![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 109 Dołączył: śro, 20 maj 15 Nr użytkownika: 5,654 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Wątek o komunikacji na Śląsku i w naszym regionie
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
niestety jest dużo gorzej niż kiedyś przewidywałem na forum
CYTAT ZTM Dąbrowa Górnicza ? zmiana tras linii nr 16, 79, 242, 716, 604, 644 i 903NData obowiązywania od: 02.11.2020 Z dniem 2 listopada 2020 r. (poniedziałek), w związku z II etapem budowy centrum przesiadkowego w rejonie dworca kolejowego oraz wyłączeniem z ruchu fragmentów ulic: Kościuszki i Kolejowej w Dąbrowie Górniczej, zmianie ulegają trasy oraz rozkłady jazdy linii autobusowych. Linie nr 16, 79, 242, 716, 604, 644 i 903N będą kursowały wyznaczonymi trasami objazdowymi: 16 ? od ulicy Robotniczej ulicami: Korzeniec, Śliwińskiego i Konopnickiej, do ulicy Limanowskiego. Trasa powrotna przebiegać będzie od ulicy Limanowskiego bezpośrednio do ulicy Robotniczej, 79 i 242 ? od ulicy Robotniczej bezpośrednio do ulicy Limanowskiego. Trasy powrotne przebiegać będą od ulicy Limanowskiego ulicami: Konopnickiej, Śliwińskiego i Korzeniec, do ulicy Robotniczej, 716 ? od ulicy Konopnickiej ulicami: Łączącą, Cupiała, Graniczną, Piłsudskiego, Królowej Jadwigi do przystanku CENTRUM, Trasa powrotna przebiegać będzie ulicami: Królowej Jadwigi, Piłsudskiego, Graniczną i Cupiała, do włączenia się na stałą trasę na ulicy Łączącej, 604, 644 i 903N ? po obsłudze przystanku GÓRNICZA, ulicami: Kościuszki, Królowej Jadwigi, Piłsudskiego, Morcinka, aleją Zagłębia Dąbrowskiego, Folwarczną i Urbańskiego do ulicy Wróblewskiego. Trasy powrotne od ulicy Napierskiego-Kostki będą przebiegały analogicznie. Wyłączone z obsługi zostaną przystanki: DWORZEC PKP i PAŁAC KULTURY oraz dodatkowo z obsługi linii nr 604, 644 i 903N przystanki: KONOPNICKIEJ, DŁUGOSZA [NŻ], ŁĄCZĄCA i DZIEWIĄTY. Do obsługi włączone zostaną przystanki znajdujące się na trasach objazdowych. Dodatkowo uruchomione zostaną przystanki tymczasowe: KORZENIEC ? dwa stanowiska na ulicy Robotniczej, poniżej skrzyżowania z ulicą Korzeniec, LIMANOWSKIEGO ? na ulicy Limanowskiego, w rejonie przejścia pieszego przez tory kolejowe, DŁUGOSZA [NŻ] ? na ulicy Łączącej, przed skrzyżowaniem z ulicą Cupiała (stanowisko w kierunku centrum), TRZYDZIESTY ? na ulicy Wróblewskiego (stanowisko w kierunku os. Łęknice). ![]() Pierwsza sprawa to dopóki przejazd jest czynny autobusy mogły przez niego jeździć i skręcać w Poniatowskiego. Byłoby o połowę mniej utrudnień. Miał być przejazd tymczasowy i tak mogło być przez dużą część przebudowy zanim wróci Kolejowa. Jednak zdecydowali się na coś innego i zrobili to kompletni ignoranci. Widać nawet po błędach na mapce, że jest z myśleniem coś nie tak. Inna trasa w nowym rozkładzie, a inna na mapce. Nie ogarniają tematu. Dzielnica Dziewiąty i Trzydziesty została odcięta od komunikacji miejskiej. I tak na ile, bo chyba nie na 2 lata, aż zbudują tunel? Szkoła nr 16 też odcięta, dzieci z Trzydziestego nie podjadą nawet kawałek w jej kierunku, tak samo od strony centrum (a część dzieci dojeżdża z drugiej strony torów). Największy problem to niezrozumiała zmiana przebiegu 604/644 i puszczenie jej przez Folwarczną, a nie przez wiadukt. Gdy budowano rondo na Konopnickiej to bez problemu autobusy 15 m i 18 m jeździły przez niego. Teraz dodatkowo przez to omijanych jest kilka dodatkowych przystanków i nie widać sensu. Mieszkańcy nie mają teraz połączenia ani z Mydlciami, ani z Łęknicami, ani z Gołonogiem. O co w tym chodzi? Jeśli władze myślą, że efekt przysłoni te na długo zapowiadające się problemy to się pomylą. Ludzie nie zapomną i podziękują przy urnach przy najbliższych wyborach. Autobusy jeździły tam od zawsze od kilkudziesięciu lat, pierwszy taki przypadek odcięcia, a były remonty przejazdu, nawet jak nie było jeszcze wiaduktu. Gdy rzeczywiście nie da się bez zamknięcia przejazdu to wystarczyło żeby robiły pętlę przez Korzeniec, wysadzały na Konopnickiej, a po drugiej stronie po przejściu przez tory inna tymczasowa linia. A w ten przejazd na Folwarcznej zamiast wiaduktu to trudno uwierzyć i niczym nie można uzasadnić tej zwykłej głupoty i ignorancji. Wk***** mieszkańców okolic -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 17:45 |