![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Inwestycje wieksze od dabrowskiego odcinka DTŚ, zasluguja chyba na osobny watek (tereny inwestycyjne zostana rowniez uzbrojone)
Inwestycje niezwykle wazne dla rozwoju miasta, otworza nowe tereny inwestycyjne a przy okazji mieszkaniowe itp, nie do pozanania zmienia ta czesc miasta. W pierwszej kolejnosci planowana jest budowa odcinka Strzemieszyce - Tucznawa a w drugiej polaczenie z S1. Tylko "Budowa układu komunikacyjnego łączącego teren inwestycyjny w Tucznawie z Euroterminalnem" wstepnie szacowana na ponad 80 mln zl i lata realizacji 2007-2015 Ogloszono przetarg na projekt a w nim: QUOTE Wykonawca jest zobowiązany: - wykonać mapy do celów projektowych, - wykonać pełną inwentaryzację drzew do pozwolenia na wycinkę, - projekt budowlany drogi łączącej DK-94 z drogą DW 796 umożliwiającej obsługę komunikacyjną terenu inwestycyjnego - Tucznawa ”w Dąbrowie Górniczej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym [ odcinek I – od węzła drogowego DK-94 z DW -790 do skrzyżowania ul.Ząbkowickiej i Gołonowskiej ( przebudowa drogi w celu uzyskania przekroju poprzecznego 2/2) ; odcinek II od skrzyżowania ul.Gołonowskiej z ul.Ząbkowicką do skrzyżowania DW – 796 z nowoprojektowanym odcinkiem drogi ( budowa nowego odcinka drogi o przekroju poprzecznym 2/2) - projekt wykonawczy, drogi łączącej DK-94 z drogą DW 796 umożliwiającej obsługę komunikacyjną terenu inwestycyjnego - Tucznawa ”w Dąbrowie Górniczej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym [ odcinek I – od węzła drogowego DK-94 z DW -790 do skrzyżowania ul.Ząbkowickiej i Gołonowskiej( przebudowa drogi w celu uzyskania przekroju poprzecznego 2/2) ; odcinek II od skrzyżowania ul.Gołonowskiej z ul.Ząbkowicką do skrzyżowania DW – 796 z nowoprojektowanym odcinkiem drogi ( budowa nowego odcinka drogi o przekroju poprzecznym 2/2), - opracowanie pełnej koncepcji nowej drogi na III odcinku o przekroju poprzecznym 2/2 - zgodnie z załącznikiem nr.6 - projekt budowlany i wykonawczy przyłącza energetycznego i przyłącza wody, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - uzyskać decyzję na wycinkę i przesadzeniem drzew w imieniu inwestora, - uzyskać decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych - dokonać wszelkich uzgodnień i opracowań włącznie z decyzją o pozwoleniu na budowę - opracować Studium Wykonalności, - nowoprojektowane drogi realizować zgodnie z załącznikiem nr.6 no i najciekawsze - mapa: (wszystko 2+2 lacznie z droga dorysowana na czarno) http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIPDown...fname=mapa_.jpg -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 385 Dołączył: sob, 15 mar 08 Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice Nr użytkownika: 1,162 Płeć: Mężczyzna GG: 5107261 ![]() |
CYTAT Prywatny inwestor wybuduje łącznik z DK94 za 100 mln zł Władze Dąbrowy Górniczej chcą, by drogę do terenów włączonych do Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej wybudował prywatny inwestor. Wartość inwestycji, łącznie z budową i utrzymaniem drogi przez 15 lat, może wynieść nawet 200 mln zł. Chodzi o 260 ha w Tucznawie, z których 100 ha jest częścią strefy ekonomicznej. Jak szacuje Piotr Wojaczek, prezes strefy, inwestycje na takim terenie mogą przynieść miastu nawet 6 tys. miejsc pracy. Atrakcyjność terenu ma podnieść planowana budowa 9 km drogi (może kosztować około 100 mln zł), która połączy teren strefy z drogą krajową nr 94. Łącznik ma wybudować i administrować nią przez 15 lat prywatny inwestor. - W takiej perspektywie budżet miasta przeznaczy na ten cel 200 mln zł - mówi Bartosz Matylewicz, rzecznik Urzędu Miasta w Dąbrowie Górniczej. Do ogłoszonego przez miasto postępowania zgłosiło się 9 firm, z których miasto wybierze wkrótce 5. Z tą, która przedstawi najlepszą ofertę, miasto chciałoby podpisać umowę latem. - Ta inwestycja nie tylko skomunikuje tereny strefy w Tucznawie z DK94 i Euroterminalem w Sławkowie, ale będzie też pełnić rolę obwodnicy dla Ząbkowic, które dziś rozjeżdżają ciężarówki - dodaje Bartosz Matylewicz. Dla miasta ważne jest także to, że dzięki partnerstwu publiczno-prywatnemu koszty inwestycji nie zostaną dopisane do długu miasta, a co za tym idzie, w razie planowanej przebudowy DK94, pozwoli np. na wzięcie kredytu, który będzie wkładem własnym miasta. Więcej... http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec...l#ixzz1rqXuISbi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 23:53 |