje w 100 %
![]() Ten post edytował danielmdc wto, 21 mar 2017 - 17:14 |
|
|
![]()
Post
#1814
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT gazeta.pl
Kładka nad torami przejdzie do historii. W zamian PKP PLK wybudują tunel ![]() ![]() ![]() Już niedługo kładka nad peronami stacji kolejowej w Dąbrowie Górniczej Ząbkowicach przejdzie do historii. Częstochowski Zakład Linii Kolejowych PKP PLK zdecydował, że rozbierze obiekt, a zamiast niego wybuduje tunel. O kładkach kolejowych w Dąbrowie Górniczej i ich stanie technicznym zrobiło się głośno w 2010 roku po śmierci 25-letniego mieszkańca miasta, który zginął rażony trakcją elektryczną, gdy złamała się pod nim deska nadziemnego przejścia w Strzemieszycach. Niedługo potem kładka w Ząbkowicach przeszła remont. Wymieniono m.in. skorodowane elementy konstrukcji, poręcze, zlikwidowane zejście na peron pierwszy, na który można się dostać bezpośrednio z budynku dworca. Dodatkowo drewniane szczeble wymieniono na schody pokryte antypoślizgowa gumą. Remont kosztował około 500 tys. zł. Potem remontu doczekały się również dworcowe perony. Częstochowski Zakład Linii Kolejowych PKP PLK zdecydował, że rozbierze kładkę nad torami w Dąbrowie Górniczej Ząbkowicach, a zamiast niej wybuduje tunel Będzie centrum przesiadkowe Mieszkańcy dzielnicy wcale nie cieszyli się z modernizacji.. Zwłaszcza, że nie ułatwiała ona wcale korzystanie z kładki osobom niepełnosprawnym, rodzinom z wózkami i rowerzystom. Rozwiązaniem dla pasażerów miał być kontakt z pracownikami dworca i specjalny numer telefonu, pod którym można było zgłaszać potrzebę skorzystania z pociągu przez osoby niepełnosprawne. Pojazd miał wówczas podjeżdżać na dostępny dla wszystkich peron pierwszy. Nie zawsze jednak było to możliwe. Przez jakiś czas kładka również tonęła w ciemnościach i przechodnie oraz pasażerowie skarżyli się na brak poczucia bezpieczeństwa w rejonie dworca. Wkrótce te problemy mają się skończyć. – W Gołonogu i Ząbkowicach powstaną nowe centra przesiadkowe z wygodnymi parkingami, bezpiecznymi przejściami podziemnymi pod torami dla pieszych i rowerzystów. Centra te umożliwią przesiadki mieszkańców w relacjach pociąg – autobus – samochód – rower – zapowiedział kilka miesięcy temu Damian Rutkowski, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej. Rowerzyści konsultowali projekt Jak się dowiedzieliśmy do konsultacji projektu zaproszeni zostali również m.in. dąbrowscy rowerzyści. – Pierwsze projekty jakie przedstawiono nam do konsultacji to były przejścia, gdzie kwestię osób niepełnosprawnych rozwiązywano za pomocą specjalnych podjazdów. Do ich obsługi niezbędna byłaby pomoc obsługi dworca. Na szczęście skończyło się na rozwiązaniu o wiele przyjaźniejszym i nowoczesnym – mówi Kamil Potocki ze stowarzyszenia Rowerowa Dąbrowa, znany też jako Dąbrowski Rowerzysta Miejski. W styczniu rozstrzygnięto przetarg na dokumentację projektową, którą ma wykonać katowicki Elkol. – Faktycznie obecnie jesteśmy na etapie projektowania – potwierdza Helmut Klabis, dyrektor częstochowskiego Zakładu Linii Kolejowych PKP PLK. – Po konsultacjach z miastem podjęliśmy decyzję o budowie tunelu: podziemnego przejścia pod torami ze specjalnym podjazdem, który umożliwi poruszanie się osobom niepełnosprawnym, rowerzystom czy rodzicom z wózkami – dodaje Helmut Klabis. Jak szacuje Helmut Klabis, inwestycja kosztować będzie około 8 milionów złotych. – Początkowo planowaliśmy, że będzie to zadanie jednoroczne, ale ze względu na konieczność rozliczenia wszystkich realizowanych prac do listopada, podjęliśmy decyzję, że budowa powinna zakończyć się w kwietniu 2018 roku. To bezpieczny okres, w którym wzięliśmy pod uwagę i ewentualność przedłużającego się postępowania przetargowego i czas na zdobycie niezbędnych zezwoleń dopuszczających tunel do użytku – zaznacza dyrektor częstochowskiego zakładu. Już niedługo pojawić mają się pierwsze wizualizacje obiektu. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1815
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT naszemiasto Zamiast kładki będzie tunel w Ząbkowicach Zamiast kładki będzie tunel. Bezpieczne i nowoczesne przejście pod torami prowadzące na perony w Ząbkowicach. W maju ma się rozpocząć nowa inwestycja PKP PLK prowadzona wspólnie z miastem. Zakład Linii Kolejowych PKP PLK w Częstochowie, zainwestuje w budowę podziemnego przejścia w Ząbkowicach w Dąbrowie Górniczej. Kładka nad torami ma przejść do historii. W styczniu został rozstrzygnięty przetarg na dokumentację projektową. Tunel pod peronami ma mieć specjalny podjazd dla osób niepełnosprawnych ale także rowerzystów i czy rodziców z wózkami. Jak wynika z szacunków, budowa tunelu ma pochłonąć 8 milionów złotych. Budowa ma zakończyć się w kwietniu 2018 roku. ![]() ![]() ![]() ![]() I jeszcze niespodzianka - wygląda na to że zostanie przywrócony przystanek DG Pogoria! Na stronie PKP PLK - zapytanie ofertowe: CYTAT Naprawa nawierzchni peronowej wraz z zabudową małej architektury oraz dostosowanie drogi dojścia do przystanku osobowym Dąbrowa Górnicza Pogoria Termin realizacji zamówienia 30-05-2017 Oprócz tego co jest w planach w Centrum, Gołonogu i Ząbkowicach jakoś miasto obecnie nie podejmuje zapomnianego tematu - budowy planowanego kiedyś przystanku "DG Ratusz" na wysokości CA. Jeśli chcemy w przyszłości mieć SKM to taki przystanek powinien postać z korzyścią dla miasta i samego PKP. Co to się stało, że po tylu latach zaniedbań PKP sobie przypomniało o DG? Ktoś wpływowy zobaczył to na własne oczy? Do tej pory remonty i przebudowy w wioskach w całej Polsce, a wiadomo jak było u nas. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1816
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Dla uzupełnienia - z twojezgalebie:
CYTAT To jednak nie koniec zmian, jakie czekają na podróżnych w mieście. – Jest też bardzo duża szansa, że podobne przejście może powstać w przyszłym roku w Strzemieszycach – mówi Podraza.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1817
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT silesia info transport
![]() PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozstrzygnęły przetarg na naprawę powierzchni peronowej wraz z zabudową małej architektury oraz dostosowanie drogi dojścia do przystanku osobowego Dąbrowa Górnicza Pogoria. Za pracę odpowiedzialna będzie firma PPHU BIREX S.C. 30 marca br., wybrana została najkorzystniejsza oferta, spośród trzech złożonych, w postępowaniu na wybór wykonawcy zadania pn: ”Naprawa nawierzchni peronowej wraz z zabudową małej architektury oraz dostosowanie drogi dojścia do przystanku osobowego Dąbrowa Górnicza Pogoria”. Pracę za 205 410 zł wykona firma PPHU BIREX S.C.z Częstochowy. Rozpoczęcie robót budowlanych planowane jest w drugiej połowie kwietnia a zakończenie na 30 maja. – Perony nr 1 i nr 2 będą wyremontowane na długości 100 metrów, poprzez regulację istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych. Zostaną one wyposażone w system zapowiedzi megafonowych oraz małą architekturę w postaci ławek, koszy oraz gablot informacyjnych na rozkłady jazdy. Będą też oznakowane – powiedziała nam Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP PLK S.A. Zakres prac obejmie budowę przejścia w poziomie szyn (kat. E), które zapewni drogę dojścia do peronu nr 2. Zostaną zabudowane nowe pochylnie z przejścia do peronów, dostosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się oraz pochylnia dla pieszych, prowadząca ruch z drogi publicznej do przejścia. W tym miejscu rodzi się pytanie. Co takiego się stało, że zarządca infrastruktury postanowił przystosować do obsługi podróżnych przystanek osobowy Dąbrowa Górnicza Pogoria? – W związku z zainteresowaniem przewoźnika – Kolei Śląskich – uruchomieniem na okres wakacyjny, tj. od 11 czerwca do 30 sierpnia obsługi pociągów pasażerskich na przystanku osobowym Dąbrowa Górnicza Pogoria, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podjęły działania, mające na celu przystosowanie nieużytkowanych peronów do obsługi pasażerów – wyjaśniła Dorota Szalacha z PKP PLK S.A. Wychodzi więc na to, że w najbliższe wakacje na wypoczynek nad Pogorią będzie można wygodnie dojechać pociągiem. To bardzo dobry krok ze strony Kolei Śląskich, który w naszej opinii powinien przyciągnąć wielu chętnych. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1818
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Kolejna inwestycja PKP w DG, ogłoszono przetarg:
CYTAT Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn. „Poprawa przepustowości na ciągu E65 na odc. Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, poprzez zabudowę dodatkowych peronów na linii nr 186” Między innymi zostanie dobudowany nowy peron na stacji DG Sikorka -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1819
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Chyba tylko tam jest to możliwe/ma sens.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1820
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 193 Dołączył: śro, 21 maj 08 Nr użytkownika: 1,296 Płeć: Mężczyzna GG: 784484 ![]() |
Leszku, oczywiście jest możliwe dobudowanie peronu na stacji PKP Sikorka, ale czy ma sens? Śmiem w to wątpić. Na stacji tej nie ma tak dużego ruchu pasażerskiego. Dwa tory pasażerskie są wystarczające, drugie dwa to towarowe.
Co miałoby na celu dobudowanie dodatkowego peronu? W/g mnie nie ma sensu taka inwestycja w tym miejscu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: poniedziałek, 13 października 2025 - 14:14 |