IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Monografie, przewodniki, książki o DG - te nowe i nieco starsze, czyli wszystko, co drukiem, związane z naszym miastem
muzzy
post sob, 14 sty 2017 - 20:39
Post #41


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 168
Dołączył: wto, 04 kwi 06
Skąd: DG - korzeniec
Nr użytkownika: 198
GG: 105879 status gadu-gadu



Pracujemy nad drugą częścią smile2.gif Postaramy się wydać ją jak najszybciej.
Druga część będzie zawierać lata 1939-1945 i od 1945 do czasów współczesnych. Dodatkowo w drugiej części znajdą się indeksy dla całości tomu trzeciego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 23 mar 2017 - 13:37
Post #42


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Czy już wiadomo kiedy pojawi się ostatnia część Monografii?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muzzy
post pią, 24 mar 2017 - 17:12
Post #43


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 168
Dołączył: wto, 04 kwi 06
Skąd: DG - korzeniec
Nr użytkownika: 198
GG: 105879 status gadu-gadu



trwają prace nad tekstami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pon, 27 mar 2017 - 15:22
Post #44


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Daj znać, gdy pójdzie już do druku smile2.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muzzy
post wto, 28 mar 2017 - 21:28
Post #45


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 168
Dołączył: wto, 04 kwi 06
Skąd: DG - korzeniec
Nr użytkownika: 198
GG: 105879 status gadu-gadu



Dam znać na pewno smile2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 08 lip 2017 - 23:09
Post #46


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



i jak postępy?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 21 wrz 2017 - 10:12
Post #47


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



Widać są jakieś problemy. Ostatniej część dalej nie ma i ma być chyba jeszcze w tym roku...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yupi
post pon, 30 paź 2017 - 12:34
Post #48


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 198
Dołączył: pon, 13 cze 16
Nr użytkownika: 5,808
Płeć: Mężczyzna



ktos jest juz w posiadaniu Monografi i czyta juz moze tom 2?
Czytam wlasnie o dzielnicy Golonog - czas II wojny swiatowej i po wojnie zaraz i troche w szoku jestem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yupi
post wto, 31 paź 2017 - 10:27
Post #49


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 198
Dołączył: pon, 13 cze 16
Nr użytkownika: 5,808
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(Yupi @ pon, 30 paź 2017 - 12:34) *
ktos jest juz w posiadaniu Monografi i czyta juz moze tom 2?
Czytam wlasnie o dzielnicy Golonog - czas II wojny swiatowej i po wojnie zaraz i troche w szoku jestem...


to juz wiem czemu rozdaja ja za darmo, takie ma wziecie..... a tylu znawcow historii DG tutaj na forum, a nikt nic nie odpowiada....

to ja moze sprowokuje kogos do rozmowy:

W opisie dzielnicy Golonog, okres II WŚ i zaraz po wojnie, RAZI az kluje w oczy nazywanie kacapow wyzwolicielami!! ja wiem,ze czasy teraz chore, i na sile sie wszedzie szuka zolnierzy wykletych itp, a to temat ciezki, jak wszedzie bywalo roznie, i nie wszyscy tacy swieci byli, i w sumie nie spodziewalem sie opisu oddzialow AK czy ZWS, NZS itp, ale nie wierze, ze wszyscy mieszkancy witali kacapow kwiatami.
Do tego ostatnie zdanie w opisie Golonoga, to juz jest ZENADA. Az tak bardzo zakorzeniona jest komuna w tym calym zaglebiu??? Jeden okupant przegonil innego, I TO JEST BEZSPRZECZNY FAKT. A tu w 2016 roku nadal nazywa sie ich wyzwolicielami, i biadoli ze ktos chce usunac ich pie...przone pomniki??? to jakies nieporozumienie, boje sie czytac dalej.......... bo smierdzi propaganda jak za PRL-u...........

Ten post edytował Yupi wto, 31 paź 2017 - 10:29
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danielmdc
post wto, 31 paź 2017 - 18:56
Post #50


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 472
Dołączył: wto, 15 sty 13
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 5,133
Płeć: Mężczyzna



Hehe wykonałeś na siebie właśnie wyrok. Zaraz wpadną piewcy PRLu i będą cię linczować że Wyklęci to byli mordercy, faszyści i oszołomy i że jak możesz w ogóle poruszać ten temat laugh.gif Kolego Dąbrowa to jest miasto czerwonych od zawsze. Pomniki dla ruskich kurew stoją nadal i albo są nie do ruszenia albo zmienia się ich nazwy. Pachołki będą nazywać ich wyzwolicielami i będą nawet odnawiać te monumenty w imię sierpa i młota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yupi
post wto, 31 paź 2017 - 20:18
Post #51


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 198
Dołączył: pon, 13 cze 16
Nr użytkownika: 5,808
Płeć: Mężczyzna



ale mamy 2017 a monografia to chyba powinna byc praca apolityczna.... a tu jest calkowicie inaczej, chwalenie sie ile to szkol pobudowali, kopaln dzialalo itp... tego sie czytac nie da.
Niemcy mordowali, wywozili itp, a ruscy WYZWOLILI i budowali.... zadnej wzmianki o zachowaniu kacapow, nic. a dziwne bo 20 km dalej, w Bytomiu, gwalcili i grabili ile wlezie, lacznie z wykrecaniem uchwytow do szuflad tylko dlatego ze wygladaly jak zloto....... a w Dabrowie byli cacy i WYZWOLILI.....

Ten post edytował Yupi wto, 31 paź 2017 - 20:26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post śro, 01 lis 2017 - 13:45
Post #52


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,929
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(danielmdc @ wto, 31 paź 2017 - 18:56) *
Zaraz wpadną piewcy PRLu i będą cię linczować że Wyklęci to byli mordercy, faszyści i oszołomy


Nie trzeba być piewcą PRL, żeby uważać, że duża część zaliczanych teraz do "wyklętych" doskonale pasowała do tych określeń. A kolejna część po prostu siedziała w lasach i uważała się za wielkich bojowników. Choć nie wzięła udziału w żadnych działaniach bojowych.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yupi
post śro, 01 lis 2017 - 13:50
Post #53


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 198
Dołączył: pon, 13 cze 16
Nr użytkownika: 5,808
Płeć: Mężczyzna



prosze nie zbaczac z tematu :>

przeczytalem ten sam okres , ale dzielnica - ZABKOWICE, i juz calkowicie inaczej napisane (inny autor) juz wspomniane o gwaltach i grabiezach jakich sie ruscy dopuszczali, ze ludnosc cywilna przesladowali itp.Juz jest NORMALNIE!! za to ten gamon, ktory opisal Golonog, to powinien dostac bilet do Minska, w jedna strone. Niech tam sobie pielegnuje pomniki z sierpem i tfu mlotem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pon, 09 kwi 2018 - 21:32
Post #54


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



dalej nie ma 2 części ostatniego tomu.. O co chodzi?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 28 gru 2018 - 23:26
Post #55


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



były pewne problemy z ostatnią częścią.
Czy została już wydana?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muzzy
post śro, 02 sty 2019 - 21:41
Post #56


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 168
Dołączył: wto, 04 kwi 06
Skąd: DG - korzeniec
Nr użytkownika: 198
GG: 105879 status gadu-gadu



pracujemy nad tym:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post wto, 12 lut 2019 - 11:50
Post #57


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



daj znać, kiedy będzie można udać się po egzemplarz smile2.gif albo kiedy trafi do druku
Bardzo ciekawie zapowiada się ostatni tom, mam nadzieję że nie ma możliwości, żeby nie udało się go wydać i zamknąć monografię


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muzzy
post pon, 09 wrz 2019 - 15:53
Post #58


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 168
Dołączył: wto, 04 kwi 06
Skąd: DG - korzeniec
Nr użytkownika: 198
GG: 105879 status gadu-gadu



I oto nastąpiła ta chwila smile2.gif Tom III cz.2 dostępny jest już w sprzedaży w siedzibie Muzeum - zapraszamy. Niestety z powodu zmniejszonego nakładu cena poszła do góry.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post pon, 09 wrz 2019 - 21:18
Post #59


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,929
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



A czemu nakład został zmniejszony? Małe zainteresowanie poprzednimi tomami?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 12 wrz 2019 - 01:34
Post #60


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,567
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



dzięki za info. Fajnie, że jednak wreszcie się udało mimo problemów. To może być najciekawsza część.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 14 grudzień 2019 - 03:19
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza