![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Inwestycje wieksze od dabrowskiego odcinka DTŚ, zasluguja chyba na osobny watek (tereny inwestycyjne zostana rowniez uzbrojone)
Inwestycje niezwykle wazne dla rozwoju miasta, otworza nowe tereny inwestycyjne a przy okazji mieszkaniowe itp, nie do pozanania zmienia ta czesc miasta. W pierwszej kolejnosci planowana jest budowa odcinka Strzemieszyce - Tucznawa a w drugiej polaczenie z S1. Tylko "Budowa układu komunikacyjnego łączącego teren inwestycyjny w Tucznawie z Euroterminalnem" wstepnie szacowana na ponad 80 mln zl i lata realizacji 2007-2015 Ogloszono przetarg na projekt a w nim: QUOTE Wykonawca jest zobowiązany: - wykonać mapy do celów projektowych, - wykonać pełną inwentaryzację drzew do pozwolenia na wycinkę, - projekt budowlany drogi łączącej DK-94 z drogą DW 796 umożliwiającej obsługę komunikacyjną terenu inwestycyjnego - Tucznawa ”w Dąbrowie Górniczej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym [ odcinek I – od węzła drogowego DK-94 z DW -790 do skrzyżowania ul.Ząbkowickiej i Gołonowskiej ( przebudowa drogi w celu uzyskania przekroju poprzecznego 2/2) ; odcinek II od skrzyżowania ul.Gołonowskiej z ul.Ząbkowicką do skrzyżowania DW – 796 z nowoprojektowanym odcinkiem drogi ( budowa nowego odcinka drogi o przekroju poprzecznym 2/2) - projekt wykonawczy, drogi łączącej DK-94 z drogą DW 796 umożliwiającej obsługę komunikacyjną terenu inwestycyjnego - Tucznawa ”w Dąbrowie Górniczej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym [ odcinek I – od węzła drogowego DK-94 z DW -790 do skrzyżowania ul.Ząbkowickiej i Gołonowskiej( przebudowa drogi w celu uzyskania przekroju poprzecznego 2/2) ; odcinek II od skrzyżowania ul.Gołonowskiej z ul.Ząbkowicką do skrzyżowania DW – 796 z nowoprojektowanym odcinkiem drogi ( budowa nowego odcinka drogi o przekroju poprzecznym 2/2), - opracowanie pełnej koncepcji nowej drogi na III odcinku o przekroju poprzecznym 2/2 - zgodnie z załącznikiem nr.6 - projekt budowlany i wykonawczy przyłącza energetycznego i przyłącza wody, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - uzyskać decyzję na wycinkę i przesadzeniem drzew w imieniu inwestora, - uzyskać decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych - dokonać wszelkich uzgodnień i opracowań włącznie z decyzją o pozwoleniu na budowę - opracować Studium Wykonalności, - nowoprojektowane drogi realizować zgodnie z załącznikiem nr.6 no i najciekawsze - mapa: (wszystko 2+2 lacznie z droga dorysowana na czarno) http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIPDown...fname=mapa_.jpg -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT gazeta.pl No i klapa. Firma żąda aż 245 mln zł za łącznik z DK 94 Tylko firma Mota-Engil złożyła ofertę w postępowaniu na budowę i eksploatację 9 km drogi łączącej tereny inwestycyjne w Dąbrowie Górniczej Tucznawie z DK 94. Oferta opiewa na 245,4 mln zł, jest więc o ponad 45 mln zł wyższa od kwoty, którą na inwestycję zamierzało przeznaczyć miasto. - Ta inwestycja nie tylko skomunikuje tereny strefy w Tucznawie z DK94 i Euroterminalem w Sławkowie, ale będzie też pełnić rolę obwodnicy dla Ząbkowic, które dziś rozjeżdżają ciężarówki - Bartosz Matylewicz, rzecznik urzędu miasta jeszcze w trakcie postępowania wyjaśniał, jak ważna jest dla miasta ta inwestycja. Tereny inwestycyjne w Tucznawie (260 ha, z których 100 ha jest częścią Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej) mogą w przyszłości przysporzyć miastu wielu korzyści w postaci miejsc pracy. Tereny wymagają jednak dobrego skomunikowania. Władze miasta postanowiły znaleźć prywatnego inwestora, który wybuduje drogę i będzie nią zarządzał przez 15 lat. W tym czasie miasto wypłaciłoby inwestorowi 200 mln zł. Zgodzili się na to radni, dokonując stosownych zapisów w Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2013-2029. Decyzja inwestora, który gotowy jest wybudować drogę i administrować nią przez 15 lat za 245,4 mln zł zł sprawia, że postępowanie trzeba będzie unieważnić. - Nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania tak, aby obowiązkowo dokonać wyboru zamówienia - poinformował nas Henryk Zaguła, wiceprezydent Dąbrowy Górniczej. Co dalej z inwestycją? - W urzędzie miasta trwają obecnie rozmowy na temat jej dalszych losów - przekazał wiceprezydent Zaguła. purz tyle lat :-/ -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 17:38 |