![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Co o niej myŚlicie? Zbudoawali hale za 30 mln. na 4 tys. ludzi. To dobrze , ale caŁy czas mnie ciekawi kto w niej bĘdzie graŁ skoro w DG nie ma Żadnej druŻyny w Żadnej dyscyplinie w wyŻszych ligowych rozgrywkach. Oby nie staŁa ona pusta. Bo nawet organizujĄc koncerty trudno bĘdzie o wystĘp takiej gwiazdy , ktÓra przyciĄgnie tyle publiki.
Ten post edytował kwintosz śro, 11 lip 2007 - 14:30 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 393 Dołączył: nie, 19 lut 06 Skąd: DG Nr użytkownika: 187 ![]() |
CYTAT Nazwa na sprzedaż Dąbrowska hala szuka sponsorów. To szansa na poszerzenie gamy odbywających się w niej imprez. Ma w tym pomóc strategia naming rights opracowana przez agencję Ciszewski Marketing Sportowy. Naming rights jest sposobem komunikacji marketingowej, łączącym elementy public relations, sponsoringu oraz promocji sprzedaży. - To przekazanie przez właściciela praw marketingowych do obiektu w zamian za określone wynagrodzenie. W Polsce staje się silnym trendem, zdobywając uznanie kolejnych managerów i branży marketingowej, jako przyszłościowa forma reklamy - wyjaśnia Wojciech Majeran, dyrektor zarządzający Ciszewski Marketing Sportowy. Zdaniem specjalistów naming rights jest długofalową inwestycją w budowę wizerunku sponsora. Przekłada się to na korzyści materialne. Pozytywne łączenie jego nazwy z ciekawym wydarzeniem odbywającym się w danym obiekcie wpływa na lepsze postrzeganie marki i wzrost sprzedaży produktów. Hala „Centrum" ma spory potencjał. Można w niej zorganizować 66 imprez rocznie z udziałem 55 tys. uczestników. Jest przystosowana do organizowania rozgrywek wielu dyscyplin sportowych, wystaw czy imprez rozrywkowych. Swoistą próbką możliwości są chociażby mecze siatkarek Enion Energii MKS, na które ściąga średnio 2,5 tys. widzów. Dzięki realizacji strategii naming rights obiekt ma szansę stać się rozpoznawalny w całej Polsce i w pełni wykorzystać swój olbrzymi potencjał marketingowy. Dlatego powinien stać się łakomym kąskiem dla sponsorów. Dyrekcja Centrum Sportu i Rekreacji, które zarządza halą, nie chce na razie odsłaniać kart i mówić o wpływach jakie zamierza osiągnąć ze sprzedaży praw do nazwy. - Mamy rocznie szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i poprzez media 40 mln pośrednich kontaktów marki z potencjalnymi klientami. To jest konkretna wartość. Mamy opracowaną strategię marki, strategię działań oraz, co najważniejsze, wiemy jaka jest marketingowa wartość obiektu: finansowa oraz emocjonalna. W tym roku rozpoczynamy działania w celu pozyskania partnera biznesowego - mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora CSiR. - Możliwość komercjalizacji praw do nazwy obiektu jest olbrzymią realną szansą na rozwój oraz zorganizowania nowych, nietuzinkowych wydarzeń w hali. Województwo śląskie to prężnie rozwijający się gospodarczo region, a hala „Centrum" może stać się jego wizytówką. Strategia dotycząca obiektu wpisuje się w pomysł samorządu na promocję Dąbrowy Górniczej. To także podnosi wartość obiektu i wpływa na pozytywną współpracę z potencjalnym nabywcą praw - podkreśla Wojciech Majeran. - Wykonanie strategii naming rights dla hali „Centrum" uważam za doskonałe posunięcie. Mam nadzieję, że wyłonienie potencjalnych sponsorów będzie tylko kwestią czasu, a mieszkańcy i uczestnicy odbywających się w niej wydarzeń zyskają nową jakość - dodaje Damian Rutkowski z Wydziału Kultury i Sportu UM. * * * Na całym świecie, i coraz częściej w Polsce, na nabycie praw do nazwy decydują się banki, instytucje finansowe, koncerny energetyczne czy firmy telekomunikacyjne. Ciszewski Marketing Sportowy (CMS) jest wiodącą firmą zajmującą się naming rights i jedyną agencją na rynku polskim kompleksowo realizującą takie projeky. Tworzy strategie i rozwiązania dla przedsiębiorstw, klientów samorządowych oraz klientów sportowych. CMS należy do Ciszewski Marketing Group. źródło: idabrowa.pl Ten post edytował kursor śro, 03 lut 2010 - 13:02 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 13:54 |