![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 253 Dołączył: śro, 06 sie 03 Nr użytkownika: 4 Płeć: Mężczyzna ![]() |
widzieliscie te doniczki w centrum za cholere mi sie to nie podoba wyglada jakby ktos w przypadkowym miejscu wysypaŁ sterte cegieŁ, kompletny brak zmysŁu estetycznego hehehe
Ten post edytował kwintosz wto, 24 paź 2006 - 23:46 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,171 Dołączył: pon, 01 wrz 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 18 Płeć: Mężczyzna GG: 1387662 ![]() |
Aleje Majakowskiego miały zostać pociągnięte do samego końca (i dalej do Centrum) i łączyć się z biegnącą po drugiej stronie torów dwupasmowką Aleją ZD (a ta dalej do Będzina), więc dworzec miał być na skrzyżowaniu tras Kraków - Warszawa. Pamiętem początek tej budowy, były już zrobione przejścia podziemne. Nie wiem czy wiecie ale miejsce było przewidziane na pięć torów. Jeden strzemieszycki, dwa warszawskie i dwa SKR (Szybka Kolej Regionalna nie pamiętam dokładnie nazwy). Już nawet bilety były drukowane z tym napisem. Przez chwilę nawet pociągi między 5 a 6 rano jeździły co 5 min. Potem się ten czas wydłużał, wydłużał i wszytsko wróciło do do normy. Dla tejże kolejki szybkiej zaczęto budować między Szopienicami a Bogucicami zajezdnię. Pamiętam taką ogromną pętlę pobudowali. Nie wiem co tam jest teraz, bo ostatni raz pociągiem do Katowic jechałem z 10 lat temu.
Ten post edytował kwintosz pią, 29 wrz 2006 - 14:17 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 14:04 |