![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,944 Dołączył: śro, 16 lis 05 Skąd: Gołonóg(czasami) Katowice (na stałe) Nr użytkownika: 169 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Tramwaje sa kregosłupem komunikacyjnym w DG i powinny byc tymbardziej wzmocnione, nawet kosztem dublujacych trase autobusów. Tramwaje jada głowną arterią DG i w ich obrebie znajduje sie około 2/3 mieszkanców DG. Juz mnie ciekawi co by "vacu i"gregol" mówił gdyby tramwaje zlikwidowano. Przybyło by pasażerow w przepchanych autobusach, i nawet Ci którzy wola pozostawic 4 kółka pod domem, musieliby do nich wsiasc. I co wtedy? byłoby "kur..wanie" ze korek od poczty po górke gołonoska.Ogólnie pomysł chory.Tramwaje wymagaja modrenizacji taboru i torowiska oraz przedłuzenia lini do Zagórza. Dałoby to lepszy komfort jazdy tramwajem i wieksze mozliwosci dojazdu. Powinno sie to przeniesc na wieksza liczbe pasazerow. Choc w naszym społeczeństwie, prawie kazdy kto ma auto, to musi nim jechac nawet do najblizszego sklepu. Bo to punkt honoru wozic " D..." autem.
![]() Moim zdaniem należałoby dogadać się z Sosnowcem, Będzinem i Czeladzią i wspólnie opuścić KZK GOP, jakby jeszcze odciąć się od TŚ S.A to mielibyśmy naprawdę solidny fundament pod budowę sprawnej komunikacji miejskiej w Zagłębiu. W zasadzie odłączenie Tramwajów Zagłebia od Śląskich nie jest trudne. Tylko "15" łaczy Katowice z Sosnowcem. "26" wyjezdzajac z Niwki ma chyba tylko 1 przystanek w Mysłowicach.W razie niemoznosci dogadania sie z Bedzinem i Sosnowcem mozna postawic na samodzielna linie typu "28"Urząd Pracy- petla Kaszprzaka co 10 min i czasem na Hute. Jedyne co to to ze tramwaje musiały by do Nas dojezdzac z zajezdni bedzinskiej.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Tramwaje sa kregosłupem komunikacyjnym w DG i powinny byc tymbardziej wzmocnione, nawet kosztem dublujacych trase autobusów. Tramwaje jada głowną arterią DG i w ich obrebie znajduje sie około 2/3 mieszkanców DG. Juz mnie ciekawi co by "vacu i"gregol" mówił gdyby tramwaje zlikwidowano. Przybyło by pasażerow w przepchanych autobusach, i nawet Ci którzy wola pozostawic 4 kółka pod domem, musieliby do nich wsiasc. I co wtedy? byłoby "kur..wanie" ze korek od poczty po górke gołonoska.Ogólnie pomysł chory.Tramwaje wymagaja modrenizacji taboru i torowiska oraz przedłuzenia lini do Zagórza. Problem w tym, że jak patrzę na infrastrukturę TŚ to tu nie ma już co modernizować, to trzeba zaorać i zacząć od nowa. Torowiska do wymiany, tramwaje to wymiany, nie potrafię ocenić stanu sieci trakcyjnej ale pewnie też wesoło nie jest, bo dosyć często widzę, że przy drutach grzebią. I kto na to weźmie i skąd pieniądze? Jak nie ma na połatanie dróg... A to co jest teraz udaje tylko, że spełnia swoją funkcję. A w miejsce torowisk można wstawić buspasy i też będzie git ![]() PS. Często przywołuje się u nas przykład francuski, gdzie inwestuje się kaskę w nowe linie tramwajowe, tylko oni tramwaje produkują więc tworzą sobie miejsca pracy, przynajmniej czytałem, że to jest jeden z głównych powodów inwestycji w ten rodzaj transportu, wcale nie to, że jest tak wspaniały. My dla odmiany powinniśmy chyba inwestować w autobusy (Solaris). Ten post edytował vacu pią, 27 maj 2011 - 18:10 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 17:45 |