IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

21 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Puby & Restauracje, Opinie...
Kwasny
post sob, 10 wrz 2005 - 02:15
Post #41


Echhhhhh
*****

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 511
Dołączył: wto, 05 sie 03
Skąd: LONDON
Nr użytkownika: 2
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(quest66)
Knajpa miaŁaby siĘznajdowaĆ po stronie Huty Bankowej.
Na jakies 60-80 osÓb. Z jedzonka na ciepŁo to coŚ prostego.
Ceny piwa raczej normalne tzn. 4-5 zŁ.
Godziny otwarcia od 12 do 24 caŁy tydzień. ewentualnie w weekendy do ostatniego goŚcia.
Muza z radia. Do tego bilard, piŁkarzyki, play station. Mam jeszcze kilka innych ciekawych pomysŁÓw. Pozdrawiam.


Hmmm jestem stalym bywalcem knajp i z tego co sadze, naprawde jest sie trudno wybic z lokalem.

wedlug mnie
1. Billard jak najbardziej wskazany
2. Piwo na poczatek 3.50 :)
3. Muza niech nadaje z radia, ale szafa grajaca musi byc+zarobek dla ciebie(oczywiscie z muzyka do wziecia)
4.Nie wiem o jakim metrazu masz ten lokal ,ale przydalby sie jakis najmniejszy parkiet. Ludzie zawsze sie nabzdryngola i tancza na kawalku podlkogi.
5.Sam wystroj knajby robi za te wszystkie punkty u gory. Osobiscie mam pomysl,ale oczywiscie nie zdradze :)
6.Znizki dla ludzi z tego forum :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 10 wrz 2005 - 11:24
Post #42


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 7,563
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



jak widac knajpami jestesmy zainteresowani biggrin.gif

Jak na dosc duze miasto to jest u nas z nimi marnie. Zbliza sie jesien i zima, zostana zlikwidowane ogrodki m.in przed Planeta i znowu bedzie bardzo trudno w weekend znalezc miejsce.
Najwazniejsza jest lokalizacja - najlepiej scisle centrum no i wystroj, i ten KLIMAT :!:
Czegos super na pewno nie da sie stworzyc tanio i latwo.
Niestety nie ma u nas jakiegos szczegolnie wyrozniajacego sie pubu/baru :? sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo
post sob, 10 wrz 2005 - 11:47
Post #43


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,171
Dołączył: pon, 01 wrz 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 18
Płeć: Mężczyzna
GG: 1387662 status gadu-gadu



Pewnie chce kupiĆ Hubertusa - jak nic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TeodorMotor
post sob, 10 wrz 2005 - 11:57
Post #44


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 381
Dołączył: sob, 07 lut 04
Skąd: DG - Stary Gołonóg
Nr użytkownika: 42
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(olo)
Pewnie chce kupiĆ Hubertusa - jak nic.

Przeca pisaŁ, Że po stronie Huty, wiĘc "Hubus" odpada.
Co do muzyki - moim marzeniem jest knajpa, w ktÓrej moŻna czasmi posŁuchaĆ muzyki na Żywo. I nie koniecznie musi to byĆ od razu U2 lub Krzysztof Krawczyk... Ech, marzenia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo
post sob, 10 wrz 2005 - 14:49
Post #45


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,171
Dołączył: pon, 01 wrz 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 18
Płeć: Mężczyzna
GG: 1387662 status gadu-gadu



QUOTE(TeodorMotor)
QUOTE(olo)
Pewnie chce kupiĆ Hubertusa - jak nic.

Przeca pisaŁ, Że po stronie Huty, wiĘc "Hubus" odpada.
...

No to musi w Hetmanie, ale to marne miejsce, albo w tej nowej galerii co siĘbuduje przed stacjĄ. Co marzy ci siĘfortepianik...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafi
post sob, 10 wrz 2005 - 16:33
Post #46


Rafi
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 802
Dołączył: pon, 25 sie 03
Skąd: DG City
Nr użytkownika: 15



Wazny jest dostep do knajpy. Nie wiadomo gdzie dokladnie po stronie Bankowej chcesz ten lokal otworzyc. Wez jednak pod uwage, ze ludzie moga wychodzic od ciebie lekkim zygzakiem i powinien byc pewien odstep miedzy Twoim lokalem a droga w strone Bedzina. Inaczej problemy masz murowane.
Co zas sie tyczy samej klajpy, to jasne ze sie przyda. U nas o (dobry) lokal ciezko.
Jak juz cos stworzysz to oczywiscie daj znac na forum. Zapewne ktos sie przejdzie i oceni trwoje wysilki :)
Powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo
post sob, 10 wrz 2005 - 16:38
Post #47


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,171
Dołączył: pon, 01 wrz 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 18
Płeć: Mężczyzna
GG: 1387662 status gadu-gadu



A goŁe baby bedo ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TeodorMotor
post pon, 17 paź 2005 - 13:01
Post #48


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 381
Dołączył: sob, 07 lut 04
Skąd: DG - Stary Gołonóg
Nr użytkownika: 42
Płeć: Mężczyzna



Po raz kolejny odgrzewam ten topik. WŁaŚciwie, to mimo woli odrzaŁa go marzenagr.
GoŚciŁem juŻ dwukrotnie w knajpie "Pod lasem" na Staszicu. Nie miaŁem okazji jeszcze tam obiadowaĆ, wiĘc o jedzonku nic nie powiem. Ale o nastroju i wyglĄdzie moge - jest nieĹşle. Czy ktoŚ z PT ForumowiczÓw ma jakoweŚ zdanie w tym temacie?
A co do "piwniczki po schodkach w dÓŁ" to mam pewne obawy, by tam znÓw zaglĄdnĄĆ. Po ostatniej bytnoŚci obudziŁem siĘw taksÓwce jadĄcej z Katowic okoŁo 3 nad ranem pewnej sobotniej nocy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek
post pią, 18 lis 2005 - 13:17
Post #49


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(TeodorMotor)
A co do "piwniczki po schodkach w dÓŁ" to mam pewne obawy, by tam znÓw zaglĄdnĄĆ. Po ostatniej bytnoŚci obudziŁem siĘw taksÓwce jadĄcej z Katowic okoŁo 3 nad ranem pewnej sobotniej nocy...


laugh.gif laugh.gif

Pieknie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumburakexlege
post nie, 12 lut 2006 - 21:16
Post #50


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 1
Dołączył: nie, 12 lut 06
Nr użytkownika: 185



to wygląda tak -- godzina 22.10 - piątek... idziemy z kumplem... spotykamy lekko dziabniętych dwóch młodych mężczyzn, kumpel do nich... koledzy, gdzie tu można się fajnie pobawić.... na to odpowiedź - "Jakieś 20 minut taksówką do Katowic" laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misiek
post sob, 06 maj 2006 - 10:38
Post #51


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 500
Dołączył: czw, 04 wrz 03
Skąd: DG - Reden
Nr użytkownika: 19



Rumburak trzeba bylo od razu w pysk lac, nalezy popierac kulture zaglebiowska, a nie jakies Katowice. To tak na przyszlosc 8)

A zabawic sie mozna calkiem niezle np. w Graffiti ... niektorzy na tym forum moga to potwierdzic laugh.gif


--------------------
Ten kraj to jest po prostu Polska
W tym kraju możesz ukraść, nigdy dostać
Odwrócony do góry nogami raj
Ten kraj, ten kraj, ten kraj ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misiek
post sob, 06 maj 2006 - 10:39
Post #52


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 500
Dołączył: czw, 04 wrz 03
Skąd: DG - Reden
Nr użytkownika: 19



Rumburak trzeba bylo od razu w pysk lac, nalezy popierac kulture zaglebiowska, a nie jakies Katowice. To tak na przyszlosc 8)

A zabawic sie mozna calkiem niezle np. w Graffiti ... niektorzy na tym forum moga to potwierdzic laugh.gif


--------------------
Ten kraj to jest po prostu Polska
W tym kraju możesz ukraść, nigdy dostać
Odwrócony do góry nogami raj
Ten kraj, ten kraj, ten kraj ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master
post sob, 06 maj 2006 - 14:17
Post #53


FdZD
******

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 1,388
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 5
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(Misiek)
A zabawic sie mozna calkiem niezle np. w Graffiti ... niektorzy na tym forum moga to potwierdzic laugh.gif


Misiek wiem do czego pijesz, a raczej do kogo 8) no cóz, przynaje ze jestem tam czestym gościem.

a tak w temacie to przybyły Nam ostatnio 2 nowe puby ,z troszke niezbyt trafionymi nazwami, Komitywa i Pozytywny.

Był juz tam ktoś :?:

Warto dodac ,że Nemo wraca do łask mieszaknców DG i okolic :!: 8) biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Entropia
post śro, 31 maj 2006 - 20:56
Post #54


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 11
Dołączył: sob, 22 sty 05
Nr użytkownika: 120



A ten Raj Korników to gdzie?
Co to nowych knajp - słyszałam, że jeden z kolesi z kabaretu DNO otwiera knajpę, a może już otwarł... Słyszeliście coś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prezes
post czw, 08 cze 2006 - 21:48
Post #55


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 366
Dołączył: wto, 14 mar 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 192
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(Entropia)
A ten Raj Korników to gdzie?

tzw. Partia2, ten sam budynek tylko z tyłu.

QUOTE(Entropia)
słyszałam, że jeden z kolesi z kabaretu DNO otwiera knajpę

słyszałem, że podobno tam gdzie była kiedyś Paleta (nie mylić z Planetą), ale to w sumie plotki...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master
post czw, 19 paź 2006 - 19:38
Post #56


FdZD
******

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 1,388
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 5
Płeć: Mężczyzna



Troche czasu mineło, troche sie pozmieniało, barów troszke przybyło, choc jeszcze daleko do ideału cool.gif

Wię tak na nocne wyskoki i tańce w Dabrowie nadaja sie tylko Graffiti i "Mandaryn". Jeszcze 2-3 lata temu mówilismy ze znajomymi ze tam jest za stary przedział wiekowy, no cóz czas minół a srednia wieku tam spadła , co przy okazji zamkniecia Nemo napędziło tam frekwencje., w Ggrafiti zasc doś młodo, no niestety 17-20 lat to zaczyna byc dla mnie za mało blink.gif

W scisłym Centrum mamy nadal Partie (po lekkim face-liftingu) lokal fajny ale rzadko w nim bywam co najwyzej przelotem. Partie 2 - ładny wystrój, ale w tym roku tylko raz tam goscilem , dobre miejsce na randke, ale zamykaja o 23.

Planeta+ Parasolki, niby spoko, ale troche "lansersko" tam jest , ale na centrum posiedziec mozna , juz parasole składaja o ile sie nie myle.

MaxMario- nie bywam , ale ten lokal nadaje sie na kawe , 1 piwko, randke lub spotkanie biznesowe , na chlanie sie nie nadaje kompletnie cool.gif

Snooker "Bilardowy"- tam bywam czesto ostatnimi czasy, duzo miejsca, wielu znajomych , spokojnie, pograc mozna w bilard ,a do tego mecze na ekranie i 5 telewizorach.

Inferno - nie bylem jescze ani razu, choc coraz czesciej slysze ze jest tam niezle!!

oddalając sie od Centrum

" Eleonora " z zewnątrz tragedia , w srodku nie najgorzej, duzy ekran na scianie, fajna muzyka , calkiem spoko, i dosc dlugo czynne w weekendy

"Green Pub" Zielony - tanie piwo, ceny sklepowe- i czynny praktycznie 24h, ale nie lubie tam przebywac

"Las Vegas" bar w miejscu bylej Glorii- ladnie urzadzony , maly ruch

"Sfinx- tanie piwo , co tydzien Karaoke, ale jakos nie przepadam

"Gondola" bar na poziomie choc nie bylem tam juz ....z 3 lata

oprócz tego znane mi sa jeszcze Malibu 2 na Manhatanie, , Mexico ładnie wystrojone , choc mi tam juz nie po drodze

No i wo oklicach Pogorii- Chata u brata lub Jedrek ale to czasy liceum , a teraz co najwyzej jako przystanki po wycieczkach rowerowych.

Uffff. Nigdzie indziej nie bywam laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post czw, 19 paź 2006 - 23:10
Post #57


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



Fakt z knajpami w DG nie jest najlepiej. sad.gif A szkoda bo myślę że dobra knajpa to niezły interes dla właściciela a myślę że z popytem nie byłoby problemu najmniejszego, gdyż w week oraz pt wieczorem ciężko czasem znaleźć miejsce w jakimś "normalnym" pubie, czyli takim żeby nie zostać obitym i nie oglądać naprutych żuli. tongue.gif

Osobiście odwiedzam tylko i wyłącznie:

Planeta - cenie ją za pomieszczenie dla niepalących, najczęsciej odwiedzam ją z dziewczyną fajnie można pogadać, spokój, nie trzeba krzyczeć chodź ceny poszły ostatnio w górę wink.gif Z kumplami i pełną kulturką można posiedzieć na dole.. 7/10

Malibu 2 - ahh... super wspomnienia, ekstra atmosfera i świetna Warka Strong lana.. Ostatnio troche atmosfera się popsuła na niekorzyść jak dla mnie ale i tak jest spoko.. najlepszy bar w DG jak dla mnie. Super miejscówka na posiedzenie z laską jak i z kumplami i wypicie większej ilości browarków, oczywiście z kulturką np. grając w lotki (bez większych kolejek raczej do tego urządzenia) Denerwujący jest brak koordynacji w kwestii muzycznej, za często leci radio a nie CD, czasem włączony jednocześnie TV. Plus za rzutnik.. 8/10

Mexico - osobiście chodzę tam najrzadziej bo jakoś z buta zawsze wychodzi że musze iść. Wystrój super pomysł, drinki spoko, pani za barem miła. Plusy jak w powyższych przypadkach, można posiedzieć z kumplami jak i z dziewczyną, aczkolwiek preferowałbym puby podane wyżej do spotkań we dwoje.


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibar
post pon, 13 lis 2006 - 19:40
Post #58


www.sportowa.dabrowa.pl
*******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,736
Dołączył: śro, 08 lis 06
Skąd: Śródmieście
Nr użytkownika: 267
Płeć: Mężczyzna



Przechodząc ul . Kościuszki w na dawnym pawilonie Jubilat, wisi olbrzymia reklama w/w dyskoteki.
Kiedy otwarcie ?
Gdzie to właściwie jest zlokalizowane, za tą reklmą na pierwszym piętrze ? czy na patrerze za Country ?
Swoją drogą zaczyna tamten teren odżywać i robić się ciekawy, najpierw ZUS, teraz Biblioteka a jak skończą remont pawilonu to zrobi się tam całkiem przyzwoicie. Pasowało by jeszcze coś zrobic z DH Centrum bo straszy (ale może jak wybudują CH Pogoria to PSS wkońcu zainwestuje w ten obiekt ?)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guest_Gość_*
post wto, 14 lis 2006 - 08:25
Post #59





Guests






kiedyś (ok 13 lat temu) była w pawilonie na piętrze knajpka Enigma - całkiem przyjemna; ależ ja stary jestem ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibar
post śro, 15 lis 2006 - 17:20
Post #60


www.sportowa.dabrowa.pl
*******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,736
Dołączył: śro, 08 lis 06
Skąd: Śródmieście
Nr użytkownika: 267
Płeć: Mężczyzna



laugh.gif ale pojechałem z tym disco -
to jest CLUB RESTEAURACJA - biggrin.gif

Zmyliła mnie ta reklama - nie widziałem tego napisu na dole, a zasugerowałem się postaciami w "tancu"
które reklamują Coca-Cola laugh.gif
ale może disco też tam będzie, skoro w Nemo juz nie działa ?


W sumie to jaest temat o Pub-ach może ktoś z M przeniósłby tam ten wątek ?

Ten post edytował Zibar śro, 15 lis 2006 - 18:51


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: wtorek, 10 grudzień 2019 - 16:28
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza