![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 86 Dołączył: nie, 17 paź 10 Nr użytkownika: 4,167 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Szanowni
Podzielcie się wrażeniami z korzystania z usług UPC w DG. Najchętniej Mydlice. Od lat (wielu lat) monopol na MDC dzierży TvTom. Jestem ciekaw, jak z jakością usług i obsługi w UPC, które okablowało Mydlice i usiłuje wydrzeć trochę rynku. Interesuje mnie w UPC: ilość ew. awarii, jakość usługi, poziom obsługi, montaż, jakość sprzętu etc. -------------------- pomoc dla Maksymiliana
![]() ------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 609 Dołączył: pią, 23 mar 07 Nr użytkownika: 612 ![]() |
korzystam z upc telefon, internet, telewizja. Dekodery fatalne, psują się, ale nie ma problemu z wymianą, horizon ponoć nieco lepszy. Internet bardzo dobry, mam 120 stkę, działa bez zarzutów, nie pamiętam kiedy by coś nie działało, telewizja dobrej jakości, drogie pakiety dodatkowe. Obsługa klienta, zwłaszcza przez internet, konsultanci ok, plus dobrze prowadzony facebook. Przez telefon gorzej się dogadać. Jak w przypadku każdej firmy świadczącej tego typu usługi, raz będzie ok innym razem nie.
mam upc ....od ponad 3 lat, awarii może było z 5 w tym czasie, najdłuższa około 20h.po telefonie przeprosiny że awaria i naprawią do godz.16, o 13 net działał.jedynie co wqrza to przy końcu umowy opłaca się umowę rozwiązać i podpisać nową z promocji niż kontynuować.mam tylko internet os. Łęknice. nie prawda, trzeba umieć z nimi gadać i da się wynegocjować lepsze warunki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 22:27 |