![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Ja tutejszy, z bagna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Moderator Sport Postów: 841 Dołączył: czw, 07 gru 06 Skąd: D.G. Nr użytkownika: 359 Płeć: Mężczyzna GG: 1276813 ![]() |
Zapraszam do dyskusji , kto Waszym zdaniem powinien być sponsorem naszych siatkarek.
Jaka firma powinna się miastu i mieszkańcom "odwdzięczyć"??? pozdr... Ten post edytował endriu czw, 14 cze 2007 - 22:18 -------------------- To, co w pojedynkę jest ciężką próbą, w grupie przyjaciół staje się żartem.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Takie te firmy bydgoskie, jak nasze dąbrowskie - Centrostal - ukraiński, Delecta - chyba holenderska, a podejście do lokalnego społeczeństwa jakże odmienne.
i jeszcze taki artykuł: CYTAT Warto inwestować w siatkówkę
autor: Przemysław Jastrzębski, 2008-10-09, 09:23, źródło: Przegląd Sportowy Kryzys na światowych giełdach może negatywnie odbić się na sponsoring klubów występujących w PlusLidze. Jednak najnowsze badania przygotowane przez profesjonalistów wskazują, że inwestorzy nie mają się o co martwić, ponieważ wartość marketingowa siatkówki jest największa w historii.Ponadto, po raz pierwszy siatkówka wyprzedziła piłkę nożną. Nie od dziś wiadomo, że polska liga siatkarska należy do światowej czołówki. Świadczą o tym transfery zagranicznych gwiazd, poziom naszych rodzimych klubów, no i oczywiście wspaniała frekwencja w halach. Teraz okazuje się, że to nie wszystko. Polska siatkówka jest też potęgą marketingową, a obecna wartość marketingowa grubo przekracza 300 milionów złotych - Początkowo kluby były sceptyczne, gdy prezentowaliśmy im podobne badania. Teraz ich wyniki są podstawą do rozmów ze sponsorami. Na wykresach od razu widać, jaki jest zwrot z inwestycji. A jest znacznie większy niż w futbolu, choćby dlatego, że w siatkówkę znacznie mniej się inwestuje a zysk jest naprawdę potężny - powiedział Przeglądowi Sportowemu specjalista do spraw marketingu sportowego Tomasz Redwan. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 17:41 |