IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

9 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> KEBAB, sonda
KEBAB
ULUBIONY KEBAB ;] (zanzaczyc mozna wiecej niz 1 odpowiedz)
Kebab na Okrzei-pomaranczowy [ 17 ] ** [12,78%]
Chicken Kebab ul.Sienkiewiecza [ 1 ] ** [0,75%]
Balhan Kebab (kolo Grafiti) [ 2 ] ** [1,50%]
Balhan Kebab (Golonog, ul.Wybickiego) [ 17 ] ** [12,78%]
Istambul Kebab (ul. Kosciuszki kolo ZUS) [ 49 ] ** [36,84%]
Kebab w budkach obok DH Centrum [ 5 ] ** [3,76%]
Dzafar Kebab przy fontannie [ 12 ] ** [9,02%]
inne [ 9 ] ** [6,77%]
Kebab Skiba na Mnhatanie [ 21 ] ** [15,79%]
Suma głosów: 115
  
Master
post sob, 09 sie 2008 - 14:27
Post #1


FdZD
******

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 1,388
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 5
Płeć: Mężczyzna



Pozwoliłem sobie zamiescic taki temat, gdyz coraz wiecej w naszym miescie takich punktów i mają coraz wiecej klientów.

Wasze uwagi i refleksje ....

W sondzie zaznaczyc mozna więcej niz jedną odpowiedz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrimonium
post sob, 09 sie 2008 - 14:54
Post #2


UZYTKOWNIK
**

Grupa: Użytkownik
Postów: 65
Dołączył: pią, 04 lip 08
Nr użytkownika: 1,362
Płeć: Mężczyzna



Na Bandrowskiego lubie, ale chyba z przyzwyczajenia, na Kościuszki tez bardzo ok (dobre sosy), nie smakują mi w tej chatce na Okrzei, mięso jakieś inne, sosy zlbo za słabe albo zaostre, mało mięha dużo zieleniny blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal_dg
post sob, 09 sie 2008 - 17:39
Post #3


Użytkownik
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 160
Dołączył: wto, 11 mar 08
Skąd: z Dupy
Nr użytkownika: 1,151
Płeć: Mężczyzna



Moglbys jeszcze dodać Kebab "Skiba" na MaNhaTTaNiE smile2.gif Polecam Go !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek
post sob, 09 sie 2008 - 17:48
Post #4


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



Ten na Manhattanie w bloku 36? Jeśli to ten to naprawdę dobre, Istambul Kebab koło ZUSu też dobry. Kiedyś jednak najlepsze jakie jadłem były w Sosnowcu koło patelni, ale dawno tam nie byłem :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal_dg
post sob, 09 sie 2008 - 17:52
Post #5


Użytkownik
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 160
Dołączył: wto, 11 mar 08
Skąd: z Dupy
Nr użytkownika: 1,151
Płeć: Mężczyzna



Bartek, zgadza sie ten w 36 bloku na Piłsudskiego smile2.gif Kebab - Skiba smile2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post sob, 09 sie 2008 - 17:57
Post #6


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



Zdarzało mi się jeść na Okrzei. Dużo mięsa (a raz trafiło mi się 3/4 mięsa w stosunku do reszty - aż za dużo) a sosy całkiem w porządku.


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
janosikdg
post sob, 09 sie 2008 - 21:48
Post #7


UZYTKOWNIK
**

Grupa: Użytkownik
Postów: 93
Dołączył: nie, 16 gru 07
Nr użytkownika: 952
Płeć: Mężczyzna
GG: 5344968 status gadu-gadu



Bardzo często jadłem na Kościuszki ale do pewnego momentu ..
W czerwcu jak byłem to koło stolika był kawałek kupy i muchy latały do mojego kebaba ..
Mięsa duużo , dobre sosy ale zmieniam lokal .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master
post śro, 20 sie 2008 - 03:22
Post #8


FdZD
******

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 1,388
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 5
Płeć: Mężczyzna



Mimo tego ze lubie zjesc kebaba, w ramach sprzeciwu wobec szpecenia PKZ i centrum miasta obiecuje ze nie tkne kebaba podawanego przez Dzafar Kebab, tyle moge zrobic i tylko tyle
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibar
post śro, 20 sie 2008 - 12:17
Post #9


www.sportowa.dabrowa.pl
*******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,743
Dołączył: śro, 08 lis 06
Skąd: Śródmieście
Nr użytkownika: 267
Płeć: Mężczyzna



Dlaczego nie ma na liście tego na Okrzei sad.gif .
Oprócz nowego przy PKZ angry2.gif jadłem we wszystkich (przy czym jem kebaby tylko w cieście), ale imho na Okrzei najlepsze (najwięcej świeżego mięsa, bo jest duży ruch i często w godzinach popołudniowych trzeba czekać, dobre sosy, tylko, że chyba ceny tam są najwyższe).
Na Kościuszki zdarzyło mi się kupić z kwaśnymi surówkami mellow.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sarsolot
post śro, 20 sie 2008 - 16:27
Post #10


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 282
Dołączył: pon, 28 sty 08
Skąd: 42-530
Nr użytkownika: 1,063
Płeć: Mężczyzna
GG: 4757707 status gadu-gadu



Na Okrzei kiedys był dobry, teraz ani to mieso nie za bardzo, a sosy to juz totalne dno. Teraz chyba jednak Kosciuszki wiedzie prym jak dla mnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maryhna
post wto, 26 sie 2008 - 10:22
Post #11


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 540
Dołączył: wto, 03 kwi 07
Skąd: Toruń/DG
Nr użytkownika: 652
Płeć: Kobieta
GG: 2636495 status gadu-gadu



nie będzie to nowość jeśli powiem, że prawie najlepszym kebabem jaki kiedykolwiek jadłam jest kebab na manhattanie : dobry, cena niewygórowana, właściciel doskonale wie kto co lubi tongue.gif jeśli w miarę regularnie się go odwiedza smile2.gif

btw: a najlepszym na świecie kebabem jest kebab u Rafała-warszawiaka w Łebie ;p


--------------------
Jeśli boga nie ma to dzięki bogu! Jeśli zaś bóg istnieje to broń nas panie boże!

www.zaglebiedabrowskie.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aero
post wto, 26 sie 2008 - 13:14
Post #12


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 48
Dołączył: śro, 17 paź 07
Skąd: Centrum DG
Nr użytkownika: 843
Płeć: Mężczyzna



Maryhna jeśli chodzi Ci o ten kabab przy Wojska Polskiego w Łebie, gdzie podają kebab z baraniny to w pełni się zgadzam. Chyba faktycznie najlepszy jaki jadłem.

Ten post edytował aero wto, 26 sie 2008 - 13:15


--------------------
{Identyfikacja wizualna - Branding - Reklama}
www.aviaservice.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maryhna
post wto, 26 sie 2008 - 17:34
Post #13


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 540
Dołączył: wto, 03 kwi 07
Skąd: Toruń/DG
Nr użytkownika: 652
Płeć: Kobieta
GG: 2636495 status gadu-gadu



taki trochę schowany za ciastkarnią ;p, hmm jak są dwa sklepy naprzeciwko siebie czynne 24 h/dobę to idąc od strony hotelu Wodnik ten kebab mniejszy, po prawej stronie smile2.gif i wszystko jasne muahaha biggrin.gif koniec OT


--------------------
Jeśli boga nie ma to dzięki bogu! Jeśli zaś bóg istnieje to broń nas panie boże!

www.zaglebiedabrowskie.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mungojerrie
post śro, 03 wrz 2008 - 22:43
Post #14


UZYTKOWNIK
**

Grupa: Użytkownik
Postów: 55
Dołączył: czw, 29 lis 07
Skąd: Mydlice Pn.
Nr użytkownika: 916
Płeć: Kobieta
GG: 8664757 status gadu-gadu



Ten na Okrzei ;p najlepszy sos tzatziki jaki w życiu dostałam wink.gif [ale jednemu warszawskiemu z Krakowskiego Przedmieścia jednak nie dorówna ;p]


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pati
post czw, 04 wrz 2008 - 10:36
Post #15


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 1
Dołączył: czw, 04 wrz 08
Nr użytkownika: 1,440
Płeć: Kobieta



WITAM,
UWAŻAM , ZE KTOŚ PODDAŁ DOBRY TEMAT:) RANKING KEBABÓW W DĄBROWIĘ smile2.gif
NIEPOWTARZALNY I NAJLEPSZY , NAJŚWIEŻSZY Z NAJPYSZNIEJSZĄ SAŁATKĄ I NAJSMACZNIEJSZYM SOSEM TO KEBAB NA MANHATNIE !!!!! NIKT NIE JEST W STANIE GO PRZEBIĆ !!! JADAŁAM W WIELU MIEJSCACH, ALE TEN JEST SUPER I WSZYSTKIM SZCZEZRZE POLECAM JEŚLI MACIE OCHOTE NA KEBABA TO UDAJCIE SIĘ DO SKIBY TO 100% GWARANACJA "ŚWIETNEGO" MIĘSA , WYSTARCZY SPOJRZEĆ NA WAŁEK Z MIĘSEM I OD RAZU WIDZIMY
SAMO PYSZNE MIĘSKO , A NIE JAKIEŚ ZMIELONE RÓŻNOŚCI!! , KTÓRYCH WIDOK POWODUJE ZBIERANIE NA WYMIOTY !!!
SKIBA MA ZAWSZE ŚWIEŻĄ SURÓWKE( POMIDOREK ,OGÓRECZEK ŚWIEZY, CEBULKĘ BIAŁA KAPUSTKĘ PYCHOTKA A NIE SAŁATKI ZE SŁOIKÓW GDZIE BUŁKA NAM PRZESIAKA OCTEM I ZABIJA TYM SAMYM SMAK MIESA ,
PROPORCJE SAŁATKI I MIĘSA DOSKONALE DOBIERA MYŚLĘ , ŻE WARTO REKLAMOWAĆ SKIBE!!! ON ZAWSZE DBA O JAKOŚĆ MIĘSA I SMAK NIE CHCE SWOIM KLIENTOM PODAWAĆ BYLE CZEGO JAK RESZTA!!!

JEŚLI KEBAB TO TYLKO U SKIBY -MANHATAN:)))

Ten post edytował pati czw, 04 wrz 2008 - 10:38
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master
post czw, 04 wrz 2008 - 11:10
Post #16


FdZD
******

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 1,388
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Nr użytkownika: 5
Płeć: Mężczyzna



ale reklama hehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibar
post czw, 04 wrz 2008 - 12:53
Post #17


www.sportowa.dabrowa.pl
*******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,743
Dołączył: śro, 08 lis 06
Skąd: Śródmieście
Nr użytkownika: 267
Płeć: Mężczyzna



taaa... admin zmień nick z pati na skiba laugh.gif
to może jakaś zniżka za reklame na FMDG dla użyszkodników wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post czw, 04 wrz 2008 - 13:24
Post #18


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



A jak tam trafić? Chętnie przetestuje bo nie miałem okazji..


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maryhna
post czw, 04 wrz 2008 - 14:07
Post #19


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 540
Dołączył: wto, 03 kwi 07
Skąd: Toruń/DG
Nr użytkownika: 652
Płeć: Kobieta
GG: 2636495 status gadu-gadu



piłsudskiego 36 tongue.gif między 7 a 6stą klatką a licząc od strony tramwaju 2-3


--------------------
Jeśli boga nie ma to dzięki bogu! Jeśli zaś bóg istnieje to broń nas panie boże!

www.zaglebiedabrowskie.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post czw, 04 wrz 2008 - 15:33
Post #20


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



No dobra, niby prościej się nie dało ale nadal nie wiem jak dojść nie szukając zbytnio po numerach bloków. wink.gif To pierwsze bloki na Manhattanie od strony Gołonoga czy któreś dalej..? Znaczy rząd bloków.. Masz blisko, wytłumacz, zrób mape, zdjęcia czy cokolwiek lol.. laugh.gif
No a poza tym mają kebaby na dowóz, jeśli tak od jakiej kwoty i jaki jest tam numer telefonu?tongue.gif

Ten post edytował kwintosz czw, 04 wrz 2008 - 15:34


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: wtorek, 07 lipiec 2020 - 05:54
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza