IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

 
Reply to this topicStart new topic
> Mieszalnia lakierów samochodowych, poszukuję dobrą (koło Sztygarki chyba zlikwidowano)
PaVLo
post pią, 25 wrz 2015 - 19:52
Post #1


Człowiek Legenda
**

Grupa: Użytkownik
Postów: 99
Dołączył: czw, 28 kwi 05
Skąd: Broadway
Nr użytkownika: 141
Płeć: Mężczyzna
GG: 2594367 status gadu-gadu



Siemka. Szukam dobrą mieszalnie gdzie na podstawie numeru dobiorą mi srebrny lakier do samochodu.

Zlikwidowano chyba mieszalnię lakierów koło Sztygarki na Czapińskiego (w kamienicy na dole) bo jak dzisiaj tam podjechałem to wszystko zamknięte i szyld zdjęty. Może ktoś orientuje się gdzie ją przeniesiono ?.

Znalazłem mieszalnię

"Sławoj. Mieszalnia, sprzęt lakierniczy, lakiery
Legionów Polskich 39, Dąbrowa Górnicza"

>>> Google Street View <<<

ale nie mam z nimi doświadczenia i nie wiem jaką mają opinię, warto tam iść z z zamówieniem (potrzebuję lakier (baza) w sprayu) ?.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryb
post sob, 26 wrz 2015 - 23:09
Post #2


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 37
Dołączył: śro, 21 lip 10
Nr użytkownika: 3,980
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(PaVLo @ pią, 25 wrz 2015 - 20:52) *
Siemka. Szukam dobrą mieszalnie gdzie na podstawie numeru dobiorą mi srebrny lakier do samochodu. Zlikwidowano chyba mieszalnię lakierów koło Sztygarki na Czapińskiego (w kamienicy na dole) bo jak dzisiaj tam podjechałem to wszystko zamknięte i szyld zdjęty. Może ktoś orientuje się gdzie ją przeniesiono ?.Znalazłem mieszalnię "Sławoj. Mieszalnia, sprzęt lakierniczy, lakiery Legionów Polskich 39, Dąbrowa Górnicza">>> Google Street View <<<ale nie mam z nimi doświadczenia i nie wiem jaką mają opinię, warto tam iść z z zamówieniem (potrzebuję lakier (baza) w sprayu) ?.