![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 962 Dołączył: śro, 31 sty 07 Skąd: D.G. Mydlice Północ Nr użytkownika: 432 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Obiektywnie rzecz ujmując i patrząc na koszty, potrzeby i korzyści z komunikacji tramwajowej w Zagłębiu a szczególnie w DG, to bez tramwajów faktycznie by się obeszło. Bo wzdłuż torów, gdzie kursuje tramwaj, mamy dwu i trzypasmowe drogi, korków JESZCZE na ogół nie ma, poza głównym szczytem, gdzie czasem się już tworzą. Ale NIE CHCĘ i nie chciałbym likwidacji tego środka transportu. Może głównie przez sentyment. Ale ludzie jednak tym jeżdżą (choć w kwestii posiadania biletów przez wielu podróżnych tramwajem i specyficznej "klienteli" nie będę się wypowiadał, bo nie o to tu chodzi :>). Tylko, że faktycznie w DG głupotą jest dublowanie się tramwaju z wieloma liniami autobusowymi, w dodatku często jadącymi stadami. Zdecydowanie jestem zwolennikiem "odciążenia" Piłsudskiego od tych autobusów poprzez skrócenie niektórych albo i wszystkich "wiejskich" linii do Gołonoga albo nawet i huty, niektóre linie przerzucić przez Aleję Zagłębia Dąbrowskiego, niektóre dodać na Aleje a pozostawić tylko przyspieszone na Katowice stałą trasą i myślę, że tramwaj zyskałby wielu nowych pasażerów, a kosz utrzymywania dublujących się linii w DG obniżyłby się. I ty należy szukać rozwiązania a nie likwidować tramwaje! Kwestia modernizacji taboru (ten powolutku ruszył) i torów (tu niestety lipa
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 17:46 |