![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1181
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ja znajomych z innych rejonów kraju odbieram na dworcu w Sosnowcu
-------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]()
Post
#1182
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1183
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT Utrudnienia kolejowe w Dąbrowie Górniczej Na linii kolejowej nr 1 między stacjami Dąbrowa Górnicza Ząbkowice a Dąbrowa Górnicza doszło do kradzieży sieci trakcyjnej. Oprócz kradzieży sieci, doszło także do złamania słupa trakcyjnego. Zdarzenie miało miejsce ok. godz. 2.45. Tor nr 2 zotał zamknięty, ruch prowadzony jet po torze nr 2. Z Katowic oraz z Dąbrowy Górniczej zostały dysponowane pociągi sieciowe. Deklarowana godzina naprawy to ok. 21.00. Opóźnienia pociągów na tej trasie mogą wynosić ok. 15 minut. http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/1...-Gorniczej.html -------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]()
Post
#1184
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 168 Dołączył: pon, 27 mar 06 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 196 Płeć: Kobieta ![]() |
Z 2008 r. (szperałam w fotach)
![]() Stan z 1.05.2013 r. ![]() ![]() Ten post edytował zizi śro, 01 maj 2013 - 18:57 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1185
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Na stacji Dąbrowa Górnicza WRESZCIE zamontowano automatyczne rogatki przy przejściu przez tory oraz uruchomiono wymienione na jesień ubiegłego roku nowe semafory.
Kurde, szkoda że przy tej "wielkie modernizacji" (tak media kolejowe to określały) stacji Dąbrowa Górnicza, nie zmodernizowano też całkowicie peronu ![]() |
|
|
![]()
Post
#1186
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 802 Dołączył: pon, 26 lis 07 Skąd: Strzemieszyce Nr użytkownika: 902 Płeć: Mężczyzna Tlen: prosty3 ![]() |
oby dalo sie jakos kolo nich przejsc, zeby w razie biegu na pociag nie trzeba bylo ryzykowac przez barierki
Ten post edytował Prosty sob, 04 maj 2013 - 17:19 -------------------- 07/08 :))
|
|
|
![]()
Post
#1187
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 168 Dołączył: pon, 27 mar 06 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 196 Płeć: Kobieta ![]() |
A topole na dworcu pamiętacie?
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1188
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Mogli chociaż wypiaskować peron, jak pojawi się trawa powinno to w miarę wyglądać. grunt by mial kto ją przycinać.
|
|
|
![]()
Post
#1189
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Niestety ale te szlabany na Naszym dworcu działają dość mało precyzyjnie, pociągu już dawno nie ma a one jeszcze są zamknięte, ludzie muszą się schylać i przechodzą pod nimi, a nowy semafor w stronę Częstochowy jest postawiony tak około w 1/3 peronu a nie na początku, także ludzie biegają na koniec peronu. Takie to nowe inwestycje kolejowe są u Nas..
![]() |
|
|
![]()
Post
#1190
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 802 Dołączył: pon, 26 lis 07 Skąd: Strzemieszyce Nr użytkownika: 902 Płeć: Mężczyzna Tlen: prosty3 ![]() |
Niestety ale te szlabany na Naszym dworcu działają dość mało precyzyjnie, pociągu już dawno nie ma a one jeszcze są zamknięte, ludzie muszą się schylać i przechodzą pod nimi Potwierdzam, w dodatku niezadowolenie po jak zwykle opoznionym przyjezdzie jest dosc duze co moze skutkowac agresja wobec szlabanow, ktora widzialem dzisiaj ![]() No ale jestem w stanie zrozumiec, ostatnie 5 podrozy Katowice - DG mialem minimum 10min opoznienia, kazdy ma prawo troche sie denerwowac. -------------------- 07/08 :))
|
|
|
![]()
Post
#1191
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 385 Dołączył: sob, 15 mar 08 Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice Nr użytkownika: 1,162 Płeć: Mężczyzna GG: 5107261 ![]() |
CYTAT Marszałek śląski chce trzech linii kolejowych do Pyrzowic. Samorząd woj. śląskiego chce, aby w przyszłości linie kolejowe docierały do katowickiego lotniska w Pyrzowicach z trzech stron - od Bytomia i Piekar, od Tarnowskich Gór i od Zawiercia. Ma to wpisywać się w koncepcję rozwoju lotniska, jako centrum usług cargo. Od 2009 r. PKP PLK prowadzą warty 52 mln zł unijny projekt obejmujący prace przedprojektowe dla kolei z Katowic do Pyrzowic. Projekt, który zakłada m.in. uzyskanie decyzji środowiskowej (potwierdzającej lokalizację) oraz pozwolenia na budowę, powinien zostać zakończony do końca tego roku. Wstępnie wybrany wariant trasy - z budową nowego odcinka torów z Bytomia przez Piekary Śląskie do Pyrzowic - budzi jednak protesty, zwłaszcza mieszkańców gmin Bobrowniki i Ożarowice, które ma przeciąć. Wykorzystują to inne samorządy, zainteresowane budową połączenia na swoim terenie. Ostatnio głośną akcję lobbingową prowadziły Tarnowskie Góry. Marszałek woj. śląskiego Mirosław Sekuła zadeklarował w piątek, że stara się zakończyć spór, którędy ma jechać pociąg do Pyrzowic. "Jedni mówią, że tylko od strony Zawiercia, bo wtedy wchodzimy na Centralną Magistralę Kolejową. Drudzy mówią, że tylko od Tarnowskich Gór, bo to będzie najtańsze. Trzeci mówią, przez Bytom i Piekary, bo to będzie najszybciej. Wszyscy mają rację" - przyznał w piątek Sekuła. "Przekonaliśmy się wspólnie, z PKP PLK, żeby wszystkie te trzy rozwiązania znalazły się na liście do modernizacji albo do budowy. I tak się stało. Nie ma tu hierarchii, ustalenie jest tylko takie, która z tych inicjatyw będzie najszybciej możliwa do realizacji, ta będzie realizowana w pierwszej kolejności. Ale wszystkie trzy muszą być realizowane" - podkreślił marszałek. Jak wyjaśnił, obecnie wszystkie trzy koncepcje są w grze, jednak najbardziej zaawansowany pod względem przygotowań jest wariant przez Piekary. Dlatego niedawno spotykał się z samorządowcami z Ożarowic i Bobrownik, gdzie uzgodniono zawarcie trójstronnego porozumienia - wraz z PLK. Ma ono zawierać rozwiązania zmniejszające niedogodności dla mieszkańców, m.in. budowę przystanku Ożarowice i skomunikowanie go z siecią dróg. Sekuła przekonuje, że dopiero realizacja wszystkich trzech połączeń do Pyrzowic da efekt obwodnicy kolejowej. To z kolei jest potrzebne lotnisku aspirującemu do stania się wielkim centrum logistycznym dla całej południowej Polski. Warunkiem jest dojazd do lotniska autostradą (obecnie A1 dociera od południa) i koleją (nie istnieje). "Dopiero, gdy A1 będzie w pełni przejezdna i jeżeli stacja Pyrzowice będzie przelotowa, a nie docelowa, powstanie synergia rozwiązań komunikacyjnych, która umożliwi tworzenie tego wielkiego centrum logistycznego" - ocenił marszałek. Sekuła deklaruje, że od lat opowiada się za rozwojem w Pyrzowicach transportu cargo, a idea ta znalazła odzwierciedlenie w porozumieniu woj. śląskiego z woj. małopolskim ws. przyjętej już strategii rozwoju obu regionów. Zdaniem marszałka, jeżeli Pyrzowice i Balice zamiast konkurować będą się wspierały, osiągnięty zostanie "kolejny efekt synergii". Dlatego też prócz połączeń kolejowych i drogowych do obu lotnisk ważne są połączenia między nimi. W ramach projektu przygotowania dokumentacji budowy połączenia do Pyrzowic PLK w lutym tego roku przedłużyły termin złożenia w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska materiałów do uzyskania decyzji środowiskowej - do końca sierpnia. Wariant budowy kolejowego połączenia Katowic z Pyrzowicami przewiduje remont istniejących torów z Katowic do Bytomia Rozbarku, a potem budowę nowego odcinka linii. Warianty z Tarnowskich Gór i Zawiercia zakładają rewitalizację przechodzącej obok lotniska, nieużywanej w znacznej części linii kolejowej nr 182, która łączy te miasta. Niedawno PKP PLK zrezygnowały z wyłączenia eksploatacji dotychczas używanego odcinka tej trasy między Zawierciem a Siewierzem. |
|
|
![]()
Post
#1192
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Wybory już tak blisko?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1193
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Nie akurat o tym była mowa już dawno. Najbardziej mnie cieszy:
CYTAT Sekuła deklaruje, że od lat opowiada się za rozwojem w Pyrzowicach transportu cargo, a idea ta znalazła odzwierciedlenie w porozumieniu woj. śląskiego z woj. małopolskim ws. przyjętej już strategii rozwoju obu regionów. Zdaniem marszałka, jeżeli Pyrzowice i Balice zamiast konkurować będą się wspierały, osiągnięty zostanie "kolejny efekt synergii". Dlatego też prócz połączeń kolejowych i drogowych do obu lotnisk ważne są połączenia między nimi. nareszcie ktoś zauważył, że lepiej współpracować zamiast konkurować.. |
|
|
![]()
Post
#1194
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
Marszałek pobredził, pobredził po czym przeszedł do konkretów:
CYTAT 29 kwietnia 2013 PKP Polskie Linie Kolejowe zaktualizowały rozkłady jazdy opublikowane pod adresem rozklad.plk-sa.pl. Z zamieszczonych na stronie internetowej plakatów wynika, że część pociągów Kolei Śląskich, które jeszcze niedawno oznaczone były jako kursujące do 8 VI (lub np. do 7 VI), po zmianie jest oznaczona jako kursujące do 31 V (analogicznie do 29 V etc.). W ten sposób światło dzienne ujrzały zmiany wynikające z ograniczania oferty połączeń usprawiedliwiane przez Śląski Urząd Marszałkowski planem naprawczym Kolei Śląskich. Nieoficjalne informacje o dużych ograniczeniach w rozkładzie jazdy potwierdziły się: likwidacje pociągów obejmą większość linii w województwie. Wyjątkami są jedynie połączenia stykowe obsługiwane przez Przewozy Regionalne oraz linia Bielsko-Biała – Wadowice, objęte umowami z innymi województwami. Na wielu liniach pozostanie rozkład szczątkowy oferujący od 3 do 5 par połączeń. Największe zmiany dotkną najbardziej obciążonych linii w województwie. Redukcję liczby połączeń najboleśniej odczują mieszkańcy konurbacji katowickiej (Tychy, Gliwice, Zabrze, Zagłębie Dąbrowskie) oraz konurbacji rybnickiej. Wdrażany od 1 czerwca nowy rozkład Kolei Śląskich zakłada m.in.: 1) zmniejszenie częstotliwości pociągów osobowych z cyklu półgodzinnego do godzinnego na dwóch najważniejszych odcinkach: Zawiercie – Katowice (linia S1) i Katowice – Tychy Lodowisko (linia SKR S4). Zostaną zlikwidowane: a. na linii S1 - wszystkie pociągi rozpoczynające/kończące bieg w Zawierciu, Myszkowie i Dąbrowie Górniczej Ząbkowicach, b. na linii S4 (SKR do/z Tychów Lodowiska) – pociągi wyjeżdżające z Sosnowca i Tychów „po pełnej godzinie”. 2) likwidacja większości pociągów przyśpieszonych na odcinku Częstochowa – Katowice na linii S1 (6 z 11 par), 3) wycięcie połączeń w taki sposób, że na głównych trasach w regionie powstaną spektakularne dziury w trakcie których nie pojedzie żaden pociąg: • 4-godzinna: między 7:30 a 11:30 z Katowic do Bielska-Białej, • 4-godzinne: między 7:20 a 11:20 oraz między 17:21, a 21:21 z Katowic do Rybnika, • 3-godzinna: między 11:30, a 14:30 z Rybnika do Katowic, • 3-godzinna: między 12:30, a 15:30 z Bielska-Białej do Katowic, • 2-godzinna: między 9:40, a 11:40 z Częstochowy do Gliwic. (Uwaga! Z uwagi na wariantowanie rozkładu z powodu remontów torów, podane godziny dotyczą odjazdów ze stacji początkowej w rocznym rozkładzie jazdy) Za sprawą ograniczeń wprowadzonych na wszystkich liniach, oferta kolei stała się nieatrakcyjna. Ponadto na wybór kursów do likwidacji nie miała wpływu frekwencja, a łatwość powiązania przejść składów pociągów w obiegach przez planistę z Kolei Śląskich. W efekcie, nawet jeśli da się dojechać do pracy, szkoły lub uczelni to nie można po południu wrócić do miejsca zamieszkania (lub odwrotnie). Przykłady działań niszczących w ten sposób rozkład jazdy można znaleźć na wielu liniach. Ilościowo najbardziej jaskrawym przykładem ograniczeń jest linia S13 Częstochowa – Lubliniec, gdzie z 7 par pozostały 3 oraz linia S74 Wodzisław Śląski – Rybnik, gdzie z 11 par połączeń pozostały 4. Szczątkowy rozkład jazdy będzie także na odcinkach: Tarnowskie Góry – Krzepice (4,5 pary), Pszczyna – Rybnik (4 pary), Czechowice Dziedzice Cieszyn (5 par), Katowice – Bytom – Tarnowskie Góry (6 par), Racibórz – Chałupki (3 pary). Poza tym całkowicie zawieszony zostaje ruch pociągów na dwóch trasach reaktywowanych w grudniu 2012 i lutym 2013: połączenie Katowice Kłobuck oraz Bytom – Gliwice (pozostaną tylko pojedyncze pociągi jadące objazdem podczas remontu). Przygotowane przez Koleje Śląskie zmiany na pewno nie spotkają się z pozytywnym przyjęciem przez mieszkańców regionu, którzy w przeciągu ostatniego pół roku już raz mieli do czynienia z kolejowym chaosem na torach. Odwołania nawet 100 pociągów na dobę, autobusy zastępcze kursujące poza rozkładem jazdy i zrywane skomunikowania skutecznie zniechęciły do korzystania z pociągów. Wiele z tych problemów ominęło dużą część podróżnych, ponieważ działo się to na bocznych trasach poza Aglomeracją Katowicką. Teraz drastyczne zmiany, dewastujące rozkład jazdy i zniechęcające do korzystania z pociągów, dotkną linię średnicową, Szybką Kolej Regionalną oraz trasy z Katowic do Bielska-Białej i Rybnika, czyli główne kolejowe arterie województwa śląskiego. Drastyczne ograniczenia oferty na frekwencyjnych liniach, gdzie wpływy z biletów pokrywają znaczą istotną część kosztów kursowania pociągów, mogą doprowadzić do kolejnych kłopotów finansowych Kolei Śląskich. To samorząd województwa jest ustawowym organizatorem transportu i nie może dłużej umywać rąk od sytuacji, która dotyka bezpośrednio obywateli. Wypada publicznie spytać, czy Urząd Marszałkowski wyrażał opinię na temat zmian i jakie alternatywne rozwiązania rozważano. Uwaga! Porównując poziom oferty Kolei Śląskich wg stanu na dzień 1 VI 2013 r. oraz Przewozów Regionalnych wg stanu na dzień 11 XII 2011 r. można odnieść wrażenie, że liczba połączeń i wielkość wykonywanej pracy eksploatacyjnej jest zbliżona. Jednak do oceny rozkładu jazdy nie wystarczy porównanie ilościowe. Dopiero szczegółowa analiza godzin odjazdów wykaże, że w rozkładzie od 1 VI 2013 r. układ pociągów zawiera luki wynikające z zawieszania takich kursów, aby łatwo było zobiegować tabor. Nie jest więc dopasowana do rzeczywistych potrzeb pasażerów. http://www.rynek-kolejowy.pl/45112/_SRKGS_...dowe_linie_.htm Swoją drogą Tychy dostały nauczkę i prawdopodobnie żadna gmina już w inwestycje kolejowe bawić się nie będzie. -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#1195
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
CYTAT Koleje Śląskie: Od czerwca prawie o 40 proc. mniej połączeń. A na dokładkę podwyżki Jacek Madeja Spełniły się najgorsze obawy. W czerwcowym rozkładzie jazdy Kolei Śląskich będzie o 226 połączeń mniej. Na dodatek pasażerowie zapłacą o 10 proc. więcej za bilety Od kilku tygodni było wiadomo, że w czerwcowym rozkładzie jazdy Koleje Śląskie zlikwidują część połączeń na prawie wszystkich liniach w województwie. Zaciskanie pasa te efekt grudniowego chaosu i fatalnego zarządzania w spółce. Jej przedstawiciele nie chcieli zdradzić, jaki będzie rozmiar cięć w rozkładzie, ale ubiegli ich pasjonaci ze Stowarzyszenia Rozwoju Kolei Górnego Śląska. Porównali dotychczasową liczbę połączeń Kolei Śląskich z nowym rozkładem jazdy, który jeszcze pod koniec kwietnia opublikowały Polskie Linie Kolejowe. Policzyli, że w nowym rozkładzie połączeń będzie o blisko 40 proc. mniej. Kolejarze przez ostatnie kilka dni nabrali wody w usta i nie chcieli komentować tych informacji. Wczoraj okazało się, że członkowie SRKGŚ mieli rację. "Rozkład był oparty na absurdalnych założeniach" Od 1 czerwca zamiast średnio 584 połączeń na dobę Koleje Śląskie będą realizowały tylko 358 połączeń. - Wprowadzane zmiany są niezbędne. Rozkład był oparty na absurdalnych założeniach, także pod względem ekonomicznym. Takiej liczby połączeń jak dotychczas nie mogliśmy realizować. Już i tak dziura w budżecie Kolei Śląskich w pierwszej połowie roku wyniesie 45 mln zł. Gdybyśmy nie wprowadzili ograniczeń w rozkładzie, naszą spółkę trzeba by postawić w stan upadłości i w okolicach września na tory nie wyjechałby ani jeden pociąg - mówi Maciej Zaremba, rzecznik Kolei Śląskich. Zlikwidowane zostaną połączenia z Bytomia do Gliwic oraz z Rybnika do Kędzierzyna-Koźla i z Tarnowskich Gór do Kłobucka. Na najpopularniejszej trasie z Gliwic przez Katowice do Częstochowy zniknie prawie co drugi pociąg (z rozkładu wypadnie 45 proc. połączeń). Niewiele lepiej będzie na trasie Katowice - Tychy, gdzie wyjedzie o 39 proc. pociągów mniej. Jak przekonują przedstawiciele Kolei Śląskich, cięcia w najmniejszym stopniu będą dotyczyły godzin komunikacyjnego szczytu, czyli połączeń między godzinami 7 i 9 oraz 14 i 17. Na najpopularniejszych trasach podwyżka o 20 proc. Od 1 czerwca podrożeją też ceny biletów, przeciętnie o 10 proc. Znacznie więcej, bo aż o 20 proc. drożej, będą musieli zapłacić pasażerowie, którzy podróżują na najbardziej popularnych dystansach, czyli na tych poniżej 55 kilometrów. Z oferty zostaną też wycofane bilety strefowe. W Kolejach Śląskich argumentują, że stawki proponowane przez spółkę do tej pory były od 15 do 25 proc. niższe niż w innych kolejowych spółkach. - Teraz nasze ceny będą porównywalne do kwot, które płacą pasażerowie w innych województwach - mówi Michał Borowski, prezes Kolei Śląskich. Program naprawczy w spółce obejmuje też cięcia kosztów funkcjonowania spółki. O 25 proc. niższe będą pensje zarządu. Jak podkreśla prezes Borowski, wymiar finansowy takiego kroku jest niewielki, ale chodzi o to, żeby przekazać pracownikom i związkowcom sygnał, że cięcia muszą dotknąć wszystkich. Czy zwolnienia dotkną szeregowych pracowników? - Na pewno nie drużyny konduktorskie i personel techniczny. Rozważamy zmniejszenie zatrudnienia w administracji - zapowiada Zaremba. Koleje Śląskie w ramach programu naprawczego weryfikują zawarte przez poprzedni zarząd niekorzystne umowy. Odstąpiły na przykład od wynajmu 15 lokomotyw wraz z 40 maszynistami z firmy Lotos, dzięki czemu do końca roku spółka zaoszczędzi 8,4 mln euro. Polityka zaciskania pasa ma sprawić, by w drugim półroczu strata Kolei Śląskich wyniosła 9 mln zł i zamknęła się roczną kwotą 54 mln zł. Plany kolejowej spółki już wzbudziły oburzenie pasażerów, którzy nie chcą, by to na nich odbiły się błędy w zarządzaniu Kolejami Śląskimi. W internecie petycję przeciwko cięciom, skierowaną do marszałka województwa śląskiego, podpisało już ponad 900 osób. http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739....html#LokKatTxt A tu już oficjalna informacja o zarżnięciu komunikacji kolejowej w regionie... Ten post edytował signaal śro, 15 maj 2013 - 09:04 -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#1196
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
IMO na plus. Rzeczywistość znajdzie odzwierciedlenie w rozkładzie, a nie pociągi widmo..
|
|
|
![]()
Post
#1197
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
IMO na plus. Rzeczywistość znajdzie odzwierciedlenie w rozkładzie, a nie pociągi widmo.. Nie bardzo rozumiem. Widmo to będzie teraz. Bo jeśli dodać do cięcia połączeń mordercze podwyżki (np. jednorazowy bilet z Katowic do DG drożeje z 3 złotych na 7.20...) to w grudniu dyskusja będzie dotyczyć nie sensu istnienia dworca a sensu istnienia linii kolejowych. ![]() -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#1198
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Swoją drogą Tychy dostały nauczkę i prawdopodobnie żadna gmina już w inwestycje kolejowe bawić się nie będzie. A mogli posłuchać bzenka, który od zawsze tu pisze - żadnych interesów z kolejarzami. ![]() Mam nadzieję, że to wybije nam z głowy budowę dworca kolejowego w Dąbrowie. Dopóki kolej sama się nie uleczy, nie ma sensu robić im żadnych prezentów. A tu już oficjalna informacja o zarżnięciu komunikacji kolejowej w regionie... Zarżnięciu ? Raczej o zejściu na ziemię. ![]() To koniec mitu o tym, że można robić kolej bez pieniędzy. Chyba wszyscy daliśmy się na to nabrać. ![]() Ten post edytował bzenek śro, 15 maj 2013 - 22:40 |
|
|
![]()
Post
#1199
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 694 Dołączył: nie, 26 lis 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 337 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Myślę że PO zapłaci za ten bałagan na kolei, jakiś inbecyl polityk nakradł kasy a Ja jako pasażer muszę za to zapłacić. Kto likwiduje połączenia gdzie ludzie muszą dojechać do pracy, pociągi są pełne nie ma gdzie usiąść a tu jakiś kretyn jak Sekuła likwiduje połączenie. Mam nadzieje że KŚ padną i powstanie jakaś inna spółka oby bez marnych polityków.
|
|
|
![]()
Post
#1200
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
Swoją drogą Tychy dostały nauczkę i prawdopodobnie żadna gmina już w inwestycje kolejowe bawić się nie będzie. A mogli posłuchać bzenka, który od zawsze tu pisze - żadnych interesów z kolejarzami. ![]() Mam nadzieję, że to wybije nam z głowy budowę dworca kolejowego w Dąbrowie. Dopóki kolej sama się nie uleczy, nie ma sensu robić im żadnych prezentów. A tu już oficjalna informacja o zarżnięciu komunikacji kolejowej w regionie... Zarżnięciu ? Raczej o zejściu na ziemię. ![]() To koniec mitu o tym, że można robić kolej bez pieniędzy. Chyba wszyscy daliśmy się na to nabrać. ![]() W sumie się zgadzamy - po zarżnięciu kolej regionalna osiągnęła poziom gruntu. Jak cały gopowski zbiorkom... -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: wtorek, 14 października 2025 - 16:10 |