![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ten temat juŻ nieraz byŁ poruszany, ale proponuje wpisywaĆ tutaj wasze opinie o naszym "wspaniaŁym" dworcu i jakie macie pomysŁy na jego zagospodarowanie. Moze kiedyŚ ktoŚ z wŁadz to przeczyta i skorzysta z ktÓregoŚ z pomysŁÓw.
Ten post edytował kwintosz czw, 29 lis 2007 - 23:38 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
a ja mam nadzieje ze na "nasze" tory trafia zmodernizowane EN57 (obecnie to miedzy innymi te zolto-niebieskie). PKP zmodernizuje ich wyjatkowo duzo wiec naprawde mam nadzieje.
Modernizacja 75 elektrycznych zespołów trakcyjnych Wykonawca: konsorcjum firm ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A., Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding oraz NEWAG S.A. Nowy Sącz Zaplanowany wydatek: 164 mln zł brutto Koszt realizacji inwestycji: 164 mln zł brutto Termin realizacji: 30 listopada 2007r. (2006r.- 45 szt., 2007r.- 30 szt) Zakres modernizacji: · zabudowa modułowa, zmiana kolorystyki laminatów ścian i sufitów, zastosowanie paneli sufitowych i stolików z tworzyw sztucznych, nowa jakość wykładziny podłogowej, · nowoczesny zewnętrzny wygląd pojazdu, · nowoczesne kabiny sanitarne, · nowe siedzenia wandaloodporne, · oświetlenia wnętrza – wpuszczane w panel sufitowy oprawy oświetleniowe, · monitoring pojazdu z rejestracją obrazu, · pełne, indywidualne sterowanie drzwiami wejściowymi, · montaż elektronicznych tablic informacyjnych na czole i bokach pojazdu, · modernizacja przedziału dla podróżnych z większym bagażem, z możliwością przewozu rowerów oraz przewozu osób na wózkach inwalidzkich (z rampą wjazdową), · nowa izolacja cieplno – akustyczna pudła, · zmniejszenie hałasu i zwiększenie bezpieczeństwa poprzez: - zastąpienie przetwornicy wirowej prądu przetwornicą statyczną, - zastąpienie sprężarki tłokowej śrubową, - modernizację wózków, - nowy próżniowy wyłącznik szybki 3000V, - nowa jakość rozruchu i sterowania pojazdem · przemieszczenie rur okablowania biegnącego wzdłuż całego EZT na dachach do wnętrza, przewody przebiegają pod sufitem, przykryte panelem sufitowym, · złącza międzywagonowe ułatwiające łączenie i rozłączanie wagonów, · nowe prowadzenie drzwi przejściowych – przedziałowych i szczytowych, · liczniki pomiaru zużycia energii elektrycznej, · montaż elektrycznych wycieraczek wraz ze spryskiwaczem i regulatorem · ergonomiczna kabina maszynisty. Wlasnie PKP oglosilo wyniki sondy internetowej (w ktorej bralem i udzial ![]() Tak zgodnie z zyczeniami internautow beda wygladaly: ![]() ![]() to juz nie to samo co zolto-niebieskie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 14:26 |