![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ten temat juŻ nieraz byŁ poruszany, ale proponuje wpisywaĆ tutaj wasze opinie o naszym "wspaniaŁym" dworcu i jakie macie pomysŁy na jego zagospodarowanie. Moze kiedyŚ ktoŚ z wŁadz to przeczyta i skorzysta z ktÓregoŚ z pomysŁÓw.
Ten post edytował kwintosz czw, 29 lis 2007 - 23:38 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
znowu jakis dziad zabral sie za pisanie artykul o czyms, o czym nie ma pojecia. O tej modernizacji trasy do 2013 roku to wiadomo juz od 10 lat. I juz powoli rozpoczela sie jakis czas temu (Gdynia - Wawa). Sa i beda jak zawsze problemy z przeargami takze opznienia na pewno minimum kilka lat.
Pismak pisze ze max speed Gdynia - Katowice to 120km/h a nie wie ze na CMK to 250km/h. I jezeli pisac ze bedzie to najszybsza linia to tez nieprawda - bo tak samo planuje sie niedlugo budowe linii kolejowych z max speed ponad 300km/h - Wawa - Kalisz i tu odnogi na Poznan i dalej Niemcy a takze Wroclaw. W planach tez Szczecin 300km/h. UE podobno tez da na to kase. A dla nas najwiekszy problem to to ze wogole nie wiadomo nic o modernizacji odcinka Zawiercie - Katowice, takze nie ma sie co ekscytowac ze w DG sie cokolwiek zmieni. Predzej sie zestarzejemy nic cos sie zmieni z naszym dworcem i jego okolica, jesli na serio nie wezma sie za to wladze DG. Problem w tym ze ostatnio cicho o budowie u nas DTŚ i w takim razie nie wiem co bedzie z wiaduktem nad torami i ta okolica... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 14:04 |