![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,433 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 6 Płeć: Mężczyzna ![]() |
ja tez mysle ze powinnismy zluzowac
krytyka krytyka - ale najezdzanie na innych to troche nie trzyma poziomu tego forum - chyba ze tego chcecie... Apeluje wiec o to do wszystkich forumowiczow - p. A. Bebna i "drugiej strony" PS Pozdrawiam - nie przesadzaj z tym, ze bys sie poddal do domysji - niektorzy by sie dostac na fuche w urzedzie napewno sie sporo natrudzili - przypomne, ze w obecnym czasie to my szukamy pracy, nie praca nas. pozdr i koniec juz tego podtopicu w tym topicu... uff :) Ten post edytował Hator pon, 27 lis 2006 - 21:46 -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Nie wiem czy to wina urzędników, chyba nie no ale miało być lepiej z obsługą.. a jak wyszło przeczytajcie:
QUOTE System zamiast zapisać do kolejki, odsyła mieszkańców do domu
Złość, zdziwienie i rozczarowanie - takie uczucia towarzyszą ostatnio mieszkańcom, którzy chcą załatwić swoje sprawy w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego. A to dlatego, że elektroniczny system kolejkowy w środku dnia odmawia współpracy. Drukuje karteczki, odsyłając wszystkich na nieokreślony termin. Jeśli ktoś specjalnie wziął sobie dzień urlopu, żeby odebrać dowód czy zarejestrować samochód, może odejść z kwitkiem. - W trzech wydziałach objętych systemem, bilety drukować można od godz. 7.30 do 15.15 lub do 16.45. Zdarza się jednak, że z powodu dużej liczby oczekujących wyczerpuje się limit dzienny i należy przyjść do urzędu następnego dnia - mówi Anna Zubko z UM. W takiej sytuacji znalazł się m.in. Stanisław Kowalski, którego po próbie zarejestrowania się w osłupienie wprawiła informacja w systemie: "Przepraszamy. Przewidywana godzina obsługi wykracza poza czas przyjęcia klientów urzędu. Zapraszamy w innym terminie". Nie byłoby w tym może nic dziwnego, gdyby do zamknięcia magistratu było 10 minut, ale wtedy była godzina 10.21. - To skandal i kpina. To kiedy mam przyjść? Jutro, pojutrze, za miesiąc? Tak nie powinno się traktować mieszkańców - mówi ze zdenerwowaniem dąbrowianin. - Takie sytuacje zdarzają się, ale nie jest to błąd systemu. Po kilku lub kilkunastu minutach system weryfikuje stan załatwianych spraw i po korekcie samoistnej możliwe jest już wydrukowanie biletu. Dzieje się tak, gdy na przykład kilkadziesiąt osób wydrukuje bilety i wyczerpie limit wydruków. Jednak system jest "inteligentny" i dokonuje korekty po pewnym czasie, gdy jakieś osoby rezygnują z czekania - informuje Anna Zubko. Często jednak system nie chce nikogo zapisać około godz. 15, a sporo osób może dopiero wtedy przyjść, by załatwić sprawy w UM. Urzędnicy mówią, że wiele zależy od mieszkańców, którzy sporo spraw załatwiają "na ostatnią chwilę". - Przykładowo optymalny limit klientów w Biurze Dowodów Osobistych to około 300 osób, a zdarzały się dni, kiedy obsługiwano ponad 450. Podobnie jest w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa. Takie sytuacje związane są zwykle z wejściem w życie nowych przepisów czy ich zmianą - twierdzi Anna Zubko. Każdy, kto ma do załatwienia jakieś sprawy, powinien skorzystać z podglądu na stronie internetowej lub zadzwonić do UM i zapytać o liczbę osób oczekujących. Wprowadzono też podgląd systemu kolejkowego na stronie internetowej: www.wirtualna.dabrowa-gornicza.pl/. Piotr Sobierajski - Dziennik Zachodni www.dabrowa.naszemiasto.pl -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 08:16 |