IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Stacje benzynowe
you
post sob, 10 kwi 2004 - 19:42
Post #1


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 1
Dołączył: sob, 10 kwi 04
Nr użytkownika: 73



Kto pozwoliŁ budowaĆ nowĄ stacjĘpaliw na Redenie. Czy potrzebne sĄ dwie stacje w odlegŁoŚci 200 m od siebie ? nie sĄdzĘaby z tego powodu spadŁy ceny paliw w DĄbrowie lub odczuwalnie wzrosŁa liczba miejsc pracy. W zeszŁym roku po szumie zrobionym przez mieszkańcÓw budowĘwstrzymano. Teraz podobnĄ taktykĄ jak budowano Leader Price zaczĘto budowĘstacji. Cichutko przed ŚwiĘtami ogrodzono teren wywieszono tabliczkĘi czekajĄ aŻ ludziom przejdzie zŁoŚĆ przez ŚwiĘta. Tak samo Leader Price'a w sobotĘraniutko powycinali drzewa ogrodzili, zaczem ludzie mogli gdziekolwiek zaprotestowaĆ byŁo po wszystkim. Teraz bĘdĘmiaŁ wspaniaŁe widoki z okien z jednej stacja BP, z drugiej nowa jeszcze nie wiem jaka. Wiaterek z lewej smrÓd BP, z prawej nowej stacji.
DziĘkujĘTalkowski, tylko niech nie mÓwi Że to nie on na tablicy jest numer zezwolenia z roku 2004!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posty w temacie
you   Stacje benzynowe   sob, 10 kwi 2004 - 19:42
pozdrawiam   No co do tego czy centrum dg jest parkiem narodowy...   sob, 10 kwi 2004 - 23:17
Bartek   A ja tam jestem za budowa stacji. Kolejna inwestyc...   nie, 11 kwi 2004 - 22:06
pozdrawiam   No ja tez jestem za budową. Z tego co wiem to...   nie, 11 kwi 2004 - 23:08
klocek   Pizza Hut??? Marzenia... To bedzie jakas fajna sta...   nie, 11 kwi 2004 - 23:15
picaro   Tanken   śro, 14 kwi 2004 - 11:05
picaro   Acha jeszcze informacja dodatkowa: teren na którym...   śro, 14 kwi 2004 - 11:43
pozdrawiam   Picaro uŻywaj jakiŚ argumentÓw a nie lej wode. Co ...   śro, 14 kwi 2004 - 14:08
pozdrawiam   A co do terenu to on już dawno nie nale...   śro, 14 kwi 2004 - 14:09
Misiek   No i powoli zaczyna siĘrobiĆ afera ... Mieszkańc...   wto, 20 kwi 2004 - 11:17
Bartek   Tak juz nic nie poradza, stacja powstanie i kropka...   wto, 20 kwi 2004 - 16:29
rafi   No fotka jest super. Maksymalnie zachęca do o...   wto, 20 kwi 2004 - 17:13
pozdrawiam   No fota jak i caŁy artykuŁ jest super. Zastanawiam...   czw, 22 kwi 2004 - 01:13
klocek   Zza ogrodzenia widaĆ, Że budowa dobiega końca i p...   śro, 16 cze 2004 - 13:44
pozdrawiam   Cos mi sie obiło o uszy że mają tam...   śro, 16 cze 2004 - 18:01
:)   od dawna juz wiadomo ze to Slovnaft a nie Statoil ...   czw, 15 lip 2004 - 19:52
klocek   No i stacja jest juŻ na ukończeniu, co najwyzej j...   pon, 19 lip 2004 - 14:56
Misiek   QUOTE(klocek)A nie tak jak mamy teraz, że ja...   pon, 19 lip 2004 - 15:25
:)   Slovnaft juz otawrty. Ceny na dzien dzisijeszy ide...   śro, 21 lip 2004 - 19:00
rafi   Atakuja chlopaki rynek polski, bo stoi za nimi weg...   nie, 25 lip 2004 - 15:46
rafi   W Wyborczej napisano, ze Slovnaft ulatnia sie z po...   czw, 29 wrz 2005 - 21:03
:)   tez kiedys slyszalem ze Slovnaft chce sprzedac sta...   pią, 30 wrz 2005 - 11:24
:)   no i przyszedl czas na rebranding tej stacji. Musi...   śro, 30 sie 2006 - 13:40
Bartek   Chyba sie rozpoczela budowa stacji paliw Statoil b...   śro, 06 gru 2006 - 11:19
:)   no nareszcie bo inwestycja tez bardzo odwlekana. I...   śro, 06 gru 2006 - 11:25
Bartek   Na 100% buduja statoil bo jest juz "zolta tab...   śro, 06 gru 2006 - 14:04
Bartek   Dzis zauwazylem fajna sprawe apropo budywo tej sta...   czw, 07 gru 2006 - 18:27
Bartek   Dwa kolejne zdjecia. Widac po pracach ze praca im ...   pią, 15 gru 2006 - 13:58
:)   ^^^ no praca wre :) korzystajac z okazji to pewni...   pią, 15 gru 2006 - 14:23
vacu   QUOTE(:) @ Dec 15 2006, 02:23 PM)...   pią, 15 gru 2006 - 14:45
:)   to Orlen chcial kupic te stacje. A ConocoPhilips j...   pią, 15 gru 2006 - 15:05
mydliczek   dzisiaj na parkingu Lidla przy powstającej st...   śro, 20 gru 2006 - 15:52
Bartek   Stan budowy stacji Statoil na dzien dzisiejszy prz...   nie, 14 sty 2007 - 14:12
:)   z tego co widac bedzie malutka   nie, 14 sty 2007 - 15:11
Bartek   To dobrze bo bym chyba oszalal jakby mi wybudowali...   nie, 14 sty 2007 - 15:33
Mick   Two things: 1. Dobrze że tego Statoila budują, bo ...   pon, 15 sty 2007 - 00:04
Bartek   To raczej nie bedzie Statoil (chyba ze zmienil bar...   śro, 24 sty 2007 - 13:25
:)   "1-2-3" to ekonomiczna marka Statoil. Wi...   śro, 24 sty 2007 - 16:05
Sebastian22   Zawsze Neste kojazy mi sie z Nestea:P   śro, 24 sty 2007 - 18:42
Hator   QUOTE(Sebastian22 @ Jan 24 2007, 06:42 PM...   śro, 24 sty 2007 - 21:16
Dami7   QUOTE(Hator @ Jan 24 2007, 09:16 PM) a mi...   śro, 24 sty 2007 - 21:28
Hator   ok moge zapytac tylko ze wypadaloby wyskoczyc jesz...   śro, 24 sty 2007 - 21:39
:)   Bartek informowal ze 1 marca Statoil otworzyl stac...   śro, 07 mar 2007 - 18:00
Bartek   QUOTE(:) @ Mar 7 2007, 06:00 PM) ...   czw, 08 mar 2007 - 09:25
:)   QUOTE Rosjanie zagrają cenami 08.03.2007 08:39 (...   czw, 08 mar 2007 - 11:27
Dejmon   QUOTE(:) @ Mar 8 2007, 11:27 AM) ...   czw, 08 mar 2007 - 12:32
Zibar   QUOTE(Dejmon @ Mar 8 2007, 12:32 PM) Praw...   czw, 08 mar 2007 - 13:26
Dejmon   QUOTE(Zibar @ Mar 8 2007, 01:26 PM) Ja os...   czw, 08 mar 2007 - 13:46
Dami7   QUOTE(:) @ Mar 8 2007, 11:27 AM) ...   czw, 08 mar 2007 - 12:43
Pantas   Gdzie w Dąbrowie albo okolicy mamy najtańszą stacj...   wto, 27 sty 2009 - 19:43
Sebastian22   CYTAT(Pantas @ wto, 27 sty 2009 - 19...   wto, 27 sty 2009 - 19:46
sarsolot   BP to raczej jedna z drozszych. Lukoil albo 1-2-3...   wto, 27 sty 2009 - 20:16
Pantas   Też słyszałem że Auchan najtaniej, podskoczę tam, ...   wto, 27 sty 2009 - 23:49
Lui   CYTAT(Pantas @ wto, 27 sty 2009 - 23...   śro, 28 sty 2009 - 00:42
Ajax   a tankował ktos LPG na Auchanie? ciekawi mnie mnie...   śro, 28 sty 2009 - 10:40
crabro   CYTAT(Ajax @ śro, 28 sty 2009 - 12...   czw, 11 lut 2010 - 08:18
Lui   Jeśli chodzi o LPG na stacji Auchan to niewiem.. ...   śro, 28 sty 2009 - 14:41
vacu   Podobno (akurat mnie tam zawsze nie po drodze więc...   śro, 28 sty 2009 - 18:15
sarsolot   Podobnie jest na Neste wlasnie kolo Plejady, Neste...   śro, 28 sty 2009 - 18:41
Lui   Słyszałem ze na stacji 'Bliska' ...   śro, 28 sty 2009 - 19:11
Padziu   ale w pobliżu z tego co wiem to nie ma 'bliski...   śro, 28 sty 2009 - 20:11
Lui   Najbliższa jeśli dobrze kojarze jest przed M1   śro, 28 sty 2009 - 20:23
kwintosz   Tylko i wyłącznie BP. Wole dołożyć te kilka złotyc...   śro, 28 sty 2009 - 22:43
sarsolot   CYTAT(kwintosz @ śro, 28 sty 2009 - 22...   czw, 29 sty 2009 - 00:35
vacu   CYTAT(kwintosz @ śro, 28 sty 2009 - 22...   czw, 29 sty 2009 - 18:26
mgmisiek   CYTAT(kwintosz @ czw, 29 sty 2009 - 00...   czw, 29 sty 2009 - 18:43
misiek_staszic   Wszędzie syf taki sam. Najlepsze jest to że w opal...   pon, 02 lut 2009 - 01:41
Marti   Ja tankuje teraz tylko i wyłącznie na stacji makro...   czw, 11 lut 2010 - 10:26
piotrMDC   co Wy za głupoty gadacie :/ normalnie po no...   sob, 13 lut 2010 - 01:15
olo   Dokładnie, jak piszesz. Większość stacji w naszym ...   sob, 13 lut 2010 - 01:56
crabro   CYTAT(piotrMDC @ sob, 13 lut 2010 - 03...   wto, 16 lut 2010 - 09:33
piotrMDC   CYTAT(crabro @ wto, 16 lut 2010 - 10...   wto, 16 lut 2010 - 16:23
crabro   CYTAT(piotrMDC @ wto, 16 lut 2010 - 18...   wto, 16 lut 2010 - 22:54
piotrMDC   tak jak pisałem wyżej zawór nie zawsze o...   śro, 17 lut 2010 - 00:07
FREDI   Większosc stacji paliw zaopatruje sie na Terminalu...   sob, 13 lut 2010 - 10:47
vacu   @Piotr - po kolei: 1) Zgadzam się, że neon o niczy...   sob, 13 lut 2010 - 11:15
olo   Jeśli idzie o Auchan to napisałem jaki sens ma ist...   sob, 13 lut 2010 - 12:36
vacu   @olo - może i paliwo na Auchan chrzczone nie jest ...   sob, 13 lut 2010 - 13:00
olo   CYTAT(vacu @ sob, 13 lut 2010 - 13:0...   sob, 13 lut 2010 - 13:10
vacu   CYTAT(olo @ sob, 13 lut 2010 - 13:10...   sob, 13 lut 2010 - 13:50
Leszek   Ja tankuję na auchanie od kilku lat, najpierw seic...   sob, 13 lut 2010 - 14:32
luket   Ja za to tankuję na stacji której nazwa tutaj chyb...   sob, 13 lut 2010 - 22:04
Sebastian22   Ja zazwyczaj Shell na Zagórzu po przeciwnej stroni...   sob, 13 lut 2010 - 23:52
gregol   Wtrącę swoją odpowiedź co do stacji Auchan i tego,...   nie, 14 lut 2010 - 00:58
Reaper   A czy można gdzieś w Polsce zatankować 91 ??   pon, 15 lut 2010 - 21:15
Ajax   Też śmigam na LPG. Butla ma pojemność 31 L, podcza...   śro, 17 lut 2010 - 07:22
olo   CYTAT(Ajax @ śro, 17 lut 2010 - 07:2...   śro, 17 lut 2010 - 07:33
crabro   CYTAT(Ajax @ śro, 17 lut 2010 - 09:2...   śro, 17 lut 2010 - 08:10
mały   Przy DK1 między ul. Ujejską (za wiaduktem) a ul. K...   wto, 11 maj 2010 - 18:12
:)   No nareszcie. Zawsze sie dziwilem, ze dabrowski od...   śro, 12 maj 2010 - 21:45
:)   Stacja obok Intermarche otwarta, chyba od wczoraj....   pią, 03 gru 2010 - 22:59
trebor   CYTAT(:) @ pią, 03 gru 2010 - 22...   sob, 04 gru 2010 - 23:28
Sebastian22   a jakiej sieci to stacja?   nie, 05 gru 2010 - 00:14
kamillll   CYTAT(Sebastian22 @ nie, 05 gru 2010 - 0...   nie, 05 gru 2010 - 00:37
Sebastian22   CYTAT(kamillll @ nie, 05 gru 2010 - 00...   nie, 05 gru 2010 - 01:06
kamillll   CYTAT(Sebastian22 @ nie, 05 gru 2010 - 0...   nie, 05 gru 2010 - 09:30
trebor   CYTAT(kamillll @ nie, 05 gru 2010 - 09...   nie, 05 gru 2010 - 20:07
micael   jak tam ceny paliw na mieście? gdzie najtaniej Pan...   pon, 13 gru 2010 - 20:39
:)   ostatnio dosc ostro w gore   pon, 13 gru 2010 - 21:17
LukB   wiecie może czy w Święta jest czynna stacja benzyn...   sob, 25 gru 2010 - 13:41
2 Stron V   1 2 >


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 17 sierpień 2019 - 22:31
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza