![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,385 Dołączył: pon, 13 sie 07 Nr użytkownika: 782 Płeć: Mężczyzna ![]() |
I to mi się podoba! Jazda po Lige Mistrzów
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Klub.Kibica #020 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 779 Dołączył: czw, 27 gru 07 Skąd: Dąbrowa Górnicza Manhattan :) Nr użytkownika: 995 Płeć: Mężczyzna GG: 5955911 ![]() |
CYTAT Sport i biznes w Dąbrowie Górniczej
Dąbrowa Górnicza nie zagrała jeszcze żadnego meczu w Lidze Mistrzyń, ale już rozpatruje się jej udział pod kątem marketingowego sukcesu. Takich wniosków po konferencji "Zwycięzcy dla zwycięzców" organizowanej przez klub i firmę "OTTIMA Plus" jest więcej. Prezes MKS Robert Karlik wyraził nadzieję, że europejskie puchary w Dąbrowie Górniczej przyciągną dużą publiczność do hali "Centrum". Konferencja przyniosła także kilka innych wniosków. - Sukces w sporcie to nie tylko efekt wyniku sportowego, ale też wynik ciężkiej pracy całego sztabu ludzi zajmującego się zarządzaniem, marketingiem i sponsoringiem. Po kilku latach ciężkiej pracy na tym polu, możemy się dziś pochwalić kilkoma profesjonalistami w dziedzinie zarządzania w sporcie. Obecnie sport i biznes stają się coraz bardziej połączone. Sukces sportowy to teraz nie tylko sukces zawodników na boisku, to również sukces sponsorów wspierających klub, którzy wkładają w sport nierzadko wielkie pieniądze. Dzisiaj żadna dyscyplina nie jest w stanie funkcjonować bez podejścia marketingowego. Firmy inwestują w sport odkąd ten stał się jedną z najbardziej efektywnych dróg promocji i reklamy. Dzięki sportowi wiele firm zbudowało pozytywny wizerunek na całym świecie i pomaga im to osiągać sukcesy. - powiedział prezes Karlik. Konferencja była również okazją do podzielenia się trendami we współczesnym marketingu sportowym. Szczególnie dużo miejsca poświęcono systemowi zbilansowanego zarządzania. Tomasz Marona - konsultant "OTTIMA Plus" stwierdził, że taki system staje się coraz bardziej popularny w sporcie i z sukcesami został zaimplementowany w zachodniej Europie czy Skandynawii. Głównym jednak tematem spotkania był Marketing Społecznie Zaangażowany i wzrost wartości przedsiębiorstw poprzez działanie w sporcie. Marek Jabłoński, prezes "OTTIMA Plus" powiedział, że klient może pozytywnie kojarzyć pewne firmy właśnie w powiązaniu z jakąś drużyną lub sportowcem. Sukces sportowców i firmy sponsorującej polega bowiem na wzajemnej współpracy i profesjonaliźmie. - Te elementy zawsze powinny iść w parze i oba podmioty powinny się nawzajem wspierać, w takim przypadku nawet kiedy drużyna przegrywa, firma wciąż może zachować pozytywny wizerunek - zakończył prezes Jabłoński. Robert Karlik dodał, że pełne hale sportowe i telewizyjne transmisje przyczyniają się również do sukcesów klubu, ale bez sponsorów i kibiców takie sukcesy są zwyczajnie niemożliwe. siatka.org -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 21:20 |