![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1601
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
Obawiam się że jeśli w tej ostatniej perspektywie Unijnych pieniędzy PKP i miasto nie wybuduje nowego dworca u Nas to podejrzewam że ta prowizorka którą teraz chcą zrobić zostanie już na dobre kilkadziesiąt lat i nowy dworzec będzie tylko marzeniem mieszkańców Dąbrowy, bo kiedy mają go budować jak nie teraz, mam nadzieję że kiedyś się dowiemy czyja to jest wina, miasta czy PKP. Wszystkich po trochu. Przy okazji widać jak wszelkiej maści "centrale" widzą tereny z daleka od nich - dla ZLK w Częstochowie jesteśmy wygwizdowem koło granicy. -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#1602
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Też o tym kiedyś pisałem. Cały węzeł GOP powinien być w jednym oddziale, a my jesteśmy pod Częstochową.
I już się nie tylko nie możemy porównywać z mniejszymi miastami leżącymi na jakiś bocznych trasach, ale nawet z dziesiątkami wiosek, w którym opłaca się remontować / przebudowywać / budować i utrzymywać dworce, a często nawet kasy. To co teraz zrobią w DG to się nadaje ale np. do Gołonoga. Zobaczymy też, czy GW ma dobre informacje, chociaż skądś mają kwotę za tą poczekalnię. W tamtym linku z przetargu jest informacja o unieważnieniu postępowania. Może coś pokombinowali w jakimś innym trybie. To chyba moglibyśmy się spodziewać czegoś mniej więcej podobnego wewnątrz, oczywiście z własnym zadaszeniem: ![]() Za kilka mln. można coś takiego jak linkował 5 lat temu Zibar w tym wątku: ![]() A tu dość aktualne zdjęcia i układ torów w DG ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1603
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Też o tym kiedyś pisałem. Cały węzeł GOP powinien być w jednym oddziale, a my jesteśmy pod Częstochową. I już się nie tylko nie możemy porównywać z mniejszymi miastami leżącymi na jakiś bocznych trasach, ale nawet z dziesiątkami wiosek, w którym opłaca się remontować / przebudowywać / budować i utrzymywać dworce, a często nawet kasy. To co teraz zrobią w DG to się nadaje ale np. do Gołonoga. Zobaczymy też, czy GW ma dobre informacje, chociaż skądś mają kwotę za tą poczekalnię. W tamtym linku z przetargu jest informacja o unieważnieniu postępowania. Może coś pokombinowali w jakimś innym trybie. To chyba moglibyśmy się spodziewać czegoś mniej więcej podobnego wewnątrz, oczywiście z własnym zadaszeniem: ![]() Za kilka mln. można coś takiego jak linkował 5 lat temu Zibar w tym wątku: ![]() A tu dość aktualne zdjęcia i układ torów w DG ![]() Jak dla Mnie super, warto pomarzyć.... Ten post edytował Rokko31 pon, 12 paź 2015 - 23:15 |
|
|
![]()
Post
#1604
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 802 Dołączył: pon, 26 lis 07 Skąd: Strzemieszyce Nr użytkownika: 902 Płeć: Mężczyzna Tlen: prosty3 ![]() |
Jak dla mnie świetna informacja. Praktycznie dla pasażera. Blisko do pociągu, kilka sekund na wyjście i całkowite schronienie przed nieprzyjazną pogodą. Jeśli perony będą równe, utrzymywane w zimę bez śniegu, monitorowane to więcej mi nie trzeba.
-------------------- 07/08 :))
|
|
|
![]()
Post
#1605
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jak dla mnie to może jeszcze mały tunel drogowy z oddzielnym przejściem dla pieszych z bezpośrednim wyjściem ma peron.
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1606
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT gazeta.pl
Koleje Śląskie pojadą od grudnia do Czech Nowością w rozkładzie jazdy Kolei Śląskich, który zacznie obowiązywać 13 grudnia, będą połączenia do Czech. Na razie kolejarze nie chcą zdradzić, czy w grę wchodzi też skomunikowanie z pociągami do Pragi. Dobra wiadomość dla pasażerów linii Gliwice - Katowice - Częstochowa jest taka, że oprócz jednej godzinnej przerwy między 10.15 a 11.15 pociągi na odcinku Katowice - Gliwice będą kursować co pół godziny aż do godz. 19, a następnie w cyklu godzinnym. Na trasie Katowice - Bielsko-Biała w popołudniowym szczycie zostanie uruchomiony trzeci pociąg przyśpieszony, a na trasie Katowice - Wisła Głębce liczba pociągów zwiększy się do sześciu par na dobę. W związku z zakończeniem prac na torach przywrócone zostaną połączenia na odcinku Częstochowa - Lubliniec i Wodzisław Śląski - Chałupki, gdzie kursować będzie sześć par pociągów na dobę. Do Czech z Katowic i Raciborza Pociągami Kolei Śląskich będzie można dojechać do Czech. - Chodzi o połączenia z Katowic i Raciborza do Bohumina realizowane przez Koleje Śląskie oraz połączenia z Frydka Mistka do Cieszyna, które będą obsługiwały Koleje Czeskie. Liczymy, że to będzie ciekawa oferta nie tylko turystyczna, ale również dla tych, którzy chcą pojechać na zakupy. Dla Czechów może być opłacalne również robienie zakupów w Polsce - mówi Wojciech Dinges, prezes Kolei Śląskich. Jak przypomina, z samego Bohumina oraz niedalekiej Ostrawy kursują pociągi m.in. do Pragi i to powinno być argumentem, który przyciągnie polskich pasażerów. Pociągi z Katowic do Bohumina przez Rybnik i Wodzisław Śląski będą odjeżdżały codziennie o godz. 9.54 i 14.24 (połączenia z Bohumina do Katowic o godz. 8.49 i 11.49) Podróż będzie trwała około godziny i 45 minut. Natomiast z Raciborza podróż będzie trwała prawie 40 minut, a pociągi będą kursowały o godz. 7.53 i 13.40 (powrotne z Bohumina o godz. 14.29 i 19). Jeszcze lepsza oferta została przygotowana na trasie Frydek Mistek - Czeski Cieszyn - Cieszyn. Tutaj każdego dnia będzie kursowało aż sześć par pociągów (z Cieszyna o godz. 8.31, 10.31, 12.31, 14.31, 16.31, 18.31). Będzie specjalna oferta do Pragi? Przedstawiciele KŚ zapewniają, że w przypadku połączeń z Czechami przygotowali specjalną ofertę, która ma przyciągnąć pasażerów. Nie chcą na razie zdradzić, czy chodzi odpowiednie skomunikowanie z pociągami do Pragi, czy może o jeden bilet, dzięki któremu będzie można dojechać do stolicy Czech. Obecnie z Bohumina podróż czeskim pendolino trwa trzy godziny i 15 minut, a bilet kosztuje równowartość około 53 zł. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1607
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Przypadkiem trafiłem na artykuł o dworcu sprzed roku ze strony TVS. W sumie nic nowego poza jednym, że PKP ma jednak jakieś plany:
CYTAT (...)
W sumie władze Dąbrowy Górniczej czują pociąg do czterech dworców na terenie miasta. Chcą, aby powstały tam nowoczesne centra przesiadkowe. PKP ma jednak inne plany. -Generalnie, obecnie zastanawiamy się nad możliwościami zagospodarowania tego terenu, prowadzimy analizy w tej materii i zobaczymy jak wyniki tej analizy wyjdą i w którym kierunku pójdziemy - mówi Bartłomiej Sarna, rzecznik prasowy PKP S.A. Jak twierdzą urzędnicy obecnie spółka bierze pod uwagę przebudowę torowiska w rejonie dworca ale nie wcześniej niż w 2020 roku. (...) -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1608
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
świeża wypowiedź:
CYTAT Tylko w latach 2012-2015 oddamy do użytku niemal 90 przebudowanych dworców - powiedział Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP SA. DG jest w najgorszej sytuacji w kraju wśród podobnych miast, a jesteśmy na 28 miejscu pod względem liczby mieszkańców. Nie ma nawet planów. i na naszemiasto nowe zdjęcia ![]() CYTAT DG: zamiast dworca będzie w Dąbrowie nowa poczekalnia. Peron na stacji przechodzi remont DG. Mamy nareszcie dobre wieści dla dąbrowian, a przede wszystkim dla tej części społeczności naszego miasta, która korzysta często z podróży koleją. Co prawda dworca nowego na razie nie będzie i wiele wskazuje, że nie nastąpi to w najbliższych latach, ale za to do końca roku ma się pojawić na peronie dąbrowskiej stacji zadaszona poczekalnia. A do tego cały peron zostanie wyremontowany. Prace już trwają. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły właśnie przebudowę peronu w stacji Dąbrowa Górnicza. Zakres remontu peronu obejmuje: wymianę nawierzchni peronu wraz z zabudową nowych płyt krawędziowych oraz pasa dotykowego dla osób niewidomych i słabo widzących, zabudowę nowych zadaszeń peronowych oraz elementów małej architektury (kosze, ławki, tablice informacyjne ). Przewidziano także: montaż instalacji nagłośnieniowej do zapowiedzi megafonowych, a także remont instalacji oświetleniowej. Na peronie zostanie również zabudowany system monitoringu. – Ponadto planujemy także zabudowę na początku peronu kontenerowej poczekalni o powierzchni około 65 metrów kwadratowych, która będzie służyła podróżnym szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Poczekalnia będzie wyposażona w klimatyzację, ławki oraz instalację nagłośnieniową. Szacunkowy koszt tych inwestycji to około 700 tysięcy złotych. Planujemy realizację tych wszystkich prac do końca 2015 roku – informuje Jacek Karniewski z zespołu prasowego PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Budynek dawnego dworca kolejowego przy ul. Kościuszki tymczasem przeznaczony został przez PKP do sprzedaży. Tak więc jeśli jesteście zainteresowani, to taki właśnie taki obiekt może stać się Waszą własnością. Ile kosztuje? Tego dokładnie nie wiemy, ale zważywszy na fakt, że kiedy zainteresowane jego przejęciem było miasto padła kwota 300 tysięcy złotych, to pewnie niewiele się będzie od niej różnić. Miasto zrezygnowało szybko z takiej oferty, uznając, że budynek jest w złym stanie technicznym, a 300 tys. zł to stanowczo za dużo. Co sądzicie o takich zmianach? Kontener to chyba zła nazwa. A ten budynek do sprzedaży to oczywiście ten przy ulicy, który specjalnie wartości nie ma i lepiej żeby to on zniknął i zrobił miejsce. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1609
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
nddg
peron ![]() dworzec w centrum, z każdymi zdjęciami w coraz gorszym stanie ![]() dworzec w Strzemieszycach ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1610
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Likwidują resztki toru z dawnej linii DG Centrum - Huta Katowice
w sprawie dworca - z DZ CYTAT (...)
A co na te zmiany miasto? - Temat kompleksowej przebudowy dworca PKP w Dąbrowie Górniczej poruszany jest w rozmowach z PKP od wielu lat - przyznaje Paweł Gocyła, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej. - Efektem wymiany pism, spotkań i prowadzonych rozmów jest wypracowane rozwiązanie tymczasowe. W ostatnich ustaleniach wystąpiliśmy do PLK o uwzględnienie w aktualnych planach remontowych poprawy warunków podróżnych, zabudowę poczekalni, zapewniającej schronienie pasażerom zarówno w okresie letnim, jak i zimowym. I te nasze wnioski zostały uwzględnione - dodaje. (...) -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1611
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 76 Dołączył: sob, 29 mar 14 Skąd: Łęknica Nr użytkownika: 5,378 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Dziś obok przejazdu kolejowego przy ul. Folwarcznej ładowali tory z rozebranego torowiska.
Przy nielegalnym przejściu z ul. Zagłębia (za garażami) na ul. Wróblewskiego (działki) po torach zostały na razie tylko podkłady, pkp się upomniało po latach ? |
|
|
![]()
Post
#1612
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Wielokrotnie mogliśmy czytać, że największy problem z dworcem w DG to to, że znajduje się między torami.
Tymczasem świeżo po remoncie dworce między torami w Kluczborku i Pile: ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1613
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Obecnie jest remontowany Toruń Główny, też między torami.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1614
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
O czym tu marzyć, skoro tak wygląda zdanie przewodniczącego Komisji Rozwoju i Promocji Miasta, z posiedzenia komisji:
CYTAT Przewodniczący Komisji ? K. Dybich: moim zdaniem dworzec w Dąbrowie jest nie potrzebny, taka jest moja ocena. I to jest odpowiedź. Inni zabiegają, a u nas "władza miejska" żałuje pieniędzy PKP i woli żeby z funduszy kolejowych więcej kasy zostało na inne dworce w jakiś wioskach. Bo PKP pieniądze wyda tylko gdzie indziej. Muszą się zmienić władze w tym mieście. Pewnie lepiej mieć ruinę, kasę KŚ i pracowników PKP w kontenerach, obok których stoją toi-toie. Dla pasażarów brak toalet. U nich jest takie myślenie, że stacja w DG służy tylko do dojazdów do Katowic. Nie opierają tego na żadnych badaniach, ani nawet na własnych doświadczeniach, bo w ogóle nie korzystają. Pewnie nie widzieli, ile osób korzysta z pociągów dalekobieżnych. A byłoby więcej, gdyby więcej pociągów, tak jak dawniej zatrzymywała się tutaj, a tak trzeba jeździć do Sosnowca. Do tego stan dworca skutecznie odstrasza i w większości korzystają tylko ci co muszą, a nie chcą. Dzięki za takie wizje rozwoju dla przewodniczącego. Chyba pomylił komisje. i jeszcze jeden cytat: CYTAT (...)ale tu mówimy o zmianie mentalności, bo Pan idzie w tym samym kierunku co ja, ja mówię o zmianie mentalności, nam by się marzył taki jak w Katowicach pewnie, tylko to nie ma sensu i racjonalnego wytłumaczenia. (...) Zmiana mentalności korzystania z kolei, jako tego lokalnego środka transportu (...) Według tego Pana mieszkańcy to jakaś hołota, z zaściankową mentalnością. Będzie nas pouczał i oświecał, światowiec. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1615
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 802 Dołączył: pon, 26 lis 07 Skąd: Strzemieszyce Nr użytkownika: 902 Płeć: Mężczyzna Tlen: prosty3 ![]() |
CYTAT Przewodniczący Komisji ? K. Dybich: moim zdaniem dworzec w Dąbrowie jest nie potrzebny, taka jest moja ocena. Dobrze, że ktoś z władz nie działa tylko pod widzi mi się, nawet nie wiadomo czy większości, mieszkańców. Ten post edytował Prosty śro, 04 lis 2015 - 12:59 -------------------- 07/08 :))
|
|
|
![]()
Post
#1616
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT Przewodniczący Komisji ? K. Dybich: moim zdaniem dworzec w Dąbrowie jest nie potrzebny, taka jest moja ocena. Dobrze, że ktoś z władz nie działa tylko pod widzi mi się, nawet nie wiadomo czy większości, mieszkańców. Widocznie ten radny jest jak Kononowicz, nic mu nie potrzeba wystarczy mu kasa z radnego i tyle a innych ma głęboko w dupie. |
|
|
![]()
Post
#1617
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 802 Dołączył: pon, 26 lis 07 Skąd: Strzemieszyce Nr użytkownika: 902 Płeć: Mężczyzna Tlen: prosty3 ![]() |
Niektórzy znajomi jak pytam to chcą nowego dworca, niektórym on niepotrzebny (mówię o tych, co korzystają z pociągów) a nawet w Internecie można zobaczyć komentarze, że rozwiązanie, które będzie funkcjonować jest bardzo dobre. OSOBIŚCIE, wolałbym pieniądze wydać na coś bardziej użytecznego dla większej części mieszkańców. Bo oczywiście, można odkupić dworzec, PKP chce sprzedać ten przy ulicy. Ale:
1. Rudera 2. Koszt zrównania z ziemią + zrobienia nowego 3. Daleko od dworca, przed pociągiem i tak 2 minuty wcześniej trzeba wyjść, a pogoda bywa różna 4. Peronu nikt nie sprzeda z tego co wiem. Zamknięte pomieszczenie na peronie + klimatyzacja: 1. Funkcjonalne latem i zimą 2. Można wyjść gdy pociąg wjeżdża na peron 3. Jeśli tylko będzie monitorowane + nie będzie tam menelni to wszystko będzie ok 4. Miasto nic nie wydaje Naprawdę nie wiem, co oprócz wizerunku, da budynek przy ulicy. Przecież dla pasażera dalekobieżnego nawet lepiej gdy takie pomieszczenie jest na peronie (opóźnienia częstsze niż dla lokalnego ruchu), a że w DG nie ma przesiadek to nikt nie czeka długi czas na inny pociąg. CYTAT Do tego stan dworca skutecznie odstrasza i w większości korzystają tylko ci co muszą, a nie chcą. Według mnie to odstrasza oferta cenowa na krótkich odcinkach jeśli chodzi o dalekobieżne, mała ilość połączeń oraz, chociaż tu jest coraz lepiej, mało atrakcyjne czasy przejazdów. Ten post edytował Prosty śro, 04 lis 2015 - 21:55 -------------------- 07/08 :))
|
|
|
![]()
Post
#1618
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Przecież zawsze powtarzam, że miasto nie powinno przejmować dworca, który znajduje się przy końcu Kościuszki bo nic nie wart.
Chodzi o to, żeby przekonać do inwestycji PKP i nie powinno to być ze środków miejskich. Miasto to może współfinansować nowy układ komunikacyjny z tunelem pod torami. Prawie wszystkie inwestycje z wątku o dworcach na forum skyscrapercity są inwestycjami PKP, a nie samorządów. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#1619
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 3 Dołączył: śro, 09 wrz 15 Nr użytkownika: 5,707 Płeć: Mężczyzna Tlen: xxxiwa@o2.pl ![]() |
Miasto w przyszłym roku będzie" biedować" bo do spłaty jest olbrzymia rata za inwestycje wodno-ściekową. Także będzie dłuższy zastój w jakichkolwiek nowych miejskich inwestycjach.
Druga rzecz to taka że władza w naszym mieście łącznie z panem prezydentem już dawno postawiła krzyżyk na jakichkolwiek inwestycjach związanych z dworcem w centrum (centrum przesiadkowe, nowy dworzec, tunel) Mało tego radni sld oraz ich większość koalicjantów wychodzi z założenia że nie jest to rzecz potrzebna. Nawet kwestia tramwajów w niedługim czasie możne podzielić los dworca pkp w centrum. Krążą ciekawe koncepcje wśród naszych "bez-radnych" że w sumie po co dąbrowie tramwaje, dużo się do nich musi miasto dokładać, mało ludzi korzysta i czy nie lepiej żeby w miejscu torów nie zrobić pięknej ścieżki rowerowej. i wierzcie mi to żadna fikcja. Szkoda słów |
|
|
![]()
Post
#1620
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Uśmieszku : )!
Ale przecież DAWNIEJ wcale więcej pociągów nie zatrzymywało się w DG. Ba! Dalekobieżnych było chyba nawet mniej, a już na pewno mniej niż ma być od nowego rozkładu. W latach 90-tych i na przełomie wieków z DG do Warszawy nie było rano ŻADNEGO pociągu pospiesznego bezpośredniego do Wawy! ![]() @ Prosty: Cena na krótkich odcinkach pociągów dalekobieżnych OK - jest za wysoka (najtańszy bilet normalny 13 zł - z DG do Katowic lub Sosnowca np.). Ale prezes PKP IC obiecuje zmianę tego na ok. 7 zł. Natomiast połączeń kolejowych z DG wcale nie jest mało - ba! Powiedziałbym wręcz, że BARDZO dużo! Czasy przejazdów też są jednymi z najlepszych w kraju. I to zarówno w stronę Katowic jak i Warszawy/Częstochowy. Czego chcieć więcej? Ten post edytował Dave sob, 07 lis 2015 - 11:31 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: wtorek, 14 października 2025 - 03:15 |